![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ
XT 2006, ევროპა, უკან ქონდა არავენტილირებადი აპორნები და შესაბამისი სუპორტები ვიყიდე ვენტილირებადი + დახაზული აპორნები თავისი სუპორტებით, დავაყენე, დააპრაკაჩკეს და მას შემდეგ დაეწყო: პირველ დაჭერაზე ბოლოში იჭერს ტორმუზს, მალევე მეორედ თუ მიაჭერ ეგრევე იჭერს, რომ აუშვებ 5-7 წამის მერე ისევ ბოლოში იჭერს, ვიფიქრე პრაკაჩკაა თქო და დავაპრაკაჩკებინე ორჯერ (ჯერ მარტო უკანა დააპრაკაჩკეს, შემდეგ აქ ვნახე მიმდევრობა და დღეს დავაპრაკაჩკებინე წესისამებრ) ცოტა გაუმჯობესდა მარა, იგივეა გლავნი ბაჩოკი? ლოგიკა რა არის, უკან ახალი სუპორტები უფრო დიდია და გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის რო პირველივე დაჭერაზე წნევა შექმნას? დოტ 3-4 დავამატე, მანამდე რა ესხა არ მახსოვს, შეიძლება მაგის ბრალი იყოს? რო ეს დოტ3-4 არ შეიძლება შევურიო მანამდე სხვას და მაგის გამო? მეორე დაჭერაზე საკაიფოდ იჭერს ტორმუზს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 221 რეგისტრ.: 7-August 10 მომხმარებელი № 1,312 ![]() |
მე რომ შევცვალე ჩემს 1999 წლიან ესტბზე ტორმუზები, წინ დავაყენე 4 პორშინიანი ხოლო უკან ვენტილირებადი დისკები თავისი სუპორტებით და მსგავსი არაფერი არ ჭირს. ასე რომ დიდი სუპორტების პრობლემა არ უნდა იყოს არანაირად. მე მაინც პრაკაჩკის პრობლემა მგონია.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ 10th March 2012 - 23:44) [snapback]377467[/snapback] მე მაინც პრაკაჩკის პრობლემა მგონია. +1 ისადა როგორ დააპრაკაჩკეს? პედლის კაჩაობით? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
პედლის კაჩაობით, რავიცი დამარწუნეს აღარ არის ჰაერიო და რა გავიგო ეხლა აბა,
რა ვქნა რას მირჩევთ? აპასნია ასე სიარული ერთი-ორჯერ მიჩვეულზე არ დაატორმუზა სანამ ბოლომდე არ დავიდა პედალი და კინაღამ მივარტყი ვიღაცას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ 13th March 2012 - 20:43) [snapback]378564[/snapback] პედლის კაჩაობით, რავიცი დამარწუნეს აღარ არის ჰაერიო და რა გავიგო ეხლა აბა, რაღაც სპეციალური ვაკუუმის ბაჩოკი აქვთ სახელოსნოებში... მაგით იწოვენ ჰაერს და ამავე დროს ჟიდკოსტ ასხამენ ზევიდან, ერთდროულად ხდება ეგ. მე მასე დამიჰაერეს და ნორმალურად არის, მე წინა 4 პორშნიანი რომ დავაყენე მაშინ. მიმდევრობა სწორად დაიცავი ხომ? კი წავიკითხე შენი პოსტი რომ აქ, ფორუმზე წაიკითხე და ისე გააკეთებინე მარა მაინც, თქვი აბა რა მიმდევრობით დააპრაკაჩკეთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
კი დავიცავი,
რომელ სახელოსნოში აქვთ ეგ ხელსაწყო ხომ არ იცი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ 13th March 2012 - 21:07) [snapback]378573[/snapback] რომელ სახელოსნოში აქვთ ეგ ხელსაწყო ხომ არ იცი? შავი ზღვის ქუჩაზე, 777 რომ არის პროფილაკტიკა მაგაში არა, სომხები რომ მუშაობენ შუშიანი პროფილაკტიკა რომ არის, იცი ეგ პროფილაკტიკა სომხების? ისე სუპორტები მუშაააა ის რაც გამოცვალე? უკანები ანუ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
Black Jo
ციტატა შავი ზღვის ქუჩაზე, 777 რომ არის პროფილაკტიკა მაგაში არა, სომხები რომ მუშაობენ შუშიანი პროფილაკტიკა რომ არის, იცი ეგ პროფილაკტიკა სომხების? აზზე არ ვარ, სად არის? ციტატა ისე სუპორტები მუშაააა ის რაც გამოცვალე? უკანები ანუ არ ვიცი, როგორ გავიგო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 221 რეგისტრ.: 7-August 10 მომხმარებელი № 1,312 ![]() |
ისე უბრალოდ მაინტერესებს უკანა ვენტილირებადი დისკები რისთვის დააყენე? სუპორტებზე წინა პატრონს ჰკითხე თუ მუშაობდა. პრაკაჩკა რომელი ფირმის ჯიტკოსტით გააკეთე? თუ რამე ნაგავია შეიძლება მაგის პრობლემაც იყოს.ხო მართლა სუპორტებს დახედე ხომ არ ეპარება სადმე ჟიტროსტი? სპილენძის შაიბის არქონამ იცის გაპარება.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ჟიტკოსტი რაც არ უნდა ჩაესხა, ასე უცებ არ მიცემდა პრობლემას. სუპორტებიც მუშა მანქნიდანაა მოხსნილი და არ აპარებს. სლაიდერებიც სუფთად მუშაობს. არც პორშინებია გაჭედილი, ეგენიც პლავნად დადის. სუპორტის ბრალი რო იყოს ან ვაბშე არ დაიჭერდა, ან სამატარმაჟენიას მიცემდა გაჭედვისას. უეჭველი ან უკუღმა აყენია, ან ვერ დააჰაერეს. ერთი ერთში ეგ სიმპტომია პრაქტიკიდანაც, ინეტში ძებნიდანაც და სადაც არ უნდა იკითხო მცოდნესთან.
სუპორტში პორშინის მოცულობა იგივია რაც მანამდე ქონდა. ის რო გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის, გამორიცხულია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 12-October 14 მომხმარებელი № 4,638 ![]() |
იქნებ დამეხმაროთ,
2003 ფორესტერზე 2.5x შევცვალე უკანა მუხრუჭის ბაჩოკი თუ რაც ჰქვია. და ბოლომდეც რომ ვაჭერ მანქანა სირცხვილის გამო იწყებს გაჩერებას ![]() მგონია დაჰაერების ბრალი. პედლის დაკაჩავებით დამიჰაერეს. იქნებ მიმასწავლოთ სად დამიჰაერებენ ისე როგორც საჭიროა თავისი მიმდევრობებით და ჯადოქრობით და რამდენში გადავვარდები ![]() წინასწარ გმადლობთ მეც და ისინიც ვისაც დაჰაერების შემდეგ არ გადავუვლი დაუჰაერებელი მუხრუჭებით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
შუპორტები ზუზუკიტ ქვევიტ ხომ არ დგას )))
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 12-October 14 მომხმარებელი № 4,638 ![]() |
არა, ეგენი სწორად დგას.
ერთი ეს გამაგებინეთ რა ჯაპანურ და ამერიკულ 2003 წლიან ფორესტერებს დაჰაერების მიმდევრობა ერთი აქვთ? ანუ მე აქ ერთ-ერთ თემაში ვნახე შემდეგი სურათი ![]() მაგრამ ინტერნეტში ქექვისას ცოტა განსხვავებულ აზრებს წავაწყდი. ეს ამერიკელები ამბობენ რომ რახან საჭე სხვა მხარეს გვაქვს მასტერ ცილინდრიც მეორე მხარესაა შეიძლება და ამიტომ წინა მარჯვენადან კი არ უნდა დავიწყოთ, არამედ წინა მარცხენადანო. ანუ ზემოთ სურათში თუა ასეთი მიმდევრობა 1წინა მარჯვენა 2უკანა მარცხენა 3წინა მარცხენა 4უკანა მარჯვენა ამერიკელები ბევრ ფორუმზე გამოთქვამენ მოსაზრებას რომ შეიძლება მიმდევრობა ამერიკულ ფორესტერებში იყოს შემდეგი 1წინა მარცხენა 2უკანა მარჯვენა 3წინა მარჯვენა უკანა მარცხენა. ეს ასეა თუ იცით? თუ საჭეს მნიშვნელობა არ აქვს (თავის ადგილას არის თუ ბარდაჩოკში) და მასტერ ცილინდრი ერთი და იმავე ადგილას აქვს? თუ ასეა მაშინ მიმდევრობაც ერთი და იგივე იქნება ამერიკულში და იაპონურშ იმიტომ რომ მუხრუჭის წერტილები ზუსტად იდენტურად იქნება დაშორებული მასტერ ცილინდრიდან ორივე მოდელში. გთხოვთ თუ ვინმემ იცით გამარკვიეთ, ჩემით მინდა ვიჩალიჩო დაჰაერება. ბოლობოლო ჯერ ერთ მიმართულებას ვცდი და თუ არ გაამართლა მერე მეორეს მარა ნუ მაწვალებთ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |