![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#121
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
![]() ესეთები ვისაც გაქვთ მომეცით რა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#122
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Mar 6 2013, 17:28) [snapback]469131[/snapback] მეც ვიფიქრე მაგრამ ზედმეტად რთული გამოდის. რაც უფრო მოკლე იქნება მილები მით უფრო ადვილია. ამიტომ მინდა ვ-მაუნტიც, რომ მოკლედ VR-4-ის ინერქულერი ფლოუ მეყოფა. 600 cfm რომ ქონდეს საკმარისია. დიდი ინტერქულერი ტყუილად რათ მინდა ლაგს გამიზრდის არა?? აი ეს თემა მირჩიეთ რა. იიმიტომ რომ ვერ ვერკვევი. უნდა გადავაკეთო იმტიომ რომ ფინების განლაგების და შემშვების და გამომშვები პორტის განლაგება მაძლევს იმის საშუალებას რომ შემშვები პორტი ქვემოთ გაუკეთო და გამომშვები ზემოთ. ვაბშე რას ვფიქრობ იცით? ჯერ ავაწყობ ესე სტოკი რადიატორს დავწევ ცოტა დაბლა რომ ინტერქულერი ნახევრამდე მაინც ჩანდეს და დავტობებ ეგრე. ცოტა ხანი. სანამ რადიატორს გავაკეტებ ან ჩამოვიტან ან აქვე ვიშოვი. ეხლა ცოტა ხანში უნდა გავიდე და ძრავი ავაწყო. გაუმარჯოს გადავიკითხე თემა და მინდა გითხრა რომ რაღაც რაღაცეებს ძაან უკუღმა აკეთებ 1. ნუ ეკუს რაც შეეხება ვერ ჩავერევი, სუბარუს არ ვიცნობ მაგრამ პიჯიბეკი რომ დაგეყენებინა უფრო იოლი იქნებოდა ჩემი აზრით 2. ტურბოს და ბუსტის რაოდენობას რაც შეეხება ნამეტანი არასწორი მიმართულებით მიდიხარ, აყენებ ევო III ტურბინას რომელსაც ევოს ოჯაში ყველაზე პატარაა ცხელი მხარე აქვს, ეს ტურბინა ქარხმულად გათვლილია 0.6 ბარზე და შენ 1.6 ბარი უნდა დააბერინო, ჩემი აზრით ძაან გააცხელებს ჰაერს, მითუმეტეს რომ ვრ4 ქულერს აყენებ რომელსაც არც ტუ ისე კარგი efficiency აქვს, ანუ გარკვეულ მომენტში გარკვეული ჰაერის რაოდენობას არც თუ ისე კარგად აცხელებს შედეგს მიიღებ იმას რომ დეტონაციებს ვერ მოიშორებ ნუ ნორმალური სმესის და ცოტა აგრესიული ზაჟიგანიის კუთხეებით, ან ერთს ან მეორეს თუ მოაკლებ მიიღებ დაბალ სიმძლავრეს და დაბალ მომენტს მოკლედ ჩემი რჩევაა ტურბო და ქულერი გამოცვალო, ან ვაბშე მანქანა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გაგიმარჯოს.
ჩემი აზრით შენი პოსტი არასერიოზულია. საკითხისადმი ძალიან ზედაპირული მიდგომა გაქვს და გეტყობა რომ შესწავლილი არ გაქვს. ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 22:34) [snapback]470197[/snapback] მოკლედ ჩემი რჩევაა ტურბო და ქულერი გამოცვალო, ან ვაბშე მანქანა რა ვიცი რა გიპასუხო. არასერიოზულია უბრალოდ. მოდერი წაშლის ამ პოსტს. მადლობა რჩევისთვის მაინც. რაკერ. იმოქმედე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#124
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback] მოკლედ ჩემი რჩევაა ტურბო და ქულერი გამოცვალო +1 ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback] ან ვაბშე მანქანა ეგეთი ლაპარაკი ნუ იცი ![]() ![]() ციტატა(gentoo @ 8th March 2013 - 23:53) [snapback]470214[/snapback] ჩემი აზრით შენი პოსტი არასერიოზულია. საკითხისადმი ძალიან ზედაპირული მიდგომა გაქვს და გეტყობა რომ შესწავლილი არ გაქვს. ამ კაცს ესმის მიტსუს საკითხში ბევრი რამ, მაგაში ვერ დაგეთანხმები გურამ, არასერიოზული არაფელი უთქვამს იმის გარდა რომ მანქანა შეცვალეო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#125
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://www.3sx.com/store/comersus_viewItem...idProduct=27218
ეს წაიკითხე რა. ინგლ8ისური თუ არ იცი მაგდენი გუგლ ტრანსლეიტი გამოიყენე. რაკერ შენ თვითონ გადაწყვიტე. მე პირადად მიმაჩნია ამ თემაში ეს პოსტები ზედმეტია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#126
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback] აყენებ ევო III ტურბინას რომელსაც ევოს ოჯაში ყველაზე პატარაა ცხელი მხარე აქვს, ეს ტურბინა ქარხმულად გათვლილია 0.6 ბარზე და შენ 1.6 ბარი უნდა დააბერინო, მოიცა, ევოIII-ს რა ტურბინა უყენია? ტდ05 18G? და ეს ტურბინა არაა გათვლილი 1.6 ბარზე? მე არ ვიცი ევოს რა უყენია , მაგრამ თუ გინდა გაჩვენებ 1.8 ბარს რომ ვაბერინებ ტD05-18G-ს და ჰაერის ტემპერატურა 13 გრადუსზე ზემოთ რომ არ ადის? ![]() 13 გრადუსი როცა გარეთ 6 გრადუსია, ანუ გარემო ტემპერატურას +7 გრადუსი ციტატა(gentoo @ 9th March 2013 - 00:20) [snapback]470243[/snapback] ამ თემაში ეს პოსტები ზედმეტია არაა ზედმეტი, უბრალოდ კაცმა თავის გამოცდილება გაგვიზიარა და გამოცდილება ნამდვილად აქვს. ჰო და ნუ იქნები აგრესიული განსხვავებული გამოცდილების მიმართ ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback] პიჯიბეკი რომ დაგეყენებინა უფრო იოლი იქნებოდა ჩემი აზრით უფრო იოლი კი იქნებოდა მაგრამ ქარხნულ ეკუს ნახევარსაც ვერ გააკეთებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#127
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ევო 3,4,5,6
აყენია ტურბინა: 16G6 ზუსტად ის რაც მე მაქვს. გამოცდილების გაზიარება და ტურბინა შეცვალე, ინტერქულერი შეცვალე და მანქანა შეცვალე. ცოტა არასერიოზულია. ფული მაქვს გადახდილი ამ ყველაფერში. ვისაც მართლა არ აქვს გამოცდილება დებილები არ ვეგონოთ მაგიტომ არ უნდა იყოს ეს პოსტი აქ. 1.5 დაუბერავ. ინერქულერიც მეყოფა და ჩემ ძვირფას მანქანას არ გაყვიდი. compressor map-აქვს ყველა ტურბინას და ქახნულად რამდენი აქვს ბუსტი მაგას არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#128
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Mar 9 2013, 00:32) [snapback]470249[/snapback] ევო 3,4,5,6 აყენია ტურბინა: 16G6 ზუსტად ის რაც მე მაქვს. გამოცდილების გაზიარება და ტურბინა შეცვალე, ინტერქულერი შეცვალე და მანქანა შეცვალე. ცოტა არასერიოზულია. ფული მაქვს გადახდილი ამ ყველაფერში. რატო უნდა ვეგონოთ დებილები როცა არ ვართ. ნუ რა ვიცი, მე ჩემი გირჩიე მეგობარო, მანქანის შეცვლაზე ვიხუმრე უბრალოდ და ხუმრობაში გაგეტარებინა ჯობდა ჩემი თუ არ გჯერავს აგერ უფრო მცოდნე ხალხი და მატ მოკითხე, უბრალოდ სასურველი შედეგი რომ ვერ მიიღო მერე არ გაგიკვირდეს რაც შეეცება ტურბინებს, 16G სხვადასხვანაირია და ცივ მხარეს ნუ უყურებ შენ მარტო, მთავარი მაინც ცხელი მხარეა რამხელა მოცულობის არის ტურბინის ცხელი მხარე გითხარი უკვე რომ ევო 3 აქვს ყველაზე პატარა ცხელი მხარე, სპულზე ადვილად გავა მაგრამ დიდ აბაროტებზე ჩაიჩუტება ამას პლიუს ჰაერს გაგიცხელებს კატასტროფულად ციტატა(maxouni @ Mar 9 2013, 00:26) [snapback]470245[/snapback] მოიცა, ევოIII-ს რა ტურბინა უყენია? ტდ05 18G? და ეს ტურბინა არაა გათვლილი 1.6 ბარზე? მე არ ვიცი ევოს რა უყენია , მაგრამ თუ გინდა გაჩვენებ 1.8 ბარს რომ ვაბერინებ ტD05-18G-ს და ჰაერის ტემპერატურა 13 გრადუსზე ზემოთ რომ არ ადის? ![]() 13 გრადუსი როცა გარეთ 6 გრადუსია, ანუ გარემო ტემპერატურას +7 გრადუსი არაა ზედმეტი, უბრალოდ კაცმა თავის გამოცდილება გაგვიზიარა და გამოცდილება ნამდვილად აქვს. ჰო და ნუ იქნები აგრესიული განსხვავებული გამოცდილების მიმართ უფრო იოლი კი იქნებოდა მაგრამ ქარხნულ ეკუს ნახევარსაც ვერ გააკეთებს მახო, ტდ05 16G აქვს ევო 3, შენ 18G რასაც უყურებ იმას სხვა მოცულობის ცხელი მხარე აქვს და შესაბამისად დატვირთვაზე არ მუშაობს ტურბინა, ანუ არ იჭინთება და ჰაერსაც არ აცხელებს, შენ ხო მაინც იცი ამდენი ![]() ციტატა(gentoo @ Mar 9 2013, 00:32) [snapback]470249[/snapback] ევო 3,4,5,6 აყენია ტურბინა: 16G6 ზუსტად ის რაც მე მაქვს. გამოცდილების გაზიარება და ტურბინა შეცვალე, ინტერქულერი შეცვალე და მანქანა შეცვალე. ცოტა არასერიოზულია. ფული მაქვს გადახდილი ამ ყველაფერში. ვისაც მართლა არ აქვს გამოცდილება დებილები არ ვეგონოთ მაგიტომ არ უნდა იყოს ეს პოსტი აქ. 1.5 დაუბერავ. ინერქულერიც მეყოფა და ჩემ ძვირფას მანქანას არ გაყვიდი. compressor map-აქვს ყველა ტურბინას და ქახნულად რამდენი აქვს ბუსტი მაგას არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს. გასაგებია ფული რომ გაქვს გადახილი ამ ყველაფერში მაგრამ დამიჯერე რასაც შენ აკეთებ არაეფექტური იქნება, ყველაფერს თავი დავანებოთ WRX-ის ქულერს უფრო მეტი efficiency აქვს ვიდრე ვრ4-ის ქულერს მოკლედ წარმატებები, უბრალოდ რომ ააწყობ და სასურველ შედეგს ვერ მიაღწევ მე გამიხსენე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#129
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
TwinTurbo
ხუმრობაში მივიღე და საიდან მოიტანე რომ ტურბინის ან ძრავის გამო ან თუნდაც ხუმრობის სახითაც რომ გეთქვა ეგ მანქანა შეცვალეო მეწყინებოდა. პირადად თუ გინდა მეხუმრე. უბრალოდ ეს თემაა პროექტი. მაინც ვთვლი რომ უადგილოა. შენი პოსტები. ჯერ 0.6 ბარზე გათვლილიო, გეუბნები რომ 1.6 ბარს დაუბერავ და ინტერქულერიც მეყოფა. შენ მაინც მეუბნები რომ გამიცხელებს და ძრავს ამიფეთქებს. რა აზრი აქვს ეხლა ჩვენს საუბარს. არ გეთანხმები. მადლობა. მაგრამ შენი რჩევებიდან ვერცერთს ვერ გავითვალისწინებ. ნუ იმაში მართალი ხარ რომ პატარა ცხელი მხარე აქვს მაგრამ არანაირად არ ჩაიჩუტება და თუ დაგაინტერესებს ნასტროიკისას განახებ როგორ იმუშავებს. მადლობა კიდევ ერთხელ. მე არც ხუმრობის წინააღმდეგი ვარ არც გამოცდილების მიღების არც რაიმეს ახლის სწავლის. პირიქით. უბრალოდ არსებობს დრო ადგილი და ფორმა. არ შეიძლება რომ ამ თემაში. ცოტა სერიოზულად განვიხილოთ საკითხები. ვიხუმროთ კიდეც არც მაგაშია პრობლემა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
gentoo
ვრ4 ის ქულერი მეც არ მომწონს და ვიცი რომ არ ვარგა. მაგიტომაც გირჩევდი ხტ ქულერი ამოვატრიალოთ და ისე დავაყენოთ. დღეს მქონდა მოხსნილი და კაკრას კარგად დადგება მგონი. ტურბინაზეც მართალია რომ ცხელი მხარე პატარა აქ მაგრამ შენ ეგ მანქანა რისთვისაც გინდა იმისთვს მგონი იდეალური იქნება. ძრავის და დანარჩენი დეტალების შესაბამისად. ეს მანქანა დრაგსტერი არაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#131
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Mar 9 2013, 00:47) [snapback]470255[/snapback] TwinTurbo ხუმრობაში მივიღე და საიდან მოიტანე რომ ტურბინის ან ძრავის გამო ან თუნდაც ხუმრობის სახითაც რომ გეთქვა ეგ მანქანა შეცვალეო მეწყინებოდა. პირადად თუ გინდა მეხუმრე. უბრალოდ ეს თემაა პროექტი. მაინც ვთვლი რომ უადგილოა. შენი პოსტები. ჯერ 0.6 ბარზე გათვლილიო, გეუბნები რომ 1.6 ბარს დაუბერავ და ინტერქულერიც მეყოფა. შენ მაინც მეუბნები რომ გამიცხელებს და ძრავს ამიფეთქებს. რა აზრი აქვს ეხლა ჩვენს საუბარს. არ გეთანხმები. მადლობა. მაგრამ შენი რჩევებიდან ვერცერთს ვერ გავითვალისწინებ. ნუ იმაში მართალი ხარ რომ პატარა ცხელი მხარე აქვს მაგრამ არანაირად არ ჩაიჩუტება და თუ დაგაინტერესებს ნასტროიკისას განახებ როგორ იმუშავებს. მადლობა კიდევ ერთხელ. მე არც ხუმრობის წინააღმდეგი ვარ არც გამოცდილების მიღების არც რაიმეს ახლის სწავლის. პირიქით. უბრალოდ არსებობს დრო ადგილი და ფორმა. არ შეიძლება რომ ამ თემაში. ცოტა სერიოზულად განვიხილოთ საკითხები. ვიხუმროთ კიდეც არც მაგაშია პრობლემა. ოკ, შენი საქმისა შენ უკეთესად იცი, წარმატებები უბრალოდ სწორ გზაზე მინდა დაგაყენო თორე შენ რასაც აკეთებ ეგ უკვე გამოვლილი მაქვს და ვიცი რომ არ მუშაობს ციტატა(RACKER @ Mar 9 2013, 00:53) [snapback]470259[/snapback] gentoo ვრ4 ის ქულერი მეც არ მომწონს და ვიცი რომ არ ვარგა. მაგიტომაც გირჩევდი ხტ ქულერი ამოვატრიალოთ და ისე დავაყენოთ. დღეს მქონდა მოხსნილი და კაკრას კარგად დადგება მგონი. ტურბინაზეც მართალია რომ ცხელი მხარე პატარა აქ მაგრამ შენ ეგ მანქანა რისთვისაც გინდა იმისთვს მგონი იდეალური იქნება. ძრავის და დანარჩენი დეტალების შესაბამისად. ეს მანქანა დრაგსტერი არაა. ყოველ შემთხვევაში 1.6 ბარს ვერ აიტანს ეგ ფაქტია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
TwinTurbo
დიდი მადლობა. მაშინ თხოვნა იქნება გააგრძელე შენი რჩვევები. ვაფასებ კეთილი სურვილები რომ გაქვს. აქ ძირითადად ეს გვამოძრავებს ყველას. ხოდა მაშინ დარჩი აქ და მონაწილეობა მიიღე. მე პირადად ვაფასებ გამოცდილებიდან მიღებულ ცოდნას. უფრო ვაფასებ ვიდრე რაღაც წაკითხულს. არც მე მომწონს ინტერქულერი. სიმართლე გითხრა კუზაოც არ მომწონოს ![]() ამიტომ ჯერ ჯერობით ინტერქულერზე, დავწერე კიდეც ზემოთ რომ განვიხილოთ მეთქი. გამოცდილება რომ გაქვს და თან იმის სურვილიც რომ ჩვენ გაგვიზიარო და დაგვეხმარო მაგას უფრო მეტად ვაფასებ ![]() I will second Audiosavvy. I have and evoIII-16G with meth...power comes on early and it just keeps pulling all the way to redline...this is at 22psi with the meth. I have a few more goodies planned...EWG, headers, larger meth nozzle...hoping to push it to 24psi. These turbos also really come alive when you start to crank the boost. They just love it. ეს წაიკითხეთ რა. 22 psi უჭირავს თავისუფლად რედლაინამდე. 24 უნდა ჩავტენოო ალკოჰოლთან ერთად. These turbos also really come alive when you start to crank the boost. They just love it. ეხლა ვეღარ გავიგე. ვერ ბუსტავს EVOIII 16G მაგის თქმა გინდათ? მახო, რაკერ თქვით რამე. თორე გადავაგდებ ამ ტურბინას. ეს რა მიყიდია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 9th March 2013 - 02:15) [snapback]470265[/snapback] ეხლა ვეღარ გავიგე. ვერ ბუსტავს EVOIII 16G მაგის თქმა გინდათ? ევოს ტურბინაზე რა გითხრა აბა? 16G ტდ-ო05 მე ვიცი იმპრეზის როგორია, ვიცი მაგის პომპრესორ მეპი როგორია და ევოს ცხელი მხარის მეპს თუ სადმე მაჩვენებ მერე გეტყვი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#134
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
ტურბინას როცა არჩევ ხო კომპრესორ მეფს უყურებ? ცხელი მხარე რა ვიცი. თუ ადრე დაბუსტავს. ძალიან კარგი. ვთქვათ კომპრესორ მეფს თუ დაუჯერებთ დაუბერავს 1.6 თავისუფლად თავის ეფიშენსი რეიჯიდან არ გავა. დაუშვათ 3000 აბაროტზე დაიჭირა 1.6 ბარი. დაუშვათ. ჰაერს არ გააცხელებს იმიტომ რომ ვიცით ზუსტად იმენა ამ ტურბინის კოპმრესორის მეფი. აბაროტი რომ მოიამტებს შეიძლება დაეცეს ბუსტი. მაგრამ ჰაერს რა გაახურებს ამ შემთხვევაში? 16G არსებობს 3 ტიპის: big small და EVOIII ყველაზე მეტი ფლოუ აქვს EVOIII -ს 550 cfm ძალიან ბევრი იყენეებს ამ ტურბინას nasioc-ზე... და იძახიან რომ 2.0L ძრავისთვის იდეალური ტურბინააო. მეც ამიტომ ვიყიდე ![]() big 16G-ს აქვს 505 cfm ხომ ასეა? თუ მეშლება რამე? EVOIII- 550 cfm. ეს აღებულია რამდენ ბარზე? რა მნიშვნელობა აქვს ცხელ მეპს. აგერ წერია რომ 1.6 ბუსტზე ექნება ამდენი და ამდენი ფლოუ და ამდენი და ამდენი ეფიშენსი ხო ესეა მახო? 0.6 მეტზე გათვლილი არაა მაინც ანუ? ![]() აბა როგორ დებენ იმენა ამ ტურბინაზე 380 ცხენს იმენა EVOIII სუბარუს 2.0 ძრავებით? ![]() http://www.stealth316.com/images/td05hr-16g6-jlspec.gif TwinTurbo უნდა ვაღიარო რომ არაფერი არ ვიცი ტურბინების შესახებ. მადლობა კიდევ ერთხელ დახმარებისთვის. http://hondaswap.com/forced-induction/comp...dummies-129194/ ეს არ მქონდა წაკითხული და გააზრებული. უნდა მცონდონა ჩემი ძღავის მიახლოებით VE ყველა აბაროტზე. უნდა მენახა მეფზე რა ზონაში მოხვდება ტურბინა კონკრეტულ ბუსტზე და ძრავის ფლოუზე. განიცდის თუარა surge-ს ან რეინჯიდან ხო არ ვარდება. ბოლოს და ბოლოს ყველაფერი იქამდე დადის რო თქვენი დახმარების და ცოდნის იმედზე ვარ. ამიტომ არსებობენ ტუნერები. რომ დავასრულებ მექნიკურ მხარეს. ავალ რაკერასთან და დავანასტროიკებთ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 9th March 2013 - 04:09) [snapback]470283[/snapback] უნდა მცონდონა ჩემი ძღავის მიახლოებით VE ყველა აბაროტზე. უნდა მენახა მეფზე რა ზონაში მოხვდება ტურბინა კონკრეტულ ბუსტზე და ძრავის ფლოუზე. განიცდის თუარა surge-ს ან რეინჯიდან ხო არ ვარდება. ცოდნის მიღება გვიანი არასდროს არაა http://horsepowercalculators.net/turbocalc...lator-explained VE შეგიიძლია ჩათვალო 85% დანარჩენი აქ ნახე და გეცოდინება შენს ძრავს სად რამენი ცფმ აქვს http://www.lovehorsepower.com/joomla/index...f&Itemid=49 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#136
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 9th March 2013 - 04:19) [snapback]470293[/snapback] ცოდნის მიღება გვიანი არასდროს არაა ნამდვილად ეგრეა.ოკ. დღეს ახალი ცოდნა მივიღე. არასდროს არაა გვიანი. არასდროს. ალიოშობას ჯობია აღიარო რომ რაღაც არ იცი და ისწავლო. ბევრი შეცდომებზე სწავლობს და ჭკივანი კაცი სხვის შეცდომებზე. უფრო ჭკივანი კაცი კი ინტერნეტს იყენებს და სხვის გამოცდილებას იზიარებს და შეცდომებს არ იმეორებს. http://www.max-boost.co.uk/max-boost/ http://www.max-boost.co.uk/max-boost/turbo/turbo.htm http://www.sdsefi.com/techheader.htm ხო იცით რომ ევოზე ტურბინა აყენია ქვემოთ ზუსტად ისეთივე კოლექტორი აყენია როგორიც მე დავდე სურათზე. ხოდა ხომ არ იცით ტურბინიდან ზეთი რაც გამოდის როგორ ბრუნდება ძრავში? მე ვფირქობ რომ სკავენჯ ფამფი საუკეთესო გამოსავალია. სტოკში ტურბინა საკმაოდ მაღლაა და თვითდინებით გალოვკაში ჩაედინება. სიმაღლე მეყოფა მე იმისთვის რომ იგივე ვარიანტი კარტერში გაუშვა. მაგრამ კარტერში რა სიტუაციაა 7000 აბაროტზე კაცმა არ იცის. შეიძლება ეს ზეთი უკან ტურბინაში გამოიტანოს. ამიტომ გეკიითხებით. ევოზე როგორ არის ხო არ იცით ვინემემ. ხვალ კი ჩავიხედავ და ვნახავ მაგრამ თუ იცით დაწერეთ. ჩემი ხელით მაქვს მოხსნილი და შემეხედა რა ![]() ![]() აი ამ სიმაღლეზე იქნება ჩემიც აწეული დაახლოებით. ![]() კარტერში ჩაედინება როგორც ჩანს. ![]() ![]() აი ესე ადამიანურად გაეკეთებინად არ ჯობდა? 95 წელს გააკეთა ეგ მიტსუმ. ტურბინაც მაგაზე ადრე შექმნა. ![]() ![]() http://www.turboneticsinc.com/install_instructions ასევე კარტერში არ უნდა იყოს დადებითი წნევა. blow by რაც მე მექნება მე მგონი. მაღალ ბუსტზე ყველა ძრავს აქვს. განსაკუთრებით მაღალი გარბენით ძრავებს. კოლცოები დამჯდარი როა და ცილინდრები დახაზული. მე ეჭვი მაქვს რომ მექნება ეგ ბლოუბაი. ამიტომ ვაყენებ კარტერის გაზების ევაკუაციის სისტემას. ან მოროზოს ან კიდევ მახოუნი იმედია დამაკვალიანებს ვაკუუმზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#137
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 10th March 2013 - 03:54) [snapback]470685[/snapback] blow by რაც მე მექნება მე მგონი. მაღალ ბუსტზე ყველა ძრავს აქვს. +1 ჯერ მე თვითონაც ძიების პროცესში ვარ, პირდაპირი დანიშნულება რომ კარტერის ვენტილაცია ჰქონდეს - რასაც მივაგენი ძალიან ძვირებია, იმიყომ რომ კორვეტებზე აყენია და კორვეტის ნაწილების ფასი ალბათ წარმოგიდგენია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#138
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
დღეს ბლოკი შევკარი.
ყველაფერი ზის ზაზორებში. პორშინები არ მივარგა არც კოლცოები. არ მინდა ბევრი ბლოუბაი მქონდეს ამიტომ გადავწყვიტე ახლები ჩავდგა. მირჩიეთ კოვანი ვიყიდო თუ სტოკი. და სტოკიდან ესენი ვარგა და გაუძლებს 1.6 ბუსტს? http://www.ebay.com/itm/02-05-Subaru-Impre...58f&vxp=mtr და ინჯექტორები რომელიც ჯობია? 800 ან 1000-იან უნდა დავაყენო. ტოპ ფიდები არ დადგება wrx-ის ან ფორიკას პაუკზე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#139
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
gentoo
კაროჩე აქ იმდენი რამე იწერება ნახევარზე მეტი არმესმის მარა წარმატებები და გბაალეშიკობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#140
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მადლობა დიდი. ბევრი რამე მეც არ მესმის. ვკითხულობ მაგრამ პრაქიკაში გამოყენებას დიდ გამოცდილება და ცოდნა უნდა რაც მე არ მაქვს და ამიტომ გავხსენი ეს თემა.
მარტო ვერ ვიზავ ამდენ რამეს. გაიხარე იმედია გამოვა კარგი. წესით და რიგით უნდა გამოვიდეს იმიტომ რომ ამ კაი ხალხის იმედი მაქ და იმედია გამოგვივა რამე ერთად. ბევრი ხალხი მეხმარება ძალიან და უნდა გამოვიდეს. აი მე და ბაკომ დღეს კარგი რაღაცეები ჩავატარეთ ძალიან.... |
|
|
![]() ![]() |