![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ვინაიდან და რადგანაც ერთ-ერთი პირველი ვიყავი მათ შორის ვინაც ფორესტერი დალიფტა მხოლოდ ამორტიზატორის პრასტავკებით, გადავწყვიტე, რომ პიონერი ვყოფილიყავი ძარის ლიფტინგშიც და ე.წ. "Body Lift" გავაკეთო ჩემს 2004 წლიან სუბარუ ლეგასის ფურგუნზე. სხვა და სხვა საიტებზე აქტიური ძებნის შემდეგ შევარჩიე ჩემის აზრით ყელაზე საუკეთესო ვარიანტი და ჩემს მეგობრებთან ერთად (დიდი მადლობა მათ ამისთვის) დავიწყე არც ისე ადვილი პროექტი.
მოკლედ BP5 ლეგასი BP9 და BPE აუთბექებთან შედარებით ქარხნულად არის 5 სანტიმეტრით დაბალი.(BP5-15 სმ - BP9 BPE-20 სმ) თავდაპირველად დავინტერესდი რა იძლეოდა ამ სხვაობას. აღმოჩნდა, რომ სხვაობა იყო მხოლოდ ორ რაღაცაში. ესაა ქარხნულად რაც მოყვება საბურავების ზომა 215/45-17 VS 215/55-17 რაც იძლევა 2 სმ-იან სხვაობას და ძარისა და შასის შორის არსებულ 3 სმ-იან პრასტავკებში, რომელიც დევს ტრავერსზე, უკანა ბალკაზე, პადკარობაჩნიზე და ა.შ. მართალია ამ ორ მოდელს შორის ამორტიზატორებშიც არის სხვაობა, მაგრამ ჩემის სუბიექტური აზრით ( ობიექტურით იმიტომ არა, რომ არ დამიტოლებია სიგრძეში) სიგრძეში სხვაობა არ უნდა იყოს. სავარაუდოდ სხვაობაიქნება მხოლოდ გაშლის სიგრძეებში. პირველ რიგში საჭირო იყო მასალის შერჩევა, რადგან მასზე მთლიანად იყო დამოკიდებული პროექტის ბიუჯეტი, რომელმაც საბოლოო ჯამში თავის მასალიან ხელობიანად შეადგინა დაახლოებით 170-180 ლარი( შედარებისთვის აქ არის 2000-2001 წლიანი ლეგასის ლიფტ კიტი და ფასიც შეადარეთ). ალუმინი არ გამოდგებოდა იმის გამო, რომ ძვირი სიამოვნებაა, ტექსტოლიტი არ გამოდგებოდა იმიტომ, რომ ძვირიცაა და იმ სიგრძის არაა რაც მე მჭირდებოდა, ამიტომ შევჩერდი შავ მეტალზე. კერძოდ კი ტრავერსის. უკანა რიჩაგების, რაზვალნი ვტულკების და პადკარობაჩნის პრასტავკებისთვის შევარჩიე 5 სმ-ის სიგრძის და 5 მმ სისქის "შველერი" რომელიც გადავხვრიტე საბოლტე ადგილებში და შუაში სიმყარისთვის ჩავადუღე "პოლდიუმა" ზომებში დაჭრილი ტრუბა. ცალად მიმაგრებული ბოლტებისთვის როგრებიცაა: უკანა ბალკის ოთხივე ბოლტი, უკანა რიჩაგების მესამე ბოლტები(2 ც.), რაზვალნი ვტულკის სამაგრი ბოლტები(2ც.), წინა ბადკარობაჩნის სამაგრი ბოლტები(2ც.) ვიყიდე 30 მმ დიამეტრის ბალვანკა ტოკარს დავაჭრევინე 5 სმ სიგრძეზე და გაუკეთე ბოლტების შესაბამისი ნახვრეტები. "პადვესნოისა და საბარგულის ქვევით სათადარიგო საბურაბ=ვის არკასთთან არსებული "რასპორკის" ასაწევად ფამოვიკენე პორშინის "პალეცები", რომელიც დავჭერი შესაბამის სიგრძეზე. ეს ყველა დეტალი როგორც ვთქვი არის 5 სმ სიგრძის, ანუ რეალურად კლირენსი(ანუ მანძილი ყველაზე დაბალ წერტილსა და მიწას შორის) ფაქტიურად რჩებოდა იგივე, მხოლოდ ძარა იწევდა ზევით, რაც იძლევა უკეთეს შეტევის და ჩამოსვლის კუთხეს. ამიტომ გადავწყვიტე, რომ ამორტიზატორის პრასტავკების ამაღლების ხარჯზე თავად კლირენსი გამეზარდა, ამიტომ ამორტიზატორის ჩაშკების პრასტავკები გავაკეთე 8 ს-ის სიგრძის. რა თქმა უნდა ყველა ბოლტი რომლითაც შასი ძარაზე მაგრდება შევიძინე 5 სმ-ით გრძელი ქარხნულთან შედარებით. საბოლოოდ გამოვიდა, რომ კლირენსი ქარხნულტან შედარებით გაიზარდება 3 სმ-ით ამორტიზატორების პრასტავკების და 2 სმ-ით 215/55-17 საბურავების ხარჯზე, ხოლო საბოლოო ლიფტინგის სიგრძე იქნება 10 სმ და ავალ 25 სმ-მდე. ამ ეტაპისთვის დამზადებულია ყველა დეტალი და კვირას ვაპირებ დაყენებას. კიდევ რამოდენიმე ნიუანსი რასაც შეიძლება შევხვდე დაყენებისას ესაა "რულევოის კრესტავისნის დაგრძელბა(რადგან ტავად რულევოი მიმაგრებულია როგორც იცით ტრავერსზე და ძარის ზევით აწევისას შეიძლება კრესტავინის შლიცების სიგრძე არ ეყოს), "პინჩის" კორპუსის საბოლტის ცოტათი ქვევით ჩამოწევა და მაყუჩის ბოლო ბაჩოკების მილის შესაბამისი სიგრძით დაგრძელაბა, იმისთვის რომ ბაჩოკები ქვევით არ დარჩეს და გაყვე ძარას. მონტაჟის სურათებს მოგვიანებით დავდებ. ამ ჯერად კი დეტალების სურათებს გთავაზობთ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 14th December 2014 - 20:05) [snapback]631815[/snapback] იაFად რო დამათრევინა დასტუკული ტურბინიანი BP5 დაითრიე რამე 200.000 გარბენით და ეგაა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა დაითრიე რამე 200.000 გარბენით და ეგაა biggrin.gif ხუმროობს? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
FEOLA
Ai sagol, maladec, magari proeqtiq dzaan, warmatebebi... Ise wina fotikis amoebze gadasvla ar gifiqria, meti xodi aq da ukan daayenebdi amerikilis an autbeqis amoebs... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ Dec 14 2014, 22:45) [snapback]631846[/snapback] PAINKILLER ხუმროობს? ![]() ![]() რათა ვხუმრობ?? 200.000 აქვს ჩემს ყოფილ კროსსპორტს, ყოველდღე შენი სახლის წინ რომ დგას, აბა ჩაჯექი და წააგაზავე თუ რამე დაუწუნო ![]() ბოდიში გაოფებისთვის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
მოკლედ მთელი დღის წვალების შემდეგ დავამთავრეთ როგორ იქნა. აი ისეთ სიმაღლეზე დადგა როგორსაც იდეალური ქვია. არც ძაან მაღალია და არც გზიდან გადასვლის შეგეშინდება. არ მართვაზე დაეტყო ბევრი არაფერი. მოკლედ ძალიან კარგად გამოვიდა ყველაფერი. მხოლოდ რულევოის კრესტავინამ მოითხოვა დაგრძელება. პინჩი და ბოლო ბაჩოკები გადაკეთების გარეშე დადგა. სურათების თავი ნაღდად აღარ მქონდა. ხვალ გავრეცხავ და გადაუღებ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
FEOLA
ვაჟიკ მაგარი საქმეა, დეტალურად დადე, კრესტავინა როგორ დააგრძელეთ და ა.შ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
FEOLA
სურათები სტუდიაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 373 რეგისტრ.: 21-December 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,720 ![]() |
მშვენიერი აზრია .მიდი შეუბერე ,საბურავების ხარჯზეც კაი სიმაღლეს მოუმატებ , მეც ეხლა ბოდი ლიფტიტ ვარ დაკავებული ოხონდ ცოტა დიდ მანქანაზე და ზუსტად რულევოის ტემას ვამტავრებ , დზაან მაინტერესებს რა გამოვა,კაი ხანია ეგ აზრი მიტრიალებდა მეც
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,102 რეგისტრ.: 8-October 14 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 4,630 ![]() |
კარგია,,,მართვაში და სირბილეში თუ გაამართლებს ხო საერტოდ...საერთო ჯამში რამდენიდ აიცია?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ხოშიანია ვაჟიკ, კარგად გიწვალია
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
FEOLA
მაგარია! ცოტა უცნაური შესახედია დალიფტული ლეგასი, მაგრამ მამალ ვიდზე დადგა ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 15th December 2014 - 09:49) [snapback]631924[/snapback] ცოტა უცნაური შესახედია დალიფტული ლეგასი, ხო რა, აუთბექის ბამპერები და დუტი კრილოები გაალამაზებდა, ან რამე მსგავსი ბოდიკიტი ![]() თუმცა ეს იმდენად არის დალიფტული, არკებში ძაან ბევრი ცარიელი ადგილი რჩება, ბოდიკიტიც ვერ უშველის მგონი... მთავარია საქმეში გამოდგეს და ვიდით არა უშავს FEOLA წინ ბულბარი გაუკეთე, დამატებითი ტუმანნიკები და კაი ოფროუდ ვიდზე დადგება, კიდევ რაღაცეები გექნება შენ მოფიქრებული ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
FEOLA
გარეცხილი აშკარად უკეთეს ვიდზეა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
რო ვთქვა რო მართვაში საერთოდ არ დაეტყო განსხვავებათქო მოვიტყუები, მაგრამ იმდენად უმნიშვნელოა რო დისკომფორტს საერთოდ არ გიქმნის.
ბეევრად კარგი შესახედი რეალურად ვიდრე სურათებში და საქათმის ვიდს ნაღდად არ ტოვებს. სირბილეს რაც შეეხება აბსოლიტურად იგივეა რაც იყო. არანაირი დაგრუბება და ა.შ. მომავლისთვის თუ ვიშოვი და გადავცვლი აუთბექის პადვესკაზე გადავალ, თუ არა და არც ეგაა პრობლემა. მერე ერთი ამორტიზატორებს ხოდებს ვნახავ. PAINKILLER შემდეგი გეგმაში დამცავია. აუცილებლად მჭირდება. BEFORE ![]() ![]() AFTER ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(FEOLA @ 15th December 2014 - 16:31) [snapback]631939[/snapback] BEFORE აბვესები რა უყავი? ხო არ გაყიდი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აუ რა ვიდზე ყოფილა... ნეტა ეგ სურათი არ დაგედო
![]() ამორტიზატორები გამოცვალე?? რაღაც არ ჰგავს ქარხნულ პასადკას... ![]() მე არ მოვხსნიდი აბვესებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
FEOLA
მაგარია, გავკარი აუტს, არაფრით არ არი ნაკლები, მარტო ფასით, და ვაჟა პადვესკა ბილშტეინი ეყენა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,102 რეგისტრ.: 8-October 14 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 4,630 ![]() |
[quote name='PAINKILLER' date='Dec 15 2014, 17:51' post='631995']
აუ რა ვიდზე ყოფილა... ნეტა ეგ სურათი არ დაგედო ![]() ![]() მეც დზველი ვარიანტი უპრო მომცონს |
|
|
![]() ![]() |