IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

509 გვერდი V  « < 228 229 230 231 232 > »   
Reply to this topicStart new topic
> legacy BL5 პრობლემები, კითხვები, რჩევები
VAK-111
გამოხმაურება Apr 6 2014, 00:10
გამოხმაურება #4581


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




რას ვერ ვხვდები იცი, თუ უველაფერი მაგ უსილიწელზეა შეერთებული, როგორ არის 4 ომიანი ბასავიკი და 8 ომიანი დინამიკები? მაშინ შეიძლება უსილოკი იყოს 4 ომიანი. 8 ომიან უსილიწელზე 4 ომიანი ბასავიკი ნაღდად არ შეიძლება. ანუ თუ არის უსილოკი 4 ომი , შეგიძლია 8 ომი დინამიკის შეერთება, მაგრამ პირიქით არ შეიძლება, ეგრე ვიცი მე.

PAINKILLER
როგორ მეტყობა რო მეძინება, "უსილიწელის დაშლა და 4-ომიანზე გადაკეთება დაივიწყე" მაგივრად წავიკითხე "უსილიწელის დაშლა და 4-ომიანზე გადაკეთება დავიწყე" biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 6 2014, 00:13
გამოხმაურება #4582


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VAK-111 @ 6th April 2014 - 01:10) [snapback]585844[/snapback]
რას ვერ ვხვდები იცი, თუ უველაფერი მაგ უსილიწელზეა შეერთებული, როგორ არის 4 ომიანი ბასავიკი და 8 ომიანი დინამიკები? მაშინ შეიძლება უსილოკი იყოს 4 ომიანი. 8 ომიან უსილიწელზე 4 ომიანი ბასავიკი ნაღდად არ შეიძლება. ანუ თუ არის უსილოკი 4 ომი , შეგიძლია 8 ომი დინამიკის შეერთება, მაგრამ პირიქით არ შეიძლება, ეგრე ვიცი მე.


ცალ კანალზე არ შეიძლება 4-ომიანის შეერთება, მაგრამ სავარაუდოდ მაკის უსილიწელი ბასავიკისთვის 2 კანალს იყენებს პარალელურად, შესაბამისად 4-ომიან ბასავიკზეც მუშაობს ოღონდ 1 ცალზე wink.gif


ჩემი მაკი ვაბშე 5.1 სისტემაა და კაცმა არ იცის რა ხდება მაგის უსილიწელის შიგნით biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Apr 6 2014, 00:25
გამოხმაურება #4583


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 6th April 2014 - 01:13) [snapback]585846[/snapback]
ცალ კანალზე არ შეიძლება 4-ომიანის შეერთება, მაგრამ სავარაუდოდ მაკის უსილიწელი ბასავიკისთვის 2 კანალს იყენებს პარალელურად, შესაბამისად 4-ომიან ბასავიკზეც მუშაობს ოღონდ 1 ცალზე wink.gif

პირიქით ხომ არ არის, ანუ 8 ომიანზე თუ 4 ომიან 2 დინამიკს დასვავ ერთ ხაზზე მაშინ გაიყოფა წინაღობა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 6 2014, 10:17
გამოხმაურება #4584


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VAK-111 @ Apr 6 2014, 01:25) [snapback]585848[/snapback]
PAINKILLER

პირიქით ხომ არ არის, ანუ 8 ომიანზე თუ 4 ომიან 2 დინამიკს დასვავ ერთ ხაზზე მაშინ გაიყოფა წინაღობა?


მიმდევრობით თუ დასვამ მაშინ კი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
misho0
გამოხმაურება Apr 6 2014, 19:24
გამოხმაურება #4585


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 660
რეგისტრ.: 23-January 14
მომხმარებელი № 3,926




მოკლედ საბოლოოდ გავარკვიე რომ 3.0 ლეგასზე,აუთბეკზე და ასე შემდეგ მოკლედ მაგ ძრავზე საქართველოს პირობებში არ ჭირდება 5-40.დაჟე ეგ საერთოდ არ უწერია მაგ ძრავს მანუალში 40 გრადუსამდე 5-30 უწერია და ცოტა ზევით 10-30 და 10-40 (სინთეტიკები ესენიც სავარაუდოდ) ასე რომ სუბარუს მომრავლებული სტუკიანობა შეიძლება არასწორად შერჩეული ზეთის ბრალიც იყოს smile.gif ყოველ შემთხვევაში 3.0 ძრავში 5-30 API SL ან SM დაშვების ზეთი უნდა ასხა..ასე მირჩიეს ყოველშემთხვევაში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 6 2014, 19:56
გამოხმაურება #4586


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




misho0

საქართველოს პირობებში სუბარუს ძრავს სჭირდება 5W40 სპეციფიკაციის სინთეტური ზეთი, ატმოსფერულსაც და ტურბინიანსაც smile.gif


ციტატა(misho0 @ 6th April 2014 - 20:24) [snapback]585929[/snapback]
დაჟე ეგ საერთოდ არ უწერია მაგ ძრავს მანუალში 40 გრადუსამდე 5-30 უწერია და ცოტა ზევით 10-30 და 10-40 (სინთეტიკები ესენიც სავარაუდოდ) ასე რომ სუბარუს მომრავლებული სტუკიანობა შეიძლება არასწორად შერჩეული ზეთის ბრალიც იყოს ყოველ შემთხვევაში 3.0 ძრავში 5-30 API SL ან SM დაშვების ზეთი უნდა ასხა..ასე მირჩიეს ყოველშემთხვევაში


8 წელია ვასხამ MOTUL 300V 5W40-ს, 8 ტურბინიანი სუბარუ მყავდა და ყველაში მაგ ზეთს ვასხამდი, არცერთს მატორზე პრობლემა არ ჰქონია არანაირი smile.gif




შენ არ ვიცი ვინ გირჩია 5-30 მაგრამ თუ ჩემს გამოცდილებას დაუჯერებ, 5-40 ჩაასხი ყოველთვის, ზამთარშიც და ზაფხულშიც smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
misho0
გამოხმაურება Apr 6 2014, 20:01
გამოხმაურება #4587


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 660
რეგისტრ.: 23-January 14
მომხმარებელი № 3,926




PAINKILLER
მე სხვა რამე მაინტერესებს..რატომ უნდა ჩაასხა ის ზეთი რომელიც მანუალში საერთოდ ნახსენებიც კი არაა smile.gif მითუმეტეს უწერია რომ 40 გრადუსამდე მუშაობს 5-30 და საქართველოში 40 გრადუსზე მეტი არ მეგულება არსად


მეორეც რაც ვნახე ის დაშვება რაც რავს უწერია SL SM 8100 5-40 საერთოდ არ აქვს აქვს SN


და მესამეც მაგ ტემპერატურებზე კიდევ ვიძახი 40+ უწერია 10-30 და 10-40



კი გასაგებია რომ არც არაფერი დააშავოს და რამე მაგრამ მე ლიჩნად პაჯეროში რომელსაც 10-30 ეწერა (ოღონდ იმას 30 გრადუსზე ქონდა ზღვარი!!! ) დღემდე 10-40 ვასხამ რაც მგონი საერთოდ არ ეწერა მაგრამ იქ ტემპერატურული შეზღუდვა იყო დაბალი




მაშინ ტრიალდება შეკითხვა რატომ 5-40 და არა 10-30 ან 10-40? smile.gif



მოკლედ საჭმელივით გემოვნების საკითხია ეს ზეთიც თან ეს ყველაფერი 3.0-ს უწერია ტურბინიანზე არ ვიცი როგორ არის მამენტ თუ დაგაინტერესებთ გავარკვევ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 6 2014, 22:33
გამოხმაურება #4588


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(misho0 @ 6th April 2014 - 21:01) [snapback]585935[/snapback]
მეორეც რაც ვნახე ის დაშვება რაც რავს უწერია SL SM 8100 5-40 საერთოდ არ აქვს აქვს SN


ჩვენ გვყავს მანქანები რომლებიც გამოშვებულია 2003-2008 წლებში, მაგ დროს კი SN არ არსებობდა უბრალოდ wink.gif


ციტატა(misho0 @ 6th April 2014 - 21:01) [snapback]585935[/snapback]
მე სხვა რამე მაინტერესებს..რატომ უნდა ჩაასხა ის ზეთი რომელიც მანუალში საერთოდ ნახსენებიც კი არაა მითუმეტეს უწერია რომ 40 გრადუსამდე მუშაობს 5-30 და საქართველოში 40 გრადუსზე მეტი არ მეგულება არსად


არ დაგავიწყდეს რომ ჩვენთან მოჰყავთ მანქანები 100.000+ გარბენით, ის რეკომენდაციები კი რომლებიც მანუალში უწერია, რეალურად მხოლოდ გარანტიის პირობებში მოქმედებს, ანუ 100.000-მდე wink.gif



ზეთების თემა გადაღეჭილია შესაბამის განყოფილებაში და აქ ნუ გავაოფებთ, BL კუზაოს ეკუთვნის ეს თემა და არა ზეთებს smile.gif


ციტატა(misho0 @ 6th April 2014 - 21:01) [snapback]585935[/snapback]
ტურბინიანზე არ ვიცი როგორ არის მამენტ თუ დაგაინტერესებთ გავარკვევ



ციტატა(PAINKILLER @ 6th April 2014 - 20:56) [snapback]585930[/snapback]
8 წელია ვასხამ MOTUL 300V 5W40-ს, 8 ტურბინიანი სუბარუ მყავდა და ყველაში მაგ ზეთს ვასხამდი


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Apr 7 2014, 09:45
გამოხმაურება #4589


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
ჩვენი გამაძლიერებელი თუ გადაკეთდა 4 ომიანად, სიმძლავრე გაორმაგდებაო და უკეთეს დინამიკებს გაქაჩავსო, მაგრამ მინუსი ისაა რო ყველა დინამიკი უნდა შეცვალო ბასავიკის გარდა, რაც არ მხიბლავს მაინცდამაინც. ან კიდე ახალი გამაძლიერებელი იყიდო და თავიდან ააწყო სისტემაო. მოკლეთ ჩემთვის ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი რასაც ვხედავ არის 8 ომიანი ცოტა ძლიერი მიდბას დინამიკების დაყენება.
ყველაფერი შარია ამ მანქანაზე რა smile.gif)))))))
misho0
ციტატა(misho0 @ 6th April 2014 - 21:01) [snapback]585935[/snapback]
მაშინ ტრიალდება შეკითხვა რატომ 5-40 და არა 10-30 ან 10-40?

ალბათ იმიტომ რომ 5 შეესაბამება დაბალ ტემპერატურას და 40 უფრო მაღალ ტემპერატურას რომელიც გათვლილია 40 გრადუსის ზემოთ, ხოდა ბარემ 5-40 არის უნივერსალური ვარიანტი ეგრე გამოდის. მე საზღვარგარეთ რაც ვიცი ზაფხულში 10-60 ასხავენ და ზამტარში 0-20 (კონკრეტულ მანქანას არ ვგულისხმობ) ხოდა 5-40 რაღაც საშუალო ვარიანტია ცემი აზრით. ცოტა პრეტენზიული მატორები რომ არ იყოს 5-30 ისე ჩავასხავდი არც ვიკითხავდი მაგრამ უბრალოდ ხალხის გამოცდილებას დავუჯერე და მაგიტომ ჩავასხი 5-40.
ციტატა(misho0 @ 6th April 2014 - 20:24) [snapback]585929[/snapback]
ასე რომ სუბარუს მომრავლებული სტუკიანობა შეიძლება არასწორად შერჩეული ზეთის ბრალიც იყოს

არა, ნაკლებად სავარაუდოა, ეგეთი მცირე სხვაობა არამგონია მოქმედებდეს, თანაც თუ მანუალით 10-40 დაშვებულია მაშინ დასასტუკი ზეთი არ იქნება მანულით დაშვებული ხო, 5-40 მაგ ზღვარს არ ცდება, გარდა მაგისა უფრო სქელ ზეთსაც ასხავენ ზაფხულში საგაზაოდ, ეგენი საერთოდ 100 მეტრში უნდა ისტუკებოდეს მაშინ.
დასკვნა გავაკეთოთ ეხლა მაგ თემაზე, ჩაასხი რომელიც გაგიხარდება, არცერთ შემთხვევაში პრობლემა არ იქნება, უბრალოდ ზაფხული რომ მოდის უფრო 5-40 გირჩევდი მეც, ზამთარი რო იყოს 5-30 არ იქნებოდა პრობლემა, არც ეხლა იქნება მაგრამ მაინც გამოცდილებას დავუჯერებდი ამ შემთხვევაში. თორე არცერთ ვარიანტში პრობლემა არ გექნება ყველანაირი ლოგიკის და მანუალების მიხედვით smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
misho0
გამოხმაურება Apr 7 2014, 10:03
გამოხმაურება #4590


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 660
რეგისტრ.: 23-January 14
მომხმარებელი № 3,926




VAK-111
კაი ბატონო ეგრე მოვიქცევი,მამენტ 5-40 ჯიბის პონტში მირჩევნია,თუმცა თუ ვინმეს უცდია ზაფხულში 5-30 მუშაობა და დაზარალებულა?







ისე უცხოეთში იმდენად ზედმიწევნით იცავენ კანონებს არამგონია მანუალებს გადაუხვიონ smile.gif აქაური ტოიოტა ცენტრიც 5-30 ასხმევინებს როგორც ვიცი ყველა სეზონზე ძრავებში,რეკომენდაცია ეგეთია ტოიოტასი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Apr 7 2014, 10:20
გამოხმაურება #4591


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




misho0
ციტატა
კაი ბატონო ეგრე მოვიქცევი,მამენტ 5-40 ჯიბის პონტში მირჩევნია,თუმცა თუ ვინმეს უცდია ზაფხულში 5-30 მუშაობა და დაზარალებულა?

ჩაასხი 5-40 და იბედნიერე smile.gif ასეთია საერთო აზრი ამ Fორუმზე და მათ შორის ჩემიც.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 7 2014, 10:45
გამოხმაურება #4592


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(misho0 @ 7th April 2014 - 11:03) [snapback]586012[/snapback]
კაი ბატონო ეგრე მოვიქცევი,მამენტ 5-40 ჯიბის პონტში მირჩევნია,თუმცა თუ ვინმეს უცდია ზაფხულში 5-30 მუშაობა და დაზარალებულა?


ჯიბე რა კავშირშია ზეთის პარამეტრებთან?? სინთეთიკა ორივე ერთ ფასი ღირს, გინდა 5W40 და გინდა 5W30 იყოს smile.gif

ციტატა(misho0 @ 7th April 2014 - 11:03) [snapback]586012[/snapback]
აქაური ტოიოტა ცენტრიც 5-30 ასხმევინებს როგორც ვიცი ყველა სეზონზე ძრავებში,რეკომენდაცია ეგეთია ტოიოტასი



სიტყვა "ცენტრი" ჩვეთან მთლად კარგი სიტყვა არ არის, უფრო ცუდი biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Apr 7 2014, 10:55
გამოხმაურება #4593


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th April 2014 - 11:45) [snapback]586031[/snapback]
ჯიბე რა კავშირშია ზეთის პარამეტრებთან?? სინთეთიკა ორივე ერთ ფასი ღირს, გინდა 5W40 და გინდა 5W30 იყოს

გეგონოს smile.gif))
5-30 ზვირია მოტული

misho0
ციტატა(misho0 @ 7th April 2014 - 11:03) [snapback]586012[/snapback]
თუ ვინმეს უცდია ზაფხულში 5-30 მუშაობა და დაზარალებულა?

მამაჩემის უტურბინო ფერესტერში 5-30 ჩავასხმევინე, 36K გარბენი აქვს, პრობლემა არც ჰქონია და არც ექნება დარწმუნებული ვარ. მაგრამ ჩემს ლეგასში 5-40 ვასხავ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Odosha
გამოხმაურება Apr 7 2014, 11:11
გამოხმაურება #4594


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 237
რეგისტრ.: 5-September 13
მომხმარებელი № 3,657




ტურბინა რო შევცვალე 5-30 ჩავასხი მაშინ 5-40 არ ქონდათ ბოქსებში.

5,000 არ მქონდა გავლილი რომ შევცვალე და რო მჩამოასხა კარტერიდან ისეთი ხმა ქონდა მეგონა წყალს ასხავდა ისეთი თხელი იყო.

მეორეჯერ 5-30 არ ჩავასხავ მანქნაში.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 7 2014, 11:25
გამოხმაურება #4595


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(VAK-111 @ 7th April 2014 - 11:55) [snapback]586038[/snapback]
5-30 ზვირია მოტული


რა ლოგიკით არის ძვირი??

ციტატა(Odosha @ Apr 7 2014, 12:11) [snapback]586043[/snapback]
ტურბინა რო შევცვალე 5-30 ჩავასხი მაშინ 5-40 არ ქონდათ ბოქსებში.

5,000 არ მქონდა გავლილი რომ შევცვალე და რო მჩამოასხა კარტერიდან ისეთი ხმა ქონდა მეგონა წყალს ასხავდა ისეთი თხელი იყო.

მეორეჯერ 5-30 არ ჩავასხავ მანქნაში.




5-30 შეიძლება ჩაასხა ახალ მანქანაში, მაქსიმუმ 50.000 გარბენზე, სასურველია ტურბინიანში არც ჩაასხა (მითუმეტეს თუ გაზაობ), ატმოსფერულში შეიძლება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VAK-111
გამოხმაურება Apr 7 2014, 13:30
გამოხმაურება #4596


Legacoid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 919
რეგისტრ.: 17-January 13
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,205




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 7th April 2014 - 12:25) [snapback]586051[/snapback]
რა ლოგიკით არის ძვირი??

არ ვიცი ნამდვილად ვერ გეტყვი, მაგრამ თეგეტაში 100 რო ღირს 5-40, 120 ლარი ღირს 5-30, ეგრე გადავიხადე ნამდვილად, დაჟე გამიკვირდა რატო ძვირი მეთქი. რა ლოგიკით არის მართლა არ ვიცი, შეიძლება განსხვავებული მოდელი იყო, xcess xclean ecoრაღაც, ... აზზე არ ვარ მაგრამ ფაქტია.

Odosha
ციტატა(Odosha @ 7th April 2014 - 12:11) [snapback]586043[/snapback]
5,000 არ მქონდა გავლილი რომ შევცვალე და რო მჩამოასხა კარტერიდან ისეთი ხმა ქონდა მეგონა წყალს ასხავდა ისეთი თხელი იყო.

5-40 რო გამოცვლი მაგასაც დააკვირდი, დიდი სხვაობა არ იქნება smile.gif))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Apr 7 2014, 14:00
გამოხმაურება #4597


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




5w40 ყველგან და ყოველთვის ! biggrin.gif

გინდა ტურბინიანში გინდა უტურბინოში, ჩემი H6 იც ბედნიერია მაგ ზეთზე smile.gif)

დღეს შევცვალე ჩაშკები და კალოტკები, ახლიდან შემიყვარდა მანქანა, რა რბილი ყოფილა ეს დალოცვილი smile.gif კალოტკებიც ხოშიანი ჩანს, ჯერ 10 KM გავიარე, მოსაჯენია და რბილია პედალი.

ტორმუზი ძალიან მაგარი აქვს, საერთოდ არანაირი ხმა არ აქვს(არც შიშინი არც სისინი) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mamuka70520
გამოხმაურება Apr 7 2014, 15:01
გამოხმაურება #4598


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 253
რეგისტრ.: 20-February 13
მდებარ.: avlabari
მომხმარებელი № 3,273




ციტატა(ratikobaxa @ Apr 7 2014, 15:00) [snapback]586074[/snapback]
დღეს შევცვალე ჩაშკები და კალოტკები, ახლიდან შემიყვარდა მანქანა, რა რბილი ყოფილა ეს დალოცვილი smile.gif კალოტკებიც ხოშიანი ჩანს, ჯერ 10 KM გავიარე, მოსაჯენია და რბილია პედალი.

ტორმუზი ძალიან მაგარი აქვს, საერთოდ არანაირი ხმა არ აქვს(არც შიშინი არც სისინი) smile.gif

კალოდკები ესენი გამოიწერე ხო? http://www.amazon.com/Wagner-ThermoQuiet-P...s=wagner+PD929A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fight_Club_
გამოხმაურება Apr 7 2014, 20:45
გამოხმაურება #4599


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 107
რეგისტრ.: 25-January 14
მომხმარებელი № 3,935




ბოქსებში 5-30 ჩამისხეს, თეგეტაც მაგას ასხავს ტურბინიანებში და რამეს გვერჩიან თუ რა ხდება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Apr 7 2014, 23:45
გამოხმაურება #4600


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




Mamuka70520
კი ეგეთი ოღონდ სხვა მოდელი qc1078 როგორც მახსოვს,გადავამოწმებ. ჩენსაზე იგივე დგას რაც ტრიბეკაზე და მაგის მიხედდვით გამოვიწერე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

509 გვერდი V  « < 228 229 230 231 232 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge