![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 6 2010, 23:24) [snapback]88633[/snapback] არ უნდა მაგდენი, ნუ თუ სულ ნელა იარე 1000 კილომეტრი არ გეყოფა, იმიტომ რომ 4 პოზიციას იმახსოვრებს, 2 წყნარად სირულის და 2 ჩადგმულზე, ასე რომ თუ არ ჩაადგი ვერასდროს ვერ ისწავლის აბა ეხლა ახსენი, რას ნიშნავს 4 პოზიციას იმახსოვრებს?? როდის იმახსოვრებს მაგ პოზიციებს? ![]() რაღაც მსგავსი მეც გამიგია მაგრამ დაზუსტებით არ ვიცი... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
რას ნიშნავს და სუბარუს ეკუს აქვს A:B:C:D ლერნინგები, A და B არის დახურული ციკლის, ანუ როცა გაზის პედალს არ აწვალებ სა C და D არის გასნილი ციკლის, ანუ როცა აგრესიული ხარ.
ღია და დახურული ციკლი მე მგონი იცი რა არის. მოდი მაინც დავწერ სხვამაც რომ გაიგოს. დახურული ციკლი არის ძრავის მუშაობის ის რეჟიმი როცა როცა ეკუ აბაროტების, მატორის დატვირთვის, დეტონაციის და სხვა წვრილმანი პირობების მიხედვით ცდილობს მიაღწიოს 1:14.7 ნაზავს. ამ თავის მცდელობას ამოწმებს ლამბდაც ჩვენებით და თუ ჩათვლის რომ რამე შეეშალა აკორექტირებს. გახსნილი ციკლი არის ის რეჟიმი როცა გაზაობ და ძრავს იმდენად მდიდარი სმესი სჭირდება რომ ლამბდას აღარ შეუძლია ზუსტად გაარჩიოს რამდენად მდიდარია, ამიტომ ეკუ იკიდებს ლამბდას ჩვენებას(თუ არ გაღარიბდა) და ასხამს იმდენს რამდენსაც საჭიროდ თვლის, ხოლო რამდენს თვლის საჭიროდ ამას განსახღვრავს დასბროსების შემდეგ C და D ლერნინგებით, ანუ MAF-ის(MAP-ის) კალიბრირებით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
კი ლამბდა მკვდარს გავს. knock correction რომ არ იჩითითება ეს ცუდია აშკარად, ალბათ მართლა პოზნი ზაჟიგანიის ბრალია.
მოკლედ ლამდას შეცვლიდა კაცი და დაასბროსებდა კომპს დანარჩენი მერე გამოჩნდება. Air/Fuel Correction #1 (%) სულ დადებითია, ხალასტოიზეც კი 8-10 ის ფარგლებშია ??? მე არ მომწონს, ბენზინის წნევას გაზომვა არ აწყენდა. Throttle Sensor Voltage (V) - 0.44 თუ 0.5 მდე მიიყვან ავტომატი უფრო კმაყოფილი იქნება . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
mixa
შენა და... სვეჩები ნანახი გაქვს?... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Matador @ 10th February 2010 - 23:35) [snapback]90255[/snapback] შენა და... სვეჩები ნანახი გაქვს?... რა ვუნახო? პოზდნი ზაჟიგანიასთან და სმესის სიბედნესთან ჩაჭერის მომენტში რა კავშირაქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(mixa @ 11th February 2010 - 00:17) [snapback]90286[/snapback] პოზდნი ზაჟიგანიასთან და სმესის სიბედნესთან ჩაჭერის მომენტში რა კავშირაქვს? ეგ ბაალს კითხე ![]() მიაცვალე და დაისვენე რა.... უფ... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ეს არის ჩემი RVR-ის ლოგი:
http://www.link.ge/file/312290/Krimson-MUT...-30-27.csv.html როგორც მახომ გადახედა ლამბდაა დაბრედილი და ეჭვია რომ MAF-იც მარილზე იყოს გასული. ცალკე სხვა დიაგნოსტიკამ ამოაგდო რომ ზეთის ტემპერატურის დაჩიკიც დაბრედილიაო, -60 ცელსიუსს აჩვენებდა ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(crimson @ Feb 26 2010, 01:55) [snapback]97072[/snapback] ეს არის ჩემი RVR-ის ლოგი: http://www.link.ge/file/312290/Krimson-MUT...-30-27.csv.html როგორც მახომ გადახედა ლამბდაა დაბრედილი და ეჭვია რომ MAF-იც მარილზე იყოს გასული. ცალკე სხვა დიაგნოსტიკამ ამოაგდო რომ ზეთის ტემპერატურის დაჩიკიც დაბრედილიაო, -60 ცელსიუსს აჩვენებდა ... ლამდა ალბათ ვიწროზოლიანი აყენია თუ ასეა დაბრედილია 100%. MAF-ი ბოდვის სტადიაშია ნამდვილად სულს ღაფავს. არის მეორე ვარიანტი შეიძლება ჰონდა ეგეთ MAF-ს აკეთებს. სუბარუს პოზიციიდან MAF-იც გამოსაცვლელია. მოიცა Air Flow Sensor (Hz) ს რა იძლევა ? ალბათ MAF-ი თუ ასეა მაშინ ცოცხალიცაა და ჯამრთელიც. მკვდარიაო რომ ვთქვი Air Volume ს ვუყურებდი. MAP იც შეშინებული მგონია ან მე ვბოდავ ![]() ამ ლოგს რომ დავუჯერო უკანა ლამდა ფართოზოლიანია ![]() ![]() მოკლედ ან ლოგია ცუდათ ჩაწერილი ან მე ჰონდის აზრზე არა ვარ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არაა ცუდად ჩაწერილი, ორივე ფართოხოლიანია და მაგრად უბერავს,
engile load და calculated engine load ამდენ სხვაობას რომ იჩლევა ეს იმას ნიშნავს რომ ან MAF უბერავს მაგრად ან ჰაერს პარავს საიდანღაც. მაგ ლოგში ბევრი ისეთი რამე მოხვდა რაზეც ეკუ ინფორმავიას არ იძლევა, უბრალოდ იმიტომ რომ ეკუედიტითაა ჩაწერილი და იქ არ გეუბნება საიდან მოდის დატა და საიდან არა, ანუ ეკუექსპლორერივით არაა რაზეც პასუხი მიიღო მარტო ის რომ გაჩვენოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
IAM უნდა ინახოს, აქ ან IAM გაქვს დავარდნილი, ან სვეჩებია შესაცვლელი,
MAF დაბლებზო ცატას აჩვენებს და მაღლებზე ცოტა მეტს, შეიძლება სუუულ ცოტა ჰაერს იპარავს სადღაც ტურბინიდან დროსელამდე. თავად დროსელი ბოლომდე არ იკეტება დ დასარეგულირებელია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
სვეჩები შესაცვლელია უეჭველი, მაგ სვეჩებმა უკვე გაიარა 110K ![]() ციტატა(maxouni @ 10th February 2012 - 01:21) [snapback]365080[/snapback] MAF დაბლებზო ცატას აჩვენებს და მაღლებზე ცოტა მეტს, შეიძლება სუუულ ცოტა ჰაერს იპარავს სადღაც ტურბინიდან დროსელამდე. MAF სულ ახალი, ორიგინალი, ორი კვირის დაყენებული ![]() ციტატა(maxouni @ 10th February 2012 - 01:21) [snapback]365080[/snapback] თავად დროსელი ბოლომდე არ იკეტება დ დასარეგულირებელია ეგ შესაძლებელია, რადგან კარგახანია არ გამიწმენდია, და შეიძლება მაგიტომაც აქვს სულ ცოტა ბაროტების თამაში, 730-770-მდე თან დილით რომ დაქოქავ, აბაროტები ოდნავ თამაშობს, ცოტას დაიკლებს მერე ისევ მოიმატებს, ცოტა დაიკლებს და ისევ და ასე აგრძელებს სანამ აბაროტები გახურებისას 1000-მდე არ ჩამოდის და ჰაერის მოპარვა კიდევ ეჭვი მაქვს ბლოუოფის პერეხადნიკზე, მანდ რომ პრაკლადკა აყენია რატომღაც მგონია რომ მაქედან აპარებს, ან კიდევ ბლოუ არ იკეტება ბოლომდე,,, საქმე იმაშია რომ როცა მანქანა ვიყიდე ეგ აბაროტების თამაში ცივზე არ ქონდა, მაგრამ ცეპლენია რომ გამოვცვალე და ინტერქულერი რომ მოხსენეს შეიძლება ტურბინის შლანგები გაიბზარა ჩასმისას, ცოტა ეწვალეს ისე ჩასვეს და მაქედან აპარებდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 10th February 2012 - 01:32) [snapback]365087[/snapback] MAF სულ ახალი, ორიგინალი, ორი კვირის დაყენებული იმიტომაც დავწერე რომ სადღაც ჰაერს იპარავსთქო, ციტატა(Black Jo @ 10th February 2012 - 01:32) [snapback]365087[/snapback] ეგ შესაძლებელია, რადგან კარგახანია არ გამიწმენდია, და შეიძლება მაგიტომაც აქვს სულ ცოტა ბაროტების თამაში, 730-770-მდე მარტო გაწმენდა არ უშველის დასარეგულირებელია, კარგად არ იკეტება, ან ისევ და ისევ ჰაერის მოპარვასთან გვაქვს საქმე. ყველა სიმპტომი ჰაერის მოპარვას აჩვენებს და პირველ რიგში ეგ ეძებე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ისე მანდ ლამბდას თუ დაუჯერებთ ბოლომდე ჩაჭერილზე 0.8 ანახებს. მაგ დროს ეკუ კორექციებს არ უკეთებს, მაგრამ
მაინც საინტერესოა რამდენად იტყუება ![]() ანუ სადღაც 13 AFR 0.8 ბუსტზე. ვიწროზოლიანი როა იმიტომ აჩვენებს ალბათ ღარიბს. მაგრამ პირიქით უნდა იყოს. მეტად ბაგატს უნდა ანახებდეს თუ უბერავს. ეგ ან ძაან ღარიბს ან პირიქით მდიდარს უნდა ანახებდეს როცა იტყუება. ეგრე არაა? ისე ლოადის გამოთვლა როგორ უნდა ჩასვს და არ შეიძლება რომ ვოლტაჟის მაგივრად ადამიანურად AFR-ი იყოს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th February 2012 - 17:08) [snapback]365706[/snapback] არ შეიძლება რომ ვოლტაჟის მაგივრად ადამიანურად AFR-ი იყოს? აბა როგორ უნდა იყოს როცა ვიწროზოლიანმა არ იცის ეგ რა არის? ვიწროზოლიანისთვის 0.45 ვოლტი არის 14.7 და 14.2 უკვე 0.8 ვოლტია, 15.2- 0 ვოლტი და როგორ გაიგოს რამდენია AFრ? მაგას რომ მაგდელი შეეძლოს ფართოარხიანი ლამბდები არ გამოვიდოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
[code][/code]http://ls1tuningguide.com/files/freefiles/...0conversion.pdf
არა უბრალოდ ეს ვიპოვე და მეთქი ვიწროზოლიანის ხომ არ არის თქო. მეგონა გარჩევა შეეძლო. მარტო მდიდარის და ღაირიბის მიხედვით იცვლეება.ეგ არ ვიცოდი. Voltage Output from a typical narrow band O2 sensor The accurate range for narrow band O2 sensors is the .400v to .800v or the 15.0:1 to 14.2:1 AFR ranges. Once the fuel ratio is outside these limits, the accuracy of measurement rapidly changes. This is why narrow band oxygen sensor are considered a 14.7:1 AFR voltage switch. The voltage divider works by taking advantage of the accurate range of the O2 sensor and some simple electronics to allow .750v output from the O2 sensor to look like .500v to the fuel injections system. ეს სწორია იმედია. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 ![]() |
მახო გამარჯობა. შენთან თხოვნა მაქვს, ჩემ მანქანას ვერ გაუგე რა ჭირს, black jo ზე დიდი ხვეწნის შემდეგ მანქანა დავლოგე, მართალია წინასწარ გამაფრთხილა ლოგის განხილვის აზრზე არ ვარო და გარჩევაში ვერ დაგეხმარებიო. ამიტომაც მინდა გთხოვო რომ გადახედო და იქნებ მივაკვლიო რითია ჩემი მანქანა უკმაყოფილო.
მადლობა წინასწარ. https://www.cx.com/mycx/share/14tO7FVuEeGdl...4YA/amirani.rar |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ლოგ ჩაწერეთ მხოლოგ ეკუექსპლორერით.
ლოგის ჩაწერის დროს ნუ ჩართავთ და გამორთავთ ნურცერთ პარამეტრს, მესამეს ბოლომდე რომ გააწურინებთ მერე გაახალასტოვეთ და ისე გააჩერეთ თორემ ასე ლამბდის მუშაობა არ ჩანს. ან პირველი ტურბინა კვდება ან მეორე ტურბინიდან ინტერქულერამდე რომ კლაპანია ეგ აპერებს ჰაერს. თუ ჩეკი არ ანთია უფრო პირველი ტურბინის ბრალია. ამის გარგა საიდანღაც ჰაერს იპარავს ტურბინების შემდეგ, უფრო დროსელიდან ზასლონკამდე ეძებეთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 12 2012, 22:34) [snapback]366091[/snapback] ლოგ ჩაწერეთ მხოლოგ ეკუექსპლორერით. ლოგის ჩაწერის დროს ნუ ჩართავთ და გამორთავთ ნურცერთ პარამეტრს, მესამეს ბოლომდე რომ გააწურინებთ მერე გაახალასტოვეთ და ისე გააჩერეთ თორემ ასე ლამბდის მუშაობა არ ჩანს. ან პირველი ტურბინა კვდება ან მეორე ტურბინიდან ინტერქულერამდე რომ კლაპანია ეგ აპერებს ჰაერს. თუ ჩეკი არ ანთია უფრო პირველი ტურბინის ბრალია. ამის გარგა საიდანღაც ჰაერს იპარავს ტურბინების შემდეგ, უფრო დროსელიდან ზასლონკამდე ეძებეთ დიდი მადლობა მახო გაიხარე, ერთი კიდევ blow offი დავაყენე და ჩემ მანქანაზე ხმა არ აქვს სხვა მანქანებზე აქვს ხმა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
ვაა რა კაი თემა ყოფილა არ ვიცოდი. ძალიან საინტერესოა.
|
|
|
![]() ![]() |