IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> წვის კამერის მოცულობა, განხილვა, მოსაზრებები და ფაქტები :)
Sturbo
გამოხმაურება Jan 5 2010, 19:44
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




[quote name='kaspera' date='Jan 5 2010, 20:35' post='72287']
[quote name='Sturbo' date='Nov 15 2009, 16:21' post='52589']
შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში.
ევოს 8.8 აქ და 8.5 ზე მეტი როაქ რამოსდი რო



დეტონაცია, დიზელინგი და სხვა ასეთი უბედურობები გაგიგია ??? უფრო საინტერესოა გამდნარი ან გახვრეტილი პორშინი თუ გინახავს ??
ამიტომაც არ შეიძლება ატმოსფერულ მატორზე შეკუმშვის კოეფიციენტი 10-12 ი ტურბინის დაყენება. ევოს სპეციალური პორშნები აქვს და ეგ 8.8 ალბათ ზღვარია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 5 2010, 19:49
გამოხმაურება #42


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




SUB 300
კარრგი იდეა გქონია. რო წახვალ მეც წამიყვანე რა smile.gif

Sturbo
დიზელინგი რაარის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 5 2010, 19:53
გამოხმაურება #43


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




თვითაალება ანუ სანამ ნაპერწკალი იქნება მანამდე იწყება წვა. დიზელები ამ პრინციპით მუშაობენ და აქედან გაჩნდა ეს ტერმინი.
ბენზინიანი ძრავები კი დიზელინგის დროს წამებში კვდებიან.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 5 2010, 19:56
გამოხმაურება #44


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




Sturbo
მე მაგ მოვლენას დეტონაციას ვეძახდი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 5 2010, 20:02
გამოხმაურება #45


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




დეტონაცია ცოტა სხვა რამეა თუ გაგიგია მაგას "ზაჟიგანიის" კუთხის უკან დაწევით მოსპობ ან შეამცირებ მაინც დიზელინგს ვერაფერს უზავ.
დეტონაცია არის არანორმალურად ჩქარი წვის პროცესი თითქმი აფეთქების მაგვარი. ამიტომ ისმის რაკარუკი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jan 5 2010, 20:38
გამოხმაურება #46


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




დეტონაციას რაიწვევს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 5 2010, 21:13
გამოხმაურება #47


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




მთავარი ცუდი ბენზინი ანუ 95 ან 98 ოკტანური რიცხვი რომ უწერიათ ზაპრავკებზე არ შეესაბამება სიმართლეს. ღარიბ ნარევს მიდრეკილება აქვს დეტონაციური წვისკენ. ძრვის კონსტრუქცია. "ბებრების დაავადება" - ზოგს ისე ნელა უყვარს სიარული რომ უამრავი მური გროვდება წვის კამერაში ეს თავისთავად დეტონაციის მიზეზი ხდება. თუმცა თანამედროვე ძრავები მშვენივრად ებრძვიან ამ მოვლენას დეტონაციის დაჩიკის საშუალებით. მოკლედ 20-30 წამი ინტენსიური დეტონაცია და ძრავი მკვდარია გარატირებულად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jan 6 2010, 00:32
გამოხმაურება #48


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




დეტონაციას იწვევს ბენზინი, რომლის ოქტანობა არის დაბალი და ცილინდრში წვის პროცესი მიდის დარღვევით
ანუ როცა საჭიროა მაშინ არ ფეთქდება და იწვევს პორშინების მიერ გამომუშავებული ძალის ერთმანეტზე დაჯახებას
რაც იწვევს დიდ დისბალანს ძრავში, ეს ყველაფერი აისახება კლადიშზე და თუ გადატვირთვა დიდია დღის ბოლო მთავრდება სტუკით smile.gif ეს მომენტიც გამოცდილია და ცდებს ნუ ჩაატარებთ tongue.gif

mixa
დაგირეკავ და წავიდეთ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jan 6 2010, 08:32
გამოხმაურება #49


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




[quote name='Sturbo' date='Jan 5 2010, 22:13' post='72342']
მთავარი ცუდი ბენზინი ანუ 95 ან 98 ოკტანური რ
იცხვი რომ უწერიათ ზაპრავკებზე არ შეესაბამება სიმართლეს.



ესეიგი საქართველოში 98 არარი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 09:26
გამოხმაურება #50


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jan 5 2010, 20:44) [snapback]72290[/snapback]
ამიტომაც არ შეიძლება ატმოსფერულ მატორზე შეკუმშვის კოეფიციენტი 10-12 ი ტურბინის დაყენება. ევოს სპეციალური პორშნები აქვს და ეგ 8.8 ალბათ ზღვარია.

ვაახ, გადამრევ რა smile.gif 10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც აქვს ლეგასის ზოგიერთ მოდელებს, Twinturbo-ზე smile.gif

ციტატა(Sturbo @ Jan 5 2010, 21:02) [snapback]72306[/snapback]
დეტონაცია ცოტა სხვა რამეა თუ გაგიგია მაგას "ზაჟიგანიის" კუთხის უკან დაწევით მოსპობ ან შეამცირებ მაინც დიზელინგს ვერაფერს უზავ.
დეტონაცია არის არანორმალურად ჩქარი წვის პროცესი თითქმი აფეთქების მაგვარი. ამიტომ ისმის რაკარუკი.

შენ რა ტერმინი მოიგონე არ ვიცი, მაგრამ დეტონაცია ზუსტად არის თვითაალება, წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედებისგან smile.gif ეგ შეიძლება მოხდეს მანამ სანამ სვეჩა ისკრას მისცემს, მაგრამ შეიძლება მერეც მოხდეს, თუ სვეჩები კარგ მდგომარეობაში არაა smile.gif

აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 6 2010, 10:54
გამოხმაურება #51


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 6th January 2010 - 09:26) [snapback]72521[/snapback]
აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია

კი არსებობს ეგეთი რამეც, ძალინა ბანძ ბონზინზე იცის, ეგეთ ბენზინზე წესით საერთოდ ვერ უნდა იაროს ტურბინიანმა სუბარიმ და თა მაინც ძალიან დააძალებ მხოლოდ ერთჯერ დაატრიალებ 5000-მდე და მერე ირბენ მატორის ნაწილებზე.
ისე დეტონაცია მარტო ცუდმა ბენზინმა არ იცის, იგივე იცის მომაკვდავნა ვოზდუხომერმა, მომაკვდავმა ლამბდამ, მომაკვდავმა ბენზონასოსმა, მკვდარმა ბენზინის წნევის კლაპანმა, გაჭედილმა ფილტრმა და გჭედილმა იჟექტორებმა. მოკლედ ყველაფერმა რაც ნაზავის გაღარიბებას გამოიწვევს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 11:16
გამოხმაურება #52


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jan 6 2010, 11:54) [snapback]72559[/snapback]
კი არსებობს ეგეთი რამეც, ძალინა ბანძ ბონზინზე იცის, ეგეთ ბენზინზე წესით საერთოდ ვერ უნდა იაროს ტურბინიანმა სუბარიმ და თა მაინც ძალიან დააძალებ მხოლოდ ერთჯერ დაატრიალებ 5000-მდე და მერე ირბენ მატორის ნაწილებზე.
ისე დეტონაცია მარტო ცუდმა ბენზინმა არ იცის, იგივე იცის მომაკვდავნა ვოზდუხომერმა, მომაკვდავმა ლამბდამ, მომაკვდავმა ბენზონასოსმა, მკვდარმა ბენზინის წნევის კლაპანმა, გაჭედილმა ფილტრმა და გჭედილმა იჟექტორებმა. მოკლედ ყველაფერმა რაც ნაზავის გაღარიბებას გამოიწვევს.

გეთანხმები, ბედნი სმესიც იწვევს დეტონაციას, ასევე ცხელი ჰაერიც და დიდი ბუსტიც wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 6 2010, 14:24
გამოხმაურება #53


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 10:26) [snapback]72521[/snapback]
ვაახ, გადამრევ რა smile.gif 10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც აქვს ლეგასის ზოგიერთ მოდელებს, Twinturbo-ზე smile.gif
შენ რა ტერმინი მოიგონე არ ვიცი, მაგრამ დეტონაცია ზუსტად არის თვითაალება, წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედებისგან smile.gif ეგ შეიძლება მოხდეს მანამ სანამ სვეჩა ისკრას მისცემს, მაგრამ შეიძლება მერეც მოხდეს, თუ სვეჩები კარგ მდგომარეობაში არაა smile.gif

აი დიზელინგი კი პირველად გავიგე ... უცნაური ტერმინია smile.gif

თუ თვითაალებაა ზაჟიგანიის უკან დაწევით რას დააკლებ ??? ECU ზუსტად ასე ებრძვის მაგ მოვლენას. დეტონაცია არასწორი წვაა ზედმეტად ჩქარი.
წარმოიდგინე ანთება ხდება მანამდე სანამ პორშინი ზედა მკვდარ წერტილს მიახწევს 10 - 45 გრადუსით ადრე ამ დროს ანთებული ნარევი თან შეკუმშვას აგრძელებს და როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს წვა აფეთქებაში გადადის და ისმის კაკუნის სახით.
ამიტომ დეტონაცია დამოკიდებულია იმაზე რამდენად ადრე აანთებ ნარევს და რამდენად კარგია ბენზინი.
ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო.
10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 6 2010, 15:02
გამოხმაურება #54


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 6th January 2010 - 14:24) [snapback]72647[/snapback]
10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია.

არაერთი ლეგასი დადის თვილისში, არც კოვანნი პორშინები აქვთ , არც გაძლიერებული ბლოკები და არც დიდ რადიატორები. აი ბენზინი კი მართლაც ძალიან კარგი უნდა

ციტატა(Sturbo @ 6th January 2010 - 14:24) [snapback]72647[/snapback]
ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო.

როგორ ჩაიწერე ლოგი, ახალ დასბროსებულზე? თუ არა, მაშინ რამდენი იყო დეტონაციის კორექციის საწყისი კუთხე რომელიც მეხსირებაში იწერება??
ეგრეთწოდებულია Knock learning შენ რასც ამბობ ეგ არის Knock correction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 15:18
გამოხმაურება #55


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 15:24) [snapback]72647[/snapback]
თუ თვითაალებაა ზაჟიგანიის უკან დაწევით რას დააკლებ ??? ECU ზუსტად ასე ებრძვის მაგ მოვლენას. დეტონაცია არასწორი წვაა ზედმეტად ჩქარი.
წარმოიდგინე ანთება ხდება მანამდე სანამ პორშინი ზედა მკვდარ წერტილს მიახწევს 10 - 45 გრადუსით ადრე ამ დროს ანთებული ნარევი თან შეკუმშვას აგრძელებს და როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს წვა აფეთქებაში გადადის და ისმის კაკუნის სახით.
ამიტომ დეტონაცია დამოკიდებულია იმაზე რამდენად ადრე აანთებ ნარევს და რამდენად კარგია ბენზინი.
ჩემი მანქანის ლოგებში ვნახე რამდენად ცლილობს ECU დიდი კოთხეებით იმუშაოს მაგრამ დეტონაციის დაჩიკი ხშირად აიძულებს -5 გრადუსიანი კორექციები აკეთოს ბანძი ბენზინის გამო.
10-იანი შეკუმშვის ხარისხიც შეიძლება მაგრამ მინიმუმ გძლიერებული ბლოკი, "კოვანნი პორშნები" და "ორჯერ დიდი" რადიატორი გჭირდება + ბენზინი 105 ოქტანობის ალბათ. ასეთ მანქანას თბილისში დიდხანს ცხოვრება არ უწერია.

მართლა გადავირევი ახლა smile.gif დეტონაცია არის თვითაალება რომელიც გამოწვეულია სმესის გაბედნებით, მაღალი წნევით, მაღალი ტემპერატურით ან ბენზინის დაბალი ოქტანობით, ან ყველაფერით ერთად smile.gif არასწორი წვა სულ სხვა ტერმინია smile.gif

ხოდა ზაჟიგანიის გადაწევით ECU ახერხებს დეტონაციის შემცირებას, მაგრამ იმ დონემდე სანამდეც შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს (ნუ იმაზე ადრე ვერ გადასწევს სანამ კლაპანი დაიკეტება biggrin.gif ), ამიტომ არ შეიძლება ტურბინიან ძრავში რეგულარის ჩასხმა, მაგ დონეზე ზაჟიგანიის გადაწევა უკვე აღარ შეუძლია და დეტონაცია კლავს მატორს smile.gif დაჟე ბუსტის დაგდებაც არ შველის, 0.5 ბარიც კი საკმარისია რომ რეგულარის თვითაალება მოხდეს....


100-იანი ოქტანის ბენზინი თბილისში იყიდებოდა და ჩემი მანქანაც 1 ბარზე ბუსტავდა 9-იანი შეკუმშვის ხარისხით, 280 ცხენსაც სრულად გამოიმუშავებდა და 5.4-შიც კი ამიკრეფია 100კმ/სთ გაბანძებული სცეპლენიით smile.gif (ისე საიდუმლოდ უნდა ვთქვა და არც RSK-ს და არც STi-ს სტოკში 280 ცხენი არა აქვთ, ცოტა მეტი აქვთ მაგრამ ეგ არავინ იცის wink.gif )


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 6 2010, 17:15
გამოხმაურება #56


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 16:18) [snapback]72675[/snapback]
მართლა გადავირევი ახლა smile.gif დეტონაცია არის თვითაალება რომელიც გამოწვეულია სმესის გაბედნებით, მაღალი წნევით, მაღალი ტემპერატურით ან ბენზინის დაბალი ოქტანობით, ან ყველაფერით ერთად smile.gif არასწორი წვა სულ სხვა ტერმინია smile.gif

ხოდა ზაჟიგანიის გადაწევით ECU ახერხებს დეტონაციის შემცირებას, მაგრამ იმ დონემდე სანამდეც შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს (ნუ იმაზე ადრე ვერ გადასწევს სანამ კლაპანი დაიკეტება biggrin.gif ), ამიტომ არ შეიძლება ტურბინიან ძრავში რეგულარის ჩასხმა, მაგ დონეზე ზაჟიგანიის გადაწევა უკვე აღარ შეუძლია და დეტონაცია კლავს მატორს smile.gif დაჟე ბუსტის დაგდებაც არ შველის, 0.5 ბარიც კი საკმარისია რომ რეგულარის თვითაალება მოხდეს....
100-იანი ოქტანის ბენზინი თბილისში იყიდებოდა და ჩემი მანქანაც 1 ბარზე ბუსტავდა 9-იანი შეკუმშვის ხარისხით, 280 ცხენსაც სრულად გამოიმუშავებდა და 5.4-შიც კი ამიკრეფია 100კმ/სთ გაბანძებული სცეპლენიით smile.gif (ისე საიდუმლოდ უნდა ვთქვა და არც RSK-ს და არც STi-ს სტოკში 280 ცხენი არა აქვთ, ცოტა მეტი აქვთ მაგრამ ეგ არავინ იცის wink.gif )

ეხლა მეც გადავირევი სიტყვა თვითაალება დაუკვირდი "თვით" ზაჟიგანია როგორც გინდა ატრიალე თვითს ვერაფერს უზავ.
აგიხსნი როგორც ფიზიკოსი: პორშინი მიდის მაღლა კუმშავს ნარევს ნაპერწკალი მიეწოდება ცოტა ადრე ვიდრე ზედა მკვდარ წერტილს მიაღწევს.
ისმის შეკითხვა რატომ, პასუხი: ბენზინის და ჰაერის ნარევს ჭირდება X მილიწამი რომ ბოლომდე დაიწვას ამიტომ ანთებენ ცოტა ადრე რომ როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს რაღაც რაოდენობის საწვავი უკვე დაიწვას და მერ გამშვებმა კლაპანმა მაქსიმალური ტემპერატურა არ ყლაპოს.
ამ პროცესს ქვია ნარევის წვა და არა აფეთქება აფეთქება მიმდინარეობს 10 ჯერ უფრო ჩქარა და ეგ სულ სხვა რამეა.
დეტონაცია: ავანთეთ ადრე რა ხდება: ნარევი ისედაც იკუმშება მექანიკურად პორშინი ზევით მიდის, ამ დროს იწყება წვაც რაც სითბური ენერგიის ხარჯსე კიდევ უფრო კუმშავს ნარევს და რაღაც კრიტიკულ წნევაზე წვის პროცესი იქცევა აფეთქებად 3 ჯერ მაღალი ტემპერატურით ად დარტყმითი ტალღით.
რაც უფრო ადრე ავანთებთ ნარევს უფრო მეტია შანსი რომ მივიღებთ დეტონაციას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ თვითაალება რომელზეც შენ ლაპარაკობ გამოიწვია იმან რომ წინასწარ ავანთეთ ნარევი ის თვითონ არ აალებულა. დიზელინგი კი არის მაგარ ცუდ ბენზინზე ან ნაგავი სვეჩებზე რომლებიც 500-600 გრადუსამდე ცხელდება ნარევი თვითაალდება, ნაპერწკალი არ ყოფილა. მე მქონია შემთხვევა რუსულ მანქალაზე ზაჟიგანიას გამორთავ და მატორი აგრძელებს მუშაობა რამოდენიმე წამი.
თითები მეტკინა biggrin.gif მაგრამ მაინც : მინარევები ბანზინში იმისთვისაა რომ წვის პროცესი დაასტაბილურონ ანუ გაწელონ. მაღალი ოქტანობის ბეზინი დაბალფორსირებულ ძრავებში რატომ არ შეიძლება თუ დაფიქრებულხართ ?? იმიტომ რომ ზაჟიგანიის კუთხეები დაბალია და ბეზინი მაშინაც კი იწვის გამშვები კლაპანი რომ იღება შედეგად მივიღებთ დამწვარ კლაპანს . სულ ესაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 17:30
გამოხმაურება #57


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:15) [snapback]72751[/snapback]
ეხლა მეც გადავირევი სიტყვა თვითაალება დაუკვირდი "თვით" ზაჟიგანია როგორც გინდა ატრიალე თვითს ვერაფერს უზავ.
აგიხსნი როგორც ფიზიკოსი: პორშინი მიდის მაღლა კუმშავს ნარევს ნაპერწკალი მიეწოდება ცოტა ადრე ვიდრე ზედა მკვდარ წერტილს მიაღწევს.
ისმის შეკითხვა რატომ, პასუხი: ბენზინის და ჰაერის ნარევს ჭირდება X მილიწამი რომ ბოლომდე დაიწვას ამიტომ ანთებენ ცოტა ადრე რომ როდესაც პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს რაღაც რაოდენობის საწვავი უკვე დაიწვას და მერ გამშვებმა კლაპანმა მაქსიმალური ტემპერატურა არ ყლაპოს.
ამ პროცესს ქვია ნარევის წვა და არა აფეთქება აფეთქება მიმდინარეობს 10 ჯერ უფრო ჩქარა და ეგ სულ სხვა რამეა.
დეტონაცია: ავანთეთ ადრე რა ხდება: ნარევი ისედაც იკუმშება მექანიკურად პორშინი ზევით მიდის, ამ დროს იწყება წვაც რაც სითბური ენერგიის ხარჯსე კიდევ უფრო კუმშავს ნარევს და რაღაც კრიტიკულ წნევაზე წვის პროცესი იქცევა აფეთქებად 3 ჯერ მაღალი ტემპერატურით ად დარტყმითი ტალღით.
რაც უფრო ადრე ავანთებთ ნარევს უფრო მეტია შანსი რომ მივიღებთ დეტონაციას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ თვითაალება რომელზეც შენ ლაპარაკობ გამოიწვია იმან რომ წინასწარ ავანთეთ ნარევი ის თვითონ არ აალებულა. დიზელინგი კი არის მაგარ ცუდ ბენზინზე ან ნაგავი სვეჩებზე რომლებიც 500-600 გრადუსამდე ცხელდება ნარევი თვითაალდება, ნაპერწკალი არ ყოფილა. მე მქონია შემთხვევა რუსულ მანქალაზე ზაჟიგანიას გამორთავ და მატორი აგრძელებს მუშაობა რამოდენიმე წამი.

მდააა smile.gif უკვე სულ სხვა რამეზე წავიდა ლაპარაკი smile.gif

თუ ბენზინის ნარევი თავისით აალდება მანამდე სანამ ვპუსკნოი კლაპანი დაიკეტება, მაგას უკვე არც დიზელინგი ჰქვია და არც დეტონაცია, მაგას ჰქვია მატორის დედის ალერსი biggrin.gif

დეტონაცია კი ნებისმიერ შემთხვევაში ნიშნავს წნევის და ტემპერატურის ზემოქმედების გამო საწვავის ნარევის უმისამართო აალებას, რაც იწვევს ცილინდრის კედლებზე და პორშინზე წნევის მკვეთრს გაზრდას, შედეგად კი რასაც მივიღებთ ყველამ იცის smile.gif

ხოდა ეგ დეტონაცია შეიძლება მოხდეს იქამდეც სანამ პორშინი მიაღწევს ზედა მკვდარ წერტილს, ECU-ს კი შეუძლია ზაჟიგანია გადასწიოს წინ ისე რომ ნაპერწკალი მისცეს მანამდე სანამ დეტონაცია მოხდება, მაგრამ არის რაღაც ზღვარი სადამდეც შეუძლია მაგის გაკეთება, იმაზე ადრე ვერ მისცემს ნაპერწკალს smile.gif

რაც შენ თქვი რომ რაც უფრო ადრე მივცემთ ნაპერწკალს, მით უფრო მეტი შანსია დეტონაციის, ეგ არასწორია და ეწინააღმდეგება შენივე სიტყვებს smile.gif

წინასწარი ნაპერწკლის მიცემა საჭიროა იმისთვის რომ აალება მოხდეს პორშინის მიმართულებით თანაბრად მზარდი წნევით და არა უმისამართოდ და ქაოტურად smile.gif

ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:15) [snapback]72751[/snapback]
თითები მეტკინა biggrin.gif მაგრამ მაინც : მინარევები ბანზინში იმისთვისაა რომ წვის პროცესი დაასტაბილურონ ანუ გაწელონ. მაღალი ოქტანობის ბეზინი დაბალფორსირებულ ძრავებში რატომ არ შეიძლება თუ დაფიქრებულხართ ?? იმიტომ რომ ზაჟიგანიის კუთხეები დაბალია და ბეზინი მაშინაც კი იწვის გამშვები კლაპანი რომ იღება შედეგად მივიღებთ დამწვარ კლაპანს . სულ ესაა

ხოდა საქმეც მაგაშია, Octane Booster-ები უმატებენ დეტონაციის მიმართ მდგრადობას, ანუ ოქტანობას უმატებენ smile.gif

დაბალფორსირებულ ძრავებში მაღალი ოქტანობის ბენზინთან დაკავშირებით გეთანხმები, ვიპუსხკნოი კლაპანს წვავს იმის გამო რომ მანამდე საკმარისად არ შეიკუმშა ნარევი იმისთვის რომ კარგად დამწვარიყო და აგრძელებს წვას უკვე დეტონაციით smile.gif



კაი წავედი მე უკვე, მეც დამეღალა თითები წერით biggrin.gif






--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 6 2010, 17:35
გამოხმაურება #58


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




მაგას გიხსნი რომ თვითაალება უმისამართო არ არის დეტონაციისას არამედ ECU ს ნაადრევი ნაპერწლით არის გამოწვეული ამიტომ ამ პროცესის
შეჩერება შეიძლება უფრო გვიან ანთებით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 17:37
გამოხმაურება #59


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jan 6 2010, 18:35) [snapback]72758[/snapback]
მაგას გიხსნი რომ თვითაალება უმისამართო არ არის დეტონაციისას არამედ ECU ს ნაადრევი ნაპერწლით არის გამოწვეული ამიტომ ამ პროცესის
შეჩერება შეიძლება უფრო გვიან ანთებით.

აუუუუ, არაააა და არააა, ყველაფერი საპირპირისპიროდ არის კაკრაზ smile.gif



დეტონაცია არის უმისამართო აალებაა, უმისამართოოო, და ხდება მანამდე სანამ სვეჩა ისვენებს smile.gif

როგორც კი ECU ნაპერწკალს მისცემს, ყველაფერი თავის ადგილზე დგება smile.gif ამიტომ საჭიროა რომ უფრო ადრე მისცეს ნაპერწკალი, რამდენადაც შეუძლია smile.gif

ზაჟიგანიის დაპოზდნება სჭირდება მაღალი ოქტანობის დროს, როცა საჭიროა ნარევის კარგად შეკუმშვა, ანუ თითქმის მკვდარ წერტილში smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 6 2010, 17:45
გამოხმაურება #60


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




Knock correction მაქსიმალური ბუსტის დროს -5 გრადუსი იყო უფრო ადრე ნაპერწკალი რას ნიშნავს ?????? მანამდე 30 გრადუსი ეჭირა როგორც კი გაჩნდა ჩვენება Knock სენსორზე ეგრევე 30-5=25 გრადუსზე დაწია ამას ქვია დაპოზნება.
შემოდით ხალხნო მიშველეთ biggrin.gif დამეხმარეთ . მახო შენ მაინც wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge