![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#661
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰონდას ძრავამ დამაინტერესა. კერძოდ S2000
იმიტომ დამაინტერესა რო ზუსტად იგივე ტექნოლოგიაზეა აგებული ძრავის მართვა რასაც მე ვაკეთებ. იმას არ ვამბობ რომ მეც ჰონდაზე მეტი ვიცი. უბრალოდ speed density-ზე ვაწყობ და ჩემდა გასაკვირად აღმოვაჩინე რომ ჰონდაც თავის ძრავებზე იყენებს სტოკში speed დენსიტის. ანუ; ანუ აქვს map ტემპერატურის სენსორი და არ აქვს ვოზდუხამერი. ანუ მანდ ბუსტ ლიკიც რომ გქონდეს არაფერი არ აირევა ნასტროიკაში. შეგიძლია ვოზდუხამერი მოხსნა საერთოდ ა.შ. გარდა მაგისა აქვს ძალიან მაღალი სტატიკური კომპრესია 14:1 თუ რაღაც ეგეთი. 9-მდე ტრიალებს ძრავი და აქვს ძალიან ბაგატი სმესი. ტურბინიანი სუბაროს დონის სმესი აქვს ზუსტად ![]() ყველა ჰონდაზე არ ვამბობ. ჰო და რათქმაუნდა ძალიან საინტერესო ტექნოლოგია VTEC რომელიც ძრავა ეფექტურობას 100% -მდე წევს. ეფექტურობაში იგულისხმება VOLUMETRIC EFFICIENCY. მოკლედ ესე ავიღოთ. ყველა მწარმოებელი უშვებდა შეცდომებს. GM, Saab, Subaru, MAZDA და ა.შ. რომ ავიღოთ სუბარუს მეტნაკლებად წარმატებული და გამძლე ძრავი. 2005-იანი STI-ს ძრავი მაგალითად და ჰონდა რომელიმე კარგი ძრავი და ორივე გავატურბინოთ და მივიღოთ თანაბარი ცხენები. დასტუკვის შანსები თანაბარი იქნება. შეიძლება ჰონდამ აჯობოს ცოტათი მეტი გაძლოს მაგრამ ამას რეალურად ჩემთვის არანაირი პრინციპული მნიშვნელობა არ აქვს და არც სხვებისთვის ალბათ. ჩემი აზრით ტყუილად ვადრით სხვადასხვა ბრენდებს და ძრავებს. უაზრობაა პროსტა. თან ოფტოპიკი გამოდის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#662
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 15th December 2012 - 19:19) [snapback]446968[/snapback] ჩემი აზრით ტყუილად ვადრით სხვადასხვა ბრენდებს და ძრავებს. უაზრობაა პროსტა. თან ოფტოპიკი გამოდის. +1 ვაიპერის ბოლო მოდელი 8.2-იანი და 8 ცილინდრიანი მატორი. 600+ ცხენი და 800+ თორქი. და ეს ველაფერი სტოკი, ატმოსფერული ძრავი. 100-მდე უნდა 3.9 წამი. კი ბაზარი არაა. სუბარუს ძრავიდან რომ ამოიღო დაახლოებით 450 ცხენი იგივე შედეგზე გახვიდე შეიძლება, მაგრამ რამდენიმე კითხვა მაქვს: 1. რამდენით შეამცირებ მატორის რესურსს ??? 2. იგივე დანახარჯით რამდენად გაზრდი ვაიპერის შესაძლებლობებს ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#663
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
გასულია არაა რამდენიც გინდა იმდენია. პროსტა ამერიკაში 91 ოქტანებზე ზიან და ეგ არის კატასტროფა. ტუინინგისთვის. ოოდნავ მოკიდებ ხელს ზაჟიგანიას და ეგერევე პრედეტონაცია და დეტონაციები აქვს ხოლმე. ამიტომ ამერიკელებმა ძველ მეთოდს მიმართეს. რასაც მეორე მსოფლიო ომის დროს და მერეც ავიაციაში იყენებდნენ. მეთანოლი და წყლის ვსპრისკი, რაც ერთი ზრდის ოქტანობას და მეორე ანელებს წვის პროცესს რაც იცავს ძრავს დეტონაციებისგან. 1000 -ით სუბარუ დარბის 500 ცხენით ყოველდღიურ მანქანები. თუ კარგად არის დანასტროიკებული არაფერიც არ მოსდის. ვაბშე არაფერი. სიმძლავრისგან ვკლადიშებს არაფერი არ მოსდის. ვალზე და ვკლადიშზე დათვირთვა არ იზრდება ცხენების მომატებით. უფრო პორშინებზე, კოლცოებზე და გალოვკებისკენ მიდის დატვირთვა. თუ EGT ნორმალური გაქვს, დეტონაცია არ გავს თითქმის ან საერთოდ არ გაქვს. ძალიან ჩვეულებრივად იტანენ 500 ცხენს სტოკი სუბარუს ძღავები. პროსტა ცელპლენია იწვება მალე ან ფუჭდება. დიდ ძრავიანი მანქანები არ მიზიდავს და არ ვიცი. არა როგორ არ მიყვარს. ხმა და ყველაფერი მაგარიაქვს და თან ატმოსფერულია, მაგრამ უტურბინო მანქანა ჩემთვის არის უბრალოდ სათამაშო. ჯიბე უნდა გქონდეს ძალიან სქელი რო მაგეებით ერთობოდე პროსტა. ![]() ციტატა(VADA @ 15th December 2012 - 19:29) [snapback]446971[/snapback] კი ბაზარი არაა. სუბარუს ძრავიდან რომ ამოიღო დაახლოებით 450 ცხენი იგივე შედეგზე გახვიდე შეიძლება, მაგრამ რამდენიმე კითხვა მაქვს: ერთხელ ჩაგისხვენ ცუდ ბენსინს. ივლი ვერ გაგიებ მარა ძრავს დააზიანებ მოშნად. მეორედ ინჯექტორი ვერ მიაწვდის ან ბენზინის ნასოსი დაბრედვის პირას რომ იყოს. ვერ გაიგებ მაგასაც. ეს მოვლენები რამოდენიმეჯერ თუ განმეორდა ან ერთმანეთს დაემთხვა ან რამე მსგავსი მოხდა ჩათვალე რო რესურსი 0-ზე დაიყვანე თითქმის. ეგ არის როცა ზღვარზე ამუშავებ ძრავს. ვერ იტანენ მცირედ გაუმართაობასაც. მეტი ისეთი არაფერი. რესურსის მხრივ რავიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#664
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
მაგ დაბალი ოქტანობის გამოა რომ მეთანოლი აპრობირებული მეთოდია ტუნინგში ამერიკაში. თუმცა დაბალი აოქტანობის გამო დაბალი კომპრესიაც გააჩნიათ რაც პირველი მიზეზია, რომ თამამად მოკიდო ხელი ნასტროიკას. ![]() ზოგს ეხლა პორშინი დაეწვება ზოგს კიდევ გალოვკები აურევს და ზოგს კიდევ სცეპლენია ან კარობკა გამოუვა მწყობრიდან. რაღა დარჩა ??? ![]() ვაიპერი როგორი მანქანაა იცი ??? ფული გაქვს ??? მიდიხარ ყიდულობ ჯდები და საერთოდ არ გაინტერესებს რა ბენზინზეა დანასტროიკებული, რა პორშინი დევს შიგნით, სცეპლენია კერამიკისაა თუ არა და საერთოდ ტუნინგდება თუ არა ეგ მანქანა ![]() კატაობ, ღადაობ, ნაშებს ყრი, გაზაობ და თუ რამე სუბარუ თუ გაგასრებს თავისი პაწია მატორით, (ეგეთები კი შეიძლება თითზე ჩამოსათვლელები იყოს) ან გკიდია, ან კიდევ მიდიხარ ისევ სალონში უკვეთან რამე დამატებით კიტს, თითზე ჩამოსათვლელნი კი მცირდება და ისევ გაზაობ, ნაშებს ყრი, კატაობ, ღადაობ ![]() მე კიდევ დავითფერული მირჩევნია, მშობლიური ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#665
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
სუბარუთიც მშვენივრად ყრიან ნაშებს და იციან რო quality matterss ![]() ეგრე თავში ხელწამოსაკრავებიც არ არიან. ნუ თავისი დანიშნულება აქვს. autoX ტაიმ ატაკებზე და ა.შ ჰო კიდევ დამავიცყდა. სადმე ინტეიქი თუ გიპარებს ან გაგისკდა ტრუბა. ან გამომშვები კოლექტორი თუ გიპარებს სადმე ვაიდბენდის მიდამოებში ეგრევე სმესს აგირევ და ჩათვალე რო მთელი შენი ნასტროიკა და კოვანი პორშინები ფაფუ. ამიტომ უნდა გეყენოს დაჩიკები და ყველაფერს უნდა უყურებდე და მუდმივად ყურადღებით უნდა იყო რო რამე არ გაგეპაროს. აპაა. ეგაა რო ტრაკში სული უნდა უბერო სულ. მაგრამ ერთხელ კარგად თუ გააკეთებ მერე დიდ ხანს გასიამოვნებს და ბევრს ატირებ. ვაიპრესაც და სხვებსაც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#666
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
gentoo
ვაბშე სხვა მუღამი გაქვს შენ ნუ იდეაში მეც მევასება ეგ მუღამი 2.0 ით V8 V12 რო გაუყრი ბაზ არაა მარა ეგ იმას არ ნიშნავს რო ის ბანძია ეს მაგარია რაცარ უნდამოუარო და ადიდო სუბარუს და ზოგადად 4 ცილინდრიანი 300 ცხენიანიძრავით იმდენს ვეგ გაგატარებს რასაც 6.0 350 ცხენის ძალიაი მანქანა გინდა ბენზინს აბრალე რასაც გინდა აბრალე ზოგადად ვაიპერი სხვა დონის მანქანაა სულ სხვა კლასია ვერ შადარებ ნაღდად ვერცერთ მანქანას რ35 ის გარდა რომელიც ტრეკზე კონკურენციას უწევს ხან ჯობია ხან ვერა მარა უფრო კორვეტი და ვაიპერი ჭიდაობენ პროსტა ნისანმა როამხელა კონკურენცია გაუწია ყველას მაგრად გაუკვირდა თორე ნისანი ნისანად დარჩებადა Fერარი Fერარად ეგ თემა რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#667
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
TRULOVI
არა არ ვადრი საერთოდ. უბრალოდ სუბარუს ტუნინგი არის ყველაზე სახალისო და ეგაა. ნაღადად არ მექნება სურვილი კორვეტი ან დოჯი ვატუნინგო. მაგდენ ფულს როცა ვიხდი გარანტია უნდა მქონდეს. რო არაფერი არ დაჭირდება. თუნდაც პორშეს რატომ ყიდულობენ მდიდარი ვიღაც მაყუთა გოლფისტი ტიპები. იმათ არ ევასებათ სხვა მუღამიაქვს. მე არ ვაფანატებ არცერთ ბრენდზე. გინდა 2.0 იყოს გინდა 2.5 მე ის მუღამი მაქვს რომ ეს 2.0 დახვეწო ისე რომ თუნდაც 2000000$ მანქანა ათრიო. მაგაზე მაგარი მუღამი არა არსებობს იმენა. დამიჯერე ![]() ის მუღამი არ გაქვს ფორმულას ძრავები 2.0 თუ რამდენია ეხლა უკვე V6 გახადეს ხო ეხლა? 16000 რო ტრიალებს და ძალიან დიდ ცხნებს რომ იგებს და სწრაფი როა? ეხლა ფორმულა 1 რო ფერარს ან მაკლარენს შეადარო ავადმყოფი უნდა იყოს ადამიანი პროსტა. სხვა და სხვა რამეა. მაგას ვიძახი ზუსტად. სხვა მუღამიაქვს. და ყოველთვის მირჩევნია მაღალტექნოლოგიური და დახვეწილი მანქანა რომელიმე ბრენდის ქარხნულ მანქანას. იმიტომ რომ ჯობია დატუნინგებული და სამურაის ხმალივით ალესილი და კონკრეტულ გარემოსთვის მორგებული ტაჩკა. ტრეკისთვის, დრეგისთვის დრიფთვის და ა.შ. ვიდრე ნაშების ასაყლელი ფუსი მაგნეტი და სამარიაჟო რაღაც დიდი V12 ღრიალა მატორი. ყველა მანქანას უნდა ქონდეს დანიშნულება. თუ დრიფტაობა გევასება შეიძლება იაფიანი მანქანა იყიდო და გამოიყენო. ვერცერთი ქახნული მანქანით ვერ იზავ იმას რასაც ტუნერი გააკეთებს. რაც არუნდა ძვირი იყოს. ანუ ფულზე ფასზე და მატორის სიდიდეზე და ვიდზე არ მაქვს აქცენტი და არ ვადრი არაფერს ერთმანეთს ამიტო. კორვეტი ჯობია თუ ფოლცვაგენი ეგ უკვე გემოვნების ამბავია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#668
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 15th December 2012 - 20:25) [snapback]446984[/snapback] უბრალოდ სუბარუს ტუნინგი არის ყველაზე სახალისო და ეგაა. +1 კი. ან მაგარი. წელიწადში ორერ გავხსენი ძრავი ![]() ერთია როცა შენით აკეთებ აუმობესებ ტუნერი გეხმარება და ა.შ. და მეორეა, როცა მიდიხარ სალონში, იხდი და ყიდულობ. ![]() ისე ვაიპერის ყიდვის მაყუთი რომ მქონდეს იმის გაუმობესებაზეც ვიფიქრებდი და ჩემს ხასიათთან უკეთ მორგებაში, ვიდრე ისედაც სამყოფი აქვს და რად მინდა-თქო ![]() ციტატა(gentoo @ 15th December 2012 - 20:25) [snapback]446984[/snapback] კორვეტი ჯობია თუ ფოლცვაგენი ეგ უკვე გემოვნების ამბავია. კაცია და გუნებაო, მისთვის ებრაგუნებაო ![]() ნათქვამია, გემოვნებაზე არ დაობენო, მაგრამ ყველაზე ხშირად სწორედ რომ გემოვნებაზე დაობენ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#669
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 301 რეგისტრ.: 4-December 10 მომხმარებელი № 1,669 ![]() |
არ იყიდოთ მუსტანგი არა, სიქიმობაა, ვერ დადის და ისტუკება წამდაუწუმ
![]() http://www.youtube.com/watch?v=RlYYQwheRsw რას არ გაიგებ კაცი... დიდი მატორი არ გევასებათ და პატარათი იყიდეთ კაცო, ამერიკელებიც კი აკეთებენ 2.0 და 250 ცხენიან მანქანებს. აგერ ყავდა ჩემს მეზობელს 2.0 ფორდ ფოკუსი და კი ქონდა სტოკს 250 ცხენი. ჰოდა რალის მანქანაც ეგ არის რა. გინდა ფოკუსი ნახეთ რს და გინდა ფიესტა რს ... ზოგი ვერ იტანს ტურბირებულ მატორებს და დასანახად ეჯავრება, მარა სიმძლავრეც უნდა და ყიდულობს დიდ მატორიანს. ზოგი კიდე პირიქით, დიდ მატორიანებს ვერ იტანს და პატარადან ამოღებული სიმძლავრე ურჩევნია და კიდია თუნდაც ყოველ წელიწადს დაისტუკოს. კაცია და გუნება რა. მე პირადად 1967 წლის ფორდ მუსტანგ ელეონორი მთელს სუბარუს ქარხანას მირჩევნია და ამის ვიდზე მეკამათეთ თუ გინდათ და რომელ იმპრეზასთანაც გინდათ იმასთან შემიდარეთ ![]() http://www.youtube.com/watch?v=RhYz3x8oxYw |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#670
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
rasmusi
აი ეს ნახეთ 10 წამიანი დრაგსტერია ![]() აი ეს კი მაგრად მევასება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#671
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
გარშოკები
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#672
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,057 რეგისტრ.: 15-January 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 732 ![]() |
ციტატა(kaspera @ Dec 15 2012, 20:23) [snapback]447000[/snapback] გარშოკები +1111 ამათ მანქანებს ეძახიით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#673
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
SHATUNICHI
და რას უწუნებ kaspera მე მყავდეს ეგეთი გარშოკიდა შენ შენი ყოფილი იმპრეზა ბაზ არაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#674
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ჰა აბა GTRს უნდა დადგომა და ვის ყავს ყველაზე ჯანიანი იმპრეზა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#675
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Drifter_Silvia
მეტის დადგომას არც აზრიაქვს........ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#676
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
რამდენი სუბარუა 10 წამიანიც და 7 წამიანებიც არის და თუ არ ვცდები 6-იანიც.
მაგ შელბიში მარტო ხმის გამო გადავიხდიდი 50K -ს ბეზ ბაზარი ![]() ფორდ ფოკუს RS თავიდანვე რო ვნახე პირველი მანქანა რომელმაც მანქანების ინტერესი გამიჩინა საერთოდ ეგ იყო ![]() ![]() ხოდა რო არ მქონდა მაგდენი და რაზეც ფული მეყო ტურბინიანზე ცოტა ნორმალურზე სუბარუ იყო და ეხლაც იმიტომ მყავს სუბარუ რო ფასიც მაწყობს მისი ძრავიც მაწყობს და ყველაფერი. პრაქტიკულიც უნდა იყოს თან 10 ლიტრზე მეტი არ უნდა დაწვას. პროსტა ბენზინს ვერ ჩავასხავ მაგდენს მითუმეტეს გაძვირდა ეხლა ბენზინი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#677
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Dec 15 2012, 21:21) [snapback]447017[/snapback] Drifter_Silvia მეტის დადგომას არც აზრიაქვს........ ხო და გავაგებინოთ რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#678
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
gentoo
მერე მაქედან რამდენია დარჩენილი 2.0 ძრავი არცერთი ხო? ![]() რატო ზრდიან კუბატურებს არ ყოფნის ძმაო რესურსი ნაკლებიაქვს ვიდრე იმ 6.0 ეგაარა დავაბსე მანქანა უნდა იცოდე რისთვის გინდა ეხლამე პარნი და ტრეკი დიდადარ მაინტერესებს უბრალოდ სწრაფი მანქანა მინდა + დრაგისთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#679
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
TRULOVI
დრაგი პარნის და ტრეკი განსხვავდება. ერთი მანქანა რომ მყადეს მე მაგალითად 3 სხვასხვა ნასტროიკას გაუკეთებდი. დრაგზე დატვირთვა მაქსიმუმ 10 -20 წამი გრძელდება. ტრეკზე მაღალი სიჩქარე და სტაბილურობა. პარნიზე 1-2 პანიჟენიები და ამბები. რავიცი გასხვავდება. რომელი ჯობაი არ ვიცი ნაღდად. გამოცდილებაც არ მაქვს. აი რო გავიკატავებ ტრეკზე პარნიზე და დრაგზეც მერე მეცოდინება რა ჯობია ჩემთვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#680
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
gentoo
ხო მარა იდეაში რაღაც სახეობა ხო მოგწონს რა მემაგალითად დრაგი მომწონს და მანქანის სისწრაფეს ზომავენ აქ დრაგით თორე ეხლა მევლუდა სივიკით ბევრ იმპრეზა ევოს უგებს მარა მანდ უკვე სხვა თემაა ის პროფია ის არადა კაროჩე რა |
|
|
![]() ![]() |