![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#6421
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2014 - 10:34) [snapback]623757[/snapback] მე ყოველ მეორე ზეთის გამოცვლაზე ვცვლი ხოლმე, ახლაც ვაპირებ 10k ? ნამეტანი ცოტა არაა ? ერთი 25 მაინც იმუშავებს თან მითუმეტეს რომ იაფიანი და უხარისხო არაა ნგკ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6422
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
მადლობა პასუხისთვის მაგრამPAINKILER for NGK
WESHAPO DENSO რომელი ავიღო ![]() http://www.amazon.com/Denso-IKH22-Iridium-...words=DENSO+IKH მგონი ამას ავიღებ,წვა 5.1 კმ/ლ ბევრი არაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6423
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Nov 4 2014, 10:49) [snapback]623760[/snapback] PAINKILLER 10k ? ნამეტანი ცოტა არაა ? ერთი 25 მაინც იმუშავებს თან მითუმეტეს რომ იაფიანი და უხარისხო არაა ნგკ ჩვენს ბენზინებზე მალე ერხევა სვეჩებს... მე ზეთს 6.000-ზე ვცვლი, ანუ 12K გამოდის სვეჩებზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6424
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
ForSubaru
ციტატა(ForSubaru @ 4th November 2014 - 10:50) [snapback]623761[/snapback] წვა 5.1 კმ/ლ ბევრი არაა? ბევრი აბა რა არი, 20ლ 100კმ-ზე, თან კომპი ცოტას მაინც იტყუება ხოლმე, ანუ 21-22 გექნება ალბათ რეალური წვა. მაგრამ სიარულს გააჩნია, თუ შენი სიარულის გამო აწვევინებ მაგდენს მაშინ მანქანა არაფერ შუაშია PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2014 - 10:50) [snapback]623762[/snapback] მე ზეთს 6.000-ზე ვცვლი, ანუ 12K გამოდის სვეჩებზე მე ზეთს 5-ზე ვუცვლი მაგრამ სვეჩებს არ ვუცვლი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6425
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
დავგორავ და მაინც მაგდენს წვავს?ვერ გავიგე რო ვადგავ ვგაზაობ 7.9 ადიოდა პრიჩინა?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6426
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(ForSubaru @ 4th November 2014 - 11:21) [snapback]623770[/snapback] პრიჩინა? აცივდა ![]() ციტატა(VAK-111 @ 4th November 2014 - 11:10) [snapback]623767[/snapback] რესურსი ხო აწერია მაგ სვეჩებს რეკომენდირებული, თვითონ მანქანის მანუალში უწერია რამდენ ხანში უნდა შეცვალო სვეჩები ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6427
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
ForSubaru
ციტატა(ForSubaru @ 4th November 2014 - 11:21) [snapback]623770[/snapback] დავგორავ და მაინც მაგდენს წვავს? თუ დიდიხანს ახურებ მატორს ადგილზე, მერე მოკლე მანძილებზე დადიხარ დატვირთულ მოძრაობაში შუქნიშნებში მაშინ გასაკვირი არაა ამ ზამთარში. ასევე გააჩნია რამდენ კმ-ზე გაანულე და რამდენი კმ-ს საშულოს გიწერს. მე ხანდახან 5-ზე ქვემოთაც ჩამომიყვანია 20-30 კმ ისე მივლია. თუ გინდა რომ დარწმუნდე რომ მანქანის პრობლემა არ არის გაანულე გახურებულ მატორზე და ცოტა ტრასაზე გაიარე ან ქალაქში საღამოს თავისუფალი როცაა მოძრაობა და ნახე რამდენს წვავს. ჩემი რეისით: 3 წუთი გახურება + 2კმ სამსახურამდე ვაკეში + 3 წთ გახურება და ისევ უკან სახლამდე 2კმ მიწვავს ხოლმე 15-17, თუ საღამოს სხვა რეისზეც გავედი მერე იკლებს საშუალო წვა. და საერთოდაც თვეში ერთხელ ბაკს ვავსებ ხოლმე და ვინიშნავ მთელი თვის საშუალო წვას შემდეგ ბაკის გავსებამდე, ეგ ყველაზე ნაღდი მაჩვენებელია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6428
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Nov 4 2014, 11:38) [snapback]623773[/snapback] ForSubaru თუ დიდიხანს ახურებ მატორს ადგილზე, მერე მოკლე მანძილებზე დადიხარ დატვირთულ მოძრაობაში შუქნიშნებში მაშინ გასაკვირი არაა ამ ზამთარში. ასევე გააჩნია რამდენ კმ-ზე გაანულე და რამდენი კმ-ს საშულოს გიწერს. მე ხანდახან 5-ზე ქვემოთაც ჩამომიყვანია 20-30 კმ ისე მივლია. თუ გინდა რომ დარწმუნდე რომ მანქანის პრობლემა არ არის გაანულე გახურებულ მატორზე და ცოტა ტრასაზე გაიარე ან ქალაქში საღამოს თავისუფალი როცაა მოძრაობა და ნახე რამდენს წვავს. ჩემი რეისით: 3 წუთი გახურება + 2კმ სამსახურამდე ვაკეში + 3 წთ გახურება და ისევ უკან სახლამდე 2კმ მიწვავს ხოლმე 15-17, თუ საღამოს სხვა რეისზეც გავედი მერე იკლებს საშუალო წვა. და საერთოდაც თვეში ერთხელ ბაკს ვავსებ ხოლმე და ვინიშნავ მთელი თვის საშუალო წვას შემდეგ ბაკის გავსებამდე, ეგ ყველაზე ნაღდი მაჩვენებელია. ხო ვახურებ ზრავს 3-5 წუთი,რო არ გავახურო ისე Dში რო ჩავადგებ ურტყავს,ეგრე უნდა ქნას?მემგონი ცივზე დავსბროსე A B ტრიპი,8.1იც ყოპილა და მაგრა გამიკვირდა,მეც მოკლე მანძილზე დავდივარ და მაგიტო გამიკვირდა,მადლობა პასუხისთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6429
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(ForSubaru @ 4th November 2014 - 11:43) [snapback]623774[/snapback] რო არ გავახურო ისე Dში რო ჩავადგებ ურტყავს,ეგრე უნდა ქნას? არანაირად არ უნდა დაარტყას!!! ციტატა(ForSubaru @ 4th November 2014 - 11:43) [snapback]623774[/snapback] ხო ვახურებ ზრავს 3-5 წუთ თუ სწორ გზაზე გიწევს სიარული, არ სჭირდება მაგდენი გახურება, სჯობია დაძრა და ნელა იარო დაბალი გაზით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6430
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
[quote name='PAINKILLER' date='Nov 4 2014, 11:55' post='623778']
არანაირად არ უნდა დაარტყას!!! Dში რო ვადგებ აბაროტი ოდნავ იწევს მაღლა 3 წამი ფიქრობს და მერე იმენა ურტყავს,იშვიათად შვება მაგას,შეიძლება საერთოდ არ დაარტყას დღე ისე გავა,და ზოგჯერ დღეში ერთჯერ მაქსიმუმ ორჯერ,რაშეიძლება რო იყოს?ვერგავიგე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6431
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2014 - 11:55) [snapback]623778[/snapback] არანაირად არ უნდა დაარტყას!!! რატომ ვითომ? ცემიც ურტყავს, სუფთა ფიზიკის კანონიდან გამომდინარე, მაღალ აბაროტებზე D-ში რო აგდებ მაღალი აბაროტებით ვარდება და უჯიკებს მანქანას. და მარტო ლეგასი და მარტო სუბარუ არა, ბევრი მანქანა აკეტებს ეგრე და ნორმალურიცაა. P.S. ვიტსი ეგრე არ შვებოდა იმიტომ რომ 1.0 იყო ![]() ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2014 - 11:55) [snapback]623778[/snapback] თუ სწორ გზაზე გიწევს სიარული, არ სჭირდება მაგდენი გახურება, სჯობია დაძრა და ნელა იარო დაბალი გაზით სანამ გარაჟიდან შუქნიშნამდე გავგოდები ჯამში 3 წუთი გამომყავს ხოლმე ![]() ForSubaru ისე 5 წუთი ძაან ნამეტანია გახურება, 2 წუთი საშუალოდ ვახურებ ხოლმე. ForSubaru ციტატა(ForSubaru @ 4th November 2014 - 12:01) [snapback]623780[/snapback] Dში რო ვადგებ აბაროტი ოდნავ იწევს მაღლა 3 წამი ფიქრობს და მერე იმენა ურტყავს,იშვიათად შვება მაგას,შეიძლება საერთოდ არ დაარტყას დღე ისე გავა,და ზოგჯერ დღეში ერთჯერ მაქსიმუმ ორჯერ,რაშეიძლება რო იყოს?ვერგავიგე ჩემიც ეგრეა თუ ცივზე რთავ D-ში მაშინ როცა მაღალ აბაროტებზეა მატორი. როცა ჩამოვა აბაროტი ნორმაზე მერე უკვე არანაირ შემთხვევაში აღარ უნდა ქნას. ზეთი რაც შევცვალე კარობკაში მაგის შემდეგ დაიკლო აშკარად მაგ გარტყმამ მაგრამ მაინც უჯიკებს ხოლმე ხანდახან. 3 წამი ჩემიც ფიქრობდა ხოლმე და გვიან რთავდა, ზეთის შეცვლის მერე რაღაც გამოწსორდა მგონი, ძაან იშვიათად თუ იზავს. მოკლეთ მთავარია ცხელზე არ ქნას, ცივზე მე როგორც ვიცი საგანგაშო არაფერია, მაგრამ ზეთი თუ არ შეგიცვლია შეცვალე, ჩემი ხოდზე სიჩქარეებში რო რთავდა ცოტას მაშინაც ურტყავდა ხანდახან და ეხლა საერთოდ აღარ უქნია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6432
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Nov 4 2014, 13:31) [snapback]623800[/snapback] PAINKILLER რატომ ვითომ? ცემიც ურტყავს, სუფთა ფიზიკის კანონიდან გამომდინარე, მაღალ აბაროტებზე D-ში რო აგდებ მაღალი აბაროტებით ვარდება და უჯიკებს მანქანას. და მარტო ლეგასი და მარტო სუბარუ არა, ბევრი მანქანა აკეტებს ეგრე და ნორმალურიცაა. P.S. ვიტსი ეგრე არ შვებოდა იმიტომ რომ 1.0 იყო ![]() ![]() ![]() სანამ გარაჟიდან შუქნიშნამდე გავგოდები ჯამში 3 წუთი გამომყავს ხოლმე ![]() ForSubaru ისე 5 წუთი ძაან ნამეტანია გახურება, 2 წუთი საშუალოდ ვახურებ ხოლმე. ForSubaru ჩემიც ეგრეა თუ ცივზე რთავ D-ში მაშინ როცა მაღალ აბაროტებზეა მატორი. როცა ჩამოვა აბაროტი ნორმაზე მერე უკვე არანაირ შემთხვევაში აღარ უნდა ქნას. ზეთი რაც შევცვალე კარობკაში მაგის შემდეგ დაიკლო აშკარად მაგ გარტყმამ მაგრამ მაინც უჯიკებს ხოლმე ხანდახან. 3 წამი ჩემიც ფიქრობდა ხოლმე და გვიან რთავდა, ზეთის შეცვლის მერე რაღაც გამოწსორდა მგონი, ძაან იშვიათად თუ იზავს. მოკლეთ მთავარია ცხელზე არ ქნას, ცივზე მე როგორც ვიცი საგანგაშო არაფერია, მაგრამ ზეთი თუ არ შეგიცვლია შეცვალე, ჩემი ხოდზე სიჩქარეებში რო რთავდა ცოტას მაშინაც ურტყავდა ხანდახან და ეხლა საერთოდ აღარ უქნია. ხოდზე პირველიდან მეორში 1500 1700სზე გადააქ ისე რო ვერც გრძნობ,მაგრამ ბუგორზე რო ვანელებ სიჩქარეების გადამრთველთან რაღაც წკაპუნობს(არადა მარტო P+ტორმუზი და Dში გადართვის მომენტში უნდა ისმოდეს წკაპი?!) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6433
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
VAK-111
ForSubaru PAINKILLER დარტყმას რაც სეეხება რას დავაკვირდი იცით ფორესტერზე ვაბშე არ ურტყავს გრამი დარტყმა არააქვს არც დაბუსტული რო მყავდა და არაფერი აი იმპრეზა საკაიფოდ ურტყავს 1 დან მეორეში უფრო დაბალი აბაროტიდან კარლოსიც ურტყავს და ანდროსაც ქონდა ბიძგები და მგონი ცოტა ნაწვალები და უმეტესობა VTD კარობკა ვისაც აქვს ყველა ურტყავს რავი აბა ნუ ჩემიპახოდუ მძლავრია და საერთოდ არ ვაკეთებინებ დრაივიდან ქიქდაუნს მაქსიმალურად ვუფრთხილდები კარობკას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6434
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
გარტყმები როგორც წესი კოლოფში შესაცვლელმა ზეთმა და ფილტრებმა იცის.
ForSubaru რასაც შენ ამბობ, ეგ წვა ბევრია, მე რაც დაუნპაიპი შევცვალე მაXიმუმ 8.6 კმ/ლ ავიდა, არადა 9.4 იყო მანამდე. სვეჩები (კარგებზეა ლაპარაკი) მანუალით 50K ზე იცვლება, დანარჩენი როგორც გენებოთ... NGK და DENSO თითქმის იგივეა, მარა ალბათ მაინც NGK ![]() ხო, უფრო მეტი ყურადღება ჰაერის ფილტრის ცვლას!!!! 90% MAF და ტურბინას ეგ ბრიდავს!!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6435
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ჰე აბა, როდის დავთქვათ სტრელკა ?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6436
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
ციტატა(VADA @ Nov 4 2014, 14:29) [snapback]623813[/snapback] ჰე აბა, როდის დავთქვათ სტრელკა ? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6437
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ 4th November 2014 - 13:31) [snapback]623800[/snapback] რატომ ვითომ? ცემიც ურტყავს, სუფთა ფიზიკის კანონიდან გამომდინარე, მაღალ აბაროტებზე D-ში რო აგდებ მაღალი აბაროტებით ვარდება და უჯიკებს მანქანას უჯიკებს სხვა რამეა, კარობკას არ უნდა ჰქონდეს ხმა და სტრანნი ძიორგანია, თორემ მაღალ აბაროტზე რომ უფრო რეზკად იღებს კარობკა მაგას რათ უნდა ლაპარაკი ![]() ციტატა(VAK-111 @ 4th November 2014 - 13:31) [snapback]623800[/snapback] ცივზე მე როგორც ვიცი საგანგაშო არაფერია, ჩემი კარობკა არც ცივზე ურტყავს და არც ცხელზე, ნუ გარბენიც მოქმედებს ალბათ ![]() ციტატა(WESHAPO @ 4th November 2014 - 14:19) [snapback]623809[/snapback] რასაც შენ ამბობ, ეგ წვა ბევრია, მე რაც დაუნპაიპი შევცვალე მაXიმუმ 8.6 კმ/ლ ავიდა, არადა 9.4 იყო მანამდე. ზურა შენ ძირითადად სანაპიროზე დადიხარ საკმაოდ დიდ მანძილს, საცობშიც თითქმის არ გიწევს დგომა ![]() ეს ორი დღეა მეც 5.5კმ-ს მიწერს 1 ლიტრზე, აცივებასთან ერთად ქალაქში საცობებმაც ძაან მოიმატა... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6438
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
PAINKILLER
VAK-111 ციტატა(VAK-111 @ 4th November 2014 - 13:31) [snapback]623800[/snapback] ატომ ვითომ? ცემიც ურტყავს, სუფთა ფიზიკის კანონიდან გამომდინარე, მაღალ აბაროტებზე D-ში რო აგდებ მაღალი აბაროტებით ვარდება და უჯიკებს მანქანას. და მარტო ლეგასი და მარტო სუბარუ არა, ბევრი მანქანა აკეტებს ეგრე და ნორმალურიცაა. P.S. ვიტსი ეგრე არ შვებოდა იმიტომ რომ 1.0 იყო biggrin.gif biggrin.gif სწორია, აბაროტ აწეულზე რო დ-ს ატაკებ და თან ტორმუზზე გაქ ფეხი აბაა რას იზამს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6439
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2014 - 15:07) [snapback]623821[/snapback] უჯიკებს სხვა რამეა, კარობკას არ უნდა ჰქონდეს ხმა და სტრანნი ძიორგანია ხო აი სტრანნი ხმები და უდარები ზეთის შეცვლის შემდეგ გაუქრა, ცივლზე ტალჩოკი დარჩა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6440
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
ეხლა გავანულე და 4.4 4.8მდე ჩამოვიდა :DDDDDDD
2 კილომეტრში მასე უნდა აჩვენოს?შანსი არაა რაგაც აურიე მგონი წეღან ლაუნჩ შევაერთე და ნორმა არვიცი რამდნი აქ სუბარუს DATA STREAM VELVE/STATUS ignition timing 13.5 deg mass air flow 2.90 g/s Trottle opening 2.4% Angle Rear 02 sensor 0.04 V battery Voltage 14.08 V airflow sensor Voltage 1.18 V Fuel injection pulse #1 1.79 ms knocking correcton 0.0 deg atmosphere pressure 728 mmHg mani.relative pressure -465mmHg accel opening angle 0.0% primary control 0.0% cpc valve duty0.0% ALT duty 0% fuel pump duty 33.3% VVT adv.ang amount R and L 0 deg OCV duty R and L 9.4% OCV current R and L 64 mA A/F sensor #1 current 0.00mA A/F sensor resistance #1 30ohm A/F sensor #1 0.99 A/F correction #3 -0.31% ------------ trottle motor duty -18% throttl motor voltage 14.2 V sub-throttle sensor 1.52 V main-throttle sensor 0.66 V sub-accelerator sensor 1.12 V main-accelerator sensor 1.0V -------------------------------- Fuel level voltage 6.71v AbS_CM power voltage 11.97V key-lock solenoid 0.00V Fuel consumption 0.23 cc/s vehicle lateral G 0.861 m/s --------------------------- ეს დამახსოვრებულებში იყო >P1706 At vehicle speed sensor circuit malfunction(rear wheel) აბა უნდერკინდებო ვინ რას ფიქრობთ? ტყვილა ვწერე ამდენი |
|
|
![]() ![]() |