გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 7 2016, 00:08
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 |
მოკლედ ესეთი პრობლემა მაქვს, დილაობით სანამ ძრავი შედარებით ცივია, იქოქება და ტახომეტრი დგება 1.5 შემდეგ უცევბვე (ცივზე) იწყებს დაწევას და ჩადის 0.7 ზე 0.5 ზე და ქვრება...
როდესაც დავძრავ მაქნაას და ან შუქნიშანზე გავჩერდები... ან უბრალოდ ცეპლენიაზე დავადგავ ფეხს ეგრევე ვარდება ტახომეტრი და ქვრება... (ჩვეულებრივად, ბენზინზე მუშაობის დროს) როდესაც ძრავი კარგად გათბება შემდეგ უკვე კი ვარდება რესკად ტახომეტრი როცა გავახალასტოვებ მაგრამ იჭერს დაბალ აბაროტებზე... რისი ბრალი შეიძლება იყოს იქნებ იცოდეთ. სვეჩები ახალ შეცვლილია (დენსო კ22), თითოულ სვეჩზე დამოუკიდებელი ბაბინა აყენია, დროსელი გაწმენდილია, დიტონაციის დაჩიკი შეცვლილია, ვამუშაოვებ სუპერზე Subaru Forester STB - მექანიკა |
|
|
|
kline დილაობით ცივზე მიქვრება ძრავი Jan 7 2016, 00:08
WEDMAK ვოზდუხამერიც გაწმ... Jan 7 2016, 00:25
sti type ra kline
ბლოუ ოფი ხოარ ... Jan 7 2016, 06:54
TRULOVI kline
ბენზინი შეცვ... Jan 7 2016, 10:05
kline WEDMAK
ვოზდუჰამერი ... Jan 7 2016, 10:12
_alex_ ჩემიც ეგრე აკეთებდ... Jan 7 2016, 13:13
kline _alex_
კლაპნების გა... Jan 7 2016, 13:22
SIT-STI ხალასტოი Xოდის დაჩ... Jan 7 2016, 13:36
kline ხალასტოი ხოდის დაჩ... Jan 7 2016, 17:28
sti type ra kline
მოხსენი
მერე ... Jan 7 2016, 17:37
kline sti type ra
კი გაზი მიყ... Jan 7 2016, 17:48
_alex_ კლაპნები არ იწმინდ... Jan 8 2016, 00:17
sub707 ლუკოილზე თუ ხარ ვი... Jan 8 2016, 09:10
kline _alex_
ალბათ 50-ს გავ... Jan 8 2016, 09:33
levanisan kline
![]() ![]() |