IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
gentoo
გამოხმაურება Sep 2 2012, 18:56
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




სალამი.
მოკლედ მაინტერესებს ვინმეს თუ გაგიათ ან გინახავთ აქ ვინმეს ეგ გაეკეთებინოს.

ინტერქულერი გამოვიტანე წინ. თანაც ისე, რომ ტვინტურბო სისტემა არ გამიუქმებია.
VR4-ის ბაზაზე ავაწყვე ყველაფერი ქახნულად. უბრალოდ დროსელის შემოტრიალება მინდა.
თერმული სპეისერიც დაუდე გრიმსპიდის. CAI-იც დაუყენე. გრედი იმენიჯ ულტიმეიტეც, ვიხლოპიც გამოუცვალე ბაჩოკი და შუაწელი, თერმო აბმოტკა მივეცი მთლიანა დაუნპაიპამდე და ძრავს რომ ავაწყობ.
მინდა ეგრევე მივცე ნასტროიკა, იმიტომ რომ აბკატკაზე პირველი 50 კმ დატვირთვის მიცემა მინდა რომ კოლცოები
მოჯდეს საკაიფოდ.

ეს შეკითხვები ტუნერების მიმართ არის. ტელეფონზე რო არ ვუხსნა ბარემ აქ დავწერ მეთქი.
maxouni. შევძლებთ ამ მოდებით პირველივე დაქოქვაზე მივცეთ ნასტროიკა სმესს და ზაჯიგანიას, ისე რომ 50 კმ
სანამ გავივლი გაზგაყრილმა რო ვიარო? smile.gif
დავიღალე ძაან და ბოდიში ძაან აბდაუბდათ მიწერია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Sep 2 2012, 19:31
გამოხმაურება #2


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gentoo


შენ აღარ ხუმრობ ხომ იცი smile.gif წარმატებები !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 2 2012, 20:30
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ხო კიდევ დახუია იბ ოლშე რაღაცეები გაუკეთე რისი დაწერის თავიც არ მაქვს.

ერთერთი მათგანი არის. და ჩემი აზრით ყველაზე კარქი და სასარგებლო მოდი რაც კი ოდესმე გამიკეთებია:

Crankcase Evacuation System Drag Race Evac Pcv New

ასევე დროსელიც გაგრილებაც გავაუქმე. პორტინგსაც ვუკეთებ, ოღონდ ისე რომ არ დარღვეს იქ ჰაერის ნაკადის ტურბულენტობა smile.gif


ვხუმრობ. იმიტომ რომ ძალიან მცირე ბიუჯეტით ვაკეთებ ამ ყველაფერს.

ჰო stage 2 clutch ყველაზე მეტად ეს მახარებს smile.gif დამსუბუქებული მახავიკით, შორთ შიფტერით და რამე.
ჩემთვის ვაწყობ რო გავისწორო. მინდა ფორმაში იყოს ჩემი LEGACY wink.gif

მადლობა ვადა შენც!!!!!!!!!!! წარმატებები biggrin.gif



მსუბუქი შკივის დაყენება მინდოდა მაგრამ ამან დამაეჭვა.


საკუთარი თემის გამოფება გამომივიდა. მაგისთვის ცალკე თემის გახსნა არ გირს.

http://www.atiracing.com/products/dampers/damper_dinan.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Sep 2 2012, 20:34
გამოხმაურება #4


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gentoo
ციტატა(gentoo @ 2nd September 2012 - 21:29) [snapback]421337[/snapback]
საკუთარი თემის გამოფება გამომივიდა. მაგისთვის ცალკე თემის გახსნა არ გირს.



რად გინდა ცალკე თემა. საკუთარ ავტოდრომში დაწერე და დიდი სიამოვნებით მოგისმენ (წავიკითხავ). smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 6 2012, 23:34
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




პაუკს თუ შემოატრიალებ ამაზე ნაკლები არ უნდა გააკეთო

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 7 2012, 00:08
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ისე ამოწევდა ტურბოს ზემოთ კაცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 7 2012, 00:45
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RACKER @ 7th September 2012 - 01:08) [snapback]422419[/snapback]
ისე ამოწევდა ტურბოს ზემოთ კაცი

სიამოვნებით, მაგრამ დაუნფაიფია მაგარი საჩალიჩო

ამიტომ მე ასე ვაპირებ

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 7 2012, 08:58
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ვიცი ეგ პროდრაივის wrc style ინტერქულერია.

და რაც დაწერეთ ძვირი არის.
standalone
garret, piping.
fpr, injectors
3-port solenoid
headers.

იმპრეზა რო მყავდეს ვიჩალიჩებდი.
სხვათაშორის აზრი არ აქვს პაიპინგი გრძელი იქნება თუ მოკლე.
იმიტომ რომ სხვაობას არ იძლევა. დინო გრაფები ვნახე და ერთი და იგივეა თითქმის.
მე თითქმის არ ვცვლი არაფერს. უბრალოდ იაფად დავითრიე ნაწილები და ვაწყობ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 7 2012, 10:25
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




gentoo
გვეღადავები ხო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 7 2012, 11:00
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
არა ტო 3 დღეა ვკითხულობ მაგაზე 300 გვერდიანი თემებს რას ამბობ ტო.

შენ თუ სხვანაირად იცი და გვასწავლი კარგს იზავ. შენ გექნება მაგის გამოცდილება შოტა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 7 2012, 22:04
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 7th September 2012 - 09:58) [snapback]422480[/snapback]
სხვათაშორის აზრი არ აქვს პაიპინგი გრძელი იქნება თუ მოკლე. იმიტომ რომ სხვაობას არ იძლევა. დინო გრაფები ვნახე და ერთი და იგივეა თითქმის.

რას ამბობ, როგორ არ ცვლის?
ტურბინის ძირითადი პარამეტის წარმადობა, და იზომება CFM-ებში, რაც ნიშნავს იმას თუ რამდენ კუბურ ფუტ ჰაერს გაატარებს წუთში . დავუშვათ გვაქვს 50 კუბური ფუტის სივრცე(ანუ ძრავის მოცულობას + კოლექტორის მოცულობა + ინტერქულერის მოცულობა + პაიპინგის მოცულობა) თუ ტურბინის წარმადობა არის 500cfm, ამ სივრცის შევსების დრო = 50/500 წთ(6წმ) და თუ ტურბინის მიერ შესავსები სივრცე 100 კუბური ფუტია, ფარულ შესაბამისად მიიღებს შემდეგ სახეს შევსების დრო = 100/500 წთ(12წმ) .
შენ თუ აქ სხვაობას ვერ ხედავ, მაშინ შეგიძლია პირდაპირ გამოსცადი ისეთ მანქანაზე რომელსაც ფრონტალური უყენია, ანუ ჯერ ნახე რამდენ აბაროტზე დაისპულება ფრონტალურით და მერე დააყენე ტოპმოუნთი და ნახავ რომ მთელი 500 აბაროტით დაბლა დაიწევს სპულაპი.
ეს ლოგიკურიცაა თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ ძრავის მოცულობა 2 ლიტრია, ხოლო ქარხნულ და დიდ ფრონტალურ ინეტერქულერებს შორის სხვაობა 6-7 ლიტრი(ფაიფინგიანად).
ციტატა(gentoo @ 7th September 2012 - 12:00) [snapback]422512[/snapback]
არა ტო 3 დღეა ვკითხულობ მაგაზე 300 გვერდიანი თემებს რას ამბობ ტო.

გაითვალისწინე რომ დინოზე ფრონტალურის ეფექტი საერთოდ არ ჩანს, რამეთი დინო ვენტილატორი ვერ უბერავს იმდენ ჰაერს რომ 100კმ/სთ სიჩქაარის ემულაცია გააკეთოს და ინტერქულერი კარგად გააგრილოს

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=807772
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 8 2012, 00:46
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




სხვაობა არის მაგრამ 500 ბრუნი მე მგონი ძალიან ბევრია. 50-100 -ს კიდე აიტანდა კაცი.
ის რომ wrc სხვანაირად აწყობს ინტერქულერს ბევრს არაფერს ნიშნავს. მაგას სულ სხვა მიზეზები აქვს. რატომაც ქნეს ეგრე.

ჩემი
1500 -იწტებდა სპულვას. ანუ დადებითში გადადიოდა და 2-ზე უკვე 0.3-04 ბარი ეჭირა. ახლა არ მახსოვს ზუსტად ლოგი მიგდია სადღაც და იქ ვნახავ და შევადარებ მერე.
ფრონტალურის გარეშე ვბერავდი 1.3+ ბარს. პრობლემების გარეშე. ნუ ლოგში დეტონაციები არ ჩანდა მაგას ვგულისხმობ მე.
ფრონტალურით ავაწყობ მალე და ვნახავ რამდენზე დაბერავს. თუ ძაან გალაგა მაგის ტოპ მაუნტად გადაკეთებას ნახევარი საათი უნდა... მე იმხელა სიმძლავრე არ მაქვს რომ აზრი ქონდეს ფრონალურ ვიცი მაგრამ ამას სხვა მიზეზების გამო ვაკეთებ... გართობის მიზნით... ესე მისწორდება და იმიტომ...
თუ რაიმე გვერდითი ეფექტი ექნება ჰო კაი თუ არადა არაფერი დიდი ტრაგედია მაგით არ მოხდება და არც $$ ვკარგავ.

უბრალოდ. CAI, პორტინგი, თერმოიზოლაცია, სმესის და ზაჟიგანიის ნასტროიკით და მექანიკით ვფიქრობ ოდნავ უფრო სწრაფი იქნება რაც მე სრულიად მაკმაყოფილებს ამ ჯერ ად.

რაც შეეხება EMS.
ეხლა ვფიქრობ რომელი ჩამოვიტანო. დღეს და ხვალ უნდა გადავწყვიტო.
რამე Standalone მინდა, მაგრამ ეგ რომ ვქნა, მაშინ უნდა მივატუნინგო რო გამართლებული იყოს ამდენი ხარჯი. რო მივატუნინგო, ტურბინები, საწვავის სისტემაც უნდა, შევცვალო, ვიხლოპიც, ინტერნალებიც და ა.შ. ისედაც დიდი ხანია უმანქანოდ ვარ თან ძალიან ძვირი გამოდის ეგ ყველაფერი.

მოკლედ ამჯერად მარტო ლაით ტუნინგს დავჯერდები... ანუ AEM FIC 6
მაქსიმუმ ჩუსტი წიგნის ავტორმა იბაზრა თვითონ რომ ფრონტალურს და ტოპ მაუნტს შორის მცირედი განსხვავებაა და ჩვეულებრივი იუზერი მაგას ვერ შეატყობსო.

რამდენ მაქანაზეა ქარხნულად ფრონტალური და არაფერი. ვიცი რასაც შენ წერ სწორია და ლოგიკურიც მაგრამ რეალურად მე ეგ პრობლემას არ მიქმნის ეხლა...
კიდევ ბევრი რამე მაქვს სასწავლი და გასაკეთებელი ამიტომ ვსწავლობ ნელნელა აქედანაც და იქიდანაც. ვვითარდები.
გამოვა გამოვა არ გამოვა და მისი დედაც იქ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 10 2012, 21:17
გამოხმაურება #13


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gentoo
და როგორ გგონია საკმარისია ვრ4-ის ინტერქულერი ლეგასისთვის? ანდა პაიპინგების დიამეტრები როგორ შეარჩიე? huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 10 2012, 22:09
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ებიჯო ავაწყობ და რაც იქნება პრობლემა იმას მოვძებნი.

არ ეყოფა vr4-ის cfm პლოუ?

პაიპინგი რაც ქახნულად ეყენა ისააქ.
ყოველ შემთხვევაში ეხლა რაც აქვს იმას აჯობებს. მაგასი 100% ვარ დაწმუნებული.

ხვალიდან ვიწყება აწყობას და ლოგსაც დავდებ მერე.
ვეცდები IAT-იც დაუყენო. ასევე მომვალში ვაპირები alkis დაყენებასაც. რაც დიდი ხნის წინ ჩავიფიქრე.

ეგრე ზუსტად ვერ გათვლი ყველაფერს. კოლხოზის პირობებში.
ამიტომ უნდა იმოქმედო ჯერ და მერე რა პრობლემაც შეგხვდება სპეტ ბაი სტეპ აღმოფხვრა. მე ასე მესმის ტუნინგი. არ ეყოფა ინტერქულერი - უფრო დიდს დაუყენებ. როგორ მივხვდები რო არ ყოფნის? ეგ რთული თემაა ცოტა..
ვისაც სხანაირად ესმის გააკეთოს სხვანაირად. smile.gif განსაკუთრებით მაშინ როცა არც ტურბინის შეცვლის ფული გაქ და არც რაიმე წესიერი დიდი ინტერქულერის.

სხვათაშორის ტრუბები ტიტქმის მტლიანად სილიკონია და დიამეტრიც საკმაოდ მცირე აქვს შესასვლელში, და გამოსასვლელში ნელნელა იზრდება დროსელისკენ რაც იდეალურია ჩემტVის.

დღეს კარგი რაღაცეები ჩამომივიდა. სამწუხაროდ არ მაქვს დრო ნერვები და ფოტოპორატი რომ სურათები გადაუღო. ყველაფერს რასაც ვაკეთებ. ვცდილობ ყველაფერს მივაქციო ყურადღება. რაზეც მყოფნის რესურსი დრო და ფული smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 10 2012, 22:09
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ეყოფა თავისუფლათ მაგაზე არ ინერვიულოთ.
მაგრამ დდი შედეგი არ ექნება. პირიქით ლაგი მოიმატებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 10 2012, 22:12
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
ლაგი რას ქვია?
სპულაპს ზუსტად იგივე დროს დაიწყებს. 1500-ზე

throttle response ხომ არ გულისხმობ? თუ MAF-ის ლაგს ?

ჰოდა ოდნავ რო დავწიო წინ ზაჟიგანია დეტონაციები სანამ არ მექნება.
+წყალი ჩავასხა და ცოტა აგრესიული სმესი მივცე.
შედეგი არ ექნება მაინც?


ვისაც წინ აქვს ინტერქულერი დროსელ შემოტრიალებული უფრო ცუდი შედეგი აქვთ ანუ.
ლაგი გაიზრდება ცოტა, მაგრამ სამაგიეროდ ინთეიქის ტემპერატურა იქნება სტაბილური და იმედია ცოტა დაბალი უფრო. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 10 2012, 22:16
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(gentoo @ Sep 10 2012, 19:12) [snapback]423201[/snapback]
RACKER
ლაგი რას ქვია?
სპულაპს ზუსტად იგივე დროს დაიწყებს. 1500-ზე

throttle response ხომ არ გულისხმობ? თუ MAF-ის ლაგს ?

ჰოდა ოდნავ რო დავწიო წინ ზაჟიგანია დეტონაციები სანამ არ მექნება.
+წყალი ჩავასხა და ცოტა აგრესიული სმესი მივცე.
შედეგი არ ექნება მაინც?
ვისაც წინ აქვს ინტერქულერი დროსელ შემოტრიალებული უფრო ცუდი შედეგი აქვთ ანუ.
ლაგი გაიზრდება ცოტა, მაგრამ სამაგიეროდ ინთეიქის ტემპერატურა იქნება სტაბილური და იმედია ცოტა დაბალი უფრო. smile.gif

შედეგი იქნება როგორ არა.
მაგარმ რეალურად ჯამში შეიძლება არ მოგცეს შედეგი დიდი თქო და რატო.
ლაგი გაგეზდება ველა ვარიანტში ანუ 1500 თუ გადიოდა ბუსტზე ფრონტალურით ვერგავა მასე მალე.
ნუ პაიპინგის დიამეტრს გააჩნია.
მეპის გააგრესიულებას კი შეძლებ. ეგ რათქმაუნდა გაცივდება ქულერი
ზამთარში კარგ ეფექტს მოგცემს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 10 2012, 22:24
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER

ალკოჰოლი/წყლის 50/50 სმესის გაკეთებას ვაპირებ უეჭველი და მერე გააგრესიულებას. შენი დახმარებით.

როგორ ფიქრობ სერიოზულ შედეგს მივიღებ? სანამ დაშლილი მაქვს ყველაფერი. მირჩიე კიდევ რა გავაკეთო.
ყველა იდეებს განვიხილავ.

მალე AEM FIC 6-იც ჩამოვა.
დამატებბითი იჯექტორი მინდა. ტუმბო. კონტროლერი და ა.შ ეხლა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 10 2012, 22:38
გამოხმაურება #19


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




gentoo
რა წნევის დაბერვას აპირებ?
1 ბარზე დიდი ეფექტი არ ექნაბა წყალს და მეთანოლს. მაღალ წნევაზე კი კარგი ეფექტი აქ
სისტემა იყიდე მეთანოლის თუ როგორ აპირებ დაყენაბს?
სანამ ააწყობ რაც მე გავაკეთე ისინი გააკეთე ყველაფერი. თU არ გეზარება რათქმაუნდა ძალიან შრომატევადია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 10 2012, 22:52
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
1.3 მეტს უბერავდი თითქმის 1 წელი. 1.3 მეტს ვერ ხედავს ლოგი და რამდენი იყო წნევა არ ვიცი ზუსტად.
სქელი 1.3 მმ პრაკლადკით მქონდა აწყობლი ძრავი.

ეხლა წავიკითხე რომ სქელი პრაკლადკა მაინცდამაინც არაა კარგი გზა კომპრესიის დაგდებისთვის. პორშინებით ჯობია დააგდო თუ აგდებ და მე საერთოდ გადავწყვიტე ისევ სტოკი კოპრესია გავხადო 9:1 მფონი ჰო? 0.8 მმ OEM რკინის პრაკლკადკით, რომელიც უფრო ძლიერიცაა და გამძლეც.
დავბერო სადღაც 20-24 psi
დავაყენო EGT, UEGO.
AEM FIC6
ინტერნალები არ ვიცი მგონი სტოკი დარჩება.
ეხლა ვკლადიშებს ვცვლი. ვაშლიფობკებ და ვიწყებ ძრავის აწყობას.
პორტინგი მეც მინდა და თუ დამეხმარები რჩევებით და ნოუ ჰაუს გაზიარებით კარგს იზავ.

ალბათ კიტს ვიყიდი ალკოჰოლისთვის, მაგრამ ძვირია. ერთი შეხედვით მარტივი სისტემაა და მაგის გაკეთება/გაკოლხოზება არ უნდა იყოს რთული. ჯერ არ წამიკითხავს მაგაზე არაფერი. ანუ 2 სტეიჯ და ეგეთი რაღაცეები რას ნიშნავს არ ვიცი.

AEM როგორც ვიცი აქვს დამატებითი ინჯექტორების კონტროლი და მაგი ვერ გაქაჩავს კონტროლერის როლს?
თუ aquamists თავისი კონტროლერი ჭირდება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 

TOP.GE

Recomended: Subaru-Motors.ge