![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, მე პირადად მართლა არ მეგონა თუ ამხელა სხვაობა იყო STI-ს და ჩემსას შორის და...
რავი, სიმძლავრე ერთი და იგივე... საბურავები ერთნაირი... მოკლედ რაღაცას გვატყუებენ ეს იაპონელები რა... ტურბინის გახსნისას STI-მ იმენა ჩამიდო სერიოზულად... მანამდე ერთნაირად მივდიოდით... ხოდა გახსნა და მისი ბევრად ძლიერი აჩქარება ერთი იყო... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ბევრმა არ იცის რომ ამ თემის ავტორს (მატადორს ანუ იგივე კალეს) უბრალო S/TB არ ჰყავდა, არამედ კაი მაგრად ნავაროჩენნი ვერსია, VTD კარობკით, VDC მოცურების საწინააღმდეგო სისტემით და კიდევ რაღაც პრიჩინდალებით, ანუ შედარებით მძიმეც და კარობკაშიც მეტი დანაკარგებით (VTD-ს მექანიკური ბლოკირება აქვს 45/55 განაწილებით) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |