![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#4261
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 20-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 921 ![]() |
karlo-fan
კმ ![]() ჯერ შეცვლა არ უწევს. შემდეგზე 5X40 ს ვაპირებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4262
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(SUL888 @ 28th April 2015 - 16:32) [snapback]654390[/snapback] ჯერ შეცვლა არ უწევს. შემდეგზე 5X40 ს ვაპირებ. ზოგადად სუბარუებში როგორც შოთა ამბობს ხოლმე 80K-ს მერე 5-40 ისხმევა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4263
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 20-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 921 ![]() |
karlo-fan
მეც გადავხედე რაგაცეებს და ზოდად მაღალ გარბენზე 5X40ჯობია. ეხლაც ჩავდივარდა უნდა შევამოწმო დაახლოებით 6-7 საათია გაჩერებულია. ვნახოთ რა იქნება შუპზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4264
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
6-7 საათი გაჩერება არაა საჭირო ჩაქრობიდან 10 წუთში მაქსიმუმ ჩამოწურულია უკვე ზეთი
ნუ თU რამე ანომალია არ ჭირს ხო ისე 3.0 ზე მგონი კაკრაზ ცხელზე უნდა გაისინჯოს,ცივზე შეიძლება მინიმუმზე იყოს შუპზე მაგრამ მერე ფართოვდება ზეთი ეტყობა თუ რავი რა მოსდის ცხელზე ნახევრამდე მაინც ემატება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4265
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ცხელზე არცერთი ზეთი არ ისინჯება.
გამოცვლისას როგორ უნდა შეამოწმო? ამუშავო ძრავი ნახევრადჩასხმული ზეთით გაცხელებამდე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4266
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 20-March 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 921 ![]() |
ერთი სიტყვით დღის განმავლობაში რამოდენიმეჯერ შევამოწმე და ყველაფერი რიგზეა.
ინფოსათვის სხვადასხვა ფორუმებს გადავხედე და აღმოჩნდა რომ ასეთ სიტუაციაში მე პირველი არ ვარ. საზოგადოდ ვერავინ ვერ ხსნის თუ რა იწვევს მსგავს სიტუაციას, მაგრამ ეს დამახასიათებელი ყოფილა ეჯ25 ისათვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4267
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
w202mb
არცერთი ზეთი არ ისინჯება ცხელი ან ცივი მანქანაში ისინჯება დონეები და როგორც ვიცი არის მანუალები სადაც ზოგ მანქანას უწერია ჩაქრობიდან 20 წუთში გასინჯეთო ასე რომ ციტატა(w202mb @ 28th April 2015 - 21:53) [snapback]654423[/snapback] გამოცვლისას როგორ უნდა შეამოწმო? ამუშავო ძრავი ნახევრადჩასხმული ზეთით გაცხელებამდე? ან ეს რაღა შუაში იყო,შენ თუ ეგრე ცვლი არ ვიცი მაგრამ მანუალი ნებისმიერ მანქანას მოყვება და მაგ მანუალით ჩემ მანქანაშI 5.5 ლიტრი უწერია,შეცვლისას 6 ლიტრი უნდა შუპზე მაქსიმუმი დაიჭიროს..აი ზუსტად მუშაობის მერე ცხელზე მაქსიმუმზე დაჟე ოდნავ მაღლა რომ ადის ეგაც გეცოდინება რატომ ხდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4268
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
misho0
დავიწყოთ იქიდან, რომ ცოტა ზეთი ყოველთვის რჩება ძრავში. და ეს ცოტა რამდენია არ ვიცით. დამოკიდებულია ქვემოდან ღვრი თუ ნასოსით ტუმბავ. ამიტომაცაა, რომ ჩასხმისას უნდა შეამოწმო. მანუალის მონაცემი არის საორიენტაციო +/- დარჩენილი რაოდენობა. მეორე ისაა, რომ ცხელზე ზეთის შემოწმება არსად არ წამიკითხავს (თუ არის სადმე ეგეთი მეთოდი მაჩვენე და ბოდიშს მოვიხდი). თუნდაც იმიტომ, რომ ცხელზე ზეთის ნაწილი ჯერ კიდევ მოდებულია ძრავს, ასევე გაფართოებულია და შეიძლება და ამან შეცდომაში შეგვიყვანოს. ცხელზე ზეთი უნდა ჩამოიცალოს, რომ კარგი დენადობის გამო მაქსიმალური ჩამოვიდეს. ესაა ჩემი აზრი და მე ამ ლოგიკით ვცვლი და ვამოწმებ ზეთს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4269
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
მოტულის საიტი რატომ არ აძლევს რეკომენდაციას სუბარუზე 5-40-ს? მარტო 5-30 ებს და 10-40-ს აგდებს,კიდევ 10-30-ს და 15-50ს...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4270
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
Eს საკიტხი თU აMდენ გარჩEვას მოითXოვდა არ მეგონა მაგრამ ნებისმიერ Nორმალურ სერვის ცენტრშI შEცვლისას ჯერ მანუალით GანსაზღVრულს ასხამენ, მერე ქოქავენ ცოტა ხანშI აქრობენ და Iსევ სინჯავენ ზეთIს დონეს, საათOბით არავინ მინახავს Eლოდებოდეს, ან კიდევ რა ზეთIა ეგეთI ცივზე რომ Vერ ჩAმოდის კარტერამდე და ზევით რჩEბა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4271
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
misho0 არ ჩათვალოთ, რომ გეკამათებით
უბრალოდ ვიმეორებ, რომ ეს არის ჩემი გამოცდილება და ცოდნა რაც დავაგროვე წლების მანძილზე. აქ ვწერ, რომ გავუზიაო გამოცდილება იმათ ვინც ჩემზე ნაკლები იცის, თან არგუმეტნებსაც ვუთითებ 1. ზეთი ცხელზე უფრო თხევადია, შესაბამისად ერთი და იგივე დროში მეტი ჩამოვა კარტერიდან თუ ზეთი ცხელია, ანუ ნაკლები დარჩება ნამუშევარი ზეთი. 2. კარგი ზეთის თვისებაა მიეკროს კედლებსა და დეტალებს, ამიტომ ყოველთვის რჩება რაღაც რაოდენობა და ეს რაოდენობა დამოკიდებულია კარტერის ფორმაზე, ჩამოსასხმელი ნახვრეტის მდებარეობაზე, ძრავის ტიპზე, ფილტრში რამდენი ზეთია დარჩენილი და ა.შ. 3. მანუალით არავინ არ ასხამს ეგრევე, თუ სერვისი ნორმალურია ცოტას ტოვებენ რომ დაამატონ თუ საჭიროა. Min და MAx შორის როგორც წესი 1 ლიტრია სხვაობა 4. ცხელზე შემოწმება უფრო დიდი ალბათობით შეცდომაში შეგვიყვანს ვინაიდან ა) ზეთი გაფართოებულია და მეტი გამოჩნდება ან ბ) არ არის კარგად ჩამოღვენთილი და ნაკლები გამოჩნდება გუგლით რომ მოძებნო ყველგან რეკომენდაციაა რომ ძრავი იყოს ცივი (უკეთესია) რუსული და ინგლისური |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4272
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ვერ ვიგებ რატო უნდა გადავიდე 5/30-დან 5/40-ზე. ახალ ძრავს ჭირდება 5/30 და შემდეგ ძრავის ცვეთასთან ერთად იწყებს ეგრეთწოდებ ჭამას და ჭირდება სისქის მომატება. რამდენიმე წლის წინ რჩევა მომცა ერთმა ზეთებში საკმაოდ გარკვეულმა ადამიანმა, ვიდრე ძრავი ჭამას არ დაიწყებს მანამდე არ გადახვიდე 5/40-ზეო, ანუ შენ ძრავს არ ჭირდება 5/40 და რაც უფრო უფრო დიდხანს დარჩები 5/30 მით მეტი რესურსი დარჩება შენ ძრავსო. ასეც მოვიქეცი და ჩემმა მანქანამ 220 000-ზე დაიწყო 5/30-ის ჭამა, გადავედი 5/40-ზე და დღეს 240 000 აქვს და გრამს არ იკლებს 10 000-ზე. ანუ ძრავი როგორც კი იწყებს 10 000-ზე თუნდაც 500 გრამის დაკლებას მაშინვე გადავდივარ მაგ: 5/40-ზე და ჭამა ჩერდება.
თუ ვინმე მეტყვის განსხვავებულ დასაბუთებულ არგუმენტს რატო უნდ გადავიდე 100 000-ის მერე 5/40-ზე კაი იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4273
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(G.I.G.A @ Apr 29 2015, 15:17) [snapback]654541[/snapback] ვერ ვიგებ რატო უნდა გადავიდე 5/30-დან 5/40-ზე. ახალ ძრავს ჭირდება 5/30 და შემდეგ ძრავის ცვეთასთან ერთად იწყებს ეგრეთწოდებ ჭამას და ჭირდება სისქის მომატება. რამდენიმე წლის წინ რჩევა მომცა ერთმა ზეთებში საკმაოდ გარკვეულმა ადამიანმა, ვიდრე ძრავი ჭამას არ დაიწყებს მანამდე არ გადახვიდე 5/40-ზეო, ანუ შენ ძრავს არ ჭირდება 5/40 და რაც უფრო უფრო დიდხანს დარჩები 5/30 მით მეტი რესურსი დარჩება შენ ძრავსო. ასეც მოვიქეცი და ჩემმა მანქანამ 220 000-ზე დაიწყო 5/30-ის ჭამა, გადავედი 5/40-ზე და დღეს 240 000 აქვს და გრამს არ იკლებს 10 000-ზე. ანუ ძრავი როგორც კი იწყებს 10 000-ზე თუნდაც 500 გრამის დაკლებას მაშინვე გადავდივარ მაგ: 5/40-ზე და ჭამა ჩერდება. თუ ვინმე მეტყვის განსხვავებულ დასაბუთებულ არგუმენტს რატო უნდ გადავიდე 100 000-ის მერე 5/40-ზე კაი იქნება 10000 ზე 500 გრამის დაკლება ნორმალურია.შეიძლება ჩაითვალოს ,რომ ძრავი ზეთს არ ჭამს და ტყუილად გადახვედი 5-40 ზე. ჯობდა 5-6 ათასზე გეცვალა ზეთი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4274
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ციტატა(Davit 061 @ Apr 29 2015, 15:43) [snapback]654547[/snapback] 10000 ზე 500 გრამის დაკლება ნორმალურია.შეიძლება ჩაითვალოს ,რომ ძრავი ზეთს არ ჭამს და ტყუილად გადახვედი 5-40 ზე. ჯობდა 5-6 ათასზე გეცვალა ზეთი. ეგ პრაქტიკა ჰონდა ცრვ-ზე მქონდა 10 000-ზე ნორმალურია, თან შუპს საერთოდ არ ეტყობა მაგ გარბენზე დაკლება. პრინციპში შეიძება 1 ლ-იყო დაკლებული. მაქსიმუმიდან მინიმუმზე ჩამოვიდა და მაშინ გადავედი 5/40-ზე. და რაც შეეხება დანარჩენს ჩემი აზრით რეალურია რაც დავწერე. ეხლა ბლ5-ზე 140 000-ზე 5/30 მისხია და არ იკლებს უკვე 6 000 მაქვს გავლილი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4275
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
w202mb
Be sure the engine is cold (or has been off for at least ten minutes) http://www.dummies.com/how-to/content/how-...-oil-level.html ამის მერე აღარც გამიგრძელები კითხვა ![]() მაგიტომ ვიძახი რომ ჩაქრობიდან 20 წუთში უკვე ნორმა უნდა იყოს არც ცივზე გასინჯვის მოწინააღმდეგე ვარ უბრალოდ ეს პოსტები იმ რჩევას მოყვა რომ 3-4=5 და ასე შემდეგ საათები უნდა ელოდოს ადამიანი ზეთის ჩამოწურვას ![]() სხვა მანქანებზე არ ვიცი მაგრამ 3.0 სუბარუზე მინიმუმიდან მაქსიმუმამდე ალბათ მაქსიმუმ 0.5 ლიტრი ყოფნის ასაწევად,მაგიტომაცაა ცივზე და ცხელზე ეგეთი სხვაობა რომ ჩანს თორემ სხვა მანქანებზე არ შემიმჩნევია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4276
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(G.I.G.A @ Apr 29 2015, 16:24) [snapback]654552[/snapback] ეგ პრაქტიკა ჰონდა ცრვ-ზე მქონდა 10 000-ზე ნორმალურია, თან შუპს საერთოდ არ ეტყობა მაგ გარბენზე დაკლება. პრინციპში შეიძება 1 ლ-იყო დაკლებული. მაქსიმუმიდან მინიმუმზე ჩამოვიდა და მაშინ გადავედი 5/40-ზე. და რაც შეეხება დანარჩენს ჩემი აზრით რეალურია რაც დავწერე. ეხლა ბლ5-ზე 140 000-ზე 5/30 მისხია და არ იკლებს უკვე 6 000 მაქვს გავლილი. მალე გამოცვალე,7-ს მაინც ნუ გადააცილებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4277
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
ციტატა(Davit 061 @ Apr 29 2015, 16:38) [snapback]654555[/snapback] მალე გამოცვალე,7-ს მაინც ნუ გადააცილებ. მადლობა რჩევისთვის. ვიცი რომ სუბარუს უცვლიან უფრო ადრე მაგრამ ზუსტად ვერავინ მითხრა რატო, ტურბინიანზე გასაგებია, მაგრამ უტურბინო ძრავზე მაგას რა მნიშვნელობა აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4278
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
G.I.G.A
ციტატა(G.I.G.A @ 29th April 2015 - 18:30) [snapback]654568[/snapback] მადლობა რჩევისთვის. ვიცი რომ სუბარუს უცვლიან უფრო ადრე მაგრამ ზუსტად ვერავინ მითხრა რატო, ტურბინიანზე გასაგებია, მაგრამ უტურბინო ძრავზე მაგას რა მნიშვნელობა აქვს გაზზე გყავს? მეც 7 ზე ვცვლიდი და ბოლო 2 შეცვლაა 10 ზე ავწიე გარბენი,მეორე შეცვლა უწევს და 8მდე აქვს უკვე გავლილი.. ბენზინზე მეც 7 ზე ვცვლიდი ამაზეც და სხვებზეც,თუ ბენზინზე გყავს რავი მეც არ გირჩევ მეტს/ გაზზე რომ გადავიყვანე 10 მდე გავზარდე..ბენზინისგან განსხვავებით მალე არ აბინძურებს ზეთს,იძახიან ტემპერატურის პონტში პირიქით მალე ურხევსო მაგრამ პრაქტიკაში სხვანაირად ყოფილა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4279
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 23-September 14 მომხმარებელი № 4,584 ![]() |
კი, გაზზე მყავს. თეგეტაში მოტული ჩავასხი და ვაპირებდი 7-ზე გამოცვლას მაგრამ არც აბაროტებზე დავდივარ და ისედაც არ ვგაზაობ, ანუ ჩემი აზრით 10 000 უპრობლემოდ უნდა გაიაროს, თან ვიცი ჩემ გარშემო რამდენიმე სუბარუ რომელიც სულ 10-ზე ცვლის და არასოდეს არ ყოფილა პრობლემა. თან რატომღაც ეგ მითი მგონია სუბარუსთან დაკავშირებით, რომელიც ტურბინიანის გამო წამოვიდა. ტურბინას მართლა უნდა მასე და არამარტო სუბარუს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4280
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
G.I.G.A
თუ გაზზეა და უტურბინოა დაიკიდე 10 ზე შეცვალე..იმედია სინთეტიკას ასხამ |
|
|
![]() ![]() |