![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
როგორც ამ სურათზე ჩანს აქ არის ორი ტურბინა რომელიც მექანიკუტია და რა ცნევითაც ფაერს ტუმბავს ცილინდრში იგივე ძალით ართმევს ცილინდრებს ნამწვავ გაზს აქ ერთი ტურბინა ემსახურება ორ ცილინდრს ხოლო მეორე დანარჩენ ორს აი ერთ ტურბინიან ძრავებში როგორ არის ერთი ტურბინით როგორ იმართება ოთხივე ცილინდრი მითუმეტეს არის ერთ ტურბინიანი ძრავი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 7 2009, 23:17) [snapback]60937[/snapback] როგორც ამ სურათზე ჩანს აქ არის ორი ტურბინა რომელიც მექანიკუტია და რა ცნევითაც ფაერს ტუმბავს ცილინდრში იგივე ძალით ართმევს ცილინდრებს ნამწვავ გაზს აქ ერთი ტურბინა ემსახურება ორ ცილინდრს ხოლო მეორე დანარჩენ ორს აი ერთ ტურბინიან ძრავებში როგორ არის ერთი ტურბინით როგორ იმართება ოთხივე ცილინდრი მითუმეტეს არის ერთ ტურბინიანი ძრავი არ არის სწორი, ორივე ტურბინა ერთად უბერავს ოთხივე ცილინდრს, სქემაზეც მასეა და რეალშიც ![]() ერთტურბინიანზეც იგივეა ზუსტად ![]() და მექანიკური ტურბინა რას ნიშნავს??? ან რა ნამწვავ გაზს ართმევს ცილინდრებს?? არაფერს არ ართმევს ეგ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 8 2009, 09:59) [snapback]61014[/snapback] არ არის სწორი, ორივე ტურბინა ერთად უბერავს ოთხივე ცილინდრს, სქემაზეც მასეა და რეალშიც ![]() ერთტურბინიანზეც იგივეა ზუსტად ![]() და მექანიკური ტურბინა რას ნიშნავს??? ან რა ნამწვავ გაზს ართმევს ცილინდრებს?? არაფერს არ ართმევს ეგ ![]() მექანიკური ანუ რომელიც ელექტრო არარი. მექანიკური მუშაობს როგორ! როდესაც ცილინდრიდა გამოდის ბოლი ანუ ბენზინის ნამწვი, გაზი შედის ტურბინაში და ტურბინას გააქვს გარეთ ანუ გრუშიტელში მექანიკურ ტირბინაში გარეთ გამოსული ნაბწვი ატრიალებ ტურბინას ხოლო მისი მეორე მხარეს კი შეაქვს ჰაერი ციკინდრში იგივე წნევით რა წნევიტაც გამოდის ნამწვი გაზი ანუ წაღმა უნკუღმა ფრტები აქვს ტურბინას და არის ტურბინა რომელიც მხოლოდ ჰაერის ჩაწნებაზე მუსაობს (მანქანათ მსენებლობაში ამთ მექანიკური ტურბინა ეწოდება) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მექანიკური არის ის რომელიც გალოვკებს ადგება ზემოდან და რემენი ატრიალებს. რემნიანები განსაზღვრლია 3.5 ბარი და ასეთებისთვის.
არსებობს კიდევ ელექტრო ჩარჯერი, რომელსაც იმხელა დენი მიაქვს რომ ძირითადად მარტო დრაგის დროს იყენებენ და რამოდენიმე წამით რთავენ, იმიტომ რომ ვერცერთი დინამო მაგდენ დენს ვერ იძლევა. ორტურბინიანი სუბარუს გამონაბოლქვის სქემა კიდევ ასეთია: ორივე გალოვკა გადაერთებული ერთმანეთთან გამონაბოლქვის მილებით, ერთერთი პირდაპირ შედის პირველ ტურბინაში და ამ ტურბინაში პარალელურად დგას შიდა ვესტგეითი, რომელიც კოლექტორში ზედმეტი წნევის შემთხვევაში იხსნება და გამონაბოლქვს ტურბინის გვერდის ავლით უშვებს. მეორე ტურბინასთან კი ტურბინამდე დგას ეგრეთწოდებული გამონაბოლქვის მართვის კლაპანი, რომელიც რეალურად გარეთა ვესტგეითია უფრო დიდ კლაპნით, ეს კლაპანი დაკეტილია დაბლებზე, ანუ მანამ, სანამ გამონაბოლქვის რაოდენობა პირველი ტურბინის დატრილებაზე მეტს ვერ გაქაჩავს, სადღაც 3500 ბრუნზე ეს კლაპანი ნელნელა იხსნება და მეორე ტურბინაში უშვებს გამონაბოლქვის მცირე ოდენობას, იმდენს რომ პირველ ტურბინას არაფერი დააკლდეს, ეს მცირე ოდენობა ატრილებს ტურბინას, მაგრამ მისგან დაბერილი ჰაერი ინტერქლერში კი არ შედის, არამედ უკან ბრუნდება, ინტეიქში, ანუ მილში ვოზდუხომერიდან ტურბინამდე. ასე მუშაობს მანამ, სანამ პირველი და მეორე ტურბინების წნევები არ გაუთანაბრდება ერთმანეთს. როგორც კი წნევები გათანაბრდება, კლაპანი იხსნება და გამონაბოლქვი უკვე თანაბრად ნაწილდება პირველ და მეორე ტურბინებზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 8 2009, 21:36) [snapback]61245[/snapback] მექანიკური ანუ რომელიც ელექტრო არარი. მექანიკური მუშაობს როგორ! როდესაც ცილინდრიდა გამოდის ბოლი ანუ ბენზინის ნამწვი, გაზი შედის ტურბინაში და ტურბინას გააქვს გარეთ ანუ გრუშიტელში მექანიკურ ტირბინაში გარეთ გამოსული ნაბწვი ატრიალებ ტურბინას ხოლო მისი მეორე მხარეს კი შეაქვს ჰაერი ციკინდრში იგივე წნევით რა წნევიტაც გამოდის ნამწვი გაზი ანუ წაღმა უნკუღმა ფრტები აქვს ტურბინას და არის ტურბინა რომელიც მხოლოდ ჰაერის ჩაწნებაზე მუსაობს (მანქანათ მსენებლობაში ამთ მექანიკური ტურბინა ეწოდება) ელექტროტურბინა არ არსებობს, ტურბინა არის ნამწვავი გაზებზე მომუშავე ჩარჯერი ![]() ![]() იმედია ამ თემაში ტურბინის მუშაობის პრინციპზე არ ვიკამათებთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
3 აბაროტს თუ არ ავაცილე და ტურბონა არ გაიხსნა მანქანის ჩაქრობა ეგრევე ხო შეიძლება?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 8th December 2009 - 23:03) [snapback]61337[/snapback] ელექტროტურბინა არ არსებობს, მა ელექტროჩარჯერი რა არის? 1 კვირის წინ გავაკეთეტ ელექტრო ჩარჯერი დ ძალიანაც მაგარია, უბრალოდ ელექტრო მატორის სიმძლავრე არ გვეყო და ისე ხურდებოდა რომ რა ღირდა დატოვება. ან ელექტრომატორი უნდა შევცვალოთ და ან ტურბინის ლოპასტები, გააჩნია რომელს ვიშოვით უფასოდ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 9 2009, 00:16) [snapback]61342[/snapback] მა ელექტროჩარჯერი რა არის? 1 კვირის წინ გავაკეთეტ ელექტრო ჩარჯერი დ ძალიანაც მაგარია, უბრალოდ ელექტრო მატორის სიმძლავრე არ გვეყო და ისე ხურდებოდა რომ რა ღირდა დატოვება. ან ელექტრომატორი უნდა შევცვალოთ და ან ტურბინის ლოპასტები, გააჩნია რომელს ვიშოვით უფასოდ ![]() ჩარჯერი ტურბინა არ არის ![]() რითი გააკეთე ელექტროჩარჯერი და რაზე გამოსცადე? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |