![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 20th March 2014 - 00:30) [snapback]582330[/snapback] მე როგორც ვიცი თვითონ ბარადა უძღვება საქმეს... შეიძლება, მე არ გამომიძიებია ეგ საქმე ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 20th March 2014 - 00:30) [snapback]582330[/snapback] დაზოლვა კი შედარებით მარტივი გასაკეთებელია და სტოკ ტორმუზებზე საკმაოდ კარგ შედეგს იძლევა ![]() მე შეიძლება გავაკეთებინო დაზოლვა ჩემს აპორნებზე, თუ ძვირი არ დამიფასეს იგივე დავწერე. უკეთესი შედეგი აქვს დახვრეტილზე დაზოლილს, დახვრეტილზე სულ სხვა მიზანი აქვს... ერთობლივად ძალიან მაგრად მუშაობს დაზოლილი და დახვრეტილი. ციტატა(PAINKILLER @ 20th March 2014 - 00:30) [snapback]582330[/snapback] დახვრეტა უფრო რთული პროცესია და ჩემი აზრით სტოკ აპორნებზე მაგის გაკეთება არც ღირს, არ არის გათვლილი მასალა ეგეთ რამეზე, შეიძლება დახვრეტილი უფრო ადვილად დაიბრიცოს... ნუ მასალა ყველა ბრენდს განსხვავებული აქვს, უბრალოდ სტოკზე თუ გაკეთდება დახვრეტა მაშინ ეგ პროცედურა სჯობს ჩატარდეს ახალ აპორნიზე და მითუმეტეს მცოდნე ტოკართან, მცოდნე იმით კი არ უნდა უყოს რომ დირკებს ადებდეს მარტო სწორად, არამედ უნდა ესმოდეს როგორ კეთდება დახვრეტილი აპორნები. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 30 რეგისტრ.: 5-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,367 ![]() |
2001 წლიანი ფორესტერი (სტი) კარგად ვერ ატორმუზებს, ისეთი შეგრძნებაა თითქოს ცურავს (გახურებულზე რომ იცის ხუნდებმა) ხუნდები შევამოწმე და კარგებია (გამოსაცვლელი არაა), თან როცა ვატორმუზებ, მარცხენა მხარეს "ქაჩავს" მანქანას.. ვინმეს ხომ არ გქონიათ მსგავსი პრობლემა?
|
|
|
![]() ![]() |