![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
გამარჯობათ,
არ ვიცი, შეილება გაზზე უკვე მემილიონე თემა იხსნება (თუ ასეა ბოდიში), მაგრამ ფორუმზე თვალის არცთუისე მსუბუქად გადავლებით ვერ ვნახე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი ინფორმაცია სუბარუს ძრავების (კერძოდ 2.0 პრასტოი, 2.0XT და 2.5 პრასტოი ძრავების გაზზე გადაყვანის და საერთოდ ექსპლუატაციის პლიუს მინუსებზე, რომელიმე ერთ თემაში. ასე რომ შევეცდები მოკლედ და გარკვევით აგიხსნათ თუ რა მაინტერესებს ![]() მოკლედ მაინტერესებს 2002-დან 2004 წლამდე სუბარუ ფორესტერის 2.0 პრასტოის, 2.0XT და ამერიკული 2.5 პრასტოის საექსპლუატაციო პლიუს მინუსები, რა პრობლემები აქვთ ხოლმე ძირითადად (ტურბინიანებზე ზეთის კლება, ჭამა, კარობკა, მატორი და ა.შ) აქვთ თუ არა სამივეს ერთნაირი პრობლემები თუ გამოირჩევიან სხვადასხვა ავადმყოფობებით? ![]() და გაზზე გადასვლის შემთხვევაში თუ იჩენს ხოლმე რამე პრობლემა თავს. გამოგიტყდებით და გეტყვით რომ 2.0XT მომწონს და მაინტერესებს საექსპლუატაციოდ რამდენად მარტივი და ადვილი მოსავლელია (ხარჯები, ნაწილები) გაზზე თუ აქ პრობლემა დანარჩენ ორ დედმამიშვილთან შედარებით? კარობკას რაც შეეხება, უნდა იყოს "აფტამატი" ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ngabu
საზოგადოდ, მანქანა ტუ კარგად მუშაობს ბენზინზე, გაზზეც კარგად მუშაობს, თუ ბენზინზე პრობლემები აქვს, შესაბამისად გაზზეც ექნება...თქმა იმისა ესა თუ ის მანქანა გაზისთვისაა შექმნილი უზარობაა.. დალშე იქსტი მშვენიალურია, გაზითაც და უგაზოთაც ![]() ეს პოსტი გაზების თემაში რო დაგეწერათ უკეთესი იქნებოდა ისე... მართლა 10 თემაა გაზზე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ngabu
აი ნახე: http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=6070407 გაზზე იდეალურად მუშაობს, სუბარუს კლუბშია დაყენებული 2 თვის წინ და ბენზინისგან გარჩევა გაგიჭირდება. არანაირი პრობლემა, არანაირი ზეთის ჭამა და არანაირი კარობკის პრობლემა. ეგ ყველაფერი კი იმის ხარჯზე, რომ გაკეთებული აქვს სპეც ნასტროიკა გაზზე ვაიდბენდ ლამბდით, რომელსაც მხოლოდ სუბარუს ბოქსებში აკეთებენ ![]() მოსავლელად კიდევ ძალიან ადვილია. ძალიან გამძლე სავალი ნაწილი აქვს და ზოგადად მანქნაც ძალიან გამძლეა... მითუმეტეს უკვე მომრავლდა და თუ რამეა ნაწილებიც იშოვება ნორმალურ ფასად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
ციტატა(shota @ Jun 4 2013, 14:08) [snapback]498968[/snapback] ngabu საზოგადოდ, მანქანა ტუ კარგად მუშაობს ბენზინზე, გაზზეც კარგად მუშაობს, თუ ბენზინზე პრობლემები აქვს, შესაბამისად გაზზეც ექნება...თქმა იმისა ესა თუ ის მანქანა გაზისთვისაა შექმნილი უზარობაა.. დალშე იქსტი მშვენიალურია, გაზითაც და უგაზოთაც ![]() ეს პოსტი გაზების თემაში რო დაგეწერათ უკეთესი იქნებოდა ისე... მართლა 10 თემაა გაზზე... ეტყობა არასწორად გაიგე ჩემი კითხვა. ეგ რათქმაუნდა, თუ მანქანას პრობლემა აქვს ეს პრობლემა ექნება მიუხედავად იმისა, ბენზინზე ამუშავებ, გაზზე თუ ქვანახშირზე. მე უბრალოდ მაინტერესებს ტურბინიან ფორიკას თუ აქვს რაიმე ზედმეტი თავის ტკივილი გაზზე ან თუნდაც ბენზინზე მუშაობისას ატმოსფერულ ფორიკასთან შედარებით (არ ვგულისხმობ ტურბინის მოვლას, ეგ თავისთავად იგულისხმება). ზეთს ხომ არ ჭამს, ტურბოს რესურსი ხომ არ მცირდება გაზზე და ა.შ. ციტატა(karlo-fan @ Jun 4 2013, 14:10) [snapback]498971[/snapback] ngabu აი ნახე: http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=6070407 გაზზე იდეალურად მუშაობს, სუბარუს კლუბშია დაყენებული 2 თვის წინ და ბენზინისგან გარჩევა გაგიჭირდება. არანაირი პრობლემა, არანაირი ზეთის ჭამა და არანაირი კარობკის პრობლემა. ეგ ყველაფერი კი იმის ხარჯზე, რომ გაკეთებული აქვს სპეც ნასტროიკა გაზზე ვაიდბენდ ლამბდით, რომელსაც მხოლოდ სუბარუს ბოქსებში აკეთებენ ![]() მოსავლელად კიდევ ძალიან ადვილია. ძალიან გამძლე სავალი ნაწილი აქვს და ზოგადად მანქნაც ძალიან გამძლეა... მითუმეტეს უკვე მომრავლდა და თუ რამეა ნაწილებიც იშოვება ნორმალურ ფასად ძაან კარგი მანქანაა, წარმატებები გაყიდვაში ![]() მაგრამ აქ ყიდვას არ ვაპირებ. თუ ვიყიდი აუცილებლად იაპონიაში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ngabu
გაზის დაყენებას თუ აპირებ ასარჩევად არა გაქვს საქმე, ტურბინიანი უნდა იყიდო... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 464 რეგისტრ.: 13-July 12 მომხმარებელი № 2,814 ![]() |
ngabu
გირჩევნია ბენზინი ასხა, თუ მაგის საშვალება გაქვს.. ჩემი რჩევაა.......... ან იყიდე პატარა ძრავიანი მანქანა და ეგაა რა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
WEDMAK
რაიყო გაგაწამა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
shota
კი გეთანხმები, ყველას უნდა რომ მაქანას გაწევა ქონდეს და არ კვდებოდეს, ამიტომ ტურბინა კარგია მაგ საქმისთვის, მაგრამ მე მაინტერესებდა პრობლემები, პლიუსები და მინუსები და არა უბრალოდ რჩევა თუ რომელი ვიყიდო (თუმცა ვაფასებ სენ გემოვნებას და რჩევას ![]() WEDMAK ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 464 რეგისტრ.: 13-July 12 მომხმარებელი № 2,814 ![]() |
shota
ახლობელი გააწამა ![]() სუბარუ თუ გინდა ბენზინზე უნდა იყოს ჩემი აზრით, თუარადა იყიდეთ ჩინკო ჩენკოები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ngabu
უტურბინო ბენზინზეც მკვდარია და გაზზე მითუფრო, პროვოდების პრობლემა აქვს გაზზე, სილიკონები უნდა დააყენო... სხვამხრივ პროფილაქტიკაში მისვლა არ მოგიწევს ძალიან დიდი ხანი, გამძლე და უპრობლემო მანქანაა... ტურბინიანი, ექშენია, ადრენალინი, თუმცა ერთ მშვენიერ დღეს შეილება ეზოში რო გამოხვალ მერე გაგახსენდეს რო მანქანა მატორისტთან გყავს დაშლილი... კარგი ზეთი, კარგი ბენზინი და ნაკლები გაზაობა უყვარს... ზოგადად კი სუბარუ, მგონი ყველაზე უპრობლემო მანქანაა ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
ციტატა(shota @ Jun 4 2013, 15:05) [snapback]498986[/snapback] ngabu უტურბინო ბენზინზეც მკვდარია და გაზზე მითუფრო, პროვოდების პრობლემა აქვს გაზზე, სილიკონები უნდა დააყენო... სხვამხრივ პროფილაქტიკაში მისვლა არ მოგიწევს ძალიან დიდი ხანი, გამძლე და უპრობლემო მანქანაა... ტურბინიანი, ექშენია, ადრენალინი, თუმცა ერთ მშვენიერ დღეს შეილება ეზოში რო გამოხვალ მერე გაგახსენდეს რო მანქანა მატორისტთან გყავს დაშლილი... კარგი ზეთი, კარგი ბენზინი და ნაკლები გაზაობა უყვარს... ზოგადად კი სუბარუ, მგონი ყველაზე უპრობლემო მანქანაა ... აი ესეთი ინფორმაციები უკვე მომწონს ![]() ესეიგი ტურბინიანს თუ არ გააწვალებ და წარამარა არ აგაზავებ, + კაი ბენზინს, ზეთს, ფილტრებს კარგს ჩაასხავ და თავის დროზე გამოცვლი და ხანდახან, შიგადაშიგ გაზის პედალსაც არ დაივიწყებ და ჩააჭერხოლმე (ოღონდ, მხოლოდ შიგადაშიგ) არანაირი პრობლემა არ ექნება მანქანას ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ngabu
არანაირი... მთავარია კარგი მანქანა აარჩიო, კარგი ზეთი ასხა და სულ გაზგაყრილმა არ იარო, სხვა მხრივ არანაირი პრობლემა არ გექნება მანქანაზე... ნუ 15 ათასი რო არ უნდა გაიაროს ზეთმა იაპონურ მანქანაზე კი გეცოდინება... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 ![]() |
ngabu
მე ჩემს 2002 X20-ზე გეტყვი რომ ადრენალინი გამორიცხე და სხვა მხრივ ყველანაირად მხარში დაგიდგება და არ გიღალატებს, ხადავოი მართლა მაგარი ქონია ფორსტერს,გაზზე რომ გადავიყვანე სვეჩის პროვოდები დავაყენე ბოქსებში, 300 ლარიანი, სხვაგან ვერ იშოვნი. სვეჩების შევცვალე და კი დადის იმაზე უკეთ როგორი მოლოდინიც მქონდა დაგაზულ მანქანაზე. ზანტია და ეგაა მაგის პრობლემა, სხვა არაფერი. მაქსიმალურ სიჩქარეს კი მიაღწევ მარა გვიან ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,014 ![]() |
L_D მაქსიმალურ სიჩქარეს კი მიაღწევ მარა გვიან ![]() [/quote] ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 181 რეგისტრ.: 1-January 13 მომხმარებელი № 3,184 ![]() |
shota
L_D კი გეთანხმებით რო ტურბინიანი ციმბარუ გიჟია, მაგრამ ამ უტურბინოებს მთლად ნუ მოვკლავთ და ნუ იტყვით მკვდარიაო, თავის პონტში ატრაკებს რა უტურბინო ცუმბარუც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
gardi
მე არაფერს არ ვკლავ პირიქით... მარა გაზზე ვერ წარმომიდგენია ეგ მანქანა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ყველანაირად დასაგაზად ტურბინიანი მანქანა ჯობია.
ეხლა დავწერ რატომ. პირველი უკვე დაწერა შოთამ სვეჩებზე და პრაოდებზე. ახალ ტურბინიანებს ბაბინები აქ უკვე და პრაოდები ტვინს არ ღლის. მეორე ის რომ ტურბინიანს გაზზეც კი მშვენიერი სიმძლავრე რჩება და არსად შეგარცხვენს. მესამე ის რომ ხშირად ეწყება ხოლმე გაზიან მანქანებს კლაპნების პრობლემა? რატომ? იმიტომ რომ უტურბინო მანქანა არაა მაღალ ტემპერატურაზე გათვლილი და კლაპნები უფრო ცვდება. იკლებზ ზაზორი და მერე უკვე ზაზორების რეგულირება ხდება საჭირო. ტურბინინი მანქანის კლაპნები კი ამ ყველაფერს უფრო ადვილად იტანს, იმიტომ რომ კლაპნები ისედაც მაღალ ტემპერატურაზე სამუშაოდ არის გათვლილი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
უტურბინო გაზზე მართლაც ძალიან კვდება, მე უკვე მე-2 ტურბინიანი ფორიკა მყავს გაზზე და მშვენივრად მუშაობს, რათქმაუნდა ბენზინს ვერ შეედრება, მაგრამ იაფად და სწრაფად მაინც დადის და პედალს რომ ჩაადგამ ბენზინის მაჩვენებელს შიშით არ უყურებ. გაზაობ გაზაობით, ჩემი კროსით 20 ლარით ქალაქში 150-კმს-ს გავდივარ, ბენზინზე 20 ლარით 70 კმ-ს გავდიოდი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 ![]() |
მე ხშირად ვამოწმებ ზეთს და ზედა ნახვრეტზე დგას სულ ცივზე, იკლებს ალბათ რა თქმა უნდა მარა ისე უმნიშვნელოდ რომ ჩამატება არაა საჭირო
6500-ზე ზევით არ გამომიცვლია ზეთი და არც ვგაზაობ, რა აზრი აქვს ![]() ოჯახს ემსახურება საკაიფოდ და ჯიბესაც სასიკეთოდ ისე ყველა დაგაზული მანქანის დედაც, გაუმარჯოს ბენზინს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 464 რეგისტრ.: 13-July 12 მომხმარებელი № 2,814 ![]() |
ციტატა(L_D @ Jun 4 2013, 20:08) [snapback]499034[/snapback] ისე ყველა დაგაზული მანქანის დედაც, გაუმარჯოს ბენზინს +1 |
|
|
![]() ![]() |