|  DCCD დრაგის დროს | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|   | 
|  DCCD დრაგის დროს | 
|  Oct 8 2015, 21:59 
				 გამოხმაურება
					#21
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 328 რეგისტრ.: 28-March 13 მომხმარებელი № 3,344  | 
				Lოქზე ისე ბლოკავს მესამეს რო მიცემ გეგონება უკან ხელი ჩაგავლო ვიღაცამო. Mაღლებზე ერხევა აზრი არააქ ლოქს. Mეორეს მიცემ თუ არა ეგრევე უკან უნდა გადმოწიო
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Oct 8 2015, 22:59 
				 გამოხმაურება
					#22
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				test pilot  შენი კონკრეტული მანქანა რომელიც კონკრეტულ სტი მოდელს ასწრებდა დსსდ-კარობკით, მის გარეშე უფრო მეტად გაასწრებდა ასე მგონია მე (არ ვგულისხმობ დაბლოკვას ან განბლოკვას, ვგულისხმობ მთლიანად დსსდ ხვასტავიკის მოხსნას) იმიტომ რომ: 1. წონა შემსუბუქდება საკმაოდ 2. სიმძლავრის გადაცემა ძრავიდან საბურავამდე მოხდება ნაკლები გადაცემით 3 მოხდება სიმძლავრის ნაკლებად გაშვება უსარგებლო მიმართულებით (დსსდ ხვასტავიკში არსებული კბილანების დატრიალება ენერგიის გარეშე ნამდვილად არ მოხდება, ეს ენერგია კი აუცილებლად ძრავს უნდა წავართვათ, რაც დანაკლისია საბურავამდე მიტანილი ენერგიისთვის) ჩემი აზრით უბრალო სტი-ს რომ ასწრებდით თქვენი დსსდ კარობკიანი მანქანით (რომელიც სავარაუდოდ ტაიპ რ მოდელია) არის იმის დამსახურება, რომ თქვენი მანქანის ძრავს აქვს ცოტა მეტი სიმძლავრერე ვიდრე სტოკ სტი მოდელს და დსსდ ხვასტავიკით გაზრდილი დანაკარგების მიუხედავად ცოტა მეტი ძალა მიდის საბურავამდე და თქვენი კარობკა არის უფრო მოკლე გადაცემებით. | 
|  | |
|  Oct 8 2015, 23:11 
				 გამოხმაურება
					#23
					
				
			 | |
|  BOOSTAHOLIC           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780  | ციტატა(VADA @ 8th October 2015 - 22:58) [snapback]674056[/snapback] DCCD-ის პლიუსი ის არის, რომ სტარტს იმაზე მეტად უგებ, ვიდრე DCCD-ის გარეშე. მინუსი კი ის აქვს, რომ მაღლებზე იმაზე მეტი დანაკარგი გაქვს, ვიდრე DCCD-ის გარეშე. +99 -------------------- Real Eyes ✪ Realize ✪ Real Lies ヅ | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 09:40 
				 გამოხმაურება
					#24
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 328 რეგისტრ.: 28-March 13 მომხმარებელი № 3,344  | ციტატა(giorguna22 @ Oct 8 2015, 23:59) [snapback]674064[/snapback] test pilot  შენი კონკრეტული მანქანა რომელიც კონკრეტულ სტი მოდელს ასწრებდა დსსდ-კარობკით, მის გარეშე უფრო მეტად გაასწრებდა ასე მგონია მე (არ ვგულისხმობ დაბლოკვას ან განბლოკვას, ვგულისხმობ მთლიანად დსსდ ხვასტავიკის მოხსნას) იმიტომ რომ: 1. წონა შემსუბუქდება საკმაოდ 2. სიმძლავრის გადაცემა ძრავიდან საბურავამდე მოხდება ნაკლები გადაცემით 3 მოხდება სიმძლავრის ნაკლებად გაშვება უსარგებლო მიმართულებით (დსსდ ხვასტავიკში არსებული კბილანების დატრიალება ენერგიის გარეშე ნამდვილად არ მოხდება, ეს ენერგია კი აუცილებლად ძრავს უნდა წავართვათ, რაც დანაკლისია საბურავამდე მიტანილი ენერგიისთვის) ჩემი აზრით უბრალო სტი-ს რომ ასწრებდით თქვენი დსსდ კარობკიანი მანქანით (რომელიც სავარაუდოდ ტაიპ რ მოდელია) არის იმის დამსახურება, რომ თქვენი მანქანის ძრავს აქვს ცოტა მეტი სიმძლავრერე ვიდრე სტოკ სტი მოდელს და დსსდ ხვასტავიკით გაზრდილი დანაკარგების მიუხედავად ცოტა მეტი ძალა მიდის საბურავამდე და თქვენი კარობკა არის უფრო მოკლე გადაცემებით. სიმძლავრე რაშუაშია. ორი სტოიკი 280 ცხენიანი იმპრეზა აიღე. ერთი რა, მეორე პრასტოი სტი. დამიჯერე ვერასოდეს დრაგს ვერ მოუგებს პრასტოი. სტრატის ხარჯზე ყოველთვის დსსდ იგებს. მერე წევ ეგრევე უკანაზე და ისეთივე ხოდიაქ როგორც პრასტოის. ეგაა მაფია რა. თორე აბა დსსდ რო ცალკე წინააღმდეგობაა და დანაკარგია ეგ იასნია. | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 09:54 
				 გამოხმაურება
					#25
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				test pilot  მე მაინც ვფიქრობ, რომ დრაგზე დსსდ თავისი პლიუსისა და მინუსის გათვალისწინებით - საბოლოოდ მაინც მინუსია. მისახვევ მოსახვევებში კი ბატონო, დიდი პლიუსია | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 10:07 
				 გამოხმაურება
					#26
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | ციტატა(giorguna22 @ 8th October 2015 - 23:59) [snapback]674064[/snapback] 1. წონა შემსუბუქდება საკმაოდ გინახიათ სხვაობა DCCD-იან ხვასტავიკსა და არა DCCD-იან ხვასტავიკს შორის?   | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 10:45 
				 გამოხმაურება
					#27
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				ANS-555  კი ტო, ერთი 20 კილო მაინც იქნებოდა იმხელა რაღაცა მანახეს რო ვიკითხე რომელია აბა დსსდ თქო  ANS-555 ყველაზე რეალური ტესტი იქნება კონკრეტული მანქანა რო აიღო გატესტო ასევე კონკრეტულ მანქანასთან, მერე მიაყენო დსსდ ხვასტავიკი (კარობკიანად არა, ისევე იმ კარობკაზე რითაც მანამდე მოხდა გატესტვა) და მერე კიდე გატესტო | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 10:55 
				 გამოხმაურება
					#28
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 11:45) [snapback]674096[/snapback] კი ტო, ერთი 20 კილო მაინც იქნებოდა იმხელა რაღაცა მანახეს რო ვიკითხე რომელია აბა დსსდ თქო არა გიო, ასე არაა, შეიძლება 300-500 გრამში იყოს სხვაობა, შეიძლაება არ იყოს დაჟე  ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 11:45) [snapback]674096[/snapback] ყველაზე რეალური ტესტი იქნება კონკრეტული მანქანა რო აიღო გატესტო ასევე კონკრეტულ მანქანასთან, მერე მიაყენო დსსდ ხვასტავიკი (კარობკიანად არა, ისევე იმ კარობკაზე რითაც მანამდე მოხდა გატესტვა) და მერე კიდე გატესტო მე ვაპირებ ახლო მომავალში დაყენებას და ვნახოთ რა სხვაობას მომცემს... | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 11:04 
				 გამოხმაურება
					#29
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				ANS-555  ციტატა(ANS-555 @ 9th October 2015 - 11:55) [snapback]674102[/snapback] არა გიო, ასე არაა, შეიძლება 300-500 გრამში იყოს სხვაობა, შეიძლაება არ იყოს დაჟე მაშინ მაგრად მეშლება მე...ვნახოთ ტესტი | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 11:29 
				 გამოხმაურება
					#30
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				ANS-555  მე ჰო შევცვალე ხვასტავიკი. DCCD-იანი დავაყენე და წონაში საკმაოდ განსხვავება იყო. ეხლა 20 კილო არ იქნებოდა, მაგრამ იყო რა ...   | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 12:49 
				 გამოხმაურება
					#31
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | ციტატა(VADA @ 9th October 2015 - 12:29) [snapback]674108[/snapback] მე ჰო შევცვალე ხვასტავიკი. DCCD-იანი დავაყენე და წონაში საკმაოდ განსხვავება იყო. ეხლა 20 კილო არ იქნებოდა, მაგრამ იყო რა ... გეშლება რაღაცა ძმაო, მაქსიმუმ 1 კილოგრამი იყოს სხვაობა ალბათ, რა 20კგ ტო...   | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 12:58 
				 გამოხმაურება
					#32
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | ციტატა(giorguna22 @ 9th October 2015 - 12:04) [snapback]674103[/snapback] .ვნახოთ ტესტი კაცმა გატესტა მანქანა და თქვა აქვს სხვაობაოდა რაღა ტესტი უნდა ნახო იმისავით მოგდის იმდღეს კამათი მიდიოდა 2.5 და 2.0 ძრავებს შორის და მეთქი სადრაგაოდ მეთქი 2.5 მირჩევნიათქო რა ხოდა მუბნებოდნენ 2,0 ჯობიაო მთქი გააძრეთ 20G ზე 2.0 აგერ მე ვარ 20G ზე 2.5 დაჟე ავტომატიკათქო და კაროჩე ბოლოს იქამდე მივიდა ლაპარაკი რო იმ 2.0 სთვისაც თხელი პრაკლადკა უნდა დაგვედო და პახოდუ ჩემი უნდა გაგვემექანიკებინა რო რეალურად გამოჩენილიყო სხვაობა 2.5 ვს 2.0 2.0 მაგარია უდაოდ ცხენებში პროსტა მეტი წნევადა უფრო მეტი აბაროტი გჭირდება მარა სადრაგაოდ NM იგებს ეს რეალურად დვამტკიცე უამრავი ტესტით უამრავ იმპრეზასთან | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 13:55 
				 გამოხმაურება
					#33
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				ANS-555  ჰოდა ქე მიწერია 20 კილო არ იქნებოდა-თქო ... TRULOVI შენი ძრავი არის 2.5 ნიზით. გალოვკები აქვს 2.0-ის ამიტომაც ძალიან განსხვავდება შენი ძრავი სტოკი 2.5 ძრავისგან, რომელსაც 2.5-ის გალოვკები აქვს. თორქისთვის კარგია 2.2-იანი სტროკერი, მაგრამ სადრაგაოდ დესტროკერი ჯობია, რომელსაც მაღლები გაქვს მოშნი და ქალაქისთვის საერთოდ არ ვარგა. | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 13:55 
				 გამოხმაურება
					#34
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				ANS-555  ჰოდა ქე მიწერია 20 კილო არ იქნებოდა-თქო ... TRULOVI შენი ძრავი არის 2.5 ნიზით. გალოვკები აქვს 2.0-ის ამიტომაც ძალიან განსხვავდება შენი ძრავი სტოკი 2.5 ძრავისგან, რომელსაც 2.5-ის გალოვკები აქვს. თორქისთვის კარგია 2.2-იანი სტროკერი, მაგრამ სადრაგაოდ დესტროკერი ჯობია, რომელსაც მაღლები გაქვს მოშნი და ქალაქისთვის საერთოდ არ ვარგა. | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 14:04 
				 გამოხმაურება
					#35
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | ციტატა(VADA @ 9th October 2015 - 14:55) [snapback]674132[/snapback] შენი ძრავი არის 2.5 ნიზით. გალოვკები აქვს 2.0-ის რატო გიყენია 2.0-ის გალოვკები?   | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 14:08 
				 გამოხმაურება
					#36
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				TRULOVI  რა გატესტა? ტაიპერმა რო სტი-ს გაასწრო? რა მერე მაგით დსსდ-ს გამო გაასწრო? მე მგონია რო მაღალი ბუსტის და მოკლე კარობკის და დაბალი წონის გამო ასწრებს ტაიპერი სტი-ს და არა დსსდ-ს გამო. | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 14:28 
				 გამოხმაურება
					#37
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 328 რეგისტრ.: 28-March 13 მომხმარებელი № 3,344  | ციტატა(giorguna22 @ Oct 9 2015, 15:08) [snapback]674136[/snapback] TRULOVI  რა გატესტა? ტაიპერმა რო სტი-ს გაასწრო? რა მერე მაგით დსსდ-ს გამო გაასწრო? მე მგონია რო მაღალი ბუსტის და მოკლე კარობკის და დაბალი წონის გამო ასწრებს ტაიპერი სტი-ს და არა დსსდ-ს გამო. საიდან მოგაქვთ რო ტაიპ რას მეტი ბუსტიაქ არმესმის რა. 1,1 აქ პიკი და სტაბილურად 1.0 უჭირავს. და მეორედაც კიდე ხო ვთქვი არა. ცხვირი ცხვირზე დავდიოდით თქო და მარტო სტარტის დროს უგებდი იმ იმპრეზას. გაგორებულზეც და არა lock-იდან როვნები ვიყავით. ხოდა წონას კიდე რაცშეეხება აგერ მეგობარმა სწორედ აღნიშნა რო ჰაჰა გახიე 1-2 კილოში იყოს სხვაობა. ხოდა კაი ხანია მყავს და დამიჯერე  თუარადა აგერ დაუჯექი ვინმეს და გასტარტე მექანიკური დსსდ-ით და მერე დახე თუარ შეგეცვლება აზრი   | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 14:59 
				 გამოხმაურება
					#38
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				test pilot  მესმის ძმა რასაც ამბობ, მაგრამ ტაიპ რა-ს აქვს რეალურად მეტი სიმძლავრე, მოკლე კარობკა და ნაკლები წონა ვიდრე სტი-ს. ბუსტზეც აგერ ლაშას (ტაიპერას) ყავდა და 1.2-1.1 ეკავაო კაცმა. შენ მანქანას რო მოხსნა დსსდ ჩემი აზრით უფრო ასწრაფდება მაღლებზე (სტარტზე რო პლიუსია მაგაზე არავინ არ ვდავობთ) | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 15:15 
				 გამოხმაურება
					#39
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,371 რეგისტრ.: 7-November 13 მომხმარებელი № 3,728  | 
				ცოტა ლეგასზეც თქვით რამე   დავაყენო დსსდ?   | 
|  | |
|  Oct 9 2015, 15:26 
				 გამოხმაურება
					#40
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				KVITSIANI  დააყენე შენი რაღა მიდის   | 
|  | |
|   |