IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> ბორბალი, საბურავი, დისკი, ზიმნი, ლეტ
juze
გამოხმაურება Nov 7 2009, 21:19
გამოხმაურება #41


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478





მე მაინტერესებს და გამომდინარე იქიდან, რომ ბევრი სვამ ამ საკითხთან დაკავშირებით კითხვებს, იქნებ ამ მოვუყაროთ თავი ინფოამრციას საბურავებზე, დისკებზე, ზიმნი, ლეტნი და ასე შემდეგ ინფოს.

ეხლა მიყენია კარგი საბურავები (პროტექტორის ამბავში) S+M (თოვლი + ტალახი), ანუ გამოდის რომ ზიმნები. ეგეთებით ზაფხულში ჯობია არ ვიარო. ლეტნებში რომელი გადის? რა აღნიშვნები უნდა ქონდეს.

თან რომ მოვხსნი ამ ზიმნებს, ჯობია ისევ რამე დისკებზე შევაგდო და დაბერილები შევინახო ზამთრამდე, რომ არ გაფუჭდეს, ხომ მასეა? ამისთვის ნებისმიერ მაქანანისათვის განკუთვნილი ჩემი ზომის დისკები შემიძლია ვიყიდო? ეკონომიის ამბავში რკინისები.

დანარჩენი წესით ყიდვა გაყიდვაში უნდა დამეგდო, მაგრამ აქ მოდერების იმედზე ვარ, თუ საჭიროა ან დაშალონ, ან მითხარით და დავშლი. საბურავების მასიური შეცვლის სეზონი უკვეა. საკუთარი გამოცდილებიდან სად და რა საბურავების ყიდვა ჯობია ზაფხულისთვის?
[quote name


არ დაშალო პაკრისკები დისკებიდან იმიტომ რომ დისკიდა გადააცლი თუ არა სხვა დისკზე დაკენებისას სეიძლება დაიბრიცოს პაკრისკა და აგარ დაბალანსდეს და გადასაგდები დადიხდეს იმიტომ რომ უკვე მაგ დისკზეა მომჯდარი კარგი იქნება თუ დისკიანად შინახავ ს+მ ნიშნავს რომ ორივე სეზონისააა შეგიძლია ზაფხულშიც იარო და ზამთარშიცანუ ( პოლუ რეზინაა რაა) რათქმა უნდა ზამთარში სულ რეზინისები ჯობია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 7 2009, 22:40
გამოხმაურება #42


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




juze
ციტატა(juze @ 7th November 2009 - 22:19) [snapback]50164[/snapback]
ეხლა მიყენია კარგი საბურავები (პროტექტორის ამბავში) S+M (თოვლი + ტალახი), ანუ გამოდის რომ ზიმნები. ეგეთებით ზაფხულში ჯობია არ ვიარო. ლეტნებში რომელი გადის? რა აღნიშვნები უნდა ქონდეს.

ყველაზე დიდი შეცდომა რაც უამრავს მოსდის ჩვენი ელიავას დონეზე მიღებული საბურავების გამყიდველებიდან გადმოცემის შედეგად...
M/S ნიშნავს Mud / Snow, ანუ ესეთი საბურავი მწარმოებლის განმარტებით (აქ საუბარია მხოლოდ და მხოლოდ პროტექტორის გეომეტრიაზე და არა რეზინის შემცველობაზე !!!) შესაძლებელია გამოყენებულ იქნას ოდნავ თოვლიან და ტალახიან საფარზეც.. მაგრამ ეს არანაირად არ ნიშნავს რომ ესენი არის ზამთრის საბურავები... ზამთრის საბურავს უნდა ეხატოს ფიფქები!!! არ არის ფიფქები არსად? ზნაჩიტ ეგენი ზიმნები არაა რაც გინდა ეწეროს. საბურავი ზამთრის და თოვლის შესაბამისია თუ მისი შემცველობის მინიმუმ 80-90% სუფთა რეზინაა და პროტექტორებზე აქვს "პრისოსკები", ანუ ზიგზაგიზებურად დაჭრილი ძალიან წვრილი ხაზები (ჩაკეტილი ზიგზაგები), რითაც ხდება ყინულოვან საფარზე მოჭიდების გაუმჯობესება. მოკლედ საბურავს თუ არ ახატია ფიფქი მანდ მორჩენილია კინო !!!

არსებობს ძალიან ბევრი საბურავის ტიპი მაგრამ აქ მოვიყვან მხოლოდ 3 ტიპს

1) M/T - Mud/Terrain, ტალახის საბურავები, ესენი გამოირჩევა დიდი მკვეთრი და მასიური პროტექტორებით და განკუთვნილია მხოლოდ ტალახიანი და გაუკვალავი ზედაპირების დასაძლევად. ასფალტზე არის ძალიან ხმაურიანი და უკომფორტო, ხშირად აქვთ სიჩქარის შეზღუდვაც. ამ საბურავებიდან საქართველოში ყველაზე პოპულარულებია Bf Goodrich M/T და Yokohama M/T

2) H/T - Haigway/Terrain, პირდაპირი თარგმანით ასფალტის საბურავები, ანუ მისი პროტექტორები მაქსიმალურად გათვლილია სწორ ზედაპირზე და ეს საბურავები იძლევიან მაქსიმალურ მანევრირებადობას და სტაბილურობას მაღალ სიჩქარეზე. იგი ძირითადად კაპრონული შემადგენლობისაა

3) A/T - All/Terrain ანუ საბურავები რომლებიც ცოტცოტა გამოდგება როგორც ტალახში ასევე ასფალტზეც. როგორც წესი ეს საბურავები ერთერთი ყველაზე პოპულარული საბურავის ტიპია 4X4 მანქანებისთვის და ალბათ 60-70% ამას ხმარობს, მაგრამ მინდა გითხრათ რომ სრულიად უაზრო საბურავია, რადგან ასფალტზე არის ძალიან ხმაურიანი და არაკომფორტული, ხოლო ტალახში და გაუვალ საფარზე ათასი თავით ჩამორჩება M/T საბურავებს. ანუ არ იქითაა და არც აქეთ როგორც ეგრეთწოდებული "ზიმალეტა"...

ამიტომ მე ყველას ვურჩევდი შემდეგს რომ უნდა ქონდეს 2 ან მაქსიმუმ 3 წყვილი საბურავი შემდეგი მიზნებისთვის
1) ზამთრის Snow (ფიფქებით) - თოვლი და ყინულისთვის
2) H/T მშრალ ტრასაზე სიარულისთვის ანუ ჩვენ ენაზე "ლეტნი"
3) m/T მხოლოდ და მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ მანქანა გაძლევთ ოფროუდერულ შესაძლებლობებს და ხშირად გიწევთ სერიოზულად მიუვალ ადგილებში სიარული

ესაა ჩემი მოკლე აღწერა საბურავებზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ATU-111
გამოხმაურება Jan 10 2010, 16:24
გამოხმაურება #43


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 849
რეგისტრ.: 26-December 09
მდებარ.: QUTAISI
მომხმარებელი № 666




აზოტით რო დავბერო საბურავები მირჩევთ? ბევრმა მითხრა კარგიაო და რავიი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jan 10 2010, 16:34
გამოხმაურება #44


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




ATU-111
თუ ბევრი ფული გაქვ და არ იცი სად წაიღო დაბერე, თუმცა სადღაც წავიკითხე რომ ბევრ დადებითთან ერთად აზოტს უარყოფითი მხარეებიც აქვს, კონკრეტულად რა აღარ მახსოვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lashkaaa
გამოხმაურება Jan 10 2010, 19:46
გამოხმაურება #45


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 741
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 490




მაინტერესებს საბურავის ფასები დისკის ზომასთან როგორ კავშირშია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ztmorieli
გამოხმაურება Jan 10 2010, 20:37
გამოხმაურება #46


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 59
რეგისტრ.: 2-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 441




ATU-111
autogear.ru/enc/all/1548/ www.auto-most.ru/site/ency/tires/374.html აი ნახე და შენით გადაწყვიტე ღირს თუ არა.

ლინკების ჩასმა ვერ დავამუღამე და ბოდიშით რაა. wink.gif

ATU-111
http://autogear.ru/enc/all/1548/ http://www.auto-most.ru/site/ency/tires/374.html აი ნახე და შენით გადაწყვიტე ღირს თუ არა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jan 10 2010, 21:24
გამოხმაურება #47


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ერთხელ მქონდა ბევრი ფული და დავბერე აზოტით... შედეგი =0. პრინციპში რა შედეგი უნდა ყოფილიყო რო ?!!! არ ვიცი smile.gif მაიმუნობაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jan 10 2010, 21:39
გამოხმაურება #48


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(ATU-111 @ 10th January 2010 - 17:24) [snapback]74555[/snapback]
აზოტით რო დავბერო საბურავები მირჩევთ? ბევრმა მითხრა კარგიაო და რავიი...

ზამთარში არანაირი აზრი არ აქვს, ზაფხულში კიდე ჰო, რადგან ზაფხულში ჰაერი ფართოვდება, აზოტი კი არა...

ციტატა(lashkaaa @ 10th January 2010 - 20:46) [snapback]74605[/snapback]
მაინტერესებს საბურავის ფასები დისკის ზომასთან როგორ კავშირშია?

რაც უფრო დიდია დისკი მით ძვირია საბურავი(ახალ საბურავებზეა საუბარი)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ATU-111
გამოხმაურება Jan 11 2010, 22:09
გამოხმაურება #49


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 849
რეგისტრ.: 26-December 09
მდებარ.: QUTAISI
მომხმარებელი № 666




ციტატა(crimson @ Jan 10 2010, 21:24) [snapback]74633[/snapback]
ერთხელ მქონდა ბევრი ფული და დავბერე აზოტით... შედეგი =0. პრინციპში რა შედეგი უნდა ყოფილიყო რო ?!!! არ ვიცი smile.gif მაიმუნობაა

რა გადაიხადე ერთი საბურავის დაბერვაში? ეხლა წავიკითხე და ბევრი დადებითი წერია აზოტით დაბერვზე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jan 12 2010, 09:54
გამოხმაურება #50


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ATU-111
ერთი საბურავი 2 ლარი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ATU-111
გამოხმაურება Jan 12 2010, 10:43
გამოხმაურება #51


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 849
რეგისტრ.: 26-December 09
მდებარ.: QUTAISI
მომხმარებელი № 666




ხო აქაც ეგ პასია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 12 2010, 10:52
გამოხმაურება #52


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ესეიგი ატმოსფერული წნევის ცვლილებაზე ( ნუ პატარა დიაპაზონში) და ტემპერატურაზე არ რეაგირებს როგორც ჰაერი და მუდმივად სტაბილური წნევა უკავია, მეტი რავი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 12 2010, 10:56
გამოხმაურება #53


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




აბა ვინ იცის რამდენი პროცენტია აზოტი ჩვეულებრივ ჰაერში ??? biggrin.gif ტემპერატურისგან ყველა გაზი ფართოვდევა wink.gif ერთი ვერ გავიგე ფულს რატომ ყრით აზოტში ანუ ჰაერში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 12 2010, 11:00
გამოხმაურება #54


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Sturbo @ Jan 12 2010, 10:56) [snapback]75326[/snapback]
ერთი ვერ გავიგე ფულს რატომ ყრით აზოტში ანუ ჰაერში.

იმიტომ რომ აზოტია biggrin.gif რას გაიგებ, მე უაზრობა მიმაჩნია მაგაში ფულის გადაყრა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jan 12 2010, 11:44
გამოხმაურება #55


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




კარგად გააფიორებული ფიარია რა ეს აზოტი biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jan 12 2010, 12:00
გამოხმაურება #56


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ფულის საკეთებელი სტანოკი biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jan 12 2010, 12:03
გამოხმაურება #57


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




ჰელიუმით გაბერეთ და იფრენს მანქანა biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 12 2010, 12:05
გამოხმაურება #58


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jan 12 2010, 11:56) [snapback]75326[/snapback]
აბა ვინ იცის რამდენი პროცენტია აზოტი ჩვეულებრივ ჰაერში ??? biggrin.gif ტემპერატურისგან ყველა გაზი ფართოვდევა wink.gif ერთი ვერ გავიგე ფულს რატომ ყრით აზოტში ანუ ჰაერში.

ტემპერატურისგან გამოწვეული გაფართოება რა თქმა უნდა ერთნაირია ჰაერის და აზოტის შემთხვევაში smile.gif

მაგრამ ჰაერში ჟანგბადის დიდი რაოდენობაა, რომელიც ხელს უწყობს საბურავის ზედაპირის ოქსიდაციას და სხვა გაზების გამოყოფას, რომელიც თავის მხრივ იწვევს ტემპერატურის უფრო მეტად მომატებას და შესაბამისად წნევის ცვლილებას smile.gif ასევე ჟანგბადის დიდი შემცველობა დისკის შიდა ზედაპირის ჟანგვასაც იწვევს, რაც თავის მხრივ ჰაერის გაპარების შანსს ზრდის smile.gif


ასევე ჰაერში არის წყლის ორთქლის გარკვეული შემცველობა, რომელიც კიდევ უფრო აჩქარებს ჟანგვის პროცესებს smile.gif სუფთა აზოტში წყალი საერთოდ არ არის : )



NASCAR-ზე სულ აზოტით ბერავენ საბურავებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jan 12 2010, 12:30
გამოხმაურება #59


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




NASCAR-ზე შეიძლება აქ რომ ბერავენ ეგ სუფთა აზოტია ?? როგორ გაიგებ იმ ბალონში უბრალოდ ჰაერი რომ იყოს ?? 8 ლარს გადაიხდი და გექნება უკეთეს შემთხვევაში 95 პოცენტი აზოტი საბურავში ან იმდენივეს გადაიხდი ად მაინც 78 პროცენტი იქნება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Jan 12 2010, 12:33
გამოხმაურება #60


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




Sturbo
+1
ჩემი აზრით სისულელეა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge