IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

10 გვერდი V  « < 7 8 9 10 >  
Reply to this topicStart new topic
> Forester VS FTO, მსურველები აქეთ..
kaspera
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:13
გამოხმაურება #161


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




მე ასე მგონია რომ: სტარტი ფტოსი უნდა ყოფილიყო და ლეგასის ავტომატი რომ მეორეს მიცემდა უნდა გადაესწრო თუარა დაწეოდა მაინც, ჩემი აზრია რომ მაგ ლეგასს დარხეული აქ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:14
გამოხმაურება #162


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SubaroID @ Oct 29 2009, 17:08) [snapback]47478[/snapback]
Kastera


2 კვირა დამაცადე და მოგიყვან STI ფორესტერს რა biggrin.gif ველოდები კონნტეინერს. ჩამოვა და ბაზარი არაა. ეგრევე ზეთს შევუცვლი და მოვდივარ დიღომში , 180 მდე. გაგორებულიც და ადგილიდანაც ვცადოთ ჩვენი რა მიდის.? smile.gif
საღოლ მიცუბიშს.200მა ცხენმა დაჩაგრა 260 . არადა ლეგასით მგონი ვიღაცა ფორასაც იძლეოდა? biggrin.gif

სიმძლავრე/წონის შეფარდება ერთნაირი აქვთ და FTO-ს 5 სიჩქანიანი მექანია vs ლეგასის 4 სიჩქარიანი ავტომატიკა იასნია მიცუს სასარგებლოდ დამთავრდებოდა smile.gif


ფორას ეგ არ იძლეოდა, ფორას SUB300 იძლეოდა თავისი 280 ცხენიანი მექანიკით wink.gif


მე ეჭვი მეპარება STi ფორიკამ რამე გააკეთოს FTO-ს წინააღმდეგ..


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:15
გამოხმაურება #163


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ან იეღოვამ როგორ გაასწრო 1000% დარხეული აქვს მაგ ლეგასს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:18
გამოხმაურება #164


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(kaspera @ Oct 29 2009, 17:13) [snapback]47479[/snapback]
მე ასე მგონია რომ: სტარტი ფტოსი უნდა ყოფილიყო და ლეგასის ავტომატი რომ მეორეს მიცემდა უნდა გადაესწრო თუარა დაწეოდა მაინც, ჩემი აზრია რომ მაგ ლეგასს დარხეული აქ

ნუ მთლად ისე 100-იანზე ვერ დადის ეგ ლეგასი, რაც მე ვიცი, მაგრამ FTO მაინც გაასწრებდა უპრობლემოდ, ზემოთ დავწერე რატომაც smile.gif

ციტატა(kaspera @ Oct 29 2009, 17:15) [snapback]47481[/snapback]
ან იეღოვამ როგორ გაასწრო 1000% დარხეული აქვს მაგ ლეგასს

გადავირევი ახლა smile.gif

328-ს 7.3 წამი სჭირდება 100-მდე, დაახლოებით იგივე სჭირდება ტიპტრონიკიან უნივერსალ ლეგასის smile.gif 100-ის მერე კი BMW ყველა ვარიანტში გაასწრებს, პრივოდის ხარჯზე smile.gif 2-ჯერ მეტი დანაკარგები აქვს ხიდებში სუბარუს smile.gif


ახლა დაიწყებთ 260 ცხენიო, ისაო ესაო smile.gif წონაში რომ 120 კილოა სხვაობა ეგ არაფერია? 2.8 მატორს კი თორქიც საკმაოდ დიდი აქვს, 280 ნმ თუ არ ვცდები...

თან ეგ 260 ცხენიც 100-იან ბენზინზე აქვს, 98-ზე სადღაც 240-ამდე ექნება, მეტი არა...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:32
გამოხმაურება #165


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




SubaroID
არაფერი ჩვენი რა უნდა მიდიოდეს smile.gif) ბაზარ ნეტ

kaspera
სტარტი რა შუაშია გაგორებულზე ჩააჭირეს smile.gif ნუ სტარტიდან მითუმეტეს უშანსოდ ლეგასი..


---

პროგრნოზები პროგნოზებად რჩება ყოველთვის და სტატისტიკა სტატისტიკად.. ამ ფურცელზე დაწერილი რიცხვები არაფერზე მეტყველებს არც ცხენების და წონის შეფარდება ტუ რათქმაუნდა ფორუმიდან არ ვგაზაობთ.. შევეშვათ ამ იმას 7.2 ში უწერია ამას 7.5 ში და ესეიგი ის მოერევა ვისაც 7.2 ში უწერია აჩქარება ? უწერია ერთია და შეუძლია მეორე... ეგ ისეთი პონტია რა ერთი ტანკი მოერევა თუ ორი ტანკიო smile.gif)) ან საერთოდ ეს აჩქარება როცა ითვლება ესაა საუკეთესო ვარიანტი აღებული... იმპრეზას 4.9 უწერია, მაგრამ როგორ ფიქრობთ 4.9 ში 10 წლის ნაწვალბი და დაღლილი მანქანა ამოვაა ?


ციტატა
თან ეგ 260 ცხენიც 100-იან ბენზინზე აქვს, 98-ზე სადღაც 240-ამდე ექნება, მეტი არა...


ესეთი სტატისკებს სად ჩითავ თუ უბრალოდ შენ გგონია ესე ? რეგულარი რომ ჩავასხა ზნაჩეტ 93 ოქტანზე რამდენ ჩოჩორამდე ჩამოდის ? smile.gif))


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaRgE
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:38
გამოხმაურება #166


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,368
რეგისტრ.: 23-April 09
მომხმარებელი № 42




ნწნწნ რა ამბებია biggrin.gif
პეინა მაგარია, 100 იან ოქტანობაზე თუ აქ 260 ცხენი ესეიგი 2 ოქტანობის მოკლებით დაიკლო 20 ცხენი ხო? შესაბამისად 95 ზე ექნება 210 ცხენი და 93 ზე 190 ცხენი
მაგის ბრალი იქნება
biggrin.gif


--------------------
Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:40
გამოხმაურება #167


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Kastera @ Oct 29 2009, 17:32) [snapback]47484[/snapback]
პროგრნოზები პროგნოზებად რჩება ყოველთვის და სტატისტიკა სტატისტიკად.. ამ ფურცელზე დაწერილი რიცხვები არაფერზე მეტყველებს არც ცხენების და წონის შეფარდება ტუ რათქმაუნდა ფორუმიდან არ ვგაზაობთ.. შევეშვათ ამ იმას 7.2 ში უწერია ამას 7.5 ში და ესეიგი ის მოერევა ვისაც 7.2 ში უწერია აჩქარება ? უწერია ერთია და შეუძლია მეორე... ეგ ისეთი პონტია რა ერთი ტანკი მოერევა თუ ორი ტანკიო smile.gif)) ან საერთოდ ეს აჩქარება როცა ითვლება ესაა საუკეთესო ვარიანტი აღებული... იმპრეზას 4.9 უწერია, მაგრამ როგორ ფიქრობთ 4.9 ში 10 წლის ნაწვალბი და დაღლილი მანქანა ამოვაა ?
ესეთი სტატისკებს სად ჩითავ თუ უბრალოდ შენ გგონია ესე ? რეგულარი რომ ჩავასხა ზნაჩეტ 93 ოქტანზე რამდენ ჩოჩორამდე ჩამოდის ? smile.gif))

პროგნოზები რა შუაშია, როცა წინასწარ იცი მანქანის ტექნიკური მონაცემები, ძნელი არაა მიხვდე თუ რა შედეგით დამთავრდება ეგ ყველაფერი smile.gif

პლიუს მაგას მე მექანიკიანი RS ლეგასიც მყოლია, მექანიკიანი RSK-ც, ტიპტრონიკიანიც, STi ფორიკაც, 328-სთანაც დავმდგარვარ, 320-თანაც, 330-თანაც და საკუთარი გამოცდილებიდან ვამბობ მაგ ყველაფერს smile.gif

და ეგ აჩქარებები რაც კატალოგში წერია, არის ქარხნული მონაცემებით, ქარხნული საბურავებით და სხვა ყველაფრით, და არა საუკეთესო დრო, არამედ რამდენიმე ზაეზდიდან საშუალო smile.gif
თუ მანქანა კარგი შენახულია, ქარხნულ მონაცემებს არ უნდა ჩამორჩებოდეს, თუ ოდნავ მაინც დაწუნინგებულია, უნდა სჯობნიდეს კიდეც smile.gif მე ჩემი RSK-თი 5.4 წამშიც ამიკრეფია 100კმ/სთ, 100-იან ბენზინზე, არაფერი არ ჰქონდა დაწუნინგებული, დაჟე სცეპლენიე საკმაოდ გაცვეთილი ჰქონდა smile.gif

რეგულარი რომ ჩაასხა STi-ში, მატორს დაენძრევა იმენნა, ჩოჩორებიც კი არ ეყოლება biggrin.gif

ციტატა(MaRgE @ Oct 29 2009, 17:38) [snapback]47486[/snapback]
ნწნწნ რა ამბებია პეინა მაგარია, 100 იან ოქტანობაზე თუ აქ 260 ცხენი ესეიგი 2 ოქტანობის მოკლებით დაიკლო 20 ცხენი ხო? შესაბამისად 95 ზე ექნება 210 ცხენი და 93 ზე 190 ცხენი
მაგის ბრალი იქნება

აბსოლიტური სიმართლეა, უბრალოდ რეგულარზე საერთოდ ვერ ივლის smile.gif

და ეგ ჩემი მოგონილი არაა, ქარხნული მონაცემებია მასე ... ავსტრალიაში 100-იანი ბენზინის ჭაჭანება არ არის, ხოდა იგივე RSK-ს ავსტრალიურ ვარიანტს მექანიკით კატალოგში უწერია 258 ცხენი და 320 თორქი ... როცა იაპონიაში 280 ცხენი და 343 თორქი აქვს 100-იან ბენზინზე ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaRgE
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:43
გამოხმაურება #168


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,368
რეგისტრ.: 23-April 09
მომხმარებელი № 42




PAINKILLER
ანუ მანქანის ცხენის ძალები პირდაპირპროპორციულად იკლებს/იმატებს ბენზინის ოქტანობასთან ერთად ? biggrin.gif
ტურბინაინზე მაქ საუბარი და იაპონურზე biggrin.gif


--------------------
Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:45
გამოხმაურება #169


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(MaRgE @ Oct 29 2009, 17:43) [snapback]47488[/snapback]
PAINKILLER
ანუ მანქანის ცხენის ძალები პირდაპირპროპორციულად იკლებს/იმატებს ბენზინის ოქტანობასთან ერთად ? biggrin.gif
ტურბინაინზე მაქ საუბარი და იაპონურზე biggrin.gif

კი, მასეა smile.gif აგერ ეს ნახეთ აბა


http://www.4wdonline.com/Subaru/Liberty.html

ავსტრალიური ვარიანტი:

The B4 has a 190kW (6,400rpm), 320Nm (4,800rpm), 2-litre turbo charged engine and operates on 98-RON petrol (a 206kW version operating on 100-RON fuel is available in Japan).


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:56
გამოხმაურება #170


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




PAINKILLER
და წინასწარ იცოდი რო ლეგასი ტვინტურბო 260 ცხენიანი გაგორებულზე ფტო-ს გაასწრებდა ? ლიჩნად მე ვერაფერს ვხედავდი მოკრუგეს და იქით დადგნენ, პირველი მიშა მოვიდა(ლეგასი) და რო თქვა გამასწროო ფტო-მო არ ვიჯერებდი მეთქი ღადაობს თქო, და უნდა შემეთავაზებინა სტარტიდან დავდგეთ მეთქი... მერე გაირკვა ნუ რაც გაირკვა დაწერა კიდევაც თვიტონ იმდენად არ მეჯერა რო ვერც მოვისმინე 1 კორპუსი იყო და 21.. 3-4 კორპუსით წინ იყო ფტო... თან გაგორებულზე 30 იდან ჩააჭირეს და აქ ტიპტრონიკი მექანიკასთან ძაან ვერ დაიჩაგრება


ხოდა ქარხნული მონაცემები როა მეც მაგას ვიძახი,,, ქახრნულის მერე 10 წელი გავიდა და ყველაფერი ამორტიზაციას განიცდის იასნად... და შენ თუ 10 წლის მერე 100 ოქტანზე 5.4 ში ამოხვედი მაშინ უნდა ვივარაუდოთ რომ იაპონელებს 100 ოქტანი არ ქონიათ ან რავი თვლა არ ცოდნიათ... პროსტა ვერ ვივარაუდებ რავქნა smile.gif)) გვეთქვა აწი სუბარუს ცენტრისთვის რო შეცვალონ მონაცემები და 5.4 დაუწერონ ლეგასს. აა დაჟე ნუ სცპელენია გაცვეთილზე აღარ გავამხვილებ ყურადღებას.


ხოდა რო გყოლია ის მითხარი, სტი ფორიკა უკეთ დადის ტუ ტიპტრონიკი ლეგასი ?


მოუვა ბაზარი არაა ალბათ მარა დანნი მამენტ არაფერი არ მოუვა რეგულარის ჩასხმით biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ... აქაური პრემიუმი სადღაც 95 რომ უნდა იყოს არის 93 მდე და.. დაჟე მინახავს ლუკოილის რეგულარი ჩაასხეს იმპრეზა -ში... ნუ ეს რატომ უნდა ჩაასხა მეორე საკითხია მარა მაინც ავღნიშნე ის რომ აქაური ბენზინი რაც უნდა იყოს მინიმუმ 2 ოქტანით ნაკლებია.


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaRgE
გამოხმაურება Oct 29 2009, 15:57
გამოხმაურება #171


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,368
რეგისტრ.: 23-April 09
მომხმარებელი № 42




აი სად ყოფილა ძაღლის თავი დამარხული
იმიტომაა ხოდზე რომ ვერ არიან სუბარუები biggrin.gif


--------------------
Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Oct 29 2009, 16:04
გამოხმაურება #172


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




MaRgE
როგორ არ არიან smile.gif))
ოქტან ბუსტერი ლიტრობით, წნევა 1.3 ზე და ორი ვარიანტია... მერე ან რენოს ზაზა ან ჯაოკენი.. ყველაზე კაი პონტში კარობკამ თუ გიშველა და ჩაიშალა...ძრავის სტუკამდე რომ არ მივიდეს საქმე smile.gif


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 29 2009, 16:14
გამოხმაურება #173


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Kastera @ Oct 29 2009, 17:56) [snapback]47492[/snapback]
თან გაგორებულზე 30 იდან ჩააჭირეს და აქ ტიპტრონიკი მექანიკასთან ძაან ვერ დაიჩაგრება

რა ვერ დაიჩაგრება, ტიპტრონიკიანი ლეგასიც მყოლია და მექანიკაც, ისეთი სხვაობაა როგორც ცა და დედამიწა smile.gif 4 სიჩქარიანი ავტომატი საკმაოდ ნელია, გრძელი გადაცემები აქვს 3-მდე....

ციტატა(Kastera @ Oct 29 2009, 17:56) [snapback]47492[/snapback]
ხოდა რო გყოლია ის მითხარი, სტი ფორიკა უკეთ დადის ტუ ტიპტრონიკი ლეგასი ?

უკვე ვთქვი რომ სტარტზე ლეგასი ოდნავ სჯობნის, პირველი ტურბინის ხარჯზე smile.gif მაგრამ მე სედანს ვგულისხმობდი, უნივერსალი 30 კილოთი მძიმეა და სავარაუდოდ STI ფორიკა უფრო სწრაფი იქნება ვიდრე მიშას ლეგასი... მაგრამ FTO-ს ვერ გაასწრებს მაინც... ასე მგონია მე...

მანამდე კი მეგონა რომ თანაბრად ივლიდნენ, იმიტომ რომ წონები არ შემიდარებია ზუსტად, ფურგონი ლეგასი ტონანახევარზე მეტია, FTO კი 1170 კილო, ისიც სავსე ბაკით smile.gif (+ მაგას მიშას ძმაც მჯდარა მანქანაში, ეგეც +80 კილო)

ციტატა(Kastera @ Oct 29 2009, 17:56) [snapback]47492[/snapback]
ხოდა რო გყოლია ის მითხარი, სტი ფორიკა უკეთ დადის ტუ ტიპტრონიკი ლეგასი ?
მოუვა ბაზარი არაა ალბათ მარა დანნი მამენტ არაფერი არ მოუვა რეგულარის ჩასხმით biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ... აქაური პრემიუმი სადღაც 95 რომ უნდა იყოს არის 93 მდე და.. დაჟე მინახავს ლუკოილის რეგულარი ჩაასხეს იმპრეზა -ში... ნუ ეს რატომ უნდა ჩაასხა მეორე საკითხია მარა მაინც ავღნიშნე ის რომ აქაური ბენზინი რაც უნდა იყოს მინიმუმ 2 ოქტანით ნაკლებია.

აქაური ბენზინის ოქტანობა შესაბამება იმას რასაც კალონკებზე აწერენ (ნორმალურ კალონკებს ვგულისხმობ), განსხვავება ბენზინის ხარისხშია smile.gif

მე ის 100-იანი ბენზინი იაპონიიდან კი არ ჩამომიტანია, ეკოს კალონკაზე იყიდებოდა ხოლმე 2 წლის წინ smile.gif და ის 5.4-იანი აჩქარება იყო 10 ცდიდან 1 რაც არ ნიშნავს რომ ძალიან ადვილია მაგის მიღწევა smile.gif კატალოგებში რაც წერია ეგ არის 10-ცდიდან საშუალო სტატისტიკური მაჩვენებელი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Oct 29 2009, 19:01
გამოხმაურება #174


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(PAINKILLER @ Oct 29 2009, 11:23) [snapback]47354[/snapback]
FTO არის 1170 კილო და აქვს 200 ცხენი, შეფარდება გამოდის 0.171
უნივერსალი ლეგასი არის 1510 კილო და აქვს 260 ცხენი, შეფარდება გამოდის 0.172

ანუ 1 ცხენისძალაზე თითქმის თანაბარი წონა მოდის...


1 ცხენისძალაზე რამდენი გამოდის წონა რომ გაიგო წონა უნდა გაყო სიმძლავრეზე wink.gif
შენ სიმძლავრეს ყოფ წონაზე ანუ 1 კილოზე რამდენი ცხენი მოდის მაგას იგებ ჩემო ბოკა biggrin.gif

ფტო გამოდის 1170/200= 5.85 კგ. მოდის ერთ ცხენზე
ლეგასი 1510/260= 5.80 კგ.

ანუ ლეგასის უკეთესი პარამეტრი აქვს

შენ შეგეშალა და დაწერია 1 კილოზე რამდენი ცხენი მოდის და არა პირიქით - მაგ შემთხვევაში რაც მეტი მით უკეთესი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 29 2009, 20:58
გამოხმაურება #175


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




კილოებს და ცხენებს რო ითვლით და აეროდინამიკულ კოეფიციენტზე ამრავლებთ იმაზე არ გიფიქრიათ კარობკის და ხიდის პერედაჩები რამდენ რამეს ცვლის? smile.gif
მართლა უაზრობაა კატალოგიტ დრაგაობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Oct 29 2009, 21:53
გამოხმაურება #176


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(mixa @ Oct 29 2009, 21:58) [snapback]47546[/snapback]
კილოებს და ცხენებს რო ითვლით და აეროდინამიკულ კოეფიციენტზე ამრავლებთ იმაზე არ გიფიქრიათ კარობკის და ხიდის პერედაჩები რამდენ რამეს ცვლის? smile.gif
მართლა უაზრობაა კატალოგიტ დრაგაობა


ეგ იასნია მაგრამ მაინც უნდა იცოდე ეგ მონაცემი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 29 2009, 23:52
გამოხმაურება #177


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ბენზინის ოქტანიბას და სიმძლავრეს რაც შეეხება 100%-იანია. ჩემი თვალით მაქვს ნანახი მაგაზე სპეციალური გადაცემა და იმ გადაცემასჰიიმპრეზას ცდიდნენ. არატურბინიან მანქანაზე სხვაობა გამოვიდა 3-5 ცხენი და ტურბინიან იმპრეზაზე 35 ცხენი მისცა სხვაობა და ისიც ამერიკაში, ანუ ამერულული სუპერიც რომ ძალიან სჰორსაა 100-იანი ბენზინისგან.
გარდა მაგისა ზხენებს რომ ითვლით ხომ არ გავიწყდებათ რომ ეგ მატორის სიმძლავრეა და არ სიმძლავრე საბურავზე?
ლეგასის თავის ოთხივე წამყვანის გამო ბევრად მეტი დანაკარგი აქვს ვიდრე FთO-ს, 4X4 მაშინ აქვს აზრი როცა მექანიკაა თორემ ავტომატიკის პირობებში ზედმეტი წონის და ზედმეტი ხახუნის მეტი არაფერია.
აქედან გამომდინარე ძალიან ლოგიკურიცაა რომ FთO-მ გაასწრო.
მექანიკასთან არანაირ FთO-ს არ აქვს შანსი.
ეგრე ცხენებით რომ ვიანგარიშოთ 150 ცხენიანი გოლგი უნდა შევჭამო ჩემი 260 ცხენიანი ლეგასით, მაგრამ მარტო ძრავის ცხენებში არაა საქმე და რეალურად რომ დავმდგარვარ 120-მდე სულ წინაა ტილიანი გოლფი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Oct 30 2009, 08:10
გამოხმაურება #178


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




PAINKILLER ერთი რამე მაინტერესებს ხომ თქვი რომ ორივე მანქანის ერთ ცხენს დაახლოებით ერთი და იგივე წონის ტარება უწევს, მარა იმ მაქსიმალურ სიმძლავრეს პირველი რომელი ძრავი მიაღწევს ჩაჭერიდან? მაგალითად ერთიდაიგივე 2 ძრავი ავიღოთ, რომლებსაც მოცულობაც ერთი აქვთ ცხენებიც ორივეს 150hp da 190nm თორქიც, მაგრამ ერთი არის ატმო, ხოლო მეორე ტურბინიანია მაგალითად ფტოში რომ იდოს ეგეთი ძრავები, რომელი უფრო სწრაფი იქნებოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Oct 30 2009, 08:26
გამოხმაურება #179


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




maxouni

რა 150 ცხენიანი გოლფი კაცო ?
150 ცხენიანი გოლფი სარკეშიც არ ჩანს როცა გაზს ვადგავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 30 2009, 08:33
გამოხმაურება #180


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




maxouni
მემგონი შენ რასაც წერ ეგ ისტორია ინგლისში მოხდა fifth gearში. ოპტიმაქსი , BP და კიდე რაღაც ბენზინზე რო გატესტეს. დიდი არაფერი სხვაობა არ ყოფილა.
შენი ხო კარგ ხოდზეა და დაუდექი რა შენც გაგორებულზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 გვერდი V  « < 7 8 9 10 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge