![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1661
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,421 რეგისტრ.: 8-May 11 მდებარ.: Martyofi მომხმარებელი № 2,007 ![]() |
ციტატა(karoche @ 23rd January 2013 - 19:24) [snapback]456505[/snapback] სად ხართ კლავიატურის მოგაზავეები, რეალურად ხო არ დრაგაობთ სადმე? +1 გავტესტოთბატონო გიზო? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1662
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
Black Jo ლეგასი RS ერთ ტურბინიანი ქარხნიდან ისედაც??? ვინ მოგატყუა ბიჯო ეგ? მე მყავდა ლეგასი რს და ორ ტურბინიანია? ეს ინჩა მაზალო ტიპე ტოოო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1663
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
sti type ra
მართალია. ბლექჯო რა მოგივიდა ჯო? ხო არ გაცივდი გარაჟში? ![]() როდის დავდგეთ დროზე მიხედე ბაბინის პრობლემას და გამოოოო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1664
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 774 რეგისტრ.: 23-March 12 მომხმარებელი № 2,615 ![]() |
რაგაც 3,2 ბმჯ მივართვი ვახშმად ნათებასთან ჩემ ლურჯას
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1665
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ციტატა(zura09 @ 24th January 2013 - 22:18) [snapback]456744[/snapback] რაგაც 3,2 ბმჯ მივართვი ვახშმად ნათებასთან ჩემ ლურჯას M3 თან ზურაა ?? -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1666
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 774 რეგისტრ.: 23-March 12 მომხმარებელი № 2,615 ![]() |
არა.ახალი აწყობილი იყო აბკატკა გავლილი რაგაც 3,2
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1667
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
რა კუზავაზე იყო ?? E36 ?? Mის ძრავზე ხო
-------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1668
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 774 რეგისტრ.: 23-March 12 მომხმარებელი № 2,615 ![]() |
ხო დზველი კუზაო.რავი არ მიკითხია მ ძრავზე იყო თუ არა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1669
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
32 იდეაში სხვა არაა და
![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1670
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 774 რეგისტრ.: 23-March 12 მომხმარებელი № 2,615 ![]() |
არავინ იყო სხვა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1671
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
ეხლა ვიყავი მეც გავიარე გავჩერდი 20 წუთი შავი პატარა მანქანა ეყენა მარტო და წამოვედი ))))
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1672
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
შავი პატარა მანქანა რა მანქანააა ??
![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1673
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 774 რეგისტრ.: 23-March 12 მომხმარებელი № 2,615 ![]() |
კოლტი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1674
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 ![]() |
ციტატა(OZY @ Jan 24 2013, 22:00) [snapback]456760[/snapback] შავი პატარა მანქანა რა მანქანააა ?? ![]() არც შემიხედია არც დავინტერესებულვააარ )) გვერდიდან შევხედე ვერ ვიცანი ზუსტად რა იყო ))))))))))))) კოლტი ყოფილა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1675
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(sti type ra @ 24th January 2013 - 09:18) [snapback]456603[/snapback] Black Jo ლეგასი RS ერთ ტურბინიანი ქარხნიდან ისედაც??? ვინ მოგატყუა ბიჯო ეგ? მე მყავდა ლეგასი რს და ორ ტურბინიანია? ეს ინჩა მაზალო ტიპე ტოოო? ძველ კუზაოზე მაქვს საუბარი ლაშა, პირველ მოდელზე. ![]() გაცივებული და ეს ინჩა ნახეთ აქეთ ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy First generation (1989–1994) - BC, BJ, BF The introduction of the Legacy was a notable departure from Subaru products in the past. The Legacy was formally released January 23, 1989 in Japan, with an introductory price of ¥2,550,000 for the turbocharged RS (approx. USD $18,800 at 1989 yen exchange rate).[2] The first Legacy was available at Japanese dealerships on February 1, 1989, with worldwide distribution starting in 1990. Subaru had earned a reputation of building vehicles that were regarded as "quirky" and other Asian manufacturers were bringing more upscale and conventional appearing models to the market. The Legacy broke with many Subaru traditions, such as no longer locating the spare tire in the engine compartment, behind the engine and above the transmission, a tradition started with the 1966 Subaru 1000. The Legacy was an all-new model, and positioned above the Leone, XT, Justy, and kei cars Rex and Sambar in Subaru's model range at the time. The Legacy also introduced an entirely new flat-4 engine series, called the Subaru EJ engine, which was quieter and more powerful than the previous Subaru EA engine. The DOHC 2.0 liter turbocharged 217 bhp (162 kW; 220 PS) EJ20G engine was introduced in the Japan-spec Legacy RS, RS-RA and GT in 1989 and later used in the Impreza WRX when it was introduced to Japan in 1992. International versions of the Legacy turbo were offered the DOHC 2.0 liter engine with a water-cooled intercooler starting with 1991, with a manual transmission only in the RS and RS-RA version, the GT version was available with an automatic transmission. The USA-spec EJ22T SOHC 2.2 liter 163 bhp (122 kW; 165 PS) turbo was not offered any intercooler when it was introduced to them in 1991 as the Legacy Sport Sedan, and was available with either a manual or automatic transmission. In 1992, the Legacy Touring Wagon made its debut, but was only available with an automatic 4-speed transmission. Both turbo models, the Sport Sedan and Touring Wagon, had upgraded components. Brakes had ventilated rotors both front and rear with ABS standard, a 4EAT automatic transmission capable of handling the additional turbo's power, thicker sway bars, and wider tires were some of the included performance improvements. Turbo models were only available with AWD. The Legacy began with a 5-door wagon or 4-door sedan body styles with FWD and an optional full-time AWD package, and was introduced in North America, the UK, Germany, the Benelux region of Northern Europe, Japan and Australia. Options included 4-channel ABS, licensed from Bosch and air suspension height control, which lowered the vehicle at speeds above 50 mph (80.5 km/h), and also allowed the driver to increase the vehicle's ground clearance for off-road conditions. The USA-spec included the 'passive restraints' (motorized seat belts) through the 1994 model year. Driver's side airbags were an option midway through the 1992 model year and became standard in 1993. Passenger airbags weren't available until the 2nd generation arrived in 1995. ეს კიდევ უკვე 2 ტურბინით ![]() Second generation (1994–1999) - BD, BG, BK Second generation sales in Japan began October 7, 1993, and an introductory price of ¥2,753,000 for the twin turbo GT (approx USD $25,250 at 1993 yen exchange rate),[2] with an introduction for model year 1995 in North America with a full body and chassis revision. The exterior was designed by Olivier Boulay, who was hired by Subaru on a short-term basis. The tail light appearance on both the sedan and wagon was influenced by the taillights on the SVX. In 1996, Subaru decided to make AWD standard equipment in all vehicles produced for the North American market from that year to 2012. Subaru still offered a choice between FWD and AWD for its domestic market vehicles for this generation. The increased ground clearance Outback was introduced with this generation in 1995 with AWD only internationally, and the air suspension with height control was no longer offered. USA-spec GT models, first offered in 1990 as a turbocharged sedan or wagon in Japan, and as a trim package for the USA version in 1994, became a top level model upgrade in 1996, using the new EJ25D DOHC 2.5 L naturally aspirated engine. "Limited" trim level editions were introduced, offering heated leather, or cloth, seats and trim and a tinted, glass moonroof. The term "Limited" appeared on the "GT", known as the "GT Limited" in 1998. The term "Limited" was used by itself on the Outback in 1998. Driver and front passenger airbags were added with the redesigned interior as standard equipment in accordance with USA Federal Government regulations. 1999 marked the 30th anniversary of Subaru in America, and the last of the second generation in North America. There was a special 30th Anniversary Edition offered in the USA with upgraded interior and sunroof, spoiler, alloy wheels on the "L" trim level cars. The USA-spec "Brighton" trim level also carried over from the facelifted first generation version that was priced below the "L" trim option. In Japan, the GT spec B was introduced in 1994 with lowered and stiffened suspension and a higher performance rear differential. The next generation of the GT-B was introduced June 1996, with the front and rear struts supplied by Bilstein,[3] with the upgrade also available on the RS. The "B" designation stood for Bilstein. Turbocharged versions continued to be available in markets that used right hand drive configurations. Specialty touring and racing versions were available in Japan, as well as the DOHC 2 liter twin sequential turbocharged EJ20H version on both the Legacy GT sedan and wagon with an automatic transmission and the RS sedan and GT-B wagon with the EJ20R and a manual transmission and a slightly higher horsepower rating, both identified as "Boxer 2-stage Twin Turbo" on the engine cover shroud. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1676
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
zura09
ამერიკული M იქნებოდა სხვა არაფერია მაგ კუზაოზე მაგ ძრავით ![]() ჰა აბა დრეს არ დრაგაობთ???/ გამიყოლეთ ვინმემ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1677
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
შატუნი გავწყვიტე გუშინ.
რევ ლიმიტერი მოვხსენი დაწევა მინდოდა 7-მდე ისე მოხდა მერე რაღაც საქმე გამომიჩნდა და 8000-ზე დავტოვე. ნოუთბუქიც დამრჩა სხვაგან და ვეღარ მოვასწარი ჩამოწევა. ჰოდა გუშინ დრაგაობისას გამიწყდა. კარგად კი წავიდა მაგრამ რომ ავხადე კაპოტი აღმოვაჩინე რომ 1 ბაბინაც გამოვარდნილი ყოფილა ბუდიდან მოჭერილი არ იყო ეტყობა და ვიბრაციაზე ბოლომდე მოძვრა. არადა პერებოი ვერ შევატყვე. პ.ს რულზეც მე არ ვმჯარვარ მთვრალი ვიყავი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1678
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,421 რეგისტრ.: 8-May 11 მდებარ.: Martyofi მომხმარებელი № 2,007 ![]() |
gentoo
ძაან ცუდი/!!ეხლა კიდე თავიდან უნდა ამოიღო ძრავი და ახლიდან ააწყო? შენა ადგილზე გავრეკავდი. წარმატებები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1679
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
gentoo
აუ ღადაობ ტო? ![]() მე არარ გავეკარებოდი ვაბშე სუბარუს შენს ადგილზე და აღარც იაპონიას მანქანით იმენა ვერ იკაიფე რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1680
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 26th January 2013 - 20:05) [snapback]457097[/snapback] მე არარ გავეკარებოდი ვაბშე სუბარუს შენს ადგილზე და აღარც იაპონიას მანქანა რაშუაშია თვითონ დაავიწყდა რაღაცის გაკეთება :X ტეხავს |
|
|
![]() ![]() |