IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

509 გვერდი V  « < 135 136 137 138 139 > »   
Reply to this topicStart new topic
> legacy BL5 პრობლემები, კითხვები, რჩევები
WESHAPO
გამოხმაურება Oct 7 2013, 09:05
გამოხმაურება #2721


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




SUB 300
მადლობა ოსტატო შექებისთვის, თუმცა ამ საქმის მაესტრო ჩვენში მაინც შენ ხარ, ჩვენ- მოყვარულები! smile.gif smile.gif smile.gif
მაინც, შოთიკო, კარგად ნახეთ, მე ზუსტად არ ვიცი თუ ჩვენს მანქანებზე ტურბინასთან ზეთი ცალკე მილით მიდის, შიგნით არ იყოს ჩამცხვარი ზეთი ანუ ბანჯოს შემდეგ. მითუმეტეს როცა ტურბო იჭედება, იდეაში მანდ ტემპერატურა კიდევ უფრო მეტი უნდა იყოს ვიდრე ნორმაშია!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 09:14
გამოხმაურება #2722


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ 7th October 2013 - 03:27) [snapback]531668[/snapback]
ერთ იმპრეზაზე ტურბის ცხელი მხრის ფთა მოტყდა ( ღერძში გადატყდა ) მიზეზი იყო უზეთობა , ლაპა იყო გატეხილი


ჩემს კროსსპორტზეც ცუდი ზეთის გამო გაიღუნა ტურბინის ღერძი, წყალივით ზეთი ესხა მატორში და პახოდუ 1 ლიტრი აკლდა + ოვერბუსტზეც იმუშავა რამდენიმე წუთი, ქარხნულმა ბაიპასის კლაპანმა ვერ გაქაჩა მაღალ წნევაზე და Backpressure-ის გამო კიდევ უფრო დიდი ძალა დაადგა ტურბინის ღერძს.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Oct 7 2013, 10:03
გამოხმაურება #2723


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




Gianni
ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 15:42) [snapback]531489[/snapback]
ისე შენ კი უნდა გეყენოს ძრავის ზეთის წნევის დაჩიკი wink.gif wink.gif

რატო? ლეგასებზე რამე სუსტი წერტილი იცი და გვიმალავ? smile.gif))
ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 15:42) [snapback]531489[/snapback]
1.5-2 ბარი არის ნორმალუროი წნევა ხალასტოიზე, 6 ბარი არის გაზგაყრილზე. ამხელა სხვაობა თუ მოგცა, უეჭველი მაგ ფილტრის ბრალი ყოფილა....

რავი, იმედია..
bjorjika
ციტატა(bjorjika @ 6th October 2013 - 18:53) [snapback]531541[/snapback]
მე მინდა ეგ ფილტრი გავწმინდო

ეგრე ადვილიც არაა როგორც შენ გგონია smile.gif მაგას თუ შენით იზავ ვიდეო ან სურათები გადაიღე და დადე ჩვენც გვასწავლე smile.gif ვიდეოები მე რაც ვნახე სხვაგან უყენიათ ამერიკულებს.
Black Jo
Gianni
ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 19:32) [snapback]531556[/snapback]
სმატრია ფილტრის რომელ მხარეს ზომავდნენ წნევას smile.gif))))))))))))))

ნამდვილად smile.gif))

ამას გადავაწყდი დღეს კიდე:

SUBARU TURBO SPECIAL MESSAGE:
Subaru has published Service Bulletin # 02-103-07 that identifies a factory design related problem with premature clogging of the oil mesh screen located inside the oiling system that supplies the turbo charger on all model turbo charged cars. A clogged screen will result in oil starvation and turbo charger failure. Subaru has reduced their recommended oil drain interval in half, as a solution, from 7,500 miles to 3,750 miles (3-3/4 months) and requires the oil mesh screen to be inspected, and possibly serviced, at every oil change. With this Subaru factory related design issue, AMSOIL INC. therefore must recommend customers follow the new Subaru oil change interval of 3,750 miles or 3-3/4 months until Subaru resolves this issue.

დასკვნა: სუბარუს რეკომენდაცია ზეთის შეცვლაზე არის 6000K, და ყოველი წეთის გამოცვლის დროს ბანჯოს შემოწმება (რამდენად რეალურია და შესაძლებელი ???). აშკარად იაღლიშია მაგ ფილტრის ფუნქციის გათვლაში სუბარუს მიერ.

SUB 300
ციტატა(SUB 300 @ 7th October 2013 - 03:27) [snapback]531668[/snapback]
შენი მანქანა გადავამოწმეთ , ფილტრიც ამოვიღეთ და რედუქციონი კლაპანიც გადავამოწმეთ , ჩემის აზრით დროულად არ ცვლიდა წინა პატრონი ზეთს
ან იმდენად ცოტას დადიოდა შეცვლიდან შეცვლამდე წელი გადიოდა . რომელ წლიანია და რამდენი აქვს პრაბეგი შემახსენე
ამჯერად ველოდებით ტურბინას , რო მივარგებთ ზეთის წნევის გადამოწმდება მთავარ მაგისტრალზე და ავცსზე
მიზეზად 1 ბანჯო ფილტრი(ატარებდა მაგრამ არა საკმარისს ) , 2 რედუქციონი კლაპანი , რომელიც მაღალ აბაროტზე ვერ უზრუნვეყოფდა სტაბილურ წნევას ,
დასკვნა : მანქანით რო გავიარეთ რამოდენიმე ხნის მერე დაიწყო ხმის გამოცემა რაღაც ინტერვალით , ხან ქონდა ხან არა ,
ანუ ზეთი შეთბა , დავარდა წნევა , სიარულის დროს ავცსის შკივებიც მოვიდა მოძრაობაში და დააკლდა ტურბინას ,
ტუტბინის ტულკებში არ შეიქმნა ზეთის ბალიში და გამოიწვია ტულკის ცვეთა



ვაა, კარგია ნელნელა მანქანის გაცოცხლების იმედი მეძლევა smile.gif (დავიღალე TOYOTA ტროლეიბუსით დავდივარ smile.gif))
მაგარი გაციებული ვიყავი ვეღარც ამოვედი ეს დღეები, თან იმ ტაივანელმა და პეიპალმა გადამიყოლეს ხან გაქრება გან გამოჩნდება, დღეს მგონი დამიბრუნებს თანხას და თავიდან ვიყიდი და 10 დღეში ჩამოვა.
2003 წლიანია, 135500 გარბენი, 131000 ჩამოვიდა. არაა გამორიცხული ეგრე იყოს, კაპოტის ასახსნელ "რიჩაგზე" ქარხნული დამცავი სკოჩი მე ავაძრე ამ მანქანაზე smile.gif)) ანუ დიდად არ ინტერესდებოდა ტიპი მანქანის შიგნეულობით smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 10:15
გამოხმაურება #2724


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VAK-111 @ 7th October 2013 - 11:03) [snapback]531718[/snapback]
SUBARU TURBO SPECIAL MESSAGE:Subaru has published Service Bulletin # 02-103-07 that identifies a factory design related problem with premature clogging of the oil mesh screen located inside the oiling system that supplies the turbo charger on all model turbo charged cars. A clogged screen will result in oil starvation and turbo charger failure. Subaru has reduced their recommended oil drain interval in half, as a solution, from 7,500 miles to 3,750 miles (3-3/4 months) and requires the oil mesh screen to be inspected, and possibly serviced, at every oil change. With this Subaru factory related design issue, AMSOIL INC. therefore must recommend customers follow the new Subaru oil change interval of 3,750 miles or 3-3/4 months until Subaru resolves this issue.დასკვნა: სუბარუს რეკომენდაცია ზეთის შეცვლაზე არის 6000K, და ყოველი წეთის გამოცვლის დროს ბანჯოს შემოწმება (რამდენად რეალურია და შესაძლებელი ???). აშკარად იაღლიშია მაგ ფილტრის ფუნქციის გათვლაში სუბარუს მიერ


ბანჯოს შემოწმება საკმაოდ რთულია, ძნელად მისადგომია ჩვეულებრივი სერვისის პროცედურისთვის, ინტერქულერი უნდა მოიხსნას და კიდევ რაღაცეები....


ჩემი ტურბინა რომ დაიბრიდა, ეგ ბანჯოს ფილტრი იდეალურად სუფთა იყო...




აი ამ ვიდეოს უყურეთ (ოთხივე ნაწილს), საინტერესოა ძალიან


http://www.youtube.com/watch?v=6Y8LEPSKxmM



აქაც ამბობენ რომ ტურბოტაიმერის უქონლობა ხშირად იწვევს ტურბინის ზეთის მიმწოდებელ მილებში ზეთის ნალექის დატოვებას, დამწვარი ზეთი ეკვრება კედლებს და დროთა განმავლობაში გამტარობას ამცირებს... და მაგ მილების გაწმენდა არარეალურია, სჯობია გამოიცვალოსო, ტურბინის გამოცვლა ბევრად ძვირი ჯდება ვიდრე მაგ ტრუბკების გამოცვლაო....

ციტატა(VAK-111 @ 7th October 2013 - 11:03) [snapback]531718[/snapback]
ანუ დიდად არ ინტერესდებოდა ტიპი მანქანის შიგნეულობით



ჩემი კროსსპორტის იაპონელი პატრონიც ეგეთი იქნებოდა, წყალივით ზეთი ჩამოყვა მანქანას და 1 ლიტრი აკლდა პახოდუ + ბუსტის სოლენოიდის ტრუბკა გატეხილი იყო, ტიპს კაპოტში არ ჩაუხედავს მგონი არასოდეს biggrin.gif





მაგრამ მაგ მანქანაზე ტურბინა რომ გამოვცვალე იმის მერე არანაირი პრობლემა არ ჰქონია, 25.000 გაიარა მაგის მერე და ტურბოც მუშაობს ჯიგრულად და მატორიც smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Oct 7 2013, 10:34
გამოხმაურება #2725


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




PAINKILLER
ციტატა
აქაც ამბობენ რომ ტურბოტაიმერის უქონლობა ხშირად იწვევს ტურბინის ზეთის მიმწოდებელ მილებში ზეთის ნალექის დატოვებას, დამწვარი ზეთი ეკვრება კედლებს და დროთა განმავლობაში გამტარობას ამცირებს... და მაგ მილების გაწმენდა არარეალურია, სჯობია გამოიცვალოსო, ტურბინის გამოცვლა ბევრად ძვირი ჯდება ვიდრე მაგ ტრუბკების გამოცვ
ლაო....

კი, ნამდვილად ასეა, პიველ მიზეზად ეგ განიხილება! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Oct 7 2013, 10:59
გამოხმაურება #2726


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 11:15) [snapback]531720[/snapback]
ჩემი კროსსპორტის იაპონელი პატრონიც ეგეთი იქნებოდა, წყალივით ზეთი ჩამოყვა მანქანას და 1 ლიტრი აკლდა პახოდუ + ბუსტის სოლენოიდის ტრუბკა გატეხილი იყო, ტიპს კაპოტში არ ჩაუხედავს მგონი არასოდეს biggrin.gif

ჩემთან კარგი ზეთი ესხა რაც შევხედე, არც ეკლდა. უბრალოდ ის ტიპი ალბათ არ იყო ვინც თავის მუღამზე ჩაიხედებოდა კაპოტქვეშ და იფიქრებდა აბა ჩემ მანქანას რა გავუკეთო რა გამოვუცვალოო smile.gif) ზეთს რამდენზე ცვლიდა კიდე რას გაიგებ.

მაგ ვიდეოს ვუყურებ ეხლა, ისე მართალს ლაპარაკობს ეგ კაცი. 1 კატალიზატორი გამოვაცალეთ downpipe-ში როა, მეორეც ხო არ გამოვაცალო დავფიქრდი. ეგ ზეთის მილი იოლი საშოვნელია და იაფია ბარემ რო შემეცვალა ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 11:04
გამოხმაურება #2727


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VAK-111 @ Oct 7 2013, 11:59) [snapback]531735[/snapback]
PAINKILLER

ჩემთან კარგი ზეთი ესხა რაც შევხედე, არც ეკლდა. უბრალოდ ის ტიპი ალბათ არ იყო ვინც თავის მუღამზე ჩაიხედებოდა კაპოტქვეშ და იფიქრებდა აბა ჩემ მანქანას რა გავუკეთო რა გამოვუცვალოო smile.gif ) ზეთს რამდენზე ცვლიდა კიდე რას გაიგებ.


რომ არ ეკლდა ეგ არაფერს ნიშნავს, დიდი ხნის ნადგომი ზეთი თუ მართლა სუპერხარისხის არ არის (MOTUL 300V მაგალითად), თვისებებს კარგავს და არ უნდა ამუშავო ნაგრუზკაზე, მალევე უნდა გამოცვალო, სასურველია იქვე ფოთში...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Oct 7 2013, 11:07
გამოხმაურება #2728


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




PAINKILLER
პეინ, მეგობარო,ერთი შეკითხვა მაქვს როგორც ექსპერტთან დისკ- საბურავების საკითხში, სანამ ზამბარებს შევცვლი, 225/45, ან 225/50/17 საბურავები რომ ვცადო რა შედეგი იქნება? მაინც ზამთრის საბურავები მჭირდება. ანუ ზამბარების შეცვლა ჯობია თუ ცოტა მეტი ზომის საბურავები?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 11:20
გამოხმაურება #2729


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(WESHAPO @ Oct 7 2013, 12:07) [snapback]531738[/snapback]
PAINKILLER
პეინ, მეგობარო,ერთი შეკითხვა მაქვს როგორც ექსპერტთან დისკ- საბურავების საკითხში, სანამ ზამბარებს შევცვლი, 225/45, ან 225/50/17 საბურავები რომ ვცადო რა შედეგი იქნება? მაინც ზამთრის საბურავები მჭირდება. ანუ ზამბარების შეცვლა ჯობია თუ ცოტა მეტი ზომის საბურავები?



ჩემი აზრით შენს პადვესკაზე საბურავი ბევრს არაფერს შეცვლის, მაინც საკმაოდ გრუბი იქნება...



225/50 კი საკმაოდ მაღალია და შენთან არკებში კარგად ჩაეტევა?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Oct 7 2013, 11:24
გამოხმაურება #2730


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 12:04) [snapback]531736[/snapback]
თვისებებს კარგავს და არ უნდა ამუშავო ნაგრუზკაზე, მალევე უნდა გამოცვალო, სასურველია იქვე ფოთში...

მათუმში მანქანა არ დაიქოქა თეგეტაში დავაბუქსირე იქ ზეთიც შევცვალე და ისე წამოვედი. ანუ მაქსიმალურად იდეალური ვარიანტი გამოვიდა, ძველ ზეთზე არც უმუშავია მატორს არცერთი წუთი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Oct 7 2013, 12:13
გამოხმაურება #2731


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




PAINKILLER
225/45 რამდენით იქნება მაღალი 215/45 თან? სადღაც NET მაგის სქემა იყო...
www.etyres.co.uk/tyre-size-calculator‎. ვიპოვე. ანუ 0.4 ინჩი=10მმ და 225/50 22მმ მდააა....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Oct 7 2013, 12:21
გამოხმაურება #2732


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




WESHAPO
1.4% სხვაობა. დიამეტრში 9მმ
kalkulatori
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 14:30
გამოხმაურება #2733


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(WESHAPO @ Oct 7 2013, 13:13) [snapback]531757[/snapback]
PAINKILLER
225/45 რამდენით იქნება მაღალი 215/45 თან? სადღაც NET მაგის სქემა იყო...
www.etyres.co.uk/tyre-size-calculator‎. ვიპოვე. ანუ 0.4 ინჩი=10მმ და 225/50 22მმ მდააა....



ეგ დიამეტრშია სხვაობა, საბურავის პროფილი მაგის ნახევარით იზრდება, ანუ 5მმ და 11მმ-ით მაღალი იქნება შესაბამისად smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Oct 7 2013, 16:10
გამოხმაურება #2734


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 15:30) [snapback]531813[/snapback]
ეგ დიამეტრშია სხვაობა, საბურავის პროფილი მაგის ნახევარით იზრდება, ანუ 5მმ და 11მმ-ით მაღალი იქნება შესაბამისად

დაიცა, 9 მმ არის დიამეტრი (ჯამური სხვაობა საბურავის სიმაღლეში) ანუ რადიუსი არის 4.5მმ ანუ ესეიგი მანქანის კლირებსი გაიზრდება 4.5მმ-ით. ეგ გაინტერესებდა ხო ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 16:28
გამოხმაურება #2735


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VAK-111 @ Oct 7 2013, 17:10) [snapback]531842[/snapback]
PAINKILLER

დაიცა, 9 მმ არის დიამეტრი (ჯამური სხვაობა საბურავის სიმაღლეში) ანუ რადიუსი არის 4.5მმ ანუ ესეიგი მანქანის კლირებსი გაიზრდება 4.5მმ-ით. ეგ გაინტერესებდა ხო ?







ზურას აინტერესებდა smile.gif რბილად უნდა იაროს და სანამ პრუჟინებს გამოვცვლი მაგ ვარიანტს ვცდიო, ანუ მაღალი საბურავის დაყენებას smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Oct 7 2013, 17:18
გამოხმაურება #2736


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




PAINKILLER
ციტატა
ზურას აინტერესებდა რბილად უნდა იაროს და სანამ პრუჟინებს გამოვცვლი მაგ ვარიანტს ვცდიო, ანუ მაღალი საბურავის დაყენებას

ამდენ ბალამუტს აზრი არა აქვს! დღეს მოველაპარაკე ბოქსებში და უახლოეს მომავალში შევაცვლევინებ! ვნახოთ რა გამოვა, ყველას მოგახსენებთ. smile.gifმადლობა პეინს!!!

VAK-111
დღეს ბოქსებში ვიყავი და შოთას ველაპარაკე, იმედიანად არის შენს მანქანაზე! smile.gif smile.gif smile.gif
ისე თუ ტურბინას ელოდები ბარემ მაგისტრალიც დაითრიე მითუმეტეს თუ იაფია! smile.gif ეგ თურმე ცუდად იწმინდება.

ისე ძალიან მოხარული ვარ რომ ჩვენი Fორუმი სერიოზულად გააქტიურდა და ბევრი საინტერესო ინფოც დაიდო.
სწავლა სიბერემდეო ნათქვამია!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Oct 7 2013, 19:01
გამოხმაურება #2737


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 17:28) [snapback]531847[/snapback]
ზურას აინტერესებდა smile.gif რბილად უნდა იაროს და სანამ პრუჟინებს გამოვცვლი მაგ ვარიანტს ვცდიო, ანუ მაღალი საბურავის დაყენებას smile.gif

ხო ეგ მივხვდი პროსტა 11 მმ რო გეწერა ეგ ვერ მივხვდი საიდან smile.gif)

WESHAPO
ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 18:18) [snapback]531850[/snapback]
VAK-111
დღეს ბოქსებში ვიყავი და შოთას ველაპარაკე, იმედიანად არის შენს მანქანაზე! smile.gif smile.gif smile.gif
ისე თუ ტურბინას ელოდები ბარემ მაგისტრალიც დაითრიე მითუმეტეს თუ იაფია! smile.gif ეგ თურმე ცუდად იწმინდება.

გაიხარე კარგი ინფორმაციისთვის smile.gif ხვალ მგონი ავალ მეც უკვე მოვედი ჯანზე. ეგ მაგისტრალი კატალოგში რა კოდიც უწერია ზუსტად ეგეთი ვერ ვნახე ებაიზე და სხვაგან არ ვიცი სად ვნახო, განსხვავებულია კოდის ბოლო ციფრები და რო არ წავიდეს არ ვიცი. სადღაც 50$ იყო საშუალოდ. ჩემსას უწერია 15192AA400 და ვერ ვიპოვე.

ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 18:18) [snapback]531850[/snapback]
ისე ძალიან მოხარული ვარ რომ ჩვენი Fორუმი სერიოზულად გააქტიურდა და ბევრი საინტერესო ინფოც დაიდო.
სწავლა სიბერემდეო ნათქვამია!!!

ნამდვილად, სად მაშინ მე რო ვყიდულობდი ლეგასს და სად ეხლა, ძაან ცოტა ინფორმაცია იყო მაშინ რა შედარებაა ეხლა. პრაქტიკას მოაქვს განსწავლულობა smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 20:32
გამოხმაურება #2738


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VAK-111 @ 7th October 2013 - 20:01) [snapback]531880[/snapback]
ეგ მაგისტრალი კატალოგში რა კოდიც უწერია ზუსტად ეგეთი ვერ ვნახე ებაიზე და სხვაგან არ ვიცი სად ვნახო, განსხვავებულია კოდის ბოლო ციფრები და რო არ წავიდეს არ ვიცი. სადღაც 50$ იყო საშუალოდ. ჩემსას უწერია 15192AA400 და ვერ ვიპოვე.



იბეიზე ვერც იპოვი, იაპონური ნაწილები განსხვავდება ამერიკულისგან და კოდებიც სხვა აქვს smile.gif


იაპონიიდან უნდა ჩამოიტანო, ან დუბაიდან, მანდაც იშოვება იაპონური მანქანების ნაწილები


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Oct 7 2013, 20:47
გამოხმაურება #2739


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




VAK-111
ციტატა
აიხარე კარგი ინფორმაციისთვის ხვალ მგონი ავალ მეც უკვე მოვედი ჯანზე. ეგ მაგისტრალი კატალოგში რა კოდიც უწერია ზუსტად ეგეთი ვერ ვნახე ებაიზე და სხვაგან არ ვიცი სად ვნახო, განსხვავებულია კოდის ბოლო ციფრები და რო არ წავიდეს არ ვიცი. სადღაც 50$ იყო საშუალოდ. ჩემსას უწერია 15192AA400 და ვერ ვიპოვე.

აბა რუსული ფორუმები გაჩითე, ბევრ რამეზე ეგ ბოლო ორი ციფრი არაფერს არ ნიშნავს ხოლმე, და ერთი და იგივეა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 7 2013, 21:39
გამოხმაურება #2740


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




საინტერესო სტატიაა 2005+ ტურბინიანი სუბარუების ზეთის ფილტრთან დაკავშირებით


http://allwheeldriveauto.com/how-to-make-y...aru-turbo-last/




არადა ზუსტას მაგ ზომის K&N-ის ფილტრი ჩამოვიტანე ამაზონიდან, გამოცვლასაც ვაპირებდი და კოტეს რომ ვანახე ბოქსებში, ეგ არ დააყენო არავითარ შემთხვევაშიო, მაგას დაჟე ჩვენი ჩემპიონის ფილტრი სჯობია, აშკარად უკეთესი გამტარობა აქვსო, და ისედაც ორჯერ დიდი იყო ზომაში ჩემპიონის ფილტრი ორიგინალთან და მაგ K&N-თან შედარებით...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

509 გვერდი V  « < 135 136 137 138 139 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 13 მომხმარებელი (მათ შორის 13 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge