IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> აბა ყველა ცხენი ცხენია?, როგორც მოსალოდნელი იყო არაა ერთი
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:27
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ყოველთვის მქონდა ეჭვი რომ ცხენის ძალების ზომვის და დათვლის სხვადასხვანაირი მეთოდები და სტანდარტები არსებობდა დააი მტკიცებულებაც
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

ესეც იმათთვის ვინ მარტო რუსულად კითხულობს

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%...%B8%D0%BB%D0%B0

და ამ გათვლებით
იაპონური 280 ცხენი ევროპული 225 ცხენია და ამ იაღოვას და მისთანებს სულ ტყუილად ვუყურებთ ალმაცერად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 გვერდი V   1 2 3 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:32
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:27) [snapback]57499[/snapback]
ყოველთვის მქონდა ეჭვი რომ ცხენის ძალების ზომვის და დათვლის სხვადასხვანაირი მეთოდები და სტანდარტები არსებობდა დააი მტკიცებულებაც
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

ესეც იმათთვის ვინ მარტო რუსულად კითხულობს

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%...%B8%D0%BB%D0%B0

რას გვერჩი მახო? biggrin.gif


მანქანის ძრავებზე სულ ორნაირი ცხენები ვიცი მე, PS და HP (იგივე BHP) smile.gif 1PS=0.98 HP

ბორბლებზე არის WHP smile.gif

სხვა მეტი არ გამიგია კი არა და მონაცემებში არსად სხვანაირი ცხენები არ არის მითითებული და ტყუილად გონებას ნუ გვიძაბავ biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:35
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჰო მაგრამ იაპონიაში იზომება გოლი მატორზე, რომელსაც პომპაც კი არ უყენია და ევროპაში იზომება აწყობილ მატორზე, თავის ვიხლოპიან კატალიზატორიან ყველაფრიანად, რაც ჯამში დაახლოებით 20% სხვაობას აძლევს.
მაქედანაა დამოწვეული ის რომ იაპონურ ფორესტერს 240 ცხენი უწერია და ევროპულს 177, სინამდვილეში ერთიდაიგივეა
ეს წაიკითხე?

В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей:

Брутто (Brutto, или Gross)

Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов.

hp — Нетто (Netto, или Net)

Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:36
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




PAINKILLER
მეც გადავიუკითხე ეგ ლინკები და რაღაც ახალი ვერ ვპოვე ვერაფერი გარდა იმისა რო ჩეხურად HP-ს რაღაც CN ქვია და ჰოლანდიურად კიდე რაღაც.

maxouni
ციტატა(maxouni @ 30th November 2009 - 14:35) [snapback]57504[/snapback]
но они уже давно практически полностью унифицированы с другими.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:41
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




დღეს უკვე ახალი ერთეული ქვია VP ვირ პაუერი ქვია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:45
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Raven @ 30th November 2009 - 14:36) [snapback]57505[/snapback]
но они уже давно практически полностью унифицированы с другими.

ჰო, მაგრამ კიდევ ეთჯერ ვიმეორებ რომ პარამტრის სხვაობა ბევრი არაფერი, მაგრამ დიდი სხვაოაა გაზომვის მეთოდებს შორის, რასაც უდიდესი მნიშვნელობა აქვს.
იაპონიაში ზომავენ გოლი მატორზე და ევროპაში აწყობილზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:45
გამოხმაურება #7


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:35) [snapback]57504[/snapback]
ჰო მაგრამ იაპონიაში იზომება გოლი მატორზე, რომელსაც პომპაც კი არ უყენია და ევროპაში იზომება აწყობილ მატორზე, თავის ვიხლოპიან კატალიზატორიან ყველაფრიანად, რაც ჯამში დაახლოებით 20% სხვაობას აძლევს.
მაქედანაა დამოწვეული ის რომ იაპონურ ფორესტერს 240 ცხენი უწერია და ევროპულს 177, სინამდვილეში ერთიდაიგივეა
ეს წაიკითხე?

В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей:

Брутто (Brutto, или Gross)

Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов.

hp — Нетто (Netto, или Net)

Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр.

მერე სად გინახავს ეწეროს რომ იაპონურ მანქანებს სპეციფიკაციაში brutto Hp უწერია? smile.gif HP არის HP და ყველგან ერთია smile.gif


ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:45) [snapback]57511[/snapback]
ჰო, მაგრამ კიდევ ეთჯერ ვიმეორებ რომ იაპონიაში ზომავენ გოლი მატორზე და ევროპაში აწყობილზე

აბა მანახე ლინკი smile.gif რაღაც არ მჯერა


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:48
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




მახო ესე იგი შენ გინდა თქვა რო ამერიკოს იმპრეზაზე 217 ცხენი და ჯაპანურზე 260 თუ 280 ერთი და იგივეა?
რაღაც არ მგონია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:49
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 14:45) [snapback]57513[/snapback]
აბა მანახე ლინკი რაღაც არ მჯერა

გუშინ მოსულიყავი და ნახავდი biggrin.gif
200 ცხენიანი როგორ ასწრებს 10 კორპუსით 240-იანს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:49
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Nov 30 2009, 15:48) [snapback]57521[/snapback]
მახო ესე იგი შენ გინდა თქვა რო ამერიკოს იმპრეზაზე 217 ცხენი და ჯაპანურზე 260 თუ 280 ერთი და იგივეა?
რაღაც არ მგონია.

ნამდვილად არაა მასე და ეგ მგონი მახომაც კარგად უნდა იცოდეს smile.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:49
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Raven @ 30th November 2009 - 14:48) [snapback]57521[/snapback]
მახო ესე იგი შენ გინდა თქვა რო ამერიკოს იმპრეზაზე 217 ცხენი და ჯაპანურზე 260 თუ 280 ერთი და იგივეა?

ამერიკელები და იაპონელები ერთნაირად ზომავენოოო, ევროპულია განსხვავებულიოოო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:49
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




ცხენები მაგას აშკარად მეტი აქ biggrin.gif ვიდრე 200
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:53
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:49) [snapback]57524[/snapback]
გუშინ მოსულიყავი და ნახავდი biggrin.gif
200 ცხენიანი როგორ ასწრებს 10 კორპუსით 240-იანს

რას ასწრებს, ვინ ასწრებს? smile.gif

მარტო ცხენები არ არის მთავარი smile.gif მექანიკიანი 200 ცხენი ავტომატიან 240 ცხენს გაასწრებს ნებისმიერ შემთხვევაში, დაჟე ისიც რომ არ გავითვალისწინოთ რომ მექანიკა 5 სიჩქარიანია და ავტომატი 4-იანი smile.gif მითუმეტეს AWD-ში დანაკარგები არის 2-ჯერ მეტი smile.gif

და იმასაც თუ გავითვალისწინებთ რომ კალეს ფორიკა ხოდზე ვერ იყო, 10 კორპუსიც არ არის გასაკვირი smile.gif

ნორმალურ ხოდზე 3-4 კორპუსს გაასწრებდა 328 სტაბილურად, ადგილიდან 2 კოპრუსს (მექანიკის ხარჯზე) და მერე კიდევ 2-ს (ფორიკას ტრანსმისიული დანაკარგების და ბანძი აეროდინამიკის გამო)

ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 15:49) [snapback]57527[/snapback]
ამერიკელები და იაპონელები ერთნაირად ზომავენოოო, ევროპულია განსხვავებულიოოო

ეგ იყო 10-15 წლის წინ, ევროპაში PS-ებით ზომავდნენ, ახლა ყველა HP-ებში ზომავს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:57
გამოხმაურება #14


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




Американские и японские лошадиные силы

В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей:
[править]
Брутто (Brutto, или Gross)

Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. Как правило, НО не всегда, обозначается такая мощность bhp.
[править]
hp — Нетто (Netto, или Net)

Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр.

ანუ კი არის 2 დათვლის მეთოდი ბრუტოთი და ნეტოთი, მაგრამ ეგენი უკვე უნიფიცირებულიაო.... მთავარია ოფიციალურ ინფოებში ვინ რას წერს, ბრუტოს თუ ნეტოს, მემგონია რომ 99% ნეტო იწერება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:58
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Nov 30 2009, 15:57) [snapback]57540[/snapback]
Американские и японские лошадиные силы

В США и Японии используют свои стандарты определения лошадиных сил двигателя, но они уже давно практически полностью унифицированы с другими. И в Америке, и в Японии существуют два вида показателей:
[править]
Брутто (Brutto, или Gross)

Двигатель не оборудован всеми дополнительными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — двигатель попадает на стенд без дополнительного оборудования вроде генератора и насоса системы охлаждения. Получается «чистая» мощность, которая может быть выше мощности «нетто» на 10-20 процентов. Как правило, НО не всегда, обозначается такая мощность bhp.
[править]
hp — Нетто (Netto, или Net)

Испытываемый двигатель оборудован всеми вспомогательными, необходимыми для эксплуатации транспортного средства агрегатами — генератором, глушителем, вентилятором и пр.

ანუ კი არის 2 დათვლის მეთოდი ბრუტოთი და ნეტოთი, მაგრამ ეგენი უკვე უნიფიცირებულიაო.... მთავარია ოფიციალურ ინფოებში ვინ რას წერს, ბრუტოს თუ ნეტოს, მემგონია რომ 99% ნეტო იწერება


ეგრეა, ახლა ყველგან SAE NET HorsePower გამოიყენება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Nov 30 2009, 15:00
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




maxouni
მანდ გასათვალისწინებელია მომენტიც და ავტომატიკასა და მექანიკას შორის დანაკარგი ცხენებში და მომენტში .. ანუ TORQUE_ში + all wheel drive + აეროდინამიკა და იმისი მოკლე კარობკა. მოკლედ გაზომვაში სხვაობა არ ვიცი მარა BMW da forika რო მასე არ დარდება ეგ ვიცი ანუ მასე ცხენებით smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 30 2009, 15:04
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 14:58) [snapback]57543[/snapback]
SAE NET HorsePower გამოიყენება

ჰო, თუ ეგრე უწერია კი მაგრამ თუ კოეფიციენტი არ უწერია კაცმა არ იცის რა არის.
საქმეც იმაშია რომ არ უწერენ ნეტოა თუ ბრუტო

ახლა კატალოგების ქექვა დავიწყე და სხვადასხვა კატალოგებში სხვადასხვა რამეები წერია, რომელს უნდა დაუჯერო აღარ ვიცი

ციტატა(crimson @ 30th November 2009 - 14:57) [snapback]57540[/snapback]
მემგონია რომ 99% ნეტო იწერება

აბა BHP რა არის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Nov 30 2009, 15:05
გამოხმაურება #18


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




maxouni
მაგისთვის ძალიან მარტივი ექსპერიმენტის ჩატარება შეიძლება. მაიყვა ევროპული სტოკი 177 ცხენიანი ფორიკა და დავუყენოთ იაპონურ 240 ცხენიან ფორიკას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 30 2009, 15:05
გამოხმაურება #19


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(maxouni @ 30th November 2009 - 16:01) [snapback]57547[/snapback]
საქმეც იმაშია რომ არ უწერენ ნეტოა თუ ბრუტო

უმარტივესი გასაგებია ეგ ამბავი, წავიდეთ გურუჩასთან, წავიყვანოთ ცალფაზიანი ცრვ (კარგ მდგომარეობაშია) და ვნახოთ რამდენ ცხენს ახვეტავს, თუ იმაზე 20%-ით ნაკლები მოხვეტა რაც კატალოგში უწერია ზნაჩიტ ბრუტოს წერენ, თუ დაახლოებიტ იმდენივე ანახა ან ცოტა მეტი ე.ი. ნეტოა,,, მე მაინც მგონია რომ ნეტო წონები უწერია

რომელი იმპრეზას 1-1ში ზუსტი ანალოგი ძრავი რომელ ფორიკაზე დგას?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 15:09
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Nov 30 2009, 16:05) [snapback]57552[/snapback]
უმარტივესი გასაგებია ეგ ამბავი, წავიდეთ გურუჩასთან, წავიყვანოთ ცალფაზიანი ცრვ (კარგ მდგომარეობაშია) და ვნახოთ რამდენ ცხენს ახვეტავს, თუ იმაზე 20%-ით ნაკლები მოხვეტა რაც კატალოგში უწერია ზნაჩიტ ბრუტოს წერენ, თუ დაახლოებიტ იმდენივე ანახა ან ცოტა მეტი ე.ი. ნეტოა,,, მე მაინც მგონია რომ ნეტო წონები უწერია

რომელი იმპრეზას 1-1ში ზუსტი ანალოგი ძრავი რომელ ფორიკაზე დგას?

ჯერ ერთი გურიჩასთან AWD-ს ვერ დატესტავ smile.gif

და მეორეც, გურიჩა ბორბალზე ზომავს და არა კალენვალზე smile.gif

ბორბალზე კი დანაკარგები შეიძლება 15%-იდან 35%-მდე მერყეობდეს, გააჩნია ტრანსმისიას და ხიდებს smile.gif

ციტატა(maxouni @ Nov 30 2009, 16:04) [snapback]57547[/snapback]
ჰო, თუ ეგრე უწერია კი მაგრამ თუ კოეფიციენტი არ უწერია კაცმა არ იცის რა არის.
საქმეც იმაშია რომ არ უწერენ ნეტოა თუ ბრუტო

ახლა კატალოგების ქექვა დავიწყე და სხვადასხვა კატალოგებში სხვადასხვა რამეები წერია, რომელს უნდა დაუჯერო აღარ ვიცი
აბა BHP რა არის?

BHP იშვიათად უწერიათ ხოლმე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge