![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
მოკლედ მემგონი სწორ ადგილას გავხსენი თემა.
დღეს ვიყავი გუდაურში. ლეტნი პაკრიშკებით. ვიარე მაგრა საკაიფოდ . მერე შევაყენეთ პატარა ტესტზე და რასაც მოველოდი ის არ იყო . მოკლედ ავაყენეთ თოვლში დავაწყებინეთ ბუქსაობა. ბუქსაობდა წინა მარცხენა და უკანა მარჯვენა ბორბალი. მერე შემოვატრიალეთ მანქანა და ზადნში ჩავაგდეთ და იგივეს აკეთება. მერე სწორზე დიდი გაზით დავძარი დაიწყო ბუქსაობა ცალმა წინამ და ცალმა უკანა საბურავმა ტრიალი და სიჩქარე ოდნავ რო ავიდა დაიწყო 4 ივემ ბუქსაობა. კიდე Bაალამ Mითხრა ადრე რომ ბლოკირება აქვსო შენ მანქანასო . გადმოვიტანე 1ში ვაბუქსავე და უკანა 2 ბორბალი ადგილზე რო დატრიალებულიყო ეგეთი რამე ვერ ვნახე. ეხლა კითხვა: რანაირი კვადროა თუ 4 ივე 1 დროულად რო არ ტრიალებს?? და რანაირი ბლაკიროვკაა თუ თოვლში ვერაფერს შვრება? საუბარია ავტკმატიკა ფორესტერზე "ესტიაი"ზე ცოტა მოგვიანებით სურათებსაც დავყრი ვიდეობი როგორ გადავიტანო IPHONE- დან ვინმემ იცის? ვიდეოებსაც დავაგდებდი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#121
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Jan 6 2010, 16:33) [snapback]72689[/snapback] PAINKILLER რას მიხსნი ეხლა შენა ჰაა, აბა მაშინ მნიშვნელობა აღარ ჰქონია საბურავებს, და ვაბშე საბურავები რა საჭიროა, პაჩიბნიკებზე ვიაროთ ![]() ![]() ![]() ![]() ბიჯო, შენა შარზე ხარ კაცო? ![]() ![]() და მაგის რაზრაბოტჩიკები დებილები კი არ იყვნენ, უბრალოდ მაგ დროს ეგეთი ნავაროტების გაკეთება ეგეთ იაფფასიან მანქანაში არ გამოდიოდა, ყველაფერს რომ თვითონ ითვლიდეს და შენს მაგივრად ატორმუზებდეს, ეგეთი მანქანა მე ვიცი (მახოს დახმარებით) SUBARU Lancaster ADA (Active Drive Assist) რომელიც კამერებით აკონტროლებს მანქანის მოძრაობას და დაბრკოლების დანახვისთანავე გიტორმუზებს თავისით ![]() და ტოტომ თუ არ იცის რომ ყინულზე ვსესეზონნი საბურავებით არ უნდა იაროს, ამის მერე ეცოდინება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#122
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
[quote name='PAINKILLER' date='Jan 6 2010, 15:27' post='72685']
ABS რომ ყინულზე არაფერს არ აკეთებს, ეგ ახალი ხილია?? გინდა რეზინის საბურავები გქონდეს და გინდა კაპრონის, აბს ყველა ვარიანტში შეგიშლის გაჩერებაში ხელს ![]() ამაში მე მგონი რომ ვერავინ დაგეთანხმება, მაშინ რა გამსხვავებაა კაპრონის საბურავის მოჭიდებასა და რეზინის საბურავის მოჭიდებას შორის? მაშ რატომ არის რომ რეზინის საბურავით თუ უკეთესად ხდება აჩქარება ყინულზე ვიდრე კაპრონის საბირავით , რევერსულადაც ხომ იასნია რომ იგივე იქნება, ან იმის თქმა რომ ABS ქლიაობაა, მაგაზე უნდა მორჩეს კამათი, რაც საბურავებში რეზინის შემცველობა მაღალია და დაბალ ტემპერატურებზე ელასტიურობას არ კარგავს მით უფრო უკეთესი მოჭიდება ექნება ყინულზეც და თოვლზეც. ეხლა მეორე კაპრონებ ჩაცმული და რეზინებ ცაცმული მანქანა დააყენე დაღმართზე ერთი და იგივე სიჩქარით დაამუხრუჭებინე სიჩქარით, ნახავ რომელი გასრიალდება ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ Jan 6 2010, 16:52) [snapback]72698[/snapback] ABS რომ ყინულზე არაფერს არ აკეთებს, ეგ ახალი ხილია?? გინდა რეზინის საბურავები გქონდეს და გინდა კაპრონის, აბს ყველა ვარიანტში შეგიშლის გაჩერებაში ხელს ![]() ამაში მე მგონი რომ ვერავინ დაგეთანხმება, მაშინ რა გამსხვავებაა კაპრონის საბურავის მოჭიდებასა და რეზინის საბურავის მოჭიდებას შორის? მაშ რატომ არის რომ რეზინის საბურავით თუ უკეთესად ხდება აჩქარება ყინულზე ვიდრე კაპრონის საბირავით , რევერსულადაც ხომ იასნია რომ იგივე იქნება, ან იმის თქმა რომ ABS ქლიაობაა, მაგაზე უნდა მორჩეს კამათი, რაც საბურავებში რეზინის შემცველობა მაღალია და დაბალ ტემპერატურებზე ელასტიურობას არ კარგავს მით უფრო უკეთესი მოჭიდება ექნება ყინულზეც და თოვლზეც. ეხლა მეორე კაპრონებ ჩაცმული და რეზინებ ცაცმული მანქანა დააყენე დაღმართზე ერთი და იგივე სიჩქარით და დაამუხრუჭებინე სიჩქარით, ნახავ რომელი გასრიალდება ![]() ![]() მე ABS-ის ქლიავობა ავხსენი ყინულზე, არ მითხრა ახლა ყინულზე ვსესეზონნი საბურავები უკეთესად გაჩერებს ვიდრე კაპრონის ![]() ![]() ყინულზე უნდა გააჩერო პლავნად, ABS-ს კი ეგ არ ეხერხება ![]() პ.ს. ვსესეზონნი პაკრიშკები რეზინის ნაკლებობით გამოირჩევა ![]() პ.პ.ს. თოვლი და ყინული ძალიან განსხვავებული ზედაპირებია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#124
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
იბიდიბიდაააა იაბიდუბიდუუუუუ......
----------------------------------- |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#125
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
რას ერჩით ამ აბეესს მშვენიერი გამოგონებაა, ჩვეულებრივ ტორმუზთან შედარებით შეიძლება ყინულზე გაცილებით დიდი სამუხრუჭე მანძილი ქონდეს (ვგულისმობ რომ უაბეესო მანქანაზე მძღოლი ზის რომელმაც ტარება იცის) მაგრამ 100 %% იანი გარანტია გექნება რო არ დაგატრიალებს და გადაგაგდებს ჯანდაბაში. ვოტ
ჩემი ხმა აბეესს!!! ყინულზე დასამუხრუჭებლად კიდე ყველაზე კარგი მეთოდი არის შიპებიანი ღუზის გადაგდება და მაგაზე არ შემედავოთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#126
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mishaj @ Jan 6 2010, 17:02) [snapback]72704[/snapback] რას ერჩით ამ აბეესს მშვენიერი გამოგონებაა, ჩვეულებრივ ტორმუზთან შედარებით შეიძლება ყინულზე გაცილებით დიდი სამუხრუჭე მანძილი ქონდეს (ვგულისმობ რომ უაბეესო მანქანაზე მძღოლი ზის რომელმაც ტარება იცის) მაგრამ 100 %% იანი გარანტია გექნება რო არ დაგატრიალებს და გადაგაგდებს ჯანდაბაში. ვოტ ჩემი ხმა აბეესს!!! ყინულზე დასამუხრუჭებლად კიდე ყველაზე კარგი მეთოდი არის შიპებიანი ღუზის გადაგდება და მაგაზე არ შემედავოთ ![]() ყინულზე შიპებიანი საბურავებია საჭირო, ღუზა არ გამოდგება ![]() ABS-ზე უკეთესად კი სუბარუს ძრავი+AWD აჩერებს, გამოცდილია და ვიცი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#127
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
აბს-ის მუღამი ზუსტად ისაა რომ რესკად არ გააჩეროს მანქანა ყინულზე!!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#128
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ Jan 6 2010, 17:11) [snapback]72713[/snapback] აბს-ის მუღამი ზუსტად ისაა რომ რესკად არ გააჩეროს მანქანა ყინულზე!!! ABS საერთოდ გარტყმაში არაა ყინულის ![]() ![]() გამიჩითეთ ტიპტრონიკიანი სუბარუ და მოყინული ადგილი და გიჩვენებთ როგორ აჩერებს ABS და როგორ აჩერებს ძრავი+დიფერენციალები ყინულზე ABS-ის გარეშე ![]() მექანიკაზე ისე პლავნად ვერ გადავრთავ სიჩქარეებში რომ ცოტა მაინც არ მოსრიალდეს, დიდი ხანია მექანიკა არ მიტარებია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#129
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 16:13) [snapback]72714[/snapback] ABS საერთოდ გარტყმაში არაა ყინულის ![]() ![]() ვაახ კაცოუ ტრაექტორია შენარჩუნოს და პლავნათ დაამუხრუჭოს და არა გასკდეს სრიალით ![]() ![]() და ისე იმენნა ტრაექტორიის შესანარჩუნებლად სხვა სისტემა არსებობს ESP |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ისევ ბოლოს მივდივართ იმ დასკვნამდე რო მთავარია საბურავი, აბს-ც კარგად გაჩერებს და აჩქარებითაც მშვენივრად ჩქარდება.
ყინულზე საჭიროა შიპიანი საბურავი +1 თოვლში მაღალ % ანი რეძინის შემცველობის საბურავი რომელიც ძლიერი ყინვის შემთხვევაშიც ინარჩუნებს თვისებას. თუ ამას გავითვალისწინებთ (კუდა ხოჩეტო ტუდა ეჯაიოო) ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#131
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
კიდე მე ვარ შარზე კაცო? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
ყველა ზიმნი პაკრიშკას აქვს პრისოსკები ყინულისთვის
(კამას გარდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(volgapower @ Jan 6 2010, 17:20) [snapback]72720[/snapback] ყველა ზიმნი პაკრიშკას აქვს პრისოსკები ყინულისთვის (კამას გარდა ![]() ზატო კამას გუთანი აქვს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#134
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ Jan 6 2010, 17:15) [snapback]72716[/snapback] ვაახ კაცოუ ტრაექტორია შენარჩუნოს და პლავნათ დაამუხრუჭოს და არა გასკდეს სრიალით ![]() ![]() და ისე იმენნა ტრაექტორიის შესანარჩუნებლად სხვა სისტემა არსებობს ESP არა, არა და არა ![]() ![]() ABS-ის მუშაობის პრინციპი არ იცით ხალხო?? ავხსნი როგორ მუშაობს ABS ყინულზე: რეზკი ტორმუზის დროს როგორც წესი იბლოკება უკანა ბორბლები (წონის გადატანის და ნაკლები მოჭიდულობის გამო), ამიტომ ABS ცდილობს უკანა ბორბლებზე ტორმუზის აშვებას, შედეგად წინა ბორბლებზე გადადის მთელი წონა, რის გამოც უკვე წინა ბორბლები კარგავენ მოჭიდებას და იბლოკება, ახლა წინა ბორბლების ტორმუზს აუშვებს ABS, რის შედეგადაც უკანებიც მოსრიალდება, და ასე გრძელდება მანამდე სანამ ინერციით და ცოტცოტა დამუხრუჭებით მანქანა ისე არ შენელდება რომ ოთხივე ბორბალი ერთნაირად იჭერდეს ყინულზე, საბოლოოდ კი გააჩერებს მაგრამ ძააან დიდი მანძილის მერე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
PAINKILLER
გიცდია როდესმე ძრავით დამუხრუჭება, სერიოზული დამუხრუჭება. ამას ავტომატიკით ვერ გააკეტებ. არანაირად არ შეიძლება ეგ. მით უმეტეს ბევრი სუმარუ წინა წამყვანია ძირითადად. ამ დროს შეიძლება ისეთი იაღლიში მოგივიდეს რომაა. წინა დიფენენციალი გახსნილია ანუ ძრავით დამუხრუჭებისას ცალი ბორბალი წინ იტრიალებს, ცალი კიდე უკან! ძაან ხშირად მოგვსვლია ეგეთი რამე ოფროუდზე. საერთოდ 4X4 და წინა წამყვანი მანქანა ძაან ფრთხილად უნდა აჩერო მოყინულზე ძრავით. მით უეტეს მექანიკა. არანაირი აბეესი ამ დროს არ გიშველის. თუ გინდა რო ეგ არ მოგივიდეს მასინ მუხრუწით გააჩერე და ABS-ს ენდე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#136
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(volgapower @ Jan 6 2010, 17:20) [snapback]72720[/snapback] ყველა ზიმნი პაკრიშკას აქვს პრისოსკები ყინულისთვის (კამას გარდა ![]() ეგ მოძრაობის დროს მოქმედებს მხოლოდ, ტორმუზის დროს შიპები აჩერებს ყინულზე, მეტი არაფერი ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#137
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
მოკლედ რო მოთოვს მანქანები გააჩერეთ და იარეთ ბათინკებით
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#138
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Jan 6 2010, 17:25) [snapback]72725[/snapback] PAINKILLER გიცდია როდესმე ძრავით დამუხრუჭება, სერიოზული დამუხრუჭება. ამას ავტომატიკით ვერ გააკეტებ. არანაირად არ შეიძლება ეგ. მით უმეტეს ბევრი სუმარუ წინა წამყვანია ძირითადად. ამ დროს შეიძლება ისეთი იაღლიში მოგივიდეს რომაა. წინა დიფენენციალი გახსნილია ანუ ძრავით დამუხრუჭებისას ცალი ბორბალი წინ იტრიალებს, ცალი კიდე უკან! ძაან ხშირად მოგვსვლია ეგეთი რამე ოფროუდზე. საერთოდ 4X4 და წინა წამყვანი მანქანა ძაან ფრთხილად უნდა აჩერო მოყინულზე ძრავით. მით უეტეს მექანიკა. არანაირი აბეესი ამ დროს არ გიშველის. თუ გინდა რო ეგ არ მოგივიდეს მასინ მუხრუწით გააჩერე და ABS-ს ენდე. მიცდია და რაც მიცდია ზუსტად იმაზე ვწერ ![]() ![]() და იმ კარობკებზე რომელსაც შენ წინავედუშს ეძახი, წინა ხიდის მოსრიალების დროს ეგრევე უკან გადადის 50% თორქი და ოთხივე ბორბალი თანაბრად აჩერებს ![]() ![]() და რაც შეეხება მოსრიალების დროს წინა ღია დიფერენციალის შემთხვევაში ცალი ბორბლის მეორე მხარეს ტრიალს, ეგ ის ბორბალი ტრიალებს უკან რომელსაც საერთოდ არა აქვს მოჭიდება და იტრიალოს რამდენიც უნდა, ვინ უშლის ![]() და თუ ცენტრში ნორმალური ჭკვიანი დიფერენციალი დგას (მაგალითად როგორიც VTD კარობკებზე), მაგ დროს მომენტალურად გადააქვს უკანა ხიდზე თორქი და ეგ ზადნით მბრუნავი ბორბალი კარგად იყოს ვაბშე ![]() მექანიკაზე მთლად მასე არაა, მაგრამ ვიასკომუფტის ბლოკირება მაინც მოახერხებს რამენაირად თორქის გათანაბრებას და მოსრიალების შანსი მცირე იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#139
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
ყინულზე გასაჩერებლად საჭიროა:
1. კოლოფი ტიპტრონიკი 2. არანირი აბეესი 3. აუცილებლად უკანა წამყვანი 4. გზაზე დასმული ბოძი, მანძილი გემოვნებით ![]() კარგით რა მართლა დებილები კი არ არიან ავტო-ინჟინრები სხედან და წლობის მანძილზე აბეესის სისტემას ამუშავებენ რო რაც შეიძლება უკეთესი და პრაქტიკული იყოს და თქვენ ამბობთ არ ვარგაო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#140
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(nika @ Jan 6 2010, 17:25) [snapback]72725[/snapback] PAINKILLER გიცდია როდესმე ძრავით დამუხრუჭება, სერიოზული დამუხრუჭება. ამას ავტომატიკით ვერ გააკეტებ. არანაირად არ შეიძლება ეგ. მით უმეტეს ბევრი სუმარუ წინა წამყვანია ძირითადად. ამ დროს შეიძლება ისეთი იაღლიში მოგივიდეს რომაა. წინა დიფენენციალი გახსნილია ანუ ძრავით დამუხრუჭებისას ცალი ბორბალი წინ იტრიალებს, ცალი კიდე უკან! ძაან ხშირად მოგვსვლია ეგეთი რამე ოფროუდზე. საერთოდ 4X4 და წინა წამყვანი მანქანა ძაან ფრთხილად უნდა აჩერო მოყინულზე ძრავით. მით უეტეს მექანიკა. არანაირი აბეესი ამ დროს არ გიშველის. თუ გინდა რო ეგ არ მოგივიდეს მასინ მუხრუწით გააჩერე და ABS-ს ენდე. მართალიხარ თუ ყინულზე ცდი ძრავით დამუხრუჭებას მაგ შემთხვევაში წინა საბურავები აღმოჩნდება როგორც ძლიერი მუხრუჭისას და ამდროს რა მოხდება? ![]() |
|
|
![]() ![]() |