![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,376 რეგისტრ.: 18-June 09 მდებარ.: viera მომხმარებელი № 172 ![]() |
ერთი ორჯერ მქონდა შემთხვევა რომლის დროსაც abs-ი რო არა არვიცი ეხლა აქ თუ ვიქნებოდი, სწრაფი დატორმუზებისას მართვის (მანევრის)საშუალებას იძლევა რაც მგონი ძალიან დიიიიიდი პლიუსია და კონტროლს არ კარგავ....მეტი რაღა ქნას?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
აბს-მა მეც გადამარჩინა ერთხელ.
დაკეტილი სპიდომეტრით მოვდიოდი ერთხელ სანაპიროზე. და ვეხვიდამოყმის ძეგლთან სვეტაფორზე გავიარე მასე. თან წინ მანქანამ გადამირბინა და მომიწია დატორმუზება მაგრა როგორც კი დავაჭირე ეგრევე გამაცურა ცოტა მარა აბს ჩაირთო და აშკარად გადამარჩინა. კიდევ კარგი იმ მანქანამ გადამასწრო და გადავრჩი თორემააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 23rd February 2010 - 21:57) [snapback]95849[/snapback] თუ ტარება პროფესიონალურ დონეზე იცი ABS i ზედმეტი თავისტკივილია! არა ხარ მართალი, სამუხრუჭე მანძილს რომ თავი დავანებოთ, ABS-ის გარეშე დიდი სიჩქარიდან დამუხრუჭებისას, ბორბლები რომ ქვავდება და მანქანა მისრიალებს, საბურავები ცალი მხრიდან მაგრად იცვითება, ფორმას კარგავს და ფაქტიურად 1 კარგი მუხრუჭის შემდეგ გადასაყრელია რაც შეეხება სამუხრუჭე მანძილს, ABS-ი ამცირებს მანძილს. უძრაობის ხახუნის ძალა მეტია მოძრაობის(სრიალის) ხახუნის ძალაზე. დაუშვათ გვაქვს რაიმე უძრავი საგანი, რომელის დევს ერთგვაროვან ზედაპირზე. ეს საგანი რომ ავამოძრავოდ საჭიროა რაღაც ძალა, თუმცა იმის შემდეგ რაც სრიალს დაიწყებს, მოძრაობა რომ გავაგრძელებინოთ უფრო ნაკლები ძალა დასჭირდება. ABS-ი ზუსტად ამ პრინციპით მოქმედებს, ცდილობს უძრაობის ხახუნის ზღვარი დაიჭიროს, ანუ ბორბალი როგორც კი სრიალს იწყებს, მუხრუჭს აკლებს და თავიდან იჭერს, რომ არ ისრიალოს და საბურავის გზასთან მოჭიდების მაქსიმალური ძალა შეინარჩუნოს. ბუგაროკებზე რამდენად ასწრებს რეაქციას ეგ სხვა ამბავია..., ეგ ამორტიზატორებზეც არი დამოკიდებული ნაწილობრივ, რამდენად ახერხებს ამორტიზატორი ბორბალი გზის ზედაპირს გააყოლოს ისე, რომ შეხება არ დაკარგოს... თუ დიდი სიჩქარით ისეთ ზედაპირზე მოხვდი, რომ, მანქანის ცალი მხარე სველზე, მოყინულზე, ხრეშზე(მოკლედ მარჯვენა და მარცხენა მხარეს სხვადასხვა მოჭიდებაა) არი, და ამავდროულად ABS-ი არა გაქვს, გამოცდილება ერთადერთი იმაში დაგეხმარება, რომ მუხრუჭი და აქსელერაცია მკვეთრად არ გამოიყენო და სხვანაირად გამოძვრე სიტუაციიდან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
chrdili
და ვინ თკვა მერე რო ტორმუზს უნდა გაუწიმო და გააწედინო თვლებს! ეგ კატასტროფაა! გარკვევით ვთკვი თუ პროფესიონალი ხარ არ გწირდება ABS! აბა დიდ სისწრაფეზე შეგხვდეს სისველე ან ხრეში მერე ნახე (გმერთმა დაგვიფაროს ყველა) დამიჯერე ეგ ამბავი კარგად არ დამთავრდება! არ ვარ პროფესიონალი მარა abs-ი მეზიზგება ვისაც ბევრ გამოცდილება აკ მაგ სისტემასთან ყველამ იცის რო არც ისე კაია! საწირო რო არ იყოს არ დააყენებდნენ! მაგის ფუნკცია>>> აარ მოაცუროს მანკანა! რაც შეეხება მოკლე მანზილში გაჩერებას abs არ ვარგა! მაკ გამოცდილება და ვიცი! იმდგეს ვაშინებდი ზმაკაცს გავუწიმე და დავუმიზნე კედელს ვიცოდი რო გავაჩერებდი და აჩერებდა რომ არა ბოლო წამს abs ჩამირტო და მაგის დედა ვატირე მკლავდა! (მილიმეტრებში გაჩერდა) და ტკვენ მეუბნებიტ რო კაიაო? ![]() chrdili დავდგეთ ხრეშზე მე ჩავხსნი ABS-s ან ტალახზე და ერთი შიჩQარით ვინ უპრო მალე გააჩერებს?? დავდგეთ ბუაროკებზე თუ ჩემი ამორტიზატორები ცუდია ვისიც კაია ის დამიდგეს და იგივე გავიმეოროთ! abs-iს დროს კალოტკები დაახლოებით 15-20 ჯერ ეხება აპორნებს წამში! გაზაობის დროს აპორნები ზაან ხურდება აბეესის დროს ფაქტიურად არ გაკ ტორმუზები! მაგის გამოცდილებაც მაკ გადაახურა და რომ არ მყოლოდა მექანიკა 140 ვეჯახებოდი მანქანას და ალბათ მაგლივთან დვიმკვიდრებდი სამუდამო სასუფეველს! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
leqsoo
ცუდად არ გამიგო მაგრამ: ციტატა(leqsoo @ 24th February 2010 - 12:43) [snapback]96044[/snapback] იმდგეს ვაშინებდი ზმაკაცს გავუწიმე და დავუმიზნე კედელს აქ აბეესი რა შუაშია, არ დაუმიზნო კედელს და კმაყოფილი დარჩები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
mishaj
მართლააა??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
leqsoo
![]() აბეესი ალბათ იმიტო მომწონს რომ კედელს განზრახ არ ვუმიზნებ ![]() პროფესიონალურ სპორტში მე როგორც ვიცი აბეეს არ იყენებენ, მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ აბეესი არ ვარგა, რამდენი მანქანა გინახავს მოცურებული მარტო იმიტო რომ ი მძღოლმა ინსტინქტურად მუხრუჭი გაწურა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
leqsoo
არ ხარ მართალი. ABS-ი ირთვება როცა რომელიმე ბირბალი სრიალს იწყებს. თუ თანაბრად ამუხრუჭებ, როცა მოჭიდება ყველა ბორბალზე თანაბარია და გრძნობ იმ მომენტს, რომ მანქანა სრიალს არ იწყებს, ABS-ი არ ჩაირთვება, თუ ოდნავ გაგიცურდა მაშინ რეაგირებს. მშრალ და სწორ ადგილას შესაძლოა ABS-ის გარეშე უფრო მოკლე მანძილზე გააჩერო, თუმცა ზოგი ბორბალი როცა სველზეა და ზოგი მშრალზე, ტორმუზის პედლით ვერანაირად ვერ დაარეგულირებ თითოეულ თვალს ისე, რომ არც ერთი არ მოცურდეს. სიტუაციას გააჩნია, ყველა შემთხვევაში მარტო გამოცდილება არ არი საკმარისი ახალი დამჯდარი ვიყავი ფორიკაზე, თამარ მეფის ხიდიდან მოვდიოდი სწრაფად აღმაშენებლისკენ და რო დავამუხრუჭე, ABS-მა ისეთი "გამაცურა", კიდევ კარგი ცარიელი ადგილი ვნახე და გავძვერი, თუმცა ABS-ის გარეშე რას იზამდა ბუგაროკებზე მანქანა კაცმა არ იცის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ხოდა გაურკვევლად რამეს ვამბობ? იმათთვის არაა ვინც იბნევა და ეგრევე ბოლომდე ტორმმუზს აწერს რამის მატორში ფეხი გაყოს!(უფრო ქალები) არის იმათთვის ვინც ხვდება კრიტიკულ სიტუაციაში რა უნდა ქნას და არ უბნევა! აბა წონის დასაკლებად ხსინან თუ ეგეტი კარგია აბესს?
![]() საქმეც ეგაა სველზე ან ხრეშზეა უფრო უარესია! გავტესტოთ თუ არ გჯერა! ტოვლში ვიარე ალბატ ერტი 20 კილომეტრი ვკაიპპობდი მთაზე ავედი რო ჩამოვდიოდი ფაქტიურად მოვგორავდი აბეესის ხელში და მერე რავი გმერთმა გადმომხედა ალბათ გაითიშა და მაგარი ჯიგრულად ჩამვედი! თოვლზე როცა იწედება თოვლს თხრის და აგზევს მიწამდე ან რაგაცას გამოედება და ჩერდება ! აბეესი ტოვლში დამგუპველია! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,563 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 701 ![]() |
გააჩნია ვისთვის როგორ. მარა ჩვეულებრივი მძღოლისთვის , განსაკუთრებით ქალებისთვის ABS საჭირო რაღაცაა.
თუ რული ხარ და მანქანას კოვზივით ხმარობ მაშინ რად გინდა ეგ სისტემა. leqsoo აი მაგაში გეთანხმები (თოვლზე) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
აბს არის ანტი ბლოკირების სისტემა ხალხნო... მინდიამ მშვენივრად ახსნა, რომ აბს ირთვება მხოლოდ მაშინ, როცა ბლოკირება ხდება საბურავების, რათა მოცურება არ გააგრძელოს და უძრაობის ხახუნის ძალა შეინარჩუნოს...
მე პირადად მაქვს აბს, მაგრამ ახალი ტორმუზების შემდეგ სულ მაცურებს, წივილი გააქვთ საბურავებს, აბს კი იმაში მეხმარება, რომ ყველა ერთნაირად წივის, ანუ არაა შანსი რომ რომელიმე ერთი საბურავი დაიბლოკოს მხოლოდ და მიმართულება შემაცვლევინოს... პროფესიონალურ სპორტში იმიტომ არაა აბს, რომ რეგლამენტით არაა გათვალისწინებული, ანუ მიისწრაფიან იმისკენ რომ მძღოლზე იყოს ბევრი რამ დამოკიდებული, ეგრე ერთი წლის წინ ტრეკშენ კონტროლი გააუქმეს რეგლამენტიდან ფორმულა 1-ის, იმიტომ კი არა რომ არ ვარგოდა, იმიტომ რომ ძალიან მაგარი იყო და მანქანა უფრო მარტივად დამორჩილებადი ხდებოდა... რაც შეეხება ეგეთი სისტემების დანერგვა-გამოცდა-ს ეგ ყველაფერი ზუსტად, რომ პროფესიონალური სპორტიდან მოდის, პირველი ტესტები იქ იმართება (მხოლოდ რეკლამისთვის ნამდვილად არ ხარჯავენ კონცერნები სარალიო ფულებს) და გამომდგარი სიახლეები გადმოაქვთ შემდეგ სერიულ წარმოებაში... ნამდვილად არ ვიცი აბს როდიდან შემოვიდა და ვინ იყო ნოვატორი მისი, მაგრამ დარწმუნებული ვარ პირველი ტესტები ზუსტადაც რომ პროფესიონალურ სპორტში ქონდა, ხოლო იმის გამო რომ მძოლების კვალიფიკაცია გაეზარდათ და უფრო მეტი ყოფილიყო მათზე დამოკიდებული - რეგლამენტიდან ამოიღეს... უბრალოდ ჩვენი ასაკი არ გვიწყობს ხელს ზუსტად გვახსოვდეს ეგ ამბები... ტრეკშენი მაგალითად მახსოვს მშვენივრად, ალბათ ჩემი შვილიც დაიწყებს ტრეკშენზე საუბარს 20 წლის შემდეგ, რომ პროფესიონალურ სპორტში არ გამოიყენებაო... მაგრამ არა იმიტომ რომ არ ვარგა, არამედ იმიტომ რომ ნამეტნავად კარგია... ავტომწარმოებლები უბადრუკი დებილები არ არიან... ძალიან კარგად იციან რა ჯობია და იმას აყენებენ... ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system აგერ, NSX-ზე დაუყენებიათ პირველად, რატომღაც რომ ეგ მანქანა არ იყო სპორტული მიზნებისათვის გათვლილი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ Feb 24 2010, 13:14) [snapback]96055[/snapback] ხოდა გაურკვევლად რამეს ვამბობ? იმათთვის არაა ვინც იბნევა და ეგრევე ბოლომდე ტორმმუზს აწერს რამის მატორში ფეხი გაყოს!(უფრო ქალები) არის იმათთვის ვინც ხვდება კრიტიკულ სიტუაციაში რა უნდა ქნას და არ უბნევა! აბა წონის დასაკლებად ხსინან თუ ეგეტი კარგია აბესს? ![]() საქმეც ეგაა სველზე ან ხრეშზეა უფრო უარესია! გავტესტოთ თუ არ გჯერა! ტოვლში ვიარე ალბატ ერტი 20 კილომეტრი ვკაიპპობდი მთაზე ავედი რო ჩამოვდიოდი ფაქტიურად მოვგორავდი აბეესის ხელში და მერე რავი გმერთმა გადმომხედა ალბათ გაითიშა და მაგარი ჯიგრულად ჩამვედი! თოვლზე როცა იწედება თოვლს თხრის და აგზევს მიწამდე ან რაგაცას გამოედება და ჩერდება ! აბეესი ტოვლში დამგუპველია! ამ ვიდეოს უყურე შენი კომენტარი მაინტერესებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
Sturbo
ამ ვიდეოში რა შუაშია აბეესი?ესაა ESP მოცურების საწინააგმდეგო სისტემა რომელიც ტვლებს არეგულირებს რომ მოსახვევში არ შეცურდეს მანქანა! კიდევ ბკოლირებაა პლიუს მაგას რო გათი შავ ბლოკირება ერთვება მანკანას! ყველას სხვადასხვა აზრიაკ ერთადერთი გამოსავალი გატესთვაა!! მსურველები თუ იკნებიან საინტერესო გამოკვლევა ჩავატაროთ ყველანაირი ვიდეოების გარეშე და დავრწმუნდეთ სადაა კაი აბეესი და სად არა? ველოდები გამოხმაურებას! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მე მაქ ეგეთი ტესტი ჩატარებული.
ანუ მანქანა ისე დავაყენე რომ უკანა მარცხენა საბურავი ყოფილიყო ყინულზე და დანარჩენი ასფალტზე. უფრო სწორად კი არ დავაყენე გაავიარე ეგეთ ადგილას და ტორმუზს დავაჭირე. შედეგი ის იყო რომ მანქანა საერთოდ არ გაჩერდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 25th February 2010 - 12:13) [snapback]96532[/snapback] ამ ვიდეოში რა შუაშია აბეესი? ჯერ კარგად უყურე და მერე იკითხე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ABS არის იმისთვის რომ რეზკი დატორმუზებისას ტრაკი არ მოგიქნიოს, ასევე იმისთვის რომ მანევრირების საშუალება გქონდეს თუ სამუხრუჭე მანძილი არასაკმარისია დაჯახების თავიდან ასაცილებლად
![]() განსაკუთრებით კარგია ABS სველზე, თუმცა ყინულზე და თოვლზე ABS-ით დატორმუზებას სჯობია ძრავით გააჩერო, ბევრად უფრო ეფექტურია, ზუსტად იმ მიზეზის გამო რომ გორვის ხახუნის ძალა უფრო მეტია ვიდრე სრიალის ხახუნის ძალა, ABS-ში ეგ ორივე ძალა გამოიყენება, ძრავით დატორმუზებისას კი მხოლოდ გორვის ხახუნის ძალა მოქმედებს, რადგან საბურავების ბლოკირება თითქმის არ ხდება ![]() მანამდეც დავწერე და კიდევ გავიმეორებ, თოვლზე ბევრად უკეთესად ვაჩერებდი ტიპტრონიკიანი უაბეესო მანქანით (B4 RSK) ძრავის ხარჯზე ვიდრე აბეესიანი ავტომატიკით (Forester STI) ![]() ![]() ციტატა(RACKER @ Feb 25 2010, 12:17) [snapback]96535[/snapback] მე მაქ ეგეთი ტესტი ჩატარებული. ანუ მანქანა ისე დავაყენე რომ უკანა მარცხენა საბურავი ყოფილიყო ყინულზე და დანარჩენი ასფალტზე. უფრო სწორად კი არ დავაყენე გაავიარე ეგეთ ადგილას და ტორმუზს დავაჭირე. შედეგი ის იყო რომ მანქანა საერთოდ არ გაჩერდა. ეგრეა, ეგრე ![]() ეგ იმიტომ ხდება რომ როცა ეგ ერთი საბურავი კარგავს მოჭიდებას, დანარჩენი 3 საბურავი განაგრძობს დატორმუზებას, მაგრამ უფრო ნაკლები ეფექტურობით (იმიტომ რომ 3 საბურავია 4-ის მაგივრად), შესაბამისად უფრო იზრდება დანარჩენი 3 საბურავის მოსრიალების შანსი, ამ დროს ABS ტორმუზს უშვებს მოსრიალებულ საბურავზე, რის გამოც ეს საბურავი იღებს უფრო უკეთეს მოჭიდებას ვიდრე სხვა დანარჩენი, ამის შედეგად კი საწინააღმდეგო მხარეს მყოფი საბურავი კარგავს მოჭიდებას, ახლა იმას უშვებს ABS და უკვე წინა ხიდზე გადადის მთელი ნაგრუზკა, ასე გრძელდება უსასრულოდ სანამ არ გაჩერდება მანქანა, შედეგად სამუხრუჭე მანძილი იზრდება ![]() ციტატა(leqsoo @ Feb 25 2010, 12:13) [snapback]96532[/snapback] Sturbo ამ ვიდეოში რა შუაშია აბეესი?ესაა ESP მოცურების საწინააგმდეგო სისტემა რომელიც ტვლებს არეგულირებს რომ მოსახვევში არ შეცურდეს მანქანა! კიდევ ბკოლირებაა პლიუს მაგას რო გათი შავ ბლოკირება ერთვება მანკანას! ყველას სხვადასხვა აზრიაკ ერთადერთი გამოსავალი გატესთვაა!! მსურველები თუ იკნებიან საინტერესო გამოკვლევა ჩავატაროთ ყველანაირი ვიდეოების გარეშე და დავრწმუნდეთ სადაა კაი აბეესი და სად არა? ველოდები გამოხმაურებას! მასეა, გეთანხმები, მაგ ვიდეოში თრექშენ კონტროლზეა აქცენტი და არა აბს-ზე ![]() ციტატა(Matador @ Feb 25 2010, 12:22) [snapback]96539[/snapback] ჯერ კარგად უყურე და მერე იკითხე ![]() არაფერია მანდ ნათქვამი ABS-ზე გარდა იმისა რომ ESP-თან არის შედარებული, ანუ ABS დამუხრუჭებისას მუშაობსო და ESP (მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა) აქსელერაციის და მოძრაობის დროსაო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th February 2010 - 12:52) [snapback]96552[/snapback] არაფერია მანდ ნათქვამი ABS-ზე გარდა იმისა რომ ESP-თან არის შედარებული პირველი ტესტი არის დამუხრუჭების, კარგად უყურეთ რა... ვაჰ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Matador @ Feb 25 2010, 14:47) [snapback]96626[/snapback] პირველი ტესტი არის დამუხრუჭების, კარგად უყურეთ რა... ვაჰ... შენ მაინც მითხარი ამ ხალხს რა ჭირს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 25th February 2010 - 22:27) [snapback]96926[/snapback] შენ მაინც მითხარი ამ ხალხს რა ჭირს ყურება ეზარებათ და მოსმენაზე და კითხვაზე ხომ საუბარიც აღარაა... რა ქნა ამ მთავრობამ?! დაავიწყა წიგნი ახალგაზრდობას... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
აბეესი კარგი გამოგონებაა აბეესი ნიშნავს (ავტომობილის მარტვას ტორმუზის დროს)მგონი სცორად გავშიფრე ეხლა გატიშული მაქვს აბეესი მაგრამ პრობლემას არ ცარმოადგენს ჯერჯერობით,როდესაც აბეესი გათიშულია და რესკად დაატორმუზე ისე რომ საბურავები მოჭყდეს ასვალტ გაცილებით მეტი მანძილი ჭირდება გასაჩერებლად ჩემს თავზე მაქვს გამოცდილი ხოლო თუ ისეთ დონეზე იხმარე ტორმუზი რომ საბურავი არ მოწყდება ავალთიდან მაშინ კარგად გააჩერებ და აბეესი ჩალიჩობს მაგას რო საბურავი არ გასრიალდეს
|
|
|
![]() ![]() |