![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
ტრასაზე გამეთიშა სპიდომეტრი,ამინთო ჩეკი,მივიყვანე დიაგნოსტიკაზე და ამომიგდო transfer duty solenoid... გავხსენი კარობკა,შევამოწმებიე ელექტრიკს და კარობკაში რო 5 სოლენოიდია ხუთივე მუშაობს,,ავზბორეთ ისევ...შევამოწმეთ მერე ხვასტავოიში რო ბლოკიროვკის სოლენოიდია,,აგმოჩნდა ის დამწვარი,,როგორც ჩანს მანქანა ორ ხიდზე მუშაობდა და მე ვერ შევნიშნე,,,,
ახლა მაინტერესებს რა შუაშია სპიდომეტრი ხიდდთან???? ხო,რო არდამავიწყდეს 20 დგეა მინთებს "at oil Temp" დაჩიკი..მაგ კიდე ვერ გავარკვიე რას ნიშნავს?? კარობკაში ტემპერატურის დაჩიკი მუშაობს..ზეთი ყველგან ახალი შეცვლილი მაქვს... ვიმყოფები ბათუმში და სუბარუ ფორესტერი 1998 წლიანი,ამერიკული ცოტა ჩინურად ეჩვენებათ ჩვენს მოხელეებს.. იქნებ დამეხმაროთ და დადოთ კომენტარები ამ საკითხზე..მადლობა წინასწარ.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 4-May 12 მდებარ.: g] მომხმარებელი № 2,673 ![]() |
ციტატა(teno @ Aug 19 2012, 01:51) [snapback]418280[/snapback] ტრასაზე გამეთიშა სპიდომეტრი,ამინთო ჩეკი,მივიყვანე დიაგნოსტიკაზე და ამომიგდო transfer duty solenoid... გავხსენი კარობკა,შევამოწმებიე ელექტრიკს და კარობკაში რო 5 სოლენოიდია ხუთივე მუშაობს,,ავზბორეთ ისევ...შევამოწმეთ მერე ხვასტავოიში რო ბლოკიროვკის სოლენოიდია,,აგმოჩნდა ის დამწვარი,,როგორც ჩანს მანქანა ორ ხიდზე მუშაობდა და მე ვერ შევნიშნე,,,, ახლა მაინტერესებს რა შუაშია სპიდომეტრი ხიდდთან???? ხო,რო არდამავიწყდეს 20 დგეა მინთებს "at oil Temp" დაჩიკი..მაგ კიდე ვერ გავარკვიე რას ნიშნავს?? კარობკაში ტემპერატურის დაჩიკი მუშაობს..ზეთი ყველგან ახალი შეცვლილი მაქვს... ვიმყოფები ბათუმში და სუბარუ ფორესტერი 1998 წლიანი,ამერიკული ცოტა ჩინურად ეჩვენებათ ჩვენს მოხელეებს.. იქნებ დამეხმაროთ და დადოთ კომენტარები ამ საკითხზე..მადლობა წინასწარ.. ბატუმში ვერც ჩემ მაქანას გაუგეს, ტბილისში წაიყვანე თუ არა სულ აურევ მანდ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
magti
მაქ ჩასვლა ცოტა ძვირი სიამოვნებაა.. დგეს მიყიდეს სოლენოიდი,იმედია სწორად შემირჩიეს,სურათები გადავუღე და გავაგზავნე თბილისში,ვნახოთ როგორი ჩამომივა და თუ აეწყო.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
ეტყობა აქ ახლების წერილებს არკითხულობენ,თორე ამდენს არვიმწვალებდი..
![]() ორჯერ კარობკა მომახსნიენ,, რამდენი Nაწილები შემაცვლიენ და პრობლემა ვერ მომიხსნენ მოხელეებმა,ერთმა არა,სხვადასხვასთან ვიყავი..ბოლოს რო გავარკვიე რისი ბრალი იყო,მე შემრცხვა მოხელეების მაგივრად..ზატო ფული კი წაიღეს!!!.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,720 რეგისტრ.: 13-August 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,323 ![]() |
ციტატა(teno @ 21st August 2012 - 09:11) [snapback]418710[/snapback] ეტყობა აქ ახლების წერილებს არკითხულობენ,თორე ამდენს არვიმწვალებდი.. აქ ყველას პრობლემებს იზიარებენ გინდა ახალი იყოს და გინდა ძველი, უბრალოდ დაემთხვა ისე რომ 19-ში უმეტესობა წასული იყო და აქ შემოსახედად არ ეცალათ. ეხლა თქვი რისი ბრალი იყო, არ თქვა პრედახრანიტელი, ან რომელიმე შტეკერი იყო გამოვარდნილი თქო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
maxo
გამარჯობა სპიდომეტრის პრივოდი მოვხსენი,დავაჩაქუჩე და მივაყენე.. სპიდომეტრი ხო მქონდა გაფუჭებული,პლიუს ჩეკს და at oil temps მინთებდა,,როგორც კი სპიდომეტრი ამუშავდა ორივე ნათურა ჩააქრო.. გაითიშება სპიდომეტრი ორივე ნათურა გაანთებს,მოვხსნი იმ ნაწილს,მივაბამ ისევ,ამუშავდება!!..შესაცვლელია მაგ პრივოდი და პრობლემა მოხსნილია.. ორჯერ კარობკა მომახსნიენ,სოლენოიდი შემაცვლიენ.. მერე ეჭვი შევიპარე იმ მოხსნილი სოლენოიდის გაუმართაობაში,,შევამოწმებიე და მუშაობს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
ციტატა(teno @ 21st August 2012 - 10:00) [snapback]418723[/snapback] სპიდომეტრის პრივოდი მოვხსენი,დავაჩაქუჩე და მივაყენე.. სპიდომეტრი ხო მქონდა გაფუჭებული,პლიუს ჩეკს და at oil temps მინთებდა,,როგორც კი სპიდომეტრი ამუშავდა ორივე ნათურა ჩააქრო.. გაითიშება სპიდომეტრი ორივე ნათურა გაანთებს,მოვხსნი იმ ნაწილს,მივაბამ ისევ,ამუშავდება!!..შესაცვლელია მაგ პრივოდი და პრობლემა მოხსნილია.. ორჯერ კარობკა მომახსნიენ,სოლენოიდი შემაცვლიენ.. მერე ეჭვი შევიპარე იმ მოხსნილი სოლენოიდის გაუმართაობაში,,შევამოწმებიე და მუშაობს ხოდა აბა გამოიცანი რისი პრობლემა გაქვსსს? ![]() ადექი და შენც გამოცვალე ეგ პრაოდი როგორც ჩანს კონტაქტები არ გივარგა ანდა ეგ პრაოდი სადღაც არის გაწყვეტილი და დაისვენებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 ![]() |
ერთი მითხარით რისი მომსახურება ვარგა ბათუმში
ექიმი გინდა და თუ გეზიზღება შენი თავი მიდი მაშინ, სიმამრს კუჭი სტკიოდა რამდენი ხანი, მივიდა და გულზე უმკურნალეს, გაუსკდა კუჭი ამასობაში და მერე მიხვდნენ ![]() ხელოსნებიც იგივეა ზუსტად, მანქანის მაგნიტოფონის ჩადგმა მინდა რაც აქეთ ვარ, ფოთიდან პირდაპირ აქეთ ჩამოვედი დასასვენებლა და ისევ უკან მიმაქვს თბილისში, იქ უნდა ჩავდგა. ასე მეგონა ახალ მაფონს იგონებდნენ. თეგეტაში უნდა მისულიყავი მარა მაგაშიც ეჭვი მეპარება რამეში რომ გაერკვიეთ... კაროჩე თბილისში რომ ხარ ხმა არ უნდა ამოიღო სხვასთან შედარებით რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
giurza
ახლა კი გამოვცლი,,სანამ მიაგნენ 300 ლარი დამიჯდა და მენანება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(teno @ 19th August 2012 - 02:51) [snapback]418280[/snapback] 20 დგეა მინთებს "at oil Temp" ეგ არის ავტომატური კარობკის ზეთის დაჩიკი, როცა კარობკაში ზეთი გადახურდება მაშინ ანთებს ხოლმე. თუ 20 დღე ეგრე დადიოდი... ციტატა(teno @ 19th August 2012 - 02:51) [snapback]418280[/snapback] როგორც ჩანს მანქანა ორ ხიდზე მუშაობდა და მე ვერ შევნიშნე ფორესტერზე ხიდები არ ითიშება, პასტაიანი მუშაობს წინაც და უკანაც და რა უნდა შეგენიშნა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 22nd August 2012 - 16:22) [snapback]419081[/snapback] ფორესტერზე ხიდები არ ითიშება, პასტაიანი მუშაობს წინაც და უკანაც და რა უნდა შეგენიშნა? ავტომატზე ითიშება ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 22nd August 2012 - 16:40) [snapback]419086[/snapback] ავტომატზე ითიშება დამცველით რომ ითიშება ვიცი, მეც ავტომატი მყავს, ამ კაცმა სხვა კონტექსტში დაწერა ციტატა(teno @ 19th August 2012 - 02:51) [snapback]418280[/snapback] შევამოწმებიე ელექტრიკს და კარობკაში რო 5 სოლენოიდია ხუთივე მუშაობს,,ავზბორეთ ისევ...შევამოწმეთ მერე ხვასტავოიში რო ბლოკიროვკის სოლენოიდია,,აგმოჩნდა ის დამწვარი,,როგორც ჩანს მანქანა ორ ხიდზე მუშაობდა და მე ვერ შევნიშნე,,,, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
karlo-fan
შევამოწმე კარობკაში მაგ დაჩიკი და მუშაობს,,ეტყობა სხვა რამესაც ემსახურება მაგ at oil temp.. რაც შეეხება ხიდებს,შეცდომა შემოვიტანე თემაში,მუშაობს ყველაფერი..სპიდომეტრის სიჩქარის სენსორი ყოფილა გაფუჭებული და ტყულა იძრომიალენ კარობკაში,, ,ხან მუშაობს მაგ სენსორი და ხან არაა..ვიყიდი ამ დღეებში,გამოვცლი და ვნახოთ რაიქნება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
teno
ციტატა(teno @ 23rd August 2012 - 00:46) [snapback]419175[/snapback] შევამოწმე კარობკაში მაგ დაჩიკი და მუშაობს,,ეტყობა სხვა რამესაც ემსახურება მაგ at oil temp. AT OIL TEMP - ავტომატური კარობკის ზეთის ტემპერატურა. დაჩიკი რო მუშაობს სწორედ მაგიტომ აგინთო და გეუბნევა რომ კარობკაში ზეთს დედა აღარ ყავს და შეცვალეო... ეგრე მოუვიდა ჩემსასაც, უბრალოდ ამინთო თუ არა მეორე დღესვე შევცვალე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
karlo-fan
მაგ რო ამინთო მეც შევცვალე მატორიდან დაწყებული კარობკამდე დამთავრებული ზეთი.. რა ზეთი გისხია? ხარისხზე ხოარაა დამოკიდებული? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 23rd August 2012 - 10:06) [snapback]419195[/snapback] AT OIL TEMP - ავტომატური კარობკის ზეთის ტემპერატურა. ეგ დაჩიკი იმიტომ კივის წივის რომ სიჩქარეს ვეღარ აკონტროლებს მანქანის კომპიუტერი და შესაბამისად არ იცის რა სიჩქარით მოძრაობ, შეიძლება ზეთი გადახურდეს და კარობკაც დაიბრიდოს, ამიტომაც ანთია ეგ AT OIL TEMP რომ ყურადღება მიაქციო და მაღალი სიჩქარით არ იარო. როცა მაგ პროვოდ გამოცვლი თუ რაც არის, პრობლემაც მოგვარდება. A prudent person would be suspicious that a flashing AT coolant lamp just after the install of your AFC is mere coincidence and would question whether "the afc install is good all wires connect and everything is right." In any event, the flashing AT Oil Temp light indicates that the Transmission Control Module (TCM) has detected a problem and is trying to tell you about it. Here's the procedure for interrogating the TCM for the 2002 Impreza (all variants). It's one of those secret handshake procedures reminiscent of the pre-OBD ECU days. I swear I'm not making this up. 1) Warm up the engine 2) Turn the ignition switch OFF 3) Turn the ignition switch ON 4) Start the engine 5) Drive the vehicle at speeds greater than 12 MPH 6) Stop the vehicle 7) Depress the brake pedal and move the gear selector to "1" 8) Turn the ignition switch to OFF 9) Turn the ignition switch to ON 10) Move the gear selector to "2" 11) Move the gear selector to "1" 12) Move the gear selector to "2" 13) Move the gear selector to "3" 14) Move the gear selector to "D" Now examine the AT Oil Temp light again: If the light's blinking 4 times a second, then the problem is most likely a power supply or ground problem. If the light's blinking 2 times a second, then the TCM believes all is normal. If the light's on solid or not on at all, then there's a problem with the light's circuit. If the light's blinking with one or more long (1.2 sec) pulses, followed by one or more short (.2 sec) pulses followed by a 1.5 sec pause, then you're seeing a TCM diagnostic trouble code (DTC). The long pulses indicate "tens" and the short ones indicate "ones" so you add up the number of long pulses to get the left digit of the DTC and you add up the number of short pulses to get the right digit of the DTC. DTCs are two digits long (e.g. 23, 36, etc.). The end of the "ones" is indicated by a 1.5 second pause. Then, if that is the only DTC stored, it begins repeating that DTC with the "tens" again. However, there may be more than just one DTC stored, in which case they are spit out sequentially with 1.5 sec pauses between them, until the whole sequence repeats again. If you can actually retrieve a DTC from the hocus pocus above, report it here and I can tell you what it signifies. |
|
|
![]() ![]() |