![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 21 რეგისტრ.: 26-June 11 მომხმარებელი № 2,099 ![]() |
ვეძებე მაგრამ ვერ ვნახე ესეთი თემა:
ფასში სხვაობა საშუალოდ 2 000 დოლარამდეა და ერთი შეხედვით სხვაობა პირველი თაობის ბოლო წლის (2001) მოდელებსა და ახალ თაობას (2002-2003) შორის მარტო გარეგნული ფარები ჩანს. სხვა რა განსხვავებაა ღირს მის გამო 2000-ით მეტის გადახდა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მოდერი მოვა და დაგვორნავს ბევრი თემებია სადაც ძველი თაობაა განხილული და სადაც მერე ხალი თაობა
ახალი თაობა უფრო დახვეწილია კომფორტით ვეტედე სისტემებიც აქვთ ყველას მოკლედ გადაათვარიელე ფორუმი კარგად და ბნახავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 21 რეგისტრ.: 26-June 11 მომხმარებელი № 2,099 ![]() |
დამოვორნონ თუ რამე დავარღვიე განა რამდენი უნდა ვპოსტო რომ რამეში შემიშალოს ხელი ვორნმა მით უმეტეს თუ გადაწყვეტილებაშI დამეხმარება თემა
![]() კი გადავხედე და წავიკითხე სხვა თემები მაგრამ კონკრეტულად არ არის მაინცდამიანც არაფერი, გაფანტულია თემებში და სხვადსხვა პოსტებში... სულ სამი თაობაა და მესამე თაობის ფორესტერები ნაკლებად რომ ვინმეს ჰყავდეს. რჩება ორი ძირითადი განსხვავებული ტიპის ფორესტერის მოდელი განსხვავებული ფასით და კარგი იქნებოდა რა სხვაობებია რომ ითქვას... VTD მოცურების საწინააღმდეგო სისტემაა ხო? ეგ მემგონი პირველი თაობის ფორესტერებსი S მოდიფიკაციას აქვს და L-ს არა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 24-January 14 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,930 ![]() |
კარგი თემაა მაგრამ არავინ არაფერს წერს,, მეც მაინტერესებს,,, ისე 2000 დოლარი ნაღდად ბევრია,,, 800-1200 დოლარია სხვაობა მე რაც ვნახე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(levan6 @ 26th June 2011 - 20:36) [snapback]285948[/snapback] ეგ მემგონი პირველი თაობის ფორესტერებსი S მოდიფიკაციას აქვს და L-ს არა ეგ მოდელები შენ რაც დაწერე ამერიკულებია და არც ერტს არ აქვს, მითუმეტეს მაგ თაობას. ეს ერთი. მეორე, პირველი თაობის ფორესტერები 97 დან გამოვიდა , შენ რასაც გულისხმობ ეგ მეორე თაობაა, სამკუთხედი ფარებით უკვე მესამეა. მეორე თაობებში იაპონურებსაც არ აქვსთ ეგ სისტემები. მესამეს უკვე აქვს, ეს ერთი განსხვავება, მეორე განსხვავება კუზაო და სალონი მთლიანად, მესამე განხვავება ძრავი და კარობკები. (ბაბინებინი ძრავები აქვთ უკეთესი ზეთის ნასოსებით) მეტი რა გინდა? და ბოლო დაივორნები ციტატა(levan6 @ 26th June 2011 - 20:36) [snapback]285948[/snapback] დამოვორნონ თუ რამე დავარღვიე განა რამდენი უნდა ვპოსტო რომ რამეში შემიშალოს ხელი ვორნმა მით უმეტეს თუ გადაწყვეტილებაშI დამეხმარება თემა ამ სიტყვების გამო. პატივი ვცეთ ფორუმის წესებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
xrinco
თემის ავტორი ალბათ 3 წელია არ შემოსულა და სავარაუდოდ აღარც შემოვა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,496 რეგისტრ.: 24-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,284 ![]() |
მე ბიჭებო 2004 ამდე ყველა ფორიკა მყავდა(ტურბინიანი) და იმენა თოვლში და უგზოობაში ერთია რა,ყველა ნატანჯი მყავს რა ბიჭებო და ყველა ფორსტერმა ერთნაირად გაიარა უგზოობაში. (ახლა არდამიწყოთ ლაით გზებზე იარეთო რა)
![]() იმენა 99 იანმა უფრო ატრაკა რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 8-March 14 მომხმარებელი № 4,079 ![]() |
მოგესალმებით ხალხო. მეზობელი მეგობარი ოფროუდ ფორუმიდან ვარ. რამოდენიმე კითხვა მაქვს და ვეწვიე თქვენს ფორუმს. ფორუმი საკმაოდ დიდი და ინფორმატიული აღმოჩნდა ასე რომ ჩემს კითხვებზე ძებნაში რომ შევედი იმდენი თემები ამომიყარა რომ
![]() პირველი კითხვაა რამდენად არის შესაძლებელი მანქანაზე საჭის ნორმალურად გადატანა. მანქანას ვყიდულობ ყოველდღიურად სახმარად, ოჯახი ცოლშვილი მყავს და მანქანა მინდა იყოს რესურსიანი და საიმედო. არანაერი გონკაობა გაზაობა. შესაბამისად მეორე კითხვა რომელი ძრავით ვიყიდო მანქანა. იაპონიაში რასაც ვუყურებ 2.0 ძრავებია ტურბინით და უტურბინოთ. მანქანა უნდა დაიგაზოს. და მესამე კითხვაა ფორესტერი ვიყიდო თუ ლეგასი. რომელი უფრო რესურსიანი მანქანაა და რითი განსხვავდებიან რეალურად ერთმანეთისაგან? ~~ 2002-2005 მანქანებზეა საუბარი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
შენი ჩამოთვლილი მოთხოვნებიდან ყველაზე კარგი ვარიანტია OUTBACK 3.0 ძრავით უტურბინო...უბრალოდ ფორესტერზე ძვირია
თუ უფრო იაფიანი ვარიანტი მაშინ ფორესტერი SG5 კუზაო X20 ან CROSS SPORTS უტურბინო... მობილურით ვარ უფრო დეტალურად ბიჭებიც დაწერენ მეტს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 8-March 14 მომხმარებელი № 4,079 ![]() |
აუტბექი რომ ვერ ვნახე იაპონიაში? ლეგასებია მანდ. მარა საჭე გადადის?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
rezident
subaru legacy BP9 ეგ კუზაო მოძებე 2.5 ძრავით ან subaru legacy BPE 3.0 ძრავით საჭე რამდენად კარგად გადადის ვერ გეტყვი,ნამდვილად არვიცი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
2002 წლიდან ტურბინიანი ფორესტერიც კარგად იგაზება და რესურსიც აქვს კარგად თან ჯანი და გაწევა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
Mgoni foresteri girchevnia ojaxistvis
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 8-March 14 მომხმარებელი № 4,079 ![]() |
ხო მგონი ფორესტერი მირჩევია. 2.0 უტურბინო ავტომატიკა ძალიან სუსტი იქნება? თან დაგაზვა მინდა. არ მიმიწევს რაღაც გული ტურბინიანი ძრავისკენ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 8-March 14 მომხმარებელი № 4,079 ![]() |
ციტატა(nugo85 @ Mar 8 2014, 18:43) [snapback]579567[/snapback] rezident subaru legacy BP9 ეგ კუზაო მოძებე 2.5 ძრავით ან subaru legacy BPE 3.0 ძრავით ხომ ვერ მეტყვით ამ ორი ძრავიდან რომელი ითვლება უფრო რესურსიანად და რომელი უკეთ იგაზება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
rezident
ეგ ორი ძრავი აბსოლიტურად განსხვავებული ძრავებია, ერთი 2,5 მოცულობის 4 ცილინდრიანი ძრავია, რემენზე და სვეჩები პრავოდკებზე, მანქანა კი 4 სიჩქარიანი ავტომატი. მეორე ძრავი კი 3,0 მოცულობის 6 ცილინდრიანი, ცეპზე და სვეჩები ბაბინებზე, მანქანა კი 5 სიჩქარიანი ავტომატი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 8-March 14 მომხმარებელი № 4,079 ![]() |
levanisan
მადლობა. ანუ მეორე ერთმნიშვნელოვნად უფრო უკეთესი გამოდის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1 რეგისტრ.: 17-May 14 მომხმარებელი № 4,270 ![]() |
სალამი ყველას.
2003 წლიანი ამერიკული 2,5 ფორესტრერი მყავს, ადრე 1999-იანი იაპონური მყავდა ტურბინით და თითქოს ის უფრო რბილი იყო სიარულში ვიდრე ეს ახალი, გიდრავლიკაც ბევრად რბილი ქონდა. წვა რაც იაპონურს ქონდა (14-15) ამასაც დაახლოებით იგივე აქვს (12-15) არადა ტურბინიანი უფრო სწრაფი იყო. მოკლედ მაინტერესებს თუ იცით აუთბექი რომ დავითრიო 2003-2005 წლიანი წვაში ალბათ სხვაობა არ ექნება (ანუ უფრო ნაკლებს ეჭვი მეპარება რომ წვავდეა) და სირბილით უფრო რბილი და ადამიანური არის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 16-May 14 მომხმარებელი № 4,265 ![]() |
გამარჯობათ მაინტერესეიბს ინფორმაცია 2003 - 2006 წლიანი Forester ის ტურბინიანის (ან მექანიკა ან ავტომატი) ორივეზე ვფიქრობ, არ მინდა გამიტყდეს მექანიაკ, " მექანიკა მაგრად მევასება ეხლაც მექანიკით დავდივარ მერჯვენა საჭით მარა ჯიპ მექანიკაზე ნაჯდომი ვარდ და გამირტყდა და არ მინდა იგივე შეგრძნება მივიღო, მირჩიეთ, გაზი როგორ ყენდება როგორ მუშაობს რამდენად გამძლეა,ძრავებზე წუწუნებდნენ მახსოვს მოკლედ ყველაფერი მაინტერესებს წვის ჩათვლით ნორმალური სიარულით მადლობა
|
|
|
![]() ![]() |