IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტორმუზის პრობლემა
Levan-i
გამოხმაურება Mar 10 2012, 22:44
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




მოკლედ

XT 2006, ევროპა,

უკან ქონდა არავენტილირებადი აპორნები და შესაბამისი სუპორტები

ვიყიდე ვენტილირებადი + დახაზული აპორნები თავისი სუპორტებით,

დავაყენე, დააპრაკაჩკეს და მას შემდეგ დაეწყო:

პირველ დაჭერაზე ბოლოში იჭერს ტორმუზს, მალევე მეორედ თუ მიაჭერ ეგრევე იჭერს,
რომ აუშვებ 5-7 წამის მერე ისევ ბოლოში იჭერს,

ვიფიქრე პრაკაჩკაა თქო და დავაპრაკაჩკებინე ორჯერ (ჯერ მარტო უკანა დააპრაკაჩკეს, შემდეგ აქ ვნახე მიმდევრობა და დღეს დავაპრაკაჩკებინე წესისამებრ)
ცოტა გაუმჯობესდა მარა, იგივეა

გლავნი ბაჩოკი?

ლოგიკა რა არის, უკან ახალი სუპორტები უფრო დიდია და გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის რო პირველივე დაჭერაზე წნევა შექმნას?

დოტ 3-4 დავამატე, მანამდე რა ესხა არ მახსოვს, შეიძლება მაგის ბრალი იყოს? რო ეს დოტ3-4 არ შეიძლება შევურიო მანამდე სხვას და მაგის გამო?

მეორე დაჭერაზე საკაიფოდ იჭერს ტორმუზს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 12)
WRC-100
გამოხმაურება Mar 12 2012, 10:23
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 221
რეგისტრ.: 7-August 10
მომხმარებელი № 1,312




მე რომ შევცვალე ჩემს 1999 წლიან ესტბზე ტორმუზები, წინ დავაყენე 4 პორშინიანი ხოლო უკან ვენტილირებადი დისკები თავისი სუპორტებით და მსგავსი არაფერი არ ჭირს. ასე რომ დიდი სუპორტების პრობლემა არ უნდა იყოს არანაირად. მე მაინც პრაკაჩკის პრობლემა მგონია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 12 2012, 13:43
გამოხმაურება #3


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Levan-i @ 10th March 2012 - 23:44) [snapback]377467[/snapback]
მე მაინც პრაკაჩკის პრობლემა მგონია.

+1

ისადა როგორ დააპრაკაჩკეს? პედლის კაჩაობით? biggrin.gif თუ სპეციალური ხელსაწყოთი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Levan-i
გამოხმაურება Mar 13 2012, 19:43
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




პედლის კაჩაობით, რავიცი დამარწუნეს აღარ არის ჰაერიო და რა გავიგო ეხლა აბა,

რა ვქნა რას მირჩევთ?

აპასნია ასე სიარული ერთი-ორჯერ მიჩვეულზე არ დაატორმუზა სანამ ბოლომდე არ დავიდა პედალი და კინაღამ მივარტყი ვიღაცას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 13 2012, 19:51
გამოხმაურება #5


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Levan-i @ 13th March 2012 - 20:43) [snapback]378564[/snapback]
პედლის კაჩაობით, რავიცი დამარწუნეს აღარ არის ჰაერიო და რა გავიგო ეხლა აბა,

რაღაც სპეციალური ვაკუუმის ბაჩოკი აქვთ სახელოსნოებში... მაგით იწოვენ ჰაერს და ამავე დროს ჟიდკოსტ ასხამენ ზევიდან, ერთდროულად ხდება ეგ. მე მასე დამიჰაერეს და ნორმალურად არის, მე წინა 4 პორშნიანი რომ დავაყენე მაშინ.


მიმდევრობა სწორად დაიცავი ხომ? კი წავიკითხე შენი პოსტი რომ აქ, ფორუმზე წაიკითხე და ისე გააკეთებინე მარა მაინც, თქვი აბა რა მიმდევრობით დააპრაკაჩკეთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Levan-i
გამოხმაურება Mar 13 2012, 20:07
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




კი დავიცავი,

რომელ სახელოსნოში აქვთ ეგ ხელსაწყო ხომ არ იცი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 13 2012, 20:34
გამოხმაურება #7


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Levan-i @ 13th March 2012 - 21:07) [snapback]378573[/snapback]
რომელ სახელოსნოში აქვთ ეგ ხელსაწყო ხომ არ იცი?

შავი ზღვის ქუჩაზე, 777 რომ არის პროფილაკტიკა მაგაში არა, სომხები რომ მუშაობენ შუშიანი პროფილაკტიკა რომ არის, იცი ეგ პროფილაკტიკა სომხების?

ისე სუპორტები მუშაააა ის რაც გამოცვალე? უკანები ანუ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Levan-i
გამოხმაურება Mar 14 2012, 08:15
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




Black Jo
ციტატა
შავი ზღვის ქუჩაზე, 777 რომ არის პროფილაკტიკა მაგაში არა, სომხები რომ მუშაობენ შუშიანი პროფილაკტიკა რომ არის, იცი ეგ პროფილაკტიკა სომხების?

აზზე არ ვარ, სად არის?

ციტატა
ისე სუპორტები მუშაააა ის რაც გამოცვალე? უკანები ანუ

არ ვიცი, როგორ გავიგო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WRC-100
გამოხმაურება Mar 14 2012, 21:30
გამოხმაურება #9


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 221
რეგისტრ.: 7-August 10
მომხმარებელი № 1,312




ისე უბრალოდ მაინტერესებს უკანა ვენტილირებადი დისკები რისთვის დააყენე? სუპორტებზე წინა პატრონს ჰკითხე თუ მუშაობდა. პრაკაჩკა რომელი ფირმის ჯიტკოსტით გააკეთე? თუ რამე ნაგავია შეიძლება მაგის პრობლემაც იყოს.ხო მართლა სუპორტებს დახედე ხომ არ ეპარება სადმე ჟიტროსტი? სპილენძის შაიბის არქონამ იცის გაპარება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Mar 14 2012, 22:11
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ჟიტკოსტი რაც არ უნდა ჩაესხა, ასე უცებ არ მიცემდა პრობლემას. სუპორტებიც მუშა მანქნიდანაა მოხსნილი და არ აპარებს. სლაიდერებიც სუფთად მუშაობს. არც პორშინებია გაჭედილი, ეგენიც პლავნად დადის. სუპორტის ბრალი რო იყოს ან ვაბშე არ დაიჭერდა, ან სამატარმაჟენიას მიცემდა გაჭედვისას. უეჭველი ან უკუღმა აყენია, ან ვერ დააჰაერეს. ერთი ერთში ეგ სიმპტომია პრაქტიკიდანაც, ინეტში ძებნიდანაც და სადაც არ უნდა იკითხო მცოდნესთან.

სუპორტში პორშინის მოცულობა იგივია რაც მანამდე ქონდა. ის რო გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის, გამორიცხულია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Don.Bandolero
გამოხმაურება Jul 7 2015, 18:23
გამოხმაურება #11


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8
რეგისტრ.: 12-October 14
მომხმარებელი № 4,638




იქნებ დამეხმაროთ,

2003 ფორესტერზე 2.5x შევცვალე უკანა მუხრუჭის ბაჩოკი თუ რაც ჰქვია. და ბოლომდეც რომ ვაჭერ მანქანა სირცხვილის გამო იწყებს გაჩერებას biggrin.gif

მგონია დაჰაერების ბრალი. პედლის დაკაჩავებით დამიჰაერეს. იქნებ მიმასწავლოთ სად დამიჰაერებენ ისე როგორც საჭიროა თავისი მიმდევრობებით და ჯადოქრობით და რამდენში გადავვარდები biggrin.gif

წინასწარ გმადლობთ მეც და ისინიც ვისაც დაჰაერების შემდეგ არ გადავუვლი დაუჰაერებელი მუხრუჭებით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jul 8 2015, 00:00
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




შუპორტები ზუზუკიტ ქვევიტ ხომ არ დგას )))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Don.Bandolero
გამოხმაურება Jul 10 2015, 00:12
გამოხმაურება #13


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8
რეგისტრ.: 12-October 14
მომხმარებელი № 4,638




არა, ეგენი სწორად დგას.

ერთი ეს გამაგებინეთ რა ჯაპანურ და ამერიკულ 2003 წლიან ფორესტერებს დაჰაერების მიმდევრობა ერთი აქვთ?
ანუ მე აქ ერთ-ერთ თემაში ვნახე შემდეგი სურათი


მაგრამ ინტერნეტში ქექვისას ცოტა განსხვავებულ აზრებს წავაწყდი. ეს ამერიკელები ამბობენ რომ რახან საჭე სხვა მხარეს გვაქვს მასტერ ცილინდრიც მეორე მხარესაა შეიძლება და ამიტომ წინა მარჯვენადან კი არ უნდა დავიწყოთ, არამედ წინა მარცხენადანო.
ანუ ზემოთ სურათში თუა ასეთი მიმდევრობა 1წინა მარჯვენა 2უკანა მარცხენა 3წინა მარცხენა 4უკანა მარჯვენა
ამერიკელები ბევრ ფორუმზე გამოთქვამენ მოსაზრებას რომ შეიძლება მიმდევრობა ამერიკულ ფორესტერებში იყოს შემდეგი 1წინა მარცხენა 2უკანა მარჯვენა 3წინა მარჯვენა უკანა მარცხენა.

ეს ასეა თუ იცით?

თუ საჭეს მნიშვნელობა არ აქვს (თავის ადგილას არის თუ ბარდაჩოკში) და მასტერ ცილინდრი ერთი და იმავე ადგილას აქვს? თუ ასეა მაშინ მიმდევრობაც ერთი და იგივე იქნება ამერიკულში და იაპონურშ იმიტომ რომ მუხრუჭის წერტილები ზუსტად იდენტურად იქნება დაშორებული მასტერ ცილინდრიდან ორივე მოდელში.

გთხოვთ თუ ვინმემ იცით გამარკვიეთ, ჩემით მინდა ვიჩალიჩო დაჰაერება.

ბოლობოლო ჯერ ერთ მიმართულებას ვცდი და თუ არ გაამართლა მერე მეორეს მარა ნუ მაწვალებთ biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge