![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3661
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
კაცო ვერ გავიგე თქვენი ეკორეჟიმები სხვანაირია(შურტვაცი სომხურად ანუ)?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3662
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Bachа @ Dec 5 2013, 20:13) [snapback]549639[/snapback] ჩემს სამსახურამდე 14 კმ არის და საშუალო წვა 7.0 7.2 გამოდის, ანუ სადღაც 14 ლიტრი 100 კილომეტრზე. სამაგიეროდ მიწევს თითქმის 10 წუთი ძრავის გათბობა, 14 კმ მანძილიდან დაახლოებით 5 კმ აღმართ-დაღმართის ავვლა-ჩავლა, დიდუბის საცობის გავლა პიკის საათებში როგორც დილით ასევე საღამოს, და ამ ყველაფერს დამატებული ტურბო ტაიმერის 2 წუთიანი გაგრილება ![]() ![]() 2 წუთი ტურბოტაიმერზე რა ამბავია, თუ უშუალოდ გაჩერების წინ არ აგაზავებ, 30 წამიც საკმარისია, თუ არადა გადმოსვლის წინ ხელით მოუმატებ და ეგაა რა ![]() ციტატა(WESHAPO @ Dec 5 2013, 20:13) [snapback]549640[/snapback] კაცო ვერ გავიგე თქვენი ეკორეჟიმები სხვანაირია(შურტვაცი სომხურად ანუ)? ![]() ყველასთან მასეა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3663
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
შე
ციტატა ნი კომპი თუ არ ვდები დაპრაშივკებულია და ჩორტ ზნაეტ რა გაუწერეს იაპონიაში აბა სტაბილური 1.1 ბარი ვერ ექნება სტოკში ვერცერთ ლეგასს, ავტომატსაც და მექანიკასაც... არა მგონია, მარა 0.9 სტაბილურად უჭირავს, მამენტ მექ ბუსტმეტრს რო დავაყენებ უფრო ზუსტი ინფო მექნება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3664
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 5th December 2013 - 20:13) [snapback]549640[/snapback] ჩემი პირიქით თუ დრაივში 2.2K მიცვლის სიჩქარეს, ეკოში 1.9-2.0K ზე ანუ უფრო მალე. არა და წესით მასე უფრო ლოგიკურია, თუ ეკო რეჟიმი ქვია უფრო დაბლა არ უნდა გადართოს? ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 5th December 2013 - 20:16) [snapback]549643[/snapback] 30 წამიც საკმარისია, თუ არადა გადმოსვლის წინ ხელით მოუმატებ და ეგაა რა მაგას ვაკეთებ პირიქით, 2 წუთზე მიყენია და თუ საჭიროება არ ითხოვს ხელით ვყრი ხოლმე 30 წამზე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3665
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ Dec 5 2013, 20:22) [snapback]549647[/snapback] შე არა მგონია, მარა 0.9 სტაბილურად უჭირავს, მამენტ მექ ბუსტმეტრს რო დავაყენებ უფრო ზუსტი ინფო მექნება. 1.1-ზე ბუსტამსო ხო ამბობდი.... აბა პადვესკა არავის უნდა? ![]() http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...mp;#entry549483 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3666
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
Bachа
ციტატა და ამ ყველაფერს დამატებული ტურბო ტაიმერის 2 წუთიანი გაგრილება ისე ეს 2 წუთი მგონი ზედმეტია უკვე ამ სიცივეში თუ არ გაზაობ, არაფერი გაციება არ უნდა, პირდაპირ ჩააქრე, მე ეგრე ვაკეთებ. ციტატა 1.1-ზე ბუსტამსო ხო ამბობდი.... 4500-5000 აბაროტამდე, მერე ცოტა ჩამოდის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3667
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 5th December 2013 - 20:10) [snapback]549635[/snapback] ახლა შენ უბრალოდ გინდა მეკამათო თუ მართლა ჭკუას მასწავლი? მე საწინააღმდეგო არაფერი მითქვამს, უბრალოდ ეგ თემა დიდი ხნის წინ არის განხილული და გადაიკთხეთქო ![]() ![]() ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3668
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 5th December 2013 - 20:27) [snapback]549650[/snapback] 4500-5000 აბაროტამდე, მერე ცოტა ჩამოდის. აბა უსასრულობამდე ვერც დაბუსტამს მაგდენს ![]() ჩემთან 1.0 აქვს 6000-მდე, მერე ეცემა ქვემოთ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3669
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 5th December 2013 - 20:13) [snapback]549640[/snapback] ჩემი პირიქით თუ დრაივში 2.2K მიცვლის სიჩქარეს, ეკოში 1.9-2.0K ზე ანუ უფრო მალე. არა და წესით მასე უფრო ლოგიკურია, თუ ეკო რეჟიმი ქვია უფრო დაბლა არ უნდა გადართოს? ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 5th December 2013 - 20:16) [snapback]549643[/snapback] 30 წამიც საკმარისია, თუ არადა გადმოსვლის წინ ხელით მოუმატებ და ეგაა რა მაგას ვაკეთებ პირიქით, 2 წუთზე მიყენია და თუ საჭიროება არ ითხოვს ხელით ვყრი ხოლმე 30 წამზე ![]() ![]() ციტატა(WESHAPO @ 5th December 2013 - 20:27) [snapback]549650[/snapback] თუ არ გაზაობ, არაფერი გაციება არ უნდა, პირდაპირ ჩააქრე, მე ეგრე ვაკეთებ. რა არის იცი? ძრავის გაფუჭების შემთხვევაში მინიმალურამდე რომ დავუყვანო სუბარუს სათქმელი, ვიცავ უკლებლივ ყველა წესს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3670
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
მანქანის ძრავში ცვეთას ზრდის:
1 მტვერი რომელიც შედის ინტეიქიდან, ერევა ზეთს და XერXავს ძრავს შიგნიდან 2 ცუდი ზეთი, ან არშეცვლა თავის დროზე(1 წელი ან გარბენის მიხედვით) 3 ექსტრემალურ პირობებში ჩაყენება (გაზაობა ცივზე, გადახურებულზე და ა.შ) სხვა დანარჩენი ჩემი აზრით საგანგაშო არ არის ტუმცა გარკვეულ გავლენას ახდენს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3671
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Bachа @ 5th December 2013 - 20:40) [snapback]549656[/snapback] არა და წესით მასე უფრო ლოგიკურია, თუ ეკო რეჟიმი ქვია უფრო დაბლა არ უნდა გადართოს? მეც ვფიქრობ ხოლმე ამაზე უკვე ვერ ვხვდები რაზე დაობთ... ნებისმიერი ეკო რეჟიმი მუშაობს შემდეგნაირად: აქსელერაციის დროს აბაროტებს უფრო ნელა უმატებს (ანუ გაზის პედალზე ნაკლები რეაქცია აქვს), ასევე ზედა სიჩქარეში გადართავს უფრო დაბალ აბაროტებზე, შენელების დროს პირიქით უფრო სწრაფად აგდებს აბაროტებს და ქვედა სიჩქარეშიც მალე გადმოაქვს, ანუ ნებისმიერ შემთხვევაში ცდილობს რომ დაბალი აბაროტით იაროს ![]() ჩემს მანქანაზე მაგ ყველაფერს ემატება ის რომ 0.35-ზე მეტს არ ბუსტამს არანაირად, სულ მათრახი რომ ურტყა ![]() ციტატა(WESHAPO @ 5th December 2013 - 20:52) [snapback]549658[/snapback] 1 მტვერი რომელიც შედის ინტეიქიდან, ერევა ზეთს და XერXავს ძრავს შიგნიდან ეგ ვადას არ უთხრა, უფილტროდ დავდივარო და ტანკში ვზივარო ამბობს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3672
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
სადავო არაFერია!
+11111 PEIN ას ![]() ციტატა ეგ ვადას არ უთხრა, უფილტროდ დავდივარო და ტანკში ვზივარო ამბობს ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3673
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
SI SHARP რეჟიმი კი ყველაფერს პირიქით აკეთებს, ანუ გაზის დაჭერაზე მომენტალურად რეაგირებს, პედლის ნახევარზე დაჭერა ფაქტიურად კიკდაუნს ნიშნავს და მომენტალურად ქვედა სიჩქარეში გადართავს და სასწაული რაოდენობის ბენზინს უშვებს ძრავში
![]() ![]() მოკლედ ბევრი ძიების და ინტერნეტში ქექვის შემდეგ დავადგინე რომ რესტაილინგ BL5-ებს უყენიათ ახალი ტურბინები, ანუ განსხვავებული 2003-2005 წლების მოდელებისგან, მაგრამ მექანიკაზეც და ავტომატზეც ერთიდაიგივე ტურბინა დგას. დღესდღეობით რა ინფორმაციაც მაქვს, მაგის მიხედვით 2006 წლის მოდელს (ანუ ჩემს მანქანას) უყენია VF44, 2007-იდან გამოშვებულებს უკვე VF45. მათ შორის რა განსხვავებაა ეგ ვერ დავადგინე, მაგრამ რაც გავიგე იმის მიხედვით ეს ტურბინები არის ე.წ. "შარიკოვი პაჩებნიკებზე" ანუ გურჯულად ბურთულ-საკისრებზე ![]() ![]() ერთნაირი ტურბინები რომ დგას მექანიკაზეც და ავტომატზეც, ბუნებრივია ჩნდება კითხვა, რა სიმძლავრეზე არის გათვლილი. რაც მოვიძიე ინფორმაცია, ამბობენ რომ სადღაც 340BHP-ს თავისუფლად ამოიღებ სტოკი კომპონენტებით, ანუ აფფაიფ-დაუნფაიფის და სხვა რამეების გარეშე, უბრალო ნასტროიკით ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3674
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
60 ცხენი მარტო ნასტროიკით, ცოტა ბევრი მეჩვენება. ვიხლოპი მაინც უნდა შეცვალო ალბათ, მანქანა რომ არ დაიხრჩოს.
-------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3675
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, მთლად არასწორად დავწერე ზემოთ ინფორმაცია, ფორუმებზე რაც ეწერა მთლად სწორი არ ყოფილა, ჯაპანკატის კატალოგებში მოვქექე და ვნახე რომ VF45 დგება მექანიკებზე და VF44 ავტომატებზე, წლების მიხედვით კი სხვაობა არ არის, თვითონ ტურბინებს შორის სხვაობ ჯერ ისევ ვერ დავადგინე, მაგრამ ის ფაქტი რომ ორივე IHI-ს ტურბოა და ერთმანეთზე პირდაპირ მიდის, საკმაოდ კარგი ინფორმაციაა
![]() ციტატა(Niklolozi @ Dec 6 2013, 09:56) [snapback]549792[/snapback] 60 ცხენი მარტო ნასტროიკით, ცოტა ბევრი მეჩვენება. ვიხლოპი მაინც უნდა შეცვალო ალბათ, მანქანა რომ არ დაიხრჩოს. ხო ნუ, კატალიზატორი მაინც უნდა ამოიღო ![]() ![]() ჩემთან უეჭველი VF44 დგას, მაგის ფლოუ და რამეები უნდა გავარკვიო როგორმე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3676
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
უნდა ვიჩალიჩო მაგ ტურბინაზე!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3677
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(Gianni @ 5th December 2013 - 18:10) [snapback]549575[/snapback] ნუ შეიძლება არის ძაან პატარა სხვაობა, მაგრამ ხოდზე ეგ არ ეტყობა, როცა ეკო რეჟიმიდან გამოდის (გაზს რომ ჩააჭერ ბოლომდე), ფაქტიურად ისევე გარბის როგორც ჩვეულებრივ რეჟიმში smile.gif ავტომატზე მასეა და მექანიკაზე ამბობდა ვიღაც რომ უფრო ნაკლებს ბუსტავსო, ანუ რეალურად ნაკლებს და არა სიმბოლურად smile.gif ხო აი მაგას ვამბობდი მე და აქ ხალხი მეწინააღმდეგებოდა ეგრე მახსოვს. მექანიკაზე აქვს რეალური სხვაობა როგორც წავიკითხე და ავტომატზე არა. მერე ვსინჯავ, მე სხვაობას ვაფშე ვერ ვგრძნობდი ეკო რეჟიმზე და მის გარეშე ვაფშე ვერაფერში. RACKER ციტატა(RACKER @ 5th December 2013 - 18:01) [snapback]549572[/snapback] ერთ ნაცნობს ემელზე ბაკის კრიშკა გაუფუჭდა და 1200 გადაიხადა კრიშკაში. ეგეთი მანქანებიც არსებობს რომლის ბაკის კრიშკა ღირს 1200 ???? მღერის ბენზოკალონკაზე რო შეაყენებ თუ რას შვება 1200 ლარისას? ![]() ციტატა(RACKER @ 5th December 2013 - 18:01) [snapback]549572[/snapback] ვაფშედა როგორაა ეგ იცი? რაც უფრო კლიაუზნიკია პატრონი უფროო უარესი კლიაუზნიკი ხდება მანქანა. რასაც დავაკვირდი ეგრეა ეგ. ეგეთი პატრონები უბრალოდ უფრო მეტ პრობლემას ნახულობენ მანქანაში ვიდრე საჭიროა რომ ადამიანმა ნახოს ![]() WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 5th December 2013 - 18:21) [snapback]549588[/snapback] აგერ ძმებო ცოცხალი ლეგასიონერი biggrin.gif აქ ვარ და ეკო რეჟიმი 0.6- 0.7 ხოლო დრაივი და სპორტი 0.9-1.1 მაქ ბუსტი სილვერაზე! ოკ შევადარებ მერე ჩემსას, მაგრამ აშკარად მახსოვს რომ D-ში ეკო რეჟიმით 0.9 დაბუსტა პირველ ტურბინას რო ვტესტავდი. PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 5th December 2013 - 20:05) [snapback]549631[/snapback] მაიცა მაიცა, 10კმ ცივზე როგორ დადიხარ?? მე 8.5 კმ-ზე დავდივარ და სადღაც 1.5 კილომეტრის მერე უკვე ბოლომდე გამთბარია ძრავი.... გუშინ დავაკვირდი, 4 წუთი გავათბე მატორი, სახლამდე მივედი (2.3 კმ ზუსტად), გასული იყო 12 წუთი დაქოქვიდან, და წყლის ტემპერატურა ასული იყო პირველ ნიშნულზე მხოლოდ. Bachа მე 7.2 კმ/ლ მიწერს წყნარი სიარულით მაგრამ მოკლე რეისები მაქვს ძირითადად. Bachа ციტატა(Bachа @ 5th December 2013 - 20:25) [snapback]549648[/snapback] მაგას ვაკეთებ პირიქით, 2 წუთზე მიყენია და თუ საჭიროება არ ითხოვს ხელით ვყრი ხოლმე 30 წამზე biggrin.gif უბრალოდ ხანდახან მავიწყდება ჩამოყრა და რჩება 2 წუტზე smile.gif ამ სიცივეში ნამეტანი ბევრია თუ წყნარად დადიხარ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3678
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
სადღაც ჰონგკონგის საიტზეც ვნახე ინფორმაცია და ვაზუსტებ, საბოლოოდ მგონი ასეთი რასკლადია:
EJ20Y 14411AA460 Mitsubishi TD04HLA-19T-8.5 MT 280 PS (2003-2004) EJ20Y 14411AA461 Mitsubishi TD04HLA-19T-8.5 MT 280 PS (2004-2006) EJ20Y 14411AA650 IHI VF45 MT 280 PS (2006-2008) EJ20X 14411AA470 IHI VF38 AT 260 PS (2003-2004) EJ20X 14411AA471 IHI VF38 AT 260 PS (2004-2006) EJ20X 14411AA660 IHI VF44 AT 260 PS (2006-2008) ციტატა(VAK-111 @ 6th December 2013 - 10:22) [snapback]549797[/snapback] გუშინ დავაკვირდი, 4 წუთი გავათბე მატორი, სახლამდე მივედი (2.3 კმ ზუსტად), გასული იყო 12 წუთი დაქოქვიდან, და წყლის ტემპერატურა ასული იყო პირველ ნიშნულზე მხოლოდ ესე იგი ტყუილად არ უყენია ჩემს მანქანას პილესოსი ![]() 1 კვირის წინ რა ტემპერატურა იყო არ მახსოვს, მაგრამ 1 წუთიანი გახურების შემდეგ მაქსიმუმ 1-1.5 კილომეტრზე გორაობით ლურჯი ნათურა ქვრებოდა, ანუ თითქმის მუშა ტემპერატურაზე გადიოდა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3679
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 6th December 2013 - 10:54) [snapback]549806[/snapback] ესე იგი ტყუილად არ უყენია ჩემს მანქანას პილესოსი biggrin.gif შემდეგში დააკვირდა რამდენი ხანი დაჭირდება გახურებას. ჩემი მანქანა აშკარად პოზნია გახურებაში, ამ მოდელებს ვგულისხმობ, ახალში როგორც ჩანს გაითვალისწინეს უკვე ეგეც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3680
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Dec 6 2013, 11:03) [snapback]549813[/snapback] PAINKILLER შემდეგში დააკვირდა რამდენი ხანი დაჭირდება გახურებას. ჩემი მანქანა აშკარად პოზნია გახურებაში, ამ მოდელებს ვგულისხმობ, ახალში როგორც ჩანს გაითვალისწინეს უკვე ეგეც. სამაგიეროდ ჩემი მანქანა გახურების დროს ოხრად ბენზინს წვავს.... და რეაქტიულივით წუის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |