![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#81
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Nov 10 2009, 16:02) [snapback]51037[/snapback] ჩემსას ლსდ არ აქვს ![]() ცენტრალური LSD ნებისმიერ მექანიკიან სუბარუს აქვს ![]() ციტატა(iraklik @ Nov 10 2009, 15:50) [snapback]51033[/snapback] Короче смысл такой....на 1 автомат жестко блокирует пакет фрикционов и момент распределяется 50\50. Сам Форь на автомате ползает лучше МКП но раскрыться ему не дает эта блокирока только на 1. Суть в том, что бывают покрытия на которых надо держать большую скорость и в зависимости от тяги переключать передачи. Но если мы поставим на Д то блокировки не будет...будет автоматическое переаспределение...но автомат просто не успевает за покрытием или не понимает где мы находимся. А в грязи и снегу нужна эта жесткая блокировка! Управляет блокировкой мыфты соленоид! Когда на него не подается напряжение, муфта полностью заблокирована, когда +12 вольт она разблокирована т.е передний привод, а при разном напряжении от 0.5 до 8.5 вольт идет распределиние момента. Почитал форум наших друзей... http://www.subaruforester.org/vbulletin/f8...Bf3wzWL20WePkDQ В панели где комп акпп стоит, нужно найти провод управления соленоида. НА том форуме народ говорит, что в колодке это белый провод с зеленой полосой под номером 15. Делаем разрыв в цепи. тащим провода повыше и к кномке. Когда она включена у нас обычный вд, когда выключена Блокировка, а когда на нее подается +12 вольт у нас передний привод! По комментам проходимость возрастает значительно! После этого механика не конкурет автомату. იტოგში როგორი პონტია იცი, ცუდ გზაზე გამოსადეგი რამეა, თუ ღილაკზე დააყენებ და ჩართავ ხოლმე ![]() მაგრამ გამორთვა არ უნდა დაგავიწყდეს, როცა კარგ გზაზე გადმოხვალ, თორემ შანსი არის რომ დაბრიდო ფრიქციონები ![]() მახოს ექსპერიმენტს ველოდებით და მერე განვიხილოთ კიდევ ![]() მოკლედ, ახლა გავარკვიე, რომ Active AWD-ზე ჰიდრომუფტის სრული ბლოკირება (50/50) ხდება მხოლოდ 3 შემთხვევაში: 1. როცა წინა ხიდი მობუქსავდება (მაგას TCU იგებს წინა და უკანა Vehicle Speed Sensor-ებიდან მომავალი სიგნალის მეშვეობით) 2. როცა გაზს ბოლომდე გასთხრი (დროსელის დატჩიკიდან, კიკდაუნის პონტში) 3. როცა 1-იან პოზიციაში გაქვს სიჩქარის რიჩაგი (კარობკის რიჩაგის დატჩიკი) ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#82
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
მე ვიცი რომ ამერიკულებს 2000 წლიდან და ისიც მხოლოდ S მოდელებს აქვთ თუ ვცდები? უკანა რედუქტორზე ხომ არ არის რაც დავწერე აღარ მახსოვს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#83
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Nov 10 2009, 18:44) [snapback]51081[/snapback] მე ვიცი რომ ამერიკულებს 2000 წლიდან და ისიც მხოლოდ S მოდელებს აქვთ თუ ვცდები? უკანა რედუქტორზე ხომ არ არის რაც დავწერე აღარ მახსოვს ხო, უკანა დიფერენციალზე ამბობ შენ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 14:59) [snapback]51014[/snapback] ვერ გავიგე რას გულისხმობ smile.gif ნელა ვერ ივლი რას ნიშნავს?? ან საჭის მოტრიალება და დაგორება რა კავშირშია? smile.gif პირდაპირ თქვი რო აზზე არ ვარ თქო და ნუ წერ ეგეთ უაზრობებს ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 10th November 2009 - 13:26) [snapback]50988[/snapback] ხოდა მაგიტომ 2+HOLD უნდა გამოყენო მხოლოდ თოვლზე დაძვრისას, მერე უნდა D-ში გადართო კაცო წაიკითხეთ ეს მანუალი ყურადღებით! 2+HOLD არავითარი აზრი არა აქ. HOLD ისედაც ძრავს 2-თი. 2-ში როცა ჩააგდებ 1-ს ისედაც არ იყენებს, სულ 2-შია. HOLD რეჟიმში არანაირი ბლოკირება არ ხდება. ACTIVE AWD-ს შემთხვევაში: 1 რეჟიმი: გადანაწილება 55:45 და მარტო 1 სიჩქარე მუშაობს 2 რეჟიმი: მარტო 2-ე სიჩქარით მიდის და არავითარი განსხვავებული ბლოკირება გარდა ავტომატურისა 3 რეჟიმი: 1,2,3 სიჩქარეებს ხმარობს, სიმძლავრეების გადანაწილება ავტომატური D რეჟიმი: 1,2,3,4 სიჩქარეებს იყენებს, სიმძლავრეების გადანაწილება ავტომატური HOLD რეჟიმი: 2,3,4 სიჩქარეები, (დაბალ ბრუნებზე გადართვით?) POWER რეჟიმი: მაღალ ბრუნებზე გადართვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მოკლედ გაკეთება ნამდვილად ღირს, უბრალოდ იაფიან ვარიანტზე გამორთვა არ უნდა დაგავიწყდეს და ნავაროტების დამატების შემთხვევაში შეიძლება სხვანაირი დაცვები დაემატოს, მაგალითად, რომ გათიშოს ჩაქრობა დაქოქვის დროს, რომ გაითიშოს 60-ის ზემოთ, რომ გაითიშოს დავუშვათ ტორმუზზე (იმ შემთხვევისთვის რაც ნიკამ თქვა)
ციტატა(iraklik @ 10th November 2009 - 14:50) [snapback]51033[/snapback] при разном напряжении от 0.5 до 8.5 вольт идет распределиние момента ეს არასწორია, მანდ იმპულსების სიხშირე იცვლება და ტესტერი იტყუება. ეტყობა მაგის გამზომველმა არ იცოდა მაგის შესახებ და სუფთა ძაბვა ეგონა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#87
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ხალხო რომე ოფიციალურ მაუალში წერია რომ 1 რეჟიმი: გადანაწილება 55:45 ბევრი ვეძებე და ვერ ვნახე. მანქანას მოყვა წიგნი მანდ ამ
თემაზე სიტყვაც არაა ნახსენები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#88
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
Sturbo
ეს მეც მაინტერესებს, რაიმე აფიციალნი არსებობს ამის დამადასტურებელი რომ 1-ში გადანაწილება სტროგად 50/50 ან თუნდაც 55/45-ია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#89
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Raven @ 10th November 2009 - 23:04) [snapback]51185[/snapback] ეს მეც მაინტერესებს, რაიმე აფიციალნი არსებობს ამის დამადასტურებელი რომ 1-ში გადანაწილება სტროგად 50/50 ან თუნდაც 55/45-ია? უკანა ხიდი რამდენადაა ჩართული მაგის ოფიციალური მონაცემი არის ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის სიხშირე ანუ პრდაპირ მანუალით თუ ვიტყვით Duty Solenoid C და მისი მუშაობა იზომება შემდეგი პარამეტრით : Duty Ratio, რომელიც იცვლება 0%-დან 95%-მდე შესაბამისად 0 არის ბოლოდე დაბლოკილი და 95 ბოლომდე გახსნილი. 100% არის მხოლოდ მაშინ როცა FWD დამცველს ჩავარჭობთ. თუ გავითვალისწინებთ ცენტრალური დიფერენციალის კონსტრუქციას უკან 50%-ზე მეტი თეორიულად ვერ იქნება, იმიტომ რომ წინა ხიდზე პირდაპირ კბილანითაა გადაბმა და უკანაზე ფიქციონებით ანუ სცეპლენიით. აქედან გამომდინარე უბრალოდ ლოგიკურიცაა რომ 90/10 დან 50/50 მდე მერყეობს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#90
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აგერ სტატია სუბარუს კარობკებზე, AWD-ებზე და LSD-ებზე
![]() http://autodata.ru/st/02_sub/sub.htm ყველაზე საინტერესო მომენტები: 1) В нормальных условиях, при полностью отпущенной педали акселератора распределение момента между передними и задними колесами составляет 95/5..90/10. 2) По мере нажатия на газ, подводимое к пакету фрикционов давление начинает увеличиваться, диски постепенно поджимаются и распределение момента начинает смещаться в сторону 80/20...70/30... и т.д. Зависимость между газом и давлением в магистрали отнюдь не линейная, а выглядит скорее как парабола - чтобы значительное перераспределение происходило только при сильном нажатии педали. При полностью утопленной педали фрикционы поджимаются максимальным усилием и распределение доходит до 60/40...55/45. Буквально "50/50" в данной схеме не достигается - это не жесткая блокировка. 3) Кроме того, установленные на коробке датчики частоты вращения переднего и заднего выходных валов позволяют определить пробуксовку передних колес, после чего максимальная часть момента отбирается назад независимо от степени дачи газа (кроме случая полностью отпущенного акселератора). Эта функция действует на малых скоростях, примерно до 60 км/ч. 4) При принудительном включении 1-й передачи (селектором), фрикционы сразу поджимаются максимально возможным давлением - таким образом как бы определяются "сложные вседорожные условия" и привод сохраняется самым "постоянно полным". 5) При воткнутом в разъем предохранителе "FWD" повышенное давление к муфте не подводится и привод постоянно осуществляется только на передние колеса (распределение "100/0"). ციტატა(maxouni @ Nov 11 2009, 11:41) [snapback]51226[/snapback] უკანა ხიდი რამდენადაა ჩართული მაგის ოფიციალური მონაცემი არის ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის სიხშირე ანუ პრდაპირ მანუალით თუ ვიტყვით Duty Solenoid C და მისი მუშაობა იზომება შემდეგი პარამეტრით : Duty Ratio, რომელიც იცვლება 0%-დან 95%-მდე შესაბამისად 0 არის ბოლოდე დაბლოკილი და 95 ბოლომდე გახსნილი. 100% არის მხოლოდ მაშინ როცა FWD დამცველს ჩავარჭობთ. თუ გავითვალისწინებთ ცენტრალური დიფერენციალის კონსტრუქციას უკან 50%-ზე მეტი თეორიულად ვერ იქნება, იმიტომ რომ წინა ხიდზე პირდაპირ კბილანითაა გადაბმა და უკანაზე ფიქციონებით ანუ სცეპლენიით. აქედან გამომდინარე უბრალოდ ლოგიკურიცაა რომ 90/10 დან 50/50 მდე მერყეობს. ეგრეა, როცა დამცველია ჩარჭობილი, იმენნა FWD ხდება მანქანა, არანაირი თორქი არ მიდის უკანა ხიდზე ![]() ![]() მთლიანად დაბლოკილ ხიდზე სადღაც 55/45 გამოდის, იმიტომ რომ მექანიკური ბლოკირება არაა მაგ შემთხვევაში ![]() და ცენტრალური დიფერენციალი როგორც ასეთი Active AWD-ზე არ არსებობს ![]() ![]() VTD-ზე კი სრულყოფილი დიფერენციალია, რომელიც თორქს ანაწილებს წინა და უკანა ხიდებს შორის ![]() ![]() აი ამ სტატიაში უფრო საინტერესო რამეებს მივაგენი სუბარუს დიფერენციალების შესახებ: http://autodata.ru/st/02_sub/sub-2.htm თურმე 1996 წლის მერე გამოშვებულ WRX-ებზე და ასევე STi ფორესტერზე უკანა ხიდზე დგას მექანიკური LSD, იგივე SURETRAC ![]() ესეც კიდევ ერთი + STi ფორიკას ![]() ხოლო WRX STi -ებზე კი უფრო ნავაროჩენნი მექანიკური ბლოკირება, ფრიქციონებით, რომელსაც სჭირდება სპეციალური ზეთი Subaru LSD oil ... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#91
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 11 2009, 12:20) [snapback]51229[/snapback] აგერ სტატია სუბარუს კარობკებზე, AWD-ებზე და LSD-ებზე ![]() http://autodata.ru/st/02_sub/sub.htm ყველაზე საინტერესო მომენტები: 1) В нормальных условиях, при полностью отпущенной педали акселератора распределение момента между передними и задними колесами составляет 95/5..90/10. 2) По мере нажатия на газ, подводимое к пакету фрикционов давление начинает увеличиваться, диски постепенно поджимаются и распределение момента начинает смещаться в сторону 80/20...70/30... и т.д. Зависимость между газом и давлением в магистрали отнюдь не линейная, а выглядит скорее как парабола - чтобы значительное перераспределение происходило только при сильном нажатии педали. При полностью утопленной педали фрикционы поджимаются максимальным усилием и распределение доходит до 60/40...55/45. Буквально "50/50" в данной схеме не достигается - это не жесткая блокировка. 3) Кроме того, установленные на коробке датчики частоты вращения переднего и заднего выходных валов позволяют определить пробуксовку передних колес, после чего максимальная часть момента отбирается назад независимо от степени дачи газа (кроме случая полностью отпущенного акселератора). Эта функция действует на малых скоростях, примерно до 60 км/ч. 4) При принудительном включении 1-й передачи (селектором), фрикционы сразу поджимаются максимально возможным давлением - таким образом как бы определяются "сложные вседорожные условия" и привод сохраняется самым "постоянно полным". 5) При воткнутом в разъем предохранителе "FWD" повышенное давление к муфте не подводится и привод постоянно осуществляется только на передние колеса (распределение "100/0"). ეგრეა, როცა დამცველია ჩარჭობილი, იმენნა FWD ხდება მანქანა, არანაირი თორქი არ მიდის უკანა ხიდზე ![]() ![]() მთლიანად დაბლოკილ ხიდზე სადღაც 55/45 გამოდის, იმიტომ რომ მექანიკური ბლოკირება არაა მაგ შემთხვევაში ![]() და ცენტრალური დიფერენციალი როგორც ასეთი Active AWD-ზე არ არსებობს ![]() ![]() VTD-ზე კი სრულყოფილი დიფერენციალია, რომელიც თორქს ანაწილებს წინა და უკანა ხიდებს შორის ![]() ![]() აი ამ სტატიაში უფრო საინტერესო რამეებს მივაგენი სუბარუს დიფერენციალების შესახებ: http://autodata.ru/st/02_sub/sub-2.htm თურმე 1996 წლის მერე გამოშვებულ WRX-ებზე და ასევე STi ფორესტერზე უკანა ხიდზე დგას მექანიკური LSD, იგივე SURETRAC ![]() ესეც კიდევ ერთი + STi ფორიკას ![]() ხოლო WRX STi -ებზე კი უფრო ნავაროჩენნი მექანიკური ბლოკირება, ფრიქციონებით, რომელსაც სჭირდება სპეციალური ზეთი Subaru LSD oil ... ფორუმები და სტსტიები კარგია მაგრამ ოფიციალური დოკუმენტები მეორე . თუ ოფიციალურ დოკუმებტებში არ წერია ვინმემ შეამოწმა ოსცილოგრაფით რა ტიპის იმპულსები გადის როცა 1 ში დგას, FWD გასაგებია. ზოგგან წერია 2 ზეც იბლოკებაო ზოგგან მარტო 1 ში აი უზერ მანუალში ერთი სიტყვაც არაა, თუმცა მთელი სამი გვერდია იმაზე როგორ ატარო რთულ პირობებში. (თოვლი, ყინული) მიწიან მაგარ დანგრეულ აღმართზე ჩვეულებრივი მანქანითაც ავსულვარ და ვიცი როგორ ბუქსაობს წინა თვლები. იგივე აღმართზე ფორესტერით ავედი კარი ღია მქონდა და მაინტერესებდა წინები თუ ამოაბუქსავებს, არ აბუქსავებს ე.ი. მომენტი ადამიანურათაა გადანაწილებული. სელექტორი D ზე იყო. აბა მითხარით რამდენი პროცენტი იყო განაწილება ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#92
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჩემ ფორესტერს ხრეშზე რო ვსტარტავ ჩაჭერილი გაზით წინები მაგრათ ბუქსაობსა.
ანუ მაგ დროს თორქი წინ აქ და მერე გადმოაქ უკან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#93
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Nov 11 2009, 13:51) [snapback]51279[/snapback] ჩემ ფორესტერს ხრეშზე რო ვსტარტავ ჩაჭერილი გაზით წინები მაგრათ ბუქსაობსა. ანუ მაგ დროს თორქი წინ აქ და მერე გადმოაქ უკან ნაღდად მასეა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#94
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 11 2009, 14:46) [snapback]51272[/snapback] ფორუმები და სტსტიები კარგია მაგრამ ოფიციალური დოკუმენტები მეორე . თუ ოფიციალურ დოკუმებტებში არ წერია ვინმემ შეამოწმა ოსცილოგრაფით რა ტიპის იმპულსები გადის როცა 1 ში დგას, FWD გასაგებია. ზოგგან წერია 2 ზეც იბლოკებაო ზოგგან მარტო 1 ში აი უზერ მანუალში ერთი სიტყვაც არაა, თუმცა მთელი სამი გვერდია იმაზე როგორ ატარო რთულ პირობებში. (თოვლი, ყინული) მიწიან მაგარ დანგრეულ აღმართზე ჩვეულებრივი მანქანითაც ავსულვარ და ვიცი როგორ ბუქსაობს წინა თვლები. იგივე აღმართზე ფორესტერით ავედი კარი ღია მქონდა და მაინტერესებდა წინები თუ ამოაბუქსავებს, არ აბუქსავებს ე.ი. მომენტი ადამიანურათაა გადანაწილებული. სელექტორი D ზე იყო. აბა მითხარით რამდენი პროცენტი იყო განაწილება ? მართალია, ოფიციალურ მანუალში არსად არ არის მითითებული რომ 1-იან პოზიციაში დიფერენციალი იბლოკება ![]() მაგრამ იქ ნათქვამია რომ 1-იანი პოზიცია უნდა გამოიყენო როცა ძალიან აღმართში ან დაღმართში მოძრაობ ცუდი მოჭიდების გზაზე, ქვიშაში, ტალახში და ა.შ. ![]() ![]() და შენი მანქანის კარობკის კოდი შეგიძლია დაწერო?? გამორიცხული არაა რომ VTD კარობკა ჰქონდეს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#95
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 11th November 2009 - 14:07) [snapback]51291[/snapback] მართალია, ოფიციალურ მანუალში არსად არ არის მითითებული რომ 1-იან პოზიციაში დიფერენციალი იბლოკება როგორ არ წერია, აბა თავიდან რითი დავიწყე? უკანა ხიდის ჩამრთველი სელენოიდი მოწმდება ასე : უნდა დაქოქო მანქანა და უნდა ჩააგდო 1-ში და უნდა შეამოწმო სიგნალი ამ სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები ან თუ დიაგნოსტიკის აპარატით ანოწმებ Duty Ratio ნაკლები უნდა იყოს 5%-ზე . შეიძლება სპეციფიკაციებში არსად წერია მაგრამ აბსოლიტურად ოფიციალურ სერვის მანუალში ნამდვილად ასე წერია და მეტი რა უნდა ეწეროს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#96
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 11th November 2009 - 14:15) [snapback]51293[/snapback] როგორ არ წერია, აბა თავიდან რითი დავიწყე? უკანა ხიდის ჩამრთველი სელენოიდი მოწმდება ასე : უნდა დაქოქო მანქანა და უნდა ჩააგდო 1-ში და უნდა შეამოწმო სიგნალი ამ სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები ან თუ დიაგნოსტიკის აპარატით ანოწმებ Duty Ratio ნაკლები უნდა იყოს 5%-ზე . ეგ რატიოები და სოლენოიდები და ვოლტები ბევრმა არ იცის მახო. აქ საუბარია მარტივ ჩანაწერზე, დაახლოებით ასეთზე, "1 პოზიციაში ტორქის გადანაწილება ხიდებს შორის არის 55/45" ან რამე მსგავსი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#97
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 11 2009, 15:07) [snapback]51291[/snapback] მართალია, ოფიციალურ მანუალში არსად არ არის მითითებული რომ 1-იან პოზიციაში დიფერენციალი იბლოკება ![]() მაგრამ იქ ნათქვამია რომ 1-იანი პოზიცია უნდა გამოიყენო როცა ძალიან აღმართში ან დაღმართში მოძრაობ ცუდი მოჭიდების გზაზე, ქვიშაში, ტალახში და ა.შ. ![]() ![]() და შენი მანქანის კარობკის კოდი შეგიძლია დაწერო?? გამორიცხული არაა რომ VTD კარობკა ჰქონდეს ![]() ![]() VTD კარობკა - ეხ მართლა ეგ მაინც იყოს ![]() არ აქვს . ერთი შეკითხვა უკანა ხიდში ტემპერატურის დაჩიკი და შესაბამისი ნათურა პრიბორებში რა პობტში აყენია რამე განსაკუთრებული LSD ხომ არაა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#98
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Raven @ 11th November 2009 - 14:21) [snapback]51294[/snapback] ეგ რატიოები და სოლენოიდები და ვოლტები ბევრმა არ იცის მახო. აქ საუბარია მარტივ ჩანაწერზე, დაახლოებით ასეთზე, "1 პოზიციაში ტორქის გადანაწილება ხიდებს შორის არის 55/45" ან რამე მსგავსი. სერვის მანუალში წერია რომ 1-ში ცენტრალური ბლოკირება მაქსიმალურად დაბლოკილია და გადანაწილების პროცენტებზე მართლაც არაფერია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#99
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 11 2009, 15:15) [snapback]51293[/snapback] როგორ არ წერია, აბა თავიდან რითი დავიწყე? უკანა ხიდის ჩამრთველი სელენოიდი მოწმდება ასე : უნდა დაქოქო მანქანა და უნდა ჩააგდო 1-ში და უნდა შეამოწმო სიგნალი ამ სოლენოიდზე, უნდა იყოს 0.5 ვოლტზე ნაკლები ან თუ დიაგნოსტიკის აპარატით ანოწმებ Duty Ratio ნაკლები უნდა იყოს 5%-ზე . შეიძლება სპეციფიკაციებში არსად წერია მაგრამ აბსოლიტურად ოფიციალურ სერვის მანუალში ნამდვილად ასე წერია და მეტი რა უნდა ეწეროს? მე USER MANUAL ვიგულისხმე, ჩვეულებრივი მოკვდავებისთვის ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ Nov 11 2009, 15:38) [snapback]51298[/snapback] სერვის მანუალში წერია რომ 1-ში ცენტრალური ბლოკირება მაქსიმალურად დაბლოკილია და გადანაწილების პროცენტებზე მართლაც არაფერია პროცენტებს ზუსტად ვერც დაითვლი, იმიტომ რომ მექანიკური ბლოკირება არაა ![]() ![]() VTD-ზე კი პირიქით არის. 45/55-ია ბლოკირება ![]() ციტატა(Sturbo @ Nov 11 2009, 15:23) [snapback]51295[/snapback] VTD კარობკა - ეხ მართლა ეგ მაინც იყოს ![]() არ აქვს . ერთი შეკითხვა უკანა ხიდში ტემპერატურის დაჩიკი და შესაბამისი ნათურა პრიბორებში რა პობტში აყენია რამე განსაკუთრებული LSD ხომ არაა ? უკანა ხიდში ტემპერატურის დატჩიკი არ გამიგია, იაპოშკებს ნამდვილად არა აქვს ეგეთი რამე ![]() ალბათ იმ პონტშია რომ LSD არ გადახურდეს, ანუ გინთებს დატჩიკი რომ LSD გაცხელებულია ძალიან და არ აბუქსავო ზედმეტად ![]() TZ კარობკა თუ გაქვს, ესე იგი კარგი მოჭიდება ჰქონია შენს წინა ბორბლებს, რომ არ მობუქსავდა ![]() და ტორმუზის რეგულაციაში რას გულისხმობდი?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#100
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 11 2009, 16:31) [snapback]51308[/snapback] მე USER MANUAL ვიგულისხმე, ჩვეულებრივი მოკვდავებისთვის ![]() ![]() პროცენტებს ზუსტად ვერც დაითვლი, იმიტომ რომ მექანიკური ბლოკირება არაა ![]() ![]() VTD-ზე კი პირიქით არის. 45/55-ია ბლოკირება ![]() უკანა ხიდში ტემპერატურის დატჩიკი არ გამიგია, იაპოშკებს ნამდვილად არა აქვს ეგეთი რამე ![]() ალბათ იმ პონტშია რომ LSD არ გადახურდეს, ანუ გინთებს დატჩიკი რომ LSD გაცხელებულია ძალიან და არ აბუქსავო ზედმეტად ![]() TZ კარობკა თუ გაქვს, ესე იგი კარგი მოჭიდება ჰქონია შენს წინა ბორბლებს, რომ არ მობუქსავდა ![]() და ტორმუზის რეგულაციაში რას გულისხმობდი?? ლეტური ტორმუზი დგას კარობკაში აი დარტყმების მკურნალობა შეიძლება მაგის რეგულირებით. გარედან აყენია ბოლტი და ცვეთას აკომპენსირებ. 98 ის მეორე ნახევრიდან ლენტიანი ტორმუზი ფრიქციონულით შეცვალეს. მოიცა იაპონურებს არც ATF ის მაღალი ტემპერატურის დაჩიკი აქვს ? |
|
|
![]() ![]() |