|  STI Vs. S/TB, მე ნამდვილად არ მეჯერა ამხ | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|   | 
|  STI Vs. S/TB, მე ნამდვილად არ მეჯერა ამხ | 
|  Jan 8 2015, 20:54 
				 გამოხმაურება
					#141
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				lkeleora  ზე იდეალური იყო მანქანა ყველაფერ დაცვლილი და დადიოდა მაგრად http://www.myvideo.ge/?video_id=1830808 ეს მე და ეგ დასტარტული სტოკი ფორიკა აქ მე სტოკი აღარ ვარ | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 21:31 
				 გამოხმაურება
					#142
					
				
			 | |
| Newbie  ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 8-January 15 მომხმარებელი № 4,892  | 
				მაგრად დაიდგა ადგილიდან | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 22:55 
				 გამოხმაურება
					#143
					
				
			 | |
|  გაბრ-ი-ელ        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61  | ციტატა(ANS-555 @ 8th January 2015 - 19:24) [snapback]636113[/snapback] anu ertidaigive dzravi da nawilebi aqvt 99 wlidan gamoshvebul yvela sf forikas1999-მდე 250 ცხენი აქვთ (ანუ 98-ის ჩათვლით) და 1999-ის მერე 240 ცხენი ყველა SF ფორიკას, ხოლო 2000-დან ჩვეულებრივ ავტომატ S/TB-სა და S/TB STi-ს შორის მხოლოდ ავტომატურ კოლოფებშია სხვაობა (ცოტა ხადავოიშიც), სიმძლავრე ორივეს 240 აქვს (მხოლოდ STi Type M მექანიკას აქვს 250 ცხენი). ეხლა აქ მიდის მტკიცება იმისა, რომ თურმე ჩვეულებრივი სტოკი ავტომატი S/TB (იმედია მექანიკას არ გულისხმობდნენ  ) მაგრად ასწრებს S/TB STi-ს რაც არ შეესაბამება სინამდვილესმ, თუ არ ჩავთვლით სხვა გარემოებებს - მანქანების მდგომარეობა, საწვავი, დისკები, საბურავები მძღოლი და ა.შ. რაც შეეხება 1999-მდე 250-იან ფორიკებს (აქაც ავტომატებზე მაქვს საუბარი), მე მყავდა ბევრი ფორიკები, 97-იანებიც, 98-იანებიც, 99-ანებიც, 2000-ანებიც (და არაერთი) და სრული პასუხისმგებლობით ვაცხადებ, რაც მე ნორმალურ ხოდზე (დაღლილებს და გაფარჩაკებულებს არ ვგულისხმობ) ავტომატი S/TB STi-ზე მივლია (ჩემიც ასეთი იყო, STi II) ნორმალური მდგომარეობის და მძღოლების პირობებში ვერცერთი ჩვეულებრივი სტოკი S/TB ვერ ასწრებდა STi-ს. | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 22:59 
				 გამოხმაურება
					#144
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				Tubal  Tubal ამ ლაპარაკის ისევ მანქანის მდგომარეობამდე მივყავართ ორივე ერთ დროში უნდა დავმთხვეოდით რო გაგვეტესტა ესე ვერ გაიგებ მაგრამ აქ სოროკის ხოდის მყოდი სტი ები ყავდათ SAGO & NUGO85 ამ ორ ფორუმელს რომლები კვარტლებს ასწრებდნენ სხვა ესტიაებს და სხვა ესტებეებს | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:04 
				 გამოხმაურება
					#145
					
				
			 | |
|  გაბრ-ი-ელ        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61  | 
				TRULOVI  კაცო, ჩვენ ჯერ ლოგიკას მივყვეთ, ლოგიკურად როგორ გგონია შენ, სულ ახლები რომ იყოს, ქარხნიდან გამოსულები რომელი ივლიდა უფრო კარგად?   | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:11 
				 გამოხმაურება
					#146
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | ციტატა(Tubal @ Jan 9 2015, 00:04) [snapback]636176[/snapback] TRULOVI  კაცო, ჩვენ ჯერ ლოგიკას მივყვეთ, ლოგიკურად როგორ გგონია შენ, სულ ახლები რომ იყოს, ქარხნიდან გამოსულები რომელი ივლიდა უფრო კარგად?  ორივე იდენტურად ორივეს ერთიდა იგივე ტურბო ერთიდა იგივე ბუსტი ერთი და იგივე კარობკა ( ვტდ) არ ვგულისხმობ ერთI და იგივე ცხენი დაჟე ესტებე 20 კილოთი მჩატეა ტორმუზის და სალონის ხარჯზე ეხ;ა მეორე ვარიანტი სტი2 ვტდ უფრო მეტი დანაკარგით უფრო ნელი არასოდეს მინახია სტი2 ხოდზე 5 წელია სუბარუ მყავს 4 წელი მყავდა ფორესტერი დავღეჭე ეგ მანქანა რასაც ქვია გადახედე ვიდეოებს და მიხვდები რა ხოდზე იყო ჩემი მანქანა | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:12 
				 გამოხმაურება
					#147
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,371 რეგისტრ.: 7-November 13 მომხმარებელი № 3,728  | 
				Bijo atasi niuansia ris gamoc sheileba stb m ajobos an sti m magas kamati unda? Zogi rogoraa natanji zogi rogor,,,,TRULOV ,,ANS-555 da kide bevrma tqven ro icit Ra chaasxat Ra filtri daayeno rodis gadarto Ra abarotze mase sheileba forikis 70%ma aricis,da egec didi +a
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:35 
				 გამოხმაურება
					#148
					
				
			 | |
|  გაბრ-ი-ელ        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61  | 
				მოკლედ ეს თემა თავის დროზე S/TB-ს მფლობელმა თვითონ შექმნა და დაწერა თავისი პირადი გამოცდილება, არავის დაუძალებია, შენ კი უბრალოდ შენი აზრი და შენებული გამოცდილება გაქვს. რაც შეეხება ფორესტერების ყოლას და სუაბრუებში გამოცდილებას, არც მე გამიცნია სუთოხნუ დღეს და გუშინ   | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:37 
				 გამოხმაურება
					#149
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				Tubal  კი ბატონო უბრალოდ დაიწერა რო სხვაობა ტორმუზი აბვესი და სალონია დალსე იგივეა | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:39 
				 გამოხმაურება
					#150
					
				
			 | |
|  გაბრ-ი-ელ        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61  | ციტატა(TRULOVI @ 9th January 2015 - 00:37) [snapback]636186[/snapback] უბრალოდ დაიწერა რო სხვაობა ტორმუზი აბვესი და სალონია დალსე იგივეა ეგ ეხლა გაირკვა თუ ადრეც ცნობილი იყო? რამდენადაც მე ვიცი კარობკის პატარა ტუნინგი აქვს ჩატარებულს სტის. თემის დასაწყისში ხალხი რასაც წერს ტყუილები ყოფილა   | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:41 
				 გამოხმაურება
					#151
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328  | 
				Tubal  კაროფკის ტუნინგი სტი 2 აქვს სტი1 და სტბ იდენტურია  | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:44 
				 გამოხმაურება
					#152
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | ციტატა(sagi @ Jan 9 2015, 00:41) [snapback]636189[/snapback] Tubal  კაროფკის ტუნინგი სტი 2 აქვს სტი1 და სტბ იდენტურია  +1 | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:44 
				 გამოხმაურება
					#153
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328  | 
				და ყველაფერი მანქანაზეა დამოკიდებული რა ჩემი მანქანა 1 დღეს სხვა ხოდზე იყო 2 დღეს სხვა ხოდზე.
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:45 
				 გამოხმაურება
					#154
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				იგივე გადაცემაა იგივენაირად ირთვება  sagi გახსოვს რა მამალი ფორიკები გვყავდა თბილისი დავაზანზარეთ  | 
|  | |
|  Jan 8 2015, 23:48 
				 გამოხმაურება
					#155
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328  | 
				მილიონი ჭორია და ჭორის გავრცელებას კიდე რა უნდა   TRULOVI ხო მახსოვს როგორ არ მახსოვს  დავბერდი მანქანასთან ერთად  ამის დედაც   | 
|  | |
|  Jan 9 2015, 12:15 
				 გამოხმაურება
					#156
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | ციტატა(Tubal @ 8th January 2015 - 23:55) [snapback]636174[/snapback] 1999-მდე 250 ცხენი აქვთ (ანუ 98-ის ჩათვლით) და 1999-ის მერე 240 ცხენი ყველა SF ფორიკას, ხოლო 2000-დან ჩვეულებრივ ავტომატ S/TB-სა და S/TB STi-ს შორის მხოლოდ ავტომატურ კოლოფებშია სხვაობა (ცოტა ხადავოიშიც), სიმძლავრე ორივეს 240 აქვს (მხოლოდ STi Type M მექანიკას აქვს 250 ცხენი). ეხლა აქ მიდის მტკიცება იმისა, რომ თურმე ჩვეულებრივი სტოკი ავტომატი S/TB (იმედია მექანიკას არ გულისხმობდნენ ) მაგრად ასწრებს S/TB STi-ს რაც არ შეესაბამება სინამდვილესმ, თუ არ ჩავთვლით სხვა გარემოებებს - მანქანების მდგომარეობა, საწვავი, დისკები, საბურავები მძღოლი და ა.შ. რაც შეეხება 1999-მდე 250-იან ფორიკებს (აქაც ავტომატებზე მაქვს საუბარი), მე მყავდა ბევრი ფორიკები, 97-იანებიც, 98-იანებიც, 99-ანებიც, 2000-ანებიც (და არაერთი) და სრული პასუხისმგებლობით ვაცხადებ, რაც მე ნორმალურ ხოდზე (დაღლილებს და გაფარჩაკებულებს არ ვგულისხმობ) ავტომატი S/TB STi-ზე მივლია (ჩემიც ასეთი იყო, STi II) ნორმალური მდგომარეობის და მძღოლების პირობებში ვერცერთი ჩვეულებრივი სტოკი S/TB ვერ ასწრებდა STi-ს. პირველი ის რომ მე შეგნებულად დავწერე 1999-იანი STB, შენ გაქ საუბარი ძველ TTB-ზე (მაგას უწერია 250 კვიცი)... მეორე ის რომ მე არ მითქვია რო სტბ ასწრებსთქო, მე კონკრეტული რამოდენიმე მანქანის მაგალითი მოვიყვანე ისევე როგორც შენ... მე ვიძახი რო ერთიდაიგივეა და შესაძლოა STB-მ გაასწროს პატარა აპორნების და პატარა დისკების ხარჯზე, დანარჩენი ერთიდაიგივე კუმშვის, ერთი ბუსტის, ერთი კუბატურის და ერთი კაროპკის მქონე მანქანებმა სხვადასხვა ნაირად არ უნდა იაროს, თუ გაუბედურებული არაა რომელიმე... ჩემი მანქანა იყო კაი ხოდზე, STB. sagi-ს მანქანა იყო კაი ხოდზე, STI, და ა.შ. ... რაც შეეხება: ციტატა(KVITSIANI @ 9th January 2015 - 00:12) [snapback]636178[/snapback] ANS-555 da kide bevrma tqven ro icit Ra chaasxat Ra filtri daayeno rodis gadarto Ra abarotze mase sheileba forikis 70%ma aricis,da egec didi +a მე ვიძახი იმ პერიოდა, როცა ახალი ნაყიდი მქონდა მანქანა და რომპეტროლის რეგულარის გარდა არაფერი ჩამისხია, არც სვეჩები, არც კაბელები და არაფერი არ მქონდა შეცვლილი  STI-2-ს რაც შეეხება, მაგას ოდნავ მოდიფიცირებული კაროპკა აქ და მექანიკას 250-კვიცი რო აქო, ძრავი იგივე აქ მაგასაც... | 
|  | |
|  Jan 9 2015, 14:59 
				 გამოხმაურება
					#157
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ბევრმა არ იცის რომ ამ თემის ავტორს (მატადორს ანუ იგივე კალეს) უბრალო S/TB არ ჰყავდა, არამედ კაი მაგრად ნავაროჩენნი ვერსია, VTD კარობკით, VDC მოცურების საწინააღმდეგო სისტემით და კიდევ რაღაც პრიჩინდალებით, ანუ შედარებით მძიმეც და კარობკაშიც მეტი დანაკარგებით (VTD-ს მექანიკური ბლოკირება აქვს 45/55 განაწილებით) -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
|   |