![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Baal @ 11th January 2010 - 22:43) [snapback]75194[/snapback] Better DEXRON IID ეგაა და ცოტა ნაწვალებ კარობკაზე ეგ სკობია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 11 2010, 23:21) [snapback]75250[/snapback] ეგაა და ცოტა ნაწვალებ კარობკაზე ეგ სკობია ნამდვილად +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 25-February 10 მომხმარებელი № 853 ![]() |
გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მიიყვანე სუბრუს მცოდნე ხელოსანთან, მე გამიგია, რომ ტოპსპიდის წინ ასახვევში კარგად იციან სუბარუ. თუ ზეთი შეიტანეთ ეჭვი ჩაასხ სუბარუს ორიგინალი ავტომატური კოლოფის ზეთი, თუ ზეთის ბრალი იქნა დაისვენებ, თუარადა ეგ ამბავი გამოირიცხება მაინც.
წაბუქსავება საერთოდ დაძველებულმა ზეთმა იცის, თუმცა სოლენოიდის ბრალიც შეიძლება იყოს, ანდა ფილტრია გაბიდნული. მოკლედ მდი ნუცუბიძის ქუჩაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(beselia @ Feb 25 2010, 18:53) [snapback]96811[/snapback] გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე? აპორნი დისკებს დააკვირდი კარგათ, თუ ბევრი აქვს გავლილი უეჯველი დაეტყობა , ზუბოკები ნექნება აპორნის გარეთა რგოლზე , კარობკაზე გააჩნია როგორ უსვია გერმეტიკა , ერთ ზომაზე უნდა იყოს წასმილი , ქარხანაში რობოტი უსმევს და ზედმეტ ნაკლები არ იქნება , შოვივით უნდა ქონდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(beselia @ Feb 25 2010, 18:53) [snapback]96811[/snapback] გამარჯობათ! ძალიან გამიხარდა, რომ მოგაგენით. ჩემს მანქანასაც(სუბარუ, ფორესტერი) ანალოგიური პრობლემა აქვს, ოღონდ 36 000 აქვს გარბენი. სამი კვირაა რაც ჩამოვაყვანინე იაპონიიდან. 97-იანია. ჯერ მითხრეს იაპონიაში ჩამოაყრევინეს და მეტი ექნეობა გარბენიო. არადა, სხვა რამეზეც ხომ უნდა ეტყობოდეს რომ ,,ნაჯლიგინები'' მანქანაა? სიჩქარეთა კოლოფში ზეთი გამოვუცვალე, თავის ფილტრიანად, მაგრამ შედეგი არ გამოიღო. ცივზე ისევ ,,პერეგაზოვკებით'' რთავს 1-დან მე-2-ში და მე-2-დან მე-3-ში. მერე ცხელ ძრავაზეც უჭირს, მაგრამ ცოტათი. იქნებ მირჩიოთ რა ვქნა? ხო, კიდევ, ხელოსანმა, რომელმაც გამომიცვალა ზეთი, მითხრა, რომ სიჩქარეთა კოლოფის ხუფზე ძველი ჰერმეტიკის კვალი ისეთია, რომ მგონი აქამდე გახსნილი უნდა იყოსო. რა ვქნა, როგორ მოვიქცე? მოკლედ მარტო აღარ ვარ ![]() ![]() რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ. TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია. კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს. მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ. 36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ისე კეკელიძეზე მიიყვანე და მოხსნიან ტორპედოს პანელს და შეამოწმებ თუ აქ არის ჩამოყრილი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
Sturbo
ლოგის ჩაწერა არ გიჭირს ჰო და ეკუექსპლორერი ხომ გაქვს? აიღე ეს ფაილი http://forums.drom.ru/attachment.php?attac...mp;d=1243864616 გამოაარქივე და ამით შეცვალე ეკუექსპლორერის იგივე დასახელების ფაილი. ეს მოგცემს კარობკის ლოგირების საშუალებას შესაძლებელია შემდეგი პარამეტრების ლოგირება ანალოგურები : Turbine Revolution Speed Transfer Duty Ratio Lock Up Duty Ratio Line Pressure Duty Ratio Front Wheel Speed ATF Temperature Rear Wheel Speed Brake Clutch Duty Ratio დისკრეტულები: Check Status Tip Mode Switch Stop Lamp Switch ABS Signal Cruise Control Signal N/P Range R Range D Range 3rd Range 2nd Range 1st Range Hold Switch Power Switch Shift Solenoid 1 Shift Solenoid 2 L/C Timing Solenoid 2-4B Timing Solenoid Diagnosis Lamp მართალი გითხრა ჯერ კარობკის ლოგის გარჩცევის მცდელობა არ მქონია და თუ გინდა ერთად გავარჩიოთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 21:43) [snapback]96886[/snapback] Sturbo ლოგის ჩაწერა არ გიჭირს ჰო და ეკუექსპლორერი ხომ გაქვს? აიღე ეს ფაილი http://forums.drom.ru/attachment.php?attac...mp;d=1243864616 გამოაარქივე და ამით შეცვალე ეკუექსპლორერის იგივე დასახელების ფაილი. ეს მოგცემს კარობკის ლოგირების საშუალებას შესაძლებელია შემდეგი პარამეტრების ლოგირება ანალოგურები : Turbine Revolution Speed Transfer Duty Ratio Lock Up Duty Ratio Line Pressure Duty Ratio Front Wheel Speed ATF Temperature Rear Wheel Speed Brake Clutch Duty Ratio დისკრეტულები: Check Status Tip Mode Switch Stop Lamp Switch ABS Signal Cruise Control Signal N/P Range R Range D Range 3rd Range 2nd Range 1st Range Hold Switch Power Switch Shift Solenoid 1 Shift Solenoid 2 L/C Timing Solenoid 2-4B Timing Solenoid Diagnosis Lamp მართალი გითხრა ჯერ კარობკის ლოგის გარჩცევის მცდელობა არ მქონია და თუ გინდა ერთად გავარჩიოთ 1 კვირის წინ უკვე ვეცი მაგ ლინკს მაგრამ უყურე : --> 80 10 F0 01 BF 40 - .....@ 17:07:14.296 - to ECU : QueryECUType 17:07:14.312 - <-- 80 10 F0 01 BF 40 - .....@ 17:07:14.421 - <-- 80 F0 10 29 FF A1 10 0B 19 44 54 05 05 61 C4 EB - .........DT..a.. 17:07:14.421 - <-- 80 08 08 00 00 00 00 00 70 CE 64 F8 BA 08 00 00 - ........p.d..... 17:07:14.421 - <-- E0 00 00 00 00 00 DC 00 00 10 80 00 00 67 - .............g 17:07:14.421 - from ECU : QueryECUTypeResponse კარობკის შესხებ ინფორმაციას ECU არ ფლობს ნოლებს ხედავ. მე ყველაზე ძალიან სტვენის ხმა არ მომწონს ეგ ნასოსი უსტვენს კარობკაში რაც ნიშნავს რომ ან დაბრედილია ან რკინის სეტკაა ჭუჭყით გაჭედილი და ზეთის შეწოვა უჭირს. ნისანზე ერთხელ კარტერი ჩავარტყი და შევღუნე ლაპა ზეთს ვეღარ იწოვდა ნასოსი ზუსტად ასევე უსტვენდა სანან კარტერი არ გამოვასწორე. დათბება და მოვხსნი კარობკას კარტერს თან D2 ზე გადავიყვან ბარემ . ისე 222 000 კილომეტრი ცოტა არაა ავტომატისთვის და სიმართლე რომ ვთქვა ნამეტანი თავს აღარ ვიკლავ მაგაზე ფიქრით. ფულს ვაგროვებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კარობკა საკმაოდ კარგად ვიცი და რომ დათბება თუ გინდა დავშალოთ მაგის ნასოსი.
ისე ეგეთ ნატანჯ კარობკს კი ეკუთვნის D II |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 25 2010, 22:10) [snapback]96914[/snapback] კარობკა საკმაოდ კარგად ვიცი და რომ დათბება თუ გინდა დავშალოთ მაგის ნასოსი. ისე ეგეთ ნატანჯ კარობკს კი ეკუთვნის D II http://www.amazon.com/Advanced-ATD-5550-Au...mp;sr=1-1-spell ამ ნივთს ვიყიდი ჯერ და მერე გავხდები ავტომატების პროფესორი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 25th February 2010 - 22:44) [snapback]96949[/snapback] ამ ნივთს ვიყიდი ჯერ და მერე გავხდები ავტომატების პროფესორი ვინმეს თუ უნდა კიდებ ერთად ვიყიდოთ ჩამოტანაზე მაინც მოვიგებთ. აქვე ავაწყობთ მაგას და მაგის ნახევარი დაჯდება. 10 ლარი დატჩიკი, 10-15 ლარი პერეხადნიკეის გაჩარხვა და შლანგი გემოვნებით. დიდ ხანია მაგის გაკეთება მინდა და დრო ვერ გამოვნახე |
|
|
![]() ![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 25-February 10 მომხმარებელი № 853 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Feb 25 2010, 20:48) [snapback]96869[/snapback] მოკლედ მარტო აღარ ვარ ![]() ![]() რჩევასაც მოგცემ, დილით სანამ კარობკა ცივია იარე 3 სიჩქარით დაბალი გაზით 5-6 კილომეტრი მაინც რომ გათბეს ნორმალურად. ცივზე დიდი გაზი არ მისცე არასოდეს თორემ უცებ შეჭამს ფრიქციონებს. გათბობის შემდეგ როგორც გინდა ისე იარე. მინიმუმ 1 წელი მაინც გაძლებს ასეთ მდგომარეობაში მერე რამეს მოიფიქრებ. TPS დაჩიკი შეამოწმე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს როდესაც გაზზე ფეხი არ გიდგას კარობკისთვის მნიშვნელოვანია. კარბკიდან ცივზე რაღაც სტვენის მაგვარი ხმა მოდის ?? რეაქტიული თვითმფრინავის ხმას გავს. მე ვებრძვი მაგ პრობლემას თუ რაიმე პროგრესი იყო აქ დავწერ. 36 000 ?? ზე გასაკვირია. გარბენი ჩამოყრილი მგონია. ჰერმეტიკის კვალიც ამაზ მეტყველებს. ისე ჩამომყვანს ხომ არ მიაკითხავდი კომენტარის მოსასმენად ![]() ![]() არა, ცივზე სტვენის მაგვარი ხმა არ მოდის არსაიდან. TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? ხუფის ქვეშ რომ ფილტრი აქვს, რკინის, ეგ არ იყო გასარეცხი. საერთოდაც, ძველი ზეთი არ იყო ძალიან შეცვლილი, ოდნავ მღვრიე და თხელი იყო ახალთან შედარებით. 420 ლარი დამიჯდა ზეთის შეცვლა და შედეგი - ნული. ახალი კარობკა რა ღირს? ავტომატური ტრანსმისიის ნორმალური ხელოსანი გეგულება საქართველოში? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(beselia @ 26th February 2010 - 12:13) [snapback]97132[/snapback] TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? გაზის ზასლონკის დატჩიკია. 3 ფეხიანი, ერთზე 5 ვოლტი უნდა მოდიოდეს, მეორეზე 0 და მესამე უნდა იცვლებოდეს გაზის დაჭერაზე, ხალასტოიზე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 25-February 10 მომხმარებელი № 853 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Feb 25 2010, 20:47) [snapback]96867[/snapback] აპორნი დისკებს დააკვირდი კარგათ, თუ ბევრი აქვს გავლილი უეჯველი დაეტყობა , ზუბოკები ნექნება აპორნის გარეთა რგოლზე , კარობკაზე გააჩნია როგორ უსვია გერმეტიკა , ერთ ზომაზე უნდა იყოს წასმილი , ქარხანაში რობოტი უსმევს და ზედმეტ ნაკლები არ იქნება , შოვივით უნდა ქონდეს კალოტკები გამოვაცვლევინე ამას წინად და კარგად დავათვალიერე აპორნი დისკები. კარგ მდგომარეობაშია. მანამდე ხადავიკს ვაჩვენე და ზოგიერთ ნაწილზე საღებავი გადაცლილიც კი არ არისო. მერე სხვა ხელოსანსაც დაუძახა ხომ არ მეშლება და გადაღებილი ხომ არ არისო და იმანაც დაადასტურა, რომ სავალი ნაწილები გარბენს შეესაბამება. ციტატა(maxouni @ Feb 26 2010, 12:20) [snapback]97137[/snapback] გაზის ზასლონკის დატჩიკია. 3 ფეხიანი, ერთზე 5 ვოლტი უნდა მოდიოდეს, მეორეზე 0 და მესამე უნდა იცვლებოდეს გაზის დაჭერაზე, ხალასტოიზე 0.5 ვოლტი უნდა იყოს გმადლობ განმარტებისთვის. მესამეზე უნდა იყოს ხალასტოიზე 0,5 ვოლტი? სად გავაზომინო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(beselia @ 26th February 2010 - 12:36) [snapback]97146[/snapback] გმადლობ განმარტებისთვის. მესამეზე უნდა იყოს ხალასტოიზე 0,5 ვოლტი? სად გავაზომინო? თანამიმდევრო შეიძლება სხვადასხვა იყოს, მაგრამ ეგ ადვილი გასარკვევია, ნებისმიერმა ელექტრიკმა უნდა გაგიზომოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(beselia @ Feb 26 2010, 12:13) [snapback]97132[/snapback] არა, ცივზე სტვენის მაგვარი ხმა არ მოდის არსაიდან. TPS დაჩიკი რა არის და როგორ უნდა შევამოწმო? ხუფის ქვეშ რომ ფილტრი აქვს, რკინის, ეგ არ იყო გასარეცხი. საერთოდაც, ძველი ზეთი არ იყო ძალიან შეცვლილი, ოდნავ მღვრიე და თხელი იყო ახალთან შედარებით. 420 ლარი დამიჯდა ზეთის შეცვლა და შედეგი - ნული. ახალი კარობკა რა ღირს? ავტომატური ტრანსმისიის ნორმალური ხელოსანი გეგულება საქართველოში? 420 ლარი ![]() ![]() 97 იანი მანქაა პირველი თაობის TZ კარობკა დგას მგონი . ერთი ნახე ბირკაზე ტრანსმისიის ნომერი და დაწერე. კაპოტს რომ ახდი მარჯვნივ კრილოსთან ტაბლიჩკაა და იქ იპოვი. თუ პირველი თაობაა მაგაზე ტორმუზი რეგულირდება გარედან და შეიძლება უშველოს ![]() დღეს მანომეტრი ვიყიდე ნორმალურ შლანგსაც გავჩითავ და ტოკარი დამჭირდება შტუცერი რომ გავაკეთებინო. პრიბორიც აიწყობა თუ ვინმეს დაჭირდება არ შერცხვეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რა ზეთი ჩაასხი ასეთი??? იქნებ გაგვინდო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 26th February 2010 - 17:03) [snapback]97264[/snapback] დღეს მანომეტრი ვიყიდე ნორმალურ შლანგსაც გავჩითავ და ტოკარი დამჭირდება შტუცერი რომ გავაკეთებინო. პრიბორიც აიწყობა თუ ვინმეს დაჭირდება არ შერცხვეს. დაგიჯდა ხომ ჭკუაში? ![]() შლანგი ქავთარაძეზე იყიდება, ვულკანიზაციებში რომ ხმარობენ ისეთი. მაღალ წნევიანი . შტუცერები კარგი უნდა იყოს რომ ზეთი არ გაუშვას და რეზბა არ გააფუჭოს, მე გირჩევდი მანქანათა მექანიკის ინსტიტუტში ლუდვიგას. თანამშრომლებს ჰკითხე(კოტეს) და უფრო ზუსტად აგიხსნიან სადაა, ციტატა(bako @ 26th February 2010 - 17:45) [snapback]97281[/snapback] რა ზეთი ჩაასხი ასეთი??? იქნებ გაგვინდო სავარაუდოდ იქ იყო მისული მთლიანად რომ ცვლიან კარობკაში ზეთს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 26 2010, 17:46) [snapback]97282[/snapback] დაგიჯდა ხომ ჭკუაში? ![]() შლანგი ქავთარაძეზე იყიდება, ვულკანიზაციებში რომ ხმარობენ ისეთი. მაღალ წნევიანი . შტუცერები კარგი უნდა იყოს რომ ზეთი არ გაუშვას და რეზბა არ გააფუჭოს, მე გირჩევდი მანქანათა მექანიკის ინსტიტუტში ლუდვიგას. თანამშრომლებს ჰკითხე(კოტეს) და უფრო ზუსტად აგიხსნიან სადაა, სავარაუდოდ იქ იყო მისული მთლიანად რომ ცვლიან კარობკაში ზეთს დამიჯდა ჭკუაში აბა სულ 10 ლარი გადავიხადე ![]() მეც მანდ შევაცვლევინე აპარატით + შელის D3 და 170 გადავიხადე სულ. |
|
|
![]() ![]() |