IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> გთხოვთ დამეხმაროთ ლოგის განხილვაში, მცოდნე ხალხი განიხილავს ლოგებს. ოფტოპიკი ისჯება უმკაცრესად
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:18
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback]

მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია.
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს .
http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:46
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Sturbo @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87497[/snapback]
მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია.
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს .
http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451

მე რასაც შევხედე მანდ Knock Correction 0-ია და ხანდახან 1-ი, რათა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:52
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(bondzgi1 @ Feb 4 2010, 16:46) [snapback]87504[/snapback]
მე რასაც შევხედე მანდ Knock Correction 0-ია და ხანდახან 1-ი, რათა?

არ მიგაზავია და იმათა biggrin.gif მაგრამ ლამბდა რომ ხშირად ცვლის ჩვენებას იმას თუ შეხედე ?
ისე ეგ არც მე მომწონს ეკუს მოჩვენებებია აქვს აშკარად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Feb 4 2010, 15:56
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Sturbo @ Feb 4 2010, 15:52) [snapback]87505[/snapback]
არ მიგაზავია და იმათა biggrin.gif მაგრამ ლამბდა რომ ხშირად ცვლის ჩვენებას იმას თუ შეხედე ?

კი კი, კაცურად ცვლის! გამოცვლილი გაქვს თუ თავისი აყენია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 16:00
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(bondzgi1 @ Feb 4 2010, 16:56) [snapback]87506[/snapback]
კი კი, კაცურად ცვლის! გამოცვლილი გაქვს თუ ტავისი აყენია?

თავისი აყენია მაგრამ ბევრს რომ წვავდა ახალი შევუკვეთე ბოში. შევცვლი მაინც მერე შევადარებ. ისე როგორც მივხვდი ბევრს კი არ წვავს ცოტას გვისხავენ ზაბრავკებზე biggrin.gif . 5 დღის წინ ჩემი ხელით ჩავასხი 40 ლიტრა კანისტრიდან და უკვე 360 კილომეტრი გავიარე როგორც ვატყობ 400 მდეც გაქაჩავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Feb 4 2010, 16:06
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Sturbo @ Feb 4 2010, 16:00) [snapback]87508[/snapback]
თავისი აყენია მაგრამ ბევრს რომ წვავდა ახალი შევუკვეთე ბოში. შევცვლი მაინც მერე შევადარებ. ისე როგორც მივხვდი ბევრს კი არ წვავს ცოტას გვისხავენ ზაბრავკებზე biggrin.gif . 5 დღის წინ ჩემი ხელით ჩავასხი 40 ლიტრა კანისტრიდან და უკვე 360 კილომეტრი გავიარე როგორც ვატყობ 400 მდეც გაქაჩავს.

ამაში კი მართალი ხარ, ყველა ზაპრავკაზე იტყუებიან მეტ ნაკლებად!! vinsent.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 4 2010, 18:46
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 16:18) [snapback]87497[/snapback]
რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს.

ჰეეე, ეგ გადასარევი ჩვენებაა საქართველოს პირობებში, შანსი არაა 3-4 თვეში იგივე არ მოუვიდეს ლამბდას, მაგ დონეზე გახარმაცებულ ლამბდას არც კი ვაქვე ყურადღებას smile.gif ისე რაც მთავარია გაზის ჩაჭერის მომენტში ჩავარდნა არა აქვს იქ სადაც დიდ ხანს რჩება გამდიდრებულზე თუ დააკვირდები გაზი ბოლომდეა ჩადგმული და მაგ დრო ღია ციკლ მუშაობს და რა თქმა უნდა მდიდარი უნდა იყოს და მდიარსაც აჩვენებს.
მეტსაც გეტყვი და თუ დააკვირდები ბოლომდე ჩადგმულზე ხანდახან უღარიბდება კიდეც, ჩავარდნები აქვს. აი დახირილ ციკლში კი არის ცოტა ზანტი მაგრამ მე მანდ საგანდაშოს ვერაფერს ვხედავ, წყნარად სიარულის მერე ნორმალური რეაქცია აქვს მაგრამ ცოტას რომ აგაზავებ 2-3 წამი უნდება აზრზე მოსვლას.


აგერ შაკოს ლინკიც, ამანაც ბუსტი დაკარგა და ვესტგეით ჩახსნილზეც არ უბერავს, მე 0.7 მაინც მაქვს და ამის 0.5-ზე ზემოთ არ ადის
http://myftp.ge/download.php?id=512463131
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 4 2010, 21:12
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 19:46) [snapback]87535[/snapback]
ჰეეე, ეგ გადასარევი ჩვენებაა საქართველოს პირობებში, შანსი არაა 3-4 თვეში იგივე არ მოუვიდეს ლამბდას, მაგ დონეზე გახარმაცებულ ლამბდას არც კი ვაქვე ყურადღებას smile.gif ისე რაც მთავარია გაზის ჩაჭერის მომენტში ჩავარდნა არა აქვს იქ სადაც დიდ ხანს რჩება გამდიდრებულზე თუ დააკვირდები გაზი ბოლომდეა ჩადგმული და მაგ დრო ღია ციკლ მუშაობს და რა თქმა უნდა მდიდარი უნდა იყოს და მდიარსაც აჩვენებს.
მეტსაც გეტყვი და თუ დააკვირდები ბოლომდე ჩადგმულზე ხანდახან უღარიბდება კიდეც, ჩავარდნები აქვს. აი დახირილ ციკლში კი არის ცოტა ზანტი მაგრამ მე მანდ საგანდაშოს ვერაფერს ვხედავ, წყნარად სიარულის მერე ნორმალური რეაქცია აქვს მაგრამ ცოტას რომ აგაზავებ 2-3 წამი უნდება აზრზე მოსვლას.
აგერ შაკოს ლინკიც, ამანაც ბუსტი დაკარგა და ვესტგეით ჩახსნილზეც არ უბერავს, მე 0.7 მაინც მაქვს და ამის 0.5-ზე ზემოთ არ ადის
http://myftp.ge/download.php?id=512463131

Manifold Relative Pressure (Bar) -0.51 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 10.2 რა ჭირს მაგ მანქანას უარყოფით წნევებზე Wastegate უკვე გააღო
რა გასაკვირია ბუსტი 0.5 მეტი არაა. ჩემ მანქანაზე Manifold Relative Pressure (psi) 6.01 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 0 მხოლოდ 6.5 პსი დან იწყებს ვესტგეიტის გაღებას. მოკლედ როგორც დავინახე პრობლემა მიბმულია Knock Correction (°BTDC) ციფრებთან 0 დან 12 რას ნიშნავს ვერ ვხვდევი ჩემი მანქანის ლოგებში ეს პარამეტრი -5 დან 3 მდე იცვლება აქ კი ფანტასტიური ციფრები sad.gif . Knock Signal #1 (On/Off) სიგნალის შემთხვევაშიც კი Knock Correction (°BTDC) დადებითი მნიშვნელობა აქვს ???? მახო ლამდა დიდ აბაროტებზე მაგრათ ქლიავდება დაბერდა ალბათ unsure.gif
მოკლედ ტურბინის მექანიკური პრობლემები გამორიცხულია. მოიცა 111993 პოზიცია დააკვირდი ბუსტი მომენტალურად 0 ხდება ????? მერე ისუვ ჩნდება.
მახო იდეაა Differential pressure sensor ზე შლანგებს ადგილო ხომ არ აქვს შეცვლილი მაგრა გავს მაგ ამბავს.



ციტატა(badri @ Feb 4 2010, 20:02) [snapback]87545[/snapback]
ეხლა გადავიკითხე ეს თემა და დავწერ ჩემს გაჭირვებას, მანქანა წვავს ბევრს, 2.0 ტ ფორიკა სტი, რო ჩამოვიყვანე წვავდა 13-15 ლიტრს და ეხლა 20-ს ხოდა ჰაერის ფილტრი ვნახე და ახალია, სვეჩები ახალი დაყენებულია და ესენი გამოვრიცხოთ,
ბენზინის ფილტრსაც შევცვლი
და ეს ლამბდა რო იბრიდება ან ატრაკებს ჩეკი უნდა აანთოს და ბევრი დაწვას ხო? გაწევაც წესით უნდა მოაკლდეს, ნუ მგონი რო კარგად დადის, ჩეკი არ ანთებს, ანუ კარგად მუშაობს ძრავი, პერებოი არ აქვს, და დიაგნოსტიკა ამოაგდებს ლამბდას მაგის ბრალი რო იყოს?
და სანამ ვინმე მკიტხავდით ჩეკის ნათურა შეამოწმეო გეტყვით რო ანთებს ნათურა,

ხო და კიდე ზეთი მაქვს შესაცვლელი და ეგ მგონი არ მოქმედებს წვაზე ხო?

ლამბდა ნელა კვდება ჩეკი აინთება მაშინ როდესაც ლამდა სულ მოკვდება. 20 ლიტრი ბევრია ვინმე დააყენე მანქანის უკან და კარგათ წაუგაზე შავი ბოლი ხომ არ მოაქვს მაღალ აბაროტზე ვოზდუხამერმა იციცის ასეთი მაღალი წვა. კიდევ უამრავი რამ შეიძლება მოქმედებდეს ცუდი ბენზინი და თუნდაც წნევა საბურავებში ან გაჭედილი სუპორტი. ცოტა გაიარე მერე გააჩერე და დისკის შუა ნაწილს ხელი დაადე ოთხივე თანაბრად თბილი უნდა იყოს თუ რომელიმე განსხვავდება ნახვა უნდა. ჩემი აზრით MAF, სვეჩები ან ბენზინის წნევის რეგულატორი ურევს. დიაგნოსტიკა უნდა

ისე ლამბდას პირველი მტერი ტეტრაეთილტყვიაა რომელიც მთავარი ანტიდეტონაციური დანამატია აზერბაიჯანულ ბენზინში. თან სუპერში ეგ პრიადკა გაცილებით მეტია ვიდრე რეგულარში როგორც ვიცი მატო ეკო იფიცება დედას რომ ტყვია მაგათ ბენზინში არ ურევია დანარჩენების პოზიცია დუმილია ...... 150-200 კილომეტრიც საკმარისია რომ ლამდა ტყვიის ფენით დაიფაროს კვდომა დაიწყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 12:52
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 22:12) [snapback]87584[/snapback]
Manifold Relative Pressure (Bar) -0.51 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 10.2 რა ჭირს მაგ მანქანას უარყოფით წნევებზე Wastegate უკვე გააღო
რა გასაკვირია ბუსტი 0.5 მეტი არაა. ჩემ მანქანაზე Manifold Relative Pressure (psi) 6.01 და Primary Wastegate Duty Cycle (%) 0 მხოლოდ 6.5 პსი დან იწყებს ვესტგეიტის გაღებას. მოკლედ როგორც დავინახე პრობლემა მიბმულია Knock Correction (°BTDC) ციფრებთან 0 დან 12 რას ნიშნავს ვერ ვხვდევი ჩემი მანქანის ლოგებში ეს პარამეტრი -5 დან 3 მდე იცვლება აქ კი ფანტასტიური ციფრები . Knock Signal #1 (On/Off) სიგნალის შემთხვევაშიც კი Knock Correction (°BTDC) დადებითი მნიშვნელობა აქვს ???? მახო ლამდა დიდ აბაროტებზე მაგრათ ქლიავდება დაბერდა ალბათ
მოკლედ ტურბინის მექანიკური პრობლემები გამორიცხულია. მოიცა 111993 პოზიცია დააკვირდი ბუსტი მომენტალურად 0 ხდება ????? მერე ისუვ ჩნდება.
მახო იდეაა Differential pressure sensor ზე შლანგებს ადგილო ხომ არ აქვს შეცვლილი მაგრა გავს მაგ ამბავს.

მაგარი უცნაური რამე სჭირს მაგ მანქანას, ვესტგეითს რომ ჩახსნი მაინც არ უბერავს და ჩემთანაც ზუსტად ეგრეა. თუმცა ჩEმი 0.7-ს მაინც უბერავს. Knock Correction რომ დადებითია ეგ იმას ნიშნავს რომ თარგეთებს ვერ აღწევს და ვინაიდან დეტონაცია არა აქვს ზაჭიგანიის რანნიზე გადაწევით ცდილობს ამოქაჩოს.
წნევათA სხვაობის შლანგები რომ არეული იყოს ეგრევე ჩეკს გამოაგდებდა 65-კოდით და რაც მაგ ლოგში ჩანს პრინციპში ეგრეც უნდა იქცეოდეს.
111993 პოზიცია არის მეორე ტურბინის ჩართვის მომენტი, მანდაც ეგრე უნდა იყოს, ეგაა ტვინტურბოს კლასიკური ტურბოლაგი.
ძალიან გაუგებარი რამეები ხდება ამ მანქანაზე. ერთადერთი მსგავსება რაც ამ 2 მანქანას აქვს, ეს არის ის რომ ორივეს იმპრეზას მატორის ძირი უდგას, მაგრამ ჩემი თავიდანვე 0.7-ზე იყო და ეს თავიდან მუშაობდა ჩვეულებრივად და ახლა 0.5-ზე ზემოთ ვერ ადის.
ვესტგეითის გარდა ეკუს არა აქვს ტურბინების მართვის საშუალება და ვესტგეითის ჩახსნის შემთხვევაშიც რომ არ უბერავს უკვე მექანიკურ დაზიანებამდე მივდივართ. არადა ტურბინა რომ გამომერიცხა ტურბინაც შევცვალე, მაგრამ რეზულტატი 00.
მოკლედ საგონებელში ვართ ჩავარდნილი 2 ლეგასი და შენ თუ დამეხმარები ლოგიკაში თორემ მე გავიჭედე უკვე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 5 2010, 15:53
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




მახო როგორც ჭკვიანი ხალხისგან შევიტყვე (დრომს ვგულისხმობ) ზოგი ეკუ Knock Correction (°BTDC) მხოლოდ დადებით ციფრებში იძლევა ეს კი იმას ნიშნავს რომ რომ შაკოს მანქანა მაგრათ აპოზნებს. ლოგს დააკვირდ უამრავი Knock Correction მოდის - დეტონაციის დაჩიკს რაღაც ხმაური ესმის. მოკლედ თუ ეკუს დეტონაცია ელანდება ბუსტს ზუსტად 0.5 ზე ზევით არ გაუშვებს. 1000 2000 პიკოფარადის ჩაყენება შეიძლება დაჩიკის პარალელურად კომპის დასბროსება ცდა რა გამოვა. ფაქტი ერთია ჩემი მანქანაზე 10 ჯერ ნაკლებია Knock Correction რაოდენობით და -5 გრადუსზე დიდი კუთხეები არ მინახავს, მანდ კი -12 გრადუსს აღწევს. Primary Wastegate Duty Cycle (%) 100 ია 0.45 ბარზე (ვესტგეიტის აკტუატორი საკუთარი პრუჟინის იმედზე დარჩენილი და 0.5 კაკრაზ პრუჟინის ბუსტია) აშკარაა ეკუ ბუსტს ებრძვის თანაც მაგრათ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:44
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ეს თემა გაიხსნა ECU-ს ლოგების განხილვისთვის.
ჩაწერეთ თქვენი მანქანის ლოგები, ატვირთეთ სადმე ფაილჰოსტინგზე და მცოდნე ხალხი განიხილავს შესაძლო დაზიანებებს.
ასატვირთად უმჯობესია გამოიყენოთ Hotmail.com ფოსტის http://skydrive.live.com -ის Public ფოლდერი , რომელზეც თქვენი ფაილები არასოდეს წაიშლება. (აუცილებელია ჰოთმაილის ფოსტის გახსნა)
ამ თემაში ოფები დაისჯება ყველაზე მკაცრად,
თუ სათქმელი არაფერი გაქვთ უბრალოდ დააგდეთ ლოგის ლინკი და პრობლემის აღწერა.
გისურვებთ წარმატებებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:47
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38





ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback]
როგორც ჭკვიანი ხალხისგან შევიტყვე (დრომს ვგულისხმობ) ზოგი ეკუ Knock Correction (°BTDC) მხოლოდ დადებით ციფრებში იძლევა ეს კი იმას ნიშნავს რომ რომ შაკოს მანქანა მაგრათ აპოზნებს

აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, + თუ შეიძლება რომ დაპოზდნება იყოს, მაშინ გასაგებია რატომაც არ ბუსტავს, მაგრამ
ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 16:53) [snapback]87951[/snapback]
Primary Wastegate Duty Cycle (%) 100 ია 0.45 ბარზე (ვესტგეიტის აკტუატორი საკუთარი პრუჟინის იმედზე დარჩენილი და 0.5 კაკრაზ პრუჟინის ბუსტია) აშკარაა ეკუ ბუსტს ებრძვის თანაც მაგრათ.

ეს შემთხვევა არ გამოგვადგება, იმიტომ რომ აქტუატორიდან შლანგის მოხსნა იმას ნიშვს რომ ეკუ ვერასდროს ვერ გახსნის ვესტგეითს,
გაიხსენე ვესტგეითის აქტუატორის მართვის პრინციპი:
ტურბინიდან რესტრიქტორის გავლით გამოდის დადებითი წნევა, შედის ტრაინიკში რომელზეც კიდევ მიერთებულია 1.აქტუატორი და 2.ვაკუუმი (სელენოიდის გავლით ). აქტუატორი ვესტგეითს ხსნის 0.5 ბარი დაწოლის შედეგად. სანამ სელენოიდი გახსნილია ტურბინიდან გამოსულ დადებით წნევას აკომპენსირებს უარყოფითი წნევა და ატუატორზე 0.5 ბარის წნევის არარსებობის გამო ვეტგეითი დახურულია და ტურბინა მთელი სიმძლავრით მუშაობს. სელენოიდის ბოლომდე დაკეტვის შემთხვევაში ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა პირდაპირ ზემოქმედებს აქტუატორზე და 0.5 ბარის მიღწევისთანავე ვესტგეითი იხსნება და ტურბინას აჩმორებს.
აქედან გამომდინარე, თუ ვესტგეითიდან ტრაინიკამდე მიმავალ შლანგს გადავხსნით აქტუატორზე ვერაფერი ვერ იმოქმედებს და ვირანაირად ვერ შეიქმნება იქ აუცილებელი 0.5 ბარი და შესაბამისად ვერ გაიხსნება, ტურბინამ წესით ფუელქათამდე უნდა დაუბეროს, იგივე ეფექტი უნდა მივიღოთ თუ სელენოიდს გვერდს აუვლით და მასში შემავალ შლანგებს ერთმანეთზე გადავაერთებთ. ნებისმიერ ამ შემთხვევებში მინდივართ თუ არა იქამდე რომ რაღაც მექანიკური დაზიანებაა?


----------------------------------
თხოვნა მოდერატორებს:
ამ თემის პოსტები #46 პოსტის შემდეგ გთხოვთ გადაიტანოთ ამ თემაში http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1735
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 5 2010, 16:57
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 17:47) [snapback]87979[/snapback]
აი ეგ ნამდვილად არ ვიცოდი, + თუ შეიძლება რომ დაპოზდნება იყოს, მაშინ გასაგებია რატომაც არ ბუსტავს, მაგრამ

ეს შემთხვევა არ გამოგვადგება, იმიტომ რომ აქტუატორიდან შლანგის მოხსნა იმას ნიშვს რომ ეკუ ვერასდროს ვერ გახსნის ვესტგეითს,
გაიხსენე ვესტგეითის აქტუატორის მართვის პრინციპი:
ტურბინიდან რესტრიქტორის გავლით გამოდის დადებითი წნევა, შედის ტრაინიკში რომელზეც კიდევ მიერთებულია 1.აქტუატორი და 2.ვაკუუმი (სელენოიდის გავლით ). აქტუატორი ვესტგეითს ხსნის 0.5 ბარი დაწოლის შედეგად. სანამ სელენოიდი გახსნილია ტურბინიდან გამოსულ დადებით წნევას აკომპენსირებს უარყოფითი წნევა და ატუატორზე 0.5 ბარის წნევის არარსებობის გამო ვეტგეითი დახურულია და ტურბინა მთელი სიმძლავრით მუშაობს. სელენოიდის ბოლომდე დაკეტვის შემთხვევაში ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა პირდაპირ ზემოქმედებს აქტუატორზე და 0.5 ბარის მიღწევისთანავე ვესტგეითი იხსნება და ტურბინას აჩმორებს.
აქედან გამომდინარე, თუ ვესტგეითიდან ტრაინიკამდე მიმავალ შლანგს გადავხსნით აქტუატორზე ვერაფერი ვერ იმოქმედებს და ვირანაირად ვერ შეიქმნება იქ აუცილებელი 0.5 ბარი და შესაბამისად ვერ გაიხსნება, ტურბინამ წესით ფუელქათამდე უნდა დაუბეროს, იგივე ეფექტი უნდა მივიღოთ თუ სელენოიდს გვერდს აუვლით და მასში შემავალ შლანგებს ერთმანეთზე გადავაერთებთ. ნებისმიერ ამ შემთხვევებში მინდივართ თუ არა იქამდე რომ რაღაც მექანიკური დაზიანებაა?
----------------------------------
თხოვნა მოდერატორებს:
ამ თემის პოსტები #46 პოსტის შემდეგ გთხოვთ გადაიტანოთ ამ თემაში http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1735



სანამ გადაუტანიათ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩემთვის აშკარაა ეკუს მცდელობა ბუსტი მოკლას. კიდევ წავიკითხე რომ ღარიბი ნარევისას ეკუს შეუძლია მეორე ტურბინა საერთოდ არ გაუშვას მაგრამ მე ღარიბი ნარები ვერ დავინახე თუმცა მოკლულ ლაბდაზე კომპი რას ფიქრობს და რა ელანდება ეგ სხვა საკითხია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2010, 18:57
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 5th February 2010 - 17:57) [snapback]87986[/snapback]
სანამ გადაუტანიათ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩემთვის აშკარაა ეკუს მცდელობა ბუსტი მოკლას. კიდევ წავიკითხე რომ ღარიბი ნარევისას ეკუს შეუძლია მეორე ტურბინა საერთოდ არ გაუშვას მაგრამ მე ღარიბი ნარები ვერ დავინახე თუმცა მოკლულ ლაბდაზე კომპი რას ფიქრობს და რა ელანდება ეგ სხვა საკითხია.

ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Feb 5 2010, 21:35
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ჩემი ლოგი:
http://cid-d785da8123ff5458.skydrive.live....px/.Public?uc=1

აბა დაათვალიერეთ და რას ხედავთ ცუდს მითხარით smile.gif

მე არ მომწონს :
knock signal-ს 0ზე სტროგათ ჯდომის მიუედავად მაინც იჩითება knock correction -1, -2. და ingnition timing 0ზე ჯდებახოლმე რატომღაც.
რა შეილება იყოს მიზეზი?


მერე კიდე გკითხავთ რაღაცეებს smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 6 2010, 07:51
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




mixa
დააკვირდი 52000-დან 70000მდე გაზს რომ ჩაადგი ბოლომდე, ლამბდამ ერთი ამოიკვნესა გამდიდრებაზე და დაეცა, აშკარად ბენზინის მიწოდება არ გივარგა, სანამ ბენზონასოსი 100%-ზე არ ავა სულ ღარიბია სმესი

MAF-ს შიგადაშიგ ჩავარდნები აქვს.

ლამბდა ცალსახად მკვდარია.
ციტატა(mixa @ 5th February 2010 - 22:35) [snapback]88107[/snapback]
იჩითება knock correction -1, -2.

ამ ფაილში კორექცია ვერსად ვნახე, სიგნალი რომ ნოლია ეს გასაგებია, იმიტომ რომ ზაჟიდანია აშკარად ძალიან პოზდნია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 6 2010, 21:40
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 19:57) [snapback]88038[/snapback]
ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.

შენ მანქანაზე რა ქენი აცდი 0.7 ს ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 6 2010, 22:09
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 6th February 2010 - 22:40) [snapback]88614[/snapback]
შენ მანქანაზე რა ქენი აცდი 0.7 ს ??

ვერანაირად. აღარ ვიცი რა მოვუხერხო
ვერ მოვაბი თავი თორემ ბუსტ ლექინგზე უნდა შევამოწმო. სხვა მე მგონი არაფერი დარჩა. ზარმაცი ლაბმდა ვერანაირად ვერ შეზღუდავს ბუსტს და აგერ ლოგი და მეტი არაფერი აქ არ ჩანს
http://vzz26a.blu.livefilestore.com/y1psaa...55.csv?download
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 6 2010, 22:18
გამოხმაურება #19


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2010, 19:57) [snapback]88038[/snapback]
ეგ ურო დეტონაციების ბრალია, მკვდარ ლამბდაზე რა გითხრა, ძალიანაც არის შანსი რომ მაგის ბრალი იყოს, ლამბდა გაზარმაცებულია, იოლად იწამლება და მუდმივად მდიდარს აჩვენებს, მაგრამ ვიწროარხიან ლამბდაზე საკმაოდ იშვიათია დახურულ ციკლში მუშაობა, ფაქტიურად ნებისმიერ გაზის მიდგმაზე გასხსნილ ციკლში გადადის და გახსნილ ცილში ლამბდას ჩვენება მაგრად ჰკიდია ეკუს, მთავარია გაქაჩოს და მაქსიმუმს ასხამს ბრუნების და MAF-ის ჩვენებაზე დაყრდნობით. ერთადერთი რასაც მკვდარი ლამბდა აფუჭებს ესაა დახირილ ციკლში არასწორი ლერნინგების ჩაწერა ეკუში, მაგრამ ასეთ დროს თუ ეკუს დავსბროსავთ სანამ ლერნინგებს აკრიბავს, მანამდე ცოტა უკეთ უნდა იმუშავოს.
სხვათაშორის, ახლა გამახსენდა რომ შაკოს მანქანას აქვს სცეპლენიის პრობლემა, არაერთი შემთხვევა ყოფილა როცა კარობკის და სცეპლენიის ხმაური ესმის დეტონაციის დატჩიკს და ტყუვდება.


დეტონაციის დატჩიკი არა მარტო კარობკის, არამედ გაჭუჭყიანებული ბენზინის ფილტრის ხმაურზეც კი რეაგირებს, ყოფილა ეგეთი შემთხევაც smile.gif

დაჟე მახსოვს ვიღაცამ დაწერა აქ ფორუმზე რომ დეტონაციის დატჩიკის კოდი ჩამქრალა გაბანძებული სტარტერის გამოცვლის შემდეგ smile.gif




და ლერნინგებზე მაინტერესებს, რამდენი ხანი სჭირდება ეკუს რომ ლამბდის მონაცემებზე რეაგირება მოახდინოს ანუ რეჟიმები დაანასტროიკოს??

რუსულ ფორუმებზე ზოგი 40-50 კილომეტრს ამბობდა, ზოგი უფრო მეტსაც....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 6 2010, 22:24
გამოხმაურება #20


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 6th February 2010 - 23:18) [snapback]88627[/snapback]
ზოგი უფრო მეტსაც....

არ უნდა მაგდენი, ნუ თუ სულ ნელა იარე 1000 კილომეტრი არ გეყოფა, იმიტომ რომ 4 პოზიციას იმახსოვრებს, 2 წყნარად სირულის და 2 ჩადგმულზე, ასე რომ თუ არ ჩაადგი ვერასდროს ვერ ისწავლის
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge