IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> აზრი, პადიომზე მანქანა უკან მიგორავს
forika
გამოხმაურება Nov 4 2009, 23:01
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




აი მაგლითად რომელ პადიომზე?? ვარაზის ხევში გორავს უკან?? ჩემიც გორავს მაგრამ ხელოსანმა მიტხრა ეგ არაფერია შეილება ზეთის ნასოსია გაბიდნულიო კარობკაშიო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 5 2009, 09:06
გამოხმაურება #22


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(akm777 @ Nov 4 2009, 23:34) [snapback]49123[/snapback]
პადიომზე უკან მიგორავს, და ზოგჯერ ურტყამს, იშვიათად მაგრამ მაინც


ისე საინტერესოა ფორუმელებმა ვნახოთ დაახლოებით რამდენ გრადუსზე იწყებს უკან დაგორებას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Nov 5 2009, 09:07
გამოხმაურება #23


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




akm777
და ზეთი რა ჩაასხით მაინტერესებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 4 2009, 08:57
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




რატო გამორიცხე ზეთი, კაკრას ზეთი რომ შეცვალე მერე ცოტა ხანში დაერხა ნელ ნელა აკრობკას და ახლა გორდება კიდეც. ლაგიჩნა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:03
გამოხმაურება #25


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მე ერთი რამე მაქვს წაკითხული მანუალში, რომ აღმართზე გაზით დიდხანს არ უნდა დაიჭიროთ მანქანა, ავტომატიკა იგულისხმება smile.gif ყველგან წერია რომ ტორმუზზე უნდა გედგათო ფეხი smile.gif
არ ვიცი ზუსტად რას ურხევს ეგეთი წვალება, მგონი ჰიდროტრანსფორმატორს... მაგრამ ფაქტია რომ დროთა განმავლობაში მანქანა ვეღარ ჩერდება აღმართში ისე როგორც უნდა ჩერდებოდეს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:05
გამოხმაურება #26


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 4 2009, 09:10
გამოხმაურება #27


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:05) [snapback]59311[/snapback]
მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში

არა, შუქნიშანზე D-ში სჯობია იყოს smile.gif მაგ დროს არაფერს არ ერხევა, იმიტომ რომ მატორი ძალიან ცოტა სიმძლავრეს გამოიმუშავებს და ფრიქციონებზე თითქმის არ მიდის დატვირთვა smile.gif

მაგრამ აღმართზე უკვე ნაგრუზკა მიდის მატორზეც და კარობკაზეც....




მე ამ შემთხვევაში ვგულისხმობ იმ ვარიანტს როცა აღმართზე გაზით აჩერებ, ანუ როცა ძაან აღმართია და ის მექანიზმი რაც მანქანის აღმართზე გაჩერებას უზრუნველყოფს, უვკე აღარ არის საკმარისი smile.gif

იტოგში აღმართზე სჯობია ტორმუზით დაიჭირო smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:22
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ფრიქციონები მარტო გადართვის დროს მუშაობენ. აღმართზე გაზით როცა დაიჭერ მარტო ჰიდროტრანსფორმატორის ხარჯზე აკეთემ ამას.
მთავარია დიდხანს არ გეჭიროს თორემ ზეთი გადახურდება ამას გულისხმობენ მანუალში . შუქნიშანზე ზუსტად D დან N ში ან პირიქით გადართვისას ცვდება ფრიქციონები ამიტომ ჯობია დატოვო D ში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:32
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 6th December 2009 - 20:22) [snapback]60351[/snapback]
ფრიქციონები მარტო გადართვის დროს მუშაობენ

ფრიქციონი ყოლელთვის მუშაობს როცა სიჩქარეშია. გადართვის დროს უბრალოდ წააბუქსავებს და ისიც ოდნავ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:34
გამოხმაურება #30


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




ქალაქში იარეთ 3-იანით და არა დ-თი და ჰიდროტრანსფორმატორიც აფსაითში იქნება.
მითუმეტეს ვარაზისხევში და ეგეთ ადგილებსი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:37
გამოხმაურება #31


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Dec 6 2009, 21:32) [snapback]60352[/snapback]
ფრიქციონი ყოლელთვის მუშაობს როცა სიჩქარეშია. გადართვის დროს უბრალოდ წააბუქსავებს და ისიც ოდნავ.

მოიცა რას იძახი ფრიქციონები მიჭერილია მაქსიმალურად არანაირი სრიალი . მარტო გადართვის დროს ბუქსაობენ.
როცა ყოველთვის მუშაობს მაგას ჩემ მანქანაზე ვხედავ პერეგაზოვკებს როცა აკეთებს unsure.gif . არმართზე გაზით რომ გიჭირავს
მაგ დროს დარწმუნებული ვარ არც ეთი ფრიქციონი მილიმეტრითაც არ იძვრის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 6 2009, 20:52
გამოხმაურება #32


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Dec 6 2009, 21:34) [snapback]60353[/snapback]
ქალაქში იარეთ 3-იანით და არა დ-თი და ჰიდროტრანსფორმატორიც აფსაითში იქნება.
მითუმეტეს ვარაზისხევში და ეგეთ ადგილებსი.

არა თემო, ჰიდროტრანსფორმატორი სულ მუშაობს, უბრალოდ მე-4 სიჩქარეში თანაბრი მოძრაობის დროს ირთვება ჰიდროტრანსფორმატორის მექანიკური ბლოკირება, ე.წ. Lockup Clutch, რომელიც გამორიცხავს ენერგიის დაკარგვას ჰიდროტრანსფორმაციაში, ჩვეულებრივი სცეპლენიის პონტია smile.gif ამ დროს საწვავის ხარჯი იკლებს და ჰიდროტრანსფორმატორიც ნაკლებად ცვდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge