IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

5 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> წყალს მიდუღებს, პრაკლატკაა?
bero
გამოხმაურება Oct 26 2009, 12:23
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11
რეგისტრ.: 26-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 419




მოკლედ ცეგან ამასთან დაკავშირებით თემას ვკითხულობდი და ის საბედნიეროდ დაიხურა, რადიატორის სახურავმა გადაგვარჩინა wink.gif
აი ჩემს შემთხვევასი ჩანს რომ უფრო რთული პრობლემაა.

ფორიკა მყავს 97 იანი ამერიკული და გგავლილ;ი აქვს 160 000 მილი (ვიცი ბევრია)

წყალი ამიდუღა და ვისთან არ ვიყავი, თავიდან რადიატორი იქნება გაბიდნულიო, ვკითხე ვისგანაც ვიყიდე და გაცმენდილი მაქვს 1 თვის წინო, მერე თავსახურიო, მერე აუდში ავიყვანე და CO არ ამოაგდო, ვითომ დავმშვიდდი მაგრამ ეხლა ცოტა მეეჭვება, რადიატორის კრიშკაც შევცვალე, თერმოსტატიც, ამნტიფრიზიც ჩავასხი, დაჟე თერმოსტატის გარეშე ვიარე და ისეც აადუგა ცოტა გვიან. მოკლე პ[რობლემა რასია იცით?! აბაროტზე ადუღებს, ჩვეულებრივად რო ვიარო, ნაგრუსკის გარეშე, არ მიდუღებს, როგორც ნაგრუსკას მივცემ და მერე ან გავაჩერებ ან შევანელებ, ეგრევე ცევს ტემპერატურას, მერე ისევ აგდებს.
რას ფიქრობთ, რა შეიძლება იყოს გარდა პრაკლატკებისა?
sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Oct 26 2009, 12:33
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




იქნებ და პომპა არ მუშაობს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
გამოხმაურება Oct 26 2009, 13:02
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




პომპა რო არ მუშაობდეს ეგრევე აადუებდა

ძეთი შეამოწმე შუპზე? პატარა ბუშტები თუ არის ზნაჩიტ პრაკლადკაა.


დაჩიკის ისარი სადამდე მიდის? მეც ეგრე მეგონა ასტრაზე რო მიდუღებდა თავის დროზე და თურმე ნორმალური ყოფილა .

Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Oct 26 2009, 13:11
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




და CO-თუ არ აღმოჩნდა პრაკლატკა როგორ იქნება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 26 2009, 13:17
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




bero
ვინტილატორის მიაქციე ყურადღება როგორ მუშაობს თუ ყველაფერი წესრიგშია ეგღა რჩება, მაგხელა პრაბეგს პრაკლატკები ებრიდებათ, 2,5 ძრავით არის?
http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...amp;#entry38274
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Oct 26 2009, 13:20
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(SUB 300 @ 26th October 2009 - 15:17) [snapback]46289[/snapback]
ვინტილატორის მიაქციე ყურადღება როგორ მუშაობს

ვაბშე ირთვება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Oct 26 2009, 13:41
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




სულ რო არ ირთვებოდეს დაწვავდა ძრავს , 1 მომენტია კიდევ და ყველამ გაითვალისწინეთ ,
კონდიციონერის რადიატორის და მატორის გაგრილების სისტემის რადიატორის შორის არის რაღაც ადგილი (2---3 სმ ), გვერდები და დაბლითა მხარე შეავსეთ ლიპუჩკა ბუბკით რო თვით ნაკადით შემოსული ჰაერი გვერდის ავლით არ შევიდეს კაპოთქვეშეთშ smile.gif და პირდაპირ მიაწვეს გაგრილების სისტემის რადიატორს , 2.5 ფორიკაზე ვნახე და სრულიად ვეთანხმები მის გამკეთებელს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juze
გამოხმაურება Nov 7 2009, 20:17
გამოხმაურება #8


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478




ციტატა(TwinTurbo @ Oct 26 2009, 15:02) [snapback]46287[/snapback]
პომპა რო არ მუშაობდეს ეგრევე აადუებდა

ძეთი შეამოწმე შუპზე? პატარა ბუშტები თუ არის ზნაჩიტ პრაკლადკაა.
დაჩიკის ისარი სადამდე მიდის? მეც ეგრე მეგონა ასტრაზე რო მიდუღებდა თავის დროზე და თურმე ნორმალური ყოფილა .

ოპელი ეგრეა თან ასტრა რპცა თერმო დაჩიკი 100 აჩვენებს მაშინ ყოფილა მაგის ტემპერატურა იდეალური wink.gif java script:add_smilie(";)","smid_5")
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Nov 7 2009, 20:21
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




უი, ეხლა შემოვიხედე აქ...

წყალი ხომ არ აკლია საერთოდ??? ეგეც სანახავია პირველ რიგში...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juze
გამოხმაურება Nov 7 2009, 20:26
გამოხმაურება #10


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478




ციტატა(bero @ Oct 26 2009, 14:23) [snapback]46279[/snapback]
მოკლედ ცეგან ამასთან დაკავშირებით თემას ვკითხულობდი და ის საბედნიეროდ დაიხურა, რადიატორის სახურავმა გადაგვარჩინა wink.gif
აი ჩემს შემთხვევასი ჩანს რომ უფრო რთული პრობლემაა.

ფორიკა მყავს 97 იანი ამერიკული და გგავლილ;ი აქვს 160 000 მილი (ვიცი ბევრია)

წყალი ამიდუღა და ვისთან არ ვიყავი, თავიდან რადიატორი იქნება გაბიდნულიო, ვკითხე ვისგანაც ვიყიდე და გაცმენდილი მაქვს 1 თვის წინო, მერე თავსახურიო, მერე აუდში ავიყვანე და CO არ ამოაგდო, ვითომ დავმშვიდდი მაგრამ ეხლა ცოტა მეეჭვება, რადიატორის კრიშკაც შევცვალე, თერმოსტატიც, ამნტიფრიზიც ჩავასხი, დაჟე თერმოსტატის გარეშე ვიარე და ისეც აადუგა ცოტა გვიან. მოკლე პ[რობლემა რასია იცით?! აბაროტზე ადუღებს, ჩვეულებრივად რო ვიარო, ნაგრუსკის გარეშე, არ მიდუღებს, როგორც ნაგრუსკას მივცემ და მერე ან გავაჩერებ ან შევანელებ, ეგრევე ცევს ტემპერატურას, მერე ისევ აგდებს.
რას ფიქრობთ, რა შეიძლება იყოს გარდა პრაკლატკებისა?
sad.gif

წყალი ბოლომდე გაავსე ისე რომ გადმოვიგეს მერე დაქოქე 2 წუტის მერე წაუგაზე და დააკვირდი წყლის ბაცჰოკიდან უნდა ამოდიოდეს წყალი (უნდა ფეტქავდეს ) თუ ეგრე აკეთებს პრაკლადკაა სამწუაროდ მატორი გადახურდა და დაიწვა პრაკლადკა. შეიძლება იმიტომ ადუღებს რომ თერმოსტატს დაერხა წყალს დიდ კრუდზე არ უშვებს რომ რადიატორსში შევიდეს და გაგრილდეს და წყალი პარატა კრუგზე დადის და მალეც მაგიტომ დუგდება დაბალ აბაროტზე გვიან მაგრამ მაინც აადუწებს ანუ ტერმოსტატის ბლალიც იქნება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 7 2009, 21:47
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




მოკლედ სად არ ვიქექე და რა არ ვნახე მაგრამ ვერ მივაკვლიე სუბარუს წყლის სისტემის მოკლე და გძელ ხაზს ,
რაც ვნახე და ლოგიკურად მიუდექი ესე გამოდის რომ ჩვენ ჩუბარუს smile.gif ძრავში როდესაც ტემპერატურა აიწევს და თერმოსტატი გახსნის , მოკლეც და გძელიც ერთად დადის biggrin.gif , ტერმოსტატი არის ისეთი კომფიგურაციის რომ სხვანაირად არ გამოდის , მაგრამ არის 1 ვარიანტი , ძრავზე ზევიდან აყენია მარჯვენა და მარცხენა ბლოკების დამაკავშირებელი მილი რომელზეც შეიძლება აყენია ელექტრო კლაპანი რომელიც კეტავს, (ანუ პომპა კი არ კრტავ მოკლე წრეს არამედ კლაპანი ) სხვა ვარიანტამდე მე ვერ მივედი , მოკლედ ველოდები გამოხმაურებას თუ იცით ვინმემ რამე , სახში რო ვიყო კი დავადგენდი უცბათ smile.gif

აი თერმოსტატიც კარგათ ჩანს, რომ ცალი მხარე მხოლოდ გაიღება და მეორე მხარეს ვერანაირად ვერ დაკეტავს

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 8 2009, 21:50
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Nov 7 2009, 23:47) [snapback]50171[/snapback]
მოკლედ სად არ ვიქექე და რა არ ვნახე მაგრამ ვერ მივაკვლიე სუბარუს წყლის სისტემის მოკლე და გძელ ხაზს ,
რაც ვნახე და ლოგიკურად მიუდექი ესე გამოდის რომ ჩვენ ჩუბარუს smile.gif ძრავში როდესაც ტემპერატურა აიწევს და თერმოსტატი გახსნის , მოკლეც და გძელიც ერთად დადის biggrin.gif , ტერმოსტატი არის ისეთი კომფიგურაციის რომ სხვანაირად არ გამოდის , მაგრამ არის 1 ვარიანტი , ძრავზე ზევიდან აყენია მარჯვენა და მარცხენა ბლოკების დამაკავშირებელი მილი რომელზეც შეიძლება აყენია ელექტრო კლაპანი რომელიც კეტავს, (ანუ პომპა კი არ კრტავ მოკლე წრეს არამედ კლაპანი ) სხვა ვარიანტამდე მე ვერ მივედი , მოკლედ ველოდები გამოხმაურებას თუ იცით ვინმემ რამე , სახში რო ვიყო კი დავადგენდი უცბათ smile.gif

აი თერმოსტატიც კარგათ ჩანს, რომ ცალი მხარე მხოლოდ გაიღება და მეორე მხარეს ვერანაირად ვერ დაკეტავს


ზუსტათ ეგეთი თერმოსტატი მოკლე ხაზს რომ კეტავს მოსკვიჩზე ეყენა ვისაც ყოლია და დაუშლია მიხვდება რასაც ვგულისხმობ. სუბარუზე და ნისანზე
ორეივე ხაზი ერთდროულად მუშაობს უბრალოდ გრძელი ხაზი დიამეტრში ალბათ 10 ჯერ მეტია და შესაბამისად წყალიც 10 ჯერ მეტი გავა. მილში არანაირი ელექტროკლაპანი არ დგას EJ205 ში ნაგდად, მაგ მილის შუა წერტილში ტემპერატურის დატჩიკია მარტო.
ეთი საინტერესო შემთხვევა, ანტიფრისს ღვრის ცოტას მთელი კვრა ყურადგება არ მიმიქცევია და მოვედი სახლში. სანამ გარაჟის კარებს ვაღებდი
ვინტილატორები ტრიალებდა ვიფიქრე დავაცდი გაჩერდნენ და მერე ჩავაქრონ მეთქი მოკლედ ველოდები არ თიშავს. ავხადე კაპოტი რადიატორის ზედა მხარე
ოდნავ ცხელია მივხვდი რომ ან მე მეჩვენება ან მატორი მოვკალი. შევხედე ტემპერატურის დაჩიკს ნორმას აჩვენებს ჩავაქრე და წავედი სახლში angry.gif
დილით 1.5 ლიტრი sad.gif ანტიფრიზი დაიმატა. შეკითხვა ტემპერატურის დჩიკი რა პონტში უყენია ამ მანქანას ??? ერთი ხაზით მაინც აწეულიყო
თუ იმას ხვდება რომ ვინტილატორები ჩართოს იქნებ სალონშიც რამე მანიშნოს. მოკლედ მივხვდი რატომ წვავს ხალხი პრაკლატკებს .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 8 2009, 22:30
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ 8th November 2009 - 23:50) [snapback]50507[/snapback]
გრძელი ხაზი დიამეტრში ალბათ 10 ჯერ მეტია და შესაბამისად წყალიც 10 ჯერ მეტი გავა.

კი ეგრეა და რო გახსნის თერმოსტატი რადიატორიდან მიაქვს უფრო ადვილადთ წყალი

ციტატა(Sturbo @ 8th November 2009 - 23:50) [snapback]50507[/snapback]
შეკითხვა ტემპერატურის დჩიკი რა პონტში უყენია ამ მანქანას ??? ერთი ხაზით მაინც აწეულიყო
თუ იმას ხვდება რომ ვინტილატორები ჩართოს იქნებ სალონშიც რამე მანიშნოს. მოკლედ მივხვდი რატომ წვავს ხალხი პრაკლატკებს .


წეით უნდა აჩვენოს , ოდესმე თუ ყოფილა შემთხვევა რომ აწეულა წყლის ტემპერატურა ?( იმის თქმა მინდა რომ გაუმართავია შეიზლება დაჩიკი და ზევით აღარ ადის )
ესეთი რაღაც გააკეთე , სხვა დაჩიკი შეაერთე დაამასე და გააცხელე სანთებელით ან რამე სხვა საშვალებით მიხვდები სალონში მუშაობს თუ არა ტემპერატურის დაჩიკი ( არ არის გამორიცხული რომ ნახევარზე ადის და მერე იჭედება )

მაგ მილში 2 დაჩიკი დგას რომელი რა არის არ ვიცი ზუსტათ მაგრამ ჩემი აზრით ერთი სალონში აჩვენებს ტემპერატურას მეორე ვინტილიატორს ემსახურება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 8 2009, 23:10
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Nov 9 2009, 00:30) [snapback]50518[/snapback]
კი ეგრეა და რო გახსნის თერმოსტატი რადიატორიდან მიაქვს უფრო ადვილადთ წყალი
წეით უნდა აჩვენოს , ოდესმე თუ ყოფილა შემთხვევა რომ აწეულა წყლის ტემპერატურა ?( იმის თქმა მინდა რომ გაუმართავია შეიზლება დაჩიკი და ზევით აღარ ადის )
ესეთი რაღაც გააკეთე , სხვა დაჩიკი შეაერთე დაამასე და გააცხელე სანთებელით ან რამე სხვა საშვალებით მიხვდები სალონში მუშაობს თუ არა ტემპერატურის დაჩიკი ( არ არის გამორიცხული რომ ნახევარზე ადის და მერე იჭედება )

მაგ მილში 2 დაჩიკი დგას რომელი რა არის არ ვიცი ზუსტათ მაგრამ ჩემი აზრით ერთი სალონში აჩვენებს ტემპერატურას მეორე ვინტილიატორს ემსახურება

მასაზე შემოწმება კარგი იდეაა. მადლობა . არასოდეს აწეულა გაჭიმული დგას ყოველთვის მეშვიდე დანაყოფზე მგონი. ამ ნახაზს თუ დავუჯერებთ ერთი დაჩიკი დგას http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 8 2009, 23:26
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ Nov 9 2009, 01:10) [snapback]50533[/snapback]
მასაზე შემოწმება კარგი იდეაა. მადლობა . არასოდეს აწეულა გაჭიმული დგას ყოველთვის მეშვიდე დანაყოფზე მგონი. ამ ნახაზს თუ დავუჯერებთ ერთი დაჩიკი დგას http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ .

12 და 14 ამ 2 დაჩიკც ვგულისხმობდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 9 2009, 09:32
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(SUB 300 @ 9th November 2009 - 00:26) [snapback]50535[/snapback]
12 და 14 ამ 2 დაჩიკც ვგულისხმობდი

ამ კონკრეტულ სურათზე 14 დატჩიკი არაა, თუმცა ეგ დატჩიკის ადგილია, იმიტომ რომ არსებობს 3 კონტაქტიანი დატჩიკები და 2 კონტაქტინები. შესაბამისად 3 კონტაქტიანი 1 ცალი აყენი და 2 კონტაქტიანი 2 ცალი

Sturbo
ეს რა კარგი კატალოგი დააგდე, სად იყავი აქამდე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 9 2009, 11:28
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Nov 9 2009, 11:32) [snapback]50561[/snapback]
ამ კონკრეტულ სურათზე 14 დატჩიკი არაა, თუმცა ეგ დატჩიკის ადგილია, იმიტომ რომ არსებობს 3 კონტაქტიანი დატჩიკები და 2 კონტაქტინები. შესაბამისად 3 კონტაქტიანი 1 ცალი აყენი და 2 კონტაქტიანი 2 ცალი

Sturbo
ეს რა კარგი კატალოგი დააგდე, სად იყავი აქამდე?

რა ვიცი მეგონა იცოდით wink.gif . გამოცდილი ხალხი ხართ.
ანტიფრიზი გასდის ბლოკზე სუ გუბეები დგას თუ ვინმემ იცის კოლექტორის იგივე პაუკის მოხსნა თუ შეიძლება კონდენციონერის კომპრესორის მოხსნის
გარეშე (ფრეონთან ჩალიჩი არ მინდა) და პაუკს ინჟექტორებიც მოყვება ? თუ მოყვება ბარემ გავრეცხავდი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 9 2009, 15:22
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




Sturbo
ციტატა(Sturbo @ 9th November 2009 - 13:28) [snapback]50606[/snapback]
ანტიფრიზი გასდის ბლოკზე სუ გუბეები დგას თუ ვინმემ იცის კოლექტორის იგივე პაუკის მოხსნა თუ შეიძლება კონდენციონერის კომპრესორის მოხსნის
გარეშე (ფრეონთან ჩალიჩი არ მინდა) და პაუკს ინჟექტორებიც მოყვება ? თუ მოყვება ბარემ გავრეცხავდი.

კონდიციონერის კომპრესორის მოხსნა არ უნდა, პაუკი ისე ძვრება და ინჟექტორიც მოყვება,
სანამ მოხსნი უკანა მხარე ნახე (ჰაერი საიდანაც შედის პაუკში) მარჯვნიდან და მარცხნიდან აქვს თითო თითო პატარა მილი საიდანაც შეიძლება წვეთავდეს ანტიფრიზი,
თუ დაშლი პაუკი ნელა აწიე , დეთონაციის დაჩიკი , ზეთის წნევის დაჩიკი, იქვე ვალის ამთვლელი დაჩიკი , გიდრავლიკა , და თუ არ ვცდები 2 წყლის დაჩიკი, (აკუმილიატორთან 2 ჟგუტი გადადის ან კარობკასთან მანქანის მარჯვენა მხარეს ) ,და რასპრედვალის ამთვლელი, რაც გამახსენდა ეგ არის და ის ორი შლანგი + 3 ბენზინის შლანგი ზედა პადაჩაა შუა აბრატკა დაბლითა ვაკუმი whistle2.gif მემგონი ეგ არის smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 9 2009, 15:52
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Nov 9 2009, 17:22) [snapback]50667[/snapback]
Sturbo

კონდიციონერის კომპრესორის მოხსნა არ უნდა, პაუკი ისე ძვრება და ინჟექტორიც მოყვება,
სანამ მოხსნი უკანა მხარე ნახე (ჰაერი საიდანაც შედის პაუკში) მარჯვნიდან და მარცხნიდან აქვს თითო თითო პატარა მილი საიდანაც შეიძლება წვეთავდეს ანტიფრიზი,
თუ დაშლი პაუკი ნელა აწიე , დეთონაციის დაჩიკი , ზეთის წნევის დაჩიკი, იქვე ვალის ამთვლელი დაჩიკი , გიდრავლიკა , და თუ არ ვცდები 2 წყლის დაჩიკი, (აკუმილიატორთან 2 ჟგუტი გადადის ან კარობკასთან მანქანის მარჯვენა მხარეს ) ,და რასპრედვალის ამთვლელი, რაც გამახსენდა ეგ არის და ის ორი შლანგი + 3 ბენზინის შლანგი ზედა პადაჩაა შუა აბრატკა დაბლითა ვაკუმი whistle2.gif მემგონი ეგ არის smile.gif

smile.gif პირდაპირ დასვი დიაგნოზი smile.gif 2 კვირის წინ დროსელი გავრეცხე და ეგ ორიბე შლანგი ჩავხსენი შტუცერები ჟანგიანი იყო და შკურკის გადასმა დამეზარა შეიძლება მართლა მანდედან წვეთავს მაგრამ არ ჩანს. მომიწვს მეორედ დაშლა და ინტერკულერთან ჭიდაობა.
მადლობა გაიხარე. გამოცდილება მაინც სულ სხვაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 9 2009, 15:57
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




Sturbo
drinks.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge