გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Oct 7 2013, 21:58
გამოხმაურება
#2741
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
ეგ რა ბოლტია ვერ გავიგე კარგად? და კიდე თავისუფალ ბრუნებზე რამდენს გიჩვენებს ტახო? ცხადია ცხელზე, ჩემთან 400ბრ/წთ და მეცოტავვება. |
|
|
|
Oct 7 2013, 22:00
გამოხმაურება
#2742
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ხო მართლა, ჩემს მანქანას რაღაც სტრანნი დევაისი ჰქონია თურმე, 2007+ წლის მოდელებს უყენიათ ეგენი, დაჟე მგონი იმპრეზებსაც, სპეციალური ჰაერის კომპრესორია რომელიც დაქოქვის დროს თბილ ჰაერს უშვებს კატალიზატორში, იმისთვის რომ მალე გაცხელდეს კატალიზატორი და მუშა რეჟიმში ადვილად გადავიდეს, ეკოლოგიური ნორმების გამო არის ეგ დამატებული, ცივ ძრავზე რომ ნაკლები დაწვას მატორმა
ამერიკულ ფორუმებზე რაც წავიკითხე, ამბობენ რომ ასეთი კომპრესორი რომელსაც უყენია მაგ მოდელებს აფფაიფში კატალიზატორი აღარ აქვს, მაგის მაგივრობას ეს ტუმბო ასრულებს აი აქ შავი მრგვალი რაღაც რომ არის მარჯვენა მხარეს ანტიფრიზის რასშირიწელნი ბაჩოკის უკან: ![]() ამ სურათზე უფრო კარგად გამოჩნდება, ამერიკული ფორუმიდან ავიღე, სადაც მთლი პროცედურაა აღწერილი როგორ უნდა მოხსნა ეს ტუმბო (იქაც არიან ეგეთები, ყველაფერ ზედმეტს რომ ხსნიან მანქანიდან http://legacygt.com/forums/attachment.php?...mp;d=1277258383 აგერ კიდევ აღმოვაჩინე ეგ კომპრესორი ერთერთი ყველაზე ლამაზი ლეგასის კაპოტში, ყველა თემაში რომ მაგას დებენ ხოლმე, NYIOOMI ნომრები რომ აქვს, კაპოტის ქვეშ უფრო ლამაზი ყოფილა ![]() ![]() ციტატა(WESHAPO @ Oct 7 2013, 22:58) [snapback]531927[/snapback] PAINKILLER ეგ რა ბოლტია ვერ გავიგე კარგად? და კიდე თავისუფალ ბრუნებზე რამდენს გიჩვენებს ტახო? ცხადია ცხელზე, ჩემთან 400ბრ/წთ და მეცოტავვება. აბა ბოლტი?? თავისუფალ ბრუნზე 650-700 უნდა იყოს, ყველა სუბარუზე მასეა, ავტომატს 50 ბრუნით მეტი აქვს მექანიკასთან შედარებით -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 22:06
გამოხმაურება
#2743
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
მაიმუნობაა ეგ ციტატა თავისუფალ ბრუნზე 650-700 უნდა იყოს, ყველა სუბარუზე მასეა, ავტომატს 50 ბრუნით მეტი აქვს მექანიკასთან შედარებით რატოა ჩემთან დაბალი? რა უნდა იყოს? კაი კი არ არის დაბალ ბრუნზე ზეთის შიმშილი იწყება!!! |
|
|
|
Oct 7 2013, 22:18
გამოხმაურება
#2744
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 23:06) [snapback]531929[/snapback] ეკოლოგიას უხდება ჯიბეს არა! ჯიბეს რას უშლის რო? ბენზინი უკეთესად იწვის და ჯიბე რითი დაზარალდება? მითუმეტეს თუ აფფაიფში კატალიზატორი არ დგას, ეგ კიდევ უკეთესია, ტურბინას უფრო თავისუფლად მიეწოდება ვიხლოპის გაზები და არც იმის საშიშროება არის რომ ჩაშლილი კატალიზატორის გამო ტურბინა დაიბრიდოს ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 23:06) [snapback]531929[/snapback] რატოა ჩემთან დაბალი? რა უნდა იყოს? კაი კი არ არის დაბალ ბრუნზე ზეთის შიმშილი იწყება!!! რა პონტშია დაბალი? შენც ის მეტკა ხომ არ გატყუებს როგორც სხვებს ვინც დაბალ აბაროტზე ჩივის ხოლმე როგორც წესი? პირველი დიდი მეტკა არის 500rpm, მაგის ქვემოთ თუ ჩამოვიდა ისარი, მატორს ძიორგანიებიც ექნება და შეიძლება ჩაქვრეს კიდეც აი ასე უნდა იყოს ხალასტოი აბაროტებზე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 22:20
გამოხმაურება
#2745
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
PAINKILLER
ციტატა ჯიბეს რას უშლის რო? ბენზინი უკეთესად იწვის და ჯიბე რითი დაზარალდება? მე ზედმეთი ეკოსათამასო მგონია. დაბალ ბრუნებზე შევშფოთდი! |
|
|
|
Oct 7 2013, 22:22
გამოხმაურება
#2746
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 23:20) [snapback]531932[/snapback] დაბალ ბრუნებზე შევშფოთდი! ასე არ არის შენთან?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 22:25
გამოხმაურება
#2747
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
პირველი დიდი მეტკა არის 500rpm, მაგის ქვემოთ თუ ჩამოვიდა ისარი, მატორს ძიორგანიებიც ექნება და შეიძლება ჩაქვრეს კიდეც
შენ გაიხარე, მაგამდე არასდროს ჩამოსულა, ჩაქრობაც არ დაუპირებია! |
|
|
|
Oct 7 2013, 23:26
გამოხმაურება
#2748
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 21:32) [snapback]531910[/snapback] იაპონიიდან უნდა ჩამოიტანო, ან დუბაიდან, მანდაც იშოვება იაპონური მანქანების ნაწილები ანუ შარში ვარ? ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 22:39) [snapback]531926[/snapback] არადა ზუსტას მაგ ზომის K&N-ის ფილტრი ჩამოვიტანე ამაზონიდან, გამოცვლასაც ვაპირებდი და კოტეს რომ ვანახე ბოქსებში, ეგ არ დააყენო არავითარ შემთხვევაშიო, მაგას დაჟე ჩვენი ჩემპიონის ფილტრი სჯობია, აშკარად უკეთესი გამტარობა აქვსო, და ისედაც ორჯერ დიდი იყო ზომაში ჩემპიონის ფილტრი ორიგინალთან და მაგ K&N-თან შედარებით.. K&N 1008 ?? მეც ეგ მიყენია და კიდე 1 ცალიც მაქვს ახალი ეხლა ვაპირებდი შეცვლას. ფილტრის ზომა სტანდარტია ამ მანქანაზე ესეთი პატარა და K&N რას უწუნებთ? ციტატა(PAINKILLER @ 7th October 2013 - 23:18) [snapback]531930[/snapback] პირველი დიდი მეტკა არის 500rpm, მაგის ქვემოთ თუ ჩამოვიდა ისარი, მატორს ძიორგანიებიც ექნება და შეიძლება ჩაქვრეს კიდეც ამაზე გამახსენდა ეხლა, ახალი ტურბინა რო დავაყენეთ მანქანა მიქვრებოდა. დატორმუზების და გაჩერების მომენტშI ზედმეტად ეცემოდა აბაროტები, და თუ ამ მომენტში რულის დატრიალებას დავამთხვევდი ქრებოდა მანქანა. ადრე ეგეთი რამე არ უქნია და არც ვიცი რისი ბრალი იყო. |
|
|
|
Oct 7 2013, 23:36
გამოხმაურება
#2749
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VAK-111 @ 8th October 2013 - 00:26) [snapback]531939[/snapback] ამაზე გამახსენდა ეხლა, ახალი ტურბინა რო დავაყენეთ მანქანა მიქვრებოდა. დატორმუზების და გაჩერების მომენტშI ზედმეტად ეცემოდა აბაროტები, და თუ ამ მომენტში რულის დატრიალებას დავამთხვევდი ქრებოდა მანქანა. ადრე ეგეთი რამე არ უქნია და არც ვიცი რისი ბრალი იყო. და მაღალ აბაროტებზე როგორ მუშაობდა?? ციტატა(VAK-111 @ 8th October 2013 - 00:26) [snapback]531939[/snapback] K&N 1008 ?? მეც ეგ მიყენია და კიდე 1 ცალიც მაქვს ახალი ეხლა ვაპირებდი შეცვლას. ფილტრის ზომა სტანდარტია ამ მანქანაზე ესეთი პატარა და K&N რას უწუნებთ? ზემოთ ლინკი ნახე და წაიკითხე რასაც უწუნებენ ზუსტად იგივე მითხრა კოტემ ბოქსებშიც... ციტატა(VAK-111 @ 8th October 2013 - 00:26) [snapback]531939[/snapback] ანუ შარში ვარ? ) მანდ როგორ ვიშოვო? არიან ჩამომტანები, იაპონურ ნაწილებზე რომ მუშაობენ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 7 2013, 23:47
გამოხმაურება
#2750
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 21:13) [snapback]531582[/snapback] მე მგონი ბანჯო ფილტრი ზეთის ცენტრალურ მაგისტრალში წნევაზე არ უნდა მოქმედებდეს! და რატომ არ უნდა მოქმედებდეს? ვკლადიშს მეტი ზაზორი რომ უჩნდება წნევა ვარდება, იგივეა ტურბინის მიმარტებაშიც, თუ ტურბინის ზეთის პადაჩის ტრუბკას დააზაგლუშკებ წნევა მოემატება ხალასტოიზე, რამდენით არვიცი იღონდ, ნასოსი აქაჩავებს მაგ ზეთსაც, ხოდა ტრუბკას თუ გახსნი და პირდაპირ გამოსხამს მაქედან ზეთი შენი აზრით წნევა არ დავარდება? |
|
|
|
Oct 8 2013, 00:08
გამოხმაურება
#2751
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 176 რეგისტრ.: 3-August 13 მომხმარებელი № 3,604 |
ძმებო გაუმარჯოს BL-5_ზე 70 KM სიჩქარის მერე ზუზუნებს რისი ბრალი უნდა იყოს? მე მგონია ცაპკის ბრალია რას იტყვით აბა სტაჟიანო სუბაროლოგებო მირჩიეთ რამე
|
|
|
|
Oct 8 2013, 00:33
გამოხმაურება
#2752
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,107 რეგისტრ.: 22-October 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,041 |
onlysubaru
სტუპიცაა ხო ალბათ ძაან ხშირია.. ააწევინე და ისე მოუსმინე გამორიცხული არ არის ხიდსაც ქონდეს ხმა.. ნახე ის მანქანა? |
|
|
|
Oct 8 2013, 01:44
გამოხმაურება
#2753
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 176 რეგისტრ.: 3-August 13 მომხმარებელი № 3,604 |
ციტატა(Bukuti @ Oct 8 2013, 01:33) [snapback]531954[/snapback] onlysubaru სტუპიცაა ხო ალბათ ძაან ხშირია.. ააწევინე და ისე მოუსმინე გამორიცხული არ არის ხიდსაც ქონდეს ხმა.. ნახე ის მანქანა? ხოო ვნახე ბიჭო და ეგ ხმები გაჩითა ნეტა ხიდს ქონდეს ხმა მაქვს მაინც და გავაკეთებ სტუპიცა სად ჯანდაბაში ვიშოვო |
|
|
|
Oct 8 2013, 08:06
გამოხმაურება
#2754
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 |
onlysubaru
ხიდი არ იქნება სტუპიცის ხმა არის სავარაუდოთ.... ვის მანქანაზეა საუბარიი??? PAINKILLER VAK-111 K&N 1008 ფილტრს ვაყენებდი სულ კლაპანიც ქონდა და კარგათაც მუშაობდაა გაგლეჯვაზე მყავდა მანქანაა და უიდიალურესი იყო მშვენიერი ფილტრია. დიდები აქაც იყიდება ელიავაზე და კიდე ბევრგან მაგრამ შეედაროს ამ K&N 1008 კარგით რა რუსულ ფორუმზეც მინახია ზოგი სხვანაირად წერს ზოგი სხვანაირად ერთი და იგივე რაღაცაზე როგორც ჩვენ ფორუმებზეე ყველაზე ნაღდია პრაკტიკაა დააყენეებ გამოგადგებაა 10 ჯეერ? ზნაჩიტ კარგიაა და ექსპერიმენტები აღარ უნდა ატარო სხვა რაღაცეებზე ამ ფასში K&N 1008 ჩემთვის საუკეთესოა დალშე თქვენ როგორც გინდათ ისე იმოქმედეთ |
|
|
|
Oct 8 2013, 09:49
გამოხმაურება
#2755
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
RS-dziii
რა რუსული ფორუმი, ეს სტატია ვაბშე წაიკითხე? http://allwheeldriveauto.com/how-to-make-y...aru-turbo-last/ სუბარუს სერვის ცენტრია ამერიკაში, როგორც ჩვენი ბოქსები ოღონდ უფრო დიდი მასშტაბებით და გამოცდილებით და ამბობენ რომ იმენნა ახალ მოდელებს აქვს ეგ პრობლემა ... და სუბარუს ოფიციალურად აქვს გამოშვებული ბიულეტენი სადაც უწერია რომ ტურბინიანზე ორჯერ მალე უნდა შეცვალო ზეთი ვიდრე მანუალში გვეწერაო.... ანუ ეგ იმის გამო რომ ორიგინალ ფილტრს გამტარობა არა აქვს კარგი და უმეტესწილად გახსნილი კლაპანით მუშაობს, ეგ კი ნიშნავს რომ ვერ ფილტრავს ნორმალურად, რაც იწვევს ბანჯო ფილტრების და ტურბინის ზეთის ტრუბკების გაჭედვას, ტურბინაც მაგის გამო იბრიდება ხშირად.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 8 2013, 10:06
გამოხმაურება
#2756
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,836 რეგისტრ.: 31-May 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 130 |
ციტატა(onlysubaru @ Oct 8 2013, 02:44) [snapback]531957[/snapback] ხოო ვნახე ბიჭო და ეგ ხმები გაჩითა ნეტა ხიდს ქონდეს ხმა მაქვს მაინც და გავაკეთებ სტუპიცა სად ჯანდაბაში ვიშოვო 250 ლარი ღირს მინიმუმ BL5-ის სტუპიცის პადშიპნიკი. მაგას მხოლოდ Pადშიპნიკს ვერ იყიდი. არ იპრესება. უკვე ჩაპრესილ სტუპიციანად იყიდება. ჩვენებს აქვთ ბოქსებში. ციტატა(PAINKILLER @ 8th October 2013 - 10:49) [snapback]531981[/snapback] სუბარუს სერვის ცენტრია ამერიკაში, როგორც ჩვენი ბოქსები ოღონდ უფრო დიდი მასშტაბებით და გამოცდილებით მაგათ იაპონური 2.0 არ ყავთ. და შესაბამისად ჩვენ არ გვეხება. |
|
|
|
Oct 8 2013, 10:10
გამოხმაურება
#2757
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 |
PAINKILLER
რუსულ ფორუმებზე ვიძახდი მე თორე ეგ ნამდვილად არ წამიკითხია ინგლისურად ვერ ვკითხულობ წესივრად ისე რო გავიგო ( ანუ ორიგინალი ფილტრები არ ვარგაო კლაპანი სულგახსნილი აქვს და პატენტები დაყენეთო ეგრე გამოდის ზეთს მე კი ვცვლიდი 2700 ზე და ალბათ მაგიტომაც არ გამფუჭებია არც ბანჯოს ფილტრი და არაფერი ციტატა(BerG @ Oct 8 2013, 10:06) [snapback]531987[/snapback] მაგათ იაპონური 2.0 არ ყავთ. და შესაბამისად ჩვენ არ გვეხება. +111 |
|
|
|
Oct 8 2013, 10:17
გამოხმაურება
#2758
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(BerG @ Oct 8 2013, 11:06) [snapback]531987[/snapback] 250 ლარი ღირს მინიმუმ BL5-ის სტუპიცის პადშიპნიკი. მაგას მხოლოდ Pადშიპნიკს ვერ იყიდი. არ იპრესება. უკვე ჩაპრესილ სტუპიციანად იყიდება. ჩვენებს აქვთ ბოქსებში. მაგათ იაპონური 2.0 არ ყავთ. და შესაბამისად ჩვენ არ გვეხება. ფილტრებიც ერთნაირია და ზეთის მომარაგების სისტემაც იდენტურია RS-dziii ტყუილად გაქვთ მაგის იმედი რომ 2.0-იანი მატორი სხვანაირად იზეთება, იგივეა ზუსტად რაც 2.5-იანი, შემოვა შოთა და დამემომწმება ციტატა(RS-dziii @ 8th October 2013 - 11:10) [snapback]531991[/snapback] ანუ ორიგინალი ფილტრები არ ვარგაო კლაპანი სულგახსნილი აქვს და პატენტები დაყენეთო ეგრე გამოდის ზეთს მე კი ვცვლიდი 2700 ზე და ალბათ მაგიტომაც არ გამფუჭებია არც ბანჯოს ფილტრი და არაფერი ზუსტად მასეაო, ოღონდ პატენტი კი არა, ნორმალური ზომის ხარისხიანი ბრენდი დააყენეთო შენ 2700-ზე თუ ცვლიდი, სუბარუმ კომპენსაცია უნდა გადაგიხადოს ზედმეტი ზეთის ხარჯის გამო -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 8 2013, 10:27
გამოხმაურება
#2759
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,836 რეგისტრ.: 31-May 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 130 |
ციტატა(PAINKILLER @ 8th October 2013 - 11:17) [snapback]531993[/snapback] ტყუილად გაქვთ მაგის იმედი რომ 2.0-იანი მატორი სხვანაირად იზეთება, იგივეა ზუსტად რაც 2.5-იანი, შემოვა შოთა და დამემომწმება ველოდები რას იტყვის შოთა. ის ვაბშე სხვა მასტია. იმას მაინც დააკვირდი პანტაპუნტით რო ისტუკება ამერიკული ფორიკები, ვიდრე იაპოშკები. |
|
|
|
Oct 8 2013, 10:34
გამოხმაურება
#2760
|
|
![]() DZIDZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,789 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,670 |
ბუკაც K&N აყენებდაა BL5 ზეე რაც ყავდა 1 წლის მანძილზე მანქანა და უცვლიდა ზეთს 4500 დან 5 მდეე მაგრამ იმისიც ჯანზე იყო რავიცი რავიცი აბაა
ციტატა(PAINKILLER @ Oct 8 2013, 10:17) [snapback]531993[/snapback] შენ 2700-ზე თუ ცვლიდი, სუბარუმ კომპენსაცია უნდა გადაგიხადოს ზედმეტი ზეთის ხარჯის გამო მაგრად ვკაიფობდი მაგ პროცეზეე ძრავს ხმა რო ეცვლებოდა და სუფთად მუშაობდაა ერთი სიამოვნებაა იმის 1000 კმ ნაგდად მიღირდა ადრე შემეცვალა მაგრამ სხვათაშორის მაგარი მოყავისფრო ფერზე დგებოდააა მუქიი იყოო მიუხედავად იმისა რო 3000კმ მდეც აღარ ამყავდა ბოლოს |
|
|
|
![]() ![]() |