IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> დეტონაცია ბენზინზეც და გაზზეც, თავის აბაროტზე დეტონაციის პრობლემა მაქვს სერიოზული და ბევრს გამოადგება
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jan 26 2015, 08:32
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე

სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE

აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი

ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ


დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი

მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე


ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი

ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა

ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან



...........................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 გვერდი V  < 1 2 3  
Start new topic
გამოხმაურებები (40 - 46)
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Mar 23 2015, 20:05
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




ამოღება ყველა ვარიანტში ჭირდება ძრავს, სანამ დაშლი აუცილებლად შეამოწმე კომპრესია, ბოლზე წვაც, ჩემი ეს ყველაფერი იდეალური იყო და ალბად მაგიტომ გადავრჩი მარტივად შედარებით

sandroia

არაფრით არ დაშალო შეუმოწმებლად, გალოვკების მოხსნა არ დამჭირდა მე, მხოლოდ კრიშკები მოვხსენით და ისე დაარეგულირა, თუ კლაპანია დამწვარი ეგ სხვა საქმეა უკვე, და ეს უნდა ნახო წინასწარ აუცილებლად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandroia
გამოხმაურება Mar 24 2015, 07:04
გამოხმაურება #42


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,282
რეგისტრ.: 28-June 09
მომხმარებელი № 201




SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 23rd March 2015 - 21:05) [snapback]649263[/snapback]
არაფრით არ დაშალო შეუმოწმებლად, გალოვკების მოხსნა არ დამჭირდა მე, მხოლოდ კრიშკები მოვხსენით და ისე დაარეგულირა, თუ კლაპანია დამწვარი ეგ სხვა საქმეა უკვე, და ეს უნდა ნახო წინასწარ აუცილებლად

ხო ამ ხელოსანმაც ეგრე მითხრა
თვის ბოლოს ეცლება და მაგ დროს უნდა გავაკეთებინო
იმედია კლაპნების რეგულირებით ეშველება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Mar 24 2015, 13:10
გამოხმაურება #43


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




ჩემი აზრით თუ კლაპნების რეგულირებამდე მივიდა საქმე, ანუ ზაზორი ძალიან დაპატარავდა, სასურველია "პრიტირკაც", იმიტომ რომ კლაპნები სრულად ვერ იკეტება, მაღალი ტემპერარატურა წვავს ჩამკეტ ზედაპირებს
და აკლებს ცილინდრს კომპრესიას, ამიტომ მატორს რო ამოიღებ, ბარემ ბოლომდე უნდა მიიყვანო საქმე. wink.gif სხვა მანქანებზე, რეგულიროვკა და თუნდაც გალოვკის შეცვლა მარტივად ხდება, სადაც ჰიდროკომპენსატორები აყენია სულაც არ ხდება საჭირო. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio_cx
გამოხმაურება Jun 1 2015, 22:18
გამოხმაურება #44


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 78
რეგისტრ.: 19-March 14
მომხმარებელი № 4,099




ასეთი პრობლემა მაქვს რა :

ძრავს აქვს ასეთი ხმა chirping

ხოდა რეგულარი უწერია მანუალში და სუპერიც ვცადე, მარა მაინც აქვს... პახოდუ მოძრაობის დროს, გაზს რო ავუშვებ და ისევ დავაჭერ, ზოგჯერ აცემინებსსავით ხმადაბლა smile.gif .. ბენზინზეა მანქანა... ეს ყველაფერი ემართება ნაგრუზკაზე, აღმართზე როცა ავდივარ. ცივ ძრავზე არ შვება. არც ხალასტოი ხოდზე... სხვა არაფერი სიმპტომი არ აქვს. არც დიაგნოსტიკაზე აჩვენებს რამე პრობლემას..

დღეს სვეჩები შევცვალე, მარა არ მივლია და ცხელ ძრავზე ვერ გავსინჯე ჯერ...
ჰაერს თუ იღებს ხვალე უნდა ვნახო, მარა მეეჭვება.
2.5 აუთბექია 2001-იანი.

ადრე გაზზე მყავდა და გაზზე არანაირი ხმა არ ქონია... ბენზინზე გადავრთავდი თუ არა, ეგრევე დაიწყებდა...

ANY IDEAშ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jun 2 2015, 09:34
გამოხმაურება #45


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(gio_cx @ 1st June 2015 - 23:18) [snapback]659346[/snapback]
ადრე გაზზე მყავდა და გაზზე არანაირი ხმა არ ქონია... ბენზინზე გადავრთავდი თუ არა, ეგრევე დაიწყებდა...

ბენზონასოსის ხმა ხო არაა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio_cx
გამოხმაურება Jun 2 2015, 10:18
გამოხმაურება #46


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 78
რეგისტრ.: 19-March 14
მომხმარებელი № 4,099




ბენზონასოსს ეგეთი მურტალი ხმა უნდა ქონდეს?? დეტონაციის პონტი მგონია მე. ნეტში რაც გადავხედე, ბევრს აქვს მსგავსი ხმის პრობლემა და ვერაფერს შველიან. ჩემი ძალებით დავაბოლე და ვაკუუმის პრობლემა არ მგონია. ბენზონასოსის ხმა რომც იყოს, აი ეს დაცემინებაც რო დაიწყო???

კაროჩე რო გავალ ახალი სვეჩებით, თუ ისევ ისე ქნა, მერე აღარ ვიცი რა ვქნა...

Detonation

ასეა რა ზუსტად..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G.I.G.A
გამოხმაურება Apr 13 2018, 14:39
გამოხმაურება #47


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 151
რეგისტრ.: 23-September 14
მომხმარებელი № 4,584




გამარჯობა. იქნება ვინმემ შეძლოთ დახმარებაsmile.gif მესამე თაობის გაზზე 2,0 ცალვალიანი, პრაოტკა ამომიწყდა და დააცემინა, ამის მერე დაბალ აბაროტზე დაიწყე საშინელი დეტონაცია, შეიძლება ითქვას მანქანა ხტუნაობს. 1-ს რომ აცდება ტახომეტრი მერე სწორდება. გავასწორე კლაპნები, შევცვალე პრაოტკა-სვეჩები, გამოვრიცხე ბაბინა და ვოზდუჰამერი. დროსელი გავწმინდე, ელექტროა და ხალასტოი ხოდი არ აქვს შესაბამისად. კიდე რა დაჩიკი შეიძლება ვცადო. აქვე ვიკითხავ კარგი კომპიუტერი ვის აქვს რომ სვეჩები და პრაოტკის მუშაობა შევამოწმებინო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge