![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ყოველთვის მქონდა ეჭვი რომ ცხენის ძალების ზომვის და დათვლის სხვადასხვანაირი მეთოდები და სტანდარტები არსებობდა დააი მტკიცებულებაც
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower ესეც იმათთვის ვინ მარტო რუსულად კითხულობს http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%...%B8%D0%BB%D0%B0 და ამ გათვლებით იაპონური 280 ცხენი ევროპული 225 ცხენია და ამ იაღოვას და მისთანებს სულ ტყუილად ვუყურებთ ალმაცერად |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:27) [snapback]57499[/snapback] ყოველთვის მქონდა ეჭვი რომ ცხენის ძალების ზომვის და დათვლის სხვადასხვანაირი მეთოდები და სტანდარტები არსებობდა დააი მტკიცებულებაც http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower ესეც იმათთვის ვინ მარტო რუსულად კითხულობს http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%...%B8%D0%BB%D0%B0 რას გვერჩი მახო? ![]() მანქანის ძრავებზე სულ ორნაირი ცხენები ვიცი მე, PS და HP (იგივე BHP) ![]() ბორბლებზე არის WHP ![]() სხვა მეტი არ გამიგია კი არა და მონაცემებში არსად სხვანაირი ცხენები არ არის მითითებული და ტყუილად გონებას ნუ გვიძაბავ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჰო მაგრამ იაპონიაში იზომება გოლი მატორზე, რომელსაც პომპაც კი არ უყენია და ევროპაში იზომება აწყობილ მატორზე, თავის ვიხლოპიან კატალიზატორიან ყველაფრიანად, რაც ჯამში დაახლოებით 20% სხვაობას აძლევს.
მაქედანაა დამოწვეული ის რომ იაპონურ ფორესტერს 240 ცხენი უწერია და ევროპულს 177, სინამდვილეში ერთიდაიგივეა ეს წაიკითხე? В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей: Брутто (Brutto, или Gross) Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. hp — Нетто (Netto, или Net) Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
PAINKILLER
მეც გადავიუკითხე ეგ ლინკები და რაღაც ახალი ვერ ვპოვე ვერაფერი გარდა იმისა რო ჩეხურად HP-ს რაღაც CN ქვია და ჰოლანდიურად კიდე რაღაც. maxouni ციტატა(maxouni @ 30th November 2009 - 14:35) [snapback]57504[/snapback] но они уже давно практически полностью унифицированы с другими.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
დღეს უკვე ახალი ერთეული ქვია VP ვირ პაუერი ქვია
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Raven @ 30th November 2009 - 14:36) [snapback]57505[/snapback] но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. ჰო, მაგრამ კიდევ ეთჯერ ვიმეორებ რომ პარამტრის სხვაობა ბევრი არაფერი, მაგრამ დიდი სხვაოაა გაზომვის მეთოდებს შორის, რასაც უდიდესი მნიშვნელობა აქვს. იაპონიაში ზომავენ გოლი მატორზე და ევროპაში აწყობილზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:35) [snapback]57504[/snapback] ჰო მაგრამ იაპონიაში იზომება გოლი მატორზე, რომელსაც პომპაც კი არ უყენია და ევროპაში იზომება აწყობილ მატორზე, თავის ვიხლოპიან კატალიზატორიან ყველაფრიანად, რაც ჯამში დაახლოებით 20% სხვაობას აძლევს. მაქედანაა დამოწვეული ის რომ იაპონურ ფორესტერს 240 ცხენი უწერია და ევროპულს 177, სინამდვილეში ერთიდაიგივეა ეს წაიკითხე? В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей: Брутто (Brutto, или Gross) Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. hp — Нетто (Netto, или Net) Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр. მერე სად გინახავს ეწეროს რომ იაპონურ მანქანებს სპეციფიკაციაში brutto Hp უწერია? ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:45) [snapback]57511[/snapback] ჰო, მაგრამ კიდევ ეთჯერ ვიმეორებ რომ იაპონიაში ზომავენ გოლი მატორზე და ევროპაში აწყობილზე აბა მანახე ლინკი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
მახო ესე იგი შენ გინდა თქვა რო ამერიკოს იმპრეზაზე 217 ცხენი და ჯაპანურზე 260 თუ 280 ერთი და იგივეა?
რაღაც არ მგონია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 14:45) [snapback]57513[/snapback] აბა მანახე ლინკი რაღაც არ მჯერა გუშინ მოსულიყავი და ნახავდი ![]() 200 ცხენიანი როგორ ასწრებს 10 კორპუსით 240-იანს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Nov 30 2009, 15:48) [snapback]57521[/snapback] მახო ესე იგი შენ გინდა თქვა რო ამერიკოს იმპრეზაზე 217 ცხენი და ჯაპანურზე 260 თუ 280 ერთი და იგივეა? რაღაც არ მგონია. ნამდვილად არაა მასე და ეგ მგონი მახომაც კარგად უნდა იცოდეს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Raven @ 30th November 2009 - 14:48) [snapback]57521[/snapback] მახო ესე იგი შენ გინდა თქვა რო ამერიკოს იმპრეზაზე 217 ცხენი და ჯაპანურზე 260 თუ 280 ერთი და იგივეა? ამერიკელები და იაპონელები ერთნაირად ზომავენოოო, ევროპულია განსხვავებულიოოო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
ცხენები მაგას აშკარად მეტი აქ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:49) [snapback]57524[/snapback] გუშინ მოსულიყავი და ნახავდი ![]() 200 ცხენიანი როგორ ასწრებს 10 კორპუსით 240-იანს რას ასწრებს, ვინ ასწრებს? ![]() მარტო ცხენები არ არის მთავარი ![]() ![]() ![]() და იმასაც თუ გავითვალისწინებთ რომ კალეს ფორიკა ხოდზე ვერ იყო, 10 კორპუსიც არ არის გასაკვირი ![]() ნორმალურ ხოდზე 3-4 კორპუსს გაასწრებდა 328 სტაბილურად, ადგილიდან 2 კოპრუსს (მექანიკის ხარჯზე) და მერე კიდევ 2-ს (ფორიკას ტრანსმისიული დანაკარგების და ბანძი აეროდინამიკის გამო) ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:49) [snapback]57527[/snapback] ამერიკელები და იაპონელები ერთნაირად ზომავენოოო, ევროპულია განსხვავებულიოოო ეგ იყო 10-15 წლის წინ, ევროპაში PS-ებით ზომავდნენ, ახლა ყველა HP-ებში ზომავს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
Американские и японские лошадиные силы
В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей: [править] Брутто (Brutto, или Gross) Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. Как правило, НО не всегда, обозначается такая мощность bhp. [править] hp — Нетто (Netto, или Net) Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр. ანუ კი არის 2 დათვლის მეთოდი ბრუტოთი და ნეტოთი, მაგრამ ეგენი უკვე უნიფიცირებულიაო.... მთავარია ოფიციალურ ინფოებში ვინ რას წერს, ბრუტოს თუ ნეტოს, მემგონია რომ 99% ნეტო იწერება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Nov 30 2009, 15:57) [snapback]57540[/snapback] Американские и японские лошадиные силы В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей: [править] Брутто (Brutto, или Gross) Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. Как правило, НО не всегда, обозначается такая мощность bhp. [править] hp — Нетто (Netto, или Net) Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр. ანუ კი არის 2 დათვლის მეთოდი ბრუტოთი და ნეტოთი, მაგრამ ეგენი უკვე უნიფიცირებულიაო.... მთავარია ოფიციალურ ინფოებში ვინ რას წერს, ბრუტოს თუ ნეტოს, მემგონია რომ 99% ნეტო იწერება ეგრეა, ახლა ყველგან SAE NET HorsePower გამოიყენება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
maxouni
მანდ გასათვალისწინებელია მომენტიც და ავტომატიკასა და მექანიკას შორის დანაკარგი ცხენებში და მომენტში .. ანუ TORQUE_ში + all wheel drive + აეროდინამიკა და იმისი მოკლე კარობკა. მოკლედ გაზომვაში სხვაობა არ ვიცი მარა BMW da forika რო მასე არ დარდება ეგ ვიცი ანუ მასე ცხენებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 14:58) [snapback]57543[/snapback] SAE NET HorsePower გამოიყენება ჰო, თუ ეგრე უწერია კი მაგრამ თუ კოეფიციენტი არ უწერია კაცმა არ იცის რა არის. საქმეც იმაშია რომ არ უწერენ ნეტოა თუ ბრუტო ახლა კატალოგების ქექვა დავიწყე და სხვადასხვა კატალოგებში სხვადასხვა რამეები წერია, რომელს უნდა დაუჯერო აღარ ვიცი ციტატა(crimson @ 30th November 2009 - 14:57) [snapback]57540[/snapback] მემგონია რომ 99% ნეტო იწერება აბა BHP რა არის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
მაგისთვის ძალიან მარტივი ექსპერიმენტის ჩატარება შეიძლება. მაიყვა ევროპული სტოკი 177 ცხენიანი ფორიკა და დავუყენოთ იაპონურ 240 ცხენიან ფორიკას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 30th November 2009 - 16:01) [snapback]57547[/snapback] საქმეც იმაშია რომ არ უწერენ ნეტოა თუ ბრუტო უმარტივესი გასაგებია ეგ ამბავი, წავიდეთ გურუჩასთან, წავიყვანოთ ცალფაზიანი ცრვ (კარგ მდგომარეობაშია) და ვნახოთ რამდენ ცხენს ახვეტავს, თუ იმაზე 20%-ით ნაკლები მოხვეტა რაც კატალოგში უწერია ზნაჩიტ ბრუტოს წერენ, თუ დაახლოებიტ იმდენივე ანახა ან ცოტა მეტი ე.ი. ნეტოა,,, მე მაინც მგონია რომ ნეტო წონები უწერია რომელი იმპრეზას 1-1ში ზუსტი ანალოგი ძრავი რომელ ფორიკაზე დგას? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Nov 30 2009, 16:05) [snapback]57552[/snapback] უმარტივესი გასაგებია ეგ ამბავი, წავიდეთ გურუჩასთან, წავიყვანოთ ცალფაზიანი ცრვ (კარგ მდგომარეობაშია) და ვნახოთ რამდენ ცხენს ახვეტავს, თუ იმაზე 20%-ით ნაკლები მოხვეტა რაც კატალოგში უწერია ზნაჩიტ ბრუტოს წერენ, თუ დაახლოებიტ იმდენივე ანახა ან ცოტა მეტი ე.ი. ნეტოა,,, მე მაინც მგონია რომ ნეტო წონები უწერია რომელი იმპრეზას 1-1ში ზუსტი ანალოგი ძრავი რომელ ფორიკაზე დგას? ჯერ ერთი გურიჩასთან AWD-ს ვერ დატესტავ ![]() და მეორეც, გურიჩა ბორბალზე ზომავს და არა კალენვალზე ![]() ბორბალზე კი დანაკარგები შეიძლება 15%-იდან 35%-მდე მერყეობდეს, გააჩნია ტრანსმისიას და ხიდებს ![]() ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 16:04) [snapback]57547[/snapback] ჰო, თუ ეგრე უწერია კი მაგრამ თუ კოეფიციენტი არ უწერია კაცმა არ იცის რა არის. საქმეც იმაშია რომ არ უწერენ ნეტოა თუ ბრუტო ახლა კატალოგების ქექვა დავიწყე და სხვადასხვა კატალოგებში სხვადასხვა რამეები წერია, რომელს უნდა დაუჯერო აღარ ვიცი აბა BHP რა არის? BHP იშვიათად უწერიათ ხოლმე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |