![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Feb 24 2010, 20:23) [snapback]96234[/snapback] მაგრათ მაინტერესებს რომელ მანქანაში არ შეიზლება სუპერის ჩასხმა ???? ვოლგა გამოვრიცხოთ ![]() რა აინთო ??? ან რომელ მანქაქანაზეა ლაპარაკი ??? დეზინფორმაციას აქვს ადგილი ![]() რა მანქანაში არ შეიძლება და რომლის ECU, ზაჟიგანია, ცილინდრის კუმშვის ხარისხი და ა.შ. არ არის გათვლილი მაღალ ოქტანზე, ანუ არ შეუძლია მაღალი ოქტანობის ბენზინი დაწვას სრულად შესაბამის ტაქტში ![]() ![]() ციტატა(zimbo @ Feb 24 2010, 20:42) [snapback]96237[/snapback] თუ მიყიდი მერე დეტონაციის დაჩიკს და გამიკეთებ სხვა რამეებს რასაც ეგ ამბავი შეიწირავს, მზად ვარ ექსპერიმენტი თავიდან გავიმეორო ![]() მანქანა: ფორესტერი 2,5 L 1999 ბარდაჩოკშო ეხლაც მიდევს მანქანის ქარხნულად მოყოლილი მანუალი სადაც საწვავზე გარკვევით წერია :RON 87-91(AKI) ვინც არ იცის ეს რას ნიშნავს აი ლინკი http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating ალბათ ასე უწერია: RON 91 (AKI 87) ან პირიქით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
PAINKILLER
ხო ეგრე წერია მე შემეშალა დაწერისას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
მე ჩემს უტურბინოში ვასხავ ვისოლის ევრო რეგულარს, რავი გაწევას არ ვუჩივი, პრინციპში სულ ნელა დავდვარ, მაგრამ როცა მარტო ვზივარ საკაიფოდ ავაკრეფინებ ხოლმე
პროსტა ავტომატს ვერ შევეჩვიე ვერანაირად ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Feb 24 2010, 20:57) [snapback]96242[/snapback] რა მანქანაში არ შეიძლება და რომლის ECU, ზაჟიგანია, ცილინდრის კუმშვის ხარისხი და ა.შ. არ არის გათვლილი მაღალ ოქტანზე, ანუ არ შეუძლია მაღალი ოქტანობის ბენზინი დაწვას სრულად შესაბამის ტაქტში ![]() ![]() ალბათ ასე უწერია: RON 91 (AKI 87) ან პირიქით ![]() 2.0 ატმოსფერო Compression ratio - 10.0. 2.5 ატმოსფერო Compression ratio - 10.0. ნისანი 2.0 ატმოსფერო SR20DE 150PS Compression ratio - 10.0. ნისანის ბაკზე ბირკა მინიმუმ 95 ოქტანი და ეხლა მიმტკიცებთ რომ სუბარუ Compression ratio - 10.0 აგრესიული ზაჟიგანიის კუთხეებით 12-15 გრადუსი ხალასტოიზე (მახიმუმი 45 გრადუსი) ვერ იტანს 98 ოქტანობის ბენზინს ??? კარგი ფორთოხლის ფერი მოსკვიჩი გვყავდა ოჯახში Compression ratio - 8.8 რეკომენდირებული ბენზინი 93 ოქტანი გიჟდებოდა სუპერზე მაგრამ მარტო დღესასწაულებზე ვასმევდი მაგ სითხეს (ზაჟიგანია 10-30 გრადუსამდე). ვოლგას Compression ratio - 7.2 აქვს და მაგ სიტხეს 98 ოქტანით ვერ მოინელებს ზაჟიგანიის კუთხეებზე ხომ ხმას არ ვიღებ. 1) ასე რომ უაზების გაზების და სხვა 50 იან წლებში შექმნილი 76 ბენზინზე მომუშავე მანქანების დრო დამთავრდა ხალხნო . 2) ის ბეზინი რომელსაც ჩვენ ვასხავთ რამდენად შეესაბამება იმას რაც კაონკაზე უწერიათ ეგ სხვა თემაა. ამიტომ თავი დაიზღვიეთ და უკეთესი ჩაასხით სუბარუს ძრავებს ეხპერიმენტები არ უყვარს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
Sturbo
მე ვიცი რაზე მუშაობს ჩემი მანქანა უკეთესად, დავწერე რომ ამერიკული ფორიკები 98-ს ვერ იტანს ანუ გაცილებით ცუდად მუშაობს ვიდრე 95 ზე და 95-ზე უფრო ცუდად ვიდრე 92 ზე. ეკონომია აქ არაფერშუაშია, რაც ფაქტია მე იმას ვამბობ. მანუალშიც უწერია რომ ron-91 ზე ზევით არ არის რეკომენდირებული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
zimbo
ეგააა 100%. მე ჩემსაში ეფიქსი ჩავსხი და ჩეკმა ამინთო ცხრაჯერ გამაწამა იმენა. აი ევრორეგულარზე ხოშიანად მუშაობს და ცოტასაც წვავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
forika
ეფიქსმა დამიბრიდა დეტონაციის დაჩიკი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(zimbo @ Feb 24 2010, 22:52) [snapback]96303[/snapback] Sturbo მე ვიცი რაზე მუშაობს ჩემი მანქანა უკეთესად, დავწერე რომ ამერიკული ფორიკები 98-ს ვერ იტანს ანუ გაცილებით ცუდად მუშაობს ვიდრე 95 ზე და 95-ზე უფრო ცუდად ვიდრე 92 ზე. ეკონომია აქ არაფერშუაშია, რაც ფაქტია მე იმას ვამბობ. მანუალშიც უწერია რომ ron-91 ზე ზევით არ არის რეკომენდირებული საინტერესოა, როგორც ვიცი RON რუსულ სტნდარტებს ემთხვევა გამოდის იჟ-412 70-75 წლებში BMჭ დან მოპარული ძრავი უფრო პროგრესული ყოფილა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
კაარგით რაააააააააა რათუნდა ამას ამდენი ფილოსოფია რააააააა.
ამერიკულში მიდის 92 და იაპოშკასი 95 და ძევით ვსო!!!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
ამერიკის შეერთებული შტატების ეკონომიკის პროგრესსაც თუ ეჭვის ქვეშ აყენებ არ ვიცი, რამეთუ მაგ განუვითარებელ და ჩამორჩენილ ქვეყანაში ბენზინის უმაღლესი სტანდარტი RON91 ანუ AKI87-ია. 95 და 98 სპეციალიზირებულ კალონკებზე იყიდება და ასხავენ მანქანებში რომლებიც ამერიკული ბაზრისთვის არ არის შექმნილი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(forika @ Feb 24 2010, 23:15) [snapback]96315[/snapback] კაარგით რაააააააააა რათუნდა ამას ამდენი ფილოსოფია რააააააა. ამერიკულში მიდის 92 და იაპოშკასი 95 და ძევით ვსო!!!!! არ ვფილოსოფოსობ ჩემი ევროპულია და წესით 95 უნდა მინიმუმ ანუ პრემიუმი. ვასხავ ეკოს პრემიუმს და 4 - 5 ათას აბაროტზე ხშირად ისეთი დეტონაციის ხმა მოდის გული მისკდება, მერე ჩუმდება ეგ ხმა კომპი ცდილობს მოკლას დეტონაცია. უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ ის 95 რომ უწერიათ კალონკაზე ტყუილია და ნორმალზე ან რეგულარზე რა ხდება წარმომიდგენია. აქ ფორუმზე რამოდენიმე მანქანის ლოგი დევს ჩემი თუ არ გჯერათ თვითონ გაარჩიეთ, კომპი დეტონაციის დაჩიკის თამადობით სულ დედას იგინება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
ციტატა არ ვფილოსოფოსობ ჩემი ევროპულია და წესით 95 უნდა მინიმუმ ანუ პრემიუმი. ვასხავ ეკოს პრემიუმს და 4 - 5 ათას აბაროტზე ხშირად ისეთი დეტონაციის ხმა მოდის გული მისკდება, მერე ჩუმდება ეგ ხმა კომპი ცდილობს მოკლას დეტონაცია. უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ ის 95 რომ უწერიათ კალონკაზე ტყუილია და ნორმალზე ან რეგულარზე რა ხდება წარმომიდგენია. აქ ფორუმზე რამოდენიმე მანქანის ლოგი დევს ჩემი თუ არ გჯერათ თვითონ გაარჩიეთ, კომპი დეტონაციის დაჩიკის თამადობით სულ დედას იგინება. Sturbo გეთანხმები რომ საწვავის რეალიზატორები სცოდავენ, მაგრამ დისკუსია მოყვა შენს აზრს რომ 98 ოქტანობის საწვავის ჩასხმა ამერიკულ ფორესტერში შეიძლება, რასაც კატეგორიულად არ ვეთანხმები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
Sturbo
შენი ტურბოა და იასნა სუპერი უნდა. ამერიკულში კიდე დაბალი ხარისხის ბენზინს იტანს (ჩემი უკვე 1.5 წელია და ვიცი ერთ მაგდენსაც აიტანს) მე ლოგების გარჩევის არც სურვილი და არც შესბამისი ცოდნა მაქ ( ჩემი აზრიტ მანქანას მაგდენი ყურადრება არჭირდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
forika
ყურადღება როგორ არ ჭირდება, გადამლაშება არ ჭირდება. უნდა ჩაასხა ის რასაც მწარმოებელი უწევს რეკომენდაციას და დაანავაროტო ისე იმდენად რამდენსაც გაუძლებს. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
zimbo
გადამლშაება მქონდა მხედველობაში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ბენზინის ოქტანობის მოთხოვნები მარტო ჩეკუმშვის ხარისხზე არაა დამოკიდებული ანი მარტო 1:10 არაფერს არ ნიშნავს, მანდ დიდ მნიშვნელობა აქვს სმესსაც და კალპნების ფორმასაც, ანუ მანდ სმესის ცილინდრში შევლისას ტურბოლენტობა მნიშვნელოვანი რამეა.
ამერიკულ ფორიკებს კიდევ ის აქვს რომ ზჟიგანია ისედაც უფრო "პოზდნია" ვიდრე იაპონურებზე და სუპერი მართლაც ვერ ასწრებს დაწვას გამშვები კლაპნის გახსნამდე, ამ შემთხვევაში ვეთანხმები ბოკას. ციტატა(forika @ 25th February 2010 - 00:03) [snapback]96342[/snapback] გადამლშაება მქონდა მხედველობაში უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი, აი ტურბინიანებზე ვერ დაგეთანხმები, თუ საშუალება გაქვს მუდმივად მის მაჯაზე უნდა გეჭიროს ხელი თუ გინდა რომ დიდხანს გემსახუროს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,563 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 701 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 25th February 2010 - 00:12) [snapback]96344[/snapback] უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი აქ ესენი რო წავიკითხე მეთქი სულ ცალფეხზე მკიდებია თურმე მანქანა ![]() აი ტურბინიანზე ნაღდად არ ვიცი. ისე ეს თემა ხო უტურბინოზეა და აქ ვიკითხავ, ევრო რეგულარი ცუდია?(რა თქმაუნდა სუპერი უკეთესია მარა მაინც) და აშკარად ვამჩნევ რომ რომპეტროლი სჯობნის ვისოლს ( შეიძლება ვცდები და მეჩვენება ეგრე) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
უტურბინო იაპოშკაა შენი?
92 იანი ჩაასხი ევრორეგულარი ან პრემიუმი 95 თუ ტურბოა 98 აუცილებლად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 00:12) [snapback]96344[/snapback] ბენზინის ოქტანობის მოთხოვნები მარტო ჩეკუმშვის ხარისხზე არაა დამოკიდებული ანი მარტო 1:10 არაფერს არ ნიშნავს, მანდ დიდ მნიშვნელობა აქვს სმესსაც და კალპნების ფორმასაც, ანუ მანდ სმესის ცილინდრში შევლისას ტურბოლენტობა მნიშვნელოვანი რამეა. ამერიკულ ფორიკებს კიდევ ის აქვს რომ ზჟიგანია ისედაც უფრო "პოზდნია" ვიდრე იაპონურებზე და სუპერი მართლაც ვერ ასწრებს დაწვას გამშვები კლაპნის გახსნამდე, ამ შემთხვევაში ვეთანხმები ბოკას. უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი, აი ტურბინიანებზე ვერ დაგეთანხმები, თუ საშუალება გაქვს მუდმივად მის მაჯაზე უნდა გეჭიროს ხელი თუ გინდა რომ დიდხანს გემსახუროს ტურბინიანი მანქანა ისედაც მაღალ ოქტანზეა გათვლილი, ევროპული მოდელები 95-98 ოქტანზე, იაპონური კი 98-100 ![]() ![]() ![]() რაც შეეხება მოსკვიჩ 412-ის BMW-სგან მოპარულ მატორს, ზუსტად მაგ მატორზე ოღონდ გაზრდილი მოცულობით მყავდა E30 ხულიგანკა და ზუსტად ვიცი რომ 98 ბენზინი სჭირდებოდა მაგ მატორს, იმიტომ რომ მაგ დროისთვის საკმაოდ მაღალი კუმშვის ხარისხი 9.1 ჰქონდა და შედეგად 1.8 კარბურატორიანი მატორი 90 ცხენისძალას გამოიმუშავებდა ![]() ![]() ციტატა(NUGOoo @ Feb 25 2010, 00:21) [snapback]96346[/snapback] აქ ესენი რო წავიკითხე მეთქი სულ ცალფეხზე მკიდებია თურმე მანქანა ![]() აი ტურბინიანზე ნაღდად არ ვიცი. ისე ეს თემა ხო უტურბინოზეა და აქ ვიკითხავ, ევრო რეგულარი ცუდია?(რა თქმაუნდა სუპერი უკეთესია მარა მაინც) და აშკარად ვამჩნევ რომ რომპეტროლი სჯობნის ვისოლს ( შეიძლება ვცდები და მეჩვენება ეგრე) თუ მანქანა არ გეცოდება, რეგულარის ჩასხმას საერთოდ არ გირჩევ, ჩვენთან ყველა რეგულარი ბაქოდან შემოდის და ყველა ნაგავია, სჯობია პრემიუმი ჩაასხა სანდო კალონკაზე ევროპული ხარისხის ბენზინი ![]() "ევრო-რეგულარი" როგორც ასეთი არ არსებობს, ევროპაში რეგულარს არც ასხავენ და არცერთი ევროპული მანქანა არ არის გათვლილი მაგ ბენზინზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(forika @ Feb 24 2010, 23:45) [snapback]96334[/snapback] Sturbo შენი ტურბოა და იასნა სუპერი უნდა. ამერიკულში კიდე დაბალი ხარისხის ბენზინს იტანს (ჩემი უკვე 1.5 წელია და ვიცი ერთ მაგდენსაც აიტანს) მე ლოგების გარჩევის არც სურვილი და არც შესბამისი ცოდნა მაქ ( ჩემი აზრიტ მანქანას მაგდენი ყურადრება არჭირდება ![]() ჩემი ტურბო მაგრამ განსაკუთრებული ტურბო მანუალში 95 პრემიუმი უწერია და არა სუპერი მაგრამ აქაურ პრემიუმზე მაგარი დეტონაცია ისმის ხშირად. იგივე ჩანს ლოგებში. უბრალოდ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩვენთან ჯობია ერთი საფეხურით მაღალი ბენზინი ჩაასხა. |
|
|
![]() ![]() |