![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
[quote name='kaspera' date='Jan 5 2010, 20:35' post='72287']
[quote name='Sturbo' date='Nov 15 2009, 16:21' post='52589'] შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. ევოს 8.8 აქ და 8.5 ზე მეტი როაქ რამოსდი რო დეტონაცია, დიზელინგი და სხვა ასეთი უბედურობები გაგიგია ??? უფრო საინტერესოა გამდნარი ან გახვრეტილი პორშინი თუ გინახავს ?? ამიტომაც არ შეიძლება ატმოსფერულ მატორზე შეკუმშვის კოეფიციენტი 10-12 ი ტურბინის დაყენება. ევოს სპეციალური პორშნები აქვს და ეგ 8.8 ალბათ ზღვარია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
SUB 300
კარრგი იდეა გქონია. რო წახვალ მეც წამიყვანე რა ![]() Sturbo დიზელინგი რაარის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
თვითაალება ანუ სანამ ნაპერწკალი იქნება მანამდე იწყება წვა. დიზელები ამ პრინციპით მუშაობენ და აქედან გაჩნდა ეს ტერმინი.
ბენზინიანი ძრავები კი დიზელინგის დროს წამებში კვდებიან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Sturbo
მე მაგ მოვლენას დეტონაციას ვეძახდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
დეტონაცია ცოტა სხვა რამეა თუ გაგიგია მაგას "ზაჟიგანიის" კუთხის უკან დაწევით მოსპობ ან შეამცირებ მაინც დიზელინგს ვერაფერს უზავ.
დეტონაცია არის არანორმალურად ჩქარი წვის პროცესი თითქმი აფეთქების მაგვარი. ამიტომ ისმის რაკარუკი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
დეტონაციას რაიწვევს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
მთავარი ცუდი ბენზინი ანუ 95 ან 98 ოკტანური რიცხვი რომ უწერიათ ზაპრავკებზე არ შეესაბამება სიმართლეს. ღარიბ ნარევს მიდრეკილება აქვს დეტონაციური წვისკენ. ძრვის კონსტრუქცია. "ბებრების დაავადება" - ზოგს ისე ნელა უყვარს სიარული რომ უამრავი მური გროვდება წვის კამერაში ეს თავისთავად დეტონაციის მიზეზი ხდება. თუმცა თანამედროვე ძრავები მშვენივრად ებრძვიან ამ მოვლენას დეტონაციის დაჩიკის საშუალებით. მოკლედ 20-30 წამი ინტენსიური დეტონაცია და ძრავი მკვდარია გარატირებულად.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
დეტონაციას იწვევს ბენზინი, რომლის ოქტანობა არის დაბალი და ცილინდრში წვის პროცესი მიდის დარღვევით
ანუ როცა საჭიროა მაშინ არ ფეთქდება და იწვევს პორშინების მიერ გამომუშავებული ძალის ერთმანეტზე დაჯახებას რაც იწვევს დიდ დისბალანს ძრავში, ეს ყველაფერი აისახება კლადიშზე და თუ გადატვირთვა დიდია დღის ბოლო მთავრდება სტუკით ![]() ![]() mixa დაგირეკავ და წავიდეთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
[quote name='Sturbo' date='Jan 5 2010, 22:13' post='72342']
მთავარი ცუდი ბენზინი ანუ 95 ან 98 ოკტანური რ იცხვი რომ უწერიათ ზაპრავკებზე არ შეესაბამება სიმართლეს. ესეიგი საქართველოში 98 არარი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 5 2010, 20:44) [snapback]72290[/snapback] ამიტომაც არ შეიძლება ატმოსფერულ მატორზე შეკუმშვის კოეფიციენტი 10-12 ი ტურბინის დაყენება. ევოს სპეციალური პორშნები აქვს და ეგ 8.8 ალბათ ზღვარია. ვაახ, გადამრევ რა ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ Jan 5 2010, 21:02) [snapback]72306[/snapback] დეტონაცია ცოტა სხვა რამეა თუ გაგიგია მაგას "ზაჟიგანიის" კუთხის უკან დაწევით მოსპობ ან შეამცირებ მაინც დიზელინგს ვერაფერს უზავ. დეტონაცია არის არანორმალურად ჩქარი წვის პროცესი თითქმი აფეთქების მაგვარი. ამიტომ ისმის რაკარუკი. შენ რა ტერმინი მოიგონე არ ვიცი, მაგრამ დეტონაცია ზუსტად არის თვითაალება, წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედებისგან ![]() ![]() აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 6th January 2010 - 09:26) [snapback]72521[/snapback] აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია კი არსებობს ეგეთი რამეც, ძალინა ბანძ ბონზინზე იცის, ეგეთ ბენზინზე წესით საერთოდ ვერ უნდა იაროს ტურბინიანმა სუბარიმ და თა მაინც ძალიან დააძალებ მხოლოდ ერთჯერ დაატრიალებ 5000-მდე და მერე ირბენ მატორის ნაწილებზე. ისე დეტონაცია მარტო ცუდმა ბენზინმა არ იცის, იგივე იცის მომაკვდავნა ვოზდუხომერმა, მომაკვდავმა ლამბდამ, მომაკვდავმა ბენზონასოსმა, მკვდარმა ბენზინის წნევის კლაპანმა, გაჭედილმა ფილტრმა და გჭედილმა იჟექტორებმა. მოკლედ ყველაფერმა რაც ნაზავის გაღარიბებას გამოიწვევს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 6 2010, 11:54) [snapback]72559[/snapback] კი არსებობს ეგეთი რამეც, ძალინა ბანძ ბონზინზე იცის, ეგეთ ბენზინზე წესით საერთოდ ვერ უნდა იაროს ტურბინიანმა სუბარიმ და თა მაინც ძალიან დააძალებ მხოლოდ ერთჯერ დაატრიალებ 5000-მდე და მერე ირბენ მატორის ნაწილებზე. ისე დეტონაცია მარტო ცუდმა ბენზინმა არ იცის, იგივე იცის მომაკვდავნა ვოზდუხომერმა, მომაკვდავმა ლამბდამ, მომაკვდავმა ბენზონასოსმა, მკვდარმა ბენზინის წნევის კლაპანმა, გაჭედილმა ფილტრმა და გჭედილმა იჟექტორებმა. მოკლედ ყველაფერმა რაც ნაზავის გაღარიბებას გამოიწვევს. გეთანხმები, ბედნი სმესიც იწვევს დეტონაციას, ასევე ცხელი ჰაერიც და დიდი ბუსტიც ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 10:26) [snapback]72521[/snapback] ვაახ, გადამრევ რა ![]() ![]() შენ რა ტერმინი მოიგონე არ ვიცი, მაგრამ დეტონაცია ზუსტად არის თვითაალება, წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედებისგან ![]() ![]() აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია ![]() თუ თვითაალებაა ზაჟიგანიის უკან დაწევით რას დააკლებ ??? ECU ზუსტად ასე ებრძვის მაგ მოვლენას. დეტონაცია არასწორი წვაა ზედმეტად ჩქარი. წარმოიდგინე ანთება ხდება მანამდე სანამ პორშინი ზედა მკვდარ წერტილს მიახწევს 10 - 45 გრადუსით ადრე ამ დროს ანთებული ნარევი თან შეკუმშვას აგრძელებს და როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს წვა აფეთქებაში გადადის და ისმის კაკუნის სახით. ამიტომ დეტონაცია დამოკიდებულია იმაზე რამდენად ადრე აანთებ ნარევს და რამდენად კარგია ბენზინი. ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო. 10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 6th January 2010 - 14:24) [snapback]72647[/snapback] 10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია. არაერთი ლეგასი დადის თვილისში, არც კოვანნი პორშინები აქვთ , არც გაძლიერებული ბლოკები და არც დიდ რადიატორები. აი ბენზინი კი მართლაც ძალიან კარგი უნდა ციტატა(Sturbo @ 6th January 2010 - 14:24) [snapback]72647[/snapback] ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო. როგორ ჩაიწერე ლოგი, ახალ დასბროსებულზე? თუ არა, მაშინ რამდენი იყო დეტონაციის კორექციის საწყისი კუთხე რომელიც მეხსირებაში იწერება?? ეგრეთწოდებულია Knock learning შენ რასც ამბობ ეგ არის Knock correction |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 15:24) [snapback]72647[/snapback] თუ თვითაალებაა ზაჟიგანიის უკან დაწევით რას დააკლებ ??? ECU ზუსტად ასე ებრძვის მაგ მოვლენას. დეტონაცია არასწორი წვაა ზედმეტად ჩქარი. წარმოიდგინე ანთება ხდება მანამდე სანამ პორშინი ზედა მკვდარ წერტილს მიახწევს 10 - 45 გრადუსით ადრე ამ დროს ანთებული ნარევი თან შეკუმშვას აგრძელებს და როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს წვა აფეთქებაში გადადის და ისმის კაკუნის სახით. ამიტომ დეტონაცია დამოკიდებულია იმაზე რამდენად ადრე აანთებ ნარევს და რამდენად კარგია ბენზინი. ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო. 10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია. მართლა გადავირევი ახლა ![]() ![]() ![]() ხოდა ზაჟიგანიის გადაწევით ECU ახერხებს დეტონაციის შემცირებას, მაგრამ იმ დონემდე სანამდეც შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს (ნუ იმაზე ადრე ვერ გადასწევს სანამ კლაპანი დაიკეტება ![]() ![]() 100-იანი ოქტანის ბენზინი თბილისში იყიდებოდა და ჩემი მანქანაც 1 ბარზე ბუსტავდა 9-იანი შეკუმშვის ხარისხით, 280 ცხენსაც სრულად გამოიმუშავებდა და 5.4-შიც კი ამიკრეფია 100კმ/სთ გაბანძებული სცეპლენიით ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 16:18) [snapback]72675[/snapback] მართლა გადავირევი ახლა ![]() ![]() ![]() ხოდა ზაჟიგანიის გადაწევით ECU ახერხებს დეტონაციის შემცირებას, მაგრამ იმ დონემდე სანამდეც შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს (ნუ იმაზე ადრე ვერ გადასწევს სანამ კლაპანი დაიკეტება ![]() ![]() 100-იანი ოქტანის ბენზინი თბილისში იყიდებოდა და ჩემი მანქანაც 1 ბარზე ბუსტავდა 9-იანი შეკუმშვის ხარისხით, 280 ცხენსაც სრულად გამოიმუშავებდა და 5.4-შიც კი ამიკრეფია 100კმ/სთ გაბანძებული სცეპლენიით ![]() ![]() ეხლა მეც გადავირევი სიტყვა თვითაალება დაუკვირდი "თვით" ზაჟიგანია როგორც გინდა ატრიალე თვითს ვერაფერს უზავ. აგიხსნი როგორც ფიზიკოსი: პორშინი მიდის მაღლა კუმშავს ნარევს ნაპერწკალი მიეწოდება ცოტა ადრე ვიდრე ზედა მკვდარ წერტილს მიაღწევს. ისმის შეკითხვა რატომ, პასუხი: ბენზინის და ჰაერის ნარევს ჭირდება X მილიწამი რომ ბოლომდე დაიწვას ამიტომ ანთებენ ცოტა ადრე რომ როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს რაღაც რაოდენობის საწვავი უკვე დაიწვას და მერ გამშვებმა კლაპანმა მაქსიმალური ტემპერატურა არ ყლაპოს. ამ პროცესს ქვია ნარევის წვა და არა აფეთქება აფეთქება მიმდინარეობს 10 ჯერ უფრო ჩქარა და ეგ სულ სხვა რამეა. დეტონაცია: ავანთეთ ადრე რა ხდება: ნარევი ისედაც იკუმშება მექანიკურად პორშინი ზევით მიდის, ამ დროს იწყება წვაც რაც სითბური ენერგიის ხარჯსე კიდევ უფრო კუმშავს ნარევს და რაღაც კრიტიკულ წნევაზე წვის პროცესი იქცევა აფეთქებად 3 ჯერ მაღალი ტემპერატურით ად დარტყმითი ტალღით. რაც უფრო ადრე ავანთებთ ნარევს უფრო მეტია შანსი რომ მივიღებთ დეტონაციას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ თვითაალება რომელზეც შენ ლაპარაკობ გამოიწვია იმან რომ წინასწარ ავანთეთ ნარევი ის თვითონ არ აალებულა. დიზელინგი კი არის მაგარ ცუდ ბენზინზე ან ნაგავი სვეჩებზე რომლებიც 500-600 გრადუსამდე ცხელდება ნარევი თვითაალდება, ნაპერწკალი არ ყოფილა. მე მქონია შემთხვევა რუსულ მანქალაზე ზაჟიგანიას გამორთავ და მატორი აგრძელებს მუშაობა რამოდენიმე წამი. თითები მეტკინა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:15) [snapback]72751[/snapback] ეხლა მეც გადავირევი სიტყვა თვითაალება დაუკვირდი "თვით" ზაჟიგანია როგორც გინდა ატრიალე თვითს ვერაფერს უზავ. აგიხსნი როგორც ფიზიკოსი: პორშინი მიდის მაღლა კუმშავს ნარევს ნაპერწკალი მიეწოდება ცოტა ადრე ვიდრე ზედა მკვდარ წერტილს მიაღწევს. ისმის შეკითხვა რატომ, პასუხი: ბენზინის და ჰაერის ნარევს ჭირდება X მილიწამი რომ ბოლომდე დაიწვას ამიტომ ანთებენ ცოტა ადრე რომ როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს რაღაც რაოდენობის საწვავი უკვე დაიწვას და მერ გამშვებმა კლაპანმა მაქსიმალური ტემპერატურა არ ყლაპოს. ამ პროცესს ქვია ნარევის წვა და არა აფეთქება აფეთქება მიმდინარეობს 10 ჯერ უფრო ჩქარა და ეგ სულ სხვა რამეა. დეტონაცია: ავანთეთ ადრე რა ხდება: ნარევი ისედაც იკუმშება მექანიკურად პორშინი ზევით მიდის, ამ დროს იწყება წვაც რაც სითბური ენერგიის ხარჯსე კიდევ უფრო კუმშავს ნარევს და რაღაც კრიტიკულ წნევაზე წვის პროცესი იქცევა აფეთქებად 3 ჯერ მაღალი ტემპერატურით ად დარტყმითი ტალღით. რაც უფრო ადრე ავანთებთ ნარევს უფრო მეტია შანსი რომ მივიღებთ დეტონაციას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ თვითაალება რომელზეც შენ ლაპარაკობ გამოიწვია იმან რომ წინასწარ ავანთეთ ნარევი ის თვითონ არ აალებულა. დიზელინგი კი არის მაგარ ცუდ ბენზინზე ან ნაგავი სვეჩებზე რომლებიც 500-600 გრადუსამდე ცხელდება ნარევი თვითაალდება, ნაპერწკალი არ ყოფილა. მე მქონია შემთხვევა რუსულ მანქალაზე ზაჟიგანიას გამორთავ და მატორი აგრძელებს მუშაობა რამოდენიმე წამი. მდააა ![]() ![]() თუ ბენზინის ნარევი თავისით აალდება მანამდე სანამ ვპუსკნოი კლაპანი დაიკეტება, მაგას უკვე არც დიზელინგი ჰქვია და არც დეტონაცია, მაგას ჰქვია მატორის დედის ალერსი ![]() დეტონაცია კი ნებისმიერ შემთხვევაში ნიშნავს წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედების გამო საწვავის ნარევის უმისამართო აალებას, რაც იწვევს ცილინდრის კედლებზე და პორშინზე წნევის მკვეთრს გაზრდას, შედეგად კი რასაც მივიღებთ ყველამ იცის ![]() ხოდა ეგ დეტონაცია შეიძლება მოხდეს იქამდეც სანამ პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს, ECU-ს კი შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს წინ ისე რომ ნაპერწკალი მისცეს მანამდე სანამ დეტონაცია მოხდება, მაგრამ არის რაღაც ზღვარი სადამდეც შეუძლია მაგის გაკეთება, იმაზე ადრე ვერ მისცემს ნაპერწკალს ![]() რაც შენ თქვი რომ რაც უფრო ადრე მივცემთ ნაპერწკალს, მით უფრო მეტი შანსია დეტონაციის, ეგ არასწორია და ეწინააღმდეგება შენივე სიტყვებს ![]() წინასწარი ნაპერწკლის მიცემა საჭიროა იმისთვის რომ აალება მოხდეს პორშინის მიმართულებით თანაბრად მზარდი წნევით და არა უმისამართოდ და ქაოტურად ![]() ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:15) [snapback]72751[/snapback] თითები მეტკინა ![]() ხოდა საქმეც მაგაშია, Octane Booster-ები უმატებენ დეტონაციის მიმართ მდგრადობას, ანუ ოქტანობას უმატებენ ![]() დაბალფორსირებულ ძრავებში მაღალი ოქტანობის ბენზინთან დაკავშირებით გეთანხმები, ვიპუსხკნოი კლაპანს წვავს იმის გამო რომ მანამდე საკმარისად არ შეიკუმშა ნარევი იმისთვის რომ კარგად დამწვარიყო და აგრძელებს წვას უკვე დეტონაციით ![]() კაი წავედი მე უკვე, მეც დამეღალა თითები წერით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
მაგას გიხსნი რომ თვითაალება უმისამართო არ არის დეტონაციისას არამედ ECU ს ნაადრევი ნაპერწლით არის გამოწვეული ამიტომ ამ პროცესის
შეჩერება შეიძლება უფრო გვიან ანთებით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:35) [snapback]72758[/snapback] მაგას გიხსნი რომ თვითაალება უმისამართო არ არის დეტონაციისას არამედ ECU ს ნაადრევი ნაპერწლით არის გამოწვეული ამიტომ ამ პროცესის შეჩერება შეიძლება უფრო გვიან ანთებით. აუუუუ, არაააა და არააა, ყველაფერი საპირპირისპიროდ არის კაკრაზ ![]() დეტონაცია არის უმისამართო აალებაა, უმისამართოოო, და ხდება მანამდე სანამ სვეჩა ისვენებს ![]() როგორც კი ECU ნაპერწკალს მისცემს, ყველაფერი თავის ადგილზე დგება ![]() ![]() ზაჟიგანიის დაპოზდნება სჭირდება მაღალი ოქტანობის დროს, როცა საჭიროა ნარევის კარგად შეკუმშვა, ანუ თითქმის მკვდარ წერტილში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
Knock correction მაქსიმალური ბუსტის დროს -5 გრადუსი იყო უფრო ადრე ნაპერწკალი რას ნიშნავს ?????? მანამდე 30 გრადუსი ეჭირა როგორც კი გაჩნდა ჩვენება Knock სენსორზე ეგრევე 30-5=25 გრადუსზე დაწია ამას ქვია დაპოზნება.
შემოდით ხალხნო მიშველეთ ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |