გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Nov 7 2009, 21:19
გამოხმაურება
#41
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 |
მე მაინტერესებს და გამომდინარე იქიდან, რომ ბევრი სვამ ამ საკითხთან დაკავშირებით კითხვებს, იქნებ ამ მოვუყაროთ თავი ინფოამრციას საბურავებზე, დისკებზე, ზიმნი, ლეტნი და ასე შემდეგ ინფოს. ეხლა მიყენია კარგი საბურავები (პროტექტორის ამბავში) S+M (თოვლი + ტალახი), ანუ გამოდის რომ ზიმნები. ეგეთებით ზაფხულში ჯობია არ ვიარო. ლეტნებში რომელი გადის? რა აღნიშვნები უნდა ქონდეს. თან რომ მოვხსნი ამ ზიმნებს, ჯობია ისევ რამე დისკებზე შევაგდო და დაბერილები შევინახო ზამთრამდე, რომ არ გაფუჭდეს, ხომ მასეა? ამისთვის ნებისმიერ მაქანანისათვის განკუთვნილი ჩემი ზომის დისკები შემიძლია ვიყიდო? ეკონომიის ამბავში რკინისები. დანარჩენი წესით ყიდვა გაყიდვაში უნდა დამეგდო, მაგრამ აქ მოდერების იმედზე ვარ, თუ საჭიროა ან დაშალონ, ან მითხარით და დავშლი. საბურავების მასიური შეცვლის სეზონი უკვეა. საკუთარი გამოცდილებიდან სად და რა საბურავების ყიდვა ჯობია ზაფხულისთვის? [quote name არ დაშალო პაკრისკები დისკებიდან იმიტომ რომ დისკიდა გადააცლი თუ არა სხვა დისკზე დაკენებისას სეიძლება დაიბრიცოს პაკრისკა და აგარ დაბალანსდეს და გადასაგდები დადიხდეს იმიტომ რომ უკვე მაგ დისკზეა მომჯდარი კარგი იქნება თუ დისკიანად შინახავ ს+მ ნიშნავს რომ ორივე სეზონისააა შეგიძლია ზაფხულშიც იარო და ზამთარშიცანუ ( პოლუ რეზინაა რაა) რათქმა უნდა ზამთარში სულ რეზინისები ჯობია |
|
|
|
Nov 7 2009, 22:40
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
juze
ციტატა(juze @ 7th November 2009 - 22:19) [snapback]50164[/snapback] ეხლა მიყენია კარგი საბურავები (პროტექტორის ამბავში) S+M (თოვლი + ტალახი), ანუ გამოდის რომ ზიმნები. ეგეთებით ზაფხულში ჯობია არ ვიარო. ლეტნებში რომელი გადის? რა აღნიშვნები უნდა ქონდეს. ყველაზე დიდი შეცდომა რაც უამრავს მოსდის ჩვენი ელიავას დონეზე მიღებული საბურავების გამყიდველებიდან გადმოცემის შედეგად... M/S ნიშნავს Mud / Snow, ანუ ესეთი საბურავი მწარმოებლის განმარტებით (აქ საუბარია მხოლოდ და მხოლოდ პროტექტორის გეომეტრიაზე და არა რეზინის შემცველობაზე !!!) შესაძლებელია გამოყენებულ იქნას ოდნავ თოვლიან და ტალახიან საფარზეც.. მაგრამ ეს არანაირად არ ნიშნავს რომ ესენი არის ზამთრის საბურავები... ზამთრის საბურავს უნდა ეხატოს ფიფქები!!! არ არის ფიფქები არსად? ზნაჩიტ ეგენი ზიმნები არაა რაც გინდა ეწეროს. საბურავი ზამთრის და თოვლის შესაბამისია თუ მისი შემცველობის მინიმუმ 80-90% სუფთა რეზინაა და პროტექტორებზე აქვს "პრისოსკები", ანუ ზიგზაგიზებურად დაჭრილი ძალიან წვრილი ხაზები (ჩაკეტილი ზიგზაგები), რითაც ხდება ყინულოვან საფარზე მოჭიდების გაუმჯობესება. მოკლედ საბურავს თუ არ ახატია ფიფქი მანდ მორჩენილია კინო !!! არსებობს ძალიან ბევრი საბურავის ტიპი მაგრამ აქ მოვიყვან მხოლოდ 3 ტიპს 1) M/T - Mud/Terrain, ტალახის საბურავები, ესენი გამოირჩევა დიდი მკვეთრი და მასიური პროტექტორებით და განკუთვნილია მხოლოდ ტალახიანი და გაუკვალავი ზედაპირების დასაძლევად. ასფალტზე არის ძალიან ხმაურიანი და უკომფორტო, ხშირად აქვთ სიჩქარის შეზღუდვაც. ამ საბურავებიდან საქართველოში ყველაზე პოპულარულებია Bf Goodrich M/T და Yokohama M/T 2) H/T - Haigway/Terrain, პირდაპირი თარგმანით ასფალტის საბურავები, ანუ მისი პროტექტორები მაქსიმალურად გათვლილია სწორ ზედაპირზე და ეს საბურავები იძლევიან მაქსიმალურ მანევრირებადობას და სტაბილურობას მაღალ სიჩქარეზე. იგი ძირითადად კაპრონული შემადგენლობისაა 3) A/T - All/Terrain ანუ საბურავები რომლებიც ცოტცოტა გამოდგება როგორც ტალახში ასევე ასფალტზეც. როგორც წესი ეს საბურავები ერთერთი ყველაზე პოპულარული საბურავის ტიპია 4X4 მანქანებისთვის და ალბათ 60-70% ამას ხმარობს, მაგრამ მინდა გითხრათ რომ სრულიად უაზრო საბურავია, რადგან ასფალტზე არის ძალიან ხმაურიანი და არაკომფორტული, ხოლო ტალახში და გაუვალ საფარზე ათასი თავით ჩამორჩება M/T საბურავებს. ანუ არ იქითაა და არც აქეთ როგორც ეგრეთწოდებული "ზიმალეტა"... ამიტომ მე ყველას ვურჩევდი შემდეგს რომ უნდა ქონდეს 2 ან მაქსიმუმ 3 წყვილი საბურავი შემდეგი მიზნებისთვის 1) ზამთრის Snow (ფიფქებით) - თოვლი და ყინულისთვის 2) H/T მშრალ ტრასაზე სიარულისთვის ანუ ჩვენ ენაზე "ლეტნი" 3) m/T მხოლოდ და მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ მანქანა გაძლევთ ოფროუდერულ შესაძლებლობებს და ხშირად გიწევთ სერიოზულად მიუვალ ადგილებში სიარული ესაა ჩემი მოკლე აღწერა საბურავებზე |
|
|
|
Jan 10 2010, 16:24
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 849 რეგისტრ.: 26-December 09 მდებარ.: QUTAISI მომხმარებელი № 666 |
აზოტით რო დავბერო საბურავები მირჩევთ? ბევრმა მითხრა კარგიაო და რავიი...
|
|
|
|
Jan 10 2010, 16:34
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 |
ATU-111
თუ ბევრი ფული გაქვ და არ იცი სად წაიღო დაბერე, თუმცა სადღაც წავიკითხე რომ ბევრ დადებითთან ერთად აზოტს უარყოფითი მხარეებიც აქვს, კონკრეტულად რა აღარ მახსოვს. |
|
|
|
Jan 10 2010, 19:46
გამოხმაურება
#45
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 741 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 490 |
მაინტერესებს საბურავის ფასები დისკის ზომასთან როგორ კავშირშია?
|
|
|
|
Jan 10 2010, 20:37
გამოხმაურება
#46
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 59 რეგისტრ.: 2-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 441 |
ATU-111
autogear.ru/enc/all/1548/ www.auto-most.ru/site/ency/tires/374.html აი ნახე და შენით გადაწყვიტე ღირს თუ არა. ლინკების ჩასმა ვერ დავამუღამე და ბოდიშით რაა. ATU-111 http://autogear.ru/enc/all/1548/ http://www.auto-most.ru/site/ency/tires/374.html აი ნახე და შენით გადაწყვიტე ღირს თუ არა. |
|
|
|
Jan 10 2010, 21:24
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
ერთხელ მქონდა ბევრი ფული და დავბერე აზოტით... შედეგი =0. პრინციპში რა შედეგი უნდა ყოფილიყო რო ?!!! არ ვიცი
|
|
|
|
Jan 10 2010, 21:39
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
ციტატა(ATU-111 @ 10th January 2010 - 17:24) [snapback]74555[/snapback] აზოტით რო დავბერო საბურავები მირჩევთ? ბევრმა მითხრა კარგიაო და რავიი... ზამთარში არანაირი აზრი არ აქვს, ზაფხულში კიდე ჰო, რადგან ზაფხულში ჰაერი ფართოვდება, აზოტი კი არა... ციტატა(lashkaaa @ 10th January 2010 - 20:46) [snapback]74605[/snapback] მაინტერესებს საბურავის ფასები დისკის ზომასთან როგორ კავშირშია? რაც უფრო დიდია დისკი მით ძვირია საბურავი(ახალ საბურავებზეა საუბარი) |
|
|
|
Jan 11 2010, 22:09
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 849 რეგისტრ.: 26-December 09 მდებარ.: QUTAISI მომხმარებელი № 666 |
ციტატა(crimson @ Jan 10 2010, 21:24) [snapback]74633[/snapback] ერთხელ მქონდა ბევრი ფული და დავბერე აზოტით... შედეგი =0. პრინციპში რა შედეგი უნდა ყოფილიყო რო ?!!! არ ვიცი რა გადაიხადე ერთი საბურავის დაბერვაში? ეხლა წავიკითხე და ბევრი დადებითი წერია აზოტით დაბერვზე... |
|
|
|
Jan 12 2010, 09:54
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
ATU-111
ერთი საბურავი 2 ლარი... |
|
|
|
Jan 12 2010, 10:43
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 849 რეგისტრ.: 26-December 09 მდებარ.: QUTAISI მომხმარებელი № 666 |
ხო აქაც ეგ პასია.
|
|
|
|
Jan 12 2010, 10:52
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
ესეიგი ატმოსფერული წნევის ცვლილებაზე ( ნუ პატარა დიაპაზონში) და ტემპერატურაზე არ რეაგირებს როგორც ჰაერი და მუდმივად სტაბილური წნევა უკავია, მეტი რავი
|
|
|
|
Jan 12 2010, 10:56
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
აბა ვინ იცის რამდენი პროცენტია აზოტი ჩვეულებრივ ჰაერში ???
|
|
|
|
Jan 12 2010, 11:00
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
ციტატა(Sturbo @ Jan 12 2010, 10:56) [snapback]75326[/snapback] ერთი ვერ გავიგე ფულს რატომ ყრით აზოტში ანუ ჰაერში. იმიტომ რომ აზოტია |
|
|
|
Jan 12 2010, 11:44
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 |
კარგად გააფიორებული ფიარია რა ეს აზოტი
|
|
|
|
Jan 12 2010, 12:00
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
ფულის საკეთებელი სტანოკი
|
|
|
|
Jan 12 2010, 12:03
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 |
ჰელიუმით გაბერეთ და იფრენს მანქანა
|
|
|
|
Jan 12 2010, 12:05
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Sturbo @ Jan 12 2010, 11:56) [snapback]75326[/snapback] აბა ვინ იცის რამდენი პროცენტია აზოტი ჩვეულებრივ ჰაერში ??? ტემპერატურისგან გამოწვეული გაფართოება რა თქმა უნდა ერთნაირია ჰაერის და აზოტის შემთხვევაში მაგრამ ჰაერში ჟანგბადის დიდი რაოდენობაა, რომელიც ხელს უწყობს საბურავის ზედაპირის ოქსიდაციას და სხვა გაზების გამოყოფას, რომელიც თავის მხრივ იწვევს ტემპერატურის უფრო მეტად მომატებას და შესაბამისად წნევის ცვლილებას ასევე ჰაერში არის წყლის ორთქლის გარკვეული შემცველობა, რომელიც კიდევ უფრო აჩქარებს ჟანგვის პროცესებს NASCAR-ზე სულ აზოტით ბერავენ საბურავებს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 12 2010, 12:30
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
NASCAR-ზე შეიძლება აქ რომ ბერავენ ეგ სუფთა აზოტია ?? როგორ გაიგებ იმ ბალონში უბრალოდ ჰაერი რომ იყოს ?? 8 ლარს გადაიხდი და გექნება უკეთეს შემთხვევაში 95 პოცენტი აზოტი საბურავში ან იმდენივეს გადაიხდი ად მაინც 78 პროცენტი იქნება
|
|
|
|
Jan 12 2010, 12:33
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 |
Sturbo
+1 ჩემი აზრით სისულელეა. |
|
|
|
![]() ![]() |