![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 9 2009, 19:55) [snapback]50724[/snapback] წინაღობის გარეშე TCU სოლენოიდს ვერ დაინახავს, ჩეკს აგინთებს და კარობკა ავარიულ რეჟიმში გადავა 10-17 ომი თვითონ სოლენოიდის წინაღობაა FWD რომ გაქვს ჩართული მაშინ პირდაპირ + მიდის სოლენოიდზე და არაფერიც არ დაიწვება. უკანა ხიდის ჩართვის პრინციპი ასეთია : +12ვოლტი = 90/10 და 0 ვოლტი ან +12ვოლტი 5%-იანი იმპულსებით = 50/50 მართალია მანდ ჭკვიანი TCU ც რომ დგას ეგ ვეღარ გავითვალისწინე. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ნელნელა უფრო საინტერესო იდეები წამოვიდა.
რეგულირებადს შეიძლება 2 რეჟიმი ჰქონდეს (ქარხნულის გარდა) თუ 50/50 გადაიყვანე მუდმივად დაბლოკილი იქნება და ეგაა მაგრამ დავუშვათ დააყენე 70/30, სცენარი : მანქანა მოსახვევში ან თოვლში დაბუქსავდა და ამ დროს TCU-დან მოდის ინფორმაცია რომ 55/45 სჭირდება როგორ იქცევა რეგულატორი? რეჟიმი 1 . დაიკიდებს TCU-ს აზრს და დატოვებს 70/30; რეჟიმი2 : მაშინვე როგორც კი TCU-დან წამოვა 30-ზე მეტის ბრძანება უკანა ხიდისთვის მაშინვე გადავა ქარხნულ რეჟიმზე და 30-ს თუ ჩამოსცდა ისევ მანუალს დაუბრუნდება, ანუ უკან მინიმალურუ თორქი >=30 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
და სულ მასე სიარული არ შეიძლება იასნია ხო?
მაგას იხმარ მხოლოდ თოვლში. და რომ ამბობთ აქტივე ავდ ბანძიაო რა პონტში? პირველში ან მეორეში რომ ვაგდებ 50/50 არის ჩემთან ანუ იგივე რასაც თქვენ აკეთებთ> ისე კი დ თი რო დადიხრ და 1-2 ით თოვლში მაგარ სხვაოას იძლევა. ანუ ეს რაღაცაც მაგარ შედეგს აჩვენებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 9th November 2009 - 19:39) [snapback]50744[/snapback] პირველში ან მეორეში რომ ვაგდებ 50/50 არის ჩემთან ანუ იგივე რასაც თქვენ აკეთებთ> ჰო, მაგრამ მაგ დორს მარტო მეორე გაქვს ან მარტო პირველი. ციტატა(RACKER @ 9th November 2009 - 19:39) [snapback]50744[/snapback] და სულ მასე სიარული არ შეიძლება იასნია ხო? რატომ უნდა იარო სულ მასე? როცა გჭირდება ჩართავ და ძირითადად გამორთული გექნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 9th November 2009 - 19:04) [snapback]50712[/snapback] იმაში გამოიხატებოდა რომ ძალიან უხეშად გადაწქონდა სიჩქარეში, დარტყმები ჰქონდა მაგას იქ კიდე ერთი სოლენოიდი აქვს მოკლედ აი აქ არის ნისანის კოლოფის სქემა სქემა. კლუბელს გაუფუჭდა კომპი და ახლა ავარიულად 3-4 სიჩქარეებით დადის და განხილვა მიდიოდა. http://off-road.ge/forum/index.php?showtopic=285&st=980 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
არა მე ის ვთქვი ბრალოთ რომ მასე არ შეიძლება სულ სიარული მეთქი და არც უნდა იარო. ეს იდეა მომწონს კარგია და ღირს ამაზე ჩალიჩი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 9th November 2009 - 20:23) [snapback]50738[/snapback] სცენარი : მანქანა მოსახვევში ან თოვლში დაბუქსავდა და ამ დროს TCU-დან მოდის ინფორმაცია რომ 55/45 სჭირდება როგორ იქცევა რეგულატორი? რეჟიმი 1 . დაიკიდებს TCU-ს აზრს და დატოვებს 70/30; რეჟიმი2 : მაშინვე როგორც კი TCU-დან წამოვა 30-ზე მეტის ბრძანება უკანა ხიდისთვის მაშინვე გადავა ქარხნულ რეჟიმზე და 30-ს თუ ჩამოსცდა ისევ მანუალს დაუბრუნდება, ანუ უკან მინიმალურუ თორქი >=30 შენ ეგრე თუ გააგრძელე მალე Fuji Heavy Industry სამსახურს შემოგთავაზებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(chrdili @ 9th November 2009 - 20:13) [snapback]50769[/snapback] შენ ეგრე თუ გააგრძელე მალე Fuji Heavy Industry სამსახურს შემოგთავაზებს მაგაზე ვჩალიჩობ ![]() ციტატა(nika @ 9th November 2009 - 19:59) [snapback]50762[/snapback] მაგას იქ კიდე ერთი სოლენოიდი აქვს კი, ნამდვილად აქვს, გიდრომუფტის სოლენოიდი, მაგრამ მაგის მართვა ცოტა რთული საქმეა, მაშინ სუგნალები უნდა მოიხსნას ქარხნულად როგორ იქცევა ექ სოლენოიდი და მერე შეიძლება ჩალიჩი. ჰო და კიდევ ერთი დამავიწყდა ზეთის წნევის მარეგულირებელი სოლენოიდი, მაგასაც უნდა მართვა. სხვათაშორის წნევის რეგულატორის მართვა თუ გაკეთდა მერე გიდრომუფტაში ჩაძრომაც შეიძლება და მართლა მექანიკასავით მუშაობს მერე ავტომატი, ანუ სიჩქარეებს ძალიან სწრაფად შეცვლის და გიდრომუფტის დანაკარგიც ნაკლები ექნება. კომფორტი იკლებს, მაგრამ ავტომატიკით გონკაობა და ბუქსაობა რომ გინდა ცოტა კომფორტი უნდა მოიკლო ![]() ფრიქცოინებს რაც შეეხება, სუბარუს ფიქციონები უძლებს ყველაფერს ხარის დოზებით, აი კამეჩი თუ შეხვდა მერე ციოტა უჭირს ![]() ისე მექანიკური ნაწილი ტიპტრონიკს და ჩვეულებრივ ავტომატს ერთიდაიგივე აქვს, მაგრამ სოლენოიდების ბლოკში განსხვავებაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
ვაახ კაცო. გადამრევთ მე თქვენ. თქვენ იმდენს იზამთ ტიპტრონიკად გადააკეთებთ მაგ კარობკას
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Raven
აი მაგას კი აი ძალიან დიდი სიამოვნებით ვიზამდი ერთი კარობკის ფული რომ მქონდეს კიდე. ან ვინმეს გაფუჭებული კარობკა არ გაქვთ? საჩალიჩოდ რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
maxouni
ეს კაცი გამაგიჟებს მე!!! მახო მზად ვარ ჩემი კარობკა პირველი იყოს!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
მექანიკა ხომ 50/50 ზეა ანუ ჩემი ესეიგი მე ისედაც ვგულაობ?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 9 2009, 14:53) [snapback]50628[/snapback] ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს 4X4 ვექტრას AWD სისტემას. მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი. ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50 გადაკეთება საკმაოდ მარტივია. 1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება. 2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ. 3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით. 4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს). 5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია) 6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს 7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს 8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ. შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50. კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50. გისურვებთ წარმატებებს მახო, ეგ ყველაფერი გასაგებია და რთული არც უნდა ყოფილიყო მაგის გაკეთება, რადგან ისედაც არის გათვალისწინებული 50/50 ბლოკირება Active AWD სისტემაში, 1 პოზიციაში ![]() მაგრამ AWD სისტემის მთავარი მუღამი არის თორქის გადატანაში, როცა 50/50-ზე აკეთებ ბლოკირებას, ცენტრალურ დიფერენციალს დაერხევა მაღალ სიჩქარეზე ![]() დაბალ სიჩქარეზე კი ისედაც შეგიძლია რიჩაგი გადაიტანო 1-იან პოზიციაში და დაბლოკო დიფერენციალი ![]() ციტატა(chrdili @ Nov 9 2009, 16:59) [snapback]50660[/snapback] ეგ გადანაწილება არ არი მუდმივი, გაზის მომატებასთან ერათად, ან წინების დაბუქსავებისას სიმძლავრე უკან გადადის და მაქსიმუმში არი 55/45 ეს მართლა საინტერესო ინფოა, თუმცა რა შემთხვევაში გამოგვადგება, და რა უარყოფითი შედეგები ექნება სულ 50/50 ით რომ ვიაროთ? ისე მე კი მაქ TZ კარობკა ![]() ახალ იმპრეზებს აქვს ეგ სარეგულირებლები უკან და წინ სიმძლავრის გადანაწილების, თუმცა ეს კარობკები გათვლილია მაგაზე? მეც ეგ ვიგულისხმე, თუ თორქის გადატანა არ ხდება, მართვა ბევრად გართულდება და მოცურების შანსიც გაიზრდება... ციტატა(shota @ Nov 9 2009, 17:06) [snapback]50663[/snapback] maxouni RESPECT!!! TZ vs TV. გამავლობაში რამე პრაქტიკული უპირატესობა აქვს TV-ს?, ნუ თეორიულად გასაგებია... გამავლობაში უპირატესობა ის აქვს რომ VTD-ზე ორივე ხიდზე თითქმის თანაბრად ნაწილდება თორქი (45/55), ანუ წინა ხიდის დაბუქსავების შანსი ნაკლებია, შესაბამისად დაბლოკვაც ნაკლებად სჭირდება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
პეინა მოსულააა....
ეეე მოვიტანე ეხლა მე პოპკორნი და ჩავუჯექი ამ თემას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
კარობკის დაკრეკვა კარგი იდეაა, მაგრამ შედეგი უნდა იყოს ისეთი რომ აზრი ჰქონდეს
![]() რა აზრი აქვს დაბლოკილი დიფერენციალით თოვლზე 100-ით სიარულს, როცა ფაიზაღი იცი რომ ეგეთ რეჟიმში შეიძლება მაგარი იაღლიში მოგივიდეს? იმ ავადხსენებულ CRV-საც როგორც ვიცი 60-ის მერე უკანა ხიდი საერთოდ არ ერთვება ![]() და არც სხვა ჯიპებზე არ არის რეკომენდებული მაღალ სიჩქარეზე დაბლოკილი ხიდით სიარული ![]() ![]() სხვა საქმეა თუ Active AWD-ს გადააკეთებ ისე რომ VTD რეჟიმში იმუშავოს, მაგრამ მანდ ბევრი რამის შეცვლა დაგჭირდება და არ სჯობია პირდაპირ VTD კარობკა დააყენო? ![]() და უფრო საინტერესო იქნება VTD კარობკაზე ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირების მართვა, ანუ DCCD-ს პონტში გაკეთება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 9th November 2009 - 17:25) [snapback]50669[/snapback] პრაქტიკულად ის სხვაობა იქნება ამ ორ კარობკას შორის, რომ მაგალითად აღმართზე რომ ადიხარ თოვლიანზე და 90% წინ მიდის, წინები თუ დაბუქსავდა, სანამ თორქს უკან გადაიტანს, დიდი შანსია გაჩერდე, რომ გაჩერდები აღმართზე, მერე 50/50ზე განაწილებითაც შეიძლება ვერ დაძრა ადგილიდან. მაგიტომ არის ცრვ-ს ავდ ტრუხა. ერთი ის არის, რომ აღმართზე წესით აქტივე ტრანსმისიას უკან მეტი თოქრი უნდა ქონდეს გაშვებული ვიდრე 10%. ანუ იდეაში შეიძლება არც იყოს დიდი სხვაობა. აღმართზე თუ მივდივარ 1-ში ჩავაგდებ და მეც 50/50 მექნება, რა არა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(shota @ Nov 10 2009, 11:39) [snapback]50930[/snapback] აღმართზე თუ მივდივარ 1-ში ჩავაგდებ და მეც 50/50 მექნება, რა არა? ![]() მეც ეგ ვიგულისხმე ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(chrdili @ 9th November 2009 - 18:05) [snapback]50686[/snapback] ყოველი აღმართის დანხვისას 1-ში მართლა ვერ ჩააგდებ, თან თუ ჩქარა მიდიხარ თუ ჩქარა მივდივარ რა ჯანდაბად მინდა 50/50-ზე?, ცალხიდიანითაც ხოშიანად ახვალ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 10:18) [snapback]50924[/snapback] და უფრო საინტერესო იქნება VTD კარობკაზე ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირების მართვა, ანუ DCCD-ს პონტში გაკეთება სადრიფტაოდ გამოდგება მაგაზეც შეიძლება წამუშავება ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 10:18) [snapback]50924[/snapback] რა აზრი აქვს დაბლოკილი დიფერენციალით თოვლზე 100-ით სიარულს, როცა ფაიზაღი იცი რომ ეგეთ რეჟიმში შეიძლება მაგარი იაღლიში მოგივიდეს? იმ ავადხსენებულ CRV-საც როგორც ვიცი 60-ის მერე უკანა ხიდი საერთოდ არ ერთვება და არც სხვა ჯიპებზე არ არის რეკომენდებული მაღალ სიჩქარეზე დაბლოკილი ხიდით სიარული კაკ მინიმუმ მანევრირება გაუარესდება, რომ არაფერი ვთქვათ დიფერენციალის მოდღვნაზე ჯერ ერთი კარობკას არაფერი არ მოუვა, ეგ კარობკა დათვლილია ეგეთ რეჟიმში მუშაობაზე და არაფერი მაგაში დანაშაულებრივი არაა. გასაგებია რომ 60-მდე 1 სიჩქარეც ქაჩავს, მაგრამ თუნდაც 40-ით რომ დადიხარ რატომ უნდა იარო 1 სიჩქარით და 5000 ბრუნით? მაგ დროს ყველაზე ოპტიმალურია მეორე და იშვიათად მესამე სიჩქარე. მე იმას კი არ ვამტკიცებ რომ ნებისმიერ სიტუაციაში დაბლოკილი დიფერენციალი სჯობია, მაგრამ ამ სისტემაში ყველა კარგი ისაა რომ გინდა ქარხნულზე გადაიყვან და გინდა ბოლომდე დაბლოკავ. პატარა კონტროლერსაც თუ დავუმეტებთ შეგვიძლია უკანა ხიდზე მინიმალური თორქი მივუთითოთ დავუშვათ 70/30 და ამ შემთხვევაში როგორც კი TCU უკან 30-ზე მეტს გაუშვებს ქარხნულ რეჟიმზე გადავა და როგორც კი 30-ზე დაბალს მიუთითებს - ისევ 70/30 დადგება. ისეც გასათვალისწინებელია რომ რაც უფრო მეტი რამის მართვა უწევს მძღოლს, მით მეტია დამოკიდებული მის პროფესიონალიზმზე და გამოცდილებაზე, მაგრამ ეს ოფცია არის იმათთვის ვისაც თოვლში სიარულის გამოცდილება ჰყოფნის, ან ვინც თვლის რომ ამ გამოცდილებას შეიძენს მანქანაში შესაბამისი ოფციის არსებობის შემთვევაში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 10 2009, 11:57) [snapback]50940[/snapback] მაგაზეც შეიძლება წამუშავება ![]() ჯერ ერთი კარობკას არაფერი არ მოუვა, ეგ კარობკა დათვლილია ეგეთ რეჟიმში მუშაობაზე და არაფერი მაგაში დანაშაულებრივი არაა. გასაგებია რომ 60-მდე 1 სიჩქარეც ქაჩავს, მაგრამ თუნდაც 40-ით რომ დადიხარ რატომ უნდა იარო 1 სიჩქარით და 5000 ბრუნით? მაგ დროს ყველაზე ოპტიმალურია მეორე და იშვიათად მესამე სიჩქარე. მე იმას კი არ ვამტკიცებ რომ ნებისმიერ სიტუაციაში დაბლოკილი დიფერენციალი სჯობია, მაგრამ ამ სისტემაში ყველა კარგი ისაა რომ გინდა ქარხნულზე გადაიყვან და გინდა ბოლომდე დაბლოკავ. პატარა კონტროლერსაც თუ დავუმეტებთ შეგვიძლია უკანა ხიდზე მინიმალური თორქი მივუთითოთ დავუშვათ 70/30 და ამ შემთხვევაში როგორც კი TCU უკან 30-ზე მეტს გაუშვებს ქარხნულ რეჟიმზე გადავა და როგორც კი 30-ზე დაბალს მიუთითებს - ისევ 70/30 დადგება. ისეც გასათვალისწინებელია რომ რაც უფრო მეტი რამის მართვა უწევს მძღოლს, მით მეტია დამოკიდებული მის პროფესიონალიზმზე და გამოცდილებაზე, მაგრამ ეს ოფცია არის იმათთვის ვისაც თოვლში სიარულის გამოცდილება ჰყოფნის, ან ვინც თვლის რომ ამ გამოცდილებას შეიძენს მანქანაში შესაბამისი ოფციის არსებობის შემთვევაში როგორც ვიცი მე-2 სიჩქარეშიც ბლოკავს დიფერეციალს, თუ HOLD გაქვს ჩართული ![]() და იდეაში დიფერენციალის ბლოკირება გჭირდება ძირითადად ოფროუდზე, ჩვეულებრივ გზაზე რაში უნდა დაგჭირდეს 50/50?? არ სჯობია თორქი განაწილდეს ისე როგორც მოითხოვს დატვირთვა და მოჭიდება? ხოდა საქმეც მაგაშია რომ, პრაქტიკულად არ იქნება სიტუაცია როცა ცენტრალური დიფერენციალის ვინუჟდენი ბლოკირება დაგჭირდება 60 კმ/სთ-ის ზემოთ ![]() თოვლში სასიარულოდ კი სუბარუს ქარხნიდანვე აქვს HOLD-ის ოფცია, ასე რომ ველოსიპედის გამოგონებას შევეშვათ ![]() და 60-ზე მაღალი სიჩქარით რომ მიდიხარ და დიფერენციალი დაბლოკილი გაქვს, დარწნუნებული ხარ რომ არ დაერხევა? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |