![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს
4X4 ვექტრას AWD სისტემას. მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი. ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50 გადაკეთება საკმაოდ მარტივია. 1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება. 2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ. 3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით. 4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს). 5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია) 6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს 7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს 8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ. შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50. კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50. გისურვებთ წარმატებებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
მაგადიაა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
maxouni
ეგ ვინმეს გაუკეთებია სადმე? თუ შენ თვითონ მოიფიქრე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ვაა, აი მახოჯან!!!
![]() არ ხუმრობ რა!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
maxouni
შეიძლება შენ არ იცოდე, მაგრამ მე პირდაპირ გეტყვი, რომ ეგეთ საკითხებში მაგარი ლოხი ვარ ![]() თუ არის რა დამჭირდება ეს გადამრთველი რო გავაკეთოთ?!! რა თქმა უნდა შენი დახმარების გარდა. აბა მე მარტო რო დავიწყო მაგაზე ჩალიჩი იმას მივაღწევ რო 100% თორქს სულ ერთ საბურავზე გადავიტან ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
maxouni
საინტერესოა წნევის რეგულირება რა პრიციპით ხდება მაგ სოლენოიდში. ძაბვის ცვლილებით თუ იმპულსლსის სიგანით (შიმ ს ვეძახდით ბავშვობაში) ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 9th November 2009 - 14:53) [snapback]50628[/snapback] აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს ეგ გადანაწილება არ არი მუდმივი, გაზის მომატებასთან ერათად, ან წინების დაბუქსავებისას სიმძლავრე უკან გადადის და მაქსიმუმში არი 55/45 ციტატა(maxouni @ 9th November 2009 - 14:53) [snapback]50628[/snapback] მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი. ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50 ეს მართლა საინტერესო ინფოა, თუმცა რა შემთხვევაში გამოგვადგება, და რა უარყოფითი შედეგები ექნება სულ 50/50 ით რომ ვიაროთ? ისე მე კი მაქ TZ კარობკა ![]() ახალ იმპრეზებს აქვს ეგ სარეგულირებლები უკან და წინ სიმძლავრის გადანაწილების, თუმცა ეს კარობკები გათვლილია მაგაზე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
chrdili
აქ უმეტესობას TZ კარობკები აქ. კალეს აქვს მე მგონი TV. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ამის მსგავსი ინფო "უცხოურ" ფორუმზე ვნახე და იქაც სალენოიდზე ელ ზემოქმედებით იყო საუბარი. ასე რომ, გატესტილი რამ ჩანს ეს ამბავი.
მეც TV მაქვს და მაგიტომ დავანებე თავი ჩაძიებას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
maxouni
RESPECT!!! TZ vs TV. გამავლობაში რამე პრაქტიკული უპირატესობა აქვს TV-ს?, ნუ თეორიულად გასაგებია... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
shota
არა მგონია რაღაც დიდი სხვაობა იყოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
DCCD Lock ფუნქცია ექნება იგივე ავტომატს........
მემგონი თოვლში უკეთ ივლის.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
პრაქტიკულად ის სხვაობა იქნება ამ ორ კარობკას შორის, რომ მაგალითად აღმართზე რომ ადიხარ თოვლიანზე და 90% წინ მიდის, წინები თუ დაბუქსავდა, სანამ თორქს უკან გადაიტანს, დიდი შანსია გაჩერდე, რომ გაჩერდები აღმართზე, მერე 50/50ზე განაწილებითაც შეიძლება ვერ დაძრა ადგილიდან. მაგიტომ არის ცრვ-ს ავდ ტრუხა. ერთი ის არის, რომ აღმართზე წესით აქტივე ტრანსმისიას უკან მეტი თოქრი უნდა ქონდეს გაშვებული ვიდრე 10%. ანუ იდეაში შეიძლება არც იყოს დიდი სხვაობა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(STI-888 @ 9th November 2009 - 16:18) [snapback]50666[/snapback] მემგონი თოვლში უკეთ ივლის.... მინდა გითხრათ რომ მხოლოდ ეს დანიშნულება აქვს და მეტი არაფერი. ეს არის იმ ნახევარი წამის მოგება რაც თორქის ავტომატურად გადანაწილდებას სჭირდება ანუ სანამ გადაანაწილებს მანამ რომ არ დაბუქსავდეს. ციტატა(shota @ 9th November 2009 - 16:06) [snapback]50663[/snapback] TZ vs TV. გამავლობაში რამე პრაქტიკული უპირატესობა აქვს TV-ს?, ნუ თეორიულად გასაგებია... შანსი არაა არ ჰქონდეს თვითონ ფუჯი–ჰევი ამბობს ამას, მე მგონი სანდო წყაროა ![]() ციტატა(Sturbo @ 9th November 2009 - 15:31) [snapback]50656[/snapback] საინტერესოა წნევის რეგულირება რა პრიციპით ხდება მაგ სოლენოიდში. ძაბვის ცვლილებით თუ იმპულსლსის სიგანით (შიმ ს ვეძახდით ბავშვობაში) ? იმპულსის სიგანით ხდება და ის ცნობილი "პრედახრანიწელი" FWD აკეთებს იმას რომ ამ სოლენოიდზე უშვებს მუდმივ ძაბვას ანუ იმპულსის სიგანეს ზრდის 1-მდე, ავტომატურ რეჟიმში იმპულსის სიგანე ცვალებადია და რაც უფრო მცირეა იმპულსი მით უფრო მეტი სიმძლავრე მიდის უკანა ხიდზე და როცა იმპულსი 0 ხდება მაშინ ბოლმდე დაბლოკილია. ციტატა(giogagnidze @ 9th November 2009 - 16:25) [snapback]50669[/snapback] ერთი ის არის, რომ აღმართზე წესით აქტივე ტრანსმისიას უკან მეტი თოქრი უნდა ქონდეს გაშვებული ვიდრე 10%. ანუ იდეაში შეიძლება არც იყოს დიდი სხვაობა. ყველაზე ცუდი ისაა რომ აღმართ დაღმართის მიხედვით კი არა დაბუქსავების მიხედვით ნაწილდება თორქი და იმიტომაც აკეთებს ხალხი თოვლში სასიარულოდ ისეთ ქამრთველს რომელიც ზემოთ ავღწერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
თუ მხოლოდ დაბუქსავებისას უშვებს უკან მეტ თორქს, მაშინ ცუდად არის საქმე, მაშინ უნდა დავეძალოთ ზემოთ მოყვანილი სტატიის შესრულებას, ნუ TZ ავტომატების მფლობელებმა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
giogagnidze
პრაქტიკულად ავტომატის პატრონები მაგ ფუნქციით შეიენტს ისეთ ტრანსმისიას როგორიც აქვს მექნიკებს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Vajika @ 9th November 2009 - 15:30) [snapback]50655[/snapback] შეიძლება შენ არ იცოდე, მაგრამ მე პირდაპირ გეტყვი, რომ ეგეთ საკითხებში მაგარი ლოხი ვარ მაინტერესებს ჩემი კარობკა აკმაყოფილებს ამ პირობებს? ანუ არის Active AWD კარობკა TZ მარკირებით? შენი კარობა ყველა ვარინტში ეგაა, გაკეთებაც მართლა ძალიან მარტივია მაგისთვის საჭიროა 1) 4 ცალი წინაღობა ჯამში 10-15 ლარი 2) გადამრთველი 2-4 ლარი 3) სადენები თუ ვერსად ვიშოვეთ 2 ლარი რაც სულ გამოვა 14-21 ლარი უკეთესი იქნება თუ ამ წინაღობებს რადიატორზე დავსვამთ, 10 ვატი მაინც არაა ცოტა. დატჩუკიც თუ გინდა მაგის ხარჯები არა მაქვს დათვლილი , მაგრამ ეგ უკვე ბევრ რამეზე დამოკიდებუი, გააჩნია შენ როგორი დიზაინი გინდა თორემ ისე 20-30 ლარში ეგეც უნდა ჩაეტიოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 9th November 2009 - 17:53) [snapback]50674[/snapback] ყველაზე ცუდი ისაა რომ აღმართ დაღმართის მიხედვით კი არა დაბუქსავების მიხედვით ნაწილდება თორქი და იმიტომაც აკეთებს ხალხი თოვლში სასიარულოდ ისეთ ქამრთველს რომელიც ზემოთ ავღწერე ესეიგი თოვლში ყოფილა გამოსადეგი ![]() ![]() ![]() maxouni მართლა კარგი ინფოა ![]() შენ მე შაბათ კვირისთვის საქმე გამიჩინე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 9th November 2009 - 16:57) [snapback]50678[/snapback] თუ მხოლოდ დაბუქსავებისას უშვებს უკან მეტ თორქს, მაშინ ცუდად არის საქმე, მაშინ უნდა დავეძალოთ ზემოთ მოყვანილი სტატიის შესრულებას, ნუ TZ ავტომატების მფლობელებმა Sorry კიდევ მაშინ როცა 1 სიჩქარეში ჩააგდებ. მაგრამ სულ 1-ით ხომ არ ივლი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
maxouni
მე მინდა პირველმა გამოვცადო ჩემი კარობკა და დამეხმარები მაგის გაკეთებაში? მითხარი რა არი საჭირო!! |
|
|
![]() ![]() |