IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

239 გვერდი V  « < 213 214 215 216 217 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ზეთები, რომელს ასხავთ
G.I.G.A
გამოხმაურება Apr 29 2015, 18:07
გამოხმაურება #4281


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 151
რეგისტრ.: 23-September 14
მომხმარებელი № 4,584




ციტატა(misho0 @ Apr 29 2015, 19:05) [snapback]654576[/snapback]
G.I.G.A
თუ გაზზეა და უტურბინოა დაიკიდე 10 ზე შეცვალე..იმედია სინთეტიკას ასხამ


კი 5/30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
misho0
გამოხმაურება Apr 29 2015, 19:13
გამოხმაურება #4282


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 660
რეგისტრ.: 23-January 14
მომხმარებელი № 3,926




ციტატა(G.I.G.A @ 29th April 2015 - 19:07) [snapback]654577[/snapback]
კი 5/30

თხელია ნამეტანი 40 არ გირჩევნია?

მანუალს ჩახედე მაინც მაგრამ ჩემსაზე +40 გრადუსამდე უწერია 30 ინდექსიანი..ჩვენთან მეტია ხოლმე ხშირად თან დატვირთვებზე სულ გააწყალებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G.I.G.A
გამოხმაურება Apr 29 2015, 20:28
გამოხმაურება #4283


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 151
რეგისტრ.: 23-September 14
მომხმარებელი № 4,584




ციტატა(misho0 @ Apr 29 2015, 20:13) [snapback]654585[/snapback]
თხელია ნამეტანი 40 არ გირჩევნია?

მანუალს ჩახედე მაინც მაგრამ ჩემსაზე +40 გრადუსამდე უწერია 30 ინდექსიანი..ჩვენთან მეტია ხოლმე ხშირად თან დატვირთვებზე სულ გააწყალებს

30-ს 40-თან შედარებით მარტო ტემპერატურა განასხვავებს? გარდა ტემპერატურისა რა განსხვავებაა მაგ ინდექსებს შორის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
misho0
გამოხმაურება Apr 29 2015, 20:58
გამოხმაურება #4284


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 660
რეგისტრ.: 23-January 14
მომხმარებელი № 3,926




ციტატა(G.I.G.A @ 29th April 2015 - 21:28) [snapback]654592[/snapback]
30-ს 40-თან შედარებით მარტო ტემპერატურა განასხვავებს? გარდა ტემპერატურისა რა განსხვავებაა მაგ ინდექსებს შორის

ფაქტობრივად ერთი და იგივე თვისებებისაა,უბრალოდ 40 ინდექსი ოდნავ ბლანტია და მაღალი ტემპერატურისადმი უფრო მედეგია






ეს ზოგადად ზეთის თვისებებზე სულაც არაა დამოკიდებული კონკრეტული მწარმოებლის მანუალში უნდა ჩაიხედო კონკრეტული ზეთI რომელ ტემპერატურულ დაშვებებზე აქვს გათვლილი თორემ სუბარუში თუ + 40 გრადუსამდე გამოიყენება 30 ინდექსის ზეთი მიცუბისშმა შეიძლება 30 გრადუსამდე მისცეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G.I.G.A
გამოხმაურება Apr 29 2015, 21:39
გამოხმაურება #4285


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 151
რეგისტრ.: 23-September 14
მომხმარებელი № 4,584




ციტატა(misho0 @ Apr 29 2015, 21:58) [snapback]654599[/snapback]
ფაქტობრივად ერთი და იგივე თვისებებისაა,უბრალოდ 40 ინდექსი ოდნავ ბლანტია და მაღალი ტემპერატურისადმი უფრო მედეგია
ეს ზოგადად ზეთის თვისებებზე სულაც არაა დამოკიდებული კონკრეტული მწარმოებლის მანუალში უნდა ჩაიხედო კონკრეტული ზეთI რომელ ტემპერატურულ დაშვებებზე აქვს გათვლილი თორემ სუბარუში თუ + 40 გრადუსამდე გამოიყენება 30 ინდექსის ზეთი მიცუბისშმა შეიძლება 30 გრადუსამდე მისცეს

ტემპერატურებთან დაკავშირებით ვერ ვერკვევი. ანუ მაგ დროს გარეთა ტემპერატურას გულისხმობ? აბა ძრავის ტემპერატურა 80-ზე მეტია ყოველთვის. და თუ გარეთა ტემპერატურას გულისხმობ მაგას რა აზრი აქვს, დაქოქილი მანქანა თუ გაგრილების სისტემა კაია ძრავში ხო ერთი ტემპერატურაა ზამთარშიც და ზაფხულშიც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w202mb
გამოხმაურება Apr 29 2015, 22:10
გამოხმაურება #4286


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 543
რეგისტრ.: 5-February 14
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,968




გარეთა ტემპერატურაა იმ გარემოსი, სადაც მანქანა მუშაობს


რაც შეეხება ხშირ გამოცვლას ეს დამოკიდებულია ექსპლუატაციის პირობებზე.
ქალაქში, საცობებში და იამკიან გზებზე, როცა ხშირი გაჩერება და დაძვრაა საჭირო მანქანა რთულ პირობებში მუშაობს, ამიტომ ხშირად უნდა გამოიცვალოს მე 8000 კმზე ვცვლი თორემ თანამედროვე ზეთები 15000 მარტივად იტანს


ტექმომსახურების ნორმატივები ნორმალურ პირობებში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება Apr 30 2015, 00:42
გამოხმაურება #4287


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(w202mb @ Apr 29 2015, 23:10) [snapback]654612[/snapback]
გარეთა ტემპერატურაა იმ გარემოსი, სადაც მანქანა მუშაობს


რაც შეეხება ხშირ გამოცვლას ეს დამოკიდებულია ექსპლუატაციის პირობებზე.
ქალაქში, საცობებში და იამკიან გზებზე, როცა ხშირი გაჩერება და დაძვრაა საჭირო მანქანა რთულ პირობებში მუშაობს, ამიტომ ხშირად უნდა გამოიცვალოს მე 8000 კმზე ვცვლი თორემ თანამედროვე ზეთები 15000 მარტივად იტანს
ტექმომსახურების ნორმატივები ნორმალურ პირობებში

ეს რა ცხრილია? კარგად დააკვირდი. გჯერა მაგისი რაც მანდ 5-30,5-40,5-50-ზე წერია? არქტიკის ზეთები ყოფილა მაშინ მაგენი... biggrin.gif +20-ზეც ვერ უმუშავიათ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w202mb
გამოხმაურება Apr 30 2015, 06:48
გამოხმაურება #4288


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 543
რეგისტრ.: 5-February 14
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,968




ეს არის ზეთისა და ტემპერატირის დამოკიდებულების ცხრილის ნიმუში, G.I.G.A-ს ჰქონდა კითხვა.
თუ მეკითხები 5წ30ზე გეტყვი
5 ნიშნავს, რომ - 30_35 ფარგლებშიც შეგიძლია გამოიყენო
30 ნიშნავს, რომ +20_25 ფარგლებში შეგიძლია გამოიყენო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G.I.G.A
გამოხმაურება Apr 30 2015, 07:27
გამოხმაურება #4289


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 151
რეგისტრ.: 23-September 14
მომხმარებელი № 4,584




ციტატა(w202mb @ Apr 30 2015, 07:48) [snapback]654625[/snapback]
ეს არის ზეთისა და ტემპერატირის დამოკიდებულების ცხრილის ნიმუში, G.I.G.A-ს ჰქონდა კითხვა.
თუ მეკითხები 5წ30ზე გეტყვი
5 ნიშნავს, რომ - 30_35 ფარგლებშიც შეგიძლია გამოიყენო
30 ნიშნავს, რომ +20_25 ფარგლებში შეგიძლია გამოიყენო

ანუ რა გამოდის, ჩვენ პირობებში 5/40 უნდა გამოვიყენოთ? ანუ 5/30 გამოდის ზამთარში საქართველოს პირობებში ნორმალურია და 5/40 ზაფხულის პირობებში. მიტო რომ თუ 30 გამოიყენება +20_25-ზე, ლოგიკურად ზაფხულში ჩვენთან მეტია.
და თუ ასეა, მაინტერესებს როცა უკვე 5/40-ს ჩაასხავ მანქანაში მერე როგორც ვიცი 5/30 დაბრულება აღარაა რეკომენდირებული ძრავისთვის. ამ შემთხვევაში შეიძლება რაღაც დონის ჭამა დაიწყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w202mb
გამოხმაურება Apr 30 2015, 08:34
გამოხმაურება #4290


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 543
რეგისტრ.: 5-February 14
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,968




ციტატა(G.I.G.A @ 30th April 2015 - 08:27) [snapback]654627[/snapback]
და თუ ასეა, მაინტერესებს როცა უკვე 5/40-ს ჩაასხავ მანქანაში მერე როგორც ვიცი 5/30 დაბრულება აღარაა რეკომენდირებული ძრავისთვის. ამ შემთხვევაში შეიძლება რაღაც დონის ჭამა დაიწყოს.

საერთოდ ჩვენზე რთული კლიმატის პეირობებში ცვლიან ხოლმე ზეთ ზამთარ-ზაფხულ

5/30 მეტნაკლებად დასაშვებია თბილისისათვის. კახეთში ალბათ არ გამოდგებოდა smile.gif
მე მანამდე Tucson მყავდა და იქ 5/40 ვასხამდი (55 000 გარბენზეც კი)
Forester-ში 5/30 ვასხამ (უფრო სწორედ მაგას მისხამენ სენა-ავტოში)

40-დან 30-ზე დაბრუნასთან დაკავშირებით მეც გამიგია საუბარი, მარგამ არა მგონია მასე იყოს. მორიგი მითია.
ლოგიკურად რატომ არ უნდა შეიძლებოდეს? რას უშავებს რო? ზეთის შერევა ისედაც ხდება გამოცვლიას
და როგრო შეიძლება ზეთმა "ზაზორები" გაზარდოს?

ისე როცა კილომეტრაჟი ემატება სინთეტიკიდან ნახევარსინთეტიკაზე უნდა გადახვიდე, რომ ზეთის ჭამა შეამცირო. 5/30 დან 5/40-ზე გადასვლა არაფერს წყვიტავს ბევრს, უბრალოდ სიბლანტეა აქვს 5/40 მეტი +20-+25 С-ზე და ამიტომ ნაკლები იკარგება, თუმცა ეს შეზეთვაზეც მოქმედებს უარყოფითად. ხოდა როცა 'კაპიტალკას" მიუახლოვდება ძრავი მერე მინერალიც უნდა ჩაასხა smile.gif)))


არსებობს 5W30 Semisinthetic motor oil
და ასევე არსებობს 5W30 Mineral motor oil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G.I.G.A
გამოხმაურება Apr 30 2015, 12:07
გამოხმაურება #4291


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 151
რეგისტრ.: 23-September 14
მომხმარებელი № 4,584




ციტატა(w202mb @ Apr 30 2015, 09:34) [snapback]654631[/snapback]
40-დან 30-ზე დაბრუნასთან დაკავშირებით მეც გამიგია საუბარი, მარგამ არა მგონია მასე იყოს. მორიგი მითია.
ლოგიკურად რატომ არ უნდა შეიძლებოდეს? რას უშავებს რო? ზეთის შერევა ისედაც ხდება გამოცვლიას
და როგრო შეიძლება ზეთმა "ზაზორები" გაზარდოს?

ჩემ მანქანაზე გამოცდილი მაქვს როცა გადავედი 5/40-ზე ჭამა გაჩერდა და პირიქით რა ხდება მეც მარტო სხვისი ნათქვამიდან ვიცი, თუმცა ის სხვა სტაჯიანი იყო და განათლებული ზეთების ამბავში.
მოკლეთ საინტერესო და გასათვალისწინებელი რაგაცეები დაწერე ნამდვილად, მადლობა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
misho0
გამოხმაურება Apr 30 2015, 12:43
გამოხმაურება #4292


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 660
რეგისტრ.: 23-January 14
მომხმარებელი № 3,926




w202mb
მეგობარო ეგ ცხრილები აშკარად არ შეესაბამება რეალობას smile.gif მაგ ცხრილის მიხედვით ვინც 5/30 ან 40 ვასხამთ ზაფხულში ყველა უნდა დაისტუკოს განურჩევლად მწარმოებლის smile.gif



ხოლო რომ ვამბობ ზეთის ტემპერატურისადმი თვისებების კი არა კონკრეტული ძრავის და მერე მწარმოებლის მიერ რეკომენდირებული სკალა გამოიყენეთ თქო სწორედ ამიტომ ვამბობ






ესაა ამერიკული 3.0 აუთბეკის მანუალიდან..ჩემსას იაპონური მოყვა და იქაც იგივე წერია,მგონი 10-50 ცაა იაპონურში





G.I.G.A
5-30 ს სავარაუდოდ იმიტომ გიჭამდა რომ ზაფხულში ჯერ ისედაც ცხელა და არ შეიძლება,ნაგრუზკაზე საერთოდ გაწყალდა და დაკარგა თვისებები თორემ ნამდვილად არაა ისეთი სხვაობა რომ ძრავი ზეთს ჭამდეს და 40 ინდექსით ჩანაცვლებამ უშველოს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება Apr 30 2015, 12:47
გამოხმაურება #4293


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(w202mb @ Apr 30 2015, 07:48) [snapback]654625[/snapback]
ეს არის ზეთისა და ტემპერატირის დამოკიდებულების ცხრილის ნიმუში, G.I.G.A-ს ჰქონდა კითხვა.
თუ მეკითხები 5წ30ზე გეტყვი
5 ნიშნავს, რომ - 30_35 ფარგლებშიც შეგიძლია გამოიყენო
30 ნიშნავს, რომ +20_25 ფარგლებში შეგიძლია გამოიყენო

არასწორია მაგ ცხრილი. აი აქ პირველ გვერდზე ,პირველივე პოსტში არის სწორი ცხრილი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Apr 30 2015, 13:23
გამოხმაურება #4294


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(w202mb @ 30th April 2015 - 09:34) [snapback]654631[/snapback]
ისე როცა კილომეტრაჟი ემატება სინთეტიკიდან ნახევარსინთეტიკაზე უნდა გადახვიდე, რომ ზეთის ჭამა შეამცირო. 5/30 დან 5/40-ზე გადასვლა არაფერს წყვიტავს ბევრს, უბრალოდ სიბლანტეა აქვს 5/40 მეტი +20-+25 С-ზე და ამიტომ ნაკლები იკარგება, თუმცა ეს შეზეთვაზეც მოქმედებს უარყოფითად. ხოდა როცა 'კაპიტალკას" მიუახლოვდება ძრავი მერე მინერალიც უნდა ჩაასხა )))

აი ეს კი ნამდვილად არ შეესაბამება სინამდვილეს!!!
არავითარი კავშირი არ აქვს გარბენის რაოდენობას ნახევრად სინთეტიკურ და მინერალური ზეთი ჩასხმასთან...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w202mb
გამოხმაურება Apr 30 2015, 14:11
გამოხმაურება #4295


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 543
რეგისტრ.: 5-February 14
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,968




შევეცდები გაგცეთ პასუხი რიგრიგობით smile.gif
ცხრილი ინტერნეტიდანაა, შეიძლება ვიკამათოთ მის სისწორეზე, მაგრამ მაგ ცხრილის დანიშნულება იყო მეჩვენებინა გ.ი.გ.ა.-სთვის რომ გარე ტემპერატურაზე და ზეთის მახასიათბლების კავშირზე იყო საუბარი.

მე მისხია 5/30 იმიტომ რომ მწარმოებლის რეკომენდაციაა. ამაზე არავინ არ კამათობს

რაც შეეხება ზეთის მახასიათებლების შეცვლას, როცა ჭამს:
იგივე ტიპის (სინთეტიკა) უფრო სქელის ჩასხმა როცა ჭამს დასაფიქრებელია. იმიტომ, რომ ჭამა გამოწვეულია "ზაზორების" გაფართოებითა და "პრაკლადგების" დაძველებით. ამიტომ თუ "ზაზორში" ზეთი არ ეტევა რა გარანტიაა, რომ სხვა ადგილებში აღწევს ე.ი. იგი მთლად კარგად ვერ მუშაობს შეზეთვისას. ეს ჩემი აზრია.


ციტატა(levanisan @ 30th April 2015 - 14:23) [snapback]654680[/snapback]
აი ეს კი ნამდვილად არ შეესაბამება სინამდვილეს!!!
არავითარი კავშირი არ აქვს გარბენის რაოდენობას ნახევრად სინთეტიკურ და მინერალური ზეთი ჩასხმასთან...

მადლობელი დაგრჩები თუ ამიხსნი ანდ დამიდებ ლინკს. მართლა მაინტერსებს.
ის რომ სინთეტიკა ჯობია ყველას მაგაზე 2 აზრი არაა, მაგრამ ნახევარსინთეტიკას და მინერალურს გააჩნია უფრო დაბალი წვის მახასიათებელი (რუსულად угараемость) რაც ამცირებს ხარჯს ძველ მანქანებზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება May 1 2015, 00:28
გამოხმაურება #4296


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




სუბარუზე ძალიან მალე ცვდება შატუნის კლადიში
თუ ვინმეს გაინტერესებთ ამობძანდით ბოქსებში და განახებთ დაუსტუკავი ძრავის კლადიშებს
ან თუ ვინმეს სურვილი გაქვთ გადამოწმების , სიამუვნებით გადავამოწმებ თქვენთან ერთად დაუსტუკავ მანქანაზე შატუნის კლადიშს
თუ კლადიში კარგ მდგომარეობაში იქნება ჩემ თავზე ვიღებ მთლიან ხარჯებს თუ არადა სტანდარტულად გადაიხდით ძრავის რემონტის თანხას თავის ნაწილებიანად
შატუნზე ზედა კლადიში ცვდება ძალიან მალე , შატუნზე ქვედა ყბის კლადიში კი ქარხნულ ზომაში რჩება
გაცვეთილ და ქარხნულ კლადიშში სხვაობა 2 მეასედია
ზაზორის გაზდის შემთხვევაში თხელი ზეთი ვერ უზრუნველყოფს ზეთის ბალიშშს და მუშა სვლის დროს დატვირთვა მოდის შატუნის ზედა კლადიშზე
თავიდან რო ავიცილოთ ხახუნის ძალით გამოწვეული ცვეთა ვასხავთ 5-40
ვინც გაზაობს უფრო სქელ ზეტს ვურჩევდი ზაფხულში , მთავარია ძრავი გაახუროთ სათანადოდ , თერმოსტატი უნდა იყოს გახსნილი და იგაზავე რამდენიც გინდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება May 1 2015, 13:13
გამოხმაურება #4297


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ეს თემა უკვდავია თავისი ახალ-ახალი მარგალიტებით smile.gif



ციტატა(w202mb @ 30th April 2015 - 15:11) [snapback]654692[/snapback]
ის რომ სინთეტიკა ჯობია ყველას მაგაზე 2 აზრი არაა, მაგრამ ნახევარსინთეტიკას და მინერალურს გააჩნია უფრო დაბალი წვის მახასიათებელი (რუსულად угараемость) რაც ამცირებს ხარჯს ძველ მანქანებზე.


წვით ყველა ზეთი იწვის რომელიც ცილინდრზე რჩება პორშინის გაწევის შემდეგ. არ აქვს მნიშვნელობა რომელია, სინთეტიკაა თუ სხვა რამე.

ციტატა(levanisan @ 30th April 2015 - 14:23) [snapback]654680[/snapback]
აი ეს კი ნამდვილად არ შეესაბამება სინამდვილეს!!!
არავითარი კავშირი არ აქვს გარბენის რაოდენობას ნახევრად სინთეტიკურ და მინერალური ზეთი ჩასხმასთან...

მართალი ხარ

w202mb
მეგობარო, 20 და 25 გრადუსებზე ზეთის სიბლანტეს არავინ არ ზომავს smile.gif ეგ იზომება 40 და 100 გრადუსებზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება May 1 2015, 14:42
გამოხმაურება #4298


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(SUB 300 @ May 1 2015, 01:28) [snapback]654788[/snapback]
სუბარუზე ძალიან მალე ცვდება შატუნის კლადიში
თუ ვინმეს გაინტერესებთ ამობძანდით ბოქსებში და განახებთ დაუსტუკავი ძრავის კლადიშებს
ან თუ ვინმეს სურვილი გაქვთ გადამოწმების , სიამუვნებით გადავამოწმებ თქვენთან ერთად დაუსტუკავ მანქანაზე შატუნის კლადიშს
თუ კლადიში კარგ მდგომარეობაში იქნება ჩემ თავზე ვიღებ მთლიან ხარჯებს თუ არადა სტანდარტულად გადაიხდით ძრავის რემონტის თანხას თავის ნაწილებიანად
შატუნზე ზედა კლადიში ცვდება ძალიან მალე , შატუნზე ქვედა ყბის კლადიში კი ქარხნულ ზომაში რჩება
გაცვეთილ და ქარხნულ კლადიშში სხვაობა 2 მეასედია
ზაზორის გაზდის შემთხვევაში თხელი ზეთი ვერ უზრუნველყოფს ზეთის ბალიშშს და მუშა სვლის დროს დატვირთვა მოდის შატუნის ზედა კლადიშზე
თავიდან რო ავიცილოთ ხახუნის ძალით გამოწვეული ცვეთა ვასხავთ 5-40
ვინც გაზაობს უფრო სქელ ზეტს ვურჩევდი ზაფხულში , მთავარია ძრავი გაახუროთ სათანადოდ , თერმოსტატი უნდა იყოს გახსნილი და იგაზავე რამდენიც გინდა

შოთა,2,0 უტურბინოზეც მალე ცვდება ზედა ვკლადიში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w202mb
გამოხმაურება May 1 2015, 15:18
გამოხმაურება #4299


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 543
რეგისტრ.: 5-February 14
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,968




ციტატა(crimson @ 1st May 2015 - 14:13) [snapback]654829[/snapback]
მეგობარო, 20 და 25 გრადუსებზე ზეთის სიბლანტეს არავინ არ ზომავს ეგ იზომება 40 და 100 გრადუსებზე.

მე არ მითქვამს რომ 25-ზე იზომება.
25 გარე ტემპერატურაა, რომლის დროსაც ზეთი ავლენს გაკრვეულ თვისებს. და ამ თვისებებს.

ციტატა(crimson @ 1st May 2015 - 14:13) [snapback]654829[/snapback]
მართალი ხარ

შეიძლება, მაგრამ სასურველია ამის დადასტურება ან ლოგიკური არგუმენტითით ან ლინკით

ციტატა(crimson @ 1st May 2015 - 14:13) [snapback]654829[/snapback]
ვით ყველა ზეთი იწვის რომელიც ცილინდრზე რჩება პორშინის გაწევის შემდეგ. არ აქვს მნიშვნელობა რომელია, სინთეტიკაა თუ სხვა რამე.

არც მაგაზე არ ვკამათობ, უბრლოდ სინთეტიკა უფრო აორთქლებადია თავისი შემადგენლობით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება May 1 2015, 17:35
გამოხმაურება #4300


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(w202mb @ 1st May 2015 - 16:18) [snapback]654861[/snapback]
25 გარე ტემპერატურაა, რომლის დროსაც ზეთი ავლენს გაკრვეულ თვისებს. და ამ თვისებებს.

რეალურად გაზაობის დროს ზეთის ტემპერატურა 110 გრადუსზე მაღლაც ადის და მთავარია მაგ დროს შეინარჩუნოს თვისებები და არ მოეკითხოს თორე ძრავსაც მოეკითხება ეგრევე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

239 გვერდი V  « < 213 214 215 216 217 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge