გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Oct 7 2013, 09:05
გამოხმაურება
#2721
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
SUB 300
მადლობა ოსტატო შექებისთვის, თუმცა ამ საქმის მაესტრო ჩვენში მაინც შენ ხარ, ჩვენ- მოყვარულები! მაინც, შოთიკო, კარგად ნახეთ, მე ზუსტად არ ვიცი თუ ჩვენს მანქანებზე ტურბინასთან ზეთი ცალკე მილით მიდის, შიგნით არ იყოს ჩამცხვარი ზეთი ანუ ბანჯოს შემდეგ. მითუმეტეს როცა ტურბო იჭედება, იდეაში მანდ ტემპერატურა კიდევ უფრო მეტი უნდა იყოს ვიდრე ნორმაშია! |
|
|
|
Oct 7 2013, 09:14
გამოხმაურება
#2722
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(SUB 300 @ 7th October 2013 - 03:27) [snapback]531668[/snapback] ერთ იმპრეზაზე ტურბის ცხელი მხრის ფთა მოტყდა ( ღერძში გადატყდა ) მიზეზი იყო უზეთობა , ლაპა იყო გატეხილი ჩემს კროსსპორტზეც ცუდი ზეთის გამო გაიღუნა ტურბინის ღერძი, წყალივით ზეთი ესხა მატორში და პახოდუ 1 ლიტრი აკლდა + ოვერბუსტზეც იმუშავა რამდენიმე წუთი, ქარხნულმა ბაიპასის კლაპანმა ვერ გაქაჩა მაღალ წნევაზე და Backpressure-ის გამო კიდევ უფრო დიდი ძალა დაადგა ტურბინის ღერძს..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 10:03
გამოხმაურება
#2723
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
Gianni
ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 15:42) [snapback]531489[/snapback] ისე შენ კი უნდა გეყენოს ძრავის ზეთის წნევის დაჩიკი wink.gif wink.gif რატო? ლეგასებზე რამე სუსტი წერტილი იცი და გვიმალავ? ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 15:42) [snapback]531489[/snapback] 1.5-2 ბარი არის ნორმალუროი წნევა ხალასტოიზე, 6 ბარი არის გაზგაყრილზე. ამხელა სხვაობა თუ მოგცა, უეჭველი მაგ ფილტრის ბრალი ყოფილა.... რავი, იმედია.. bjorjika ციტატა(bjorjika @ 6th October 2013 - 18:53) [snapback]531541[/snapback] მე მინდა ეგ ფილტრი გავწმინდო ეგრე ადვილიც არაა როგორც შენ გგონია Black Jo Gianni ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 19:32) [snapback]531556[/snapback] სმატრია ფილტრის რომელ მხარეს ზომავდნენ წნევას smile.gif)))))))))))))) ნამდვილად ამას გადავაწყდი დღეს კიდე: SUBARU TURBO SPECIAL MESSAGE: Subaru has published Service Bulletin # 02-103-07 that identifies a factory design related problem with premature clogging of the oil mesh screen located inside the oiling system that supplies the turbo charger on all model turbo charged cars. A clogged screen will result in oil starvation and turbo charger failure. Subaru has reduced their recommended oil drain interval in half, as a solution, from 7,500 miles to 3,750 miles (3-3/4 months) and requires the oil mesh screen to be inspected, and possibly serviced, at every oil change. With this Subaru factory related design issue, AMSOIL INC. therefore must recommend customers follow the new Subaru oil change interval of 3,750 miles or 3-3/4 months until Subaru resolves this issue. დასკვნა: სუბარუს რეკომენდაცია ზეთის შეცვლაზე არის 6000K, და ყოველი წეთის გამოცვლის დროს ბანჯოს შემოწმება (რამდენად რეალურია და შესაძლებელი ???). აშკარად იაღლიშია მაგ ფილტრის ფუნქციის გათვლაში სუბარუს მიერ. SUB 300 ციტატა(SUB 300 @ 7th October 2013 - 03:27) [snapback]531668[/snapback] შენი მანქანა გადავამოწმეთ , ფილტრიც ამოვიღეთ და რედუქციონი კლაპანიც გადავამოწმეთ , ჩემის აზრით დროულად არ ცვლიდა წინა პატრონი ზეთს ან იმდენად ცოტას დადიოდა შეცვლიდან შეცვლამდე წელი გადიოდა . რომელ წლიანია და რამდენი აქვს პრაბეგი შემახსენე ამჯერად ველოდებით ტურბინას , რო მივარგებთ ზეთის წნევის გადამოწმდება მთავარ მაგისტრალზე და ავცსზე მიზეზად 1 ბანჯო ფილტრი(ატარებდა მაგრამ არა საკმარისს ) , 2 რედუქციონი კლაპანი , რომელიც მაღალ აბაროტზე ვერ უზრუნვეყოფდა სტაბილურ წნევას , დასკვნა : მანქანით რო გავიარეთ რამოდენიმე ხნის მერე დაიწყო ხმის გამოცემა რაღაც ინტერვალით , ხან ქონდა ხან არა , ანუ ზეთი შეთბა , დავარდა წნევა , სიარულის დროს ავცსის შკივებიც მოვიდა მოძრაობაში და დააკლდა ტურბინას , ტუტბინის ტულკებში არ შეიქმნა ზეთის ბალიში და გამოიწვია ტულკის ცვეთა ვაა, კარგია ნელნელა მანქანის გაცოცხლების იმედი მეძლევა მაგარი გაციებული ვიყავი ვეღარც ამოვედი ეს დღეები, თან იმ ტაივანელმა და პეიპალმა გადამიყოლეს ხან გაქრება გან გამოჩნდება, დღეს მგონი დამიბრუნებს თანხას და თავიდან ვიყიდი და 10 დღეში ჩამოვა. 2003 წლიანია, 135500 გარბენი, 131000 ჩამოვიდა. არაა გამორიცხული ეგრე იყოს, კაპოტის ასახსნელ "რიჩაგზე" ქარხნული დამცავი სკოჩი მე ავაძრე ამ მანქანაზე |
|
|
|
Oct 7 2013, 10:15
გამოხმაურება
#2724
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VAK-111 @ 7th October 2013 - 11:03) [snapback]531718[/snapback] SUBARU TURBO SPECIAL MESSAGE:Subaru has published Service Bulletin # 02-103-07 that identifies a factory design related problem with premature clogging of the oil mesh screen located inside the oiling system that supplies the turbo charger on all model turbo charged cars. A clogged screen will result in oil starvation and turbo charger failure. Subaru has reduced their recommended oil drain interval in half, as a solution, from 7,500 miles to 3,750 miles (3-3/4 months) and requires the oil mesh screen to be inspected, and possibly serviced, at every oil change. With this Subaru factory related design issue, AMSOIL INC. therefore must recommend customers follow the new Subaru oil change interval of 3,750 miles or 3-3/4 months until Subaru resolves this issue.დასკვნა: სუბარუს რეკომენდაცია ზეთის შეცვლაზე არის 6000K, და ყოველი წეთის გამოცვლის დროს ბანჯოს შემოწმება (რამდენად რეალურია და შესაძლებელი ???). აშკარად იაღლიშია მაგ ფილტრის ფუნქციის გათვლაში სუბარუს მიერ ბანჯოს შემოწმება საკმაოდ რთულია, ძნელად მისადგომია ჩვეულებრივი სერვისის პროცედურისთვის, ინტერქულერი უნდა მოიხსნას და კიდევ რაღაცეები.... ჩემი ტურბინა რომ დაიბრიდა, ეგ ბანჯოს ფილტრი იდეალურად სუფთა იყო... აი ამ ვიდეოს უყურეთ (ოთხივე ნაწილს), საინტერესოა ძალიან http://www.youtube.com/watch?v=6Y8LEPSKxmM აქაც ამბობენ რომ ტურბოტაიმერის უქონლობა ხშირად იწვევს ტურბინის ზეთის მიმწოდებელ მილებში ზეთის ნალექის დატოვებას, დამწვარი ზეთი ეკვრება კედლებს და დროთა განმავლობაში გამტარობას ამცირებს... და მაგ მილების გაწმენდა არარეალურია, სჯობია გამოიცვალოსო, ტურბინის გამოცვლა ბევრად ძვირი ჯდება ვიდრე მაგ ტრუბკების გამოცვლაო.... ციტატა(VAK-111 @ 7th October 2013 - 11:03) [snapback]531718[/snapback] ანუ დიდად არ ინტერესდებოდა ტიპი მანქანის შიგნეულობით ჩემი კროსსპორტის იაპონელი პატრონიც ეგეთი იქნებოდა, წყალივით ზეთი ჩამოყვა მანქანას და 1 ლიტრი აკლდა პახოდუ + ბუსტის სოლენოიდის ტრუბკა გატეხილი იყო, ტიპს კაპოტში არ ჩაუხედავს მგონი არასოდეს მაგრამ მაგ მანქანაზე ტურბინა რომ გამოვცვალე იმის მერე არანაირი პრობლემა არ ჰქონია, 25.000 გაიარა მაგის მერე და ტურბოც მუშაობს ჯიგრულად და მატორიც -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 10:34
გამოხმაურება
#2725
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
ციტატა აქაც ამბობენ რომ ტურბოტაიმერის უქონლობა ხშირად იწვევს ტურბინის ზეთის მიმწოდებელ მილებში ზეთის ნალექის დატოვებას, დამწვარი ზეთი ეკვრება კედლებს და დროთა განმავლობაში გამტარობას ამცირებს... და მაგ მილების გაწმენდა არარეალურია, სჯობია გამოიცვალოსო, ტურბინის გამოცვლა ბევრად ძვირი ჯდება ვიდრე მაგ ტრუბკების გამოცვ ლაო.... კი, ნამდვილად ასეა, პიველ მიზეზად ეგ განიხილება! |
|
|
|
Oct 7 2013, 10:59
გამოხმაურება
#2726
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 11:15) [snapback]531720[/snapback] ჩემი კროსსპორტის იაპონელი პატრონიც ეგეთი იქნებოდა, წყალივით ზეთი ჩამოყვა მანქანას და 1 ლიტრი აკლდა პახოდუ + ბუსტის სოლენოიდის ტრუბკა გატეხილი იყო, ტიპს კაპოტში არ ჩაუხედავს მგონი არასოდეს biggrin.gif ჩემთან კარგი ზეთი ესხა რაც შევხედე, არც ეკლდა. უბრალოდ ის ტიპი ალბათ არ იყო ვინც თავის მუღამზე ჩაიხედებოდა კაპოტქვეშ და იფიქრებდა აბა ჩემ მანქანას რა გავუკეთო რა გამოვუცვალოო მაგ ვიდეოს ვუყურებ ეხლა, ისე მართალს ლაპარაკობს ეგ კაცი. 1 კატალიზატორი გამოვაცალეთ downpipe-ში როა, მეორეც ხო არ გამოვაცალო დავფიქრდი. ეგ ზეთის მილი იოლი საშოვნელია და იაფია ბარემ რო შემეცვალა ? |
|
|
|
Oct 7 2013, 11:04
გამოხმაურება
#2727
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VAK-111 @ Oct 7 2013, 11:59) [snapback]531735[/snapback] PAINKILLER ჩემთან კარგი ზეთი ესხა რაც შევხედე, არც ეკლდა. უბრალოდ ის ტიპი ალბათ არ იყო ვინც თავის მუღამზე ჩაიხედებოდა კაპოტქვეშ და იფიქრებდა აბა ჩემ მანქანას რა გავუკეთო რა გამოვუცვალოო რომ არ ეკლდა ეგ არაფერს ნიშნავს, დიდი ხნის ნადგომი ზეთი თუ მართლა სუპერხარისხის არ არის (MOTUL 300V მაგალითად), თვისებებს კარგავს და არ უნდა ამუშავო ნაგრუზკაზე, მალევე უნდა გამოცვალო, სასურველია იქვე ფოთში... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 11:07
გამოხმაურება
#2728
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
პეინ, მეგობარო,ერთი შეკითხვა მაქვს როგორც ექსპერტთან დისკ- საბურავების საკითხში, სანამ ზამბარებს შევცვლი, 225/45, ან 225/50/17 საბურავები რომ ვცადო რა შედეგი იქნება? მაინც ზამთრის საბურავები მჭირდება. ანუ ზამბარების შეცვლა ჯობია თუ ცოტა მეტი ზომის საბურავები? |
|
|
|
Oct 7 2013, 11:20
გამოხმაურება
#2729
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(WESHAPO @ Oct 7 2013, 12:07) [snapback]531738[/snapback] PAINKILLER პეინ, მეგობარო,ერთი შეკითხვა მაქვს როგორც ექსპერტთან დისკ- საბურავების საკითხში, სანამ ზამბარებს შევცვლი, 225/45, ან 225/50/17 საბურავები რომ ვცადო რა შედეგი იქნება? მაინც ზამთრის საბურავები მჭირდება. ანუ ზამბარების შეცვლა ჯობია თუ ცოტა მეტი ზომის საბურავები? ჩემი აზრით შენს პადვესკაზე საბურავი ბევრს არაფერს შეცვლის, მაინც საკმაოდ გრუბი იქნება... 225/50 კი საკმაოდ მაღალია და შენთან არკებში კარგად ჩაეტევა? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 11:24
გამოხმაურება
#2730
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
PAINKILLER
PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 12:04) [snapback]531736[/snapback] თვისებებს კარგავს და არ უნდა ამუშავო ნაგრუზკაზე, მალევე უნდა გამოცვალო, სასურველია იქვე ფოთში... მათუმში მანქანა არ დაიქოქა თეგეტაში დავაბუქსირე იქ ზეთიც შევცვალე და ისე წამოვედი. ანუ მაქსიმალურად იდეალური ვარიანტი გამოვიდა, ძველ ზეთზე არც უმუშავია მატორს არცერთი წუთი. |
|
|
|
Oct 7 2013, 12:13
გამოხმაურება
#2731
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
225/45 რამდენით იქნება მაღალი 215/45 თან? სადღაც NET მაგის სქემა იყო... www.etyres.co.uk/tyre-size-calculator. ვიპოვე. ანუ 0.4 ინჩი=10მმ და 225/50 22მმ მდააა.... |
|
|
|
Oct 7 2013, 12:21
გამოხმაურება
#2732
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
|
|
|
|
Oct 7 2013, 14:30
გამოხმაურება
#2733
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(WESHAPO @ Oct 7 2013, 13:13) [snapback]531757[/snapback] PAINKILLER 225/45 რამდენით იქნება მაღალი 215/45 თან? სადღაც NET მაგის სქემა იყო... www.etyres.co.uk/tyre-size-calculator. ვიპოვე. ანუ 0.4 ინჩი=10მმ და 225/50 22მმ მდააა.... ეგ დიამეტრშია სხვაობა, საბურავის პროფილი მაგის ნახევარით იზრდება, ანუ 5მმ და 11მმ-ით მაღალი იქნება შესაბამისად -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 16:10
გამოხმაურება
#2734
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 15:30) [snapback]531813[/snapback] ეგ დიამეტრშია სხვაობა, საბურავის პროფილი მაგის ნახევარით იზრდება, ანუ 5მმ და 11მმ-ით მაღალი იქნება შესაბამისად დაიცა, 9 მმ არის დიამეტრი (ჯამური სხვაობა საბურავის სიმაღლეში) ანუ რადიუსი არის 4.5მმ ანუ ესეიგი მანქანის კლირებსი გაიზრდება 4.5მმ-ით. ეგ გაინტერესებდა ხო ? |
|
|
|
Oct 7 2013, 16:28
გამოხმაურება
#2735
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VAK-111 @ Oct 7 2013, 17:10) [snapback]531842[/snapback] PAINKILLER დაიცა, 9 მმ არის დიამეტრი (ჯამური სხვაობა საბურავის სიმაღლეში) ანუ რადიუსი არის 4.5მმ ანუ ესეიგი მანქანის კლირებსი გაიზრდება 4.5მმ-ით. ეგ გაინტერესებდა ხო ? ზურას აინტერესებდა -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 17:18
გამოხმაურება
#2736
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
ციტატა ზურას აინტერესებდა რბილად უნდა იაროს და სანამ პრუჟინებს გამოვცვლი მაგ ვარიანტს ვცდიო, ანუ მაღალი საბურავის დაყენებას ამდენ ბალამუტს აზრი არა აქვს! დღეს მოველაპარაკე ბოქსებში და უახლოეს მომავალში შევაცვლევინებ! ვნახოთ რა გამოვა, ყველას მოგახსენებთ. VAK-111 დღეს ბოქსებში ვიყავი და შოთას ველაპარაკე, იმედიანად არის შენს მანქანაზე! ისე თუ ტურბინას ელოდები ბარემ მაგისტრალიც დაითრიე მითუმეტეს თუ იაფია! ისე ძალიან მოხარული ვარ რომ ჩვენი Fორუმი სერიოზულად გააქტიურდა და ბევრი საინტერესო ინფოც დაიდო. სწავლა სიბერემდეო ნათქვამია!!! |
|
|
|
Oct 7 2013, 19:01
გამოხმაურება
#2737
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 17:28) [snapback]531847[/snapback] ზურას აინტერესებდა smile.gif რბილად უნდა იაროს და სანამ პრუჟინებს გამოვცვლი მაგ ვარიანტს ვცდიო, ანუ მაღალი საბურავის დაყენებას smile.gif ხო ეგ მივხვდი პროსტა 11 მმ რო გეწერა ეგ ვერ მივხვდი საიდან WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 18:18) [snapback]531850[/snapback] VAK-111 დღეს ბოქსებში ვიყავი და შოთას ველაპარაკე, იმედიანად არის შენს მანქანაზე! smile.gif smile.gif smile.gif ისე თუ ტურბინას ელოდები ბარემ მაგისტრალიც დაითრიე მითუმეტეს თუ იაფია! smile.gif ეგ თურმე ცუდად იწმინდება. გაიხარე კარგი ინფორმაციისთვის ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 18:18) [snapback]531850[/snapback] ისე ძალიან მოხარული ვარ რომ ჩვენი Fორუმი სერიოზულად გააქტიურდა და ბევრი საინტერესო ინფოც დაიდო. სწავლა სიბერემდეო ნათქვამია!!! ნამდვილად, სად მაშინ მე რო ვყიდულობდი ლეგასს და სად ეხლა, ძაან ცოტა ინფორმაცია იყო მაშინ რა შედარებაა ეხლა. პრაქტიკას მოაქვს განსწავლულობა |
|
|
|
Oct 7 2013, 20:32
გამოხმაურება
#2738
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VAK-111 @ 7th October 2013 - 20:01) [snapback]531880[/snapback] ეგ მაგისტრალი კატალოგში რა კოდიც უწერია ზუსტად ეგეთი ვერ ვნახე ებაიზე და სხვაგან არ ვიცი სად ვნახო, განსხვავებულია კოდის ბოლო ციფრები და რო არ წავიდეს არ ვიცი. სადღაც 50$ იყო საშუალოდ. ჩემსას უწერია 15192AA400 და ვერ ვიპოვე. იბეიზე ვერც იპოვი, იაპონური ნაწილები განსხვავდება ამერიკულისგან და კოდებიც სხვა აქვს იაპონიიდან უნდა ჩამოიტანო, ან დუბაიდან, მანდაც იშოვება იაპონური მანქანების ნაწილები -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 20:47
გამოხმაურება
#2739
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
VAK-111
გ ციტატა აიხარე კარგი ინფორმაციისთვის ხვალ მგონი ავალ მეც უკვე მოვედი ჯანზე. ეგ მაგისტრალი კატალოგში რა კოდიც უწერია ზუსტად ეგეთი ვერ ვნახე ებაიზე და სხვაგან არ ვიცი სად ვნახო, განსხვავებულია კოდის ბოლო ციფრები და რო არ წავიდეს არ ვიცი. სადღაც 50$ იყო საშუალოდ. ჩემსას უწერია 15192AA400 და ვერ ვიპოვე. აბა რუსული ფორუმები გაჩითე, ბევრ რამეზე ეგ ბოლო ორი ციფრი არაფერს არ ნიშნავს ხოლმე, და ერთი და იგივეა |
|
|
|
Oct 7 2013, 21:39
გამოხმაურება
#2740
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
საინტერესო სტატიაა 2005+ ტურბინიანი სუბარუების ზეთის ფილტრთან დაკავშირებით
http://allwheeldriveauto.com/how-to-make-y...aru-turbo-last/ არადა ზუსტას მაგ ზომის K&N-ის ფილტრი ჩამოვიტანე ამაზონიდან, გამოცვლასაც ვაპირებდი და კოტეს რომ ვანახე ბოქსებში, ეგ არ დააყენო არავითარ შემთხვევაშიო, მაგას დაჟე ჩვენი ჩემპიონის ფილტრი სჯობია, აშკარად უკეთესი გამტარობა აქვსო, და ისედაც ორჯერ დიდი იყო ზომაში ჩემპიონის ფილტრი ორიგინალთან და მაგ K&N-თან შედარებით... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() ![]() |