![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
აი მაგლითად რომელ პადიომზე?? ვარაზის ხევში გორავს უკან?? ჩემიც გორავს მაგრამ ხელოსანმა მიტხრა ეგ არაფერია შეილება ზეთის ნასოსია გაბიდნულიო კარობკაშიო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(akm777 @ Nov 4 2009, 23:34) [snapback]49123[/snapback] პადიომზე უკან მიგორავს, და ზოგჯერ ურტყამს, იშვიათად მაგრამ მაინც ისე საინტერესოა ფორუმელებმა ვნახოთ დაახლოებით რამდენ გრადუსზე იწყებს უკან დაგორებას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
akm777
და ზეთი რა ჩაასხით მაინტერესებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რატო გამორიცხე ზეთი, კაკრას ზეთი რომ შეცვალე მერე ცოტა ხანში დაერხა ნელ ნელა აკრობკას და ახლა გორდება კიდეც. ლაგიჩნა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მე ერთი რამე მაქვს წაკითხული მანუალში, რომ აღმართზე გაზით დიდხანს არ უნდა დაიჭიროთ მანქანა, ავტომატიკა იგულისხმება
![]() ![]() არ ვიცი ზუსტად რას ურხევს ეგეთი წვალება, მგონი ჰიდროტრანსფორმატორს... მაგრამ ფაქტია რომ დროთა განმავლობაში მანქანა ვეღარ ჩერდება აღმართში ისე როგორც უნდა ჩერდებოდეს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 10:05) [snapback]59311[/snapback] მე ვიცი რო რაც პეინამ დაწერა ფრიქციონებს ურხევს. და კიდე შეძლებისდაგვარად შუქნიშანზე რო გაცერდებით გადაიტანეთ N ში და ტორმუზით ნუ აწვალებთ D ში არა, შუქნიშანზე D-ში სჯობია იყოს ![]() ![]() მაგრამ აღმართზე უკვე ნაგრუზკა მიდის მატორზეც და კარობკაზეც.... მე ამ შემთხვევაში ვგულისხმობ იმ ვარიანტს როცა აღმართზე გაზით აჩერებ, ანუ როცა ძაან აღმართია და ის მექანიზმი რაც მანქანის აღმართზე გაჩერებას უზრუნველყოფს, უვკე აღარ არის საკმარისი ![]() იტოგში აღმართზე სჯობია ტორმუზით დაიჭირო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ფრიქციონები მარტო გადართვის დროს მუშაობენ. აღმართზე გაზით როცა დაიჭერ მარტო ჰიდროტრანსფორმატორის ხარჯზე აკეთემ ამას.
მთავარია დიდხანს არ გეჭიროს თორემ ზეთი გადახურდება ამას გულისხმობენ მანუალში . შუქნიშანზე ზუსტად D დან N ში ან პირიქით გადართვისას ცვდება ფრიქციონები ამიტომ ჯობია დატოვო D ში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 6th December 2009 - 20:22) [snapback]60351[/snapback] ფრიქციონები მარტო გადართვის დროს მუშაობენ ფრიქციონი ყოლელთვის მუშაობს როცა სიჩქარეშია. გადართვის დროს უბრალოდ წააბუქსავებს და ისიც ოდნავ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
ქალაქში იარეთ 3-იანით და არა დ-თი და ჰიდროტრანსფორმატორიც აფსაითში იქნება.
მითუმეტეს ვარაზისხევში და ეგეთ ადგილებსი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 6 2009, 21:32) [snapback]60352[/snapback] ფრიქციონი ყოლელთვის მუშაობს როცა სიჩქარეშია. გადართვის დროს უბრალოდ წააბუქსავებს და ისიც ოდნავ. მოიცა რას იძახი ფრიქციონები მიჭერილია მაქსიმალურად არანაირი სრიალი . მარტო გადართვის დროს ბუქსაობენ. როცა ყოველთვის მუშაობს მაგას ჩემ მანქანაზე ვხედავ პერეგაზოვკებს როცა აკეთებს ![]() მაგ დროს დარწმუნებული ვარ არც ეთი ფრიქციონი მილიმეტრითაც არ იძვრის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Dec 6 2009, 21:34) [snapback]60353[/snapback] ქალაქში იარეთ 3-იანით და არა დ-თი და ჰიდროტრანსფორმატორიც აფსაითში იქნება. მითუმეტეს ვარაზისხევში და ეგეთ ადგილებსი. არა თემო, ჰიდროტრანსფორმატორი სულ მუშაობს, უბრალოდ მე-4 სიჩქარეში თანაბრი მოძრაობის დროს ირთვება ჰიდროტრანსფორმატორის მექანიკური ბლოკირება, ე.წ. Lockup Clutch, რომელიც გამორიცხავს ენერგიის დაკარგვას ჰიდროტრანსფორმაციაში, ჩვეულებრივი სცეპლენიის პონტია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |