IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
levan6
გამოხმაურება Jun 26 2011, 19:06
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 21
რეგისტრ.: 26-June 11
მომხმარებელი № 2,099




ვეძებე მაგრამ ვერ ვნახე ესეთი თემა:

ფასში სხვაობა საშუალოდ 2 000 დოლარამდეა და ერთი შეხედვით სხვაობა პირველი თაობის ბოლო წლის (2001) მოდელებსა და ახალ თაობას (2002-2003) შორის მარტო გარეგნული ფარები ჩანს.

სხვა რა განსხვავებაა ღირს მის გამო 2000-ით მეტის გადახდა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jun 26 2011, 19:08
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




მოდერი მოვა და დაგვორნავს ბევრი თემებია სადაც ძველი თაობაა განხილული და სადაც მერე ხალი თაობა

ახალი თაობა უფრო დახვეწილია კომფორტით ვეტედე სისტემებიც აქვთ ყველას მოკლედ გადაათვარიელე ფორუმი კარგად და ბნახავ

Go to the top of the page
 
+Quote Post
levan6
გამოხმაურება Jun 26 2011, 19:36
გამოხმაურება #3


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 21
რეგისტრ.: 26-June 11
მომხმარებელი № 2,099




დამოვორნონ თუ რამე დავარღვიე განა რამდენი უნდა ვპოსტო რომ რამეში შემიშალოს ხელი ვორნმა მით უმეტეს თუ გადაწყვეტილებაშI დამეხმარება თემა biggrin.gif
კი გადავხედე და წავიკითხე სხვა თემები მაგრამ კონკრეტულად არ არის მაინცდამიანც არაფერი, გაფანტულია თემებში და სხვადსხვა პოსტებში... სულ სამი თაობაა და მესამე თაობის ფორესტერები ნაკლებად რომ ვინმეს ჰყავდეს. რჩება ორი ძირითადი განსხვავებული ტიპის ფორესტერის მოდელი განსხვავებული ფასით და კარგი იქნებოდა რა სხვაობებია რომ ითქვას...
VTD მოცურების საწინააღმდეგო სისტემაა ხო? ეგ მემგონი პირველი თაობის ფორესტერებსი S მოდიფიკაციას აქვს და L-ს არა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muradi
გამოხმაურება Mar 7 2014, 12:34
გამოხმაურება #4


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 97
რეგისტრ.: 24-January 14
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 3,930




კარგი თემაა მაგრამ არავინ არაფერს წერს,, მეც მაინტერესებს,,, ისე 2000 დოლარი ნაღდად ბევრია,,, 800-1200 დოლარია სხვაობა მე რაც ვნახე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Mar 7 2014, 12:54
გამოხმაურება #5


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




ციტატა(levan6 @ 26th June 2011 - 20:36) [snapback]285948[/snapback]
ეგ მემგონი პირველი თაობის ფორესტერებსი S მოდიფიკაციას აქვს და L-ს არა

ეგ მოდელები შენ რაც დაწერე ამერიკულებია და არც ერტს არ აქვს, მითუმეტეს მაგ თაობას. ეს ერთი. მეორე,
პირველი თაობის ფორესტერები 97 დან გამოვიდა , შენ რასაც გულისხმობ ეგ მეორე თაობაა, სამკუთხედი ფარებით უკვე მესამეა. მეორე თაობებში იაპონურებსაც არ აქვსთ ეგ სისტემები. მესამეს უკვე აქვს, ეს ერთი განსხვავება, მეორე განსხვავება კუზაო და სალონი მთლიანად, მესამე განხვავება ძრავი და კარობკები. (ბაბინებინი ძრავები აქვთ უკეთესი ზეთის ნასოსებით) მეტი რა გინდა? და ბოლო დაივორნები
ციტატა(levan6 @ 26th June 2011 - 20:36) [snapback]285948[/snapback]
დამოვორნონ თუ რამე დავარღვიე განა რამდენი უნდა ვპოსტო რომ რამეში შემიშალოს ხელი ვორნმა მით უმეტეს თუ გადაწყვეტილებაშI დამეხმარება თემა

ამ სიტყვების გამო. პატივი ვცეთ ფორუმის წესებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Mar 7 2014, 14:25
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




2011 წლის თემა რატო ამოვწიეთ ვითომ, პოლიტიკური სარჩული აქ თუ რა მაფიაა აქ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Mar 7 2014, 15:21
გამოხმაურება #7


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




xrinco

თემის ავტორი ალბათ 3 წელია არ შემოსულა და სავარაუდოდ აღარც შემოვა biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subarueli5
გამოხმაურება Mar 7 2014, 23:10
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,496
რეგისტრ.: 24-February 13
მდებარ.: qutaisi
მომხმარებელი № 3,284




მე ბიჭებო 2004 ამდე ყველა ფორიკა მყავდა(ტურბინიანი) და იმენა თოვლში და უგზოობაში ერთია რა,ყველა ნატანჯი მყავს რა ბიჭებო და ყველა ფორსტერმა ერთნაირად გაიარა უგზოობაში. (ახლა არდამიწყოთ ლაით გზებზე იარეთო რა) biggrin.gif დაცეფილი ნივები მომყვებოდნენ უკან

იმენა 99 იანმა უფრო ატრაკა რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rezident
გამოხმაურება Mar 8 2014, 17:10
გამოხმაურება #9


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5
რეგისტრ.: 8-March 14
მომხმარებელი № 4,079




მოგესალმებით ხალხო. მეზობელი მეგობარი ოფროუდ ფორუმიდან ვარ. რამოდენიმე კითხვა მაქვს და ვეწვიე თქვენს ფორუმს. ფორუმი საკმაოდ დიდი და ინფორმატიული აღმოჩნდა ასე რომ ჩემს კითხვებზე ძებნაში რომ შევედი იმდენი თემები ამომიყარა რომ smile.gif). მოკლედ მადლობელი ვიქნები თუ შეწუხდებით ჩემთვის და ალბათ ბევჯერ ნათქვამს ჩემთვისაც არ დაიზარებთ რომ გაიმეოროთ )). ახალ თემას შეგნებულად არ ვხსნი და ეს თემა მგონი წავა ჩემი კითხვებისთვის. მოკლედ ეხლა მყავს 2 მანქანა. ერთი პაჯერო რომელსაც მხოლოდ ოფროუდ სპორტში ვიყენებ და მეორე მერსედესი საოჯახოდ რომლის გაყიდვასაც ვგეგმავ და რაიმე სიახლის შეტანას ცხოვრებაში. ეს სიახლე გადავწყვიტე იყოს სუბარუ. გადავწყვიტე ისე რომ არანაერი რეალური შეხება ამ მანქანებთან არ მქონია. ერთადერთი რაც ვიცი ისაა რომ თუ ვიყიდი ვიყიდი იაპონიაში. შესაბამისად

პირველი კითხვაა რამდენად არის შესაძლებელი მანქანაზე საჭის ნორმალურად გადატანა.

მანქანას ვყიდულობ ყოველდღიურად სახმარად, ოჯახი ცოლშვილი მყავს და მანქანა მინდა იყოს რესურსიანი და საიმედო. არანაერი გონკაობა გაზაობა. შესაბამისად

მეორე კითხვა რომელი ძრავით ვიყიდო მანქანა. იაპონიაში რასაც ვუყურებ 2.0 ძრავებია ტურბინით და უტურბინოთ. მანქანა უნდა დაიგაზოს.

და მესამე კითხვაა ფორესტერი ვიყიდო თუ ლეგასი. რომელი უფრო რესურსიანი მანქანაა და რითი განსხვავდებიან რეალურად ერთმანეთისაგან?
~~ 2002-2005 მანქანებზეა საუბარი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 8 2014, 17:25
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




შენი ჩამოთვლილი მოთხოვნებიდან ყველაზე კარგი ვარიანტია OUTBACK 3.0 ძრავით უტურბინო...უბრალოდ ფორესტერზე ძვირია

თუ უფრო იაფიანი ვარიანტი მაშინ ფორესტერი SG5 კუზაო X20 ან CROSS SPORTS უტურბინო...

მობილურით ვარ უფრო დეტალურად ბიჭებიც დაწერენ მეტს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rezident
გამოხმაურება Mar 8 2014, 17:29
გამოხმაურება #11


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5
რეგისტრ.: 8-March 14
მომხმარებელი № 4,079




აუტბექი რომ ვერ ვნახე იაპონიაში? ლეგასებია მანდ. მარა საჭე გადადის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Mar 8 2014, 17:43
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




rezident

subaru legacy BP9 ეგ კუზაო მოძებე 2.5 ძრავით

ან
subaru legacy BPE 3.0 ძრავით

საჭე რამდენად კარგად გადადის ვერ გეტყვი,ნამდვილად არვიცი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Mar 8 2014, 17:58
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




2002 წლიდან ტურბინიანი ფორესტერიც კარგად იგაზება და რესურსიც აქვს კარგად თან ჯანი და გაწევა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sti type ra
გამოხმაურება Mar 8 2014, 19:50
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,514
რეგისტრ.: 21-February 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,552




Mgoni foresteri girchevnia ojaxistvis
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rezident
გამოხმაურება Mar 8 2014, 19:54
გამოხმაურება #15


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5
რეგისტრ.: 8-March 14
მომხმარებელი № 4,079




ხო მგონი ფორესტერი მირჩევია. 2.0 უტურბინო ავტომატიკა ძალიან სუსტი იქნება? თან დაგაზვა მინდა. არ მიმიწევს რაღაც გული ტურბინიანი ძრავისკენ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rezident
გამოხმაურება Mar 11 2014, 09:46
გამოხმაურება #16


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5
რეგისტრ.: 8-March 14
მომხმარებელი № 4,079




ციტატა(nugo85 @ Mar 8 2014, 18:43) [snapback]579567[/snapback]
rezident
subaru legacy BP9 ეგ კუზაო მოძებე 2.5 ძრავით
ან
subaru legacy BPE 3.0 ძრავით

ხომ ვერ მეტყვით ამ ორი ძრავიდან რომელი ითვლება უფრო რესურსიანად და რომელი უკეთ იგაზება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Mar 11 2014, 09:54
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




rezident
ეგ ორი ძრავი აბსოლიტურად განსხვავებული ძრავებია,
ერთი 2,5 მოცულობის 4 ცილინდრიანი ძრავია, რემენზე და სვეჩები პრავოდკებზე, მანქანა კი 4 სიჩქარიანი ავტომატი.

მეორე ძრავი კი 3,0 მოცულობის 6 ცილინდრიანი, ცეპზე და სვეჩები ბაბინებზე, მანქანა კი 5 სიჩქარიანი ავტომატი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rezident
გამოხმაურება Mar 11 2014, 11:43
გამოხმაურება #18


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5
რეგისტრ.: 8-March 14
მომხმარებელი № 4,079




levanisan
მადლობა. ანუ მეორე ერთმნიშვნელოვნად უფრო უკეთესი გამოდის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giopaki
გამოხმაურება May 17 2014, 14:56
გამოხმაურება #19


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1
რეგისტრ.: 17-May 14
მომხმარებელი № 4,270




სალამი ყველას.
2003 წლიანი ამერიკული 2,5 ფორესტრერი მყავს, ადრე 1999-იანი იაპონური მყავდა ტურბინით და თითქოს ის უფრო რბილი იყო სიარულში ვიდრე ეს ახალი, გიდრავლიკაც ბევრად რბილი ქონდა. წვა რაც იაპონურს ქონდა (14-15) ამასაც დაახლოებით იგივე აქვს (12-15) არადა ტურბინიანი უფრო სწრაფი იყო.
მოკლედ მაინტერესებს თუ იცით აუთბექი რომ დავითრიო 2003-2005 წლიანი წვაში ალბათ სხვაობა არ ექნება (ანუ უფრო ნაკლებს ეჭვი მეპარება რომ წვავდეა) და სირბილით უფრო რბილი და ადამიანური არის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daneladanela
გამოხმაურება May 18 2014, 18:07
გამოხმაურება #20


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2
რეგისტრ.: 16-May 14
მომხმარებელი № 4,265




გამარჯობათ მაინტერესეიბს ინფორმაცია 2003 - 2006 წლიანი Forester ის ტურბინიანის (ან მექანიკა ან ავტომატი) ორივეზე ვფიქრობ, არ მინდა გამიტყდეს მექანიაკ, " მექანიკა მაგრად მევასება ეხლაც მექანიკით დავდივარ მერჯვენა საჭით მარა ჯიპ მექანიკაზე ნაჯდომი ვარდ და გამირტყდა და არ მინდა იგივე შეგრძნება მივიღო, მირჩიეთ, გაზი როგორ ყენდება როგორ მუშაობს რამდენად გამძლეა,ძრავებზე წუწუნებდნენ მახსოვს მოკლედ ყველაფერი მაინტერესებს წვის ჩათვლით ნორმალური სიარულით მადლობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 

TOP.GE

Recomended: Subaru-Motors.ge