![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#121
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 12th November 2009 - 14:08) [snapback]51676[/snapback] VTD სისტემა სჯობია მექანიკას, როგორც მე საბოლოოდ დავადგ +1 ყველა ვარიანტში სჯობია, მექანიკას არა აქვს საშუალება 50-ზე მეტი მიაწოდოს უკან. VTD ნამდვილი პლანეტარული დიფერენციალია და დაახლობით ისევე მუშაობს როგორც TOD და + კიდევ ელექტრონული მართვაც აქვს მეტსაც გეტყვით და გამავლობის ჭილში თუ შევხედავთ სუბარუს სისტემებს თანამიმდევრობა ასეთია 1. MT + F LSD + R LSD 2. AT + VTD + VDC + R LSD 3. AT + VTD + VDC 4. AT + VTD 5. MT + R LSD 6. AT + TZ + R LSD 7. MT 8. AT 6 და 7 შეიძლაბა ადგილები გაეცვალოს. ართვის სქემას რაც შეეხება შეიძლება მართლაც წელიწადში ერთჯერ დაგჭირდეს, მაგრამ როცა გამოგადგება მაგრად იკაიფებ და რომ დაგჭირდება და არ გექნება გული თუ არ გადწყდება მაშინ არ უნდა დააყენო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#122
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
maxouni
მახო შენი ვარიანტი რომელ ადგილზეა ანუ AT + TZ + R LSD + MAXO ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 12th November 2009 - 15:48) [snapback]51717[/snapback] მეტსაც გეტყვით და გამავლობის ჭილში თუ შევხედავთ სუბარუს სისტემებს თანამიმდევრობა ასეთია 1. MT + F LSD + R LSD 2. AT + VTD + VDC + R LSD 3. AT + VTD + VDC 4. AT + VTD 5. MT + R LSD 6. AT + TZ + R LSD 7. MT 8. AT ზოგადად თუ შეხედავ ეგრეა, მაგრამ რეალობაში როცა გადმოგაქ სურათი იცვლება და აი რატომ: პირველ ადგილზე რაც შენ დააყენე ეგ სისტემა ფორესტერებს არ აქვს, ეგენი უყენიათ იმპრეზებს, აქედან გამომდინარე შესაბამისად უნდა გაითვალისწინო მანქანის სხვა ნიუანსები, კლირენსი, დაკიდება ... ანუ ზოგადად გამავლობის ჭრილით პირველ ადგილზე დაყენებული AWD სისტემით აღჭურვილი მანქანა რეალურად გამავლობით შეიძლება ბოლოდან მეორე აღმოჩნდეს... ასევე 5 პოზიციაზე მყოფი სისტემა 3-ზე და 4-ზე ზევით უნდა იყოს ჩემი აზრით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#124
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 15:54) [snapback]51724[/snapback] maxouni მახო შენი ვარიანტი რომელ ადგილზეა ანუ AT + TZ + R LSD + MAXO ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#125
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 12 2009, 16:48) [snapback]51717[/snapback] +1 ყველა ვარიანტში სჯობია, მექანიკას არა აქვს საშუალება 50-ზე მეტი მიაწოდოს უკან. VTD ნამდვილი პლანეტარული დიფერენციალია და დაახლობით ისევე მუშაობს როგორც TOD და + კიდევ ელექტრონული მართვაც აქვს მეტსაც გეტყვით და გამავლობის ჭილში თუ შევხედავთ სუბარუს სისტემებს თანამიმდევრობა ასეთია 1. MT + F LSD + R LSD 2. AT + VTD + VDC + R LSD 3. AT + VTD + VDC 4. AT + VTD 5. MT + R LSD 6. AT + TZ + R LSD 7. MT 8. AT 6 და 7 შეიძლაბა ადგილები გაეცვალოს. ართვის სქემას რაც შეეხება შეიძლება მართლაც წელიწადში ერთჯერ დაგჭირდეს, მაგრამ როცა გამოგადგება მაგრად იკაიფებ და რომ დაგჭირდება და არ გექნება გული თუ არ გადწყდება მაშინ არ უნდა დააყენო ![]() 4. AT + VTD ასეთი რამე არ გამიგია მე ![]() ![]() ასევე დიდი მნიშნველობა აქვს უკანა LSD რა ტიპისაა ![]() მოჭიდების მხრივ ყველაზე მაგარი არის MT (DCCD) + F LSD + R LSD ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#126
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#127
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
Joker
ის ლურჯი მექანიკა იყო და LSD არ ქონდა მგონი ხო? საინტერესო იქნებოდა ჯაპანური LSD-იანი TZ კარობკიანი რას იზამდა 1 სიჩქარით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#128
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 23:06) [snapback]51913[/snapback] Joker ის ლურჯი მექანიკა იყო და LSD არ ქონდა მგონი ხო? საინტერესო იქნებოდა ჯაპანური LSD-იანი TZ კარობკიანი რას იზამდა 1 სიჩქარით. მანდ ყველა 1 სიჩქარით დადიოდა ![]() ![]() და მთავარი მანდ იყო VDC/TCS სისტემის დემონსტრაცია, რომელიც მოსრიალებულ ბორბალს ატორუზებდა და მთელი თორქი გადაჰქონდა საპირისპირო ბორბალზე, რომელსაც უკეთესი მოჭიდება ჰქონდა ![]() ჩვენთვის უფრო საინტერესო იქნებოდა VDC-ს გარეშე, მხოლოდ VTD-თი, ეგეთი ტესტი მანდ არ ჩაუტარებიათ როგორც მივხვდი ![]() ![]() მექანიკას კი LSD ყველა ვარიანტში ექნებოდა, ასე მგონია მე ![]() ![]() ![]() ისე ეგ დიაგონალკის გასაკეთებელი მოწყობილობები საინტერესო რამეა, ჩვენც ხომ არ დავითრიოთ? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#129
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
PAINKILLER
მე პროსტო წავაწყდი თემატურად მსგავს ვიდეოს და ჩავთვალე, რომ საინტერესო იქნებოდა, თან თემასაც შეესაბამება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Joker @ Nov 13 2009, 13:19) [snapback]51997[/snapback] PAINKILLER მე პროსტო წავაწყდი თემატურად მსგავს ვიდეოს და ჩავთვალე, რომ საინტერესო იქნებოდა, თან თემასაც შეესაბამება საინტერესოა ეგეთი ტესტები ჩვენც ჩავატაროთ, უკვე გვყავს ყველანაირი ფორესტერი, ევროპულიც, ამერიკულიც, ტურბინიანიც, უტურბინოც, VTD-თი, VDC-თი და ყველანაირი ბლოკირებებით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#131
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
PAINKILLER
თან მარტივია მაგის გაკეთება ზიგზაგისებურად უნდა დაწყობა დაბრკოლებებს და ეგაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 13 2009, 13:26) [snapback]52003[/snapback] საინტერესოა ეგეთი ტესტები ჩვენც ჩავატაროთ, უკვე გვყავს ყველანაირი ფორესტერი, ევროპულიც, ამერიკულიც, ტურბინიანიც, უტურბინოც, VTD-თი, VDC-თი და ყველანაირი ბლოკირებებით ![]() კარგი იდეაა ევროპული ჩემზე იყოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
რაღაცეებში ვიქექებოდი და გავჩითე ჩემი გადაღებული ვიდეო, RSK-ს უკანა ბლოკირება მაინტერესებდა როგორ მუშაობდა და გადავუღე
![]() მგონი ჩემი ვარაუდი გამართლდა, არა მარტო WRX-ებს და STi ფორიკას აქვს უკან მექანიკური ბლოკირება (SureTrac), როგორც მგონია RSK-ზეც იგივე ბლოკირებაა ![]() ![]() ![]() ძველ ლეგასიზეც მქონდა გადაღებული მსგავსი ვიდეო, მაგრამ ახლა ვეღარ ვპოულობ ![]() ![]() მგონი mixa-ს ჰქონდა უკანა დიფერენციალი დაშლილი და იქნებ გვითხრას როგორი აგებულება ჰქონდა? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#134
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მახო ბიძია, VTD-ზე ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირება როგორ გავთიშო მთლიანად, ბურნაუთები რომ ვაკეთო?
![]() ვაბშე ეს თემა წუნინგში გადაიტანეთ რააა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
როგორ გავიგო მე რა კარობკა მაქ?
VTD მინდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#136
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ May 14 2010, 11:54) [snapback]132700[/snapback] როგორ გავიგო მე რა კარობკა მაქ? VTD მინდა ![]() ამერიკოსებს მგონი არა აქვთ..... კარობკის კოდი უნდა იწყებოდეს TV ასოებით ![]() ახლა უკვე ვაოფებთ და სჯობია ეს თემაც წუნინგში გადააგდონ მოდერებმა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#137
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 18th November 2009 - 11:56) [snapback]53444[/snapback] მგონი mixa-ს ჰქონდა უკანა დიფერენციალი დაშლილი და იქნებ გვითხრას როგორი აგებულება ჰქონდა? აგერ მიგდია გარაჟში პეინ მარა როგორ უნდა გითხრა როგორია? სხვები ნანახი არ მაქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#138
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 12:05) [snapback]132681[/snapback] მახო ბიძია, VTD-ზე ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირება როგორ გავთიშო მთლიანად, ბურნაუთები რომ ვაკეთო? სოლენოიდზე ძაბვა თუ არ მიდის ესე იგი დაბლოკილია ხიდი? ანუ დიფერენციალი რომ არ დაიბლოკოს, რაღაც იმპულსი უნდა მისცე 12 ვოლტის შესაბამისი ხო, თუ მუდმივი ძაბვაც წავა?? იგივე პონტში როგორც FWD დამცველი აკეთებს Active AWD-ზე.... ზუსტად იგივენაირად კეთდება როგორც TZ კარობკებზე, იქ მონოპრივოდი ხდება და აქ უბრალოდ ბლოკირება ეთიშება და ღია დიფერენციალი გაქვს, სხვანაირად თუ გინდა უკან სტოპის ნათურები ამოიღე და ღია დიფერენციალი გექნება ![]() ციტატა(Levan-i @ 14th May 2010 - 12:54) [snapback]132700[/snapback] VTD მინდა რამდენს იხდი გადაკეთებაში ?? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#139
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 13:08) [snapback]132721[/snapback] ზუსტად იგივენაირად კეთდება როგორც TZ კარობკებზე, იქ მონოპრივოდი ხდება და აქ უბრალოდ ბლოკირება ეთიშება და ღია დიფერენციალი გაქვს, სხვანაირად თუ გინდა უკან სტოპის ნათურები ამოიღე და ღია დიფერენციალი გექნება ![]() მაიცა, უკანა სტოპის ნათურები რა შუაშია? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#140
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 14:21) [snapback]132725[/snapback] მაიცა, უკანა სტოპის ნათურები რა შუაშია? ეგრე იცის მაააშ ![]() |
|
|
![]() ![]() |