IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს გამავლობა, განვიხილოთ
GeoRacer
გამოხმაურება Jan 2 2010, 19:37
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,017
რეგისტრ.: 22-August 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 314




მოკლედ მემგონი სწორ ადგილას გავხსენი თემა.

დღეს ვიყავი გუდაურში. ლეტნი პაკრიშკებით. ვიარე მაგრა საკაიფოდ . მერე შევაყენეთ პატარა ტესტზე და რასაც მოველოდი ის არ იყო .
მოკლედ ავაყენეთ თოვლში დავაწყებინეთ ბუქსაობა. ბუქსაობდა წინა მარცხენა და უკანა მარჯვენა ბორბალი. მერე შემოვატრიალეთ მანქანა და ზადნში ჩავაგდეთ და იგივეს აკეთება. მერე სწორზე დიდი გაზით დავძარი დაიწყო ბუქსაობა ცალმა წინამ და ცალმა უკანა საბურავმა ტრიალი და სიჩქარე ოდნავ რო ავიდა დაიწყო 4 ივემ ბუქსაობა.
კიდე Bაალამ Mითხრა ადრე რომ ბლოკირება აქვსო შენ მანქანასო . გადმოვიტანე 1ში ვაბუქსავე და უკანა 2 ბორბალი ადგილზე რო დატრიალებულიყო ეგეთი რამე ვერ ვნახე.
ეხლა კითხვა:
რანაირი კვადროა თუ 4 ივე 1 დროულად რო არ ტრიალებს?? და რანაირი ბლაკიროვკაა თუ თოვლში ვერაფერს შვრება?
საუბარია ავტკმატიკა ფორესტერზე "ესტიაი"ზე
ცოტა მოგვიანებით სურათებსაც დავყრი
ვიდეობი როგორ გადავიტანო IPHONE- დან ვინმემ იცის? ვიდეოებსაც დავაგდებდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
15 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (120 - 139)
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 15:48
გამოხმაურება #121


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ Jan 6 2010, 16:33) [snapback]72689[/snapback]
PAINKILLER
რას მიხსნი ეხლა შენა ჰაა, აბა მაშინ მნიშვნელობა აღარ ჰქონია საბურავებს, და ვაბშე საბურავები რა საჭიროა, პაჩიბნიკებზე ვიაროთ biggrin.gif ბიჯო, ეს დედანაქაჩი ფიფქი რო არსებობს და ზამთრის რეჟიმი რო ჰქვია, როგორ გგონია მაგის რაზრაბოჩიკები ისეთი დებილები იყვნენ რო ვეღარ გაითვალისწინეს ეგ ნიუანსები? ესეიგი შენივე ლოგიკით როდესაც სიჩქარის აკრეფაზე ეგ ჩართული უნდა გქონდეს და გაჩერებას რო დააპირებ ეგრევე უნდა გამორთო biggrin.gif ვაბშემც გვერძე კაცი უნდა გეჯდეს და იმან უნდა მართოეს ეგ პროცესი laugh.gif მაგ "მეცნიერული მრაკაბესიის" მოწყობის მაგივრად ტოტოსთვის ის გეთქვა რომ თოვლის პეკრიშკები გინდაო ეგ ჯობდა biggrin.gif

ბიჯო, შენა შარზე ხარ კაცო? biggrin.gif საბურავებს როგორ არა აქვს მნიშნველობა, აქ სხვა რამეზე იყო ლაპარაკი, HOLD არაფერს არ აკეთებსო, ჩართული მქონდა და ვერ გავაჩერეო, ხოდა ეგ კნოპკა ყინულზე გასაჩერებლად არაა, პირიქით, კარგად რომ დაძრა, მაგისთვის არის smile.gif


და მაგის რაზრაბოტჩიკები დებილები კი არ იყვნენ, უბრალოდ მაგ დროს ეგეთი ნავაროტების გაკეთება ეგეთ იაფფასიან მანქანაში არ გამოდიოდა, ყველაფერს რომ თვითონ ითვლიდეს და შენს მაგივრად ატორმუზებდეს, ეგეთი მანქანა მე ვიცი (მახოს დახმარებით) SUBARU Lancaster ADA (Active Drive Assist) რომელიც კამერებით აკონტროლებს მანქანის მოძრაობას და დაბრკოლების დანახვისთანავე გიტორმუზებს თავისით smile.gif


და ტოტომ თუ არ იცის რომ ყინულზე ვსესეზონნი საბურავებით არ უნდა იაროს, ამის მერე ეცოდინება smile.gif შიპოვკაა მაგისთვის საჭირო, ბლიზაკებიც ვერ აჩერებენ ყინულზე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 6 2010, 15:52
გამოხმაურება #122


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




[quote name='PAINKILLER' date='Jan 6 2010, 15:27' post='72685']
ABS რომ ყინულზე არაფერს არ აკეთებს, ეგ ახალი ხილია?? გინდა რეზინის საბურავები გქონდეს და გინდა კაპრონის, აბს ყველა ვარიანტში შეგიშლის გაჩერებაში ხელს smile.gif
ამაში მე მგონი რომ ვერავინ დაგეთანხმება, მაშინ რა გამსხვავებაა კაპრონის საბურავის მოჭიდებასა და რეზინის საბურავის მოჭიდებას შორის?
მაშ რატომ არის რომ რეზინის საბურავით თუ უკეთესად ხდება აჩქარება ყინულზე ვიდრე კაპრონის საბირავით , რევერსულადაც ხომ იასნია რომ იგივე იქნება, ან იმის თქმა რომ ABS ქლიაობაა, მაგაზე უნდა მორჩეს კამათი, რაც საბურავებში რეზინის შემცველობა მაღალია და დაბალ ტემპერატურებზე ელასტიურობას არ კარგავს მით უფრო უკეთესი მოჭიდება ექნება ყინულზეც და თოვლზეც.
ეხლა მეორე კაპრონებ ჩაცმული და რეზინებ ცაცმული მანქანა დააყენე დაღმართზე ერთი და იგივე სიჩქარით დაამუხრუჭებინე სიჩქარით, ნახავ რომელი გასრიალდება laugh.gif კაპრონ!!!!!!! laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 15:54
გამოხმაურება #123


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bondzgi1 @ Jan 6 2010, 16:52) [snapback]72698[/snapback]
ABS რომ ყინულზე არაფერს არ აკეთებს, ეგ ახალი ხილია?? გინდა რეზინის საბურავები გქონდეს და გინდა კაპრონის, აბს ყველა ვარიანტში შეგიშლის გაჩერებაში ხელს smile.gif
ამაში მე მგონი რომ ვერავინ დაგეთანხმება, მაშინ რა გამსხვავებაა კაპრონის საბურავის მოჭიდებასა და რეზინის საბურავის მოჭიდებას შორის?
მაშ რატომ არის რომ რეზინის საბურავით თუ უკეთესად ხდება აჩქარება ყინულზე ვიდრე კაპრონის საბირავით , რევერსულადაც ხომ იასნია რომ იგივე იქნება, ან იმის თქმა რომ ABS ქლიაობაა, მაგაზე უნდა მორჩეს კამათი, რაც საბურავებში რეზინის შემცველობა მაღალია და დაბალ ტემპერატურებზე ელასტიურობას არ კარგავს მით უფრო უკეთესი მოჭიდება ექნება ყინულზეც და თოვლზეც.
ეხლა მეორე კაპრონებ ჩაცმული და რეზინებ ცაცმული მანქანა დააყენე დაღმართზე ერთი და იგივე სიჩქარით და დაამუხრუჭებინე სიჩქარით, ნახავ რომელი გასრიალდება laugh.gif კაპრონ!!!!!!! laugh.gif

მე ABS-ის ქლიავობა ავხსენი ყინულზე, არ მითხრა ახლა ყინულზე ვსესეზონნი საბურავები უკეთესად გაჩერებს ვიდრე კაპრონის smile.gif რეზკი ტორმუზის დროს თითქმის არანაირი სხვაობა არ იქნება smile.gif


ყინულზე უნდა გააჩერო პლავნად, ABS-ს კი ეგ არ ეხერხება smile.gif

პ.ს. ვსესეზონნი პაკრიშკები რეზინის ნაკლებობით გამოირჩევა wink.gif

პ.პ.ს. თოვლი და ყინული ძალიან განსხვავებული ზედაპირებია wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volgapower
გამოხმაურება Jan 6 2010, 15:55
გამოხმაურება #124


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,187
რეგისტრ.: 27-April 09
მომხმარებელი № 51




იბიდიბიდაააა იაბიდუბიდუუუუუ......
-----------------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:02
გამოხმაურება #125


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




რას ერჩით ამ აბეესს მშვენიერი გამოგონებაა, ჩვეულებრივ ტორმუზთან შედარებით შეიძლება ყინულზე გაცილებით დიდი სამუხრუჭე მანძილი ქონდეს (ვგულისმობ რომ უაბეესო მანქანაზე მძღოლი ზის რომელმაც ტარება იცის) მაგრამ 100 %% იანი გარანტია გექნება რო არ დაგატრიალებს და გადაგაგდებს ჯანდაბაში. ვოტ

ჩემი ხმა აბეესს!!!
ყინულზე დასამუხრუჭებლად კიდე ყველაზე კარგი მეთოდი არის შიპებიანი ღუზის გადაგდება და მაგაზე არ შემედავოთ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:04
გამოხმაურება #126


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mishaj @ Jan 6 2010, 17:02) [snapback]72704[/snapback]
რას ერჩით ამ აბეესს მშვენიერი გამოგონებაა, ჩვეულებრივ ტორმუზთან შედარებით შეიძლება ყინულზე გაცილებით დიდი სამუხრუჭე მანძილი ქონდეს (ვგულისმობ რომ უაბეესო მანქანაზე მძღოლი ზის რომელმაც ტარება იცის) მაგრამ 100 %% იანი გარანტია გექნება რო არ დაგატრიალებს და გადაგაგდებს ჯანდაბაში. ვოტ

ჩემი ხმა აბეესს!!!
ყინულზე დასამუხრუჭებლად კიდე ყველაზე კარგი მეთოდი არის შიპებიანი ღუზის გადაგდება და მაგაზე არ შემედავოთ biggrin.gif

ყინულზე შიპებიანი საბურავებია საჭირო, ღუზა არ გამოდგება biggrin.gif



ABS-ზე უკეთესად კი სუბარუს ძრავი+AWD აჩერებს, გამოცდილია და ვიცი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:11
გამოხმაურება #127


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




აბს-ის მუღამი ზუსტად ისაა რომ რესკად არ გააჩეროს მანქანა ყინულზე!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:13
გამოხმაურება #128


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bondzgi1 @ Jan 6 2010, 17:11) [snapback]72713[/snapback]
აბს-ის მუღამი ზუსტად ისაა რომ რესკად არ გააჩეროს მანქანა ყინულზე!!!

ABS საერთოდ გარტყმაში არაა ყინულის biggrin.gif მაგის დანიშნულებაა რომ რაც შეიძლება მაქსიმალურად შეინარჩუნოს მოძრაობის ტრაექტორია ტორმუზის დროს, დანარჩენი მაგრა ჰკიდია smile.gif


გამიჩითეთ ტიპტრონიკიანი სუბარუ და მოყინული ადგილი და გიჩვენებთ როგორ აჩერებს ABS და როგორ აჩერებს ძრავი+დიფერენციალები ყინულზე ABS-ის გარეშე smile.gif

მექანიკაზე ისე პლავნად ვერ გადავრთავ სიჩქარეებში რომ ცოტა მაინც არ მოსრიალდეს, დიდი ხანია მექანიკა არ მიტარებია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:15
გამოხმაურება #129


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(PAINKILLER @ Jan 6 2010, 16:13) [snapback]72714[/snapback]
ABS საერთოდ გარტყმაში არაა ყინულის biggrin.gif მაგის დანიშნულებაა რომ რაც შეიძლება მაქსიმალურად შეინარჩუნოს მოძრაობის ტრაექტორია ტორმუზის დროს, დანარჩენი მაგრა ჰკიდია smile.gif

ვაახ კაცოუ ტრაექტორია შენარჩუნოს და პლავნათ დაამუხრუჭოს და არა გასკდეს სრიალით laugh.gif laugh.gif
და ისე იმენნა ტრაექტორიის შესანარჩუნებლად სხვა სისტემა არსებობს ESP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:16
გამოხმაურება #130


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ისევ ბოლოს მივდივართ იმ დასკვნამდე რო მთავარია საბურავი, აბს-ც კარგად გაჩერებს და აჩქარებითაც მშვენივრად ჩქარდება.

ყინულზე საჭიროა შიპიანი საბურავი +1

თოვლში მაღალ % ანი რეძინის შემცველობის საბურავი რომელიც ძლიერი ყინვის შემთხვევაშიც ინარჩუნებს თვისებას.

თუ ამას გავითვალისწინებთ (კუდა ხოჩეტო ტუდა ეჯაიოო) wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:20
გამოხმაურება #131


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




PAINKILLER
კიდე მე ვარ შარზე კაცო? laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volgapower
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:20
გამოხმაურება #132


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,187
რეგისტრ.: 27-April 09
მომხმარებელი № 51




ყველა ზიმნი პაკრიშკას აქვს პრისოსკები ყინულისთვის
(კამას გარდა biggrin.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:21
გამოხმაურება #133


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(volgapower @ Jan 6 2010, 17:20) [snapback]72720[/snapback]
ყველა ზიმნი პაკრიშკას აქვს პრისოსკები ყინულისთვის
(კამას გარდა biggrin.gif )


ზატო კამას გუთანი აქვს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:24
გამოხმაურება #134


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bondzgi1 @ Jan 6 2010, 17:15) [snapback]72716[/snapback]
ვაახ კაცოუ ტრაექტორია შენარჩუნოს და პლავნათ დაამუხრუჭოს და არა გასკდეს სრიალით laugh.gif laugh.gif
და ისე იმენნა ტრაექტორიის შესანარჩუნებლად სხვა სისტემა არსებობს ESP

არა, არა და არა smile.gif ABS-ით კაკრაზ რომ გასკდება სრიალით, აი იმდენს ისრიალებს რომ შეიძლება საერთოდ არ გაჩერდეს ყინულზე biggrin.gif

ABS-ის მუშაობის პრინციპი არ იცით ხალხო??

ავხსნი როგორ მუშაობს ABS ყინულზე:


რეზკი ტორმუზის დროს როგორც წესი იბლოკება უკანა ბორბლები (წონის გადატანის და ნაკლები მოჭიდულობის გამო), ამიტომ ABS ცდილობს უკანა ბორბლებზე ტორმუზის აშვებას, შედეგად წინა ბორბლებზე გადადის მთელი წონა, რის გამოც უკვე წინა ბორბლები კარგავენ მოჭიდებას და იბლოკება, ახლა წინა ბორბლების ტორმუზს აუშვებს ABS, რის შედეგადაც უკანებიც მოსრიალდება, და ასე გრძელდება მანამდე სანამ ინერციით და ცოტცოტა დამუხრუჭებით მანქანა ისე არ შენელდება რომ ოთხივე ბორბალი ერთნაირად იჭერდეს ყინულზე, საბოლოოდ კი გააჩერებს მაგრამ ძააან დიდი მანძილის მერე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:25
გამოხმაურება #135


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




PAINKILLER
გიცდია როდესმე ძრავით დამუხრუჭება, სერიოზული დამუხრუჭება. ამას ავტომატიკით ვერ გააკეტებ. არანაირად არ შეიძლება ეგ. მით უმეტეს ბევრი სუმარუ წინა წამყვანია ძირითადად. ამ დროს შეიძლება ისეთი იაღლიში მოგივიდეს რომაა. წინა დიფენენციალი გახსნილია ანუ ძრავით დამუხრუჭებისას ცალი ბორბალი წინ იტრიალებს, ცალი კიდე უკან! ძაან ხშირად მოგვსვლია ეგეთი რამე ოფროუდზე.

საერთოდ 4X4 და წინა წამყვანი მანქანა ძაან ფრთხილად უნდა აჩერო მოყინულზე ძრავით. მით უეტეს მექანიკა. არანაირი აბეესი ამ დროს არ გიშველის. თუ გინდა რო ეგ არ მოგივიდეს მასინ მუხრუწით გააჩერე და ABS-ს ენდე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:25
გამოხმაურება #136


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(volgapower @ Jan 6 2010, 17:20) [snapback]72720[/snapback]
ყველა ზიმნი პაკრიშკას აქვს პრისოსკები ყინულისთვის
(კამას გარდა biggrin.gif )

ეგ მოძრაობის დროს მოქმედებს მხოლოდ, ტორმუზის დროს შიპები აჩერებს ყინულზე, მეტი არაფერი smile.gif პრისოსკები და პრიბამპასები გაჩერებულ ბორბალზე არაფრის მაქნისია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GeoRacer
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:26
გამოხმაურება #137


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,017
რეგისტრ.: 22-August 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 314




მოკლედ რო მოთოვს მანქანები გააჩერეთ და იარეთ ბათინკებით biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:27
გამოხმაურება #138


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(nika @ Jan 6 2010, 17:25) [snapback]72725[/snapback]
PAINKILLER
გიცდია როდესმე ძრავით დამუხრუჭება, სერიოზული დამუხრუჭება. ამას ავტომატიკით ვერ გააკეტებ. არანაირად არ შეიძლება ეგ. მით უმეტეს ბევრი სუმარუ წინა წამყვანია ძირითადად. ამ დროს შეიძლება ისეთი იაღლიში მოგივიდეს რომაა. წინა დიფენენციალი გახსნილია ანუ ძრავით დამუხრუჭებისას ცალი ბორბალი წინ იტრიალებს, ცალი კიდე უკან! ძაან ხშირად მოგვსვლია ეგეთი რამე ოფროუდზე.

საერთოდ 4X4 და წინა წამყვანი მანქანა ძაან ფრთხილად უნდა აჩერო მოყინულზე ძრავით. მით უეტეს მექანიკა. არანაირი აბეესი ამ დროს არ გიშველის. თუ გინდა რო ეგ არ მოგივიდეს მასინ მუხრუწით გააჩერე და ABS-ს ენდე.

მიცდია და რაც მიცდია ზუსტად იმაზე ვწერ smile.gif ტიპტრონიკიანით მიცდია, რომელსაც ABS გათიშული ჰქონდა, წინა ვედუში კი არანაირად არაა, პირიქით, 45/55 აქვს სუბარუს ტიპტრონიკებს smile.gif

და იმ კარობკებზე რომელსაც შენ წინავედუშს ეძახი, წინა ხიდის მოსრიალების დროს ეგრევე უკან გადადის 50% თორქი და ოთხივე ბორბალი თანაბრად აჩერებს smile.gif მექანიკაზე ხომ ისედაც 50/50 არის smile.gif


და რაც შეეხება მოსრიალების დროს წინა ღია დიფერენციალის შემთხვევაში ცალი ბორბლის მეორე მხარეს ტრიალს, ეგ ის ბორბალი ტრიალებს უკან რომელსაც საერთოდ არა აქვს მოჭიდება და იტრიალოს რამდენიც უნდა, ვინ უშლის biggrin.gif

და თუ ცენტრში ნორმალური ჭკვიანი დიფერენციალი დგას (მაგალითად როგორიც VTD კარობკებზე), მაგ დროს მომენტალურად გადააქვს უკანა ხიდზე თორქი და ეგ ზადნით მბრუნავი ბორბალი კარგად იყოს ვაბშე biggrin.gif


მექანიკაზე მთლად მასე არაა, მაგრამ ვიასკომუფტის ბლოკირება მაინც მოახერხებს რამენაირად თორქის გათანაბრებას და მოსრიალების შანსი მცირე იქნება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:30
გამოხმაურება #139


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ყინულზე გასაჩერებლად საჭიროა:

1. კოლოფი ტიპტრონიკი
2. არანირი აბეესი
3. აუცილებლად უკანა წამყვანი
4. გზაზე დასმული ბოძი, მანძილი გემოვნებით biggrin.gif

კარგით რა მართლა დებილები კი არ არიან ავტო-ინჟინრები სხედან და წლობის მანძილზე აბეესის სისტემას ამუშავებენ რო რაც შეიძლება უკეთესი და პრაქტიკული იყოს და თქვენ ამბობთ არ ვარგაო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jan 6 2010, 16:35
გამოხმაურება #140


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(nika @ Jan 6 2010, 17:25) [snapback]72725[/snapback]
PAINKILLER
გიცდია როდესმე ძრავით დამუხრუჭება, სერიოზული დამუხრუჭება. ამას ავტომატიკით ვერ გააკეტებ. არანაირად არ შეიძლება ეგ. მით უმეტეს ბევრი სუმარუ წინა წამყვანია ძირითადად. ამ დროს შეიძლება ისეთი იაღლიში მოგივიდეს რომაა. წინა დიფენენციალი გახსნილია ანუ ძრავით დამუხრუჭებისას ცალი ბორბალი წინ იტრიალებს, ცალი კიდე უკან! ძაან ხშირად მოგვსვლია ეგეთი რამე ოფროუდზე.

საერთოდ 4X4 და წინა წამყვანი მანქანა ძაან ფრთხილად უნდა აჩერო მოყინულზე ძრავით. მით უეტეს მექანიკა. არანაირი აბეესი ამ დროს არ გიშველის. თუ გინდა რო ეგ არ მოგივიდეს მასინ მუხრუწით გააჩერე და ABS-ს ენდე.


მართალიხარ

თუ ყინულზე ცდი ძრავით დამუხრუჭებას მაგ შემთხვევაში წინა საბურავები აღმოჩნდება როგორც ძლიერი მუხრუჭისას და ამდროს რა მოხდება? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge