IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

9 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> ცენტრალური დიფერენციალის მართვა, მხოლოდ ავტომატიკაზე
maxouni
გამოხმაურება Nov 12 2009, 14:48
გამოხმაურება #121


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 12th November 2009 - 14:08) [snapback]51676[/snapback]
VTD სისტემა სჯობია მექანიკას, როგორც მე საბოლოოდ დავადგ

+1 ყველა ვარიანტში სჯობია, მექანიკას არა აქვს საშუალება 50-ზე მეტი მიაწოდოს უკან. VTD ნამდვილი პლანეტარული დიფერენციალია და დაახლობით ისევე მუშაობს როგორც TOD და + კიდევ ელექტრონული მართვაც აქვს
მეტსაც გეტყვით და გამავლობის ჭილში თუ შევხედავთ სუბარუს სისტემებს თანამიმდევრობა ასეთია
1. MT + F LSD + R LSD
2. AT + VTD + VDC + R LSD
3. AT + VTD + VDC
4. AT + VTD
5. MT + R LSD
6. AT + TZ + R LSD
7. MT
8. AT

6 და 7 შეიძლაბა ადგილები გაეცვალოს.
ართვის სქემას რაც შეეხება შეიძლება მართლაც წელიწადში ერთჯერ დაგჭირდეს, მაგრამ როცა გამოგადგება მაგრად იკაიფებ და რომ დაგჭირდება და არ გექნება გული თუ არ გადწყდება მაშინ არ უნდა დააყენო biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 12 2009, 14:54
გამოხმაურება #122


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




maxouni
მახო შენი ვარიანტი რომელ ადგილზეა
ანუ
AT + TZ + R LSD + MAXO smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 12 2009, 15:07
გამოხმაურება #123


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




maxouni
ციტატა(maxouni @ 12th November 2009 - 15:48) [snapback]51717[/snapback]
მეტსაც გეტყვით და გამავლობის ჭილში თუ შევხედავთ სუბარუს სისტემებს თანამიმდევრობა ასეთია
1. MT + F LSD + R LSD
2. AT + VTD + VDC + R LSD
3. AT + VTD + VDC
4. AT + VTD
5. MT + R LSD
6. AT + TZ + R LSD
7. MT
8. AT


ზოგადად თუ შეხედავ ეგრეა, მაგრამ რეალობაში როცა გადმოგაქ სურათი იცვლება და აი რატომ: პირველ ადგილზე რაც შენ დააყენე ეგ სისტემა ფორესტერებს არ აქვს, ეგენი უყენიათ იმპრეზებს, აქედან გამომდინარე შესაბამისად უნდა გაითვალისწინო მანქანის სხვა ნიუანსები, კლირენსი, დაკიდება ... ანუ ზოგადად გამავლობის ჭრილით პირველ ადგილზე დაყენებული AWD სისტემით აღჭურვილი მანქანა რეალურად გამავლობით შეიძლება ბოლოდან მეორე აღმოჩნდეს...

ასევე 5 პოზიციაზე მყოფი სისტემა 3-ზე და 4-ზე ზევით უნდა იყოს ჩემი აზრით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 12 2009, 15:18
გამოხმაურება #124


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 15:54) [snapback]51724[/snapback]
maxouni
მახო შენი ვარიანტი რომელ ადგილზეა
ანუ
AT + TZ + R LSD + MAXO smile.gif


biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 15:19
გამოხმაურება #125


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 12 2009, 16:48) [snapback]51717[/snapback]
+1 ყველა ვარიანტში სჯობია, მექანიკას არა აქვს საშუალება 50-ზე მეტი მიაწოდოს უკან. VTD ნამდვილი პლანეტარული დიფერენციალია და დაახლობით ისევე მუშაობს როგორც TOD და + კიდევ ელექტრონული მართვაც აქვს
მეტსაც გეტყვით და გამავლობის ჭილში თუ შევხედავთ სუბარუს სისტემებს თანამიმდევრობა ასეთია
1. MT + F LSD + R LSD
2. AT + VTD + VDC + R LSD
3. AT + VTD + VDC
4. AT + VTD
5. MT + R LSD
6. AT + TZ + R LSD
7. MT
8. AT

6 და 7 შეიძლაბა ადგილები გაეცვალოს.
ართვის სქემას რაც შეეხება შეიძლება მართლაც წელიწადში ერთჯერ დაგჭირდეს, მაგრამ როცა გამოგადგება მაგრად იკაიფებ და რომ დაგჭირდება და არ გექნება გული თუ არ გადწყდება მაშინ არ უნდა დააყენო biggrin.gif

4. AT + VTD

ასეთი რამე არ გამიგია მე smile.gif უკანა LSD თუ არა აქვს, მაშინ VDC უნდა ჰქონდეს აუცილებლად smile.gif


ასევე დიდი მნიშნველობა აქვს უკანა LSD რა ტიპისაა smile.gif ვიაზკომუფტა ყველაზე სუსტი ვარიანტია გამავლობის ამბავში (ჩვეულებრივ ფორესტერებს და ლეგასებს უყენიათ ეს), SureTrac უკეთესია, რადგან ნაწილობრივი მექანიკური ბლოკირებაა (ეს უყენია STi ფორიკას და 1996 წლის მერრე WRX-ებს), ფრიქციონიანი LSD ყველაზე კარგია, რადგან ბლოკირების მაღალი პროცენტი აქვს (ესენი დგებოდა STi იმპრეზებზე)

მოჭიდების მხრივ ყველაზე მაგარი არის MT (DCCD) + F LSD + R LSD smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:44
გამოხმაურება #126


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 12 2009, 21:06
გამოხმაურება #127


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




Joker
ის ლურჯი მექანიკა იყო და LSD არ ქონდა მგონი ხო?
საინტერესო იქნებოდა ჯაპანური LSD-იანი TZ კარობკიანი რას იზამდა 1 სიჩქარით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 13 2009, 10:31
გამოხმაურება #128


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 23:06) [snapback]51913[/snapback]
Joker
ის ლურჯი მექანიკა იყო და LSD არ ქონდა მგონი ხო?
საინტერესო იქნებოდა ჯაპანური LSD-იანი TZ კარობკიანი რას იზამდა 1 სიჩქარით.

მანდ ყველა 1 სიჩქარით დადიოდა smile.gif და TZ კარობკა ევროპულებსაც აქვს smile.gif

და მთავარი მანდ იყო VDC/TCS სისტემის დემონსტრაცია, რომელიც მოსრიალებულ ბორბალს ატორუზებდა და მთელი თორქი გადაჰქონდა საპირისპირო ბორბალზე, რომელსაც უკეთესი მოჭიდება ჰქონდა smile.gif

ჩვენთვის უფრო საინტერესო იქნებოდა VDC-ს გარეშე, მხოლოდ VTD-თი, ეგეთი ტესტი მანდ არ ჩაუტარებიათ როგორც მივხვდი smile.gif იმიტომ რომ ორივე ტესტში წინა ბორბალი იბლოკებოდა, ანუ TCS მუშაობდა ყველა ვარიანტში smile.gif

მექანიკას კი LSD ყველა ვარიანტში ექნებოდა, ასე მგონია მე smile.gif უბრალოდ ვისკომუფტა ვერ ბლოკავს ისე როგორც საჭიროა, ვერც ცენტრალური და ვერც უკანა, ამიტომ დიაგონალკაზე უჭირს საკმაოდ smile.gif გამოცდილი მაქვს საკუთარ თავზე, ძველ ლეგასის ორივე ბლოკირება ვიაზკომუფტაზე აქვს და დიაგონალკაზე ერხეოდა საკმაოდ smile.gif


ისე ეგ დიაგონალკის გასაკეთებელი მოწყობილობები საინტერესო რამეა, ჩვენც ხომ არ დავითრიოთ? biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Nov 13 2009, 11:19
გამოხმაურება #129


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




PAINKILLER

მე პროსტო წავაწყდი თემატურად მსგავს ვიდეოს და ჩავთვალე, რომ საინტერესო იქნებოდა, თან თემასაც შეესაბამება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 13 2009, 11:26
გამოხმაურება #130


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Joker @ Nov 13 2009, 13:19) [snapback]51997[/snapback]
PAINKILLER

მე პროსტო წავაწყდი თემატურად მსგავს ვიდეოს და ჩავთვალე, რომ საინტერესო იქნებოდა, თან თემასაც შეესაბამება

საინტერესოა ეგეთი ტესტები ჩვენც ჩავატაროთ, უკვე გვყავს ყველანაირი ფორესტერი, ევროპულიც, ამერიკულიც, ტურბინიანიც, უტურბინოც, VTD-თი, VDC-თი და ყველანაირი ბლოკირებებით smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 13 2009, 12:33
გამოხმაურება #131


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




PAINKILLER
თან მარტივია მაგის გაკეთება ზიგზაგისებურად უნდა დაწყობა დაბრკოლებებს და ეგაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 15 2009, 14:02
გამოხმაურება #132


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Nov 13 2009, 13:26) [snapback]52003[/snapback]
საინტერესოა ეგეთი ტესტები ჩვენც ჩავატაროთ, უკვე გვყავს ყველანაირი ფორესტერი, ევროპულიც, ამერიკულიც, ტურბინიანიც, უტურბინოც, VTD-თი, VDC-თი და ყველანაირი ბლოკირებებით smile.gif

კარგი იდეაა ევროპული ჩემზე იყოს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 18 2009, 11:56
გამოხმაურება #133


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




რაღაცეებში ვიქექებოდი და გავჩითე ჩემი გადაღებული ვიდეო, RSK-ს უკანა ბლოკირება მაინტერესებდა როგორ მუშაობდა და გადავუღე smile.gif

მგონი ჩემი ვარაუდი გამართლდა, არა მარტო WRX-ებს და STi ფორიკას აქვს უკან მექანიკური ბლოკირება (SureTrac), როგორც მგონია RSK-ზეც იგივე ბლოკირებაა smile.gif იმიტომ რომ ორივე ბორბალი სინქრონულად ბრუნავს, ძაან დაბალი სიჩქარიდანაც კი smile.gif ვიაზკომუფტაზე ეგეთი რამე არ ხდება, მხოლოდ გარკვეული ბრუნების სხვაობაზე იწყებს LSD დაბლოკვას, ისიც სადღაც 70%-ით მაქსიმუმ smile.gif

ძველ ლეგასიზეც მქონდა გადაღებული მსგავსი ვიდეო, მაგრამ ახლა ვეღარ ვპოულობ sad.gif ზუსტად მახსოვს რომ საკმაოდ დიდი სიჩქარით დატრიალება სჭირდებოდა ბორბალს, რომ მეორეც აეყოლებინა რამენაირად smile.gif

მგონი mixa-ს ჰქონდა უკანა დიფერენციალი დაშლილი და იქნებ გვითხრას როგორი აგებულება ჰქონდა?





--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 14 2010, 11:05
გამოხმაურება #134


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მახო ბიძია, VTD-ზე ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირება როგორ გავთიშო მთლიანად, ბურნაუთები რომ ვაკეთო? biggrin.gif სოლენოიდზე ძაბვა თუ არ მიდის ესე იგი დაბლოკილია ხიდი? ანუ დიფერენციალი რომ არ დაიბლოკოს, რაღაც იმპულსი უნდა მისცე 12 ვოლტის შესაბამისი ხო, თუ მუდმივი ძაბვაც წავა?? იგივე პონტში როგორც FWD დამცველი აკეთებს Active AWD-ზე....



ვაბშე ეს თემა წუნინგში გადაიტანეთ რააა smile.gif მოდერებოოო დაგვეხმარეეეთ smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Levan-i
გამოხმაურება May 14 2010, 11:54
გამოხმაურება #135


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




როგორ გავიგო მე რა კარობკა მაქ?

VTD მინდა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 14 2010, 11:55
გამოხმაურება #136


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Levan-i @ May 14 2010, 11:54) [snapback]132700[/snapback]
როგორ გავიგო მე რა კარობკა მაქ?

VTD მინდა biggrin.gif

ამერიკოსებს მგონი არა აქვთ..... კარობკის კოდი უნდა იწყებოდეს TV ასოებით smile.gif

ახლა უკვე ვაოფებთ და სჯობია ეს თემაც წუნინგში გადააგდონ მოდერებმა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება May 14 2010, 12:28
გამოხმაურება #137


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(PAINKILLER @ 18th November 2009 - 11:56) [snapback]53444[/snapback]
მგონი mixa-ს ჰქონდა უკანა დიფერენციალი დაშლილი და იქნებ გვითხრას როგორი აგებულება ჰქონდა?

აგერ მიგდია გარაჟში პეინ მარა როგორ უნდა გითხრა როგორია? სხვები ნანახი არ მაქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 14 2010, 13:08
გამოხმაურება #138


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 12:05) [snapback]132681[/snapback]
მახო ბიძია, VTD-ზე ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირება როგორ გავთიშო მთლიანად, ბურნაუთები რომ ვაკეთო? სოლენოიდზე ძაბვა თუ არ მიდის ესე იგი დაბლოკილია ხიდი? ანუ დიფერენციალი რომ არ დაიბლოკოს, რაღაც იმპულსი უნდა მისცე 12 ვოლტის შესაბამისი ხო, თუ მუდმივი ძაბვაც წავა?? იგივე პონტში როგორც FWD დამცველი აკეთებს Active AWD-ზე....

ზუსტად იგივენაირად კეთდება როგორც TZ კარობკებზე, იქ მონოპრივოდი ხდება და აქ უბრალოდ ბლოკირება ეთიშება და ღია დიფერენციალი გაქვს, სხვანაირად თუ გინდა უკან სტოპის ნათურები ამოიღე და ღია დიფერენციალი გექნება wink.gif

ციტატა(Levan-i @ 14th May 2010 - 12:54) [snapback]132700[/snapback]
VTD მინდა

რამდენს იხდი გადაკეთებაში ?? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 14 2010, 13:21
გამოხმაურება #139


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 13:08) [snapback]132721[/snapback]
ზუსტად იგივენაირად კეთდება როგორც TZ კარობკებზე, იქ მონოპრივოდი ხდება და აქ უბრალოდ ბლოკირება ეთიშება და ღია დიფერენციალი გაქვს, სხვანაირად თუ გინდა უკან სტოპის ნათურები ამოიღე და ღია დიფერენციალი გექნება wink.gif

მაიცა, უკანა სტოპის ნათურები რა შუაშია? biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 14 2010, 15:41
გამოხმაურება #140


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 14:21) [snapback]132725[/snapback]
მაიცა, უკანა სტოპის ნათურები რა შუაშია?

ეგრე იცის მაააშ ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge