![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:03) [snapback]50944[/snapback] HOLD- თუ გაქ ჩართული მგონი 50/50-ზე აყენებს ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 11:03) [snapback]50921[/snapback] მაგრამ AWD სისტემის მთავარი მუღამი არის თორქის გადატანაში, როცა 50/50-ზე აკეთებ ბლოკირებას, ცენტრალურ დიფერენციალს დაერხევა მაღალ სიჩქარეზე მე როგორც ვიცი აქტივ ავდ-ს ცენტრალური დიფერენციალი არა აქ. ჰიდრომექანიკური "მუფტა" აქ რისი მეშვეობითაც ხდება უკან სიმძლავრის გადაცემა და შეცვლა(მომატება დაკლება) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(shota @ Nov 10 2009, 12:10) [snapback]50950[/snapback] თუ გაქ ჩართული მგონი 50/50-ზე აყენებს ხო? 2-იან პოზიციაში აკეთებს მასე ![]() ![]() 1 პოზიციაში სულ დაბლოკილია ხიდი, HOLD-ის გარეშეც ![]() ციტატა(chrdili @ Nov 10 2009, 12:16) [snapback]50953[/snapback] მე როგორც ვიცი აქტივ ავდ-ს ცენტრალური დიფერენციალი არა აქ. ჰიდრომექანიკური "მუფტა" აქ რისი მეშვეობითაც ხდება უკან სიმძლავრის გადაცემა და შეცვლა(მომატება დაკლება) რა მნიშვნელობა აქვს ჰიდრომუფტა აკეთებს გადაცემას თუ დურუ ხუნჭუა ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
არა ბოკა მაინც სულ სხვაა რაა, მოვიდა და დაალაგა ეგრევე.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 11:03) [snapback]50944[/snapback] როგორც ვიცი მე-2 სიჩქარეშიც ბლოკავს დიფერეციალს, თუ HOLD გაქვს ჩართული სავარაუდოდ არ ბლოკავს, იმიტომ რომ მანუალში ასე წერია. ანუ როცა ამოწმებ ცენტრალური დიფერენციალის სოლენოიდის ან მისი წრედის გამართულობას დიაგნოსტიკის პროცედურა ასეთია: 1. უნდა ჩაარჭო FWD დამცველი და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 8.5 ვოლტზე მეტი. 2. უნდა ამოაძრო FWD დამცველი, უნდა დაქოქო, გადაიტანო სელექტორი "1" პოზიციაზე და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები. არსად არ წერია 2+HOLD |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:29) [snapback]50959[/snapback] დურუ ხუნჭუა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 10 2009, 12:36) [snapback]50962[/snapback] სავარაუდოდ არ ბლოკავს, იმიტომ რომ მანუალში ასე წერია. ანუ როცა ამოწმებ ცენტრალური დიფერენციალის სოლენოიდის ან მისი წრედის გამართულობას დიაგნოსტიკის პროცედურა ასეთია: 1. უნდა ჩაარჭო FWD დამცველი და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 8.5 ვოლტზე მეტი. 2. უნდა ამოაძრო FWD დამცველი, უნდა დაქოქო, გადაიტანო სელექტორი "1" პოზიციაზე და უნდა გაზომო ძაბვა სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები. არსად არ წერია 2+HOLD და რატომ უნდა ეწეროს 2+HOLD, თუ დაბლოკვა 1-პოზიციაშიც ხდება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 11:40) [snapback]50965[/snapback] და რატომ უნდა ეწეროს 2+HOLD, თუ დაბლოკვა 1-პოზიციაშიც ხდება ეგ უფრო მარტივი არ არის? მაგის შემოწმებაც მარტივია. ტესტერი და 20 წუთი ან კიდევ უფრო მარტივი, დიაგნოსტიკის აპარატი და 5 წუთი საქმე ლაპარაკის ნაცვლად ![]() ![]() ![]() სხვათაშორის 2+Hold უფრო აფუჭებს კარობკას ვიდრე ბოლომდე დაბლოკილი. მეორე სიჩქარის ფიქციონებს მაგრად აწიოკებ ეგრე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 10 2009, 12:54) [snapback]50969[/snapback] მაგის შემოწმებაც მარტივია. ტესტერი და 20 წუთი ან კიდევ უფრო მარტივი, დიაგნოსტიკის აპარატი და 5 წუთი საქმე ლაპარაკის ნაცვლად ![]() ![]() ![]() სხვათაშორის 2+Hold უფრო აფუჭებს კარობკას ვიდრე ბოლომდე დაბლოკილი. მეორე სიჩქარის ფიქციონებს მაგრად აწიოკებ ეგრე ხოდა მაგიტომ 2+HOLD უნდა გამოყენო მხოლოდ თოვლზე დაძვრისას, მერე უნდა D-ში გადართო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:26) [snapback]50988[/snapback] ხოდა მაგიტომ 2+HOLD უნდა გამოყენო მხოლოდ თოვლზე დაძვრისას, მერე უნდა D-ში გადართო ჰო და მაგიტომაც აჯობებს D + დაბლოკილი ცენტრალური დიფერენციალი, თუმცა რასაც დიფერენცილი ჰქვია ის მარტო VTD-ს აქვს ეს ყველაფერი თეორიდ და ტყუილად ლაპარაკად დარჩება სანამ უშალოდ მანქანაზე არ გაიტესტება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 10 2009, 13:37) [snapback]50991[/snapback] ჰო და მაგიტომაც აჯობებს D + დაბლოკილი ცენტრალური დიფერენციალი, თუმცა რასაც დიფერენცილი ჰქვია ის მარტო VTD-ს აქვს ეს ყველაფერი თეორიდ და ტყუილად ლაპარაკად დარჩება სანამ უშალოდ მანქანაზე არ გაიტესტება ამიხსენი რატომ აჯობებს ყინულზე და თოვლზე D და დაბლოკილი დიფერენციალი? პირველი სიჩქარით დაძვრა ყინულზე ნიშნავს ავტომატურად დაბუქსავებას, გინდა დაბლოკილი იყოს დიფერენციალი და გინდა სულ არ ჰქონდეს ![]() 2-იანი პოზიცია იმიტომ არის საჭირო რომ 2 სიჩქარიდან დაიძრას მანქანა, HOLD კი იმისთვის რომ შემთხვევით 3-ში არ გადართოს და არ მობუქსავდეს მაგ დროს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 12:29) [snapback]50959[/snapback] 1 პოზიციაში სულ დაბლოკილია ხიდი, HOLD-ის გარეშეც ეს კიდე ჯობია გაუთიშო. ვთქვათ და მე სერპანტინზე ჩამოვდივარ და 1-ში მაქ კოლოფი. რა გამოდის რომ ცენტრი დაბლოკილია? მოვსპობ ეგრე ტრანსმისიას. ოღონდ არ თქვა რო ეგეთი ადგილები არაა არსად. ძაანაც კარგად არის. ნუ მეორეზე საერთოდ არ მაქ საუბარი მეორეში ყველა ვარიანტში გათიშული უნდა იყოს. დაძალებით ჩართვაზე კიდე ერთს ვიტყვი. ნივაზე მოგეხსენებათ ნებისმიერ სიჩქარეზე შეგიძლია დაბლოკო ცენტრი. ხოდა ახლაც დიდი დისკუსიები მიდის მაგაზე ზამთარში თოვლზე დაბლოკილით ჯობია სიარული თუ გახსნილით. ორივეს აქვს თავისი უპირატესობები. ამიტომაც მგონია რომ 100-ითაც დაბლოკილი სიარული რო შეგეძლოს ძაან კარგი იქნება. ტრანსმისიას კიდე არაფერი არ მოუვა მაგ დროს. უცხოური Part Time ჯიპების უმეტესობის ინსტრუქციაში პირდაპირ წერია რომ წინა ხიდის ჩართვა 100 კმ/სთ სიჩარემდე შეიძლება (ვისაც ავტომატური პნევმოჩართვა აქვთ იმათ გაჩერებაც არ სჭირდება სამაგისოდ) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Nov 10 2009, 13:59) [snapback]50997[/snapback] ეს კიდე ჯობია გაუთიშო. ვთქვათ და მე სერპანტინზე ჩამოვდივარ და 1-ში მაქ კოლოფი. რა გამოდის რომ ცენტრი დაბლოკილია? მოვსპობ ეგრე ტრანსმისიას. ოღონდ არ თქვა რო ეგეთი ადგილები არაა არსად. ძაანაც კარგად არის. ნუ მეორეზე საერთოდ არ მაქ საუბარი მეორეში ყველა ვარიანტში გათიშული უნდა იყოს. დაძალებით ჩართვაზე კიდე ერთს ვიტყვი. ნივაზე მოგეხსენებათ ნებისმიერ სიჩქარეზე შეგიძლია დაბლოკო ცენტრი. ხოდა ახლაც დიდი დისკუსიები მიდის მაგაზე ზამთარში თოვლზე დაბლოკილით ჯობია სიარული თუ გახსნილით. ორივეს აქვს თავისი უპირატესობები. ამიტომაც მგონია რომ 100-ითაც დაბლოკილი სიარული რო შეგეძლოს ძაან კარგი იქნება. ტრანსმისიას კიდე არაფერი არ მოუვა მაგ დროს. უცხოური Part Time ჯიპების უმეტესობის ინსტრუქციაში პირდაპირ წერია რომ წინა ხიდის ჩართვა 100 კმ/სთ სიჩარემდე შეიძლება (ვისაც ავტომატური პნევმოჩართვა აქვთ იმათ გაჩერებაც არ სჭირდება სამაგისოდ) 1-ში დაბალ სიჩქარეზე დაბლოკილზე რა უნდა მოუვიდეს კარობკას? თუ ტრანსმისიაში ჰიდრომუფტასაც გულისხმობ, არც მაგას მოუვა რამე, იმიტომ რომ ხიდებს შორის ბრუნთა სხვაობა იმდენად დიდი ვერ იქნება რომ ფრიქციონები დაბრიდოს ![]() თოვლზე კი თუ ძალიან სრიალებს, სჯობია დაბლოკილი იყოს მუდმივად, და მაგ დროს 100კმ/სთ-ით ისედაც ვერ ივლი ![]() სადაც 100კმ/სთ-ით ივლი, იქ მოხვევასაც დიდი მნიშნველობა ექნება, ამიტომ დიფერენციალი უნდა მუშაობდეს მაგ დროს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
PAINKILLER
მოდი განახებ ერთი ცენტრ დაბლოკილი როგორ ვერ ივლი ნელა. ჩემ მანქანას წინა ხიდს ჩავურთავ. საჭეს მოვატრიალებ და აბა თუ დაგორდება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Nov 10 2009, 14:51) [snapback]51012[/snapback] PAINKILLER მოდი განახებ ერთი ცენტრ დაბლოკილი როგორ ვერ ივლი ნელა. ჩემ მანქანას წინა ხიდს ჩავურთავ. საჭეს მოვატრიალებ და აბა თუ დაგორდება. ვერ გავიგე რას გულისხმობ ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
ჩემსას ანუ მექნიკას ხომ ისედაც 50/50 ზე აქვს არა? და დანარჩენი განსხვავდება რამე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Nov 10 2009, 15:01) [snapback]51015[/snapback] ჩემსას ანუ მექნიკას ხომ ისედაც 50/50 ზე აქვს არა? და დანარჩენი განსხვავდება რამე? მექანიკაზე LSD დგას და მაგაში ელექტრონიკა არის 0 ![]() DCCD-ს არ ვგულისხმობ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
Короче смысл такой....на 1 автомат жестко блокирует пакет фрикционов и момент распределяется 50\50.
Сам Форь на автомате ползает лучше МКП но раскрыться ему не дает эта блокирока только на 1. Суть в том, что бывают покрытия на которых надо держать большую скорость и в зависимости от тяги переключать передачи. Но если мы поставим на Д то блокировки не будет...будет автоматическое переаспределение...но автомат просто не успевает за покрытием или не понимает где мы находимся. А в грязи и снегу нужна эта жесткая блокировка! Управляет блокировкой мыфты соленоид! Когда на него не подается напряжение, муфта полностью заблокирована, когда +12 вольт она разблокирована т.е передний привод, а при разном напряжении от 0.5 до 8.5 вольт идет распределиние момента. Почитал форум наших друзей... http://www.subaruforester.org/vbulletin/f8...Bf3wzWL20WePkDQ В панели где комп акпп стоит, нужно найти провод управления соленоида. НА том форуме народ говорит, что в колодке это белый провод с зеленой полосой под номером 15. Делаем разрыв в цепи. тащим провода повыше и к кномке. Когда она включена у нас обычный вд, когда выключена Блокировка, а когда на нее подается +12 вольт у нас передний привод! По комментам проходимость возрастает значительно! После этого механика не конкурет автомату. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
iraklik
ღირს ესე იგი გაკეთება მაინც....................... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
ჩემსას ლსდ არ აქვს
![]() |
|
|
![]() ![]() |