IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ცივზე გადართვისას "პერეგაზოვკებს" აკეთებს
maxouni
გამოხმაურება Jan 11 2010, 23:21
გამოხმაურება #41


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Baal @ 11th January 2010 - 22:43) [snapback]75194[/snapback]
Better DEXRON IID

ეგაა და ცოტა ნაწვალებ კარობკაზე ეგ სკობია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 11 2010, 23:24
გამოხმაურება #42


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(maxouni @ Jan 11 2010, 23:21) [snapback]75250[/snapback]
ეგაა და ცოტა ნაწვალებ კარობკაზე ეგ სკობია

ნამდვილად +1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Feb 25 2010, 17:53
გამოხმაურება #43


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 25 2010, 19:40
გამოხმაურება #44


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მიიყვანე სუბრუს მცოდნე ხელოსანთან, მე გამიგია, რომ ტოპსპიდის წინ ასახვევში კარგად იციან სუბარუ. თუ ზეთი შეიტანეთ ეჭვი ჩაასხ სუბარუს ორიგინალი ავტომატური კოლოფის ზეთი, თუ ზეთის ბრალი იქნა დაისვენებ, თუარადა ეგ ამბავი გამოირიცხება მაინც.
წაბუქსავება საერთოდ დაძველებულმა ზეთმა იცის, თუმცა სოლენოიდის ბრალიც შეიძლება იყოს, ანდა ფილტრია გაბიდნული. მოკლედ მდი ნუცუბიძის ქუჩაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Feb 25 2010, 19:47
გამოხმაურება #45


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(beselia @ Feb 25 2010, 18:53) [snapback]96811[/snapback]
გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?



აპორნი დისკებს დააკვირდი კარგათ, თუ ბევრი აქვს გავლილი უეჯველი დაეტყობა , ზუბოკები ნექნება აპორნის გარეთა რგოლზე ,
კარობკაზე გააჩნია როგორ უსვია გერმეტიკა , ერთ ზომაზე უნდა იყოს წასმილი , ქარხანაში რობოტი უსმევს და ზედმეტ ნაკლები არ იქნება , შოვივით უნდა ქონდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 25 2010, 19:48
გამოხმაურება #46


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Feb 25 2010, 18:53) [snapback]96811[/snapback]
გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?

მოკლედ მარტო აღარ ვარ biggrin.gif . პრობლემა სერიოზულია მაგრამ არც ისე biggrin.gif . ჩემი ფორესტერი აგვისტოში ჩამოვიდა მაგ პრობლემიანათ. 20 000 გავიარე უკვე სულ კი 222 000 აქვს გავლილი. მე პირადად ერთი იდეა მაქვს მაგ ხუფის ქვეშ კიდევ ერთი ფილტრი დგას რკინის სეტკაა და ეგ მგონია გასარეცხი თუ მაგანაც არ უშველა მერე შეეგუე ბედს. დაიწყე ფულის დაგროვება ახალი კარობკისთვის.
რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ.
TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია.
კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს.

მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ.

36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად wink.gif თუ გარანტიას არ იძლევიან angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Feb 25 2010, 19:52
გამოხმაურება #47


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ისე კეკელიძეზე მიიყვანე და მოხსნიან ტორპედოს პანელს და შეამოწმებ თუ აქ არის ჩამოყრილი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 25 2010, 20:43
გამოხმაურება #48


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




Sturbo
ლოგის ჩაწერა არ გიჭირს ჰო და ეკუექსპლორერი ხომ გაქვს? აიღე ეს ფაილი http://forums.drom.ru/attachment.php?attac...mp;d=1243864616
გამოაარქივე და ამით შეცვალე ეკუექსპლორერის იგივე დასახელების ფაილი.
ეს მოგცემს კარობკის ლოგირების საშუალებას
შესაძლებელია შემდეგი პარამეტრების ლოგირება
ანალოგურები :
Turbine Revolution Speed
Transfer Duty Ratio
Lock Up Duty Ratio
Line Pressure Duty Ratio
Front Wheel Speed
ATF Temperature
Rear Wheel Speed
Brake Clutch Duty Ratio


დისკრეტულები:
Check Status
Tip Mode Switch
Stop Lamp Switch
ABS Signal
Cruise Control Signal
N/P Range
R Range
D Range
3rd Range
2nd Range
1st Range
Hold Switch
Power Switch
Shift Solenoid 1
Shift Solenoid 2
L/C Timing Solenoid
2-4B Timing Solenoid
Diagnosis Lamp

მართალი გითხრა ჯერ კარობკის ლოგის გარჩცევის მცდელობა არ მქონია და თუ გინდა ერთად გავარჩიოთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 25 2010, 21:04
გამოხმაურება #49


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 21:43) [snapback]96886[/snapback]
Sturbo
ლოგის ჩაწერა არ გიჭირს ჰო და ეკუექსპლორერი ხომ გაქვს? აიღე ეს ფაილი http://forums.drom.ru/attachment.php?attac...mp;d=1243864616
გამოაარქივე და ამით შეცვალე ეკუექსპლორერის იგივე დასახელების ფაილი.
ეს მოგცემს კარობკის ლოგირების საშუალებას
შესაძლებელია შემდეგი პარამეტრების ლოგირება
ანალოგურები :
Turbine Revolution Speed
Transfer Duty Ratio
Lock Up Duty Ratio
Line Pressure Duty Ratio
Front Wheel Speed
ATF Temperature
Rear Wheel Speed
Brake Clutch Duty Ratio
დისკრეტულები:
Check Status
Tip Mode Switch
Stop Lamp Switch
ABS Signal
Cruise Control Signal
N/P Range
R Range
D Range
3rd Range
2nd Range
1st Range
Hold Switch
Power Switch
Shift Solenoid 1
Shift Solenoid 2
L/C Timing Solenoid
2-4B Timing Solenoid
Diagnosis Lamp

მართალი გითხრა ჯერ კარობკის ლოგის გარჩცევის მცდელობა არ მქონია და თუ გინდა ერთად გავარჩიოთ


1 კვირის წინ უკვე ვეცი მაგ ლინკს მაგრამ უყურე :
--> 80 10 F0 01 BF 40 - .....@
17:07:14.296 - to ECU : QueryECUType
17:07:14.312 - <-- 80 10 F0 01 BF 40 - .....@
17:07:14.421 - <-- 80 F0 10 29 FF A1 10 0B 19 44 54 05 05 61 C4 EB - .........DT..a..
17:07:14.421 - <-- 80 08 08 00 00 00 00 00 70 CE 64 F8 BA 08 00 00 - ........p.d.....
17:07:14.421 - <-- E0 00 00 00 00 00 DC 00 00 10 80 00 00 67 - .............g
17:07:14.421 - from ECU : QueryECUTypeResponse


კარობკის შესხებ ინფორმაციას ECU არ ფლობს ნოლებს ხედავ. მე ყველაზე ძალიან სტვენის ხმა არ მომწონს ეგ ნასოსი უსტვენს კარობკაში რაც ნიშნავს რომ ან დაბრედილია ან რკინის სეტკაა ჭუჭყით გაჭედილი და ზეთის შეწოვა უჭირს. ნისანზე ერთხელ კარტერი ჩავარტყი და შევღუნე ლაპა ზეთს ვეღარ იწოვდა ნასოსი ზუსტად ასევე უსტვენდა სანან კარტერი არ გამოვასწორე. დათბება და მოვხსნი კარობკას კარტერს თან D2 ზე გადავიყვან ბარემ .

ისე 222 000 კილომეტრი ცოტა არაა ავტომატისთვის და სიმართლე რომ ვთქვა ნამეტანი თავს აღარ ვიკლავ მაგაზე ფიქრით. ფულს ვაგროვებ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 25 2010, 21:10
გამოხმაურება #50


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




კარობკა საკმაოდ კარგად ვიცი და რომ დათბება თუ გინდა დავშალოთ მაგის ნასოსი.
ისე ეგეთ ნატანჯ კარობკს კი ეკუთვნის D II
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 25 2010, 21:44
გამოხმაურება #51


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 22:10) [snapback]96914[/snapback]
კარობკა საკმაოდ კარგად ვიცი და რომ დათბება თუ გინდა დავშალოთ მაგის ნასოსი.
ისე ეგეთ ნატანჯ კარობკს კი ეკუთვნის D II

http://www.amazon.com/Advanced-ATD-5550-Au...mp;sr=1-1-spell
ამ ნივთს ვიყიდი ჯერ და მერე გავხდები ავტომატების პროფესორი biggrin.gif ვინმეს თუ უნდა კიდებ ერთად ვიყიდოთ ჩამოტანაზე მაინც მოვიგებთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 25 2010, 21:54
გამოხმაურება #52


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 25th February 2010 - 22:44) [snapback]96949[/snapback]
ამ ნივთს ვიყიდი ჯერ და მერე გავხდები ავტომატების პროფესორი ვინმეს თუ უნდა კიდებ ერთად ვიყიდოთ ჩამოტანაზე მაინც მოვიგებთ.

აქვე ავაწყობთ მაგას და მაგის ნახევარი დაჯდება.
10 ლარი დატჩიკი, 10-15 ლარი პერეხადნიკეის გაჩარხვა და შლანგი გემოვნებით.
დიდ ხანია მაგის გაკეთება მინდა და დრო ვერ გამოვნახე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Feb 26 2010, 11:13
გამოხმაურება #53


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




ციტატა(Sturbo @ Feb 25 2010, 20:48) [snapback]96869[/snapback]
მოკლედ მარტო აღარ ვარ biggrin.gif . პრობლემა სერიოზულია მაგრამ არც ისე biggrin.gif . ჩემი ფორესტერი აგვისტოში ჩამოვიდა მაგ პრობლემიანათ. 20 000 გავიარე უკვე სულ კი 222 000 აქვს გავლილი. მე პირადად ერთი იდეა მაქვს მაგ ხუფის ქვეშ კიდევ ერთი ფილტრი დგას რკინის სეტკაა და ეგ მგონია გასარეცხი თუ მაგანაც არ უშველა მერე შეეგუე ბედს. დაიწყე ფულის დაგროვება ახალი კარობკისთვის.
რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ.
TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია.
კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს.

მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ.

36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად wink.gif თუ გარანტიას არ იძლევიან angry.gif


არა, ცივზე სტვენის მაგვარი ხმა არ მოდის არსაიდან. TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? ხუფის ქვეშ რომ ფილტრი აქვს, რკინის, ეგ არ იყო გასარეცხი. საერთოდაც, ძველი ზეთი არ იყო ძალიან შეცვლილი, ოდნავ მღვრიე და თხელი იყო ახალთან შედარებით. 420 ლარი დამიჯდა ზეთის შეცვლა და შედეგი - ნული. ახალი კარობკა რა ღირს? ავტომატური ტრანსმისიის ნორმალური ხელოსანი გეგულება საქართველოში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 26 2010, 11:20
გამოხმაურება #54


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(beselia @ 26th February 2010 - 12:13) [snapback]97132[/snapback]
TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო?

გაზის ზასლონკის დატჩიკია. 3 ფეხიანი, ერთზე 5 ვოლტი უნდა მოდიოდეს, მეორეზე 0 და მესამე უნდა იცვლებოდეს გაზის დაჭერაზე, ხალასტოიზე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beselia
გამოხმაურება Feb 26 2010, 11:36
გამოხმაურება #55


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 15
რეგისტრ.: 25-February 10
მომხმარებელი № 853




ციტატა(SUB 300 @ Feb 25 2010, 20:47) [snapback]96867[/snapback]
აპორნი დისკებს დააკვირდი კარგათ, თუ ბევრი აქვს გავლილი უეჯველი დაეტყობა , ზუბოკები ნექნება აპორნის გარეთა რგოლზე ,
კარობკაზე გააჩნია როგორ უსვია გერმეტიკა , ერთ ზომაზე უნდა იყოს წასმილი , ქარხანაში რობოტი უსმევს და ზედმეტ ნაკლები არ იქნება , შოვივით უნდა ქონდეს


კალოტკები გამოვაცვლევინე ამას წინად და კარგად დავათვალიერე აპორნი დისკები. კარგ მდგომარეობაშია. მანამდე ხადავიკს ვაჩვენე და ზოგიერთ ნაწილზე საღებავი გადაცლილიც კი არ არისო. მერე სხვა ხელოსანსაც დაუძახა ხომ არ მეშლება და გადაღებილი ხომ არ არისო და იმანაც დაადასტურა, რომ სავალი ნაწილები გარბენს შეესაბამება.

ციტატა(maxouni @ Feb 26 2010, 12:20) [snapback]97137[/snapback]
გაზის ზასლონკის დატჩიკია. 3 ფეხიანი, ერთზე 5 ვოლტი უნდა მოდიოდეს, მეორეზე 0 და მესამე უნდა იცვლებოდეს გაზის დაჭერაზე, ხალასტოიზე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს


გმადლობ განმარტებისთვის. მესამეზე უნდა იყოს ხალასტოიზე 0,5 ვოლტი? სად გავაზომინო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 26 2010, 11:49
გამოხმაურება #56


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(beselia @ 26th February 2010 - 12:36) [snapback]97146[/snapback]
გმადლობ განმარტებისთვის. მესამეზე უნდა იყოს ხალასტოიზე 0,5 ვოლტი? სად გავაზომინო?

თანამიმდევრო შეიძლება სხვადასხვა იყოს, მაგრამ ეგ ადვილი გასარკვევია, ნებისმიერმა ელექტრიკმა უნდა გაგიზომოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 26 2010, 16:03
გამოხმაურება #57


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(beselia @ Feb 26 2010, 12:13) [snapback]97132[/snapback]
არა, ცივზე სტვენის მაგვარი ხმა არ მოდის არსაიდან. TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? ხუფის ქვეშ რომ ფილტრი აქვს, რკინის, ეგ არ იყო გასარეცხი. საერთოდაც, ძველი ზეთი არ იყო ძალიან შეცვლილი, ოდნავ მღვრიე და თხელი იყო ახალთან შედარებით. 420 ლარი დამიჯდა ზეთის შეცვლა და შედეგი - ნული. ახალი კარობკა რა ღირს? ავტომატური ტრანსმისიის ნორმალური ხელოსანი გეგულება საქართველოში?

420 ლარი wacko.gif რომელი ზეთი ჩაასხი ან სად ?? მე 170 დამიჯდა და მთელი კვირა ვყვიროდი რა ძვირია რა ამბავიათქო biggrin.gif . გარე ფილტრი ნამდვილად კარობკის დააყენეს ?? მე მიგდია კარობკა რომელსაც მატორის ფილტრი დაუყენეს და გარდაიცვალა 6 თვეში. მოკლედ ცივზე არ იგაზავო და 1-2 წელი კიდევ ივლის ეგ კარობკა.
97 იანი მანქაა პირველი თაობის TZ კარობკა დგას მგონი . ერთი ნახე ბირკაზე ტრანსმისიის ნომერი და დაწერე. კაპოტს რომ ახდი მარჯვნივ კრილოსთან ტაბლიჩკაა და იქ იპოვი. თუ პირველი თაობაა მაგაზე ტორმუზი რეგულირდება გარედან და შეიძლება უშველოს smile.gif .


დღეს მანომეტრი ვიყიდე ნორმალურ შლანგსაც გავჩითავ და ტოკარი დამჭირდება შტუცერი რომ გავაკეთებინო. პრიბორიც აიწყობა თუ ვინმეს დაჭირდება არ შერცხვეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 26 2010, 16:45
გამოხმაურება #58


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




რა ზეთი ჩაასხი ასეთი??? იქნებ გაგვინდო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 26 2010, 16:46
გამოხმაურება #59


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 17:03) [snapback]97264[/snapback]
დღეს მანომეტრი ვიყიდე ნორმალურ შლანგსაც გავჩითავ და ტოკარი დამჭირდება შტუცერი რომ გავაკეთებინო. პრიბორიც აიწყობა თუ ვინმეს დაჭირდება არ შერცხვეს.

დაგიჯდა ხომ ჭკუაში? wink.gif
შლანგი ქავთარაძეზე იყიდება, ვულკანიზაციებში რომ ხმარობენ ისეთი. მაღალ წნევიანი .
შტუცერები კარგი უნდა იყოს რომ ზეთი არ გაუშვას და რეზბა არ გააფუჭოს, მე გირჩევდი მანქანათა მექანიკის ინსტიტუტში ლუდვიგას.
თანამშრომლებს ჰკითხე(კოტეს) და უფრო ზუსტად აგიხსნიან სადაა,

ციტატა(bako @ 26th February 2010 - 17:45) [snapback]97281[/snapback]
რა ზეთი ჩაასხი ასეთი??? იქნებ გაგვინდო

სავარაუდოდ იქ იყო მისული მთლიანად რომ ცვლიან კარობკაში ზეთს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Feb 26 2010, 17:44
გამოხმაურება #60


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Feb 26 2010, 17:46) [snapback]97282[/snapback]
დაგიჯდა ხომ ჭკუაში? wink.gif
შლანგი ქავთარაძეზე იყიდება, ვულკანიზაციებში რომ ხმარობენ ისეთი. მაღალ წნევიანი .
შტუცერები კარგი უნდა იყოს რომ ზეთი არ გაუშვას და რეზბა არ გააფუჭოს, მე გირჩევდი მანქანათა მექანიკის ინსტიტუტში ლუდვიგას.
თანამშრომლებს ჰკითხე(კოტეს) და უფრო ზუსტად აგიხსნიან სადაა,
სავარაუდოდ იქ იყო მისული მთლიანად რომ ცვლიან კარობკაში ზეთს

დამიჯდა ჭკუაში აბა სულ 10 ლარი გადავიხადე biggrin.gif . ძველ კაროპკაზე ტესტ პოინტებზე ზაგლუშკები აყენია იმას მოვხსნი მივიტან ტოკართან გადირკავს და შლაგის მისაერთებელ მხარეს გაუკეთებს, რეზბა კიაქვს უკვე თანაც კონუსური. რამოდენიმე აყენია კარობკაზე თუ გჭირდება წამოგიღებ.

მეც მანდ შევაცვლევინე აპარატით + შელის D3 და 170 გადავიხადე სულ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge