![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 17-October 09 მომხმარებელი № 479 ![]() |
15-იანი დისკები მინდა მაქსიმუმ 6.5 სიგანით,
საბურავებით ან საბურავების გარეშე, სტოკი დისკები არ მინდა, ვის რა გაქვთ ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bequa @ 13th February 2015 - 11:31) [snapback]642916[/snapback] დავით მაგ დისკზე შენც აფანატებ ? დიფ დიში თუა კიდე ჰო, ყველა დიფ დიში საკაიფოა ისედაც. მე ჩემი CE28NF-ები მომწონს ყველაზე მეტად, TE37-ს ვერ ვამუღამებ, მაგას SSR-ები მირჩევნია ვიზუალურად ![]() ციტატა(bequa @ 13th February 2015 - 11:31) [snapback]642916[/snapback] რამე ვოლკები, გრამ ლაითები მაგალითად ან სსრ ები, 6j და 6.5ჯ სუბარუს მოტკეცილი შარვალივით ექნება, პრიუსს ჩაჩებივით . გრამ ლაითებიც ჯიგრულია, SSR-ის ვიდზეა ეგეც ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 6-September 10 მომხმარებელი № 1,378 ![]() |
bequa
პრიუსისთვის თუ გინდა, არ გირჩევ რომ 16-ს ასცდე. 17–ზე კი უკვე ზედმეტად ხისტია და მოსახვებებში კი შევა უკეთ, მაგრამ წვა დაზარალდება. მე მყავს ტურინგი თავის სტოკ 16-ზე და გამოცვლა მინდოდა დისკების, მაგრამ გადავიფიქრე. პრიუსისთვის უფრო მჩატე დისკები ვიყიდე კიდეც, SSR კოვკები 16–იანები 5 კილომდე, მაგრამ საბოლოოდ კროს სპორტზე გადავიტანე ![]() ჩემი სუბიექტური აზრით, პრიუსს ვიდის ამბავშიც ყველაზე კარგად სტოკი 16–იანები უხდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 17-October 09 მომხმარებელი № 479 ![]() |
უკვე მეოთხე წელია პრიუსები მყავს და სულ სტოკი დისკებით და მომბეზრდა,
დატორმუზებისას რასაც ამბობ შენთვითონ გამოსცადე? ენერგია ბრუნის მიხევდვით განისაზღვრება და დისკის წონა მანდ არაფერს არ უნდა წყვეტდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bequa @ 13th February 2015 - 12:53) [snapback]642941[/snapback] ენერგია ბრუნის მიხევდვით განისაზღვრება და დისკის წონა მანდ არაფერს არ უნდა წყვეტდეს. მსუბუქი დისკებით უფრო მალე აჩერებ, შესაბამისად უფრო ნაკლები ენერგიის გამოყოფა ხდება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 416 რეგისტრ.: 6-September 10 მომხმარებელი № 1,378 ![]() |
ციტატა(bequa @ Feb 13 2015, 12:53) [snapback]642941[/snapback] უკვე მეოთხე წელია პრიუსები მყავს და სულ სტოკი დისკებით და მომბეზრდა, დატორმუზებისას რასაც ამბობ შენთვითონ გამოსცადე? ენერგია ბრუნის მიხევდვით განისაზღვრება და დისკის წონა მანდ არაფერს არ უნდა წყვეტდეს. არა ჩემთან როგორც გითხარი არც მიცდია, რითაც ჩამოვიდა იმით დავოტვე. გაჩერებას რაც შეეხება, ასეთი ცნება არის ფიზიკაში როგორც როტაციული მასა და შესაბამისად უფრო მძიმე მბრუნავი ობიექტის გაჩერებას უფრო მეტი ენერგია სჭირდება, რაც პირიქითაც შეგიძლია შეაბრუნო: უფრო მძიმე ობიექტის შეჩერებისას უფრო მეტი ენერგია გამოიყოფა. რაც, პრიუსის შემთხვევაში, გენერატორებში მიდის. რეალში როგორი სხვაობაა და არის თუ არა საერთოდ, აი ეს უკვე არ ვიცი ![]() |
|
|
![]() ![]() |