![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ გავარღვიე ჯაჭვი და გავალღვე ყინული
![]() იტოგში ჩემს მანქანაზე როგორც იქნა დავაყენე ტურბოტაიმერი და ბუსტმეტრი (მართალია ერთ დევაისშია, თუმცა ცალცალკეც იგივენაირად დგება), სურათებიც გადავიღე და დავდებ თვალსაჩინოებისთვის ![]() ბევრი მცდელობის და ძებნის შემდეგ, მეგობრის მანქანის სალონის დაშლის შემდეგ (სადაც უკვე დაყენებული იყო ტაიმერი, ხელოსნის მიერ), როგორც იქნა მივაგენი 6 კონტაქტიან ზაჟიგანიის შტეკერს ![]() იგი მდებარეობს საჭის მარცხენა მხარეს, თვითონ საჭის მექანიზმის კუთხეში (და არა მარჯვენა მხარეს, როგორც ძველ მოდელებზეა). ![]() ჩავხსენი შტეკერი, რომელიც ასე გამოიყურება: ![]() ![]() შევაერთე მასზე სპეციალური გადამყვანი (რომელშიც 60 ლარი გადავიხადე და მეგონა რომ სულ ტყუილად ![]() ![]() ![]() ესეც უკვე შეერთებული: ![]() ![]() გადამყვანის მესამე შტეკერი რომელიც განკუთვნილია ტურბოტაიმერზე შესაერთებლად, ზუსტად ტურბოტაიმერის კაბელს შევუერთე ![]() ![]() ეს სხვა რაკურსით: ![]() ამის შემდეგ მასები დავსვი კორპუსზე და რუჩნიკის კაბელიც (ჩემს შემთხვევაში იისფერი წვრილი კაბელი თავისი შტეკერით რომელიც ტაიმერიდან გამოდის) ასევე მასაზე დავსვი (რამეთუ ჩემს მანქანაზე გასაღებს ვერანაირად ვერ გამოვიღებ D და R პოზიციებში, ასეთი შეერთება სრულიად უსაფრთხოა, მექანიკის შემთხვევაში აუცილებლად რუჩნიკზე უნდა დაჯდეს ეს კაბელი). ამით ოპერაციის პირველი ნაწილი, კოდური სახელწოდებით "ტურბოტაიმერი დაერთება" დასრულებულია ![]() გადავდივარ ბუსტმეტრის შეერთებაზე, პირველი რაც აუცილებელი იყო, უნდა მომეძებნა შემშვებ კოლექტორზე შეერთებული ვაკუუმის ტრუბკა, რაზეც დავაერთებდი ბუსტმეტრს ტრაინიკის მეშვეობით ![]() ![]() ცოტაოდენი ძებნის შემდეგ, მგზავრის მხარეს (ანუ კაპოტის მხრიდან მარჯვნივ) უკანა ცილინდრთან მივაგენი შესაბამის მილაკს ("ტრუბკას"), რომელიც რაღაც ფილტრთან იყო შეერთებული (იმის იქით სად მიდის ან დავინტერესებულვარ): ![]() რომელიც იქნა ჩახსნილი ზუსტად ამ ფილტრთან: ![]() და მასზე დაერთებული ბუსტმეტრის შლანგი, გადამყვანის მეშვეობით: ![]() შემდეგ ეს შლანგი გავიყვანე სალონის შესასვლელისკენ: ![]() და შევიყვანე სალონში (სპეციალური რეზინის საცობი უნდა მოიხსნას და გაიხვრიტოს შუაში, ნახვრეტში გატარდება ბუსტის შლანგი): ![]() ასე გამოიყურება კაპოტში გაყვანილი ბუსტის შლანგი: ![]() ეს უკვე კოლექტორის დამცავით: ![]() ეს კი საბოლოო შედეგი ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#81
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(I @ Mar 26 2016, 18:38) [snapback]690213[/snapback] მგონი ვინც გადახედავს თემას ყველა დააენებს ისედაც, მაგრამ მე სურათებს მაინც დავდებ ![]() ეგ ყველაფერი მე უკვე დასურათებული მქონდა პირველ პოსტში, უბრალოდ სურათების ლინკები აღარ მუშაობს, და თვითნ სურათებიც აღარ მაქვს კომპში რომ გავნაახლო.... ციტატა ანუ როცა დაქოქილია 0ზე არ უნდა იდგეს? -6 და -8 ს შორის დგას. ხალასტოიში მაქსიმუმ 0.5 ბუსტავს და ხოდში მაქსიმუმ 1.. ნორმალურია? 1საც არა 1ზე ადის ნახევარი წამით და მერე ჩამოდს 0.9 ზე ბუსტის შლანგი ტორპედოს და გვერდით ბორტს შორის არის მოყოლილი და არასწორად ხო არ მაჩვენებს რამეს? ყველაფერს სწორად აჩვენებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#82
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 206 რეგისტრ.: 28-April 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 5,248 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th March 2016 - 19:30) [snapback]690228[/snapback] ეგ ყველაფერი მე უკვე დასურათებული მქონდა პირველ პოსტში, უბრალოდ სურათების ლინკები აღარ მუშაობს, და თვითნ სურათებიც აღარ მაქვს კომპში რომ გავნაახლო.... ხო ვნახე ეგ რო დაწერე და მაგიტო დავყარე თავიდან ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 26th March 2016 - 19:30) [snapback]690228[/snapback] ყველაფერს სწორად აჩვენებს გაგახარებს ღმერთი! კაი კაცი ხარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#83
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
I'm Stig
კაია რომ გაართვი თავი, ახლა რაც შეეხება სიზუსტეს, წესით კაია მაგრამ მთავარი მანდ გამაფრთხილებელი სიგნალია რომელიც გვამცნობს ნორმის გადაჭარბებას. იაფ დაჩიკებს ეგ ფუნქცია არა აქვთ და ეგაა პრობლემა. თუ ბუსტი გაიქცა მერე ხდება DDDDგჯჰლი ![]() და ვაიმე მიშველე შოთა ექიმო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 27th March 2016 - 01:04) [snapback]690259[/snapback] თუ ბუსტი გაიქცა მერე ხდება DDDDგჯჰლი და ვაიმე მიშველე შოთა ექიმო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 206 რეგისტრ.: 28-April 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 5,248 ![]() |
:DDDD არა ხო ეგ იასნია
![]() ![]() ...ხოდა რა მაინტერებსებს იცი? აი ეგ გამაბრთხილებელი სიგნალი მაინტერესებს ზუსტად... როდის ჩავაჭირრო და როდის არა... ახალი ნაყიდი რო მყავდა 190 ით გავიარე მთელი ქუთაისის ავტობანი ზაფხულში, მერე მითხრეს რო მითუმეტეს ზაფხულში მაგის გაკეთება ტურბინიანი მანქანით არის ზედმეტად სისულელეო... ნელნ ნელა ვიგებ რაღაცეებს, მაგრამ ეგ გამაბრთხილებელი სიგნალი რაში გამოიხატება წარმოდგენა არ მაქვს ჯერ კიდვე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
I'm Stig
მოკლედ სტოკი BL5 უნდა ბუსტავდეს პიკებში 1.1-1.2 ბარს და სტაბილურად 0.9ს. ჩაჭერით როცა გინდა მაშინ ჩააჭირე თუ მანქანა წესრიგშია. 190ით გინდა მთელი დღე იარე, არაა პრობლემა, სუბარუებს არ უყვარს დიდი აბაროტების ხანგრძლივი ტრიალი, ანუ პირველი მეორე და მესამე სიჩქარით რედლაინზე არ უნდა ატარო. ეგაა რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#87
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 206 რეგისტრ.: 28-April 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 5,248 ![]() |
WESHAPO
გავითვალისწინებ, გაიხარე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#88
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 27th March 2016 - 15:37) [snapback]690290[/snapback] 190ით გინდა მთელი დღე იარე, რას ამბობ ზურა, 190კმ/სთ-ზე 5-იანი ავტომატი ძრავს ატრიალებს 5500 აბაროტზე, და ტურბინაც სულ გახსნილია მაგ დროს (აეროდინამიკა თავისას მოითხოვს), დიდხანს რომ იარო მასე მოეკითხება ძრავს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#89
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 206 რეგისტრ.: 28-April 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 5,248 ![]() |
გაუმარჯოს, თქვენი დახმარება მრჭირდება ისევ, ბუსტის დაჩიკის შლანგი დაიკუჭა სიმხურვალისგან რა და წნევას აღარ ატარებს, ადრე მითხრეს სილიკონის შლანგი უნდა იყიდოო და სად ვიყიდო მიმასწავლეთ რა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#90
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(I @ Jun 1 2016, 16:27) [snapback]694000[/snapback] გაუმარჯოს, თქვენი დახმარება მრჭირდება ისევ, ბუსტის დაჩიკის შლანგი დაიკუჭა სიმხურვალისგან რა და წნევას აღარ ატარებს, ადრე მითხრეს სილიკონის შლანგი უნდა იყიდოო და სად ვიყიდო მიმასწავლეთ რა მგონი ელიავაზე იყიდება, ტრულოვამ იცის ეგ ამბები ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#91
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 206 რეგისტრ.: 28-April 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 5,248 ![]() |
PAINKILLER
ისევ შენ თუ მიმასწავლი )) გაიხარე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#92
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 94 რეგისტრ.: 8-August 15 მომხმარებელი № 5,499 ![]() |
სალამი ყველას,
გუშინ გავხდი Impreza WRX მფლობელი. არის სტოკი და არ ვაპირებ ხელების ფათურს. ერთი რაც მინდა რომ დავაყენო ტურბო ტაიმერი. მაქვს 2 კითხვა. 1. მექანიკური ვიყიდო თუ ავტომატური? 2. ფუნქციურად რა სხვაობაა 100 ლარიან ბრენდულსა და 40 ლარიან არაბრენდულს შორის? მადლობა პირველი ტურინიანი მანქანაა და ამიტომ მაქვს დამწყები კითხვები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#93
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
feathrow
გილოცავ ტურბო სუბას!!! გახსენი ავტოდრომი და ჩვენც გვანახვე. ადექი და დააყენე მექანიკური 40 ლარიანი, მაგის ფუნქცია დროის უკუათვლაა და ბრენდიც და არაბრენდიც ერთნაირად აკეთებს მაგას, მამენტ ზოგჯერ 60-70 ლარად ბრენდებიც იცითება ასე რომ ნახე შენ თვითონ, არა აქვს პრინჩიპული მნიშვნელობა. ![]() |
|
|
![]() ![]() |