![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#6521
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 11th November 2014 - 11:33) [snapback]625199[/snapback] აუთბექი სიმახინჯეა? აუთბექი ხო რაღაცეებით განსხვავებულია. ჩემი სპეცB შიტოკი რომ წარმოვიდგინე ჰაერში აწეული ჩემთვის პირადად ცოტა მახინჯი იქნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6522
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Nov 11 2014, 11:48) [snapback]625202[/snapback] PAINKILLER აუთბექი ხო რაღაცეებით განსხვავებულია. ჩემი სპეცB შიტოკი რომ წარმოვიდგინე ჰაერში აწეული ჩემთვის პირადად ცოტა მახინჯი იქნება ![]() სპეც-ბ-ს შიტოკი კი იქნება ცოტა უცნაურად, მაგრამ ჩვეულებრივ GT-ს არაფერი უშავს ცოტა აწეული რომ იყოს ![]() აუთბექის სხვაობები ძირითადად არის პადვესკაში, შიტოკებში და რეილინგებში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6523
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
ლეგასზე საბურავების ქარხნული ზომები რა იქნება? რ16 მაინტერესებს.
2.0რზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6524
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 539 რეგისტრ.: 11-April 14 მდებარ.: digomi მომხმარებელი № 4,178 ![]() |
ალბათ 215/55
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6525
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
sendra
ზნაჩიტ 215-60 არაფერს დააშავებს ბორტის ამაღლებას თუ არ ჩავთვლით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6526
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 82 რეგისტრ.: 9-October 14 მომხმარებელი № 4,631 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Nov 11 2014, 09:11) [snapback]625176[/snapback] LASH_456 თუ იმიტომ გინდა ყიდვა რომ მალე გაყიდო ისევ მაშინ არ იყიდო. თუ იმიტომ გინდა ყიდვა რომ მოგწონს ეს მანქანა და 1-2 წელი მაინც ფიქრობ გაჩერებას მაშინ იყიდე. სხვისი არ ვიცი მაგრამ იმ ფასად რაც ღირს ლეგასი, ვერც მსგავსი კომფორტით, ვერც სისწრაფით, ვერც სიმძლავრესთან შედარებით (პლიუს 4X4) ბენზინის ხარჯით, ვერც პერედოკის გამძლეობით მე სხვა ბევრს კონკურენტს ვერ ვხედავ ისეთ ბრენდებში რომელსაც ვიყოლიებდი. $10 K რომ მქონდეს სხვა მანქანას ვიყიდიდი ბუნებრივია, მაგრამ $5K-ისთვის ჩემი არჩევანი გავაკეთე და საკმაოდ სწორი მიუხედავად იმისა, რომ ტურბინა გამიფუჭდა და მთელი ამბები. მანქანა რომელსაც არც ფული უნდა დააახარჯო, არც უნდა გაგიფუჭდეს და ბენზინიც არ უნდა ასხა არის ტოიოტა ვიტსი და არა სუბარუ ლეგასი ![]() ასე რომ ჩამოყალიბდი მეგობარო ჯერ რა გინდა და მერე ისე გადაწყვიტე. გაყიდვა არ მომდომებია მაგრამ ვიცი რომ გამიჭირდება. არა რა გავყიდო,სავლელად მინდა,ჩამოყალიბებული ვარ სრულიად,უბრალოდ ცხოვრებიდან გამომდინარე ვიძახი,მამენტ რომ უცბად დაგჭირდეს გაყიდვა ხომ უნდა გქონდეს იმედი?თან ნაწილებზეც შემაშინეს აქ ძნელი დასათრევიაო,მატორზე რომ იწყებენ ლაპარაკს ხო მსაერთოდ აღარ ვუსმენ ![]() WESHAPO აბა მანქანა თუ გაფუჭდა ჩემი ბრალია მანცდამაინც ? ![]() ![]() ![]() ცოტა რაღაც სიმახინჯე არ გამოვა ვითომ? არა რა გავყიდო,სავლელად მინდა,ჩამოყალიბებული ვარ სრულიად,უბრალოდ ცხოვრებიდან გამომდინარე ვიძახი,მამენტ რომ უცბად დაგჭირდეს გაყიდვა ხომ უნდა გქონდეს იმედი?თან ნაწილებზეც შემაშინეს აქ ძნელი დასათრევიაო,მატორზე რომ იწყებენ ლაპარაკს ხო მსაერთოდ აღარ ვუსმენ smile.gif |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6527
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 11th November 2014 - 13:12) [snapback]625221[/snapback] აუთბექის სხვაობები ძირითადად არის პადვესკაში, შიტოკებში და რეილინგებში ზუსტად მაგას ვგულისხმობდი, აწეულ ვიდს აპრავებს ეგ ყველაფერი რომ მახინჯურად არ იყოს. buta17 ციტატა(buta17 @ 11th November 2014 - 14:39) [snapback]625251[/snapback] ლეგასზე საბურავების ქარხნული ზომები რა იქნება? რ16 მაინტერესებს. სტანდარტული მოდელის ზომა ხომ არის 215/45/რ17, და მაგის ყველაზე ახლო იქნება 215/50/რ16. მე ყოველშემთხვევაში 215/45/რ18-დან 215/50/რ17-ზე გადავედი და თითქმის იგივე სიმაღლეა, ანუ ყველაზე ახლო ზომა ეგაა ჩემთვის და შენთვის იქნება 215/50/რ16. და 215/60/რ16. უკვე საკმაოდ მაღალი იქნება, დაახლოებით 2-2.1 სმ სხვაობა Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Difference 215/45-17 3.8in 12.3in 24.6in 77.3in 819 0.0% 215/50-16 4.2in 12.2in 24.5in 76.9in 824 -0.6% Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Difference 215/45-17 3.8in 12.3in 24.6in 77.3in 819 0.0% 215/60-16 5.1in 13.1in 26.2in 82.2in 771 6.3% LASH_456 ციტატა(LASH_456 @ 11th November 2014 - 16:23) [snapback]625265[/snapback] არა რა გავყიდო,სავლელად მინდა,ჩამოყალიბებული ვარ სრულიად,უბრალოდ ცხოვრებიდან გამომდინარე ვიძახი,მამენტ რომ უცბად დაგჭირდეს გაყიდვა ხომ უნდა გქონდეს იმედი?თან ნაწილებზეც შემაშინეს აქ ძნელი დასათრევიაო,მატორზე რომ იწყებენ ლაპარაკს ხო მსაერთოდ აღარ ვუსმენ smile.gif 1. მატორზე შედარებით ხშირია ამ მანქანებზე სტუკი (სტატისტიკურად ეგრეა) 2. გაყიდვა რთულია რამდენადაც ამის მყიდველი ცოტაა, ისევ იმიტომ რომ არ იციან რა არის, მხოლოდ სხვისგან გაუგიათ რომ ისტუკება ტურბინა ფუჭდება და ეგეთი რაღაცეები. 3. ნაწილს გააჩნია, მაგ მხრივ ადვილი დასათრევი არის ოპელ ვექტრას ნაწილები მაგალითად. რთული ალბათ ძირითადად კუზაოს ნაწილებია და ხადავოის და ეგეთ წვრილმან ნაწილებზე არანაირი პრობლემა არ შემქმნია. პრობლემა მაშინ იწყება როცა მაგალითად კრილოს ან კარის ყიდვა გინდა, ან რომელიმე შუშის მაგალითად, მანდ უკვე ელიავას მაფია ერთვება, რომლებიც არც ისე კარგ ფასებს გთავაზობენ ეგეც იმ შემთხვევაში თუ საერთოდ აქვთ. ზოგადად კი მომრავლდა ბოლო დროს ეს მანქანები და წესით ცოტა უკეთესი სიტუაცია უნდა იყო. ანალოგიურ რაღაცეებს მეუბნებოდნენ ადრე აუდზე მაგრამ არც ნაწილის შოვნა გამჭირვებია, არც ძვირი ღირდა ნაწილები, უბრალოდ ბევრს წვავდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6528
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 82 რეგისტრ.: 9-October 14 მომხმარებელი № 4,631 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Nov 11 2014, 15:42) [snapback]625270[/snapback] PAINKILLER ზუსტად მაგას ვგულისხმობდი, აწეულ ვიდს აპრავებს ეგ ყველაფერი რომ მახინჯურად არ იყოს. buta17 სტანდარტული მოდელის ზომა ხომ არის 215/45/რ17, და მაგის ყველაზე ახლო იქნება 215/50/რ16. მე ყოველშემთხვევაში 215/45/რ18-დან 215/50/რ17-ზე გადავედი და თითქმის იგივე სიმაღლეა, ანუ ყველაზე ახლო ზომა ეგაა ჩემთვის და შენთვის იქნება 215/50/რ16. და 215/60/რ16. უკვე საკმაოდ მაღალი იქნება, დაახლოებით 2-2.1 სმ სხვაობა Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Difference 215/45-17 3.8in 12.3in 24.6in 77.3in 819 0.0% 215/50-16 4.2in 12.2in 24.5in 76.9in 824 -0.6% Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Difference 215/45-17 3.8in 12.3in 24.6in 77.3in 819 0.0% 215/60-16 5.1in 13.1in 26.2in 82.2in 771 6.3% LASH_456 1. მატორზე შედარებით ხშირია ამ მანქანებზე სტუკი (სტატისტიკურად ეგრეა) 2. გაყიდვა რთულია რამდენადაც ამის მყიდველი ცოტაა, ისევ იმიტომ რომ არ იციან რა არის, მხოლოდ სხვისგან გაუგიათ რომ ისტუკება ტურბინა ფუჭდება და ეგეთი რაღაცეები. 3. ნაწილს გააჩნია, მაგ მხრივ ადვილი დასათრევი არის ოპელ ვექტრას ნაწილები მაგალითად. რთული ალბათ ძირითადად კუზაოს ნაწილებია და ხადავოის და ეგეთ წვრილმან ნაწილებზე არანაირი პრობლემა არ შემქმნია. პრობლემა მაშინ იწყება როცა მაგალითად კრილოს ან კარის ყიდვა გინდა, ან რომელიმე შუშის მაგალითად, მანდ უკვე ელიავას მაფია ერთვება, რომლებიც არც ისე კარგ ფასებს გთავაზობენ ეგეც იმ შემთხვევაში თუ საერთოდ აქვთ. ზოგადად კი მომრავლდა ბოლო დროს ეს მანქანები და წესით ცოტა უკეთესი სიტუაცია უნდა იყო. ანალოგიურ რაღაცეებს მეუბნებოდნენ ადრე აუდზე მაგრამ არც ნაწილის შოვნა გამჭირვებია, არც ძვირი ღირდა ნაწილები, უბრალოდ ბევრს წვავდა ![]() ხო რავი თან ამ ეტაპზე უტურბინოს ვფიქრობ მაინც, გავერკვევი დეტალებში, ისე რამდენად დავითრევ ბლ5-ს აუქციონზე?ჩემით რომ შევარჩიო, 2.0 რ მექანიკა 2004 წლიდან, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6529
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
LASH_456
ციტატა(LASH_456 @ 11th November 2014 - 16:59) [snapback]625276[/snapback] ხო რავი თან ამ ეტაპზე უტურბინოს ვფიქრობ მაინც, გავერკვევი დეტალებში, ისე რამდენად დავითრევ ბლ5-ს აუქციონზე?ჩემით რომ შევარჩიო, 2.0 რ მექანიკა 2004 წლიდან, მაგას სხვები უფრო გიპასუხებენ სავარაუდოდ. ისე კი ჯობია შენ განსაზღვრო შენი ბიუჯეტი ჯერ და მაგის მიხედვით შეარჩიო რა მდგომარეობის გარბენის და შეფასების მანქანა გინდა. ჩემი აზრით კარგი მდგომარეობის მანქანა საშუალოდ 4500$ განბაჟებით და ყველაფრით ალბათ ჩაეტევი. რაც ვიყიდე იმის მერე ფასები არც ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6530
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
LASH_456
3.0 იყიდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6531
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 82 რეგისტრ.: 9-October 14 მომხმარებელი № 4,631 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Nov 11 2014, 16:43) [snapback]625286[/snapback] LASH_456 მაგას სხვები უფრო გიპასუხებენ სავარაუდოდ. ისე კი ჯობია შენ განსაზღვრო შენი ბიუჯეტი ჯერ და მაგის მიხედვით შეარჩიო რა მდგომარეობის გარბენის და შეფასების მანქანა გინდა. ჩემი აზრით კარგი მდგომარეობის მანქანა საშუალოდ 4500$ განბაჟებით და ყველაფრით ალბათ ჩაეტევი. რაც ვიყიდე იმის მერე ფასები არც ვიცი. ყველა ვარიანტში დაბალი გარბენით მინდა. 3.5ზე \ 4ზე ნაკლებ შეფასებით არ ვიყიდი, მე ასე ვფიქრობ და რავიცი ციტატა(karlo-fan @ Nov 11 2014, 16:58) [snapback]625288[/snapback] LASH_456 3.0 იყიდე ეგ მეც მინდოდა 3.0 მექანიკა მაგრამ ცოტა რედკად იშოვება ნაწილებიო, დაშლილებში ვერც ნახავო,თან წვაც ტურბინიანივით აქვსო. მართლა მასეა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6532
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
LASH_456
ციტატა(LASH_456 @ 11th November 2014 - 19:23) [snapback]625298[/snapback] რედკად იშოვება ნაწილებიო რომელი ნაწილები იშოვებ რედკადო ? ლეგასია იგივე. კარობკა და ხიდები აქვს იმპრეზის. ციტატა(LASH_456 @ 11th November 2014 - 19:23) [snapback]625298[/snapback] თან წვაც ტურბინიანივით აქვსო. ქალაქში წვავს 10-11 ლიტრს. ტრასაზე 7-8 ლიტრს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6533
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 82 რეგისტრ.: 9-October 14 მომხმარებელი № 4,631 ![]() |
ციტატა(VADA @ Nov 11 2014, 18:55) [snapback]625302[/snapback] LASH_456 რომელი ნაწილები იშოვებ რედკადო ? ლეგასია იგივე. კარობკა და ხიდები აქვს იმპრეზის. ქალაქში წვავს 10-11 ლიტრს. ტრასაზე 7-8 ლიტრს. 2.0 რ უტურბინო მექანიკა რამდენს წვავს ნორმალური სიარულით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6534
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
ლევან, გამოვა დალიFტვა მარტო Fლანეცებით? არა მგონია ეგ ეყოს მარტო აი რას წერენ რუსულ Fორუმზე Короче была тут тема на счет увеличения клиренса ВР5 кузова до ВР9(Аута). Были одни вопросы. Я решился сделать это деяние, путем установки деталей подвески Аута. Кстати у меня японка, а части от европейца ![]() По переду: 1 Кронштейны крепления передних рычагов: - левый 20216-AG030 левый (б/у) - правый 20216-AG020 правый (б/у) 2 Болты крепления салентблоков переднего рычага 90137-0006 2 шт. (б/у) 3 Втулки сайлентблоков для этих болтов 20126-AG000 2 шт. (б/у) 4 Проставки между балкой и кузовом 20511-AG000 2 шт (б/у) 5 Проставки под чашки стоек высотой 4 см (почему 4 см? потому-что стойки аута выше на 3-4 см) Полиуретан 6 Болты крепления балки к кузову 90100-0304 одинаковые, т.е. М12х102 мм, а не 82 мм как кто-то писал раньше 7 Рулевой карданчик: Outback 34170-AG031 обязательно, т.к. родной короче, тоже б/у Зад: 1 Шайбы под раму редуктора 20176-AG040 4 шт б/у 2 Болты для крепления заднего подрамника 90100-0240 4 шт, здесь можно от Волги М14*135 мм 3 Проставки между стойкой и кузовом 4 см Полиуретан 4 шайбы толщиной ~3 см. из металла под крепление навесного подшипника кардана 2шт. (я использовал, 4 гайки(по 15 мм), по две на каждое крепление) За одно поменял все сайлент-блоки какие только имеются в подвеске на полиуретан. ზატო კლინერსი გაუხდა25სმ ანუ სხვა რაღაცეებიც ენდა, მამენტ რამდენის ბაზარი იქნება? 400- 500$ თუ ეყოფა მამენტ მიღირს. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6535
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
LASH_456
არ ვიცი. არ მყოლია ![]() WESHAPO ჰე ჰე ... კაი რამე მოგინახია. მე ვცდიდი ![]() თუ არა და გაყიდე, დაამატე, იყიდეს თემაა დანარჩენი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6536
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
არავინ იცით ვინმე აუთბექს შლიდეს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6537
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ Nov 11 2014, 20:42) [snapback]625315[/snapback] VADA ლევან, გამოვა დალიFტვა მარტო Fლანეცებით? არა მგონია ეგ ეყოს მარტო აი რას წერენ რუსულ Fორუმზე Короче была тут тема на счет увеличения клиренса ВР5 кузова до ВР9(Аута). Были одни вопросы. Я решился сделать это деяние, путем установки деталей подвески Аута. Кстати у меня японка, а части от европейца ![]() По переду: 1 Кронштейны крепления передних рычагов: - левый 20216-AG030 левый (б/у) - правый 20216-AG020 правый (б/у) 2 Болты крепления салентблоков переднего рычага 90137-0006 2 шт. (б/у) 3 Втулки сайлентблоков для этих болтов 20126-AG000 2 шт. (б/у) 4 Проставки между балкой и кузовом 20511-AG000 2 шт (б/у) 5 Проставки под чашки стоек высотой 4 см (почему 4 см? потому-что стойки аута выше на 3-4 см) Полиуретан 6 Болты крепления балки к кузову 90100-0304 одинаковые, т.е. М12х102 мм, а не 82 мм как кто-то писал раньше 7 Рулевой карданчик: Outback 34170-AG031 обязательно, т.к. родной короче, тоже б/у Зад: 1 Шайбы под раму редуктора 20176-AG040 4 шт б/у 2 Болты для крепления заднего подрамника 90100-0240 4 шт, здесь можно от Волги М14*135 мм 3 Проставки между стойкой и кузовом 4 см Полиуретан 4 шайбы толщиной ~3 см. из металла под крепление навесного подшипника кардана 2шт. (я использовал, 4 гайки(по 15 мм), по две на каждое крепление) За одно поменял все сайлент-блоки какие только имеются в подвеске на полиуретан. ზატო კლინერსი გაუხდა25სმ ანუ სხვა რაღაცეებიც ენდა, მამენტ რამდენის ბაზარი იქნება? 400- 500$ თუ ეყოფა მამენტ მიღირს. ![]() ტიპს ყველაფერი აუთბექის დაუყენებია, თან ევროპულის და იასნია 25სმ-ზე აიწევდა ![]() BP5-ის დალიფტვას მაგდენი რამე არ სჭირდება ნაღდად, ამორტიზატორის ფლიანეცები და მაღალი საბურავები საკმარისია, თუ წინა ბამპერსაც გამოცვლი ან გადააკეთებ ისე რომ შეტევის კუთხე გაუმჯობესდეს, მთლად უკეთესი ![]() ციტატა(VADA @ 11th November 2014 - 20:44) [snapback]625317[/snapback] თუ არა და გაყიდე, დაამატე, იყიდეს თემაა დანარჩენი ტურბინაც თუ გინდა ეგ ამბავი არ გამოვა ეგრე ადვილად, 2008 წლამდე ტურბინიანი აუთბექი არ გამოსულა, მაგის მერე კი 2.5 ძრავზე გამოდიოდა და ისეთი ფასი ღირს რომ მაგ ფულით 3.0 აუთბექს და ტურბინიან ლეგასს იყიდი ერთად, ხან ერთით ივლი და ხან მეორეთი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6538
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 11th November 2014 - 20:52) [snapback]625323[/snapback] ტურბინაც თუ გინდ სადაც 3.0-ია, იქ ტურბინა ზედმეტია ![]() თუ სადრაგაოდ და თაიმ ატაკისთვის გინდა, ეგ სხვა საქმეა ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 11th November 2014 - 20:52) [snapback]625323[/snapback] ამორტიზატორის ფლიანეცები და მაღალი საბურავები საკმარისია ეგენი რო აუთბექს მიუმატო, ვერასოდეს მივა BP აუთბექთან ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6539
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 11th November 2014 - 20:54) [snapback]625326[/snapback] სადაც 3.0-ია, იქ ტურბინა ზედმეტია მიხვდი ახლა რაც ვიგულისხმე, ნუ გაართულებ ხოლმე ![]() ციტატა(VADA @ 11th November 2014 - 20:54) [snapback]625326[/snapback] თუ სადრაგაოდ და თაიმ ატაკისთვის გინდა, ეგ სხვა საქმეა ისევ ფილოსოფიაში გადავარდი ხო? ![]() ციტატა(VADA @ 11th November 2014 - 20:54) [snapback]625326[/snapback] ეგენი რო აუთბექს მიუმატო, ვერასოდეს მივა BP აუთბექთან მივა თუ არ მივა, იაფი ჯდება და ქლირენსი გაიზრდება, დალიფტვა მეტი კი არაფერია ![]() ბრატცი რასპორკა არავის უნდა? http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=14673 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6540
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
PAINKILLER
გაასწორებს ტურბინიანი აუთბექი კოვკებზე აწყობილი ძრავით ჰა? რას იტყვით? კარგად უნდა ჩამოვყალიბდე, აგერ ერთი კაცი 3,5K ში მაძლევს შავი ფერის ნახადუ BP5 ს სპოილერით და ზიმნი საბურავებით. უკვე ვფიქრობ დავაგდო სილვერა გასაყიდად, სახსოვრად დისკებს დავიტოვებ. ![]() |
|
|
![]() ![]() |