IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> Subaru Legacy RSK B4, ყველაფერი მანქანის შესახებ
Niklolozi
გამოხმაურება Nov 30 2009, 12:53
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




მოგესალმებით და რა მაინტერესებს, ეხლა შევიძინე Subaru Legacy RSK B4 2000 წლის გამოშვება, მექანიკური გადაცემათა კოლოფით, გარბენი 95K. ჯერ კიდევ გზაშია, მაგრამ მინდა რომ მომზადებული დავხვდე შესაძლო პრობლემებს. ზეთზე გავიგე (ამ ფორუმიდან) Motul ან Subarus-ს ზეთი უნდა გავუშვა 15w30 ან 15w40. კიდევ რა დამჭირდება ჩამოსვლისას,ზეთის გარდა? რამდენად ძნელი და პრობლემური ძრავი აქვს მოსავლელად? ერთი თხონა კიდევ ამ პოსტში არსებული ლინკების 90% მკვდარია და იქნებ დამეხმაროთ Repair და user manual-ებით.


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 30 2009, 14:39
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Niklolozi @ Nov 30 2009, 13:53) [snapback]57455[/snapback]
მოგესალმებით და რა მაინტერესებს, ეხლა შევიძინე Subaru Legacy RSK B4 2000 წლის გამოშვება, მექანიკური გადაცემათა კოლოფით, გარბენი 95K. ჯერ კიდევ გზაშია, მაგრამ მინდა რომ მომზადებული დავხვდე შესაძლო პრობლემებს. ზეთზე გავიგე (ამ ფორუმიდან) Motul ან Subarus-ს ზეთი უნდა გავუშვა 15w30 ან 15w40. კიდევ რა დამჭირდება ჩამოსვლისას,ზეთის გარდა? რამდენად ძნელი და პრობლემური ძრავი აქვს მოსავლელად? ერთი თხონა კიდევ ამ პოსტში არსებული ლინკების 90% მკვდარია და იქნებ დამეხმაროთ Repair და user manual-ებით.

15W30 არ არსებობს ბუნებაში, საიდან მოიტანე? smile.gif


ზამთარში გირჩევ 5W30 გაუშვა, ოღონდ სინთეტიკა, SUBARU-ს ორიგინალი ზეთი პოლუსინთეტიკაა და RSK-ზე არ გირჩევ..... MOTUL 300 V Power Racing 5W-30 არის საუკეთესო ვარიანტი smile.gif

http://www.motul.ru/catalog/auto/engine/300v_powerracing/


თუ ბევრს არ დადიხარ (ანუ ზაფხულში გამოცვლა არ მოგიწევს), მაშინ 5W40 სჯობია ჩაასხა, უფრო უნივერსალურია

http://www.motul.ru/catalog/auto/engine/300v_power/

ხო კიდევ ძრავის ზეთის გარდა, დიფერენციალებში და კარობკაშიც სჯობია გამოცვალო, მაგ გარბენზე სავარაუდოდ ორივე გამოსაცვლელი იქნება smile.gif

და კიდევ ტურბოტაიმერი იყიდე აუცილებლად smile.gif თუ უკვე არ უყენია მანქანას...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Nov 30 2009, 16:14
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 15:39) [snapback]57507[/snapback]
15W30 არ არსებობს ბუნებაში, საიდან მოიტანე?


შემეშალა, ვიცი რომ არ არსებობს smile.gif

ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 15:39) [snapback]57507[/snapback]
თუ ბევრს არ დადიხარ (ანუ ზაფხულში გამოცვლა არ მოგიწევს)


ბევრს ნაღდად არ დავდივარ და ალბათ 5W40 ჩავასხავ.
ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 15:39) [snapback]57507[/snapback]
ხო კიდევ ძრავის ზეთის გარდა, დიფერენციალებში და კარობკაშიც სჯობია გამოცვალო, მაგ გარბენზე სავარაუდოდ ორივე გამოსაცვლელი იქნება


რომელი ჩავასხა, რას მირჩევ და სად ვიყიდო.


ციტატა(PAINKILLER @ 30th November 2009 - 15:39) [snapback]57507[/snapback]
და კიდევ ტურბოტაიმერი იყიდე აუცილებლად smile.gif თუ უკვე არ უყენია მანქანას...



ტურბო ტაიმერი მგონი არ აქვს (სურათზე არ ჩანს და არ ვიცი), ბუსკ კონტროლერი უყენია მგონი.


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge