IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:02
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html
დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
5 გვერდი V   1 2 3 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:19
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ტურბინების გაპარალელება კარგი იდეაა, მე დაჟე მაინტერესებდა რამე ჩიპის გაკეთება რომელიც ღილაკის მეშვეობით გადართავდა Parallel/Sequental რეჟიმებს

პირდაპირ დაპარალელება სხვანაირად შეიძლება, მეორე ტურბინაზე ორი ზასლონკა უნდა გახსნა მუდმივად (გლუშიწელის გაზების და ინთეიქის) და პარალელურად იმუშავებენ


მაგ ლინკზე კი რაღაც სისულეები წერია ბლომად biggrin.gif Smaller Turbo და Larger Turbo-ს ახსენებენ, როცა ორივე ტურბინა პრაქტიკულად ერთნაირია smile.gif

თან Check Engine ინთებაო და ეგეთები.....


პახოდუ ძველ ლეგასის ორი ვეისტგეიტი აქვს ...

იტოგში რაღაც სირული სქემაა რაც მანდ არის დახატული.... Differencial Pressure Sensor-თან არანაირი ზედმეტი გადაკეთებები არ უნდა დასჭირვებოდათ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 12:44
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:19) [snapback]25691[/snapback]
მაგ ლინკზე კი რაღაც სისულეები წერია ბლომად Smaller Turbo და Larger Turbo-ს ახსენებენ, როცა ორივე ტურბინა პრაქტიკულად ერთნაირია

როგრო არის ერთნაირი არ გადამრიო. ორივე მოხსნილი მქონდა და მეორე აშკარად უფრო დიდია, უბრალოდ გარედან რომ ჟეშტის საფარი აქვს ეგ არის ერთი ზომის smile.gif
ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 13:19) [snapback]25691[/snapback]
პახოდუ ძველ ლეგასის ორი ვეისტგეიტი აქვს ...

მერე რა გინდა, კაკრაზ აუქმებენ მაგ მეორე ვესტგეითს. ახალზე შეგიძლია დაიკიდო. ისე ძველზეც შეგიძლია გააუქმო და არაფერიც არ მოხდება. ჩვეულებრივად იმუშავებს და არც ოვერბუსტი გექნება.
ჩეკს კიდევ ხანდახან ანთებსო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 7 2009, 14:23
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Aug 7 2009, 14:44) [snapback]25705[/snapback]
როგრო არის ერთნაირი არ გადამრიო. ორივე მოხსნილი მქონდა და მეორე აშკარად უფრო დიდია, უბრალოდ გარედან რომ ჟეშტის საფარი აქვს ეგ არის ერთი ზომის smile.gif

მერე რა გინდა, კაკრაზ აუქმებენ მაგ მეორე ვესტგეითს. ახალზე შეგიძლია დაიკიდო. ისე ძველზეც შეგიძლია გააუქმო და არაფერიც არ მოხდება. ჩვეულებრივად იმუშავებს და არც ოვერბუსტი გექნება.
ჩეკს კიდევ ხანდახან ანთებსო smile.gif

მე ვთქვი თითქმის ერთი ზომისაა თქო, ერთნაირ ბუსტს ქმნიან და დიდად განსხვავებული ზომა არც უნდა ჰქონდეთ smile.gif

ხოდა მაგ ჩეკს ხანდახან რატომ ანთებს?? ესე იგი რაღაცას ვერ ტვინავს კომპი და მაგის გასწორება არ შეიძლება?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 7 2009, 15:06
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 7th August 2009 - 15:23) [snapback]25724[/snapback]
ხოდა მაგ ჩეკს ხანდახან რატომ ანთებს?? ესე იგი რაღაცას ვერ ტვინავს კომპი და მაგის გასწორება არ შეიძლება?

აი მაგას თუ მივხვდი მაგას რატომ ანთებს - ჩემს მანქანასაც ვუშველი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Aug 7 2009, 23:03
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




და რა მუღამიაქვს დაპარალელებას თუ მაქსიმალური ბუსტი არ გაიზარდა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 8 2009, 22:13
გამოხმაურება #7


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Aug 8 2009, 01:03) [snapback]25779[/snapback]
და რა მუღამიაქვს დაპარალელებას თუ მაქსიმალური ბუსტი არ გაიზარდა?

მუღამი ისა აქვს რომ როცა გაზაობა გინდა, პარალელური ტურბო სჯობია ყველა ვარიანტში, სულ 4000-ზე ზემოთ ატრიალებ და არც ბუსტი დაგივარდება გაზის აშვებისას და არც ტურბოებს შორის ლაგი გექნება smile.gif როცა ჩვეულებრივად ივლი, სეკვენტალზე გექნება და დაუძაბავად გახვალ აბგონებზე, თუ დაგჭირდება smile.gif

თან პარალელური ტურბოს უფრო დიდი რენჯი აქვს ვიდრე 1 ცალ დიდ ტურბინას smile.gif ანუ უფრო დაბლებიდან ტრიალებს და უფრო მაღლებზე ჰყოფნის ბუსტი smile.gif ერთი ტურბინა უფრო სიმარტივისთვის არის და საიმედოობისთვის smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Aug 8 2009, 23:01
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




PAINKILLER
ხოდა თუ გაზაობა გინდა ნუ ჩამოცდები მეორე ტურბინის დიაპაზონს და ეგაა რა biggrin.gif თან ეგენი პარალელურად იმუშავებენ თუ ისე როგორც არის მაღალ აბაროტზე ერთი და იგივეა და მაქსიმალური ბუსტიც ერთია. ასერომ უაზრობაა იმჰო. პარალელურდ დაყენებას მუღამიაქვს ტურბინებს თუ ცვლი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 8 2009, 23:14
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(mixa @ 9th August 2009 - 00:01) [snapback]26052[/snapback]
ხოდა თუ გაზაობა გინდა ნუ ჩამოცდები მეორე ტურბინის დიაპაზონს და ეგაა რა თან ეგენი პარალელურად იმუშავებენ თუ ისე როგორც არის მაღალ აბაროტზე ერთი და იგივეა და მაქსიმალური ბუსტიც ერთია. ასერომ უაზრობაა იმჰო. პარალელურდ დაყენებას მუღამიაქვს ტურბინებს თუ ცვლი

ეგ მექანიკაზე შეგიძლია და ავრომატზე პარალელური აჯობებს, იმიტომ რომ როცა სიჩქარეს უცვლის ზუსტად იქამდე ვარდება აბაროტები სადაც ლაგი აქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 10 2009, 17:26
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Aug 9 2009, 01:01) [snapback]26052[/snapback]
PAINKILLER
ხოდა თუ გაზაობა გინდა ნუ ჩამოცდები მეორე ტურბინის დიაპაზონს და ეგაა რა biggrin.gif თან ეგენი პარალელურად იმუშავებენ თუ ისე როგორც არის მაღალ აბაროტზე ერთი და იგივეა და მაქსიმალური ბუსტიც ერთია. ასერომ უაზრობაა იმჰო. პარალელურდ დაყენებას მუღამიაქვს ტურბინებს თუ ცვლი

ეგრე ადვილი არაა ნუ ჩამოცდები smile.gif გაზაობა მარტო დრაგაობა არაა, ტრასაზე სულ ტახომეტრს ხომ არ უყურებ, როცა აბგონი დაგჭირდება და სიჩქარეს რომ შეუცვლი და უცბად 4000 აბაროტზე გაიჩითება ტახომეტრი, ბუსტი ისე დავარდება, ორივე ტურბინა ჩერდება მაგ დროს ფაქტიურად smile.gif

ციტატა(maxouni @ Aug 9 2009, 01:14) [snapback]26067[/snapback]
ეგ მექანიკაზე შეგიძლია და ავრომატზე პარალელური აჯობებს, იმიტომ რომ როცა სიჩქარეს უცვლის ზუსტად იქამდე ვარდება აბაროტები სადაც ლაგი აქვს

მართალია, ავტომატი თვითონ ხოშიანად არეგულირებს აბაროტებს კიკდაუნის დროს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2009, 01:42
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




დღეს განვახორციელე ეს იდეა და ნახევარ საათში მცირედი გადაკეთებით შევქმენი პარალელ ბიტურბო ლეგასი.
როგორც მოგეხსენებათ სამწუხაროდ ჩემი მანქანა 0.7-ზე მეტს ვერ უბერავს და კაიფი სტულიად ვერ ვიგრძენი მაგრამ შედეგი ასეთია:
3500-მდე საერთოდ დაკარგა თორქი, მაგრამ 3500-ის მერე უფრო ზუსტად 4000-ზე იმდენად მაგრად ეწევა რომ არ მეგონა ასე მაგრად თუ ივლიდა. 4000-დან დაახლოებით ისე ეწევა როგორც 5500დან სეკვენტალზე, სეკვენტალზე სიჩქარის შეცვლის შემდეგ მაინც სჭირდებოდა წამი რომ მეორე ტურბინა კარგდ დატრიალებულიყო, ახლა კი სიჩქარის შეცვლისას ცოფიანია 1-დან 2-ში , 2-დან-3-მეში გადატანის დორ სულ სხვა შეგრძნებაა.
სამწუხაროდ თავიდან ვერ ავიცილე 65-კოდი რაც წნევათა შორის სხვაობის დატჩიკს ნიშნავს. როგორც წავიკითხე არა VDC მანქანებზე ეს პროგლემა არაა, გაზს აუშვებ და ქრება ჩეკი, მაგრამ ჩემთან თუ აანთო 4500-ზე ზემოთ ფუელქათი აქვს დასავარაუდოდ ისევ უკან გადმოვაკეთენ თუ ასე გააგრძელა. ერთი რამე შევამჩნიე, ამ ჩეკს აგდებს მაშინ თუ მანუალზე გადაგყავს კარობკა, ანუ მე ამმიგდო მაშინ როცა ფიფქო მქონდა ჩართული და კარობკა მეორეში. ეს იმისთვის გავაკეთე ბუსტი ზუსტად რომ გამეზომა დაბლებზე და ბოლომდე ჩაჭერილი გაზით, მაგრამ ჩეკმა ჩემიშალა ხელი. ჩვეულებრივ D-ში არაფერი არ აუნთია ჯერჯერობით. ალბათ 1 კვირა ვივლი ასე , წვასაც გავსინჯავ და იმასაც თუ რამდენად ხშირად ამომიგდებს ჩეკს.
ტუბკების შეერთება აქ დადებულ სქემაში ძაიან რთულად იყო იმიტომ რომ ორ ვესტგეითიანი მოდელებისთვის არის და ერთ ვესტგეითიანზე ბევრად გამარტივდა . შეერთება შემდეგნაირად გავაკეთე: შლანგები 5 და 22 ერთმანეთზა გადავაერთე. შლანგი N 1 გამოვაძრე ზასლონკის აქტიატორიდან და დავგმანე. ასევე დავგმანე შლანგები 6 და 8. იქ სადაც მიდიოდა შლანგი 6 ანუ მეორე ტურბინის გამონაბოლქვის მარეგულირებელი კლაპნის აქტუატორის ქვედა მხარეს მივუერთე მუდმივი ვაკუუმი რომ კლაპანი მუდმივად გახსნილი იყოს. იქ სადაც მიდიოდა შლანგები 5, 8 და 22 ერთმანეთთან გადავაერთეე ტრაინიკით და ესაა სულ.
მოვლენების განვითარების შესახებ კიდევ გაცნობებთ.
კიდევ ერთჯერ დიდი მადლობა შოთას (SUB-300) მის გარეშე ვერაფერსაც ვერ გავაკეთებდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 19 2009, 02:11
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




არ მოვიტყუები და ათიანი ტრიშოტკა იყო ჩემი tongue.gif biggrin.gif
საღოლ მახოს , სიამუვნებით უყურებდი როგორ აერთებდა ვაკუმის შლანგებს ქირურგივით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Dec 19 2009, 08:39
გამოხმაურება #13


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




maxouni

აღარ ხუმრობ მახო... ძალიან სერიოზული ექსპერიმენტი გაქვს წამოწყებული!!! ძალიან სერიოზული!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Dec 19 2009, 11:20
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




მოდი გავტესტოთ რა როგორი დადის. და ეხლა რაც პარალელია რამდენის ბუსტავს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shako_tevzuka
გამოხმაურება Dec 19 2009, 11:25
გამოხმაურება #15


antilag
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,225
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 21




ვაა მაგარია.ზედმეტ ბუსტს არ მისცემს სავარაუდოთ.მაგან თუ გაამართლა მერე იძახონ 1 ტურბო ჯობიაო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Dec 19 2009, 11:25
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ვააახ მახო მალადეც.
უფრო უკეთესათ რა პონტში დადის უფრო მეტს ბუსტავს?
ნუ სტოკზე მეტს ბუსტავს? თუ რატო დადის უკეთესად.
შენი 0.7-ზე რომ ბუსტავდა იმაზე უკეთესად ივლის მაგრამ სტოკსაც აჯობებს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Dec 19 2009, 12:36
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(RACKER @ 19th December 2009 - 12:25) [snapback]65246[/snapback]
უფრო უკეთესათ რა პონტში დადის უფრო მეტს ბუსტავს?


შოთა მახო გულისხმობს იმას რომ ტურბინის გახსნის მომენტი იგრძნობა კარგად... უფრო მეტს ვერ ბუსტავს დარწმუნებული ვარ, მაგრამ 3500-ზე უკვე ორი ტურბინა დაუბერავს საკაიფოდ და რეალურად უფრო ძლიერი აჩქარება ექნება ყველა ვარიანტში... ხოლო ცხენის ძალების მხრივ დარწმუნებული ვარ აბსოლუტურად იგივე იქნება მაქსიმალურ ბუსტზე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2009, 18:20
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(mixa @ 19th December 2009 - 11:20) [snapback]65242[/snapback]
და ეხლა რაც პარალელია რამდენის ბუსტავს?

ბუსტი არ მომატებია, ისევ 0.7 აქვს, მაგრამ სეკვენტალთან შედარებით აშკარად უკეთესია 4000-ის ზემოთ

ეს უკეთესობა იმაშიგამოიხატება რომ არავითარი ლაგი არ მაქვს მეორე ტურბინის დატრიალების მომენტში და ეს ყველაზე მეტად იდრძნობა სიჩქარის შეცვლის მომენტში. სიჩქარეს რომ უცვლის ისეთი შეგრძნებაა თითქოს სიჩქარე კი არ შეუცვლია - პირიქით იგივე სიჩქარეშია და მატორი ტრიალებს 8,9, 10 , 11000 ზე და თანაბრად ემატება სიჩქარე. ანუ ზურგიდან თორქის შეგრძნება არ იცვლება მაღალ სიჩქარეში გადატანია დროს. თანაც ამ ეფექტს ის აძლიერებს რომ ლეგასის ავტომატი ძალიან სწრაფია და განსაკუთრებულად POWER რეჟიმში.
დღეს კიდევ დავაკვირდი და ჩეკს აგდებს მაშინ როცა დაბლებიდან ცდილობს სიჩქარე ამოქაჩოს. მერე ვცადე და POWER ჩავურთე რომ სიჩქარე მალევე შეეცვალა და დაბლებიდან ამოქაჩვა აღარ ეცადა. ამ ცდამ გაამართლა, POWER რეჟიმში ჩეკს აღარ ანთებს.
აზლა კდევ ერთი მოცლა მინდა და შემდეგ რამეც ვაპირებ: რამოდენიმე სელენოიდის და რამოდენიმე შლანგის დამატებით მინდა რომ სალონოდან ტუმლერის გადართვით მოხდეს სეკვენტალ-პარალელზე გადართვა-გადმორთვა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shako_tevzuka
გამოხმაურება Dec 19 2009, 18:44
გამოხმაურება #19


antilag
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,225
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 21




მომწონს ეგ იდეა.მე დასტარტვის დროს მიქმნის ხანდახან ეგ ლაგი პრობლემას და მანქანას რომ გამოვიყვან აუცილებლად გადავიყვან მეც.საინტერესოა ჩემთან რას იზამს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2009, 18:56
გამოხმაურება #20


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(shako_tevzuka @ 19th December 2009 - 18:44) [snapback]65332[/snapback]
მომწონს ეგ იდეა.მე დასტარტვის დროს მიქმნის ხანდახან ეგ ლაგი პრობლემას და მანქანას რომ გამოვიყვან აუცილებლად გადავიყვან მეც.საინტერესოა ჩემთან რას იზამს.

ბაზარი არაა, როცა გინდა. ნახევარი მეტრი შლანგი გვინდა (4 ლარი) 3-4 ცალი ტრაინიკი და მაქსიმიმ ნახევარი საათი wink.gif

მოიცა საიდან უნდა გამოიყვანო მანქანა? რამე გამოვტოვე ფორუმზე? ხომ მშვიდობაა?
მერე თუ მოგეწონება რამოდენიმე სელენოიდი, კიდევ 1 მეტრი შლანგი და 3.4 ტრაინიკი და 2-3 საათი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge