IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

8 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> საწვავი უტურბინო ძრავებში..., რომელ საწვავს ვასხავთ
რომელ საწვავს ასხავთ?
რეიტინგის შედეგების ნახვა შეუძლებელია მათთვის ვისაც არ მიუღია მონაწილეობა.
სულ ხმები:: 149
სტუმრებისთვის ხმის მიცემა აკრძალულია 
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 24 2010, 19:57
გამოხმაურება #61


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Feb 24 2010, 20:23) [snapback]96234[/snapback]
მაგრათ მაინტერესებს რომელ მანქანაში არ შეიზლება სუპერის ჩასხმა ???? ვოლგა გამოვრიცხოთ biggrin.gif
რა აინთო ??? ან რომელ მანქაქანაზეა ლაპარაკი ??? დეზინფორმაციას აქვს ადგილი vinsent.gif

რა მანქანაში არ შეიძლება და რომლის ECU, ზაჟიგანია, ცილინდრის კუმშვის ხარისხი და ა.შ. არ არის გათვლილი მაღალ ოქტანზე, ანუ არ შეუძლია მაღალი ოქტანობის ბენზინი დაწვას სრულად შესაბამის ტაქტში smile.gif და როცა ბენზინი არ იწვის სრულად მესამე ტაქტში, ის განაგრძობს წვას მეოთხე ტაქტში, ანუ როცა გამშვები კლაპანი ღიაა, რაც იწვევს კლაპნის დაწვას smile.gif

ციტატა(zimbo @ Feb 24 2010, 20:42) [snapback]96237[/snapback]
თუ მიყიდი მერე დეტონაციის დაჩიკს და გამიკეთებ სხვა რამეებს რასაც ეგ ამბავი შეიწირავს, მზად ვარ ექსპერიმენტი თავიდან გავიმეორო biggrin.gif

მანქანა: ფორესტერი 2,5 L 1999

ბარდაჩოკშო ეხლაც მიდევს მანქანის ქარხნულად მოყოლილი მანუალი სადაც საწვავზე გარკვევით წერია :RON 87-91(AKI)

ვინც არ იცის ეს რას ნიშნავს აი ლინკი http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

ალბათ ასე უწერია: RON 91 (AKI 87) ან პირიქით smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 20:04
გამოხმაურება #62


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




PAINKILLER
ხო ეგრე წერია მე შემეშალა დაწერისას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandroia
გამოხმაურება Feb 24 2010, 20:29
გამოხმაურება #63


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,282
რეგისტრ.: 28-June 09
მომხმარებელი № 201




მე ჩემს უტურბინოში ვასხავ ვისოლის ევრო რეგულარს, რავი გაწევას არ ვუჩივი, პრინციპში სულ ნელა დავდვარ, მაგრამ როცა მარტო ვზივარ საკაიფოდ ავაკრეფინებ ხოლმე
პროსტა ავტომატს ვერ შევეჩვიე ვერანაირად biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 21:43
გამოხმაურება #64


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Feb 24 2010, 20:57) [snapback]96242[/snapback]
რა მანქანაში არ შეიძლება და რომლის ECU, ზაჟიგანია, ცილინდრის კუმშვის ხარისხი და ა.შ. არ არის გათვლილი მაღალ ოქტანზე, ანუ არ შეუძლია მაღალი ოქტანობის ბენზინი დაწვას სრულად შესაბამის ტაქტში smile.gif და როცა ბენზინი არ იწვის სრულად მესამე ტაქტში, ის განაგრძობს წვას მეოთხე ტაქტში, ანუ როცა გამშვები კლაპანი ღიაა, რაც იწვევს კლაპნის დაწვას smile.gif
ალბათ ასე უწერია: RON 91 (AKI 87) ან პირიქით smile.gif

2.0 ატმოსფერო Compression ratio - 10.0. 2.5 ატმოსფერო Compression ratio - 10.0. ნისანი 2.0 ატმოსფერო SR20DE 150PS Compression ratio - 10.0. ნისანის ბაკზე ბირკა მინიმუმ 95 ოქტანი და ეხლა მიმტკიცებთ რომ სუბარუ Compression ratio - 10.0 აგრესიული ზაჟიგანიის კუთხეებით 12-15 გრადუსი ხალასტოიზე (მახიმუმი 45 გრადუსი) ვერ იტანს 98 ოქტანობის ბენზინს ???
კარგი ფორთოხლის ფერი მოსკვიჩი გვყავდა ოჯახში Compression ratio - 8.8 რეკომენდირებული ბენზინი 93 ოქტანი გიჟდებოდა სუპერზე მაგრამ მარტო დღესასწაულებზე ვასმევდი მაგ სითხეს (ზაჟიგანია 10-30 გრადუსამდე). ვოლგას Compression ratio - 7.2 აქვს და მაგ სიტხეს 98 ოქტანით ვერ მოინელებს ზაჟიგანიის კუთხეებზე ხომ ხმას არ ვიღებ.

1) ასე რომ უაზების გაზების და სხვა 50 იან წლებში შექმნილი 76 ბენზინზე მომუშავე მანქანების დრო დამთავრდა ხალხნო .
2) ის ბეზინი რომელსაც ჩვენ ვასხავთ რამდენად შეესაბამება იმას რაც კაონკაზე უწერიათ ეგ სხვა თემაა.

ამიტომ თავი დაიზღვიეთ და უკეთესი ჩაასხით სუბარუს ძრავებს ეხპერიმენტები არ უყვარს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 21:52
გამოხმაურება #65


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




Sturbo
მე ვიცი რაზე მუშაობს ჩემი მანქანა უკეთესად, დავწერე რომ ამერიკული ფორიკები 98-ს ვერ იტანს ანუ გაცილებით ცუდად მუშაობს ვიდრე 95 ზე და 95-ზე უფრო ცუდად ვიდრე 92 ზე. ეკონომია აქ არაფერშუაშია, რაც ფაქტია მე იმას ვამბობ. მანუალშიც უწერია რომ ron-91 ზე ზევით არ არის რეკომენდირებული
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Feb 24 2010, 21:58
გამოხმაურება #66


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




zimbo


ეგააა 100%. მე ჩემსაში ეფიქსი ჩავსხი და ჩეკმა ამინთო ცხრაჯერ გამაწამა იმენა. აი ევრორეგულარზე ხოშიანად მუშაობს და ცოტასაც წვავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:05
გამოხმაურება #67


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




forika
ეფიქსმა დამიბრიდა დეტონაციის დაჩიკი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:12
გამოხმაურება #68


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(zimbo @ Feb 24 2010, 22:52) [snapback]96303[/snapback]
Sturbo
მე ვიცი რაზე მუშაობს ჩემი მანქანა უკეთესად, დავწერე რომ ამერიკული ფორიკები 98-ს ვერ იტანს ანუ გაცილებით ცუდად მუშაობს ვიდრე 95 ზე და 95-ზე უფრო ცუდად ვიდრე 92 ზე. ეკონომია აქ არაფერშუაშია, რაც ფაქტია მე იმას ვამბობ. მანუალშიც უწერია რომ ron-91 ზე ზევით არ არის რეკომენდირებული

საინტერესოა, როგორც ვიცი RON რუსულ სტნდარტებს ემთხვევა გამოდის იჟ-412 70-75 წლებში BMჭ დან მოპარული ძრავი უფრო პროგრესული ყოფილა biggrin.gif მინიმუმ 93 ითხოვდა თან 1.5 ლიტრიდან მთელ 75 ცხენს ხსნიდნენ ანუ ლიტრზე 50 ცხენი. სუბარუ 2004 სპეციპიკაციით ევროპულ 2.5 ძრავზე 156 ცხენს იძლევა, ლიტრზე 62.4. 30 წელიწადში 12.4 ცხენით გაზარდეს ფორსირების ხარისხი პროგრესი სახეზეა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:15
გამოხმაურება #69


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




კაარგით რაააააააააა რათუნდა ამას ამდენი ფილოსოფია რააააააა.

ამერიკულში მიდის 92

და იაპოშკასი 95 და ძევით


ვსო!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:16
გამოხმაურება #70


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




ამერიკის შეერთებული შტატების ეკონომიკის პროგრესსაც თუ ეჭვის ქვეშ აყენებ არ ვიცი, რამეთუ მაგ განუვითარებელ და ჩამორჩენილ ქვეყანაში ბენზინის უმაღლესი სტანდარტი RON91 ანუ AKI87-ია. 95 და 98 სპეციალიზირებულ კალონკებზე იყიდება და ასხავენ მანქანებში რომლებიც ამერიკული ბაზრისთვის არ არის შექმნილი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:30
გამოხმაურება #71


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(forika @ Feb 24 2010, 23:15) [snapback]96315[/snapback]
კაარგით რაააააააააა რათუნდა ამას ამდენი ფილოსოფია რააააააა.

ამერიკულში მიდის 92

და იაპოშკასი 95 და ძევით
ვსო!!!!!

არ ვფილოსოფოსობ ჩემი ევროპულია და წესით 95 უნდა მინიმუმ ანუ პრემიუმი. ვასხავ ეკოს პრემიუმს და 4 - 5 ათას აბაროტზე ხშირად ისეთი დეტონაციის ხმა მოდის გული მისკდება, მერე ჩუმდება ეგ ხმა კომპი ცდილობს მოკლას დეტონაცია. უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ ის 95 რომ უწერიათ კალონკაზე ტყუილია და ნორმალზე ან რეგულარზე რა ხდება წარმომიდგენია.
აქ ფორუმზე რამოდენიმე მანქანის ლოგი დევს ჩემი თუ არ გჯერათ თვითონ გაარჩიეთ, კომპი დეტონაციის დაჩიკის თამადობით სულ დედას იგინება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:42
გამოხმაურება #72


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




ციტატა
არ ვფილოსოფოსობ ჩემი ევროპულია და წესით 95 უნდა მინიმუმ ანუ პრემიუმი. ვასხავ ეკოს პრემიუმს და 4 - 5 ათას აბაროტზე ხშირად ისეთი დეტონაციის ხმა მოდის გული მისკდება, მერე ჩუმდება ეგ ხმა კომპი ცდილობს მოკლას დეტონაცია. უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ ის 95 რომ უწერიათ კალონკაზე ტყუილია და ნორმალზე ან რეგულარზე რა ხდება წარმომიდგენია.
აქ ფორუმზე რამოდენიმე მანქანის ლოგი დევს ჩემი თუ არ გჯერათ თვითონ გაარჩიეთ, კომპი დეტონაციის დაჩიკის თამადობით სულ დედას იგინება.


Sturbo
გეთანხმები რომ საწვავის რეალიზატორები სცოდავენ, მაგრამ დისკუსია მოყვა შენს აზრს რომ 98 ოქტანობის საწვავის ჩასხმა ამერიკულ ფორესტერში შეიძლება, რასაც კატეგორიულად არ ვეთანხმები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:45
გამოხმაურება #73


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




Sturbo


შენი ტურბოა და იასნა სუპერი უნდა.

ამერიკულში კიდე დაბალი ხარისხის ბენზინს იტანს (ჩემი უკვე 1.5 წელია და ვიცი ერთ მაგდენსაც აიტანს)

მე ლოგების გარჩევის არც სურვილი და არც შესბამისი ცოდნა მაქ ( ჩემი აზრიტ მანქანას მაგდენი ყურადრება არჭირდება wink.gif )



Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 22:54
გამოხმაურება #74


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




forika

ყურადღება როგორ არ ჭირდება, გადამლაშება არ ჭირდება. უნდა ჩაასხა ის რასაც მწარმოებელი უწევს რეკომენდაციას და დაანავაროტო ისე იმდენად რამდენსაც გაუძლებს. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Feb 24 2010, 23:03
გამოხმაურება #75


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




zimbo


გადამლშაება მქონდა მხედველობაში wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 24 2010, 23:12
გამოხმაურება #76


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ბენზინის ოქტანობის მოთხოვნები მარტო ჩეკუმშვის ხარისხზე არაა დამოკიდებული ანი მარტო 1:10 არაფერს არ ნიშნავს, მანდ დიდ მნიშვნელობა აქვს სმესსაც და კალპნების ფორმასაც, ანუ მანდ სმესის ცილინდრში შევლისას ტურბოლენტობა მნიშვნელოვანი რამეა.
ამერიკულ ფორიკებს კიდევ ის აქვს რომ ზჟიგანია ისედაც უფრო "პოზდნია" ვიდრე იაპონურებზე და სუპერი მართლაც ვერ ასწრებს დაწვას გამშვები კლაპნის გახსნამდე, ამ შემთხვევაში ვეთანხმები ბოკას.


ციტატა(forika @ 25th February 2010 - 00:03) [snapback]96342[/snapback]
გადამლშაება მქონდა მხედველობაში

უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი, აი ტურბინიანებზე ვერ დაგეთანხმები, თუ საშუალება გაქვს მუდმივად მის მაჯაზე უნდა გეჭიროს ხელი თუ გინდა რომ დიდხანს გემსახუროს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NUGOoo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 23:21
გამოხმაურება #77


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,563
რეგისტრ.: 6-January 10
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 701




ციტატა(maxouni @ 25th February 2010 - 00:12) [snapback]96344[/snapback]
უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი


აქ ესენი რო წავიკითხე მეთქი სულ ცალფეხზე მკიდებია თურმე მანქანა biggrin.gif რა საჭიროა უტურბინოზე მაგხელა ამბები.

აი ტურბინიანზე ნაღდად არ ვიცი.

ისე ეს თემა ხო უტურბინოზეა და აქ ვიკითხავ, ევრო რეგულარი ცუდია?(რა თქმაუნდა სუპერი უკეთესია მარა მაინც)

და აშკარად ვამჩნევ რომ რომპეტროლი სჯობნის ვისოლს ( შეიძლება ვცდები და მეჩვენება ეგრე)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Feb 24 2010, 23:29
გამოხმაურება #78


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




უტურბინო იაპოშკაა შენი?

92 იანი ჩაასხი ევრორეგულარი ან პრემიუმი 95


თუ ტურბოა 98 აუცილებლად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 24 2010, 23:35
გამოხმაურება #79


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 00:12) [snapback]96344[/snapback]
ბენზინის ოქტანობის მოთხოვნები მარტო ჩეკუმშვის ხარისხზე არაა დამოკიდებული ანი მარტო 1:10 არაფერს არ ნიშნავს, მანდ დიდ მნიშვნელობა აქვს სმესსაც და კალპნების ფორმასაც, ანუ მანდ სმესის ცილინდრში შევლისას ტურბოლენტობა მნიშვნელოვანი რამეა.
ამერიკულ ფორიკებს კიდევ ის აქვს რომ ზჟიგანია ისედაც უფრო "პოზდნია" ვიდრე იაპონურებზე და სუპერი მართლაც ვერ ასწრებს დაწვას გამშვები კლაპნის გახსნამდე, ამ შემთხვევაში ვეთანხმები ბოკას.
უტურბინოებს მართლაც არ უნდა მაგხელა ამბავი, აი ტურბინიანებზე ვერ დაგეთანხმები, თუ საშუალება გაქვს მუდმივად მის მაჯაზე უნდა გეჭიროს ხელი თუ გინდა რომ დიდხანს გემსახუროს

ტურბინიანი მანქანა ისედაც მაღალ ოქტანზეა გათვლილი, ევროპული მოდელები 95-98 ოქტანზე, იაპონური კი 98-100 smile.gif თუ ტურბინას არ გაახსნევინებ, ან ბუსტს ხელოვნურად შეუზღუდავ, 95-იც შეგიძლია ჩაასხა და 92-იც, სადამდეც ზაჟიგანიის კუთხე მოგცემს მაგის საშუალებას, რუსეთში მასე აკეთებენ იქ სადაც 92-ის გარდა არანაირი ბენზინი არ იშოვება smile.gif ან ოქტან-ბუსტერებს ამატებენ ბენზინში smile.gif


რაც შეეხება მოსკვიჩ 412-ის BMW-სგან მოპარულ მატორს, ზუსტად მაგ მატორზე ოღონდ გაზრდილი მოცულობით მყავდა E30 ხულიგანკა და ზუსტად ვიცი რომ 98 ბენზინი სჭირდებოდა მაგ მატორს, იმიტომ რომ მაგ დროისთვის საკმაოდ მაღალი კუმშვის ხარისხი 9.1 ჰქონდა და შედეგად 1.8 კარბურატორიანი მატორი 90 ცხენისძალას გამოიმუშავებდა smile.gif ანუ ფორსირებული მატორი იყო იდეაში smile.gif

ციტატა(NUGOoo @ Feb 25 2010, 00:21) [snapback]96346[/snapback]
აქ ესენი რო წავიკითხე მეთქი სულ ცალფეხზე მკიდებია თურმე მანქანა biggrin.gif რა საჭიროა უტურბინოზე მაგხელა ამბები.

აი ტურბინიანზე ნაღდად არ ვიცი.

ისე ეს თემა ხო უტურბინოზეა და აქ ვიკითხავ, ევრო რეგულარი ცუდია?(რა თქმაუნდა სუპერი უკეთესია მარა მაინც)

და აშკარად ვამჩნევ რომ რომპეტროლი სჯობნის ვისოლს ( შეიძლება ვცდები და მეჩვენება ეგრე)

თუ მანქანა არ გეცოდება, რეგულარის ჩასხმას საერთოდ არ გირჩევ, ჩვენთან ყველა რეგულარი ბაქოდან შემოდის და ყველა ნაგავია, სჯობია პრემიუმი ჩაასხა სანდო კალონკაზე ევროპული ხარისხის ბენზინი smile.gif

"ევრო-რეგულარი" როგორც ასეთი არ არსებობს, ევროპაში რეგულარს არც ასხავენ და არცერთი ევროპული მანქანა არ არის გათვლილი მაგ ბენზინზე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 24 2010, 23:41
გამოხმაურება #80


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(forika @ Feb 24 2010, 23:45) [snapback]96334[/snapback]
Sturbo
შენი ტურბოა და იასნა სუპერი უნდა.

ამერიკულში კიდე დაბალი ხარისხის ბენზინს იტანს (ჩემი უკვე 1.5 წელია და ვიცი ერთ მაგდენსაც აიტანს)

მე ლოგების გარჩევის არც სურვილი და არც შესბამისი ცოდნა მაქ ( ჩემი აზრიტ მანქანას მაგდენი ყურადრება არჭირდება wink.gif )

ჩემი ტურბო მაგრამ განსაკუთრებული ტურბო მანუალში 95 პრემიუმი უწერია და არა სუპერი მაგრამ აქაურ პრემიუმზე მაგარი დეტონაცია ისმის ხშირად. იგივე ჩანს ლოგებში.
უბრალოდ იმის თქმა მინდოდა რომ ჩვენთან ჯობია ერთი საფეხურით მაღალი ბენზინი ჩაასხა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge