![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#9781
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
ციტატა(misho0 @ 17th May 2016 - 09:34) [snapback]693250[/snapback] რეალურად 6.3 ზე ამოდის მაქსიმუმზე ეგრეა. 6 ლიტრი რო ჩაასხა, მინიმუმზე ცოტა ზევით დგება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9782
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(misho0 @ May 17 2016, 09:34) [snapback]693250[/snapback] PAINKILLER კი 3.0 ლეგასი მყავს, ეგრე უწერია რომ 5.5 მიდის თორემ რეალურად 6.3 ზე ამოდის მაქსიმუმზე ![]() 6.3 ლიტრი უწერია 3.6-იანი ძრავს, 5.5-ში როგორ უნდა გაუშვა 6.5 ლიტრი ვერ ვხვდები.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9783
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
PAINKILLER
R17 დისკებზე, 215/45-ის ნაცვლად რომ 225/45 დავაყენო დაშავდება რამე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9784
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Bachа @ May 17 2016, 23:42) [snapback]693279[/snapback] PAINKILLER R17 დისკებზე, 215/45-ის ნაცვლად რომ 225/45 დავაყენო დაშავდება რამე? 225/50 მიყენია მე, რა უნდა დაშავდეს ![]() 225/55 ვაპირებ დავაყენო როცა დავლიფტავ ფურონჩიკს, აუთბექის ზომაა ეგ საბურავი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9785
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 18th May 2016 - 00:24) [snapback]693282[/snapback] 225/50 მიყენია მე, რა უნდა დაშავდეს ოკ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9786
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
Bachа
ციტატა PAINKILLER R17 დისკებზე, 215/45-ის ნაცვლად რომ 225/45 დავაყენო დაშავდება რამე? ხოდს დაკარგავ, მინიმუმ 1 კორპუსი ან მეტი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9787
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ May 18 2016, 11:46) [snapback]693301[/snapback] Bachа ხოდს დაკარგავ, მინიმუმ 1 კორპუსი ან მეტი. არა მგონია ბაჩოს ეგ 1 კორპუსი ადარდებდეს, მამენტ არც მე მადარდებს და გადავალ მალე 55-იან პროფილზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9788
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
ბენზინის წვას მოიმატებს ცოტას უჭველიი!!! მეც შემოგიერთდით ბიჭებო დაბრუნდა ძველი ბებერი :დდ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9789
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9790
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
VADA
მაგას არ ვიცი ვინა გეუბნებოდა,მაგრამ მგონი ყველამ იცის ამ ფორუმზე რომ 3.0 და ტურბინიანი ლეგასები ფაქტიურად მხოლოდ ძრავებით განსხვავდება ![]() აუთბეკზე აშკარად პატარა ზომები აყენია რადგან როკავტოზეც პატარა ზომებს აგდებს და 16 დისკებიც მოყვებათ ხოლმე ისე კი რაც არ უნდა ეყენოს ლეგასს კაი ნაგავი ტორმუზები კი აქვს ქარხნულად,ერთი ორი დაჭერა და დაბრეცილია აპორნი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9791
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
მეზარება ეხლა მაგათი მოძებნა ![]() 3.0-იანი აუთბექი მყავდა ორი. ჰოდა, ტორმუზები რო შევუცვალე, იგივე დავაყენე რაც 3.0-იან ლეგასზე. კიდევ, მეორე აუთბექი როცა ჩამოვიყვანე, მას ცამოყვა მეორე კომპლექტი 16-იან დისკებზე ზამთრის საბურავები. ჰოდა, გადავცვალე 17-იანში. რა მანქანაზეც დავაყენე, ეყენა 4 პორშინიანი ტორმუზები და წავიდა ჩვეუელბრივად. პლიუს სუპორტებსა და დისკს შორის საკმაო მანძილი იყო. პროსტა რატომ უნდა ეყენოს 3.0 აუთბექზე უფრო პატარა ვერ ვხვდები. 3.0 ლეგასზე იგივე აყენია რაც ტურბინიანზე. 3.0 ძრავიან ტრიბეკებზეც იგივე აყენია, რაც ტურბინიან ლეგასებზე. 2.5-იან აუთბექებზე რომ პატარა ეყენოს, არ გამიკვირდება. სიმძლავრე აქვს შესაბამისი, მაგრამ არც სიმძლავრის მიხედვით აყენებენ ტორმუზებს. ტორმუზები დგება წონის მიხედვით. ჰოდა, თუ 3.0 ლეგასის წონაზე არჩიეს, რომ ტურბინიანის ტორმუზები უკეთესი იქნებაო, უფრო მძიმე აუთბექისთვის რატომ დააყენებდნენ პატარას ??? მამენტ, მაგასაც გადავამოწმებ, როგორი დგას 3.0-იან აუთბექზე. პროსტა ეხლა მეზარება მაგის გამო დისკის მოხსნა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9792
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9793
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ May 22 2016, 21:50) [snapback]693510[/snapback] ვიღAცეები მიმტკიცებდნენ, 3.0 ძრავიანებზე უფრო აპტარა აპორნები აყენია, ვიდრე ტურბინიანებზეო. ![]() ![]() ეს არის გადაღებული ჩემს ლეგასზე და არა მგონია 3.0 ძრავინა აუთბექზე უფრო პატარა დაეყენებინათ. ცოტა ცუდი გადაღებულია, მაგრამ ადვილად გაარკვევთ მგონია, 316-თან უფრო ახლოს არის თუ 294-თან ![]() რა სისულელეა, 3.0 მყავს და 2.0 ტურბოც, ერთიდაიგივე ტორმუზები აქვს ორივეს ![]() ეგ რაც შეეხება ლეგასს და 3.0 აუთბექზე კი მინახავს პატარა აპორნები, მაგრამ არარესტაილინგზე ციტატა(VADA @ 23rd May 2016 - 10:54) [snapback]693534[/snapback] ორმუზები დგება წონის მიხედვით. ჰოდა, თუ 3.0 ლეგასის წონაზე არჩიეს, რომ ტურბინიანის ტორმუზები უკეთესი იქნებაო, უფრო მძიმე აუთბექისთვის რატომ დააყენებდნენ პატარას ??? B4 RSK და BL5 ლეგასი ერთი წონაა მაგრამ ტორმუზები განსხვავებული აქვს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9794
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 23rd May 2016 - 20:47) [snapback]693551[/snapback] B4 RSK და BL5 ლეგასი ერთი წონაა მაგრამ ტორმუზები განსხვავებული აქვს RSK-ის მერე გამოუშვეს BL5 და ახალი ტორმუზებიც მერე შექმნეს. მომავალში ვერ იმოგზაურებდნენ სუბარუს შამქმნელები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9795
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
VADA
ერთი და იგივე მოდელზე ძრავის მიხედვით არის აპორნების ცვლილეა,წონა ნაკლებად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9796
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(misho0 @ May 24 2016, 00:50) [snapback]693580[/snapback] VADA ერთი და იგივე მოდელზე ძრავის მიხედვით არის აპორნების ცვლილეა,წონა ნაკლებად ხოდა 3.0 აუთბექზე რატომ დააყენეს პატარა აპორნები? ალბათ უფრო დისკების გამო 16-იანები რომ დამდგარიყო ..... თუმცა რესტაილინგზე უკვე აღარ დგას ქარხნულად 16-იანები და წესით აპორნებიც დიდი უნდა ჰქონდეს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9797
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
misho0
250 ცხენით არის 3.0 ძრავები. ესე იგი იგივე აპორნები უნდა ჰქონდეს 3.0 ძრავიან აუთბექს, რაც 3.0 ძრავიან ლეგასს აქვს ![]() PAINKILLER 3.0-ს სტოკში 17-იანი დისკები მოყვება. 16-იანებზე დგას 2.5 ძრავიანი აუთბექები. პატარა აპორნებიც 2.5-ზე დგას. 3.0-ზე კი ყველანაირი წესით დიდი აპორნები უნდა იდგეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9798
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12 რეგისტრ.: 14-May 16 მომხმარებელი № 6,065 ![]() |
გაუმარჯოს ბიჭებს, სუბარუ ლეგასი მყავს ბლ5 მარჯვენა, ხოდა რეინჯს აღარ აჩვენებს როგორც კი ბენზინი აანთებს და ეგ ეგრე უნდა იყოს, თუ ჩემსას ჭირს რამე ?))
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9799
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
როგორ ხართ ხალხო? რამდენიხანია აღარ შემოვსულვარ
![]() ჩემი ბორტკომპიუტერი (საათი და წვა სადაც წერია, არა-ეკრანიანი) ურევს ხოლმე, საათი თავისით ან ხელის მიკაკუნებით რესეტდება და 1:00-ზე დგება და წარამარა ტავიდან გასწორება მიწევს, ხან ქვრება საერთოდ სანამ არ ვუჯიკებ გემრიელად. როდესაც ურევს, ფარებ ანთებულზე (როდესაც განათება დაწეულია) იწყებს ყველაფერი ციმციმს თითქოს "„Bright"-ს აწვალებდეს ვიღაც. მოკლეთ რამე მსგავსი ხომ არ გქონიათ შემთხვევა და როგორ გამოვასწორო? რატომღაც მგონია რომ კონტაქტის ამბავია ან „Bright" ღილაკის ან მთლიანად მაგ ბორტკომპიუტერის. ან თუ მსგავსი არაფერი მოგსვლიათ ის მაინც მასწავლეთ მარტივად თუ შეიძლება ცალკე მაგის მოხსნა მთელი პანელის დაშლის გარეშე, იქნებ შემეხედა და მარტივად მეპოვა წყვეტა ან გაცვეთილი კაბელი... ან რაიმე ხელჩასაჭიდი მაინც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9800
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ May 31 2016, 17:40) [snapback]693943[/snapback] როგორ ხართ ხალხო? რამდენიხანია აღარ შემოვსულვარ ![]() ჩემი ბორტკომპიუტერი (საათი და წვა სადაც წერია, არა-ეკრანიანი) ურევს ხოლმე, საათი თავისით ან ხელის მიკაკუნებით რესეტდება და 1:00-ზე დგება და წარამარა ტავიდან გასწორება მიწევს, ხან ქვრება საერთოდ სანამ არ ვუჯიკებ გემრიელად. როდესაც ურევს, ფარებ ანთებულზე (როდესაც განათება დაწეულია) იწყებს ყველაფერი ციმციმს თითქოს "„Bright"-ს აწვალებდეს ვიღაც. მოკლეთ რამე მსგავსი ხომ არ გქონიათ შემთხვევა და როგორ გამოვასწორო? რატომღაც მგონია რომ კონტაქტის ამბავია ან „Bright" ღილაკის ან მთლიანად მაგ ბორტკომპიუტერის. ან თუ მსგავსი არაფერი მოგსვლიათ ის მაინც მასწავლეთ მარტივად თუ შეიძლება ცალკე მაგის მოხსნა მთელი პანელის დაშლის გარეშე, იქნებ შემეხედა და მარტივად მეპოვა წყვეტა ან გაცვეთილი კაბელი... ან რაიმე ხელჩასაჭიდი მაინც ![]() ელეტრიკი გჭირდება, ეგ საათი თუ ბორტკომპი ხშირად ფუჭდება მსგავსი სიმპტომებით, ჩემთანაც ხან ჩაირთვება ხან გამოირთვება, დაკაკუნება უნდა ხოლმე ![]() კონტაქტების ბრალაი, უნდა მოხსნა და დააპაიკო ყველგან, ან ვაბშე გამოცვალე "_ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |