![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 27th June 2013 - 09:49) [snapback]505583[/snapback] დინოზე მეტი ვერაფელი ნახე სარგებელი მაგ პოსტიდან? დანარჩენებიც საყურადღებოა, მაგრამ ასე თუ ისე ვიცოდი კიდეც ![]() და კაი ხანია ვამტკიცებდი კიდეც, რომ სტოკიდან თავისუფლად შეიძლება 400-ცხენამდე ამოღება. მაგრამ ერთი კითხვა მაქვს: ციტატა(Black Jo @ 27th June 2013 - 00:51) [snapback]505535[/snapback] 400 л/с — Для этого на моторе ЕЖ надо поменять интеркулер на более эффективный, выпуск, конечно форсунки и бензонасос, air/oil separator (AOS) и конечно настройка ЭБУ. 540 л/с – выше указанное + больше турбина 540-ზე ტურბინას რომ ცვლი, კარობკას, ხიდებს, ყუმბარებს არ უნდა შეცვლა ??? გაძლებს ??? თუ ეს ახალ ვერსიებზეა და ძველებზე 400-იც საეჭვოა ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
არ წამიკითხია მაგრამ სტანდართ შატუნზე 350 ცხენის ზემოთ უკვე პროჭის ჟიმჟიმი იწყება. 400-450 ცხენის მერე გილზის ჟიმჟიმი იწყება. ზეთის ნასოსი კიდე ცხენზე ნაკლებადაა დამოკიდებული უფრო კლადიშის ზაზორზე და აბაროტზეა დამოკიდებული. ასერომ ოცნებები ხშირად არ ხდება განსაკუთრებით მრგვალფარიან სტი-მდე განსაკუთრებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
აქ ბორბლის ცხენებზეა ლაპარაკი მეგობრებო ხო?
ისე რაც მანდ წერია ვეთანხმები. თუ არ დაუსტარტე 7-ათასიდან და ტარება იცი ნორმალურად და კარობკასაც თოხივით არ ხმარობ არაფერიც არ გაფუჭდება. დაჟე არა სტი 5 სიჩქარიანი. მახოსაც მგონი 5-იანი ქონდა. ჩემ ტურბინაზე წავიკითხე რომ 350 ცხენი ბორბალზე ამოქვთ ნასოიკზე დინო ჩარტებიცაა და ყველაფერი. ნუ რათქმაუნდა ზემო მოყვანილი მოდიფიკაციების თანხლებით. მე პორშინების მეშინია. ამიტომ .5-ზე მეტს არ ვბუსტავ. ერთს ვიკითხავ აქ. დენსოს ვოზდუხამერის გადაკეთება მოსულა ისე? თავის აემის ტრუბით მაქვს ანუ დიამეტრით არის ამ დენსოზე მორგებული და ჩემსაზე რომ დავაყენო ფორიკას ეკუტი და მერე რაკერასთან ერთად სმესი ვნახო პრობლემა ხომ არ მექნება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 27th June 2013 - 17:20) [snapback]505730[/snapback] აქ ბორბლის ცხენებზეა ლაპარაკი მეგობრებო ხო? სტატიაში მახავიკზეა ლაპარაკი და რაკერამ მგონი ბორბალზე თქვა ![]() ციტატა(gentoo @ 27th June 2013 - 17:20) [snapback]505730[/snapback] თუ არ დაუსტარტე 7-ათასიდან და ტარება იცი ნორმალურად და კარობკასაც თოხივით არ ხმარობ არაფერიც არ გაფუჭდება. დაჟე არა სტი 5 სიჩქარიანი. მახოსაც მგონი 5-იანი ქონდა. ქალაქში კი ბატონო გასაგებია რომ არ დასტარტავ 7K-დან, მაგრამ M3-ის რომ უნდა დაუდგე სიტყვაზე ნათებასთან, მაგ დროს თუ არ გაიმეტებ ... რა ვიცი რა ვიცი ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მკიდია არავისთან დადგომას არ ვაპირებ.
მახავიკზე ზომავენ ვითომ მაგენი ცხენებს? რაღაც არამგონია. ანუ ანასტროიკებენ ჯერ მერე ძრავს იღებენ ცხენებს ზომავენ და ისევ უკან დებენ? ![]() აი რუსთავში კი წავალ და დროს მაინც გავიგებ რამდენში ვილვლი. ტრეკსაც და დრეგს მარა დადგომა არ მიზიდავს რაღაც და 7-დან მაინც არ დავსტარტავ. თუ უბრალოდ თვლი რომ მე არასწორად გავიგე რამე? რა გავიმეტო რაც არ მაქვს გასამეტებელი. 400 ცხენი რომ გეყლოება შენ "გაიმეტებ" გაიმეტებ და გარანტიას გაძლევ 2 მეტრსაც ვერ გაივლი. რავუთხარი მე ეგეთ გამეტებას. 6 სიჩქარიანი იტანს ტანჯვას, ხუთიანიც იტანს მარა ზომიერად. 7 კდან კიდევ არასდროს დავსტარტავ. არ დავტანჯავ ეგრე ჩემს მანქანას და თავსაც ტყუილად. სისულელეა. კარობკის გაფუჭება რისი გულისთვის? რო თქვა ემს გავასწარიო. ემს ისედაც გადავაწელავ ყველაფერს თავზე. ნასოს ინჯექტორებს და ეკუს რომ გამოცვლი. ხო კიდევ პორშინები მინდა სტი-ს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 27th June 2013 - 14:22) [snapback]505668[/snapback] არ წამიკითხია მაგრამ სტანდართ შატუნზე 350 ცხენის ზემოთ უკვე პროჭის ჟიმჟიმი იწყება. 400-450 ცხენის მერე გილზის ჟიმჟიმი იწყება. ზეთის ნასოსი კიდე ცხენზე ნაკლებადაა დამოკიდებული უფრო კლადიშის ზაზორზე და აბაროტზეა დამოკიდებული. ასერომ ოცნებები ხშირად არ ხდება განსაკუთრებით მრგვალფარიან სტი-მდე განსაკუთრებით გაფიცებ ყველაფერს აი საიდან იცი რომელ ცხენზე და რამდენ ცხენზე რისი პროჭის ჟიმჟიმი ეწყება ![]() ![]() ჯერესერთი ნასოსზე ის წერია მანდ ზედ საკმარის წნევას ქმნის ისედაც, ნასოსი მომატებით მეტი პრობლემები იჩითება მერე, იასნია რასაც შენ ამბობ თუ დიდ ზაზორზე ვკლადიში აწყობილია მაშინ უნდა და ყველაფერი გასათვლელია, მაგრამ მათ აქვთ საუბარი სტოკ მანქანაზე რომელიც 400 ცხენამდე შეგიძლია აიყვანო ძრავის გაუხსნელად. იდეაში მანდ ლაპრაკია ახალ მანქანაზე და არა 200 000 კმ გავლილზე და მერე აქ რომ ჩამოვა და ვითომც და მაგარია და აბა დავაი დავანასტროიკოთ. ![]() და მაგაშიც გეთანხმები რომ ძველ ვერსიებზე არ არის საუბარი, ახლებზეა, ძველი მაგდენს ვერ გაუძლებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
საიდან გავიგე და არსებობს ინტერენეტი არსებობს ბევრი გამოცდილი ხალხი ვისაც მართლა ბევრი შატუნი გაურტყია თავში ბევრი გამოცდილება აქ. ასერომ კარგათ ვიცი რასაც ვლაპარაკობ და თუ დამიჯერებ კარგი იქნება. მე არ მითქვამს 350 ცხენზე აიყვან მანქანას და ეგრევე შატუნი გაწყდებათქო. უბრალოდ მაგის მერე უკვე გადატვირთულია და კაცმა არიცის როდის გამოყოფს ფეხს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 28th June 2013 - 14:11) [snapback]506058[/snapback] მე არ მითქვამს 350 ცხენზე აიყვან მანქანას და ეგრევე შატუნი გაწყდებათქო. უბრალოდ მაგის მერე უკვე გადატვირთულია და კაცმა არიცის როდის გამოყოფს ფეხს. მასე კაცმა არ იცის სტოკი ძრავი როდის გაყოფს ფეხს ![]() გამოცდილება იმას არ ნიშნავს რომ იცის ![]() 1000-ჯერ ააწყოს და 1000-ს ჯერ არასწორად ეგ გამოცდილებას არ ნიშნავს ![]() მე გიჯერებ, რაზეა ლაპარაკი, მაგრამ ის სტატია რაც დავდე გადაიკითხე მაინც. სწორი ნასტროიკის შემთხვევაში არაფელი არასად არ გამოყოფს ![]() გამოცდილება კიდევ სწავლით მოდის და არა "მეტოდომ ტიკა" ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
ხოდა კაკრას მაგ სწავლით გეუბნები. სტანდარტი შატუნი იმდენად წვრილია რომ ვერ უძლებს მეტ დატვირთვას. დეტონაცია რომ შუაზე აპობს ეგ მართალია მაგრამ დეტონაციის გარეშეც ვერ ცხოვრობს არხეინად მაღალ სიმძლავრეზე. 2.5 ებს მაგალითად პორშინის პერეგაროტკის პრობლემა აქ. მაღალ წნევაზე პერეგაროტკა ტყდება. ხოდა იმ სტატიის ავტორს რა დაესიზმრა თუ ხილვა ქონდა? ![]() ვაფშედა მე საბურავის ცხენზე ვლაპარაკობ და ეგ ტიპი კიდე მგონია მახავიკის ცხენებზე ბაზრობს ასერომ ერთიდაიგივეს ვლაპარაკობთ და ტყუილა ვკამათობთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 28th June 2013 - 15:29) [snapback]506086[/snapback] ვაფშედა მე საბურავის ცხენზე ვლაპარაკობ და ეგ ტიპი კიდე მგონია მახავიკის ცხენებზე ბაზრობს ასერომ ერთიდაიგივეს ვლაპარაკობთ და ტყუილა ვკამათობთ ნამდვილად ეგრეა, მახავიკის ცხენებზე ბაზრობს ![]() კაი, იტოგში ინტერქულერი მინდა ეხლა მე და მაყიდინეთ რა სადმე ნორმალურ ფასად პაიპინგებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 28th June 2013 - 11:51) [snapback]505975[/snapback] ჯერესერთი ნასოსზე ის წერია მანდ ზედ საკმარის წნევას ქმნის ისედაც, ნასოსი მომატებით მეტი პრობლემები იჩითება მერე, იასნია რასაც შენ ამბობ თუ დიდ ზაზორზე ვკლადიში აწყობილია მაშინ უნდა და ყველაფერი გასათვლელია, მაგრამ მათ აქვთ საუბარი სტოკ მანქანაზე რომელიც 400 ცხენამდე შეგიძლია აიყვანო ძრავის გაუხსნელად. იდეაში მანდ ლაპრაკია ახალ მანქანაზე და არა 200 000 კმ გავლილზე და მერე აქ რომ ჩამოვა და ვითომც და მაგარია და აბა დავაი დავანასტროიკოთ. როდინდელი სტატიაა ეგ? რომელ ახალ მანქანაზე მელაპარაკები? ახალ სუბარუს 12-იანი ზეთის ნასოსი უყენია და მაგას თუ კიდევ რამეს დაამატებ რა თქმა უნდა პრობლემები შეგექმნება და ეგ თუ იმ დროინდელი სტატიაა სუბარუებს რომ ათიანი ნასოსები ეყენათ - იმის მერე ბევრმა წყალმა ჩაიარა და უზარმაზარი გამოცდილება დაგროვდა, ასე რომ 10 წლის წინნადელი თეორია დღევანდელ პრაქტიკას თუ არ შეესაბამება, მე იპრადად დღევანდელ პრაქტიკას უფრო ვენდობი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 28th June 2013 - 23:09) [snapback]506224[/snapback] როდინდელი სტატიაა ეგ? ის პერიოდია როცა კროუფორდი კენ ბლოკს უწყობდა ძრავებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
ხოდა იმ ძრავს ჩვენ ძრავებთან არაფერი აქ საერთო დამიჯერე ![]() აი ვაფშე არაფერი ფორმის გარდა ![]() |
|
|
![]() ![]() |