IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

9 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ცენტრალური დიფერენციალის მართვა, მხოლოდ ავტომატიკაზე
shota
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:10
გამოხმაურება #61


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:03) [snapback]50944[/snapback]
HOLD-

თუ გაქ ჩართული მგონი 50/50-ზე აყენებს ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:16
გამოხმაურება #62


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 11:03) [snapback]50921[/snapback]
მაგრამ AWD სისტემის მთავარი მუღამი არის თორქის გადატანაში, როცა 50/50-ზე აკეთებ ბლოკირებას, ცენტრალურ დიფერენციალს დაერხევა მაღალ სიჩქარეზე

მე როგორც ვიცი აქტივ ავდ-ს ცენტრალური დიფერენციალი არა აქ. ჰიდრომექანიკური "მუფტა" აქ რისი მეშვეობითაც ხდება უკან სიმძლავრის გადაცემა და შეცვლა(მომატება დაკლება)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:29
გამოხმაურება #63


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(shota @ Nov 10 2009, 12:10) [snapback]50950[/snapback]
თუ გაქ ჩართული მგონი 50/50-ზე აყენებს ხო?

2-იან პოზიციაში აკეთებს მასე smile.gif 3 და D-ში არ ბლოკავს smile.gif მე მასე ვიცი

1 პოზიციაში სულ დაბლოკილია ხიდი, HOLD-ის გარეშეც smile.gif

ციტატა(chrdili @ Nov 10 2009, 12:16) [snapback]50953[/snapback]
მე როგორც ვიცი აქტივ ავდ-ს ცენტრალური დიფერენციალი არა აქ. ჰიდრომექანიკური "მუფტა" აქ რისი მეშვეობითაც ხდება უკან სიმძლავრის გადაცემა და შეცვლა(მომატება დაკლება)

რა მნიშვნელობა აქვს ჰიდრომუფტა აკეთებს გადაცემას თუ დურუ ხუნჭუა biggrin.gif მთავარია რომ 50/50-ზე ვინუჟდენი ბლოკირება ხდება და ერთერთ ხიდზე ნაგრუზკის გაზრდის შემთხვევაში ფრიქციონებს დაერხევა smile.gif მექანიკური ბლოკირებაც რომ იყოს, მაგასაც დაერხეოდა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:32
გამოხმაურება #64


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




არა ბოკა მაინც სულ სხვაა რაა, მოვიდა და დაალაგა ეგრევე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:36
გამოხმაურება #65


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 11:03) [snapback]50944[/snapback]
როგორც ვიცი მე-2 სიჩქარეშიც ბლოკავს დიფერეციალს, თუ HOLD გაქვს ჩართული

სავარაუდოდ არ ბლოკავს, იმიტომ რომ მანუალში ასე წერია.
ანუ როცა ამოწმებ ცენტრალური დიფერენციალის სოლენოიდის ან მისი წრედის გამართულობას დიაგნოსტიკის პროცედურა ასეთია:
1. უნდა ჩაარჭო FWD დამცველი და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 8.5 ვოლტზე მეტი.
2. უნდა ამოაძრო FWD დამცველი, უნდა დაქოქო, გადაიტანო სელექტორი "1" პოზიციაზე და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები. არსად არ წერია 2+HOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:36
გამოხმაურება #66


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:29) [snapback]50959[/snapback]
დურუ ხუნჭუა

laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:40
გამოხმაურება #67


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 10 2009, 12:36) [snapback]50962[/snapback]
სავარაუდოდ არ ბლოკავს, იმიტომ რომ მანუალში ასე წერია.
ანუ როცა ამოწმებ ცენტრალური დიფერენციალის სოლენოიდის ან მისი წრედის გამართულობას დიაგნოსტიკის პროცედურა ასეთია:
1. უნდა ჩაარჭო FWD დამცველი და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 8.5 ვოლტზე მეტი.
2. უნდა ამოაძრო FWD დამცველი, უნდა დაქოქო, გადაიტანო სელექტორი "1" პოზიციაზე და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები. არსად არ წერია 2+HOLD

და რატომ უნდა ეწეროს 2+HOLD, თუ დაბლოკვა 1-პოზიციაშიც ხდება smile.gif ეგ უფრო მარტივი არ არის? smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 10 2009, 10:54
გამოხმაურება #68


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 11:40) [snapback]50965[/snapback]
და რატომ უნდა ეწეროს 2+HOLD, თუ დაბლოკვა 1-პოზიციაშიც ხდება ეგ უფრო მარტივი არ არის?

მაგის შემოწმებაც მარტივია. ტესტერი და 20 წუთი
ან კიდევ უფრო მარტივი, დიაგნოსტიკის აპარატი და 5 წუთი
საქმე ლაპარაკის ნაცვლად biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

სხვათაშორის 2+Hold უფრო აფუჭებს კარობკას ვიდრე ბოლომდე დაბლოკილი. მეორე სიჩქარის ფიქციონებს მაგრად აწიოკებ ეგრე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 10 2009, 11:26
გამოხმაურება #69


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 10 2009, 12:54) [snapback]50969[/snapback]
მაგის შემოწმებაც მარტივია. ტესტერი და 20 წუთი
ან კიდევ უფრო მარტივი, დიაგნოსტიკის აპარატი და 5 წუთი
საქმე ლაპარაკის ნაცვლად biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

სხვათაშორის 2+Hold უფრო აფუჭებს კარობკას ვიდრე ბოლომდე დაბლოკილი. მეორე სიჩქარის ფიქციონებს მაგრად აწიოკებ ეგრე

ხოდა მაგიტომ 2+HOLD უნდა გამოყენო მხოლოდ თოვლზე დაძვრისას, მერე უნდა D-ში გადართო smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 10 2009, 11:37
გამოხმაურება #70


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:26) [snapback]50988[/snapback]
ხოდა მაგიტომ 2+HOLD უნდა გამოყენო მხოლოდ თოვლზე დაძვრისას, მერე უნდა D-ში გადართო

ჰო და მაგიტომაც აჯობებს D + დაბლოკილი ცენტრალური დიფერენციალი, თუმცა რასაც დიფერენცილი ჰქვია ის მარტო VTD-ს აქვს

ეს ყველაფერი თეორიდ და ტყუილად ლაპარაკად დარჩება სანამ უშალოდ მანქანაზე არ გაიტესტება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 10 2009, 11:46
გამოხმაურება #71


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 10 2009, 13:37) [snapback]50991[/snapback]
ჰო და მაგიტომაც აჯობებს D + დაბლოკილი ცენტრალური დიფერენციალი, თუმცა რასაც დიფერენცილი ჰქვია ის მარტო VTD-ს აქვს

ეს ყველაფერი თეორიდ და ტყუილად ლაპარაკად დარჩება სანამ უშალოდ მანქანაზე არ გაიტესტება

ამიხსენი რატომ აჯობებს ყინულზე და თოვლზე D და დაბლოკილი დიფერენციალი? პირველი სიჩქარით დაძვრა ყინულზე ნიშნავს ავტომატურად დაბუქსავებას, გინდა დაბლოკილი იყოს დიფერენციალი და გინდა სულ არ ჰქონდეს biggrin.gif

2-იანი პოზიცია იმიტომ არის საჭირო რომ 2 სიჩქარიდან დაიძრას მანქანა, HOLD კი იმისთვის რომ შემთხვევით 3-ში არ გადართოს და არ მობუქსავდეს მაგ დროს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Nov 10 2009, 11:59
გამოხმაურება #72


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:29) [snapback]50959[/snapback]
1 პოზიციაში სულ დაბლოკილია ხიდი, HOLD-ის გარეშეც

ეს კიდე ჯობია გაუთიშო. ვთქვათ და მე სერპანტინზე ჩამოვდივარ და 1-ში მაქ კოლოფი. რა გამოდის რომ ცენტრი დაბლოკილია? მოვსპობ ეგრე ტრანსმისიას. ოღონდ არ თქვა რო ეგეთი ადგილები არაა არსად. ძაანაც კარგად არის.
ნუ მეორეზე საერთოდ არ მაქ საუბარი მეორეში ყველა ვარიანტში გათიშული უნდა იყოს.

დაძალებით ჩართვაზე კიდე ერთს ვიტყვი. ნივაზე მოგეხსენებათ ნებისმიერ სიჩქარეზე შეგიძლია დაბლოკო ცენტრი. ხოდა ახლაც დიდი დისკუსიები მიდის მაგაზე ზამთარში თოვლზე დაბლოკილით ჯობია სიარული თუ გახსნილით. ორივეს აქვს თავისი უპირატესობები. ამიტომაც მგონია რომ 100-ითაც დაბლოკილი სიარული რო შეგეძლოს ძაან კარგი იქნება. ტრანსმისიას კიდე არაფერი არ მოუვა მაგ დროს. უცხოური Part Time ჯიპების უმეტესობის ინსტრუქციაში პირდაპირ წერია რომ წინა ხიდის ჩართვა 100 კმ/სთ სიჩარემდე შეიძლება (ვისაც ავტომატური პნევმოჩართვა აქვთ იმათ გაჩერებაც არ სჭირდება სამაგისოდ)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 10 2009, 12:24
გამოხმაურება #73


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(nika @ Nov 10 2009, 13:59) [snapback]50997[/snapback]
ეს კიდე ჯობია გაუთიშო. ვთქვათ და მე სერპანტინზე ჩამოვდივარ და 1-ში მაქ კოლოფი. რა გამოდის რომ ცენტრი დაბლოკილია? მოვსპობ ეგრე ტრანსმისიას. ოღონდ არ თქვა რო ეგეთი ადგილები არაა არსად. ძაანაც კარგად არის.
ნუ მეორეზე საერთოდ არ მაქ საუბარი მეორეში ყველა ვარიანტში გათიშული უნდა იყოს.

დაძალებით ჩართვაზე კიდე ერთს ვიტყვი. ნივაზე მოგეხსენებათ ნებისმიერ სიჩქარეზე შეგიძლია დაბლოკო ცენტრი. ხოდა ახლაც დიდი დისკუსიები მიდის მაგაზე ზამთარში თოვლზე დაბლოკილით ჯობია სიარული თუ გახსნილით. ორივეს აქვს თავისი უპირატესობები. ამიტომაც მგონია რომ 100-ითაც დაბლოკილი სიარული რო შეგეძლოს ძაან კარგი იქნება. ტრანსმისიას კიდე არაფერი არ მოუვა მაგ დროს. უცხოური Part Time ჯიპების უმეტესობის ინსტრუქციაში პირდაპირ წერია რომ წინა ხიდის ჩართვა 100 კმ/სთ სიჩარემდე შეიძლება (ვისაც ავტომატური პნევმოჩართვა აქვთ იმათ გაჩერებაც არ სჭირდება სამაგისოდ)

1-ში დაბალ სიჩქარეზე დაბლოკილზე რა უნდა მოუვიდეს კარობკას? თუ ტრანსმისიაში ჰიდრომუფტასაც გულისხმობ, არც მაგას მოუვა რამე, იმიტომ რომ ხიდებს შორის ბრუნთა სხვაობა იმდენად დიდი ვერ იქნება რომ ფრიქციონები დაბრიდოს smile.gif

თოვლზე კი თუ ძალიან სრიალებს, სჯობია დაბლოკილი იყოს მუდმივად, და მაგ დროს 100კმ/სთ-ით ისედაც ვერ ივლი smile.gif

სადაც 100კმ/სთ-ით ივლი, იქ მოხვევასაც დიდი მნიშნველობა ექნება, ამიტომ დიფერენციალი უნდა მუშაობდეს მაგ დროს smile.gif ან სულ სწორი გზა უნდა იყოს biggrin.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Nov 10 2009, 12:51
გამოხმაურება #74


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




PAINKILLER
მოდი განახებ ერთი ცენტრ დაბლოკილი როგორ ვერ ივლი ნელა. ჩემ მანქანას წინა ხიდს ჩავურთავ. საჭეს მოვატრიალებ და აბა თუ დაგორდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 10 2009, 12:59
გამოხმაურება #75


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(nika @ Nov 10 2009, 14:51) [snapback]51012[/snapback]
PAINKILLER
მოდი განახებ ერთი ცენტრ დაბლოკილი როგორ ვერ ივლი ნელა. ჩემ მანქანას წინა ხიდს ჩავურთავ. საჭეს მოვატრიალებ და აბა თუ დაგორდება.

ვერ გავიგე რას გულისხმობ smile.gif ნელა ვერ ივლი რას ნიშნავს?? ან საჭის მოტრიალება და დაგორება რა კავშირშია? smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 10 2009, 13:01
გამოხმაურება #76


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




ჩემსას ანუ მექნიკას ხომ ისედაც 50/50 ზე აქვს არა? და დანარჩენი განსხვავდება რამე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 10 2009, 13:03
გამოხმაურება #77


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Mazo @ Nov 10 2009, 15:01) [snapback]51015[/snapback]
ჩემსას ანუ მექნიკას ხომ ისედაც 50/50 ზე აქვს არა? და დანარჩენი განსხვავდება რამე?

მექანიკაზე LSD დგას და მაგაში ელექტრონიკა არის 0 wink.gif

DCCD-ს არ ვგულისხმობ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Nov 10 2009, 13:50
გამოხმაურება #78


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




Короче смысл такой....на 1 автомат жестко блокирует пакет фрикционов и момент распределяется 50\50.

Сам Форь на автомате ползает лучше МКП но раскрыться ему не дает эта блокирока только на 1. Суть в том, что бывают покрытия на которых надо держать большую скорость и в зависимости от тяги переключать передачи. Но если мы поставим на Д то блокировки не будет...будет автоматическое переаспределение...но автомат просто не успевает за покрытием или не понимает где мы находимся. А в грязи и снегу нужна эта жесткая блокировка!

Управляет блокировкой мыфты соленоид! Когда на него не подается напряжение, муфта полностью заблокирована, когда +12 вольт она разблокирована т.е передний привод, а при разном напряжении от 0.5 до 8.5 вольт идет распределиние момента.

Почитал форум наших друзей...
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f8...Bf3wzWL20WePkDQ

В панели где комп акпп стоит, нужно найти провод управления соленоида. НА том форуме народ говорит, что в колодке это белый провод с зеленой полосой под номером 15. Делаем разрыв в цепи. тащим провода повыше и к кномке. Когда она включена у нас обычный вд, когда выключена Блокировка, а когда на нее подается +12 вольт у нас передний привод!

По комментам проходимость возрастает значительно! После этого механика не конкурет автомату.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 10 2009, 13:53
გამოხმაურება #79


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




iraklik
ღირს ესე იგი გაკეთება მაინც.......................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 10 2009, 14:02
გამოხმაურება #80


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




ჩემსას ლსდ არ აქვს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge