![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11 რეგისტრ.: 26-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 419 ![]() |
მოკლედ ცეგან ამასთან დაკავშირებით თემას ვკითხულობდი და ის საბედნიეროდ დაიხურა, რადიატორის სახურავმა გადაგვარჩინა
![]() აი ჩემს შემთხვევასი ჩანს რომ უფრო რთული პრობლემაა. ფორიკა მყავს 97 იანი ამერიკული და გგავლილ;ი აქვს 160 000 მილი (ვიცი ბევრია) წყალი ამიდუღა და ვისთან არ ვიყავი, თავიდან რადიატორი იქნება გაბიდნულიო, ვკითხე ვისგანაც ვიყიდე და გაცმენდილი მაქვს 1 თვის წინო, მერე თავსახურიო, მერე აუდში ავიყვანე და CO არ ამოაგდო, ვითომ დავმშვიდდი მაგრამ ეხლა ცოტა მეეჭვება, რადიატორის კრიშკაც შევცვალე, თერმოსტატიც, ამნტიფრიზიც ჩავასხი, დაჟე თერმოსტატის გარეშე ვიარე და ისეც აადუგა ცოტა გვიან. მოკლე პ[რობლემა რასია იცით?! აბაროტზე ადუღებს, ჩვეულებრივად რო ვიარო, ნაგრუსკის გარეშე, არ მიდუღებს, როგორც ნაგრუსკას მივცემ და მერე ან გავაჩერებ ან შევანელებ, ეგრევე ცევს ტემპერატურას, მერე ისევ აგდებს. რას ფიქრობთ, რა შეიძლება იყოს გარდა პრაკლატკებისა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
იქნებ და პომპა არ მუშაობს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
პომპა რო არ მუშაობდეს ეგრევე აადუებდა
ძეთი შეამოწმე შუპზე? პატარა ბუშტები თუ არის ზნაჩიტ პრაკლადკაა. დაჩიკის ისარი სადამდე მიდის? მეც ეგრე მეგონა ასტრაზე რო მიდუღებდა თავის დროზე და თურმე ნორმალური ყოფილა . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
და CO-თუ არ აღმოჩნდა პრაკლატკა როგორ იქნება?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
bero
ვინტილატორის მიაქციე ყურადღება როგორ მუშაობს თუ ყველაფერი წესრიგშია ეგღა რჩება, მაგხელა პრაბეგს პრაკლატკები ებრიდებათ, 2,5 ძრავით არის? http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...amp;#entry38274 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 26th October 2009 - 15:17) [snapback]46289[/snapback] ვინტილატორის მიაქციე ყურადღება როგორ მუშაობს ვაბშე ირთვება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
სულ რო არ ირთვებოდეს დაწვავდა ძრავს , 1 მომენტია კიდევ და ყველამ გაითვალისწინეთ ,
კონდიციონერის რადიატორის და მატორის გაგრილების სისტემის რადიატორის შორის არის რაღაც ადგილი (2---3 სმ ), გვერდები და დაბლითა მხარე შეავსეთ ლიპუჩკა ბუბკით რო თვით ნაკადით შემოსული ჰაერი გვერდის ავლით არ შევიდეს კაპოთქვეშეთშ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ Oct 26 2009, 15:02) [snapback]46287[/snapback] პომპა რო არ მუშაობდეს ეგრევე აადუებდა ძეთი შეამოწმე შუპზე? პატარა ბუშტები თუ არის ზნაჩიტ პრაკლადკაა. დაჩიკის ისარი სადამდე მიდის? მეც ეგრე მეგონა ასტრაზე რო მიდუღებდა თავის დროზე და თურმე ნორმალური ყოფილა . ოპელი ეგრეა თან ასტრა რპცა თერმო დაჩიკი 100 აჩვენებს მაშინ ყოფილა მაგის ტემპერატურა იდეალური ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
უი, ეხლა შემოვიხედე აქ...
წყალი ხომ არ აკლია საერთოდ??? ეგეც სანახავია პირველ რიგში... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(bero @ Oct 26 2009, 14:23) [snapback]46279[/snapback] მოკლედ ცეგან ამასთან დაკავშირებით თემას ვკითხულობდი და ის საბედნიეროდ დაიხურა, რადიატორის სახურავმა გადაგვარჩინა ![]() აი ჩემს შემთხვევასი ჩანს რომ უფრო რთული პრობლემაა. ფორიკა მყავს 97 იანი ამერიკული და გგავლილ;ი აქვს 160 000 მილი (ვიცი ბევრია) წყალი ამიდუღა და ვისთან არ ვიყავი, თავიდან რადიატორი იქნება გაბიდნულიო, ვკითხე ვისგანაც ვიყიდე და გაცმენდილი მაქვს 1 თვის წინო, მერე თავსახურიო, მერე აუდში ავიყვანე და CO არ ამოაგდო, ვითომ დავმშვიდდი მაგრამ ეხლა ცოტა მეეჭვება, რადიატორის კრიშკაც შევცვალე, თერმოსტატიც, ამნტიფრიზიც ჩავასხი, დაჟე თერმოსტატის გარეშე ვიარე და ისეც აადუგა ცოტა გვიან. მოკლე პ[რობლემა რასია იცით?! აბაროტზე ადუღებს, ჩვეულებრივად რო ვიარო, ნაგრუსკის გარეშე, არ მიდუღებს, როგორც ნაგრუსკას მივცემ და მერე ან გავაჩერებ ან შევანელებ, ეგრევე ცევს ტემპერატურას, მერე ისევ აგდებს. რას ფიქრობთ, რა შეიძლება იყოს გარდა პრაკლატკებისა? ![]() წყალი ბოლომდე გაავსე ისე რომ გადმოვიგეს მერე დაქოქე 2 წუტის მერე წაუგაზე და დააკვირდი წყლის ბაცჰოკიდან უნდა ამოდიოდეს წყალი (უნდა ფეტქავდეს ) თუ ეგრე აკეთებს პრაკლადკაა სამწუაროდ მატორი გადახურდა და დაიწვა პრაკლადკა. შეიძლება იმიტომ ადუღებს რომ თერმოსტატს დაერხა წყალს დიდ კრუდზე არ უშვებს რომ რადიატორსში შევიდეს და გაგრილდეს და წყალი პარატა კრუგზე დადის და მალეც მაგიტომ დუგდება დაბალ აბაროტზე გვიან მაგრამ მაინც აადუწებს ანუ ტერმოსტატის ბლალიც იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
მოკლედ სად არ ვიქექე და რა არ ვნახე მაგრამ ვერ მივაკვლიე სუბარუს წყლის სისტემის მოკლე და გძელ ხაზს ,
რაც ვნახე და ლოგიკურად მიუდექი ესე გამოდის რომ ჩვენ ჩუბარუს ![]() ![]() ![]() აი თერმოსტატიც კარგათ ჩანს, რომ ცალი მხარე მხოლოდ გაიღება და მეორე მხარეს ვერანაირად ვერ დაკეტავს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Nov 7 2009, 23:47) [snapback]50171[/snapback] მოკლედ სად არ ვიქექე და რა არ ვნახე მაგრამ ვერ მივაკვლიე სუბარუს წყლის სისტემის მოკლე და გძელ ხაზს , რაც ვნახე და ლოგიკურად მიუდექი ესე გამოდის რომ ჩვენ ჩუბარუს ![]() ![]() ![]() აი თერმოსტატიც კარგათ ჩანს, რომ ცალი მხარე მხოლოდ გაიღება და მეორე მხარეს ვერანაირად ვერ დაკეტავს ![]() ზუსტათ ეგეთი თერმოსტატი მოკლე ხაზს რომ კეტავს მოსკვიჩზე ეყენა ვისაც ყოლია და დაუშლია მიხვდება რასაც ვგულისხმობ. სუბარუზე და ნისანზე ორეივე ხაზი ერთდროულად მუშაობს უბრალოდ გრძელი ხაზი დიამეტრში ალბათ 10 ჯერ მეტია და შესაბამისად წყალიც 10 ჯერ მეტი გავა. მილში არანაირი ელექტროკლაპანი არ დგას EJ205 ში ნაგდად, მაგ მილის შუა წერტილში ტემპერატურის დატჩიკია მარტო. ეთი საინტერესო შემთხვევა, ანტიფრისს ღვრის ცოტას მთელი კვრა ყურადგება არ მიმიქცევია და მოვედი სახლში. სანამ გარაჟის კარებს ვაღებდი ვინტილატორები ტრიალებდა ვიფიქრე დავაცდი გაჩერდნენ და მერე ჩავაქრონ მეთქი მოკლედ ველოდები არ თიშავს. ავხადე კაპოტი რადიატორის ზედა მხარე ოდნავ ცხელია მივხვდი რომ ან მე მეჩვენება ან მატორი მოვკალი. შევხედე ტემპერატურის დაჩიკს ნორმას აჩვენებს ჩავაქრე და წავედი სახლში ![]() დილით 1.5 ლიტრი ![]() თუ იმას ხვდება რომ ვინტილატორები ჩართოს იქნებ სალონშიც რამე მანიშნოს. მოკლედ მივხვდი რატომ წვავს ხალხი პრაკლატკებს . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 8th November 2009 - 23:50) [snapback]50507[/snapback] გრძელი ხაზი დიამეტრში ალბათ 10 ჯერ მეტია და შესაბამისად წყალიც 10 ჯერ მეტი გავა. კი ეგრეა და რო გახსნის თერმოსტატი რადიატორიდან მიაქვს უფრო ადვილადთ წყალი ციტატა(Sturbo @ 8th November 2009 - 23:50) [snapback]50507[/snapback] შეკითხვა ტემპერატურის დჩიკი რა პონტში უყენია ამ მანქანას ??? ერთი ხაზით მაინც აწეულიყო თუ იმას ხვდება რომ ვინტილატორები ჩართოს იქნებ სალონშიც რამე მანიშნოს. მოკლედ მივხვდი რატომ წვავს ხალხი პრაკლატკებს . წეით უნდა აჩვენოს , ოდესმე თუ ყოფილა შემთხვევა რომ აწეულა წყლის ტემპერატურა ?( იმის თქმა მინდა რომ გაუმართავია შეიზლება დაჩიკი და ზევით აღარ ადის ) ესეთი რაღაც გააკეთე , სხვა დაჩიკი შეაერთე დაამასე და გააცხელე სანთებელით ან რამე სხვა საშვალებით მიხვდები სალონში მუშაობს თუ არა ტემპერატურის დაჩიკი ( არ არის გამორიცხული რომ ნახევარზე ადის და მერე იჭედება ) მაგ მილში 2 დაჩიკი დგას რომელი რა არის არ ვიცი ზუსტათ მაგრამ ჩემი აზრით ერთი სალონში აჩვენებს ტემპერატურას მეორე ვინტილიატორს ემსახურება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Nov 9 2009, 00:30) [snapback]50518[/snapback] კი ეგრეა და რო გახსნის თერმოსტატი რადიატორიდან მიაქვს უფრო ადვილადთ წყალი წეით უნდა აჩვენოს , ოდესმე თუ ყოფილა შემთხვევა რომ აწეულა წყლის ტემპერატურა ?( იმის თქმა მინდა რომ გაუმართავია შეიზლება დაჩიკი და ზევით აღარ ადის ) ესეთი რაღაც გააკეთე , სხვა დაჩიკი შეაერთე დაამასე და გააცხელე სანთებელით ან რამე სხვა საშვალებით მიხვდები სალონში მუშაობს თუ არა ტემპერატურის დაჩიკი ( არ არის გამორიცხული რომ ნახევარზე ადის და მერე იჭედება ) მაგ მილში 2 დაჩიკი დგას რომელი რა არის არ ვიცი ზუსტათ მაგრამ ჩემი აზრით ერთი სალონში აჩვენებს ტემპერატურას მეორე ვინტილიატორს ემსახურება მასაზე შემოწმება კარგი იდეაა. მადლობა . არასოდეს აწეულა გაჭიმული დგას ყოველთვის მეშვიდე დანაყოფზე მგონი. ამ ნახაზს თუ დავუჯერებთ ერთი დაჩიკი დგას http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 9 2009, 01:10) [snapback]50533[/snapback] მასაზე შემოწმება კარგი იდეაა. მადლობა . არასოდეს აწეულა გაჭიმული დგას ყოველთვის მეშვიდე დანაყოფზე მგონი. ამ ნახაზს თუ დავუჯერებთ ერთი დაჩიკი დგას http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ . 12 და 14 ამ 2 დაჩიკც ვგულისხმობდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 9th November 2009 - 00:26) [snapback]50535[/snapback] 12 და 14 ამ 2 დაჩიკც ვგულისხმობდი ამ კონკრეტულ სურათზე 14 დატჩიკი არაა, თუმცა ეგ დატჩიკის ადგილია, იმიტომ რომ არსებობს 3 კონტაქტიანი დატჩიკები და 2 კონტაქტინები. შესაბამისად 3 კონტაქტიანი 1 ცალი აყენი და 2 კონტაქტიანი 2 ცალი Sturbo ეს რა კარგი კატალოგი დააგდე, სად იყავი აქამდე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 9 2009, 11:32) [snapback]50561[/snapback] ამ კონკრეტულ სურათზე 14 დატჩიკი არაა, თუმცა ეგ დატჩიკის ადგილია, იმიტომ რომ არსებობს 3 კონტაქტიანი დატჩიკები და 2 კონტაქტინები. შესაბამისად 3 კონტაქტიანი 1 ცალი აყენი და 2 კონტაქტიანი 2 ცალი Sturbo ეს რა კარგი კატალოგი დააგდე, სად იყავი აქამდე? რა ვიცი მეგონა იცოდით ![]() ანტიფრიზი გასდის ბლოკზე სუ გუბეები დგას თუ ვინმემ იცის კოლექტორის იგივე პაუკის მოხსნა თუ შეიძლება კონდენციონერის კომპრესორის მოხსნის გარეშე (ფრეონთან ჩალიჩი არ მინდა) და პაუკს ინჟექტორებიც მოყვება ? თუ მოყვება ბარემ გავრეცხავდი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
Sturbo
ციტატა(Sturbo @ 9th November 2009 - 13:28) [snapback]50606[/snapback] ანტიფრიზი გასდის ბლოკზე სუ გუბეები დგას თუ ვინმემ იცის კოლექტორის იგივე პაუკის მოხსნა თუ შეიძლება კონდენციონერის კომპრესორის მოხსნის გარეშე (ფრეონთან ჩალიჩი არ მინდა) და პაუკს ინჟექტორებიც მოყვება ? თუ მოყვება ბარემ გავრეცხავდი. კონდიციონერის კომპრესორის მოხსნა არ უნდა, პაუკი ისე ძვრება და ინჟექტორიც მოყვება, სანამ მოხსნი უკანა მხარე ნახე (ჰაერი საიდანაც შედის პაუკში) მარჯვნიდან და მარცხნიდან აქვს თითო თითო პატარა მილი საიდანაც შეიძლება წვეთავდეს ანტიფრიზი, თუ დაშლი პაუკი ნელა აწიე , დეთონაციის დაჩიკი , ზეთის წნევის დაჩიკი, იქვე ვალის ამთვლელი დაჩიკი , გიდრავლიკა , და თუ არ ვცდები 2 წყლის დაჩიკი, (აკუმილიატორთან 2 ჟგუტი გადადის ან კარობკასთან მანქანის მარჯვენა მხარეს ) ,და რასპრედვალის ამთვლელი, რაც გამახსენდა ეგ არის და ის ორი შლანგი + 3 ბენზინის შლანგი ზედა პადაჩაა შუა აბრატკა დაბლითა ვაკუმი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Nov 9 2009, 17:22) [snapback]50667[/snapback] Sturbo კონდიციონერის კომპრესორის მოხსნა არ უნდა, პაუკი ისე ძვრება და ინჟექტორიც მოყვება, სანამ მოხსნი უკანა მხარე ნახე (ჰაერი საიდანაც შედის პაუკში) მარჯვნიდან და მარცხნიდან აქვს თითო თითო პატარა მილი საიდანაც შეიძლება წვეთავდეს ანტიფრიზი, თუ დაშლი პაუკი ნელა აწიე , დეთონაციის დაჩიკი , ზეთის წნევის დაჩიკი, იქვე ვალის ამთვლელი დაჩიკი , გიდრავლიკა , და თუ არ ვცდები 2 წყლის დაჩიკი, (აკუმილიატორთან 2 ჟგუტი გადადის ან კარობკასთან მანქანის მარჯვენა მხარეს ) ,და რასპრედვალის ამთვლელი, რაც გამახსენდა ეგ არის და ის ორი შლანგი + 3 ბენზინის შლანგი ზედა პადაჩაა შუა აბრატკა დაბლითა ვაკუმი ![]() ![]() ![]() ![]() მადლობა გაიხარე. გამოცდილება მაინც სულ სხვაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
Sturbo
![]() |
|
|
![]() ![]() |