![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 ![]() |
მყავს 1998 წელს გამოშვებული ფორესტერი ამერიკული აწყობის. მექანიკური კოლოფით.
არ მინდა რცევა რომ ძველი მანქანაა და დროა ახალი ვიყიდო. არ მინდა, მომწონს ესეც ისედაც და ასედაც ![]() ![]() მოკლედ. თავიდანრო ვიყიდე ეს მანქანა ეს ე.წ. ბაჩოკი არუვარგოდა, მტანჯავდა. მერე აღდგენაზე მივიყვანე. მანჟეტებს რო შეცვლიდა ხოლმე ხელოსანი თავიდან 1 წელი მატარა, მეორე შეცვლის შემდეგ 3 თვე. მესამე შეცვლის შემდეგ 1 თვე. ბოლოს ავდექი და ჩამოვიტანე ინტერნეტით ახალი დეტალი (იმიტომ რომ აქ მეორადი უბრალოდ ფიზიკურად არ იშოვება, არც ახალი) და დავაყენე მანქანაზე, მეგონა მოვისვენე, იმიტომ რომ როდესაც გამოვცვალე მითხრა ხელოსანმა რომ ქარხნული დეტალი გეყენაო. 2 წელიც არ იმუშავა ახალმა დეტალმა. ჩავარდა პედალი. სხვა რა გზამქონდამივედი ისევ იმ ე.წ. ბაჩოკების აღმდგენ ხელოსანთან. აწყობის მომენტიდან ცუდად მუშაობდა მაგრამ აშკარად ისევ გასარემონტებელი ხდება. ახალი რომ ვიყიდო მთლიანად საკმაოდ ძვირიღირს, 135$ ამაზონზე. უკვე განბაჯებას დაიჭირვებს. ხო და ხართ ვინმე საქმის კურსში რა მოუვიდა? რატომ გამოვიდა მწყობრიდან ასემალე? არასწორადაა რამედამონტაჟებული და აფუჭებს დეტალს თუ რა ჯანდაბა ჭირს? ან როგორ გავარემონტო ეს დეტალი ისე რომ მინიმუმ 5 წელი მაინც გამიქაჩოს, იგივე კაპეიკა 01 ჟიგულიდან და ოპელ ვექტრადან გამომდინარე, საერთოდ არ შევხებივარ ოპელ ვექტრას ისე დაასრულა ოჯახშიმოღვაწეობა და მეორე კიდე რაც ცხონებულმა მამაჩემმა იყიდა ასევე ხელუხლებლად მუშაობს, იმ ჟIგულზე კიდე საბჭოეთი რო იშლებოდა მაშინმახსოვს გამოცვალა მამაჩემმა მანჟეტები და მერე ტაქსაობდა 1996-2007 წლამდე და სულ 1 ხელ გამოცვალა ამ ხნის განმავლობაში. რა არი რა უბეუდრება ჭირს მანქანას შეგიძლიათ მითხრათ? შევულოცო ![]() ![]() დანარჩენი მანქანა მუშაობს საათივით... ოღონდ არ მითხრათ ახლა რომ მაგ ერთი დეტალის გამო მანქანა ჯართში ჩავაბარო |
|
|
![]() ![]() |